SCUDETTO


MERCATO LIVE 14.07: Luka Modrić oficjalnie zawodnikiem Milanu! [23:24]

14 lipca 2025, 09:51, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 14.07: Luka Modrić oficjalnie zawodnikiem Milanu! [23:24]

[09:45]: Luka Modrić przyleci dziś do Włoch (jego prywatny samolot jest spodziewany na lotnisku Malpensa w Mediolanie około godziny 11:00), aby rozpocząć nową przygodę z Milanem. Przejdzie testy medyczne, podpisze kontrakt, a następnie wyjedzie na zasłużone wakacje. Będzie do dyspozycji Massimiliano Allegriego w Milanello na początku sierpnia. Chorwat po wizycie w Casa Milan uda się jeszcze do Milanello, gdzie spotka się z trenerem i nowymi kolegami z drużyny.

[09:46]: Igli Tare o Luce Modriciu: "Pierwszą rzeczą, o którą mnie zapytał, było to, czy zdobędziemy mistrzostwo, bo jest kibicem Milanu. Chce tutaj grać i odgrywać wiodącą rolę. Potrzebujemy takiej mentalności w zespole".

[09:57]: Rossoneri finalizują proces powrotu Marco Sportiello do Atalanty. Jeśli tak się stanie, klub z Mediolanu pozyska Pietro Terracciano z Fiorentiny, który będzie pełnił rolę drugiego bramkarza. Dla golkipera jest już gotowy dwuletni kontrakt – pisze w poniedziałek Tuttosport.

[10:08]: Kontrakt Luki Modricia będzie obowiązywał do 30 czerwca 2026 roku (z możliwością przedłużenia do 2027 roku), a jego pensja wyniesie ok. 3,5 mln euro na sezon. 39-latek będzie nosił koszulkę z numerem 14.

[10:50]: Samolot Luki Modricia ma niewielkie opóźnienie i powinien wylądować na lotnisku Malpensa około 11:50.

[11:55]: Według Il Giornale Ardon Jashari miał odrzucić oferty Borussii Dortmund, Nottingham Forest, West Hamu i Aston Villi, ponieważ chce trafić tylko do Milanu. 

[11:25]: Prywatny samolot z Madrytu, którym podróżował Luka Modrić, wylądował na lotnisku Malpensa. 

[12:35]: Luka Modrić jedzie do kliniki La Madonnina w Mediolanie na standardowe badania medyczne. Następnie piłkarz najpierw uda się do Centro Ambrosiano na trening motoryczny, a następnie do Casa Milan, aby podpisać roczny kontrakt, który wiąże go z klubem do 30 czerwca 2026 roku. Dziś wieczorem wyleci do Chorwacji na krótkie wakacje, ale najpierw prawdopodobnie uda się do Milanello, aby przywitać się z trenerem Allegrim i nowymi kolegami. 

[13:30]: Luka Modrić przechodzi obecnie badania przed podpisaniem kontraktu z Milanem.

[15:05]: Luka Modrić przeszedł już testy medyczne. Teraz Chorwat udaje się do Centro Ambrosiano (aby uzyskać kwalifikacje sportowe). Pomocnik po opuszczeniu budynku powitał zgromadzonych kibiców Rossonerich słowami: "Forza Milan!"

[15:45]Luka Modrić uzyskał już kwalifikacje sportowe. Teraz następny przystankiem będzie Casa Milan, gdzie Chorwat podpisze kontrakt z Milanem.

[16:09]: Dziennikarz Matteo Moretto ujawnił, że Granit Xhaka prowadzi rozmowy z beniaminkiem ligi saudyjskiej - Neom SC, gdzie mógłby zarabiać 10 mln euro rocznie. Bayer Leverkusen oczekuje za Szwajcara 15 mln euro, podczas gdy Milan oferował maksymalnie 12 mln. Klub z Mediolanu nigdy nie naciskał szczególnie na transfer – a obecnie jest on niemal nierealny.

[16:32]: Jak podaje belgijski serwis HLN, wznowienie treningów przez Club Brugge przesunięto na wtorek z powodu dodatkowego dnia wolnego. Oczekiwany jest powrót do treningów Ardona Jashariego - jutro okaże się, czy stawi się punktualnie, zgodnie z ustaleniami.

[17:08]Luka Modrić dotarł do Casa Milan gdzie zaraz złoży podpis pod kontraktem, który zwiąże go z Milanem na rok (z opcją przedłużenia o kolejny).

[17:22]: Wchodząc do siedziby Milanu, witany przez kibiców, którzy skandowali jego imię. Modrić odpowiedział również na pytanie: „Dlaczego Milan? Ponieważ to wielki klub”.

[19:43]Luka Modrić oficjalnie zawodnikiem Milanu! [KLIK!]

[20:32]: Ile będzie kosztowała Milan pensja Luki Modricia? Chrowat dołączył do mediolańskiej ekipy na zasadzie wolnego transferu, dlatego Milan nie musiał sięgać do kieszeni, żeby go sprowadzić. Jeśli chodzi o kontrakt, zawodnik podpisał go do 30 czerwca 2026 roku z opcją przedłużenia o kolejny sezon. Jego pensja ma wynieść 3,5 miliona euro (netto) na sezon, co daje łączną pensję brutto w wysokości 6,48 miliona euro.

[21:15]: Matteo Moretto na platformie YouTube podzielił się swoimi spostrzeżeniami odnośnie wzmocnienia ataku przez Milan: „Nicolas Jackson jest za drogi dla Milanu i nie jest już brany pod uwagę. Klub rozważa inne opcje. Vlahović wciąż pozostaje możliwy, Boniface też jest w grze, ale i on kosztuje sporo”.

[21:21]Vlahović byłby, ze względu na możliwą przystępność kwoty odstępnego (wciąż czekając na wyjaśnienie kwestii wynagrodzenia), najlogiczniejszym rozwiązaniem dla Milanu. Pierwsze kontakty między Serbem a Allegrim miały miejsce prawie 40 dni temu. Odbyły się też kolejne, niedawno. Teraz trwa oczekiwanie na rozwój ewentualnych dalszych działań - Alfredo Pedullà na swoim koncie na X. Natomiast Nicolo Schira przekazał: Dusan Vlahovic wyraził gotowość do dołączenia do Milanu. Nie znajduje się w planach Juventusu i jest gotów odejść, ale problem pozostaje ten sam: jego wynagrodzenie jest zbyt wysokie. Serbski napastnik odrzucił już kilka ofert z klubów saudyjskich, które proponowały pensję na poziomie około 20 milionów euro rocznie.

[21:31]: Zgodnie z tym co podaje Daniele Longo Bayer Leverkusen żąda za Victora Boniface 40 milionów euro plus bonusy. Miały już miejsce pierwsze kontakty między klubami i negocjacje są w toku.

