SCUDETTO


KOMPROMITACJA NA INAUGURACJĘ. CREMONESE LEPSZE NA SAN SIRO!

23 sierpnia 2025, 19:45, Presidente Aktualności
KOMPROMITACJA NA INAUGURACJĘ. CREMONESE LEPSZE NA SAN SIRO!

W 4' pierwsza akcja Milanu. Dwójkowa akcja Loftusa-Cheeka z Fofaną, który następnie przedłuża do Gimeneza, a ten oddaje strzał, po którym piłka po rykoszecie ociera się o słupek. Następnie rzut rożny, po którym Modrić dośrodkowuje na krótki słupek a tam Gabbia głową, ale nieczysto i obrońcy wybijają piłkę. W 11' szansa dla Cremonese, po tym jak piłkę na połowie boiska stracił Estupinan, ale pod polem karnym gospodarzy wszystko ratuje Gabbia. W 15' kolejna akcja gości. Tym razem Okereke z lewej strony schodzi do środka i szuka zagrania piętką w pole karne do obiegającego go kolegi, ale ponownie na posterunku jest Gabbia. Chwilę później Estupinan po stronie Milanu decyduje się na uderzenie z około 30 metrów. Strzał groźny, jednak niecelny. W 17' Alexis z prawej strony zagrywa w pole karne do Loftus Cheeka, który z pierwszej piłki oddaje strzał, który jednak wyblokowują defensorzy Cremonese. W 20' do bramki beniaminka trafił Gimeneza, po znakomitym zagraniu nad obrońcami Modricia, ale sędzia dopatrzył się pozycji spalonej snajpera Milanu. W 23' błąd na własnej połowie Pavlovicia, który źle wybija piłkę. Przejmuje ją Collocolo i oddaje to jednego z kolegów w pole karne, który oddaje natychmiastowy strzał, z którym na szczęście radzi sobie Maignan parując piłkę na rzut rożny. W 28' niespodziewanie Cremonese wyszło na prowadzenie. Zerbin z lewej strony boiska dośrodkowuje w pole karne Milanu, a tam niepilnowany Baschirotto uderza głową nie do obrony pokonując Maignana. Milan długo nie potrafił przeprowadzić akcji, która mogłaby stanowić odpowiedzieć na ten cios. Dopiero pod koniec pierwszej odsłony najpierw Modrić prostopadłym podaniem próbował obsłużyć Estupinana podłączającego się w polu karnym i niewiele zabrakło, a doszedłby do piłki, ale obrońcy byli szybsi. Po chwili z rzutu rożnego niepewnie interweniował Audero, przez co piłka spadła pod nogi Gimenza, który ustawiony tyłem do bramki oddał strzał, ale obok bramki. W końcu w doliczonym czasie gry Alexis na lewym skrzydle ograł rywala, zagrał do obiegającego go Estupinana a ten dograł na głowę Pavlovicia, który wpakował piłkę do bramki. Do przerwy 1-1. 

