Milan, Allegri i zawodnicy spotkają się w Milanello 7 lipca, aby rozpocząć okres przygotowań do nowego sezonu
W środę, 25 czerwca, wystartowała kampania sprzedaży karnetów na sezon 2025/26. W fazie przedłużeń dla obecnych abonentów nie zmieniono cen ani zasad, co ma podkreślić szacunek dla lojalności kibiców i zapewnić im maksimum wygody, prostoty oraz bezpieczeństwa.
Jedyną nowością jest karnet na sektor „Secondo Blu”, który – choć zachowuje wszystkie zalety klasycznego abonamentu – nie umożliwia zmiany nazwiska posiadacza. To zgodność z nowymi przepisami wprowadzonymi przez władze w związku z kontrolą dostępu na stadion San Siro.
Kibice, którzy w zeszłym sezonie nabyli karnety przez AIMC (Associazione Italiana Milan Club) lub chcą to zrobić teraz jako członkowie stowarzyszenia, powinni skontaktować się ze swoim lokalnym Milan Clubem. Dla nich przez całą kampanię obowiązuje preferencyjna taryfa cenowa z fazy przedsprzedaży.
Karnet obejmuje wszystkie 19 domowych spotkań Serie A, w tym mecz zaplanowany na 8 lutego 2026 roku. Tego dnia stadion San Siro będzie jednak niedostępny z powodu Zimowych Igrzysk Olimpijskich. Lega Serie A rozważa kilka scenariuszy:
przesunięcie terminarza,
zamiana gospodarza w dwumeczu,
lub – co byłoby absolutnym novum – organizacja meczu ligowego poza granicami Włoch.
Ta ostatnia opcja mogłaby przyczynić się do wzmocnienia międzynarodowego wizerunku ligi, a Milan – mając mniej intensywny kalendarz – aktywnie wspiera pomysł, chcąc działać na rzecz rozwoju włoskiej piłki na świecie. Klub zapewnia, że w przypadku rozegrania meczu za granicą wybierze rozwiązania korzystne dla kibiców.
Mimo że Milan zakończył ostatni sezon Serie A dopiero na ósmym miejscu, to jego kibice nie zawiedli – frekwencja na San Siro była najwyższa w całych rozgrywkach. Dzięki deklarowanej bliskości klubu z fanami, motywacji Allegriego, klasie Modricia i skuteczności Leão, działacze są przekonani, że nowa era przyniesie nowy entuzjazm i przywróci Milan na należne mu miejsce w czołówce włoskiej i europejskiej piłki.
Zaczną robić wyniki na miarę Milanu to kibice z pewnością dopiszą.
I tak przylecę na jakiś mecz.
Ostatnio tak trafiłem, istna katastrofa. Niby jesteś na SS, ale wrażenia zdecydowanie gorsze.