SCUDETTO


MERCATO LIVE 11.08: Morata rozwiązał kontrakt z Galatasaray. F. Terracciano wypożyczony do Cremonese [21:59]

11 sierpnia 2025, 09:50, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 11.08: Morata rozwiązał kontrakt z Galatasaray. F. Terracciano wypożyczony do Cremonese [21:59]

[09:45]: Kontrakt Álvaro Moraty z Galatasaray został rozwiązany. Klub ze Stambułu poinformował o tym w oficjalnym komunikacie. Milan zapłaci na rzecz Galatasaray 5 mln euro odszkodowania z tytułu przedwczesnego rozwiązania umowy. Ponadto zawodnik zrzekł się roszczeń finansowych o łącznej wartości 651 562 euro.

[09:50]: Matteo Moretto poinformował, że jednym z pierwszych zawodników, z którym się skontaktowano względem wzmocnienia defensywy był Pietro Comuzzo z Fiorentiny, ale klub z Mediolanu wewnętrznie ocenił transakcję i uznał, że będzie zbyt kosztowna. Dlatego wybór padł na Koni De Wintera. W najbliższych godzinach zostaną ustalone ostateczne detale kontraktu (obecnie istnieje ustne porozumienie). 23-letni środkowy obrońca będzie zarabiał w Milanie 1,7 mln euro na sezon. Dodatkowo 15% z ostatecznej kwoty transferu trafi do Juventusu, który zapewnił sobie procent od przyszłej odsprzedaży.

[10:15]: Ponownie Matteo Moretto: Czy Milan pozyska kolejnego środkowego obrońcy? Na dzień dzisiejszy nie ma takich planów, z De Winterem defensywa jest kompletna – podsumował dziennikarz.

[12:05]: Napoli naciska na Yunusa Musaha, ale Milan odrzucił najnowszą ofertę aktualnych mistrzów Włoch w wysokości 22 mln euro plus 3 mln euro (bonusy). La Gazzetta dello Sport dodaje, że klub z Neapolu będzie musiał podnieść ofertę, jeśli zechce pozyskać amerykańskiego pomocnika, którym również interesuje się Nottingham Forest.

[16:26]: Dziennikarz Loic Tanzi (L'Equipe) poinformował, że Milan i Young Boys są bliscy osiągnięcia porozumienia w sprawie Zachary'ego Ethekame. Szwajcarzy za swojego gracza otrzymają ok. 10 mln euro oraz 10% od przyszłej odsprzedaży. Ostatnie ustalenia mają zostać poczynione w dniu dzisiejszym.

[18:06]: US Cremonese w oficjalnym komunikacie poinformowało o wypożyczeniu Filippo Terracciano z Milanu do 30 czerwca 2026 roku. Dodatkowo w umowie został zawarty obowiązek wykupu, jeśli zostaną spełnione określone warunki. Według nieoficjalnych informacji jest utrzymanie się beniaminka w Serie A. Łączna wartość umowy opiewa na 5 mln euro (wypożyczenie oraz potencjalny wykup).

[21:59]: W poniedziałek wieczorem La Gazzetta dello Sport na swoich łamach poinformowała, że Koni De Winter i Zachary Athekame zostali zawodnikami Milanu. Rossoneri doszli do całkowitego porozumienia z Genoą oraz Young Boys w sprawie transferów definitywnych. Więcej na ten temat [TUTAJ!]

https://www.acmilan.com.pl/news/45099/lgds_dwa_transfery_sfinalizowane_de_winter_i_athekame_pilkarzami_milanu



172 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Andre
Andre
12 sierpnia 2025, 06:58
Szalejemy ostatnio z tymi transferami tak, że czołówka Serie A może zacząć się nas już bać w nadchodzacym sezonie.
3
Mellion
Mellion
12 sierpnia 2025, 08:35
Zwłaszcza nie mając żadnego dobrego PO
2
Alessio_re6
Alessio_re6
12 sierpnia 2025, 08:57
Mamy dwóch prawych stoperów.
2
Conceição
Conceição
12 sierpnia 2025, 00:39
Ok nie mam pytań co do Hojlunda ....

https://tinyurl.com/hojlund17sekacmilan
1
sharakmilanista
sharakmilanista
12 sierpnia 2025, 00:35
Tymczasem Sottil wypożyczony do Lecce, czyli tam gdzie jego miejsce, chociaż nie zdziwię się jak nawet tam nic nie pokaże.

Jak taki cienias do nas trafił to ja naprawdę nie jestem tego w stanie zrozumieć, równie dobrze (i to nie jest żaden sarkazm) mógłby przyjść ktoś z naszej ekstraklapy - pokazałby podobny poziom.
2
boguc69
boguc69
12 sierpnia 2025, 00:02
jak paczam na "upgrade" prawej i lewej obrony, to, co się dzieje na jej środku to zaczynam się o miejsce w top 8 obawiać...
3
Conceição
Conceição
12 sierpnia 2025, 00:14
Albo Max ma jakis swietny plan albo jestesmy totalnie w d.
2
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
12 sierpnia 2025, 01:10
Mi to przypomina błądzenie ręką w worku z zawiązanymi oczami i wyciąganie czego popadnie z piłkarskich noname-ów. Niech już zostawią ten Milan w spokoju, Berlusconi wróć.
3
Tanger
11 sierpnia 2025, 22:38
Offtop

Nie wiem czy ktoś już widział, ale Milan Club Polonia uruchomił zapisy na koszulkę "Cardinale Out".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1326064829524663&set=pcb.1326067216191091&locale=pl_PL

Tak stylowej koszulki nie widziałem od czasu tej okazjonalnej z fety mistrzowskiej kilka lat temu.
7
sadamhusajn
sadamhusajn
11 sierpnia 2025, 22:40
Niby nie robią sprzedaży wysyłkowej?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 22:41
Błazenada.
9
Tanger
11 sierpnia 2025, 22:45
@Alessio_re6

Czemu? Według mnie fajny znak sprzeciwu, na którym Cardinale nic nie zarabia. Nie tak, jak w przypadku akcji kibiców wychodzących w 15 minucie z meczu, na który kupili bilety. Proste logo, bez przekleństw czy karykatury. Dla mnie w punkt.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 22:48
I co to da? Nie jestem aktualnie fanem tego, co się dzieje w klubie(Allegri), ale wolę to niż klub zabawkę.
5
Piotrek1899
Piotrek1899
11 sierpnia 2025, 23:10
Kup sobie 10 od razu.
4
Milanboy
Moderator Milanboy
11 sierpnia 2025, 23:56
Koń by się uśmiał.
2
Tzeentch3
12 sierpnia 2025, 07:08
@Alessio_re6
Nic to nie da, ale ktoś sobie napcha kieszenie na "niezadowolonych" tłumacząc to "znakiem sprzeciwu" :)
4
Alessio_re6
Alessio_re6
12 sierpnia 2025, 08:21
O! To jest właśnie to! Tak przecież Carcinale kradnie.
2
Tanger
12 sierpnia 2025, 08:46
Naprawdę, próbując rozgryźć wasz tok myślenia, można kompletnie stracić wiarę w społeczeństwo.