Milan drugą połowę zaczął od szeregu ataków na bramkę Audero. Rozpoczął je w 47' Tomori, który uderzał z pola karnego, ale Audero poradził sobie z nim. Po chwili pod bramką Cremonese obrońcy tracą piłkę i przejmuje ją Gimenez, który strzela mocno z ostrego kąta, ale bardzo niecelnie. W 51' próbę zza pola karnego podjął Fofana, ale wysoko nad bramką. W odpowiedzi Terracciano ograł na prawej stronie Modricia i groźnie dośrodkował w pole karne, jednak Pavlović "szczupakiem" wybił piłkę. W 52' z szesnastego metra strzelał Modrić, ale Audero przeniósł piłkę nad poprzeczką. W 53' rzut rożny wykonuje Modrić, piłka trafia ponownie na skraj pola karnego, ale tym razem do Pulisica, który uderzał a piłka idzie w "kozioł", ale Audero radzi sobie z interwencją. W 54' Alexis z prawej strony po ziemi podaje w pole karne do Fofany, który stał na piętnastym metrze. Niestety, ponownie radzi sobie Audero. W 61' Milan otrzymał, jak się później okazało, zabójczy cios. Strata Gimeneza na własnej połowie, Pezzella dośrodkowuje w pole karne, a tam Bonazzoli nożycami uderza i pokonuje Maignana. Piłka przy słupku, francuski bramkarz bez szans. Milan stać było w zasadzie tylko na jedną konkretną odpowiedź w 63' Modrić zagrał na lewą stronę do Pulisica, ten zszedł do środka i oddał strzał po dalszym słupku, ale minimalnie się pomylił i piłka poleciała nad poprzeczką. W kolejnych minutach Milan nie potrafił przebić się przez obronę Cremonese. Dopiero w 80' znowu groźnie zrobiło się pod bramką Audero, kiedy to uderzał Loftus Cheek, ale trafił w boczną siatkę. W 90' daleki przerzut na prawą stronę do wchodzącego w pole karne Chukwueze, który następnie głową zgrywa wzdłuż bramki, ale tam jest już Audero wyłapujący piłkę. W 94' Milan miał ostatnią szansę na uratowanie wyniku. Dośrodkowanie z rzutu rożnego, Audero ponownie, jak w pierwszej połowie, mija się z piłką, która zmierza w kierunku Gimeneza, ale ten nieporadnie uderza głową, przez co piłka nawet nie zmierza do bramki. Koniec meczu. Na inaugurację sezonu Milan zalicza poważną wpadkę przegrywając u siebie 1-2 z Cremonese.

AC MILAN (4-3-3): Maignan; Tomori (66' Chukwueze), Gabbia, Pavlović, Estupinan (46' Jimenez); Loftus-Cheek, Modrić (74' Jashari), Fofana; Saelemaekers, Gimenez, Pulisic

Rezerwowi: Terracciano, Pittarella, Ricci, De Winter, Jimenez, Chukwueze, Athekame, Jashari, Bartesaghi, Musah

US CREMONESE (3-5-2):  Audero; Terracciano, Baschirotto, Bianchetti (84' Ceccherini); Zerbin, Collocolo, Grassi (56' Bondo), Vandeputte (56' Payero), Pezzella; Okereke (65' Sanabria), Bonazzoli (83' De Luca)

Rezerwowi: Silvestri, Nava, De Luca, Serincola, Castagnetti, Mussolini, Ceccherini, Payero, Bondo, Lordkipanidze, Folino, Ayala

Bramki: Baschirotto 28', Pavlović 45+1', Bonazzoli 61'

Zółte kartki: Grassi 48', Terracciano 69', Payero 77', Jimenez 78', Bondo 87'

Arbiter główny: Giuseppe Collu

Miejsce: San Siro (Mediolan)



