SCUDETTO


OFICJALNIE: MASSIMILIANO ALLEGRI TRENEREM MILANU!

29 maja 2025, 12:14, Redakcja Aktualności
OFICJALNIE: MASSIMILIANO ALLEGRI TRENEREM MILANU!

W oficjalnym komunikacie zamieszczonym na stronie AC Milan, klub potwierdza zatrudnienie Massimiliano Allegriego w roli nowego trenera zespołu. 

Allegri urodził się 11 sierpnia 1967 roku w Livorno. W Serie A występował jako zawodnik w barwach Pisy, Pescary, Cagliari, Perugii i Napoli. Karierę trenerską zainicjował w 2002 roku. Po pobycie w Aglianese, SPAL, Grosseto i Sassuolo, powierzono mu ławkę trenerską w Cagliari, z którym zadebiutował w Serie A. W 2010 roku dołączył po raz pierwszy do Milanu, z którym zdobył klubowe scudetto numer 18 oraz Superpuchar Włoch. W latach 2014-19 oraz 2021-2024 był szkoleniowcem Juventusu, z którym zdobył 5 mistrzostw Włoch, 5 Pucharów Włoch i 2 Superpuchary Włoch.

Klub życzy trenerowi i jego współpracownikom powodzenia w nowym rozdziale na ławce Milanu.

Max Allegri wraca na tę ławkę po 11 latach. W swojej pierwszej przygodzie z ekipą Rossonerich zaliczył 178 meczów (91 zwycięstw, 49 remisów, 38 porażek), zdobywając scudetto (2010/2011) i Superpuchar Włoch (2011). Teraz obejmie Milan, który musi się odrodzić po nieudanym sezonie, który zakończył się brakiem kwalifikacji do europejskich pucharów.


Zapis relacji z dnia poprzedzającego:

[AKTUALIZACJA 17:20]: Około godziny 17:00 w centrum Mediolanu rozpoczęło się spotkanie Massimiliano Allegriego z Giorgio Furlanim, dyrektorem generalnym Rossonerich. Spotkanie ma charakter przygotowawczy do podpisania kontraktu.

[AKTUALIZACJA 18:55]: Massimiliano Allegri nowym trenerem Milanu! Podczas dzisiejszego spotkania z Giorgio Furlanim, trener złożył podpis na kontrakcie. Podczas spotkania w Mediolanie obecni byli również dyrektor sportowy Igli Tare oraz agent Giovanni Branchini. Teraz władze klubu muszą zakończyć kwestie formalne z Sérgio Conceição, a następnie oficjalnie potwierdzić zakontraktowanie nowego szkoleniowca.

Trener z Livorno podpisał trzyletni kontrakt, na mocy którego będzie zarabiał 5 mln € na sezon (plus premie), co jest kwotą znacznie przewyższającą pensje Fonseki i Conceição, a także Piolego. Z drugiej strony Rossoneri czują ogromną potrzebę odbudowy z silnym i rozpoznawalnym liderem. W porównaniu do czasów, gdy Allegri zasiadał ostatnio na ławce Milanu, w Milanello wszystko się zmieniło, ale Max nadal zna otoczenie i zdaje sobie sprawę z presji, jaka go czeka w klubie.

[AKTUALIZACJA 20:20]: Spotkanie Massimiliano Allegriego z Giorgio Furlanim i Igli Tare zakończyło się ok. godziny 20:00. Trener z kontraktem w ręku opuścił miejsce spotkania. Allegri po 11 latach wraca na stanowisko trenera Milanu. Brakuje tylko oficjalnego komunikatu w tej sprawie.

[AKTUALIZACJA 20:45]: Kiedy można spodziewać się oficjalnego komunikatu odnośnie zatrudnienia Massimiliano Allegriego? Najpierw Milan będzie musiał rozwiązać sytuację z Sérgio Conceição i oficjalnie poinformować go o zwolnieniu. Po zakończeniu formalności powinien zostać wystosowany o zakończeniu współpracy z Portugalczykiem, a następnie rozpoczęciu z Massimiliano Allegrim. Jest to zatem kwestia najbliższych dni.