[22:03]: Portal CalcioMercatoPietro Terracciano jest o krok od dołączenia z Fiorentiny do Milanu. Włoch ma zostać nowym rezerwowym bramkarzem w klubie z Mediolanu. Testy medyczne mają się odbyć jeszcze w tym tygodniu.

[23:24]: Milan obserwuje Breela Embolo, 28-letniego napastnika AS Monaco – donosi Gianluca Di Marzio. Środkowy napastnik ma jeszcze roczny kontrakt z francuskim klubem. W sezonie 2024/2025 strzelił 7 goli i zaliczył 9 asyst.



133 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ósmy
ósmy
15 lipca 2025, 00:14
Ciekawe kogo tak naprawdę przeglądali w Monaco, że przy okazji zorientowali się, że jest jakiś Embolo - napastnik z rocznym kontraktem.
A jest tam kogo obserwować.
- Vanderson - 24-letni Brazylijczyk, prawy obrońca.
- Singo - stary znajomy z Torino, uniwersalny obrońca, mogący grać na prawej stronie oraz jako stoper.
- Jordan Teze,25 letni prawy obrońca, który rok temu przyszedł z PSV, ale ostatni sezon w Monaco miał mocno średni ze względu na ponad dwumiesięczną kontuzję uda, w międzyczasie też jakieś drobne urazy. Stąd tańsza opcja.
Jest tam jeszcze fajny napastnik, którego swego czasu się interesowaliśmy, jeszcze jak był w Arsenalu i na wypożyczeniu w Stade Reims - Amerykanin Folarin Balogun. Ale chłopak się rozsypał w ostatnim sezonie w tym Monaco na całego. Ale wejście do drużyny miał ciekawe. Ogólnie 80 spotkań we Francji i 32 bramki, młody wiek. Szkoda, że kontuzje zniszczyły mu cały sezon.
0
MrWoodstock
MrWoodstock
14 lipca 2025, 23:47
"Milan obserwuje Breela Embolo, 28-letniego napastnika AS Monaco – donosi Gianluca Di Marzio. Środkowy napastnik ma jeszcze roczny kontrakt z francuskim klubem. W sezonie 2024/2025 strzelił 7 goli i zaliczył 9 asyst"
Origi 2.0?
0
Boateng93
Boateng93
14 lipca 2025, 23:30
A legenda Origi jeszcze rok będzie ciągnąć 4 bańki euro swojej pensji. To jest legenda, ostatni sezon kiedy on regularnie grał w piłkę to był ten 17/18 kiedy jeszcze był w Wolfsburgu xD
1
Vol'jin
Vol'jin
14 lipca 2025, 23:24
Wracamy do przyziemnych celów Embolo z Monaco na celowniku wg DiMarzio
2
k__f__c
k__f__c
14 lipca 2025, 23:34
No i dobrze. Może sobie przypomną o tym Arokodare z Genku, wyglądał ciekawie
0
GrokssForzaMilan
GrokssForzaMilan
14 lipca 2025, 23:10
Dawać tego Reguilona póki wolny i kogoś z dwójki Mendy/F.Garcia
0
Bandon
Bandon
14 lipca 2025, 22:23
Milan have submitted an official bid of €60M to Liverpool to sign Darwin Nunez. Saudi club Al Hilal have also inquired about Nunez as they consider him the alternative for Osimhen


@ariyadhiah

??????????
1
Gzikuu
Gzikuu
14 lipca 2025, 22:30
co najwyżej 2 mln + 58 mln w bonusach.
5
mmielczar123
mmielczar123
14 lipca 2025, 22:34
Skoro ariyadhiah tak podaje, to musiało tak być
1
El Diablo
El Diablo
14 lipca 2025, 22:22
Sprawdzam sobie to całe Neom SC na Transfermarkt, patrzę, a tam Marcin Bułka.
0
im4te
im4te
14 lipca 2025, 23:50
a Ty na urlopie byłeś przez ostatnie 3 tygodnie jak wszyscy się zajmowali co teraz Bułka powinien zrobić z ofertą ..
1
wilku94
wilku94
14 lipca 2025, 22:19
Luka już wie, że bedzie grał jako LO?
6
Gzikuu
Gzikuu
14 lipca 2025, 22:11
Oferta 18+2 mln już czeka na stole
0
Milanboy
Moderator Milanboy
14 lipca 2025, 21:49
40 mln za tak dobrego piłkarza to nie jest dużo i Ba, jest to inwestycja na przyszłość dla Milanu i także jakość na już, a wiadomo, że jedyna legitna 9 to Gimenez .

Warto go brać, dobry zawodnik.
2
mmielczar123
mmielczar123
14 lipca 2025, 22:06
Piłkarz może i dobry, tylko te kontuzje... Inwestycja takiej kasy w gościa, który w dwóch ostatnich sezonach wypadał na kilka miesięcy, to ogromne ryzyko. Wcześniej było jeszcze gorzej, bo w Bodo dwukrotnie zerwał więzadła krzyżowe. Do tego dochodzi udział w PNA, czyli kolejne kilka tygodni przerwy.
4
Zoro_9
Zoro_9
14 lipca 2025, 22:09
Sytuacja trochę jak przed transferem Pulisica. Umiejętnościami piłkarskimi się broni, ale kwestie zdrowotne to poważna lampka ostrzegawcza. Albo top, albo flop.
4
mmielczar123
mmielczar123
14 lipca 2025, 22:19
Tylko pamiętaj, że Pulisic przychodził za 2 razy mniej
Edytowano dnia: 14 lipca 2025, 22:19
1
ósmy
ósmy
14 lipca 2025, 22:24
^
No i pewnie tyle zaproponujemy, 20 mln za Boniface :)
3
Vol'jin
Vol'jin
14 lipca 2025, 22:45
Zaletą Boniface'a jeszcze jest to, że może grać spokojnie obok Gimeneza

Tylko te urazy ;] Kawał piłkarza mimo wszystko
1
tommyb1
tommyb1
14 lipca 2025, 21:49
Kiwior ponoć wystawiony na listę transferową. Już się boję...
Edytowano dnia: 14 lipca 2025, 21:49
3
mmielczar123
mmielczar123
14 lipca 2025, 21:32
Skoro wszyscy tacy drodzy, to może zacznijmy rozglądać się za zawodnikami bez kontraktu? Moje propozycje: na prawą obronę Calabria, na lewą Ballo-Toure, do środka pola Bonaventura, a na 9tkę Rebić albo Jović. W razie czego pozostaje opcja przywrócenia Origiego do pierwszej drużyny (gdziekolwiek jest)
Edytowano dnia: 14 lipca 2025, 21:38
4
tommyb1
tommyb1
14 lipca 2025, 21:44
Origiego ktoś ponoć widział na turnieju w Fife
1
Tanger
Tanger
14 lipca 2025, 21:18
Offtop