923 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Fushnikov
Fushnikov
24 sierpnia 2025, 01:44
Przynajmniej komentarze wróciły. Smutno było jak tylko 200-300 w meczu było xD
Panowie to tylko test był xD
1
milan2002
24 sierpnia 2025, 02:03
Przeszliśmy test na spadek z ligi pozytywnie.
1
cbvirus
24 sierpnia 2025, 01:02
Ja rozumiem, że ten występ Gimeneza nie był genialny, ale jeżeli jedyna Twoja poważna okazja w meczu do zdobycia brami to szczur wrzucony od niechcenia z boku, to niekoniecznie świadczy to źle o samej 9tce.
3
serginho83
serginho83
24 sierpnia 2025, 01:15
Estupinan zaliczył asystę, Pavlović strzelił gola, a zagrali naprawdę słabe zawody...a Gimenez po prostu nie zrobił nic, miał problem z przyjęciem piłki, odegraniem itd., mam wrażenie, że ten strzał Modrica pod poprzeczkę to był wynikiem frustracji, bo zagrał prostopadłą piłkę do Santiago, a ten zwyczajnie nie wiedział, co ma zrobić, niestety na tą chwilę nie mamy napastnika :/
2
Pavlović31
Pavlović31
24 sierpnia 2025, 01:20
Tak. Cremonese dobrze się broniło, zamknęli środek. Nasze najlepsze akcje szły skrzydłami, jak jedyny gol. Milan oczywiście powinien ich rozbroić bo przecież to beniaminek. W takiej sytuacji potrzebny byłby napastnik co potrafiłby się zastawić, uderzyć głową albo zgrać piłkę, ktoś wysoki. Najlepiej dwóch napastników jesli mamy grać taką formacją (która według mnie jest dziś do dupy). Wystawianie Leao czy Puliego w ataku to kastrowanie ich z umiejętności, z Leao to już było wałkowane dawno temu. W mojej opinii wracamy do punktu wejścia kiedy parę sezonów temu mieliśmy zawodników do różnych formacji i drużyna się budowała. Teraz jest to samo, jest chaos.
Chyba że Allegri chce grać jakąś nowoczesną piłkę w swoim betonowym stylu, to powodzenia... bo mówi że formacja nie jest ważna. No cóż, kolejny sezon, kolejna rewolucja. Gdyby był bardziej otwarty rywal to i Gimenez by ich ukłuł, tak dobrze graliśmy z kontry w precampionato. Trzeba jednak pamiętać że w lidze takich okazji dużo nie będzie.
Strata bramki też jest trochę na konto Gimeneza bo takim złym przyjęciem się popisał... Skąd on się tam wziął? W pierwszej połowie widziałem jak śmigał z przodu po środku. To dużo mówi o nastawieniu w defensywie. Dlatego ważne jest jak najszybsze dopięcie transferów bo później ciężko żeby się to przegryzło, ale to sobie można pomarzyć. Zresztą, zarząd i trener widzą więcej... :)
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2025, 01:23
0
cbvirus
24 sierpnia 2025, 02:17
Pavlović31

Zgadzam się. Formacja. Jaką w sumie my graliśmy formacją? Bo naprawdę nie byłem w stanie tego rozgryźć. To było jakieś 5-3-2, przechodzące w 3-5-2 i 4-3-3. Totalny chaos. Atuty Puliśicia były zupełnie niewykorzystywane w tym ustawieniu. Kapitan Ameryka zamiast biegać na skrzydle, to większość czasu spędzał biegając w środku pola i podchodząc po piłki... Mam wrażenie, że jak tak dalej będzie, to zakończy się to katastrofą jak z Fonsim i Concencao.
0
Vol'jin
24 sierpnia 2025, 02:26
Sorry, ale Gimenez przegrywał praktycznie każdy pojedynek z Baschirotto

Nawet jak miał okazję od Modricia tą źle piłkę przyjął i stracił okazję do strzału

Na początku drugiej połowy też miał okazję z ostrego kąta i powinien w bramkarza załadować to załadował w powietrze