457 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Nefez
Nefez
2 czerwca 2025, 05:42
Wczoraj uratowaliśmy Polskę, dzisiaj czas ratować Milan
0
misiek007e
misiek007e
2 czerwca 2025, 07:32
Kolego, nie wrzucamy tutaj polityki, bez podziału jesteśmy Milanistami
6
Nefez
Nefez
2 czerwca 2025, 10:11
A jaka tu polityka? Udowodnisz, że miałem na myśli politykę :D ?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
2 czerwca 2025, 11:54
Kraj piękny tylko ludzie cenzura , jak powyżej.

Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS
Edytowano dnia: 2 czerwca 2025, 13:51
1
lyndonmilan
lyndonmilan
1 czerwca 2025, 23:31
Tymczasem City po Edersona z Atalanty, ponoć dają 70mln
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
2 czerwca 2025, 01:48
On do Milanu powinien przyjść ale nas nie stać.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
2 czerwca 2025, 02:03
Czyli juz nie chca Reijndersa?
Kto pierwszy sprzeda za?

Jednak Cherki do City za 40
Edytowano dnia: 2 czerwca 2025, 02:15
2
JAJO
JAJO
1 czerwca 2025, 21:24
Praktycznie nikt nie chciał tu wygranej niebieskich. Super, dostali w ryj i to jeszcze w jakim stylu. Teraz jeszcze pośmiejemy się przez 3 dni z kebaba i spółki. Jednak trzeba w końcu zacząć patrzeć na siebie. Milan nie dostał w łeb 5-0 z PSG w finale bo...nie poradził sobie z mocarnym Feyenoordem. Przez większość sezonu kopali się po głowie. Teraz non stop czytam, że chcą sprzedać naszego najlepszego zawodnika bo... trzeba załatać dziurę budżetową. Dziura, która powstała przez złe decyzje super zarządu. Jakaś głowa poleciała? Nie, bo po co. Śmiejemy się z interu sami wcale nie będąc lepszym.
6
Paol085
Paol085
1 czerwca 2025, 15:57
Panowie nie ma co zazdrościc.. Inter przegral w cuglach ale wczoraj zasiedlismy go ogladac w finale Lm, gdzie ja zapomnialem już kiedy Milan w nich grał... Wiec swoje zarobili, graja za rok znowu... My nie prędko bedziemy mieli taki zaszczyt... Niestety.
4
konrad1604
konrad1604
1 czerwca 2025, 15:32
Widzę tu nastroje niesamowite po przegranej Interu. Fakty są takie że lepiej być drugim w lidze na własne życzenie i rozbitym w finale LM niż w środku tabeli i bez pucharów na kolejny sezon. Przynajmniej hajs w klubowej kasie się zgadza a nie trzeba to łatać sprzedając najlepszego pomocnika do Man City.
Też za Interem w finale nie byłem ale my na prawdę nie mamy co świętować ;p
7
boguc69
boguc69
2 czerwca 2025, 11:23
pamiętaj, że drugi w lidze i drugi w finale to PIERWSZY PRZEGRANY, więc nie ma im czego zazdrościć; napisali swoją historię i sfrajerzyli się jeszcze gorzej niż Neverkusen; na szczęście dla nich jeszcze tylko wp****ol w KMŚ i wreszcie będą mieć wakacje XD
0
Shevc
Shevc
1 czerwca 2025, 14:28
Ależ pięknie się ten wynik będzie starzał w przyszłości. Chyba spadamy na drugie miejsce sfrajerzenia się w finale LM. Dziękujemy Interze! :)

A zapomniałem: ZERO TITULI!
Edytowano dnia: 1 czerwca 2025, 14:31
3
Nefez
Nefez
1 czerwca 2025, 13:25
Nowa przyśpiewka Kochani: ,,Byłeś leszczem, byłeś zerem. Teraz jesteś za Interem". Lecimy Kochani. Pijmy razem prince.. picolo!
2
misiek007e
misiek007e
1 czerwca 2025, 09:57
Swoją drogą to że inter nie zdobył majstra to mniejszy wstyd dla całej ligi
3
kamilus
1 czerwca 2025, 11:39
Może i przegrali tytuł Serie A skupiając się na LM, ale za to dostali tam 0:5 w ( _ ! _ )
6
palonettoACM
1 czerwca 2025, 09:55
Przykryte derby Piolego 1-5.

Pewien mecz z 2005 roku nie jest już największym blamażem w historii LM.

