SCUDETTO


Sky: Trwają ostatnie ustalenia dotyczące transferu Yunusa Musaha do Napoli

11 czerwca 2025, 20:44, Redakcja Aktualności
Sky: Trwają ostatnie ustalenia dotyczące transferu Yunusa Musaha do Napoli

Milan i Napoli pracują nad ustaleniem ostatecznych szczegółów transfery pomocnika Rossonerich Yunusa Musaha do ekipy Azzurri. Amerykanin będzie kosztował klub Aurelio De Laurentiisa ok. 25 milionów euro. Antonio Conte będzie mógł liczyć na to, że gracz zastąpi Philipa Billinga, którego Napoli postanowiło nie wykupić (wróci do Bournemouth). W ostatnim sezonie w Milanie Musah wystąpił w 40 meczach, w których zaliczył 3 asysty, nie strzelając żadnej bramki. Pomocnik trafił do ekipy z Mediolanu w 2023 roku z hiszpańskiej Valencii (za 21,2 mln euro). W reprezentacji USA strzelił jednego gola w 47 występach.



83 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Nefez
Nefez
12 czerwca 2025, 12:38
Berlusconi dzisiaj 2 lata od śmierci. Spoczywaj w pokoju prezydencie!
4
Funnyv2
Funnyv2
12 czerwca 2025, 12:41
Silvio GOAT
2
adamos
adamos
12 czerwca 2025, 10:20
A Tijani tylko dwa razy drożej sprzedany - MASAKRA
2
Dusiek
Dusiek
12 czerwca 2025, 11:54
Jak dla mnie powinien kosztowac ze 3 Musahy minimalnie.
4
Milanboy
Moderator Milanboy
12 czerwca 2025, 10:17
Offtop.

Michał Probierz podał się do dymisji.
2
adamos
adamos
12 czerwca 2025, 10:23
Lewy otwiera szampana. Pytanie jakiego arcymona Kulesza powoła? Dla mnie najlepiej włoski trener + asystent Piszczu. Wywalić wszystkich i na młodzieży się skupić. Lewego zostawić w szatni by ich opieprzał i uczył.
0
Von Strauss
Von Strauss
12 czerwca 2025, 10:43
Spalletti nowym selekcjonerem reprezentacji Polski xD
1
DarQ
DarQ
12 czerwca 2025, 10:57
To teraz zeby nie było kwasu z następnym to Pan Lewandowski powinien "powołać" trenera. Zmniejszą się szansę, że wywali następnego bo będzie chciał bronić swojej decyzji. Probierz nie chciał robić lodka- odszedł , a Kulesza Panu Robertowi będzie już robił permanentnie- chyba , że odejdzie również i zachowa godność.
W niższych ligach bywają grający trenerzy. U nas Pan Robert będzie grającym prezesotrenerem.
Teraz już oficjalnie skład ułoży nasz najnowszy kapitan Robert ale czy weźmie odpowiedzialność za niego? Czy raczej jak Jarkacz z tylnego siedzenia rządzi i dzieli a baty zbiera ktoś inny.
4
Panicz
Panicz
12 czerwca 2025, 11:02
@DarQ
Probierz został zmuszony do dymisji, przede wszystkim dlatego że jest g*wnianym trenerem który dostał fuche za chlanie wódy z Kuleszą jeszcze w Białymstoku.

Nie wiem jak może tutaj komukolwiek przejść przez myśl że Lewy jest winny a Probierz zbiera cięgi. Skoro ta kadra na boisku wygląda wręcz KARYKATURALNIE. Oni nie potrafią zdominować nawet Litwy na Narodowym czy Mołdawii.