Podsumowanie dzisiejszego dnia na rynku transferowym:

- Amar Decić z Salzburga do Benfiki za 12 mln euro,
- Alvaro Carreras z Benfiki do Realu Madryt za 50 mln euro,
- Luka Modrić z Realu Madryt do Milanu bez odstępnego,
- Roony Bardghji z Kopenhagi do Barcelony za 2,5 mln euro,
- Estevao z Palmeiras do Chelsea za 34 mln euro,
- Azor Matusiwa z Rennes do Ipswich za 11,5 mln euro,
- Borja Sainz z Norwich do FC Porto za 13,3 mln euro,
- Yussuf Poulsen z Lipska do HSV za 1 mln euro,

Ciekawy jest przypadek Amara Dedicia, którego zimą kupiła Marsylia za jedyne 1,5 mln euro, a 10 czerwca został odkupiony przez Salzburg za 100 tys. euro. Teraz z kolei wędruje do Benfiki za 12 mln euro. W Marsylii rozegrał zaledwie 309 minut w trakcie rundy wiosennej. Ciekawe jakie były kulisy tego transferu i zapisy w umowach.
2
Tzeentch3
Tzeentch3
14 lipca 2025, 21:20
Roony Bardghji - i skończyło się kupowanie go w każdej karierze FM`a :(
1
Von Strauss
Von Strauss
14 lipca 2025, 21:23
Ja jestem ciekawy Estevao. Pójdzie drogą Rodrygo czy Antonego? Ogólnie wartość na tf 60 mln, a tu zakup za 34 mln? Czyżby niska klauzula czy jakieś inne konszachty między Chelsea i Palmeiras?
0
serginho83
serginho83
14 lipca 2025, 21:42
50 mln za jakiegoś Carrerasa - świat stanął na głowie...
0
S4MLUK
S4MLUK
14 lipca 2025, 21:45
@von strauss "kupiony" już w rok, pół roku temu? tak coś mi świta, niech ktoś poprawi jak coś (:
0
tommyb1
tommyb1
14 lipca 2025, 21:47
Estevao ponoć był już zakupiony nieoficjalnie bodajże rok czy nawet 2 lata temu ale został w Brazylii ze względu na przepisy
0
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
14 lipca 2025, 21:47
Estevao miał rok do końca kontraktu ale może też była jakaś klauzula w umowie, że taka cena ale ciekawy transfer bo to jeden z najbardziej obiecujących graczy młodego pokolenia Canarinhos ale ciekawą też umowę podpisał z Chelsea bo praktycznie 8letni kontrakt teraz pytanie czy przebije się do 1szego składu bo biorąc pod uwagę, że wrócił Sterling to mają łącznie 4rech graczy na tej samej pozycji w składzie chyba, że ktoś odejdzie ale jakoś Neto i Madeduke radzili sobie przez cały sezon notując solidne występy.
0
stary_boss
stary_boss
14 lipca 2025, 20:43
Do szczęścia brakuje żeby się połamał
eh ciężki los nas czeka w nowym sezonie obym się mylił
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
14 lipca 2025, 20:25
Nie ma co narzekać w końcu jesteśmy 8 drużyną ubiegłego sezonu, która nie gra w pucharach i nie płaci najwięcej. Nic dziwnego, że idzie nam z transferami jak po grudzie bo najnormalniej w świecie nie mamy argumentów ! Jedyne na co możemy liczyć to romantyzm jak u Modrica czy wcześniej Ibry, którego coraz mniej albo wynalazki które może wypalą. Zaczekajmy do pierwszych 10 meczów pod wodzą Maxa i wówczas można oceniać trenera i klub. Teraz to można sobie pogdybać dla zabawy. Luka na pewno będzie wartością dodana zarówno na boisku jak i w sklepach z gadżetami Ac Milan.
3
Juzio
Juzio
14 lipca 2025, 20:54
Ja liczę na Mbappe za 10lat!
2
Von Strauss
Von Strauss
14 lipca 2025, 21:18
Juzio

jak będziemy grać na solidnym poziomie LM to może w wieku 33-34 lat. Jeśli będziemy grać tak w kratkę jak teraz - to bliżej 40 xD
1
Juzio
Juzio
14 lipca 2025, 23:11
Będzie ciężko. 33-34 pójdzie do arabów się nachapać i tak właśnie ok 37 do nas. Chyba, że najpierw do nas a później do arabów, ale to ryzykowne. Po Realu więcej dostanie.
0
KosaX
KosaX
14 lipca 2025, 20:22
A może by tak spróbować z Mateuszem Gotówką?
3
Tanger
Tanger
14 lipca 2025, 20:06
Dawać jeszcze Lucasa Vazqueza na prawą obronę.
1
KosaX
KosaX
14 lipca 2025, 20:22
To żart prawda?
0
Tanger
Tanger
14 lipca 2025, 20:38
@KosaX

Nie większy niż boki obrony Milanu na dzień dzisiejszy.
9
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
14 lipca 2025, 19:40
Martwi mnie niezmiernie fakt, że nie ma z Naszej strony obecnie ani konkretnych nazwisk jak i też konkretnych ofert za bocznych obrońców (chociaż PO mamy aż nadto w składzie ale wszyscy raczej do rotacji niżeli gracze 1szego składu) a po odejściu Theo to na jego pozycji w składzie mamy jedynie Bartesaghiego, który jest docelowo tym LO.

Wiadome było, że ciężko będzie zastąpić Theo ale pozbyliśmy się naprawdę klasowego gracza za stosunkowo śmieszną kwotę jak na dzisiejsze realia bo patrząc na dostępnych graczy to przy takiej samej kwocie jaką dostaliśmy za Theo nie kupimy żadnego gracza, który chociażby był zbliżony poziomem umiejętności do francuza na tej samej pozycji. No i pytanie czemu tak przeciągali linę, żeby go w końcu sprzedać skoro wciąż nie ma żadnego zastępstwa w jego miejsce a już praktycznie połowa lipca..