nie no dzisiaj go nic nie broni, ba ma udział przy bramce dla Cremonese
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2025, 02:27
0
Majki85
Majki85
24 sierpnia 2025, 00:41
Brygada co tacy smutni,? Czemu się nie śmiejecie??
3
Majki85
Majki85
24 sierpnia 2025, 00:41
Brygada co tacy smutni,? Czemu się nie śmiejecie??
1
Dusiek
Dusiek
24 sierpnia 2025, 00:32
Mame nie teraz… ruszyła maszyna! A tak na poważnie, bo nie mogłem obejrzeć meczu - dlaczego taki wynik? My daliśmy dupy, czy po prostu cremonese miało dzień konia? Dzięki.
0
boguc69
boguc69
24 sierpnia 2025, 00:38
oczywiście, że my. w takich meczach powinno być 3:0 do 45, max 60 minuty i przez resztę czasu powinniśmy sobie ogrywać wszystkich Camardów, Bartesaghich, Liberalich, Simiciów czy innych Maldinich
1
Dusiek
Dusiek
24 sierpnia 2025, 00:45
Czyli klasyk. Jutro obejrzę jakiś skrót. Dzięki!
0
cbvirus
24 sierpnia 2025, 01:01
Wynik taki, bo obrona jest na poziomie spadkowicza. Dosłownie nic nie mamy z bloku defensywnego na 5 piłkarzy, bo żaden z nich nie potrafi bronić, łącznie z Estupinianem, który występował bardziej na pozycji lewego skrzydłowego niż lewego obrońcy.
0
Pavlović31
Pavlović31
24 sierpnia 2025, 01:28
Cremonese a właściwie paru ich graczy miało dzień konia to faktycznie ale.. grasz na tyle na ile rywal pozwala. Milan nie wykazał się mentalnością zwycięzcy i gospodarza, reprezentanta AC Milan. Nie jest przypadkiem że kiedy potencjalne slabiakj grają z Milanem to mają dzień konia. To strasznie uwłaczające i pokazuje że mentalnie niewiele się zmienia.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
24 sierpnia 2025, 00:15
Przykry początek... chłop w lekkim szoku jest, nawet mimo braków w kadrze i krótkiego czasu na zgranie drużyny, taką Cremonę powinni ograć bez wielkiego wysiłku, niestety nie udało się, porażka stała się faktem i teraz nie ma co płakać, ani od razu kogokolwiek skreślać, tylko trzeba poczekać i zobaczyć na ewentualne ruchy transferowe w końcówce okna, a poza tym pozostaje uzbroić się w cierpliwość i poczekać te kilka kolejek żeby można było stwierdzić w którą stronę to zmierza. Bez Leao jesteśmy bezzębni i tak być nie może, Milan musi mieć więcej opcji niż tylko Leao. Doświadczony obrońca wskazany, żeby jak Modrić w pomocy, był ktoś w obronie o niepodważalnej klasie, doświadczeniu to może by ci nasi obrońcy "tercet ananasów" czyli specjalistów od katastrof w składzie: elektryczny Tommori, potykający się o własne nogi Gabbia i nieokrzesany, niechlujny oraz zakręcony Pavlović przestali wzajemnie "uczyć się od siebie", każdy z nich ma zalety ale i wady, razem ich wady to woda na młyn dla przeciwnika, poza tym nie jestem przekonany to gry z trójką ŚO, niby gramy tak bo taki mamy skład, ale grając trójką z tyłu, to trzeba mieć lepszych obrońców, chociaż jeden z nich musi być wysokiej klasy to nie mogą być przeciętniaki, takich mamy.
1
ACMarek
ACMarek
24 sierpnia 2025, 00:14
No to Max szkody już jednak wyrządziłeś....
4
Piotrek1899
Piotrek1899
24 sierpnia 2025, 00:11