Grazie Simone.
4
Topero
1 czerwca 2025, 09:39
Palmarès Simone Inzaghiego:

• Sprawił, że po 11 latach scudetto wróciło do Mediolanu, po stronie Milanu.
• Zdobył 2 scudetta w 3 lata z Napoli.
• Poprowadził Manchester City do pierwszego w historii zwycięstwa w Lidze Mistrzów.
• Poprowadził Paris Saint-Germain do pierwszego w historii zwycięstwa w Lidze Mistrzów.
• Przegrał finał z 5-bramkową różnicą – absolutny rekord.

A są tacy, którzy wciąż wątpią w jego absolutną wartość jako trenera.
11
misiek007e
misiek007e
1 czerwca 2025, 09:28
Jak to merdy zazwyczaj mówią xd TO INTER PRZEGRAŁ TEN MECZ BARDZIEJ NIŻ PSG GO WYGRAŁO
8
Master of AC Milan
Master of AC Milan
1 czerwca 2025, 09:14
Tak szczerze, ten mecz, dał mi nadzieję na lepsze jutro. Może podgardlak pójdzie do turbanów, a w jego miejsce przyjdzie jakiś Mancini?

Do tego, nie wierzę, że oni się nie złamią i ten finał nie zostanie im w głowach. Po takim blamażu nie mogą się podnieść.

Z odpowiednim mercato, w przyszłym roku dogonimy Inter.
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
1 czerwca 2025, 09:11
I cyk, merdacze frajerami sezonu. Miała być tripletta:D

MILAN 1:0 INTER

ZERO TITULI!
6
Master of AC Milan
Master of AC Milan
1 czerwca 2025, 09:10
I cyk, merdacze frajerami sezonu. Miała być tripletta:D

MILAN 1:0 INTER

ZERO TITULI!
0
Rafał0209
1 czerwca 2025, 09:03
a ja głupi nie trzymałem kciuków za Inter by dotarł do finału :) a tu taka niespodzianka blamaż plama na honorze i rekord który pewnie zostanie na dziesiątki lat długo długo po nas jak Piramida Cheopsa, z napisem w czape 5:0 w finale na kartach Historii :)
2
fristajlos
1 czerwca 2025, 08:48
Brawo Inter!! Liczyłem na porażkę, ale o takim upokorzeniu nie marzyłem. Forza PSG
4
Rafał0209
1 czerwca 2025, 09:09
Stambuł bolał nas. ale raz że dla bezstronnego kibica przez wielu był to finał uważany za jeden z najlepszych w Historii, dwa przegraliśmy po karnych, a przede wszystkim trzy daliśmy rewanż Liverpoolowi już dwa lata później. nie ma mowy o upokorzeniu jak ten wczorajszy mecz.
5
fristajlos
1 czerwca 2025, 09:17
Tym bardziej brawa dla merdaczy.

"Pycha kroczy przed upadkiem"
4
palonettoACM
1 czerwca 2025, 08:32
https://www.youtube.com/watch?v=Akq9qbCA32g

Nutka anty Juve, ale do Interu też pasuje :D
0
Zuber
Zuber
1 czerwca 2025, 08:03
Inter ten sam przypadek co Juve Allegriego, przegrali jeden finał i w każdym kolejnym psycha siada, aczkolwiek wcale mnie to nie martwi.
0
cereus
cereus
1 czerwca 2025, 07:20
Ale fajny ten niedzielny poranek !!!
Tak na piąteczke !!!

Pod koniec meczu było ujęcie na prezesa PSG ( chyba przy 4 bramce) a obok Marotta siedział z fajną miną hehehe (w końcu za jego kadencji ma prawdziwy REKORD !!!! który poszedł w świat).
To taka nagroda za podkradanie nam piłkarzy