Probierz gdyby nie cyrk z opaską to i tak by wyleciał. Jak nie dzisiaj to po kolejnym 4:0 z Holandią. Bo jest trenerskim nieudacznikiem.
9
Mil_online
Mil_online
12 czerwca 2025, 11:26
Tutaj nie ma wygranych, sami przegrani. To, że ktoś nie jest team Lewy nie oznacza, że jest team Probierz. Probierz nawet na miano wuefisty nie zasługuje, ale to też skandal, żeby piłkarzyk wybierał trenera
5
DarQ
DarQ
12 czerwca 2025, 11:28
Czy chlał wóde - tego nie wiem- mało istotne.
Czy za chlanie został trenerem - tego nie wiem - oby nie ale na to nie masz dowodów.
Czy jest słabym trenerem - dyskusyjne - jest w gronie tych trenerów, którzy na turniej się dostali , a byli tacu co nie.
Czy będzie ogromna presja na kolejnym trenerze? (wcale nie powiedziane ,że lepszym- Probierz miał przynajmniej jaja albo godność albo odwagę lub może i pychę by nie dać się sterować).
Czy kolejny trener nie będzie miał już nigdy komfortu pracy? - dopóki gra Robert.
To jest dobre dla kadry?
0
DarQ
DarQ
12 czerwca 2025, 11:35
Milanboy
Ty to wiesz jak rozpocząć dyskusję. :)
0
Panicz
Panicz
12 czerwca 2025, 11:43
Czy Probierz jest słabym trenerem to dyskusyjne? xDD
Ale bądźmy poważni teraz.

Stary, powtarzam jeszcze raz. Za Probierza my nie potrafimy zdominować najsłabszych drużyn na kontynencie. Litwa, Mołdawia, Malta.

Gdyby Allegri zaczął tracić punkty z Cremonese i Lecce. A drużyna po 21 meczach za jego kadencji nie miała żadnego stylu. To tak samo byłoby polowanie na czarownice, że chłop sie nie nadaje. I za to samo poleciał Fonseca.
Trener odpowiada za wyniki. A Probierz nie ma ani wyników ani tym bardziej stylu. Dziękuje za uwagę :)
Edytowano dnia: 12 czerwca 2025, 11:44
0
MisiuACM
MisiuACM
12 czerwca 2025, 11:49
@DarQ, ja tylko odnośnie tego dostania się na turniej - nie dostać się w obecnych czasach i formacie na duży turniej to trzeba by było być wyjątkowym beztalenciem. To nie czasy, że na Euro grało 16 drużyn i awans tam był naprawdę czymś wielkim. Jako Polska zakwalifikowanie się jest naszym obowiązkiem, bo raczej nie wyobrażam sobie porażek punktowych w tabeli z Maltą, Litwą, Wyspami Owczymi, Mołdawią czy inną Łotwą. Pojedyncze porażki, choć ciężko przełknąć, to jednak idzie zrozumieć, bo to tylko sport, ale finalnie w tabelce znaleźć się za takimi piłkarskimi "potęgami" to byłby niewyobrażalny wstyd, a do tego ta kadra za Probierza zmierzała.
1
Von Strauss
Von Strauss
12 czerwca 2025, 11:58
DarQ

Abstrahując od sytuacji z Lewym - reprezentacja pod Probierzem grała gówno. Owszem - wyniki były różne (remis z Francją przy wcześniejszym 3:1 w papę z Austrią), ale często te pozytywne wyniki to wyniki na farcie, wydarte przeciwnikowi (i to czasem o kilka klas niższemu).
1
Orzelek79
Orzelek79
12 czerwca 2025, 11:59
I dobrze, zrobi to co powinien zrobić Kulesza . Nie chodzi mi o wyniki a o atmosferę w kadrze.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
12 czerwca 2025, 12:06
Darq - ważny temat w świecie piłki
0
DarQ
DarQ
12 czerwca 2025, 12:08
Nigdy nie rozumiem takiego rodzaju zakończenia jak np. "Dziękuje za uwagę :) ".
Czy mam rozumieć ,że już nie odpiszesz?
Cokolwiek by się działo?
Że masz rację i hooj - temat wyczerpany?
:)
I tak Ci odpisze - już to robie.
Słaby trener ale masz na myśli polskie realia tak?
To w takim razie każdy trener od 30-40 lat był słaby.
Bo każdy z nich na początku czy na końcu swojej przygody selekcjonerskiej z kadrą męczył się (przegrywał, remisował) z drużynami bardzo słabymi - "na papierze" , z dołu rankingu. I styl gry był fatalny.
Jednak Probierz "dostał się" na turniej międzynarodowy - jest to jakiś wyznacznik - nie ma co zamykać oczu.
Ale nawet zgodzę się z Tobą - jest słaby. I to nic nie zmienia w tym co napisałem wcześniej.
1
DarQ
DarQ
12 czerwca 2025, 12:15
Milanboy
Z tym światem to nie przesadzaj , Ty megalomanie :)
1
DarQ
DarQ
12 czerwca 2025, 12:27
Misiu , Von Strauss
Ślepy nie jestem :)
Gra była bardzo słaba.
Niestety Milanu również.
I piłkarze mają prawo rezygnować z dalszej gry - całej (nie z jednego, wybranego meczu) i domagać się czy negatywniej - wręcz wymuszać transfer.
Ale nie zwalniają trenerów- bo naprawa danego syfu jest tylko pozorna i przeciwskuteczna.
0
DarQ
DarQ
12 czerwca 2025, 12:45
RL 9 - info. today in Warsaw.
- Mam inne sprawy na głowie. Takie ważniejsze niż kadra. Mam nadzieję na ostateczne oskubanie mojego byłego menadżera z kasy.