@Tzeentch3

- Milioner z USA, który ma w pupie drużynę napycha sobie kieszenie - dobrze
- Janusz z Polski, który (być może) ma w pupie drużynę zarobi być może kilka tysięcy - źle

Wyjaśnij mi to rozróżnienie, bo dla mnie osobiście ten drugi jest mniej szkodliwy niż pierwszy.
Edytowano dnia: 12 sierpnia 2025, 08:49
1
Alessio_re6
Alessio_re6
12 sierpnia 2025, 09:09
Cardinale "napcha sobie kieszenie", gdy sprzeda klub z zyskiem i jego Red Bird zarobi. Czy Cardinale ma w dupie drużynę? Może, ale nie klub, bo jest to jedna z inwestycji na których ma zarobić.
Edytowano dnia: 12 sierpnia 2025, 09:14
1
Tanger
12 sierpnia 2025, 09:15
@Tzeentch3

Dobra, chyba już wiem o co chodzi. Wiesz, jak ktoś sprzeciwia się RedBird, jednocześnie napychając im przy okazji kieszeń, to faktycznie klepie ich po plecach. Skutek jest odwrotny, bo RedBird zależy przede wszystkim na kasie. Jeśli ktoś napycha kieszeń komuś innemu, obojętnie komu i RedBird na tym nie korzysta w żaden sposób, to ten sprzeciw jest jakiś.

Nie chodzi o to, że Cardinale kradnie. On po prostu wykorzystuje bezmyślne masy do zarabiania pieniędzy.

Czy my kibice mamy jakąś korzyść, z tego że tamci w USA zarabiają kasę? No jak do tej pory żadnej, bo my karmimy się radością z oglądania meczów, która czasem nadaje szaremu życiu jakiś kolor. A sposób prowadzenia klubu przez ludzi RedBird, nie znających się na piłce, a prędzej na zarabianiu pieniędzy, tej radości w żaden sposób nie daje. Prędzej smutek i frustrację.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
12 sierpnia 2025, 09:18
Też mi się nie podoba zatrudnienie Allegriego czy wcześniej rasisty, bo za bardzo kocham piłkę, żeby cieszyć się z ich futbolu, ale cóż.
0
Tzeentch3
12 sierpnia 2025, 09:46
@Tanger
Odpowiedziałem tylko do komentarza Alessio_re6 oceniając sam pomysł takiej koszulki i zarabiania na kimś, a zadajesz jakieś pytania filozoficzne i jeszcze sam na nie odpowiadasz w kolejny komentarzu mnie do niego dopinając, więc chyba już wszystko wyjaśnione :)
0
Milanboy
Moderator Milanboy
11 sierpnia 2025, 22:16
Ja osobiście uważam że druga linia ma się nieźle nawet bez musaha I skoro tak to pewnie Adli albo Bennacer zostaną w klubie, bo jesr dziura.
0
k__f__c
k__f__c
11 sierpnia 2025, 23:07
Nie ma takiej dziury którą by Adli zapełnił
2
Zoro_9
Zoro_9
11 sierpnia 2025, 22:01
Oferta od Nottingham za Musaha wynosi około 30 milionów z bonusami.

Milan najprawdopodobniej odrzuci i chce wynegocjować więcej.
2
Bandon
11 sierpnia 2025, 22:03
Be careful Tare i enjoy you but be careful.
5
k__f__c
k__f__c
11 sierpnia 2025, 22:12
Więcej? Czyli chce dorzucić do Musaha Origiego?
3
Zoro_9
Zoro_9
11 sierpnia 2025, 22:16
@k__f__c

Wygląda na to, że Tare gra pod licytację.

Media donoszą, że zainteresowane jest więcej klubów PL. Jawnie podano tylko informację o Nottingham. W dodatku na ligowym podwórku wiadomo że jest zainteresowanie ze strony Napoli
1
Vol'jin
11 sierpnia 2025, 22:24
Raczej nie Tare tylko a pośrednik Busardo

https://x.com/FeliceRaimondo/status/1954957997643280892

Busardo prezentuje też tą samą agencję co Ricci ;]
1
Sebolinho10
Sebolinho10
11 sierpnia 2025, 22:24
Moncada z Furlanim by go puścili za 15 baniek. XDD Dobrze że w tym klubie pojawił się Tare.
2
Tanger
11 sierpnia 2025, 21:51
Offtop

Najciekawsze transfery z dzisiaj i wczoraj:

- Giacomo Raspadori z Napoli do Atletico Madryt za 22 mln euro,
- Arnaut Danjuma z Villarrealu do Valencii bez odstępnego,
- Inigo Martinez z Barcelony do Al-Nassr bez odstępnego
5
k__f__c
k__f__c
11 sierpnia 2025, 22:12
Atletico chyba ma za dużo pieniędzy
1
ósmy
11 sierpnia 2025, 22:43
Napoli uzbiera na Lookmana :)
1
Conceição
Conceição
11 sierpnia 2025, 21:17
Ten Hojlund to może być niezły klops
2
Zuber
Zuber
11 sierpnia 2025, 23:58
Już jest, teraz to on klopsem może przestać być.
0
ósmy
11 sierpnia 2025, 20:04
19-letni Magni przechodzi na zasadzie wypożyczenia do Ceseny (Seria B).
0
bebok40
bebok40
11 sierpnia 2025, 19:05
Taka ciekawostka.

Gianluigi Donnarumma nie znajdzie się w kadrze PSG na Superpuchar Europy, o czym informują zgodnie media. Zdaniem Fabrizio Romano, Włoch być może jeszcze tego lata opuści zespół prowadzony przez Luisa Enrique.