2
Rafał0209
1 czerwca 2025, 07:19
PSG będzie groźne teraz w każdym roku, znaleźli odpowiedni punkt przygotowań, ligę mają słabą, drużyna młoda trener świetny, na brak kasy na uzupełnianie składu nie będzie brakować. a Inter no cóż wywalił się na ryj na ostatniej prostej, ale Inzaghi też był bliski w przygotowaniach tylko zachłysną się potrójną koroną. i sił na sam koniec zabrakło.
1
Bibaszczenko
Bibaszczenko
1 czerwca 2025, 04:32
inter to jest żenada dla piłki nożnej
1
mw121
mw121
1 czerwca 2025, 02:31
No Inter się ośmieszył, oglądałem ostatni sezon Milanu niemal od a-z i z dużym prawdopodobieństwem też byśmy przegrali przeciwko takiemu PSG, ale nie 5-0. Są pewne granice blamażu.
5
yagi
yagi
1 czerwca 2025, 01:47
Inter tak bardzo zazdrościł Milanowi rekordu wygranej w finale (LM 4:0 z Barceloną, PEMK 4:0 ze Steauą), że dali się wyruchać 0:5 PSG, żeby Milan nie dzierżył tego rekordu już...
3
Majki85
Majki85
1 czerwca 2025, 00:36
cenzura w FINALE LIGI MISTRZÓW 5-0 jest dla mnie o wiele większym upokorzeniem niż porażka z Feyenoordem czy innymi Chorwatami. Okej, może merdy zarobiły na awansie do finału ale co się najedli wstydu to glowa mała. Mam nadzieję że Milan tego nigdy nie doświadczy. Hegemon Ligue 1 upokorzył jedna z najmocniejszych drużyn Serie A. Wstyd...

Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS
Edytowano dnia: 2 czerwca 2025, 13:54
3
Masa
Masa
1 czerwca 2025, 00:53
zgadzam się, wiele drużyn odpadało wcześniej i grało słabo, ale to co pokazał inter dzisiaj to była jakas masakra. oni wyglądali jak banda patałachów przy tych dzieciakach z paryża. byli ośmieszani przy każdej bramce. gdyby to jeszcze był mecz walki itd to ok, mozna przegrać wysoko próbując gonić wynik, ale oni nawet tego nie robili. po prostu dostali 5 gongów jak na jakimś sparingu :-)
0
Coda.Del.Diavolo
Coda.Del.Diavolo
1 czerwca 2025, 02:00
zwłaszcza że przy każdej bramce jakaś sztuczka techniczna robiła robotę, pięteczka/finezja/rabona czy jak to sie nazywa zaczynało akcję p$g
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
1 czerwca 2025, 00:33
2,38 mld euro na zawodników w 14lat
0
Coda.Del.Diavolo
Coda.Del.Diavolo
1 czerwca 2025, 02:03
ile?? chyba więcej na pensje messiego/mbappe wydali. A ile w tym czasie wydał Milan mając jeszcze mafie z uefaku na karku?

ps wychodzi z tego co piszesz tylko 170 mln rocznie

pps nie ma szans żeby tylko 2.4 mld wydali w 14 lat skoro sam podpis mbappe ich 300 mln kosztował a kupowali jak cenzura

Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS
Edytowano dnia: 2 czerwca 2025, 13:55
0
kamilus
1 czerwca 2025, 11:38
"pps nie ma szans żeby tylko 2.4 mld wydali w 14 lat skoro sam podpis mbappe ich 300 mln kosztował a kupowali jak pojebani"

Właśnie dlatego oni robili to, co robili, by piłkarze finansowani przez podmioty zewnętrzne nie byli wliczani do oficjalnego zestawienia i np. Neymara "oficjalnie" wzięli za darmo ale "przypadkowo" został on jednym z ambasadorów MŚ i "jakaś firma" z Kataru zapłaciła mu za to kilkaset mln :P
1
Coda.Del.Diavolo
Coda.Del.Diavolo
1 czerwca 2025, 00:32
Szczerze to chciałbym aby oba te pseudo kluby przegrały ale że się nie da to już wolę p$g wygrywające LM
1
kabo
kabo
1 czerwca 2025, 00:22
Inzaghi 4 lata pracy z Marotta z najlepszym składem w lidze i uwaga 1 mistrzostwa Serie A i dwa kwasy w finale LM. Pucharu Włoch nie liczę.