Jak trenejro Probiejro bedzie się nadal stawiał to skończy jak menadzejro Cezajro Kuchajro.
0
Pavlović31
Pavlović31
12 czerwca 2025, 12:50
Nie wiadomo jaka jest atmosfera w szatni, może decyzja Lewego to głos całej kadry albo jakiejś części. Teraz czytamy u Pola że Grosicki może wrócić do kadry bo odszedł Probierz tak więc DarQ swoje wycieczki w stronę Lewego schowaj do kieszeni bo nie wiesz do końca jak jest.
0
DarQ
DarQ
12 czerwca 2025, 13:32
Pavlovic
Jakie moje wycieczki do środka?
Przecież nie piszę kto z piłkarzy bardziej kogo popiera? Tego się nie dowiemy. Moje wycieczki są jak najbardziej na zewnątrz (może poza ostatnim wpisem ale on ma wagę lekką - żart). Ja piszę o strukturze zarządzania i brania odpowiedzialności za swoją działkę. Coś Ci mówi sytuacja Zlatana w naszym zarządzie? Podział ról i prerogatyw na danym stanowisku? A sytuacja Gazdis , Boban, Maldini?
Warto wychodzić z szeregu? TAK
Ale tylko wtedy jeśli masz klarowny, mądry plan na poprawę podparty w 100% ludźmi z twojego szeregu i nie do kontry tylko ze zrozumieniem ludzi w szeregu obok. Jeśli tak było to dlaczego syf się zwiększył i wylał?
I najważniesze. Czy kolejny selekcjoner będzie miał teraz lepiej czy gorzej.
0
Pavlović31
Pavlović31
12 czerwca 2025, 14:01
Kurna skasował mi się komentarz. Piłkarze nie mają jaj żeby coś zorganizować jak Zieliński jest wybierany kapitanem. U nas było starcie Calabria Conceicao i też sobie powiedzieli w oczy co myślą ale reprezentacja Polski rządzi się trochę innymi prawami. Lewemu ogólnie raczej nie podoba się działanie PZPN. Też nie chodzi o to żeby się wylewało szambo bo tak naprawdę to pismaki dodają od siebie najwięcej i dolewają wody do ognia. Np Lewy co to miał nie przyjechać na pożegnanie Grosika, wielka awantura się zrobiła a Lewy wiedział że przyjedzie. Tam coś grubszego się dzieje, pokazuje to zmienianie decyzji z dnia na dzień, opaska kapitańska a teraz Probierz wczoraj mówi że zostaje dziś że odchodzi. Trzeba pogonić dziada Kuleszę. Jak piłkarze by zrobili protest to by sobie zamknęli drogę do kadry, nie mają odwagi. Lewy się postawił bo ma inną pozycję.
0
DarQ
DarQ
12 czerwca 2025, 15:12
Wszyscy z Lewandowskim na czele nie mieli odwagi?
Więc tylko odważny Lewandowski poszedł walczyć o przyszłość polskiej piłki. Bzdury. Nie róbmy z tego wielkiego piłkarza Nelsona Mandeli. Nawet jak poszedł walczyć o dobro aktualnej kadry , w co nie wierzę to i tak nie zebrał pożądanej jedności i źle się za to zabrał.
Prawda jest taka (nie lubię tak pisać) że to klasyczna sytuacja - na ile indywidualność może się rozpychać trybach maszyny. Przecież sprawa dotyczy rezygnacji z zagrania w meczu, a nie systemu szkolenia młodzieży w polskich klubach.
Probierz nie chciał ssać to zrobi to teraz Kulesza z następnym trener w duecie. Będzie takie special trio - dodatkowa kategoria na pornhubie.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
12 czerwca 2025, 15:46
Nie no, nie chcesz zagrać w jednym meczu eliminacji, dogadali się, ale oczywiście probierz musiał zagrać szefa i zabrał opaskę Robertowi bez konsultacji, bo Lewy dowiedział się o tym później. Ja się nie dziwię czemu Lewy odszedł z kadry, bo to co zrobił Selekcjoner było perfidne, a i po tej akcji połowa kadry chciała jechać do domu.
0
Pavlović31
Pavlović31
12 czerwca 2025, 18:14
Bardzo dobrze, niech posysają wielkiemu Robertowi bo tylko do tego się nadają.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
12 czerwca 2025, 18:54
Żenujący komentarz.
0
Pavlović31
Pavlović31
12 czerwca 2025, 19:21
Posłużyłem się tym samym określeniem co DarQ, a żenująca to jest szopka jaką prezentuje polska reprezentacja i PZPN, podsycana przez żenujących pismaków.
0
palonettoACM
palonettoACM
12 czerwca 2025, 10:16
To już dwa lata dziś.