Gianluigi Donnarumma nie porozumiał się z PSG w sprawie nowej umowy.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2025, 19:06
4
cbvirus
cbvirus
11 sierpnia 2025, 19:40
Wyjście z PSG ma podobne jak u nas. Chce jeszcze więcej kasy i się obraża, że ktoś nie chce dać
15
RnteAebic
RnteAebic
11 sierpnia 2025, 19:44
No to już chyba tylko kierunek Arabia Saudyjska
6
profesore
11 sierpnia 2025, 20:01
Kibice Interu strasznie się na niego napalili i widzieli by go u siebie, ale raczej nie tej portfel
7
DACM1988
11 sierpnia 2025, 20:56
Oby jak najdalej od Milanu już na zawsze.
8
POE
POE
11 sierpnia 2025, 21:14
Nawet chyba do UTD nie przejdzie bo za dużo chcę
Aktualnie zarabia 200 tygodniowo chce 350 z kolei UTD juz takich pieniędzy nie chcę płacić piłkarzom
2
boguc69
boguc69
11 sierpnia 2025, 21:50
wygrał LM i skończy jak Dudek na ławce
2
karp_fso
karp_fso
11 sierpnia 2025, 23:25
Z jego wymaganiami, to już chyba serio została tylko Arabia Saudyjska XD
Trochę szkoda, że taki talent może się wyoutować z poważnej piłki przez zwyczajną chciwość.
2
Cimar94
Cimar94
11 sierpnia 2025, 18:44
Nie żebym protestował, bo Terracciano nie rokował, ale zdaje się miało być więcej Włochów?
10
MrCostacurta
MrCostacurta
11 sierpnia 2025, 18:54
Tak samo w obronie gdzie wybór miał paść na Leoniego lub Comuzzo a przyszedł Belg.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2025, 18:55
8
k__f__c
k__f__c
11 sierpnia 2025, 19:16
Ale ten Belg to prawie Włoch, no wyszkolony w Italii
16
MrCostacurta
MrCostacurta
11 sierpnia 2025, 22:41
Dla naszych list to i dobrze ale temat Włochów poruszany też pod kątem włoskiej kadry a tu już nie pomoże.
0
Oskyy
Oskyy
11 sierpnia 2025, 18:38
Hmm czyli Milan jeszcze może wyjść pół miliona na plus ze ściągnięciem Terraciano? Nieźle :D Tylko odchodzi kolejna opcja na środek i boki obrony... Wiadomo - kulawa i ostateczna ale jednak jakaś.
0
gieemce
gieemce
11 sierpnia 2025, 22:43
Chyba lepiej nie miec kogos niz sie ludzic ze ktos jest, a i tak nie skorzysta z niego Allegri
0
nrt2
11 sierpnia 2025, 18:34
Czyli trzeba teraz kibicować Cremonese
13
ósmy
11 sierpnia 2025, 19:45
Ale nie w pierwszej kolejce :)
7
Boateng93
Boateng93
11 sierpnia 2025, 18:09
Terraciano w Cremonense, czyli jeszcze Benek, Adli, Bondo, Musah, Chuwkueze. Przychodzi napastnik i prawy obrońca i możemy zaczynać sezon.
6
DragonAC
DragonAC
11 sierpnia 2025, 18:37
Mr Origi
2
Oskyy
Oskyy
11 sierpnia 2025, 18:39
Origi raczej dossie ten kontrakt do końca, a potem zakończy kariere i zostanie raperem
8
satoshi
satoshi
11 sierpnia 2025, 18:50
Dlaczego Origi nie trenuje?
Na jakiej podstawie może odmówić treningów? W trybie natychmiastowym powinien dostać nakaz podjęcia treningów, a jeśli nie - rozwiązać umowę z winy zawodnika.
2
Oskyy
Oskyy
11 sierpnia 2025, 19:03
Myślę że to raczej Milan chcąc go wypchnąć zakazał mu wstępu na boisko, myśląc że będzie chciał wtedy odejść żeby ratować resztki kariery... Niestety najwyraźniej okazało się, że Origiemu znudziło sie kopanie piłki
4
RaveL
RaveL
11 sierpnia 2025, 17:39
Pytanie takie z innej beczki czy ktoś pamięta jakiś mega solidny transfer z Genoi do Milanu w ostatnich 10-15 latach? Pytam czysto z ciekawości.
0
Dusiek
11 sierpnia 2025, 17:43
Kevin Constant. Bruh.
11
palonettoACM
palonettoACM
11 sierpnia 2025, 17:43
Kevin Prince przyszedł z Anglii przez Genoę z powodu ominięcia przepisów, chyba nawet tam nie zagrał. :D
7
Ultras_milanu
Ultras_milanu
11 sierpnia 2025, 17:46
Krzysiu Piatek ale tylko na pol sezonu xdd
9
Tanger
11 sierpnia 2025, 17:47
Kevin Prince Boateng, Stephan El Shaarawy, Juraj Kucka
19
Mirek99999999
11 sierpnia 2025, 18:16
Chyba najlepiej pokazał się El Shaarawy, ale jak na skalę talentu to i tak jego przygoda u nas raczej nie była zbyt udana. KPB nie liczę bo był w Genoi tylko "przejazdem", a Kucka mimo iż się wyróżniał to trzeba pamiętać, że Milan w tym czasie był co najwyżej przeciętny.
1
savicevic88
11 sierpnia 2025, 20:15
KPB i pamiętny mecz z Lecce a później masowy postrach gołębi:D
1
DACM1988
11 sierpnia 2025, 17:20
Musah będzie tylko lepszy ... Ludzie trzymajcie mnie hahaha.
15
Endriu
Endriu
11 sierpnia 2025, 17:14
Dla mnie Musah powinien zostać. On będzie z każdym rokiem lepszy. Zacznie myśleć podczas gry to niczego mu nie brakuje. Technika,kondycja i umiejętności sa. Tylko ta glowa nie dojeżdża.
3
spread
spread
11 sierpnia 2025, 17:21
Skoro z każdym rokiem będzie lepszy, a teraz jest tragiczny, to ile lat trzeba będzie czekać?
6
Diavo
Diavo
11 sierpnia 2025, 17:23
To zależy ile kroków zrobi w roku xd
7
DyziekAcM
DyziekAcM
11 sierpnia 2025, 17:38
Tylko żeby te kroki robił do przodu a nie w tył albo bok XD
2
OldSchool
OldSchool
11 sierpnia 2025, 18:37
Dlaczego odnośnie głowy użyłeś "tylko" przecież ona właśnie może zrujnowac wszystko...
1
k__f__c
k__f__c
11 sierpnia 2025, 19:18
W top 3 do odstrzału się nie mieści
Ma 4 miejsce xD
0
Endriu
Endriu
11 sierpnia 2025, 21:38
I ten tragiczny Conte z Napoli cos w Nim widzi. Możecie sie śmiać. Przypomnę sie w swoim czasie.
0
Manolas
11 sierpnia 2025, 17:10
Terraciano wypożyczony z obowiązkiem wykupu w przypadku utrzymania za 3-4mln.