No a My dalej uporczywie przeciągamy negocjacje z Club Brugge na zasadzie 'najpierw domkniemy to a później zajmiemy się resztą' tylko kiedy u licha jak lista dobrych zawodników się stale zawęża. Ponoć chcieli też ściągnąć typowego ŚO ale z tym też stoimy w miejscu a częściej się czyta tylko o potencjalnych odejściach niżeli o jakimkolwiek potencjalnym przybyciu. No i na koniec jeszcze dochodzi atak bo tu też jest problem z dostępnością na chwile obecną został jedynie Gimenez i Colombo..
2
boguc69
boguc69
14 lipca 2025, 20:22
człowieku, mamy jeszcze z 8-10 zawodników, których trzeba gdzieś opchnąć / wypożyczyć, a ty byś chciał 5 nowych... ja też bym chcaił, ale najpierw muszą posprzątać syf, jaki zrobili w ostatnie 2 lata, a nie dokładać na siłę nowy
0
epl
epl
14 lipca 2025, 20:52
boguc69
W jaki sposób twoim zdaniem jedno blokuje drugie? Przecież ci ktorych chcemy wypchnąć i tak w wiekszosci nie nadają sie na pierwszy sklad, wiec i tak trzeba by kogos kupić.

No chyba, że zakładasz ze jesli nie uda się ich sprzedać to beda grac w podstawie. Ale to juz chyba bysmy
0
szymoninho19
szymoninho19
14 lipca 2025, 18:49
btw Atalanta chce Simica z Anderlechu :D klasycznie znów biorą kogoś od nas i zapewne tam wypali.
5
DarQ
DarQ
14 lipca 2025, 18:31
Mamy wreszcie oczekiwanego Mister iksa.
Galliani zazdrosny.
Ale Furlani spóźniony tak ze 20 lat :)
Tym bardziej Adriano zazdrosny bo to powinien być jego Mister ;)
3
Von Strauss
Von Strauss
14 lipca 2025, 21:19
Adriano to celował w Fabregasa swego czasu, który w tym sezonie też był z nami łączony - ale w innej funkcji xD
1
Zoro_9
Zoro_9
14 lipca 2025, 18:23
Łączony z nami Xhaka najprawdopodobniej dołączy do Neom S.C (klub z Arabii, w którym gra także niegdyś łączony nasz rodak między słupkami)
0
Nefez
Nefez
14 lipca 2025, 18:21
Potrzebny nam pomocnik długodystansowiec (wsparcie) oraz wysunięty rozgrywający (atak)
5
nrt2
nrt2
14 lipca 2025, 18:22
Witamy mistrza fma
17
Fushnikov
Fushnikov
14 lipca 2025, 18:20
Ledwo zaczął a już na starcie kłamie. Jak taki zaczyna od kłamania to gdzie kończy??
0
Andre
14 lipca 2025, 18:51
Na Powązkach?
3
DarQ
DarQ
14 lipca 2025, 18:56
na Wawelu?
0
Mercik
Mercik
14 lipca 2025, 19:27
W domu na kanapie z niezłym kontraktem?
0
Pepik
Pepik
14 lipca 2025, 17:47
Nie wierzę w zbawienną rolę Modricia na boisku. Pierwszy skład powinien sobie wywalczyć (Modrić, Jashari/Xhaka, Fofana), ale względem Tijjego to jest niewątpliwy downgrade i ciężko z tym polemizować. Można powiedzieć, że wymienimy Holendra na Jashariego+Modricia na rok/dwa - to słaby deal.
3
POE
POE
14 lipca 2025, 18:22
Jashari nie przyjdzie Xhaka to samo
1
Zoro_9
Zoro_9
14 lipca 2025, 18:26
Jashari może przyjdzie, Xhaka raczej nie.
7
Jaca23
Jaca23
14 lipca 2025, 17:24
Ricci przyszedł na 6, chociaż według mnie nie jest to stricte regista/DP, więc transfer Xhaki jest nieaktualny, chyba Milan już kompletnie porzucił temat sprowadzenia Szwajcara i skupia się na nowym mezzali. A szkoda, bo moim zdaniem Xhaka wiele by wzniósł, a z Riccim mogliby przecież grać jednocześnie.
5
Daros
Daros
14 lipca 2025, 21:45
Nie ma sensu pakować sie w wiekowego piłkarza, chyba ze nazywa sie Modric
0
Rafał0209
Rafał0209
14 lipca 2025, 16:48
W wieku 40 lat zamiast w Arabii zarobić kolejne grube miliony ( tych nigdy nie jest mało ) wybiera Milan za 3.5 mln by spełnić marzenie z dzieciństwa. prawdziwy mistrz.
30
MrTalas1
MrTalas1
14 lipca 2025, 18:08
To jest tylko roczny kontrakt, jak w czerwcu przyszłego roku będzie grzybnia w klubie to gwarantuje Ci, że się przeniesie do Arabii.
4
mufi
mufi
14 lipca 2025, 18:21
dokładnie, takich już nie ma :)
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
14 lipca 2025, 18:24
Ponoć miał oferty też ale koniecznie chciał zostać w Europie twierdząc, że chce grać na najwyższym poziomie i odpowiednio odbudować formę przed nadchodzącym mundialem jak i napisać kolejny rozdział w historii jak i swojej karierze.

Bardzo liczyłem na to, że wybierze akurat ACM i cieszę się, że przybył coraz mniej takich graczy z klasą gotowych na nowe wyzwania bo najczęściej to hajs bierze zawsze górę w takich sytuacjach a nie konkretne barwy klubowe. Liczę na to, że zarazi wszystkich swoją mistrzowską mentalnością FORZA LUKA !!! FORZA MILAN !!! :)))
1
DarQ
DarQ
14 lipca 2025, 18:26
MrTalas1
Wiem, że tak się mówi - gwarantuje ci.
Ale gwarancje te są słabe bo jednak w wieku 40 lat jest dziś z nami , a nie tam gdzie taki gracz mógły zarobic spokojnie 20 mln.
0
MrTalas1
MrTalas1
14 lipca 2025, 23:15
DarQ
Przeczytaj mój post, a jak będziesz miał problem to przeczytaj go jeszcze raz.
0
boguc69
boguc69
14 lipca 2025, 16:36
offtop - Chelsea chciała od nas Mańka za 10, a sama goni Petrovicia za 30 do Bornemouth? XD
8
Rafał0209
Rafał0209
14 lipca 2025, 16:51
To pokazuje za jakich negocjatorów mają naszych dyrektorów. w myśl co głupkom zależy zaproponować tak może łyknął :)
6
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 lipca 2025, 15:54
żeby był w stanie grać po 60min to było by super albo co drugi mecz, jeśli trener go nie okiełzna i pozwoli mu grać tyle ile Modrić chce to więcej będzie się leczył niż grał w Milanie, zbyt cenny dla nas.
0
KosaX
KosaX
14 lipca 2025, 17:21
Jestem wręcz pewny że Modric będzie u nas na koniec sezonu w top 5 zawodnikach co rozegrali najwięcej minut,przecież on zjada zdrowiem takiego Loftus Cheeka czy chociażby Tomoriego
3
Sebolinho10
Sebolinho10
14 lipca 2025, 15:31
No to ciekawe jak ten Modrić u nas będzie wyglądał.
Edytowano dnia: 14 lipca 2025, 15:31
0
Endriu
Endriu
14 lipca 2025, 13:40
Nie rozumiem po co sprowadzać starego bramkarza zamiast ma drugiego dac naszego młodego Włocha.
0
mmielczar123
mmielczar123
14 lipca 2025, 13:49
Załóżmy, że Maignan klasycznie wypada na kilka miesięcy, a Torriani nie okazuje się nowym Donnarummą. Wówczas zostajemy z niepewnym 20-latkiem między słupkami. Ja tam wolę jako dwójkę mieć takiego Sportiello, czy Terraciano, który wiemy, że w razie czego nie obsra zbroi, tylko wejdzie i zrobi swoją robotę
12
biedrus
biedrus
14 lipca 2025, 14:05
Jak napisał mmielczar123, niestety Mike to taki bramkarz, że musisz mieć dobrego zmiennika
0
boguc69
boguc69
14 lipca 2025, 15:23
wiesz, bo mamy tego Maignana, który w zeszłym sezonie na 55 opuścił DWA mecze, jeden przez zawieszenie a drugi decyzją trenera hahah
0
Sebolinho10
Sebolinho10
14 lipca 2025, 15:23
O tym samym mówię, ale wolałbym żeby zamiast Terraciano, prszyszedł 5 lat młodszy taki Gollini. Swoją robotę też zrobi, wydatek nie wielki i numer 2 na lata. Torriani musi się ograć i ja bym go puścił na jakieś wypożyczenie gdzie regularnie będzie grał, żeby można go było jakoś ocenić. Na numer 2 w Milanie wydaje mi się że jeszcze za wcześnie.
3
Sebolinho10
Sebolinho10
14 lipca 2025, 15:31
@boguc69