POZDRAWIAM wszystkich przeciwników Pana Allegriego - rzeczywiście beton z niego 6 mistrzostw Serie A i dwa finały LM bez żenady. Dziekuje Panie Tare za szybką decyzję!
1
Vol'jin
Vol'jin
1 czerwca 2025, 03:17
ty ale fajnie, ale psg trenuje przeciwieństwo Allegriego
1
milan2002
milan2002
1 czerwca 2025, 00:01
Sądziłem, że PSG wygra, ale po walce 4-2. Tu była totalna deklasacja. Lepiej jakby jednak ta Barca zagrała w finale. Dziś byłoby widowisko a nie egzekucja. Choć PSG i tak by wygrało.
0
Demick
Demick
31 maja 2025, 23:49
Mieć taką głębię składu i dostać 5:0... Inter wyglądał, jakby dzień przed meczem każdy przebiegł maraton. Odnoście PSG, to oni wcale takiego "biednego" składu nie mają. Tam jest jeszcze inny przypadek, bo przelało się mnóstwo kasy, żeby dojść metodą prób i błędów do tego punktu. Szkoda, że w finale nie było Barcelony. Byłby to o wiele bardziej wyrównany mecz.
4
adamek01
adamek01
31 maja 2025, 23:41
Przykład PSG pokazuje że nie trzeba mieć największych gwiazd futbolu typu Messi, Neymar czy Mbappe żeby osiągnąć sukces.
Najważniejsze to dobry trener i zawodnicy którzy tworzą kolektyw i potrafią przełożyć pomysł na grę trenera na boisku i to się najbardziej liczy.
Mam nadzieję że jeżeli faktycznie poświęcą Reijndersa czy Theo czy innego ważnego zawodnika to kupią odpowiednich pilkarzy którzy będą oddawali serce za barwy, podniosą poziom, będą pasowali do wizji Maxa, że te zarobione pieniądze nie pójdą w błoto i realnie Milan w przyszłym sezonie będzie się liczył w walce o Scudetto
3
serginho83
31 maja 2025, 23:53
Dokładnie tak, dlatego ja jestem zadowolony z wyboru trenera, bo Max, tak jak i np. Conte potrafią zrobić z zawodników drużynę, co z tego, że mamy na kilku pozycjach najlepszych piłkarzy w lidze: Leao, Reijnders, Theo, Pulisic, Maignan ( lub byli takimi jeszcze niedawno ), skoro nie stanowią oni z resztą kolektywu, nie ma chęci, walki, entuzjazmu, zaangażowania itd...
1
Manolas
Manolas
31 maja 2025, 23:55
Adamek rozmarzyłeś się, nie przy tych właścicielach drogi kibicu
1
milan2002
milan2002
31 maja 2025, 23:57
Ja nie jestem takim optymistą. Supergwiazd oczywiście nie trzeba. Ich zbytnia ilość bywa wręcz szkodliwa, ale PSG wydawała konkretne pieniądze na swoich graczy. Taki Kwara jednak kosztował 70 baniek a my za tyle nie kupujemy tylko sprzedajemy najlepszych. Jesteśmy drugą ligą albo nawet trzecią.
2
Demick
Demick
1 czerwca 2025, 00:13
Dokładnie @Milan2002. Nie wspominając już o pensjach, które do głodowych w PSG nie należą :)
1
Coda.Del.Diavolo
Coda.Del.Diavolo
1 czerwca 2025, 00:30
ta 14 lat wydawania petrodolarow i 1 LM i brak jakichkolwiek sankcji od uefak. Milan w tym czasie gdzie p$g wydało kilkanaście miliadrów wydał może z 1 mld i na karku sankcje od uefaku dostał. Nie ma co porównywać Milanu do p$g bo tam mogą więcej bo mają właściciela co 100dolarówkami może się podcierać i jak ktoś chce podskoczyć to dostaje w łapę tyle że 5 pokoleń jest ustawionych
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
31 maja 2025, 23:33
Parę dni temu na Roland Garros Donek był na meczu Sinnera, który w pomeczowym wywiadzie na środku kortu wspominał o bramkarzu PSG i reprezentacji Włoch, Sinner już wiedział, że PSG za kilka dni wygra.
1
milan2002
milan2002
1 czerwca 2025, 00:10
Nie chwaląc się też wiedziałem, że wygra. :) PSG odpaliło Liverpool i Arsenal, który z kolei łatwo odpulił Real. Gdzieś tam jeszcze był Bayern chyba. Także łatwiejsze ścieżka zaowocowała pogromem w finale.
0
Jedrek1972
Jedrek1972
31 maja 2025, 23:32
Odpowiem koledze twierdzi ile Inter zarobił Ok zgoda Ale 8le pieniędzy włożyło PSG za 14 lat i nic a teraz mlodzi i wygrywają morał taki pieniądze to nie wszystko liczy się otganizacja system i ludzie którzy to zrealizują
0
mathiaz
mathiaz
1 czerwca 2025, 06:07
Tak, ale Ci młodzi to za czapkę gruszek też nie przychodzili. Dla przykładu duet Barcola i Doue kosztował 100 mln:-D
1
Shevc
Shevc
31 maja 2025, 23:32
Od dzisiaj z każdym kibicem Interu mogę zbijać piątkę :)
8
Jedrek1972
Jedrek1972
31 maja 2025, 23:32
Odpowiem koledze twierdzi ile Inter zarobił Ok zgoda Ale 8le pieniędzy włożyło PSG za 14 lat i nic a teraz mlodzi i wygrywają morał taki pieniądze to nie wszystko liczy się otganizacja system i ludzie którzy to zrealizują
1
Jedrek1972
Jedrek1972
31 maja 2025, 23:29
Hakan gdzie jesteś?piłki dobrze nie kopnął prawda jest taka za finał podarował im nasz rodak kalosz Matciniak nie było Marviniaka niema Interu .My mamy puchar przynajmniej a zwycięstwa nad Interem są zapłata za fatalny sezon
2
mn7
mn7
31 maja 2025, 23:52
Co??
0
Jedrek1972
Jedrek1972
31 maja 2025, 23:28
Hakan gdzie jesteś?piłki dobrze nie kopnął prawda jest taka za finał podarował im nasz rodak kalosz Matciniak nie było Marviniaka niema Interu .My mamy puchar przynajmniej a zwycięstwa nad Interem są zapłata za fatalny sezon
2
CandyAmigo
CandyAmigo
31 maja 2025, 23:20
Helena, mam potrójny orgazm.