Athekame w Milanie za 10mln +10%
0
lyndonmilan
lyndonmilan
11 sierpnia 2025, 17:06
A ja myślę ze Coubis jako 5 spoko, mimo wczorajszego występu, pierwszy gol przypadkowy a czerwo to wina całej obrony i braku doświadczenia, drugi raz tak nie zrobi
0
Dohtor
Dohtor
11 sierpnia 2025, 17:03
Chryste pozbądźmy się tego Musaha asap :D
Chyba że liczba "Gołębiorzy" musi sie zgadzać
1
ósmy
11 sierpnia 2025, 16:44
Zaś za rok zostanie nam Tomori z rocznym kontraktem, i siłą rzeczy trzeba będzie usilnie sprowadzić kolejnego środkowego obrońcę.
3
RnteAebic
RnteAebic
11 sierpnia 2025, 16:02
Nie wiem, mając 4 ŚO w kadrze mocno ograniczamy sobie możliwość gry 3 z tyłu - wystarczy, że 1 będzie zawieszony lub z urazem i z 3 dostępnymi stoperami ciężko ryzykować grę 3 z tyłu i braku zmiennika na ławce. Dodatkowo ściągamy PO, ktory nie ma warunków na grę jako półśrodkowy.

Okienko całościowo wygląda ok, ale weszliśmy w nie z fatalnie grającą obroną i wygląda na to, że wyjdziemy z brakiem pewniaka na ŚO, budżetową opcją na PO i Estupinianem, ktory ma 1:1 zastąpić Theo (czyli nie mieć poważnego zmiennika xD). Oj duże ryzyko położone na nadziei, że Max poprawi to jak broni cała drużyna i nie będzie widać jak linia obrony pospinana jest trytytkami.
4
Emski86
Emski86
11 sierpnia 2025, 16:33
Generalnie się zgadzam, jedynie dodałbym nadzieję, że plan na dodatkowego klasowego stopera jest, ale jest uzależniony od sprzedaży jeszcze w tym okienku, ale te nadzieję wydają mi się płonne...
0
Jaca23
11 sierpnia 2025, 15:39
Podobno miało nie być ofert za naszych piłkarzy, a tu 40 za Thiawa, 25 za Musaha. Jak na jakość tych piłkarzy to wręcz świetne oferty. Mam nadzieję, że Musah również pójdzie pod młotek, bo pomoc mamy silną i jest kompletnie zbędny. Powinni tą kasę wpompować w mocniejszego PO niż Athekame.
6
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 15:43
Przy tym jak Max gra, Musah staje się jednym z najbardziej wartościowych zawodników. Jasne, zawsze możesz żyłować Alexisa z prawej bez zmiennika (chyba, że przyjdzie Athekame) , ale po co, skoro masz Musaha.
3
Sebolinho10
Sebolinho10
11 sierpnia 2025, 15:55
Sorry ale jak na dwa sezony to Musah zagrał może z 8-10 dobrych spotkań. Jak ktoś da za niego te 25-30 baniek to pożegnać go z pocałowaniem ręki. To jakie gość ma problemy z podejmowaniem decyzji na boisku to jest jakiś żart. Co z tego że obskoczy kilka pozycji skoro na żadnej z nich nie przynosi większych korzyści. Ot taka zapchaj dziura. Mając w drużynie Jashariego, Modricia, Ricciego, Loftusa i Fofane to Musah jest całkowicie zbędny. Prawą stronę Jimenez czy Snikers też obskoczą bez problemu. Lepiej go spieniężyć i kasę przeznaczyć na takiego Leoniego do ŚO, lub Singo na PO aniżeli bawić się w jakiś Athekame.
6
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 16:07
Tylko widzisz, dla Ciebie Musah to ta sama rola co Jashari, Modrić, Ricci, Loftus i Fofana, a w meczach pełnił całkowicie inną. Konkretnie grał jako boczny pomocnik w 4/5 osobowym bloku pomocy. Na prawą jedynie mamy Salesa, na lewą Jimeneza, Estupiniana, Salesa i nawidoczniej Batresaghiego, z którego pomocnika próbuje zrobić Allegri i okej.
2
k__f__c
k__f__c
11 sierpnia 2025, 16:36
Dlaczego Musah miałby być bardziej wartościową opcją na prawą stronę niż Saelemakers?
1
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 16:46
Nie bardziej wartościową opcją ale mocnym konkurentem o innych parametrach fizycznych. Tym bardziej, że Sales w przeciwieństwie do Amerykanina, może pełnić funkcję lewego pomocnika czy skrzydłowego.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
11 sierpnia 2025, 15:30
Byłoby pięknie gdyby Milan sprzedał Musaha i kupił Leoniego. Pięciu ŚO mogłoby być przydatne, tym bardziej jeśli Allegri zdecydowałby się na trójkę z tyłu.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
11 sierpnia 2025, 15:18
Ja i tak uwazam ze najwieksza porazka tego okienka było odpuszczenie Coppoli bo przy takiej kwocie nie było praktycznie ryzyka bo włocha i tak ktos by odkupił w razie niewypału. W mojej opinii to najlepszy z młodych włochów.

Patrząc na doswiadczonych stoperów co myslicie o Christensenie ? Barca wiekszych problemow by nie robila a kiedys opłaciło sie nam wyciagnac Duńczyka po słabym/straconym sezonie z Laliga
5
Manolas
11 sierpnia 2025, 15:26
Ja również uważam że Coppola był niesamowitą okazją. Jeszcze podbije Anglię jak niegdyś Ogbonna
0
Boateng93
Boateng93
11 sierpnia 2025, 17:05
Christiansen to bardzo dobry stoper. Nawet w Barcelonie zawsze jak był zdrowy i grał to wyglądał dobrze, ale no właśnie jak był zdrowy. Tu jest największy problem z nim, że dużo kontuzji.
1
zuperhero
11 sierpnia 2025, 19:25
barcelona nie może sprzedać duńczyka, bo w jego miejsce nie sprowadzą nikogo ze względu na przepisy laligi(w sensie nie będą mogli nikogo zarejestrować) i zostaną do gry na milionie frontów z dwójką stoperów- 18 latkiem i gościem który większość poprzedniego sezonu był kontuzjowany + ewentualnie eric garcia ale on ostatnio grywał jako prawy obrońca
0
k__f__c
k__f__c
11 sierpnia 2025, 14:56
Z Turasami interesy robić to jest wyższa szkoła jazdy
1
Vol'jin
11 sierpnia 2025, 14:11
Bournemouth 35 mln za Leoniego oferowało i odrzucone