A Napoli w zeszłym sezonie dostało trójkę na inaugurację ;) A potem, wiadomo. Także wyjdę naprzeciw tutejszym jasnowidzom i napiszę, że jeszcze nie wszystko stracone. Po pierwszej kolejce :) Oczywiście, także liczyłem na łatwy komplet, ale początki sezonu często są dziwne. Ten mecz pokazał, że duet RLC- Fofana tych 15 goli raczej nie strzelił, bo cudem będzie można nazwać to, jeśli Francuz 5 razy w sezonie trafi w światło bramki. Generalnie, Milan miał to nieszczęście w tym meczu, że właśnie Fofana miał te sytuacje strzeleckie. Gdyby to był Pulisić, Modrić, albo chociażby Saelemaekers, to któraś na pewno by wpadła. Jeśli chodzi o Cremonese... Bardzo mądrze grająca ekipa. Mieli sporo szczęścia, ale trzeba im oddać, że przyjechali na San Siro pewni siebie i zagrali naprawdę dobry mecz. No i ten drugi gol. Poezja. A nasi? Niby z przewagą, sytuacje też były i to całkiem sporo, ale brakowało mi takiej złości, zwłaszcza drugi gol ich totalnie rozbił. Nie przystoi tak zaczynać sezonu. Liczę, że Max to jednak szybko ogarnie i niedługo o tym meczu będzie się mówiło "wypadek przy pracy" ;)
5
szyka
szyka
24 sierpnia 2025, 00:54
Tak, pamiętam jak dzis jak rok temu śmiałeś się z conte i napoli pytając, gdzie oni są, kiedy po kilku kolejkach Milan byl przed nimi.....:-)
1
mufi
mufi
24 sierpnia 2025, 00:01
ja na szczęście byłem dzisiaj z dzieciakami na Derbach :) i nie musiałem oglądać tego "widowiska".............. u Nas przynajmniej było 3:0 dla Naszych :)
1
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 23:57
To jest problem dziś piłkarz dwa razy kopnie prosto piłkę i gwiazda może i czepiam się ale Fofana ma bronić a nie strzelać 20 razy Panu Bogu w okno to musi Max ogarnąć i moim zdaniem Fofana na ławkę a Ricci i Jasahari grać a Modric mozg drużyny
3
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 23:57
To jest problem dziś piłkarz dwa razy kopnie prosto piłkę i gwiazda może i czepiam się ale Fofana ma bronić a nie strzelać 20 razy Panu Bogu w okno to musi Max ogarnąć i moim zdaniem Fofana na ławkę a Ricci i Jasahari grać a Modric mozg drużyny
0
szyka
szyka
23 sierpnia 2025, 23:55
Flop meczu gimenez, już wiadomo dlaczego Max chce koniecznie napastnika...
Gosc strzelił pierwsza bramkę dla cremonese i zapobiegł strzeleniu bramki przez Milan dającej choćby 1 pkt....
2
Topero
Topero
24 sierpnia 2025, 00:20
Ale ze spalonego strzelił :P
1
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 23:54
Trzeba sobie w końcu uświadomić ze jesteśmy sredniakiem 8 miejsce przebudowa zespołu to musi potrwać a czasy że rywal zesrany był już w szatni skończyły się i nie wroca .Przykład City boli wszystkich nagle stop i baty dziś znów dostali a ile tam pieniędzy poszło. Ja wierze że zespół będzie w top 4 Alegrii to maratonczyk
1
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 23:54
Trzeba sobie w końcu uświadomić ze jesteśmy sredniakiem 8 miejsce przebudowa zespołu to musi potrwać a czasy że rywal zesrany był już w szatni skończyły się i nie wroca .Przykład City boli wszystkich nagle stop i baty dziś znów dostali a ile tam pieniędzy poszło. Ja wierze że zespół będzie w top 4 Alegrii to maratonczyk
0
serginho83
serginho83
23 sierpnia 2025, 23:52
Taki Fofana, jak tu przychodził, to od razu mówił, ile on chciałby goli strzelić - problem w tym, że on nie jest od tego, tylko od gry fizycznej, biegania, odbiorów, walki w powietrzu itp., a Max myśli, że on będzie gole strzela...niestety nie będzie...
1
serginho83
serginho83
23 sierpnia 2025, 23:54
Od razu mi się Kessie z początku gry w Milanie przypomina, Pioli go szybko ustawił, oby Max zrobił podobnie :)
1
boguc69
boguc69
23 sierpnia 2025, 23:57
może poszedł zakład jak kiedyś Valverde z Carletto, że strzeli ponad 10 goli? jeśli tak to biada gołębiom na stadionach
3
palonettoACM
palonettoACM
24 sierpnia 2025, 00:07
@boguc69