Lanie wszech czasów dla Interu.
Kałczanoglu kompromitacja.
Gigio wygrywa LM.
10
ksieciunio
ksieciunio
31 maja 2025, 23:18
Ja wiem, szydera i w ogóle ale... finał LM i wicemistrzostwo Włoch to dla Milanu nieosiągalny sufit....
0
Pavlović31
Pavlović31
31 maja 2025, 23:22
Jeśli dobrze poukładać to osiągalny. Ale nie można ciągle rozwalać i układać od nowa.
5
Victor Van Dort
Victor Van Dort
31 maja 2025, 23:12
Gratulacje dla PSG, złapali niesamowitą formę a także pewność siebie po wyeliminowaniu Liverpoolu który przez wielu był uważany za faworyta i to dodało im skrzydeł, weszli na bardzo wysoki poziom w kluczowym momencie sezonu, grali bardzo dobrze i drabinka też im się dobrze ułożyła, Inter zamiast Barcelony to na pewno ucieszyło Paryżan. Gianni Infantino jest pewnie szczęśliwszy niż Nasser Al-Khelaïfi razem od czternastu lat starali się osiągnąć ten sukces, proces na którego początku był Ibra i T.Silva...
3
MrCostacurta
MrCostacurta
31 maja 2025, 23:10
Mówi się, że do historii przechodzi tylko zwycięzca, a o przegranym nikt nie będzie pamiętał. No chyba, że to rekordowa porażka xd
6
Coda.Del.Diavolo
Coda.Del.Diavolo
31 maja 2025, 23:04
Ten płaczący kibic z 75 min to pewnie już umawia wizytę aby usunąć tatuaż żeby nie słyszeć tych śmiechów na mieście
Edytowano dnia: 31 maja 2025, 23:05
4
szfarceneger
szfarceneger
31 maja 2025, 23:00
Już chyba wolę odpadnięcie w 1/16 z Feyenordem niż taki oklep w finale xD
10
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
31 maja 2025, 23:05
Ja bym wolał odpadać przez 5 lat w 1/16 niż dostać od PSG pięć placków w pysk i przerżnąć majstra w ostatniej kolejce sezonu... przecież to są historyczne przegrywy nikt nigdy nie dostał manity w finale.. XD
5
Pavlović31
Pavlović31
31 maja 2025, 23:25
Ta... To porównajcie finanse za dojście do finału LM i drugie miejsce w lidze. Lepsza Coppa Italia? Bez sensu. Jeśli dobrze ogarną mercato i wymianę pokoleń to za rok też mogą zagrać w finale LM... Bo im finanse pozwolą na dobre mercato.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
1 czerwca 2025, 20:52
Różnica nie taka duża, a wstyd dużo większy XD
0
M3TR0
M3TR0
31 maja 2025, 22:59
Jak tam Hakan? Pogadasz coś? Wrzucisz jakiegoś mema na Insta, uderzającego w Milan? Pocieszysz się trochę z bramki przeciwko klubowi, który Cie wypromował?