ciekawe czy podbiją bo hajs mają bo 3/4 obrony sprzedali;]
1
ósmy
11 sierpnia 2025, 14:21
Bournemouth właśnie kupiło Diakite z Lille na środek obrony.
NForest kupiło McAtee z MC za 23 mln.
Więc Musah chyba im mniej potrzebny, tym bardziej zecwalczs jszcze innego gościa z Monaco do środka pola.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2025, 14:24
1
LaMancha 98
LaMancha 98
11 sierpnia 2025, 13:56
Będziemy grać klasycznym 433 a 352 będzie alternatywą.
Nasi najlepsi zawodnicy czyli Leao i Pulisic najlepiej czują się na skrzydłach, Okafor i Chukwueze którzy na razie są w kadrze też są typowymi skrzydłowymi. Mamy też jednego klasycznego napastnika i szukamy mu zmiennika.
Ktoś zaraz powie to będziemy grać 343 i po problemie. Tylko wtedy na co nam 6 pomocników (Jashari, RIcci, Fofana, Modric, Loftus, Musah) że o Adlim i Bennacerze nie wspomnę na w pozycję w środku, przecież ta pomoc jest stworzona do gry trójką w pomocy xd.
352 będzie naszą alternatywną formacją i może przydałby się jakiś stary obrońca który nie narzekałby że zagra 5 meczy w sezonie, ale z drugiej strony trzymamy w kadrze już 2 sezony Bartesaghiego który też był ostatnio szykowany w Futuro do gry jako pół lewy stoper w 3 obrońców i kurde kiedy jak nie teraz dać mu szansę czy to jako zmiennik Estupiniana czy to jako alternatywa w 3 obrońców, żeby zagrał tam od wielkiego dzwonu.
Przecież jak go nie sprawdzimy w kilku meczach to nigdy się nie dowiemy czy nadaje się chociaż na poziom zmiennika w seria a, a kupowanie dla samego kupowanie mija się z celem.
5
Krzysztof
Krzysztof
11 sierpnia 2025, 13:43
Znowu brawo Tare, trzyma ceny zawodników a nie rozkłada nogi:)
5
Janik14
Janik14
11 sierpnia 2025, 13:34
Wytłumaczy mi ktos jak Milan chciałbym grac 3 stoperów mając tylko 4 w zespole? Kedna kontuzja jedna czerwona i po temacie, a jak ma grac "mlody" rumun z wczoraj to trzymajcie mnie.
3
boguc69
boguc69
11 sierpnia 2025, 13:43
piszę o tym od jakiegoś czasu, nawet dziś to powtarzałem - nie da się, ale z naszym nierządem niestety wszystko się da
0
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 13:45
Pytaj Allegriego dlaczego piłuje taką organizację gry od wielu lat. De Winter jest in plus o tyle, że może podobnie jak Tomori grać jako prawy stoper ustawiony szeroko, a i zagra na środku. Jak Tomori wygląda jako centralny wyglądał, to mogliśmy popodziwiać chwilkę wczoraj.
0
oikonip
oikonip
11 sierpnia 2025, 13:54
Nie wiem co planuje Allegri, ale my mamy kadrę skrojoną pod 433
Leao/Okafor Gimenez/Hojlund Pulisic/Saele
Jashari/Fofana Ricci/Modric Loftus/Musah
Estu/Bartesaghi Pavlo/Tomori De Winter/Gabbia Jimenez/Atkhekame
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2025, 14:00
0
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 14:40
Oglądaj sparingi, zobaczysz. Wyjściowo przy budowie trójka z tyłu, przy głębszej defensywie piątka.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 13:21
Moim zdaniem powinniśmy zaatakować Lucumiego z Bolonii. Rok kontraktu, lewy stoper, który fajnie wyprowadza piłkę i dobrze broni w niskim oraz wysokim bloku.
2
luba17
luba17
11 sierpnia 2025, 13:13
A co z tym Singo - temat umarł?
0
Vol'jin
11 sierpnia 2025, 14:06
nigdy go nie było
4
luba17
luba17
11 sierpnia 2025, 14:43
According to Tuttosport (via MilanNews), one name to keep an eye on in Milan’s search for a new right-back is Wilfried Singo of Monaco, who can also play as a centre-back if needed too.
1
kamilus
kamilus
11 sierpnia 2025, 14:52
@luba17
Czyli typowa plotka jednego z dzienników, więc nie wiadomo czy w ogóle było w niej coś z prawdy.
0
Vol'jin
11 sierpnia 2025, 14:52
tuttosport to nie źródło

mówię o poważnych dziennikarzach Moretto/Cohen etc
1
luba17
luba17
11 sierpnia 2025, 15:05
Nie tylko oni to podawali

AntoVitiello: Plan B (Of Guela Doue target) remains Wilfried Singo from Monaco

The latest idea comes in the form of Wilfried Singo from Monaco, with Gianluigi Longari

No trudno, szkoda...
0
karp_fso
karp_fso
11 sierpnia 2025, 13:11
No czyli decyzja dot. De Wintera była czysto finansowa, a nie piłkarska. Cóż, typowy Milan Red Birda. Tylko, żeby się potem okazało, że defensywa nie dojeżdża XD.
Brakuje dalej lidera obrony IMO. Gabbia jest solidny i obecnie to chyba jedyny gracz na pierwszą jedenastkę.
Z kolei dobra forma Tomoriego to dawno i nieprawda, a Pavlovic jest klocowaty. Jeśli nie przyjdzie porządny obrońca, albo Allegri nie wyciągnie na wyższy poziom, któregoś z naszych obrońców, to czarno to widzę. Pozostaje jeszcze pytanie czy Max chce grać trójką obrońców, czy to tylko chwilowe rozwiązanie. Bo jak chce grać trójką, to nasz blok nie wygląda już chwiejnie, tylko wygląda zwyczajnie źle.

Nie przekonują mnie też boki obrony. Estupinan na papierze spoko, ale. ten grajek z Young Boys, to też zagadka, Jimenez jest co najwyżej solidny. No chyba, że Alexis ma grać na wahadle, ale wtedy pytanie, kto będzie zmiennikiem Leao i Pulisica, bo chyba nie Czukwu.