W sezonie 23/24 już opuścił 10 spotkań
22/23 - 23 spotkania
21/22 - 9 spotkań

Fajnie że w poprzednim sezonie opuścił zaledwie 2 spotkania, ale jak na bramkarza, Maignan jest dość kontuzjogenny. Już nie wspominając o tym że kilka spotkań więcej spokojnie mógłby opuścić bo miewał takie mecze w których można było się łapać za głowę, patrząc na to jakie farfocle wpuszczał. Sportiello gorszy by nie był. Solidny numer 2 by się przydał, ale nie staruszek typu Terracciano.

Czasami czytając Twoje wpisy zastanawiam się czy Ty wgl znasz się coś na piłce. Nieraz takimi kocopołami sypniesz że człowiek nie wie czy ma się śmiać, czy płakać. Wchodzenie z Tobą w dyskusję totalnie mija się z celem. Pozdrawiam.
Edytowano dnia: 14 lipca 2025, 15:38
3
Juzio
Juzio
14 lipca 2025, 16:07
Za kontuzjogenny będzie bura.
1
Sebolinho10
Sebolinho10
14 lipca 2025, 16:13
No to podatny na kontuzje. Bardzo łatwo można się domyślić o co chodzi. xDD
0
boguc69
boguc69
14 lipca 2025, 16:34
Maniek chce jechać na MŚ jako "jedynka" w kadrze - do tego musi być zdrowy i w formie, czyli będzie chciał grać jak najwięcej. w kraju już wyrósł mu konkurent, nawet niektórzy wciskali go do nas na zastępstwo

kontuzje to część sportu, nie masz na nie żadnego wpływu, no chyba, że rozbijesz wodę kolońską pod prysznicem albo rozwalisz łapą żyrandol

skoro tak się boimy kontuzji to po co podpisujemy kontrakt z 40-letnim Modriciem? przecież on się rozsypie w drugim meczu
1
ciiigi4
ciiigi4
14 lipca 2025, 17:06
hmm gdybysy tylko mieli jakiegos solidnego bramkarza na lawke, w sile wieku, z zagranym pelnym dobrym sezonem w takim np. Empoli..
0
Von Strauss
Von Strauss
14 lipca 2025, 17:12
Juzio

Nie, no, Mike też jest kontuzjogenny (przypomnę akcję z Genoą xd)
0
hyrus13
hyrus13
14 lipca 2025, 12:46
Luka się może mocno zdziwić podczas pierwszego treningu.
16
Juzio
Juzio
14 lipca 2025, 16:08
Po tylu latach w Realu to będzie ogromne zdziwienie.
1
Rogo1989
Rogo1989
14 lipca 2025, 12:42
A Mosquera za 15 mln w Arsenalu... Jak widać można za nie duże pieniądze kupić dobrego zawodnika
22
daro12555
daro12555
14 lipca 2025, 13:22
Chyba jeszcze nie ale jak za taką kwotę przejdzie to znowu Milan dał dupy.Milan interesował się nim od roku.Gość też może grać na prawej obronie .Veiga za rozsądną kasę też przeszedł do Porto .Tutaj są ludzie którzy się że jednak Theo odszedł do Arabów przynajmniej zarobi .Bo obecnie Milan to klub bez ambicji sportowych byle tabelki były na zielono i to wystarczy .Po prostu dno .
Edytowano dnia: 14 lipca 2025, 13:27
5
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
14 lipca 2025, 18:05
Prawda 15+5 w bonusach bardzo obiecujący młody gracz z dużym potencjałem biorąc pod uwagę jak znakomite ma warunki fizyczne (wzrost 1,91m) miał rok do końca kontraktu stąd też taka nie wysoka cena jak na dzisiejsze realia opcja idealna.

No i właśnie ponoć też był w kręgu naszych zainteresowań a czemu nie złożyli konkretnej oferty? Ciężko to logicznie wytłumaczyć pewnie stwierdzili, że będą czekać aż wygaśnie kontrakt albo stwierdzili, że cena zbyt wysoka jak na piłkarza z roczną umową.. Tak czy inaczej w ciemno brałem za pewniejsze, że jakiś większy klub z La Ligi go wykupi. Ciekawe jak sobie poradzi w PL ale jak będzie notował solidne występy to może stać się jednym z najlepszych, cóż pozostaje pozazdrościć jedynie Kanonierom w tej chwili świetny ruch z ich strony :).
1
Daniel93
Daniel93
14 lipca 2025, 12:29
No to testy medyczne, pozniej mini koncert wieczorem i Luka może lecieć na wakacje :D
0
kusniak_22
kusniak_22
14 lipca 2025, 11:25
Chłop ma 39 lat, a będzie wiodącą postacią, nie mam co do tego cienia wątpliwości. Takich piłkarzy to ze świecą szukać. Fajny transfer, bo może wprowadzi trochę inną mentalność i pokaże młodym jak grać do 40 na najwyższym poziomie.
17
epl
epl
14 lipca 2025, 11:46
Taa, już mieliśmy takie przypadki.
Ibra, niegdyś znakomity pod koniec kariery potykał się o własne nogi.
Biglia - kolejny "lider", któremu coś nie pykło.