RIP Silvio Berlusconi
7
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2025, 09:34
Ruszamy po Zinchenko i Kiwiora. XDDDD Ależ zastępstwa za Thiawa i Theo się szykują. JEŚLI to się potwierdzi to AC Lazio w pełnym natarciu! Na nich!
1
Panicz
Panicz
12 czerwca 2025, 09:52
Kiwior z Realem w 1/4 zagrał jak profesor. Mbappe z Vinim schowani w kielni. Nie stać nas już. Arsenal będzie chciał minimum 30-35M.
Wysoka forma na wiosnę podbiła wycene
1
JohnyMiellony
JohnyMiellony
12 czerwca 2025, 09:08
niech idzie niech nawet odpali tu jest spalony nie ma szans że wejdzie na solidny poziom a zmiana otoczenia pomoże każdej stronie
0
ósmy
ósmy
12 czerwca 2025, 08:42
Sky pisze również, że Rabiot odmówił Milanowi, i chce się skupić na grze w OM.
0
Trefniś
Trefniś
12 czerwca 2025, 08:19
Tak na serio, to wbrew większości nigdy nie byłem wielkim krytykiem Musaha. Owszem, jego występy czasem przyprawiały o ból głowy. Jednak momentami miałem wrażenie, że widzę spory talent i nie zdziwi mnie gdy w poważnym klubie, z lepszym trenerem wyskoczy nagle nowy Kessie :)
1
lyndonmilan
lyndonmilan
12 czerwca 2025, 08:46
Na początku co mecz był rzucany na różnych pozycjach, do tego co chwila zmiany trenerów i taktyki więc jak dla mnie przynajmniej nie jest dziwne że chłopak wydawał się zagubiony tak jak cały Milan.

Jeśli Conte określi jego pozycję i chłopak ogarnie gdzie i jak ma grać Napoli będzie miało z niego przynajmniej dobrego ligowca który zluzuje kolegów, oczywiście mogę się mylić.
2
tommyb1
tommyb1
12 czerwca 2025, 07:58
Zaprawdę powiadam wam... Jeszcze was Musah zadziwi...może już teraz może za rok...
2
Grande
Grande
12 czerwca 2025, 09:01
...może nigdy, ale zadziwi.
0
b4ry
b4ry
12 czerwca 2025, 06:54
Mam takie pytanie/prośbę do redakcji:
Czy jesteście w stanie, już we wrześniu, po zamknięciu okienka, zrobić takie podsumowanie sprzedaży z kwotami przy piłkarzu, jaka była plusvalenza?