Generalnie o ile pomoc wygląda super, a atak po przyjściu zmiennika/konkurenta dla Gimeneza też będzie wyglądać dobrze, to dalej nasza obrona wygląda jakby trzymała się na taśmę klejąca.
3
LaMancha 98
LaMancha 98
11 sierpnia 2025, 13:04
Przypominam, gramy raz w tygodniu, na co nam tak szczerze 5 obrońców, tak naprawdę ten 4 nawet może niewiele pograć i wcale się nie zdziwię jak będą takie miesiące że ten 4 w kolejności zagra jedną połowę w miesiącu xd.
Co do napastnika to jest inny problem bo tak naprawdę to niewiadomo jakim ustawieniem będziemy grać, czy na 1 czy 2 napastnikow, czy Leao w ewentualnym ustawieniu 352 też będzie napastnikiem, w kadrze wciąż jest też Okafor który też wtedy byłby liczony jako 2 napastnik, gdzie w tym ustawieniu grałby Pulisic? I jeszcze sprowadzimy kogoś do rywalizacji z Gimenezem.
Na razie to nie wiadomo jak to wszystko się potoczy a przez to że gramy 4 mecze w miesiącu nie możemy nakupić dużo zawodników bo za chwilę okaże się że grają ogony albo wcale a ich wartość spadnie dwukrotnie i za rok będziemy ich wypożyczać myśląc że są słabi xd a tak naprawdę nawet ich nie będzie kiedy realnie przetestować
4
Mirek99999999
11 sierpnia 2025, 13:11
Theo nie ma już w kadrze, żeby biegał na środku gdy będziemy mieć kolejny wysyp kontuzji...
2
karp_fso
karp_fso
11 sierpnia 2025, 13:12
Jeśli Max zamierza grać trójką obrońców to piątka stoperów jest konieczna. No chyba, że 3-4-3 jest chwilowe i po przyjściu PO przejdziemy na 4-3-3.
0
boguc69
boguc69
11 sierpnia 2025, 13:18
ty tak na poważnie???

jak spierdzielimy początek sezonu to zaraz zacznie się panika, kombinacje, zmiana ustawienia (choć już teraz są takie głosy) na 3 ŚO... a mamy ich 4... więc jedna dłuższa kontuzja i jedna czerwona kartka sprawiają, że do tej trójki środkowych brakuje już nie tylko rezerwowego, ale i gracza na boisko. to samo odnośnie 2 napastników, kontuzje, kartki i zaraz się okaże, że przez miesiąc na szpicy będzie musiał grać okvarafor albo co gorsza trzeba będzie ustalić miejsce pobytu człowieka z casting couch

nie możemy nakupić zawodników, bo gramy 4 razy w miesiącu... zawodnicy będą łapać kontuzje, będą wracać późno i zmęczeni z meczy reprezentacji... lepiej się z góry zabezpieczyć i przygotować na czarny scenariusz (bo takich nam w ostatnich latach nie brakowało), niż w trakcie sezonu obudzić się z ręką w nocniku...
0
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 13:18
Cały okres przygotowawczy gramy trójką. Max nie jest aż takim idotą, by zmieniać zachowania, które trenuje od miesiąca.
0
Topero
Topero
11 sierpnia 2025, 14:32
Mirek ostiego też już nie ma żeby był wysyp kontuzji
0
boguc69
boguc69
11 sierpnia 2025, 12:47
czyli 4 środkowych obrońców i 2 napastników ma nam objechać cały sezon??? czekam do pierwszej większej fali kontuzji i kartek, żeby (nie) zobaczyć na boisku te alternatywy alternatyw alternatyw XD
1
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 12:54
Na plus jest to, że będzie realna szansa, że ktoś z młodych wskoczy. W Juve tak wypłynęło kilku grajków
2
boguc69
boguc69
11 sierpnia 2025, 13:01
tylko u nas tych młodych to albo wcale nie ma albo siedzą w innych klubach
2
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 13:02
Są, tylko źle wprowadzani w większości.
1
Manolas
11 sierpnia 2025, 12:29
https://www.meczyki.pl/sportbuzz/reakcja-wloskiego-komentatora-na-koszmarne-pudlo-vlahovicia-w-meczu-z-bvb/352239

Moim marzeniem jest by wydoił Juventus do ostatniego centa
2
ósmy
11 sierpnia 2025, 12:21
NForest dopina transfer Magassy z Monaco do środka pola.
Kwestia dogadania siię na poziomie 15-16 mln.
Także tego...
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2025, 12:23
0
Andy89
Andy89
11 sierpnia 2025, 12:18
Kurde pomoc jest spoko bez niego,a te pieniądze przeznaczyć na singo i mamy dużo lepszego grajka na boku niz gracz YB i w razie co zabezpieczenie na srodku
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2025, 12:19
1
spread
spread
11 sierpnia 2025, 12:47
Obawiam się, że szwajcar już jest przyklepany i odpuszczamy pozycję PO, obym się mylił.
0
k__f__c
k__f__c
11 sierpnia 2025, 12:17
Z Turasami interesy robić to jest wyższa szkoła jazdy
1
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
11 sierpnia 2025, 12:15
22+3 za Musaha? Myślę że na rozgrywki krajowe to co mamy w pomocy to w zupełności wystarczy i chętnie bym zobaczył że za tyle go sprzedamy, jednak z drugiej strony pod Allegrim może będzie wyglądać inaczej, kto wie
3
Tzeentch3
11 sierpnia 2025, 12:28
Nie puściłbym go za 22 z bonusami tym bardziej do Napoli - powinien zostać jeszcze rok pod Maxem. Jak on go nie nauczy myśleć co jest największym minusem Musaha to będzie jeszcze czas go sprzedać. Może mnie ktoś zje, ale niżej niż 30 mln to bym nawet nie patrzył w tym momencie.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 12:44
On dobrze wyglądał jako boczny pomocnik w ostatnich meczach, więc szkoda byłoby go sprzedawać przy jego potencjale.
1
Ultras_milanu
Ultras_milanu
11 sierpnia 2025, 11:36
Mysle ze jest nam potrzebny taki stary wyjadacz typu kjaer na obrone , doswiadczony biegac duzo nie musi , no naprzyklad Laporte , Schar z Newcastle
albo Inigo Martinez ale to juz wiadomo.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 sierpnia 2025, 11:45
Straszne jest bezmyślne suflwanie tej głupawej narracji.
Przecież przypadek Kjaera to nie efekt doświadczenia tylko chęć poświęcenia dla klubu, któremu po cichu kibicował.