Takie transfery to ogromne ryzyko. Może się uda i pogra rok, ale bardziej prawdopodobne jest to że będzie się snuł po boisku.
5
DarthImpaler
DarthImpaler
14 lipca 2025, 11:57
Porównywanie biglii do Modricia. OMG. Serio?
34
Mellion
14 lipca 2025, 12:01
Modric w swoim wieku zjada nawet Ibrę, takiego gościa jak on brakowało nam od wielu lat, szkoda że przyszedł tak późno fakt, ale z miejsca przyniesie wiele dobrego tej drużynie
5
Jaca23
Jaca23
14 lipca 2025, 12:03
epl
"Ibra, niegdyś znakomity pod koniec kariery potykał się o własne nogi." - mimo mojej aktualnej niechęci to pokaż mi w którym momencie Zlatan "potykał się o własne nogi". Od momentu jak wrócił to był kluczowy, zwłaszcza w szatni. Sezon ze Scudetto grał w kontuzją o czym z resztą sam powiedział.

W przypadku Modricia właśnie na taki efekt liczę. Że wejdzie gość, który wiele w piłce wygrał i przekaże tej ekipie zwycięski mental, dokładnie jak to zrobił w 2020 roku Ibra.
21
epl
epl
14 lipca 2025, 12:04
Obyście mieli rację. Chciałbym się mylić.
0
epl
epl
14 lipca 2025, 12:05
Jaca23
Ostatnie 2 sezony Ibry to kontuzje i przewracanie się o własne nogi.
5
Tzeentch3
Tzeentch3
14 lipca 2025, 12:06
Zlatana to wykończyły kontuzje niż sam z siebie się potykał pod koniec, a o Bigli to będę udawał, że nie widziałem :)
8
Gerada
14 lipca 2025, 12:56
Jak uważam, że Modrić to nie ten sam "wózek" co Ibra i Biglia, i myślę, że szansa, że wypali jest znacznie większa (pewności nie ma nigdy), tak odnośnie Ibry to epl napisał w punkt - NA BOISKU Zlatan więcej tej drużynie szkodził niż pomagał. W szatni pewnie był mega ważny i kluczowy, ale na boisku to maksymalnie nadawał się na zadaniowca do zastawiania się i zgrywania górnych piłek w końcówkach, a nie na lidera o którego opierano grę. Szwed był tak powolny w swoich ruchach, że dość regularnie sam łapał więcej spalonych niż którykolwiek zespół w danej kolejce Serie A...

A, i jeśli komuś to pomoże, to być może był słaby przez kontuzje - to bardzo prawdopodobne, bo w prime to był prawdziwy gigant futbolu. Ja piszę o tym jak faktycznie było, a nie o kulcie "świętego Ibry". A faktycznie był na koniec swojej piłkarskiej kariery zwyczajnie za słaby.
Edytowano dnia: 14 lipca 2025, 12:59
0
Jaca23
Jaca23
14 lipca 2025, 13:14
epl
To kontuzje czy przewracanie się o własne nogi? Chyba, że masz info, że się potykał jak szedł do klubowego ortopedy.

Ostatni sezon praktycznie cały poza kadrą, ale przedostatni niecałe 1200 minut, 8 goli, 3 asysty. Pewnie byłoby więcej, ale Giroud wyglądał świetnie i wszedł na stałe do pierwszej 11stki, która zmierzała do Scudetto.

Gerada
Pamięć kibica bywa bardzo krótka. Był tak słaby, że po powrocie z MLS w styczniu w rundę strzelił 11 bramek w 20 spotkaniach, dołożył do tego 5 asyst. Rzeczywiście żenujący emeryt wtedy do nas trafił.
Edytowano dnia: 14 lipca 2025, 13:21
4
kusniak_22
kusniak_22
14 lipca 2025, 13:16
epl: porównanie Bigli i Modricia, to jak porównywanie Lambo z Toyotą. Zresztą Modrić był do samego końca w Realu ważną postacią środka pola. Powtarzam REALU, który dzieli i rządzi od kilkunastu lat w Europie z małymi przerwami.
3
daro12555
daro12555
14 lipca 2025, 13:25
Fajne uzupełnienie nic więcej gość ma 40 lat .A tu ludzie się cieszą jakby przyszedł nie wiadomo kto .Aktualnie mamy słabszy skład niż w tamtym roku a zajęliśmy 8 miejsce .Max też to żaden magik trenerski jakby było inaczej dalej by w Juve pracował.
1
Gerada
14 lipca 2025, 13:43
@ Jaca23

Moja pamięć ma się świetnie. Po rundzie, o której piszesz był u nas jeszcze 3 lata, więc: 1. ta runda nie ma nic wspólnego z tym co piszę - czyli końcówce Szweda. 2. Nawet pierwsze półtora roku w Milanie uważam, że zespołowi raczej ciążył (znacznie mniej niż w sezonie kolejnym, gdzie był praktycznie jak kotwica) w podobny sposób jak CR7 ciążył swego czasu Juventusowi - Zespoły analogicznie były skupione w 99% na tym żeby ten zawodnik miał okazje do strzelania goli - w obu przypadkach zawodnik, który średnio był zaangażowany w cokolwiek innego niż czekanie aż mu piłkę dostarczą i nie ponoszący większej odpowiedzialności za zmarnowane sytuacje itp.

Zarówno Ibrę jak i CR7 szanuję jako piłkarskich gigantów. Ale kiedy przestali być absolutnie topowi to dla mnie - przestali być absolutnie topowi i tyle.

Chyba jedynym graczem, którego dziś chętnie na ślepo widziałbym ponownie w Milanie jest Kaka, którego bym kochał nawet jakby był na boisku przeciętny i bym chciał żeby grał jak najwięcej. Ale poza Brazylijczykiem to raczej staram się trzeźwo patrzeć na to jak faktycznie grają piłkarze, a nie jakimi byli kiedyś.
0
boguc69
boguc69
14 lipca 2025, 11:17
ALE ŻE MODRIĆ "10" NIE DOSTANIE ???
0
palonettoACM
palonettoACM
14 lipca 2025, 11:46
Rafcio by focha strzelił.
0
boguc69
boguc69
14 lipca 2025, 12:39
no o zachowanie w stylu Cavaniego, który oddał w MU 7kę CR to go nie podejrzewam
0
Gerada
14 lipca 2025, 13:33
Z całym mega szacunkiem do Modrića, jeśli klub staje na głowie żeby Leao przekonać, że jest centralnym punktem obecnego projektu, to nie bardzo byłoby zrozumiałe jakby w jakikolwiek sposób miał przekazywać numer nowemu graczowi, który podpisuje - wg doniesień mediów - roczny kontrakt... Można by to rozważać gdyby Luce mega zależało, ale wątpię żeby się o to zażynał.