Jaki ja mam dzisiaj wspaniały humor xD. Nie mogło być lepiej xD
11
Mieszko
Mieszko
1 czerwca 2025, 10:41
A mnie to szokuje, że ludzie mają ból tyłka z powodu Hakana po tylu latach...
Gościu gra w ułożonym klubie, regularnie w LM, fakt, zaliczyli wczoraj upokorzenie, ale Ty myślisz że on żałuję odejścia z Milanu ? :) my się cały sezon modliliśmy o top4 i skończyliśmy na 8 miejscu!
Nie wiem, nie rozumiem zupełnie tej mentalności. Jakby się cieszyć, że nie powodzi się dziewczynie, która Ciebie kiedyś rzuciła, będąc w szczęśliwym małżeństwie:)
1
Manolas
Manolas
31 maja 2025, 22:57
Milan 1 puchar
.
.
.

Inter 0
9
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
31 maja 2025, 22:57
Rozumiem przegrać Finał. ale przegrać z takimi frajerami jak PSG którego chyba nikt nie lubi XDD jeszcze 5-0 jajca manita hahaha przebili nasze 3-3 z Live hahha tamto to było przy tym malutkie potknięte to jest historyczna kompromitacja hahhahahahahahahahahahahahahha
4
serginho83
31 maja 2025, 23:00
Czemu nikt nie lubi, bo Katarczycy kasę dają? Luis zrobił piękna robotę, grają ofensywną piłkę, mają charakter i wygrali zasłużenie CL :)
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
31 maja 2025, 23:03
Czemu? Co za głupie pytanie, korupcje, kupowanie sędziów, działaczy, psucie rynku transferowego po przez dźwignie oszustwa, setki milionów dolarów, wrednego właścicielka itd itd można długo wymieniać ale po co?
2
serginho83
31 maja 2025, 23:07
To twoje zdanie, tam gdzie pieniądze, tam jest władza i można więcej, to się nie tyczy tylko piłki nożnej, jak Barcę przepychali niejednokrotnie sędziowie w CL, choćby z Chelsea, to ja nie pamiętam, żeby ktoś miał o nich takie zdanie...ja tam oceniam, to co prezentują na boisku zawodnicy, a w tym roku byli najlepsi :)
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
31 maja 2025, 23:11
Ale czy ja mówię że nie byli ? Oczywiście że byli, co Ty porównujesz akcje z Barca czy Realem do PSG proszę Cię inna skala kompletnie, ale no każdy ma swoje odczucia Ja jakbym miał do wyboru przegrać finał z Barca/Realem vs PSG (sztuczny twór) to wybór jest prosty...
0
interNISTA
interNISTA
31 maja 2025, 23:19
psg zyskało na odejściu mekambe
0
PoP92
PoP92
1 czerwca 2025, 02:24
Ale na początku tego wieku to my byliśmy takimi szejakmi, Berlusconi szastał wtedy naprawdę dużymi pieniędzmi jak na tamte czasy, potem wszedł Real który zaczął zmieniać reguły gry jeśli chodzi o kwoty transferowe a nikt nie psioczy na Nas czy na Nich. Można się wkurzać lub zazdrościć Ich finansom ale nie ma co zakrzywiać rzeczywistości bo według transfermarkt to z 25 najdroższych transferów tylko trzy należą do PSG i to dwa zdecydowanie broniące się w stosunku jakość i cena.
1
MrCostacurta
MrCostacurta
31 maja 2025, 22:57
Tak z przymrużeniem oka: czasem lepiej odpaść z Feyenoordem w fazie play off i zgarnąć Supercoppe niż przeżywać to co kibice Interu przeżywają teraz.
3
mn7
mn7
31 maja 2025, 22:59
Niby tak. Ale z drugiej strony ich kibice byli w sezonie do maja a nam mecze zaczęły być obojętne jakoś w lutym.
4
MrCostacurta
MrCostacurta
31 maja 2025, 23:06
Dlatego mówię że z przymrużeniem oka. Wiadomo kasa inna ale z perspektywy kibiców gra się dla trofeów a nie kasy więc mamy w tym sezonie o jeden więcej od nich ;)
0
mn7
mn7
31 maja 2025, 23:51
Ja oglądam mecze dla rozrywki i bardziej cieszyłby mnie sezon, w którym byśmy mimo wszystko przegrali Superpuchar w styczniu ale do ostatniej kolejki liczyli się w walce o mistrza i LM (nawet gdybyśmy ostatecznie nie wygrali).
Męczące jest oglądanie sezonu gdzie już w październiku śmierdzi kompromitacją a w lutym mecze nie wzbudzają żadnych emocji poza znużeniem.
I to że w gablocie będzie mało znaczący puchar nic nie osładza.