fajnie by było to zobaczyć i ocenić pracę Igli Tare przy sprzedażach.
1
Szymson
Szymson
12 czerwca 2025, 08:06
przecież Tanger Ci to ogarnie, tylko komentarze trzeba śledzić :) zacznie się mercato live to będzie wrzucał nowinki :) no może plusvalenzy brakować jedynie
0
Redakcja
Redakcja
12 czerwca 2025, 08:52
b4ry - zrobimy, ale zapewne po zamknięciu letniego mercato. Jako podsumowanie całości (oparte na dostępnych danych, bo dopiero 100% zgodne dane są po bilansie za dany sezon) :)
0
b4ry
b4ry
12 czerwca 2025, 10:01
Dzięki redakcjo :)
0
Matim
Matim
12 czerwca 2025, 10:44
A co szkodzi obiecać ;)
2
Juzio
Juzio
12 czerwca 2025, 05:09
Chcieliśmy Conte. Nasi nie chcieli Conte. Napoli wzięło Conte. Conte robi majstra. Napoli ma majstra. Nasi nie chcą Musaha. Conte chce Musaha. Napoli kupuje Musaha. Proste jak drut.
3
Biegan
Biegan
12 czerwca 2025, 00:26
Dobry deal, ale czy my się interesujemy na poważnie kimś do kupna czy będziemy tylko sprzedawać?
Edytowano dnia: 12 czerwca 2025, 00:27
0
Jaca23
Jaca23
12 czerwca 2025, 01:07
Nie spodziewam się wielu transferów przychodzących. Nie gramy w pucharach, więc kadrę trzeba przewietrzyć. A z odejścia takich graczy jak Musah można się tylko cieszyć. Mam nadzieję, że RLC i inne Emersony już czekają w kolejce.
3
kusniak_22
kusniak_22
12 czerwca 2025, 07:00
Java23: odejdą, a w ich miejsce przyjdą nowe Emersony
0
k__f__c
k__f__c
12 czerwca 2025, 07:37
Zobacz sobie jacy czempioni wracają z wypożyczeń, po co kupować
0
Jedrek1972
Jedrek1972
11 czerwca 2025, 23:11
My tak sprzedajemy Szef cieszy się bo kasa zgadza się a co z zakupami modric i cisza wysprzedamy a my kupimy zawodników w sierpniu albo wcale oby tak dalej
0
Vol'jin
Vol'jin
11 czerwca 2025, 23:10
z plotek transferowych Sule, Zinczenko (zaoferowany kilku klubom), Calafiori na wypożyczenie z opcją kupna. Perin jako opcja za Mike'a (Włoch chce mieć gwarancji gry)

Barzagli może dołączyć do sztabu Max'a. Sam Allegri dziś się spotkał z trenerem reprezentacji U-20, Bernardo Corradim.