Ronaldo to zupełnie inna historia. Zaczynając od tego, że CR7 to marka, więc Cristiano w kontraktach zapewne ma zastrzegane, że musi dostać siódemkę w każdym klubie, w którym się znajdzie.
1
Pavlović31
Pavlović31
14 lipca 2025, 14:54
Modric spoko gość, podejrzewam że nawet by nie prosił o dziesiątkę jak się dowiedział że Leao GWIAZDA zespołu ją nosi.
1
boguc69
boguc69
14 lipca 2025, 15:32
ale wiesz, że kluby podpisują umowę z CR, a nie z jego sponsorami? i zwyczajnie mogą mieć wywalone, na "bo CR musi dostać 7"

ja z samego szacunku za to, że zgodził się z nami podpisać kontrakt w takim momencie i na takich warunkach zagwarantował bym mu z marszu "10", bo Modrić jest wybitny, a przy okazji utarłbym nosa naszemu Rafałkowi (na zasadzie ambicji - dostaniesz znów dopiero jak zasłużysz, jak było z Piątuniem), który choćby grał i 100 lat to do takiego poziomu nawet się nie zbliży
0
Gerada
14 lipca 2025, 16:48
Raz - Rafa już raz "zasłużył" na ten numer i dlatego go dostał. Można się kłócić czy faktycznie czy nie, ale tak zostało zdecydowane. Jaki Twoim zdaniem idzie sygnał do piłkarzy jako ogółu, kiedy klub nagrodził gracza za jego osiągnięcia teraz mu tą nagrodę zabierze ot tak i odda komu innemu?

Co do CR7 - jasne, ze kluby nie muszą tego respektować, a Cristiano nie musi z tymi klubami podpisywać kontraktów... CR7 to tak duża marka, że jeśli klub by się nie zgodził dać mu 7 to sam gracz by do tego klubu nie poszedł - tyle.
1
boguc69
boguc69
14 lipca 2025, 17:13
https://www.manutd.pl/2021/08/28/jonathan-shrager-edinson-cavani-zatrzyma-numer-7/

https://www.manutd.pl/2021/09/02/cristiano-ronaldo-o-przejeciu-nr-7-dziekuje-ediemu-za-ten-niesamowity-gest/

tak, CR ma wszędzie zapisane, że musi zawsze grać z 7 i że bez tego kontaktu nie podpisze XD

wiele klubów i reprezentacji wciąż szanuje nr 10, a u nas ostatnio rozdaje się go byle komu (Diaz, kebson, honda)
0
Gerada
14 lipca 2025, 18:15
Nie potrzebuję linków. Pamiętam sytuację. CR7 ma zapewne zapisane to w wielu kontraktach - także z klubami. "Gest Cavaniego" to był gest z gatunku: jesteś pracownikiem w firmie parkujesz na parkingu na wolnym miejscu, szef prosi Cię o przestawienie auta bo on chce tam zaparkować - czy możesz nie przestawiać? Oczywiście. Czy to rozsądne? No nie bardzo.

ManU mógł podpisać umowę nawet odnośnie numeru z CR7 i Cavaniemu dać wybór: albo szlachetnie numer przekażesz albo i tak będziesz grał z innym. To klub decyduje o numerach na kolejny sezon... A podziękowanie Cristiano to może być najczystsza kurtuazja.

No i... To, że u nas numer 10 nie zawsze trafiał dobrze, to słaby argument dlaczego ma go nie mieć najlepszy lub jeden z najlepszych graczy zespołu z ostatnich 5 lat... Leao akurat nie stanowi zniewagi dla tego numeru, niezależnie od tego czy się go lubi czy nie...
0
boguc69
boguc69
14 lipca 2025, 19:13
jak się pamieta Seedorfa, Bobana, Savicevicia, Baggio, Ancelottiego, Papina, Laudrupa czy Rijkaarda to o obecnym posiadaczu szkoda mówić

a z CR7 to problem był nie w klubie czy Cavanim, tylko federacja piłkarska miała swoje przepisy dotyczące zmiany numerów w trakcie sezonu. tak, federacje mają swoje przepisy, m.in dlatego Donnarumma niue mógł od początku grać w pee$że z 99
0
Gerada
14 lipca 2025, 19:22
Podejrzewam, że jesteśmy w mniej lub bardziej zbliżonym wieku. Nie ma potrzeby odwoływania się do postaci z przeszłości. Leao na dziś dzień to top w Milanie i na 10 zasługuje. Jeśli będziemy szli w historię to ustalmy, że Modrić niech bierze coś koło 70+, a reszta graczy tak koło 134 i wyższe numery, bo się historycznie nie zmieszczą w pierwszej setce...

Z resztą - czym się Milanowi Modrić zasłużył bardziej niż Leao...?

Tak, federacje mają swoje przepisy, ale jak to się ma do rzeczy...? Jeśli był jakikolwiek przepis przez który Cristiano nie mógł dostać od Cavaniego numeru, to żaden gest Cavaniego przecież tego by nie zmienił... Skoro CR7 dostał siódemkę to znaczy, że przepisy federacji na przeszkodzie jednak nie stały... Przyznam się uczciwie, że nie jestem takim pasjonatem United żeby powiedzieć, że jestem ekspertem od tamtej sytuacji, ale już z czystej logiki radzę sobie nieźle...
0
boguc69
boguc69
14 lipca 2025, 20:17
jest to dokładnie opisane na stronie united, artykuły były wrzucane na bieżąco, więc na pewno byli doskonale zorientowani w temacie

a co do naszej "10" - tak jak napisałem, byłby to wyraz szacunku w stronę Modricia za całokształt jego kariery, bo cała nasza kadra nie wygrała tyle co on i za to, że przychodzi do nas w jednym z najgorszych momentów w naszej historii w 21 wieku, a mógł nas kompletnie olać i grzać gdzieś kości za grube miliony
0
Gerada
14 lipca 2025, 20:37
Tematu Cr7 nie ma co ciągnąć. Raczej wszystko co było do powiedzenia już zostało powiedziane.

Co do Modrića - Wydaje mi się, że mega duży szacunek i sympatię na całym świecie zdobył między innymi tym, że nigdy nie szarpał się o bycie ponad wszystkimi innymi. Jest to jeden z ostatnich graczy, po którym bym się spodziewał, że będzie jakkolwiek zainteresowany zaburzaniem jakiejkolwiek hierarchii dla zaspokojenia własnego ego. Powiem więcej - myślę, że nawet jakby Origi miał aktualnie dychę to Luka wziąłby coś z wolnych numerów.