0
Dohtor
Dohtor
31 maja 2025, 22:56
Fajna ta Trippleta Interu xD
12
Coda.Del.Diavolo
Coda.Del.Diavolo
31 maja 2025, 22:59
taka nie za bardzo zdobyta XD
2
M3TR0
M3TR0
31 maja 2025, 23:00
Ziom, ja w zeszły piątek na Orliku wykręciłem 5:5 chociaż xDDDD
1
primo2p
primo2p
31 maja 2025, 22:55
Oj kibice Interu dostali ładny pstryczek w nos, nie będą tacy mądrzy na każdym kroku.
Sezon bez pucharu i jeszcze taka plama w finale, nie ważne jak PSG grało... Ulalala
2
serginho83
31 maja 2025, 22:53
Ciekawe, jak tam Kruk - w meczu z Monzą piękną z nas bekę cisnął :D, karma wraca ;)
13
Von Strauss
31 maja 2025, 22:51
Inter Inzaghiego to ogólnie najwięksi frajerzy
Przegrać scudetto z nami, oddając nam tytuł po tylu latach posuchy.
Przewalić dwa razy scudetto z Napoli, w tym raz sromotnie.
Przegrać dwa finały w LM z dwoma drużynami, które nigdy LM nie wygrały (w tym to teraz aż 5:0, co chyba jest rekordem finału LM xD) .
Przegrać puchar, superpuchar, ligę i LM w jednym sezonie, w którym mówili o triplecie.
Przegrać 3 spotkania i dwa zremisować w jednym sezonie z 8 drużyną ligi xD

A Mbappe pewnie teraz płacze w poduszkę z tymi milionami od Realu xD
7
Coda.Del.Diavolo
Coda.Del.Diavolo
31 maja 2025, 23:02
Tylko trener p$g mówił że odejście mbappe to wzmocnienie jego drużyny. Bo teraz są oni drużyną a nie zlepkiem najdroższych w europie gwiazd gdzie każdy gra dla siebie
1
M3TR0
M3TR0
31 maja 2025, 23:02
I jakoś mi z tego powodu bardzo wszystko jedno xD
0
Szczechu1899
Szczechu1899
31 maja 2025, 23:05
Przesada, nadal w obu finałach byli underdogiem i sfrajerzyli się tylko w dzisiejszym. Z mistrzostw sfrajerzyli tak naprawdę tylko nasze, żaden wstyd przegrać z tamtym Napoli spala ani maszyną Conte. Trochę głupio się śmiać, że sąsiedzi to frajerzy patrząc co się dzieje u nas.
1
Vol'jin
Vol'jin
31 maja 2025, 23:27
Inzaghiego w Serie A nic nie broni, bo mając najlepszą kadrę w lidze wygrywa tylko 1 scudetto

wywalając się dwa razy na tym samym obiekcie, z tym samym rywalem

Powiedzmy, że ten sezon Napoli Spalettiego to był ten dziwny sezon z przerwą na mundial w środku sezonu co spowodowało imo pewien chaos i najlepiej sobie poradziło z tego Napoli
3
Von Strauss
2 czerwca 2025, 08:13
Szczechu1899

Sfrajerzyli zarówno wtedy jak i teraz (patrz wpis Vol'jin, dodam Lazio w końcówce w tym sezonie).
Może i byli underdogami w LM, ale przewalili z dwiema drużynami, które nigdy jeszcze LM nie wygrały, w tym teraz bardzo boleśnie.

"Trochę głupio się śmiać, że sąsiedzi to frajerzy patrząc co się dzieje u nas."

Prócz tego, że nie dostaliśmy się do LM i przegraliśmy o kilka spotkań za dużo (Feyenoord, Bologna) to oni mają "zer0 tituli". Każdy rozsądny kibic wiedział od początku sezonu, że Inter z Napoli będzie bić się o mistrza, a my będziemy modlić się o top4 (to są moje słowa, jak widać przestrzeliłem, bo musieliśmy modlić się o jakiekolwiek szanse na Europę w przyszłym sezonie, a i to nie pomogło)
0
1  2  3  4  5    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się