Edytowano dnia: 11 czerwca 2025, 23:11
0
Mellion
Mellion
12 czerwca 2025, 00:19
Szczerze każda z tych opcji brzmi źle lub bardzo źle. Nawet ten Calafiori zbytnio nie cieszy, zważywszy na to jakie miał w tym sezonie problemy z kontuzjami.
1
ósmy
ósmy
11 czerwca 2025, 22:55
A propo Bennacera, to ponoć jest już przesądzone objęcie Fiorentiny przez Piolego, który to ma chęć ściągnąć od razu do siebie właśnie m.in. Bennacera.
1
Conceição
Conceição
11 czerwca 2025, 23:00
Miło ze strony Wujka Piolego.
7
AC Kamil
AC Kamil
11 czerwca 2025, 23:04
Newsy gdzie ktoś jeszcze torby nie wypakował, a już lata jego lista życzeń transferowych mają spory potencjał do niesprawdzenia się.
2
k__f__c
k__f__c
11 czerwca 2025, 22:24
Będą jaja jak w Napoli zacznie bramki strzelać
0
Trefniś
Trefniś
11 czerwca 2025, 22:12
Jeszcze tylko oddać Rubena, Samu i Okafora i wtedy cała rewolucja grupy roboczej idzie do kosza :)
Cudowny klub.
Edytowano dnia: 11 czerwca 2025, 22:12
4
Mellion
Mellion
12 czerwca 2025, 00:20
A najzabawniejsze jest to, że wymieniona przez Ciebie trójka powinna pożegnać się z klubem w pierwszej kolejności xd
Edytowano dnia: 12 czerwca 2025, 00:21
1
Milanboy
Moderator Milanboy
11 czerwca 2025, 22:02
Arivederci. No sprzedać za tyle to będzie sztuka xd.
5
Gzikuu
Gzikuu
11 czerwca 2025, 22:02
Bardziej czekam na odejścia RLC, Chukwueze, Pobegi, Okafora, Moraty i Royala. Nie wyobrażam sobie, że zaczniemy sezon z którymkolwiek z nich w kadrze.
7
Jaca23
Jaca23
12 czerwca 2025, 01:02
Morata jest pierwotnie wypożyczony do stycznia 2026, więc sezonu u nas na pewno nie zacznie.
0
ba_acm
ba_acm
11 czerwca 2025, 21:54
Spieniężać, u nas by się zmarnował. Ściągniemy perspektywicznego Rabiota w jego miejsce
1
Rafał0209
Rafał0209
11 czerwca 2025, 21:39
Ten Cardinale jak Kulesza nic nie mówi, a burdelu i syfu narobi. że przez chwilę rządów doprowadzi klub do ruiny.
3
Jedrek1972
Jedrek1972
11 czerwca 2025, 23:13
Szef tylko liczy kase reszta olać
0
AC Kamil
AC Kamil
11 czerwca 2025, 21:37
Potencjalna kwota 25 mln euro za Musaha brzmi bardzo dobrze. On podejmował tak tragiczne decyzje kiedy zbliżał się do pola karnego, że ciężko mi nagle wyobrazić sobie znaczną poprawę jego boiskowej inteligencji i wystrzał formy jak u pewnego Belga. Kolejni w kolejce do odstrzału powinni być Chukwueze, Loftus-Cheek i Emerson ze względu na swoje nieproporcjonalnie wysokie zarobki do wkładu w grę.
1
Michał92
Michał92
11 czerwca 2025, 21:37
Strzeli bramkę z Milanem, pewne jak śmierć i podatki xD
2
mmielczar123
mmielczar123
11 czerwca 2025, 21:20
Niechciany zawodnik odchodzący za poważne pieniądze, a nie na wypożyczenie z opcją wykupu? W życiu bym nie pomyślał, że po tak fatalnym sezonie, dostaniemy za Musaha więcej niż 15 mln euro, a tu prawdopodobnie uda się ugrać 25. No muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Jednocześnie nie skreślam całkowicie Amerykanina, bo miał kilka lepszych momentów i nie zdziwię się, jak Conte zrobi z niego niezłego dzika.
1
Kaka821
Kaka821
11 czerwca 2025, 21:23
Jeżeli Conte ma na niego pomysł, to pewnie będzie sobie radził dość dobrze. W Milanie jego transfer miał sens jedynie przez kilia miesięcy, dopóki Pioli nie porzucił gry 4 3 3(gdzie sobie nawet radził na boku)
1
mmielczar123
mmielczar123
11 czerwca 2025, 21:36
Pioli rzucał go po wszystkich możliwych pozycjach łącznie z prawą obroną, gdy chłopak zawalił pamiętny mecz z Lecce. Za Fonseki zaliczył kilka lepszych spotkań, ale wciąż przytrafiały mu się głupie błędy. Gwóźdź do trumny wbił Conceicao, zdejmując go przed przerwą w meczu z Lazio i niecały miesiąc później w 23' z Fiorentiną. Yunus od dłuższego czasu przestał dojeżdżać mentalnie i zaczął popełniać juniorskie błędy. W Neapolu presja też jest spora, więc nie wiem, czy wybrał odpowiednie miejsce do gry, ale życzę chłopakowi wszystkiego dobrego :)
1
Vol'jin
Vol'jin
11 czerwca 2025, 21:43
nie róbcie też cudotwórcy z Conte, że z każdego piłkarz robi koksa bo jakoś z Okafora nie zrobił, Billinga też.
2
serginho83
serginho83
11 czerwca 2025, 22:43
@Vol'jin Okafor i Billing zostali mu zwyczajnie wciśnięci, takie transfery na sztukę, a Musaha chciał ( Napoli już drugi raz o niego zabiegało ), więc pewnie ma na niego jakiś pomysł :)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
11 czerwca 2025, 21:10
Uważam że na dzień dzisiejszy to dobre rozwiązanie dla Milanu ale ja Musaha nie skreślam, on potrzebuje spokoju i świetnego nauczyciela, lepszego od Conte miał nie będzie, zobaczymy.