A gdyby schemat mitycznego doświadczenia działał w ten sposób w jaki go wielu używa to Milan z liderami z nadania Biglią, Bonuccim, Kaliniciem, chwilę później Higuainem byłby Mistrzem Włoch, zaś Essien, Alex czy Diego Lopez wyciągnęliby nas z Banter Ery.
11
ósmy
11 sierpnia 2025, 12:07
Zgadzam się, tylko tutaj również trzeba ostrożności.
Roma już wyszła na Hummelsie i Hermoso.
6
kamilus
kamilus
11 sierpnia 2025, 12:27
@ósmy
Bo tak naprawdę takie przypadki jak Kjaer w Milanie to rzadkość i by móc to powtórzyć trzeba mieć dużo szczęścia. A wielu kibicom wydaje się, że chyba każdy starszy i/lub bardziej doświadczony gracz stałby się filarem w nowym klubie.
2
mmielczar123
mmielczar123
11 sierpnia 2025, 11:25
Jak pomoc została przebudowana w sposób niemal wzorowy, tak wciąż mamy ogromne braki w defensywie. Na Estupinana jako następcę Theo nie narzekam. Przyszedł za niezłe pieniądze, ma ogromne doświadczenie w topowych ligach i jeśli chodzi stricte o bronienie, powinien radzić sobie lepiej niż Francuz. Problemem jest jednak brak jakościowego zmiennika, którego w klubie brakuje od dawna. I o ile Theo był takim dzikiem, że mógł grać po 90 minut w każdym meczu, tak Ekwadorczyk w tym aspekcie budzi pewne wątpliwości. Nie mam zbyt dużego zaufania do Bartesaghiego. Być może wyrośnie jeszcze na solidnego ligowca, ale przydałoby mu się wypożyczenie i regularna gra w słabszym zespole. Prawa strona na papierze wygląda jeszcze gorzej. Jimenez całkiem nieźle radzi sobie w ofensywie, ale jak przychodzi do bronienia, to już wygląda nieco gorzej. Do tego ma przyjść 20-latek z Young Boys bez doświadczenia w topowej lidze. Nie miałbym nic do tego transferu, gdyby chłopak przychodził jako zmiennik dla jakiegoś pewniaka, ale tego "pewniaka" w zespole nie mamy. Oby nie skończyło się na eksperymentach z wystawianiem na tej pozycji Alexisa lub Musaha. Na środku obrony również brakuje lidera. Przydałby nam się jakiś doświadczony (najlepiej lewonożny) stoper, który potrafi wyprowadzić piłkę. Obok kogoś takiego spokojnie można byłoby wystawić Gabbię czy De Wintera i nie miałbym nic przeciwko temu. Niestety, prawdopodobnie trzeba będzie jakoś dociągnąć do końca sezonu z Pavloviciem i Tomorim. Sporo wskazuje na to, że "wzmocnimy" się jedynie De Winterem i Athekame, a na jakieś ciekawsze ruchy w defensywie trzeba będzie poczekać co najmniej do następnego mercato.
6
kozik___13
11 sierpnia 2025, 11:12
Thiaw nigdy nie był podstawowym zawodnikiem i przeplatał dobre występy z fatalnymi. Moim zdaniem zrobiliśmy dobry interes. Potrzebujemy teraz prawego obrońcę i napastnika i ten sezon można zaczynać
5
Rogo1989
Rogo1989
11 sierpnia 2025, 11:02
My mamy obronę na środek tabeli. Nie mam pojęcia jak Allegri sklei ten środek defensywy. Tam są goście nadający się do gry w Torino co najwyżej.
3
Rossu
Rossu
11 sierpnia 2025, 11:25
Nie, nadają się na Milan - w końcu zajęliśmy 8 miejsce.
3
LaMancha 98
LaMancha 98
11 sierpnia 2025, 11:01
Z punktu widzenia klubu to ta wymiana obrońców to majstersztyk. Oddaliśmy za 40 baniek obrońcę który napewno ma duży potencjał ale przez ostatnie 2 sezony często był kontuzjowany a jak grał to zdarzały mu się proste błędy.
W zamian kupiliśmy również młodego zawodnika, ogranego we Włoszech, ze sporym potencjałem i pewnie gościa który obecnie jest na podobnym poziomie co Thiaw, tylko że kupiliśmy go za połowę kwoty jaką uzyskaliśmy za Niemca.
Dodając do tego że uzyskaliśmy jeszcze ponad 30 baniek zysku kapitałowego to naprawdę finansowo nie dało się tego zrobić lepiej.
Z punktu widzenia sportowego to wszystko wyjdzie w praniu ale jakiś potencjał jest.
Ja tak jak wczoraj pisałem, przed De Winterem spróbował bym pozyskać Ndicke z Romy albo Renato Veige z Chelsea, mówiłem też o Bissecku ale oczywiście na taki transfer nie było szans.
Dla tych co narzekają na De Wintera a nie podają realnych alternatyw to proponuję przejrzeć sobie listę obrońców na Transfmarket i realnie ocenić kogo moglibyśmy kupić. Wszyscy ci powyżej wartości 35 baniek to obrońcy których albo ich klub nie chciałby sprzedać albo sprzedałby gdybyśmy przepłacili 15/20 baniek (zresztą tak Thiaw trafił do Newcastle, bo tamci przepłacili xd)
Reszta graczy za 20/35 baniek to już nie pewniacy którzy napewno dzwigli by nasza obronę na wyższy poziom i biorąc pod uwagę okoliczności to mimo że De Winter to nie byłby mój obrońca pierwszego wyboru z tych realnie dostępnych to uważam że to dobry transfer zarządu.
10
Qiub
Qiub
11 sierpnia 2025, 11:12
To skoro De Winter jest na poziomie Thiawa i kosztuje polowe tego co on, to jakim cudem jednego chce Newcastle czy Bayern, a drugiego my albo Inter na ławkę? Jak wam się to spina? I nie piszczcie tu o prestiżu Genoi, bo kluby premier league wyciągaja zawodników i z Empoli i z Verony jak widzą potencjał.
Pisałem tu ostatnio o koledze z Belgii który bardzo chwalil Jashariego. Zapytalem go więc o De Wintera, to stwierdzil, że w reprezentacji Belgii jak już zagrał to był beznadziejny.
4
LaMancha 98
LaMancha 98
11 sierpnia 2025, 11:17
Prestiż klubu xd i sytuacja która się wytworzyła, przypominam że miesiąc temu chcieliśmy sprzedać Thiawa za 25 baniek do Como i to była realna wartość Thiawa a to jest już podobna wartości do De Wintera.
Tak jak mówię wszystko wyjdzie w praniu, ale naprawdę ciężko krytykować ta wymianę biorąc te okoliczności pod uwagę
5
Qiub
Qiub
11 sierpnia 2025, 11:23
Zgodze się, że głupotą byloby nie puscic Thiawa za 40 baniek, ale jednak Thiaw juz pokazal w reprezentacji Niemiec ze jest wielkim talentem (2 razy byl juz zawodnikiem meczu w kadrze), a De Winter to zawodnik który w żaden sposób nie wzmacnia naszej obrony, jedyny jego atut to wszechstronność. Ot kolejny przeciętny środkowy obrońca do kompletu. Inter chcial go sciagnac na lawke, w Romie, Napoli i Juve tez bylby rezerwowym.
1
LaMancha 98
LaMancha 98
11 sierpnia 2025, 11:30
2 sezony temu to się zgodzę, że porównywanie Thiawa do De Wintera byłoby nie na miejscu, gość wszedł do naszego składu i grał naprawdę dobrze ale jak to mówią co było a nie jest nie pisze się w rejestr xd.
Tak jak pisałem ostatnie 2 lata były średnie w wykonaniu Thiawa a De Winter grał regularnie w Genoi (gdzie miał grać w wieku 20/21 lat, gdzie zbierać doświadczenie)
Nie mówię że De Winter jest kozakiem ale jakiś potencjał ma, i dopiero sezon w dużym klubie go zweryfikuje, gdzieś kiedyś ta weryfikacja musi nastąpić bo na razie to równie dobrze za rok może być wart 50 baniek i być kozakiem jak i wrócić do Genoi na wyposażenie jako nie wypał xd
2
Gol
Gol
11 sierpnia 2025, 12:42
Qiub - Bo Malick jest Niemcem, gra w reprezentacji i w razie czego kluby z Bundesligi mogą go chcieć od Newcastle odkupić w dobrych pieniądzach, zwłaszcza, że zainteresowanie nim było duże. Poza tym Thiaw gra od 3 lat w Milanie , a De Winter gra w Genoi, jest delikatna różnica w zweryfikowaniu takiego gracza.