Rafa z 10 to na prawdę nie jest nic złego czy uwłaczającego.

A Modrić na pewno nie przychodzi do Milanu odcinać kuponów i nie ma co mu stawiać pomnika i uznawać za żywą klubową legendę dlatego, że podpisał kontrakt... Mega Chorwata lubię i cieszę się, ze do nas przychodzi. Doceniam. Jakby sam w jakikolwiek poprosił o "dychę" to nawet byłbym zainteresowany co na to klub i sam Leao. Ale obecnie to nie potrafię znaleźć nawet pół logicznej przesłanki za tym żeby Leao oddawał ten numer...
0
milan2002
milan2002
14 lipca 2025, 11:06
Pierwszą rzeczą o którą się spytał było czy Milan zdobędzie mistrzostwo. A oni mu naściemniali, że tak. Ładny początek.
10
kasperczan
kasperczan
14 lipca 2025, 11:13
Cóż szkodzi obiecać? :)
28
juluspro
juluspro
14 lipca 2025, 11:32
nikt nie da ci tyle co my możemy obiecać :)
0
Tzeentch3
Tzeentch3
14 lipca 2025, 11:59
Taki mamy teraz klimat w klubie :)
0
MilanoItaliano
MilanoItaliano
14 lipca 2025, 12:26
Przecież nie powiedzieli, że odpowiedzieli że zdobędą. Może w odpowiedzi było np. "eeee, kawke może strzelisz?"
0
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
14 lipca 2025, 11:00
Firpo i Semedo i może jakoś to będzie
3
palonettoACM
palonettoACM
14 lipca 2025, 10:43
Dzisiejsza LGDS sugeruje, żeby się nie przejmować brakami na bokach obrony, bo przecież w kadrze jest Pobega i Saelemaekers. xD
0
Tzeentch3
Tzeentch3
14 lipca 2025, 10:47
Mam jakieś przebłyski, że chyba Pobega zagrał kiedyś na lewej obronie - jeszcze Allegri zrobi z niego bocznego obrońcę :)
2
Sebolinho10
Sebolinho10
14 lipca 2025, 10:18
Zastanawiam się jaki jest sens ściągania 35-letniego bramkarza. Okey, wiem że będzie to nr 2, ale ile on jeszcze ,,pogra,,? Dwa lata? Trzy? Wątpię...a nawet jeśli to w razie potrzeby w bramce stanie ręcznik. Moim zdaniem dużo lepszym rozwiązaniem byłby Pierluigi Gollini. Dać romie półtorej bańki i spokój na kilka lat + w razie potrzeby to coś tam pobroni.
0
Boateng93
Boateng93
14 lipca 2025, 10:21
To będzie nawet numer 3. Przez brak jakościowych Włochów wszystkie czołowe włoskie kluby dla limitów mają dziadka włoskiego jako 3 bramkarza.
0
patoo_07
patoo_07
14 lipca 2025, 10:24
Chodzi tylko o to, że wepchnąć na tą pozycję jakiegoś Włocha, żeby się przydał do list rejestracyjnych. Nic więcej.
1
boguc69
boguc69
14 lipca 2025, 11:20
też jestem zdania, że Sportiello powinien zostać, choćby dlatego, że jest 2 lata młodszy; a jak grał to zawsze trzymał poziom
3
Sebolinho10
Sebolinho10
14 lipca 2025, 12:23
Okey, ale w takim razie kto miałby być nr 2, Torriani? Moim zdaniem ten chłopak powinien się ogrywać gdzieś a nie grzać ławę w Milanie. Ja wiem że chodzi o rejestrację zawodników, ale Gollini i tak byłby lepszą opcją. Raz że też Włoch, a dwa że młodszy i w razie jakiejś kontuzji Maignana (co zresztą często się zdarzało) mógłby go zastąpić. Sorry, ale jakoś w Terracciano nie wierzę jako w roli zastępcy a Torriani jeszcze młody i nie ograny. Nie każdy jest Donnarummą.
0
boguc69
boguc69
14 lipca 2025, 12:37
kontuzje Mike'a to tylko i wyłącznie pech, który zawodnik nie ma kontuzji? w zeszłym sezonie zagrał w 53 na 55 możliwych meczy, w lidze 37 na 38, nawet jak w jednym zszedł lekko kontuzjowany to w następnym już bronił
0
ósmy
ósmy
14 lipca 2025, 10:18
Granit Xhaka ustalił warunki indywidualnej współpracy z NEOM SC. Teraz czeka na otrzymanie zgody na finalizację przeprowadzki ze strony Bayeru Leverkusen.
1
MisiuACM
14 lipca 2025, 09:56
Forza Luka! 10 lat za późno, ale i tak będzie z przyjemnością oglądało się tego grajka w koszulce Milanu :)
4
palonettoACM
palonettoACM
14 lipca 2025, 10:05
Jakie 10 lat za późno… przecież jest 2015.

Ten Dybala z tego klubu co gra w różowych koszulkach, nie pamiętam nazwy dokładnie (Catania?) na ciekawego grajka się zapowiada, może jego też sprowadzą. ;)
4
ForzaLisek
ForzaLisek
14 lipca 2025, 10:17
Dybala grał w Palermo:)
1
palonettoACM
palonettoACM
14 lipca 2025, 10:27
W 2025 pewnie będzie grał w Lazio ;)
Edytowano dnia: 14 lipca 2025, 10:27
2
Tzeentch3
Tzeentch3
14 lipca 2025, 10:29
@MisiuACM
2984 minut w Realu Madryt i 793 minut w kadrze w tym sezonie - każdy piłkarz mógłby pozazdrościć takiej gry na tym poziomie w tym wieku :)
8
Matim
Matim
14 lipca 2025, 10:53
Z Catanii Calcio to tylko Franceso Lodi :D
2
MisiuACM
14 lipca 2025, 11:58
@Tzeentch3

Oczywiście, przecież ja tego w żaden sposób nie neguję :) Chodzi tylko i wyłącznie o to, że 10 lat temu mógłby u nas 10 lat pograć, a tak raczej do 50tki mimo super organizmowi Modrić raczej nie dojedzie :D
0
Tzeentch3
Tzeentch3
14 lipca 2025, 13:04
@MisiuACM
Bardziej chciałem podkreślić, że to dalej czynny zawodnik na poziomie niż "emeryt" piłkarski :)
Jak Kazuyoshi Miura może grać w wieku 58 lat to czemu nie Modrić :P
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się