Kasę z niego za to zainwestować w Marco Pubila, młodego Hiszpana.. co w tym klubie robi Moncada że kupujemy Emersonow, Bondo itd zamiast takie diamenciki. Ciekawe kto go zgarnie w tym okienku.
Świetny mecz dziś na ME u21
0
Grande
Grande
11 czerwca 2025, 21:08
Czasem się wydarzy taki absurdalny transfer, trudny do racjonalnego wyjaśnienia. Biegający jak kurczak bez głowy, nadający się do biegów przełajowych idzie do mistrza Włoch za taką kasę. Nieźle.
3
Semper Fideli
Semper Fideli
11 czerwca 2025, 21:12
Oglądałes może McTominay w utd? On tam nie wyglądał co prawda jak Musah ale do tego co gral w Napoli to można było pomarzyć
0
kurdep5
kurdep5
11 czerwca 2025, 20:54
Idealnie zakończy karierę u nas z 80 meczami na koncie i okrągłym zerowym dorobkiem bramek... Tęsknić nie będę, Ciao Yunus
1
Gieno
Gieno
11 czerwca 2025, 20:53
Co w tym Milanie kombinują oni chcą wszystkich sprzedać czy o co chodzi
0
Rossu
Rossu
11 czerwca 2025, 20:55
Zawodnicy chcą uciekać z tonącego okrętu. Zresztą o tym mówił Gabbia po zakończonym meczu z Monzą.
Podejrzewam, że tu 3/4 zawodników chce odejść, ale wiadomo, że nie wszystkich będzie się dało sprzedać, tylko tych, na których coś można jeszcze zarobić - Reijnders, Theo, Maignan, Leao, Musah i pewnie w kolejce są jeszcze Thiaw/Tomori, Chukwu, Puli.
1
primo2p
primo2p
11 czerwca 2025, 21:05
Nie przesadzajmy.
Jak wyszło, Theo i Mike u nas nie chcą grać, więc żegnam bez bólu, jesteśmy Milanem i nawet w takich okolicznościach musimy wstać z kolan mocniejsi.
Tijani chciał, ale dostał super okazję z City a w Milanie zobaczył co się dzieje że niektórzy zawodnicy nie chcą grać, a że sam jest bardzo ambitny i wskoczył lvl wyżej to odszedł.
Musah od dawna nie mógł się u nas odnaleźć i grał poniżej swoich oczekiwań…
2
patoo_07
patoo_07
11 czerwca 2025, 20:45
W Valencii do dzisiaj się z nas śmieją.
7
Mil_online
Mil_online
11 czerwca 2025, 20:58
Teraz my na plusvalenzie puszczamy go dalej. Lepsze to niż bez plusvalenzy.
2
Tanger
Tanger
11 czerwca 2025, 20:58
W Valencii to płaczą, bo mają takiego samego właściciela pijawę jak my. Lim z topowego hiszpańskiego klubu zrobił w ciągu kilku lat totalnego średniaka. A wszystko dzięki regularnym wyprzedażom co lepszych piłkarzy.
3
AC Kamil
AC Kamil
11 czerwca 2025, 21:42
Z tym topowym hiszpańskim klubem to gruba przesada. Z solidnego ligowca zrobił przeciętniaka, natomiast jak przychodził do Valencii to liczono właśnie na to, że zrobi z nich ligową topke.
0
Tanger
Tanger
11 czerwca 2025, 21:54
@AC Kamil

Regularne miejsca w top 4 w lidze i gra w LM to mimo wszystko ligowy top. Idąc Twoją logiką, w La Liga musiałyby być 2 czołowe kluby i z 10 solidnych ligowców. Tak, zgadza się, Atletico to ten sam poziom co Valencia, jeśli bierzemy do porównania czasy przed Limem, czyli do sezonu 2013/14.
0
AC Kamil
AC Kamil
12 czerwca 2025, 12:20
W momencie przejęcia klubu Valencia kończyła sezon na 8. miejscu, sezon wcześniej była na 5. miejscu więc również bez LM. W ostatnim sezonie przed przejęciem klubu strata do pierwszego Atletico wyniosła aż 41 punktów, a do Barcelony i Realu 38. Dla mnie właśnie te trzy kluby są topowe w Hiszpanii i zdominowały całkowicie ligę, a kibice Valencii liczyli, że Lim zamiesza tak jak zrobiło to Atletico, a wyszła z tego katastrofa w ostatnich latach, w pierwszych sezonach było jeszcze nieźle bo udało im się 3x zająć 4. miejsce.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się