No i po prostu bo Newcastle go chciało i stać ich żeby wydać takie pieniadze bez większego problemu. Kluby z PL nie liczą każdego euro jak klub z Włoch czy Hiszpanii.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2025, 12:43
0
Vol'jin
11 sierpnia 2025, 14:07
z tą grą Thiawa dla reprezentacji to się nie rozpędzajcie

grał u Flicka, Naggelsmann go nigdy nie powołał/nie dał mu zagrać
0
Skot Łilson
Skot Łilson
11 sierpnia 2025, 14:30
Quib,
kto był ostatnio wyciągnięty z Empoli i Hellasu poza Vicario?
Thiaw się ledwo otarł o kadrę. Ma potencjał ale Belg również go ma. Dla mnie wyjściowo wymiana 1 do 1, zobaczymy w praniu.
Zainteresowanie Bayernu Thiawem było raczej mocnymi plotkami bo skoro tak go chcieli to dlaczego nie było pół oferty? I swoje dywagacje o tym że Winter byłby rezerwowym w juve, Napoli czy nawet interze są mocno naciagane.
Chcesz powiedzieć że blisko 38 letni Acerbi wygrałby na dłuższą metę konkurencję? Nie wspomnę o Gattim, Kellym, Rahmanim czy Juanie Jesusie xdd
0
Boateng93
Boateng93
11 sierpnia 2025, 10:38
Moretto chyba mówi o stoperze, a nie o formacji obronnej. No przecież musi przyjść jakiś nominalny prawy obrońca.

3
Alessio_re6
Alessio_re6
11 sierpnia 2025, 11:33
Po co, skoro i tak gramy trójką.
0
Daniel93
11 sierpnia 2025, 10:22
Ehh a liczyłem ze utrzemy nosa interowi z tym Leonim.. oni już byli posrani ze zaraz złożymy ofertę nie do odrzucenia Parmie a koniec końców śmieją się z naszego wyboru.. i mimo wszystko mogą zgarnąć Lookmana i tego młodego Włocha..
2
flaqu666
11 sierpnia 2025, 10:50
A niech się śmieją.. Ja się nadal śmieje z ich występu w finale LM
8
jarek2572
jarek2572
11 sierpnia 2025, 11:01
Chyba lepiej dostać wpier.. w finale niż odpaść parę rund wcześniej, co ? On się śmieje z wystepu w finale xd.
3
flaqu666
11 sierpnia 2025, 11:32
taki wpierdziel i tak słaby występ w finale LM sie pamieta na długie lata...a jak odpadasz wczesniej to za kilka tygodni sie juz tego nie pamieta
4
jarek2572
jarek2572
11 sierpnia 2025, 12:49
Dalej wolę dostać wciry w finale.
0
boguc69
boguc69
11 sierpnia 2025, 13:00
nie wiem jak długo niektórzy z was są na świecie, ale jak PE/LM ma 70 lat, tak NIKT nie dostał w finale wp*****lu pięcioma golami!!!!! ten występ merdaczy jest absolutnie HISTORYCZNY i podejrzewam, że za naszego życia nikt nie przebije tego "osiągnięcia". gdybym ja dostał takie lanie w finale, to bym się wstydził przez rok na ulicy pokazać.

przypomnę tylko jak zlinczowana przez wszystkich została Farsa za 0:4 z nami w 1994 - przecież oni mieli nam wybić futbol z głowy, a wyszło jak wyszło i to mimo, że graliśmy bez Baresiego i Costacurty
2
jarek2572
jarek2572
11 sierpnia 2025, 13:54
Still.. xd
0
juluspro
juluspro
11 sierpnia 2025, 10:09
przy takim zastrzyku gotówki trzeba było zagiąć parol na Calafioriego..wiem powtarzam się, ale wpasowałby się idealnie - Włoch + liznął już poważnej piłki i obskoczy kilka pozycji.
2
Daros
Daros
11 sierpnia 2025, 10:12
Jest blisko pierwszej 11 Arsenalu i dość podatny na kontuzje. Stąd zakładam że temat niemożliwy do podjecia
6
DragonAC
DragonAC
11 sierpnia 2025, 10:35
Jak by nie te kontuzje to fajny grajek
0
Jaca23
11 sierpnia 2025, 10:05
Zamiana De Wintera za Thiawa to takie jeden do jednego. Z jednej strony elektryczny Thiaw z potencjałem za solidnego ligowca. Uważam, że ta wymiana nie zmieni poziomu naszej defensywy, ale kasa za jaką poszedł Niemiec naprawdę imponująca. Nadal widziałbym w naszych szeregach dodatkowo kogoś pokroju Kjaera. Tej defensywnie przydałby się taki generał.
5
Deus
Deus
11 sierpnia 2025, 10:20
Może Romagnoli :)?
2
jarek2572
jarek2572
11 sierpnia 2025, 11:03
Ja tam zawsze ceniłem naszego kapitana i nie chciałem żeby odchodził, ale poziomem by się dostosował do obecnych obrońców teraz, a Milan potrzebuje kogoś jednak półkę wyżej.
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się