Jak Max z Nocerino zrobił goleadora, to może i z Fofaną/RLC mu się uda. xD
0
k__f__c
k__f__c
24 sierpnia 2025, 00:16
Tylko kto to gwiazdorkowi wielkiemu wytłumaczy że ma tytać w obronie
0
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2025, 23:47
Start Maxa w lidze w 2010: 2W-2R-1P
Start w lidze po powrocie do Juve: 1W-2R-2P

Jeszcze jest czas, jeszcze kwa jest czas, żeby ich zaj.bać wszystkich, cytując klasyka. :) 1/38
2
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 23:44
To właśnie miało być siła Milanu Fofana i RCL niestety nie wyszło siła zawiodła mnie bardziej martwi napastnik grając takim stylem musi umieć grac tyłem do bramki a Gimenez zero trzeba do takiego stylu silnego napastnika co nieda si przepchnąć a Gimenez przegrywa pojedynki może za bardzo chcial ciężko ocenić
0
boguc69
boguc69
23 sierpnia 2025, 23:51
jest jakaś aplikacja, w której można kupić ci kropki i przecinki?
3
proy
proy
23 sierpnia 2025, 23:38
A ja uwazam ze to szachy 5d w wykonaniu Maxa. Po tym co dzis zobaczylismy nikt nie bedzie narzekac jak bedziemy meczyc bule ale wygrywac 1:0
0
szyka
szyka
24 sierpnia 2025, 00:01
Przy naszej obronie to my 10 meczow w lidze na 0 z tyłu nie zagramy, więc seryjne wygrywanie 1-0 nam nie grozi niestety.. kremoma co dzis miała to wykorzystała...
1
nicram84
nicram84
23 sierpnia 2025, 23:38
Pulisic jak dla mnie w ogóle nie w swojej roli. Gimenez to już teraz poważnie można się zastanawiać nad zmianą na nowego napastnika tak i jak i cała obrona. Jeśli ktoś twierdzi że ten tercet z dnia dzisiejszego ma prawo bytu to się chyba z ch.. na łby pozamieniał. W obronie zero kumatego gościa.
2
mmielczar123
mmielczar123
23 sierpnia 2025, 23:36
Robimy wielką przebudowę pomocy, żeby potem oglądać, jak przy golu na 1:0 Baschirotto urywa się RLC, a przy golu na 2:0 Bonazzoli ucieka Fofanie. Pavlović i reszta obrońców mają swoje mankamenty, ale największym "wzmocnieniem" defensywy miała być asekuracja ze strony pomocników, a znowu tego zabrakło. Najgorsze jest to, że Francuz z Anglikiem z przodu też nie wnieśli kompletnie nic. Mam nadzieję, że w meczu z Lecce zobaczymy nieco zmienioną drugą linię.
2
Milanboy
Moderator Milanboy
23 sierpnia 2025, 23:47
Właśnie coś ten RLC wnosił, bo ciągnął te akcje, gorzej z Fofaną.
1
k__f__c
k__f__c
24 sierpnia 2025, 00:30
Jak już musimy RLC oglądać to niech goax na ataku wystawia. Może oze przynajmniej uda mu się jakąś walkę o piłkę wygrać
0
sKUBAniec
sKUBAniec
23 sierpnia 2025, 23:34
Pierwszy mecz. Ciężko wyciągać wnioski. Po jednym meczu można powiedzieć że Cremonese idzie na mistrza, albo Milan idzie do Serie B. Niewiele wynika z takich inauguracyjnych meczów. Na pewno lepsza taka porażka niż hurraoptymizm. Teraz dowiemy się czy doświadczony trener wyciągnie z tego meczu więcej niż portugalska myśl taktyczna. Po 5 meczach będziemy mądrzejsi. Jest rozczarowanie, ale przynajmniej wiedzą że dzisiaj nie ma już słabych drużyn i każdy mecz to wojna.
3
patoo_07
patoo_07
23 sierpnia 2025, 23:32
Jeśli Tare nie zapaliła się lampka, że potrzeba obrońcy i to takiego do grania na już, to jesteśmy zgubieni.
6
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 sierpnia 2025, 23:32
Ta porażka to przede wszystkim wina Maxa, źle dobrał skład, brak Ricciego w podstawie to kryminał. Puli na lewej to też marnowanie potencjału, Fofana i Rubens razem to zły pomysł, przegrać z Cremoną z Terraciano to wyczyn, skończyła się pozytywna atmosfera. Dali ciała po całości.
7
Von Strauss
Von Strauss
23 sierpnia 2025, 23:37
Tragicznie wymyślił skład. Ale z drugiej strony - obrona to jeden wielki eksperyment naszego zarządu - tam nie ma ani jednego lidera defensywy. Kogo miał wystawić i w jakim zestawie?

RLC to już u nas dawno nie powinno być.
2
Milanboy
Moderator Milanboy
23 sierpnia 2025, 23:37
Uważam, że Fofana to był w ogóle zły pomysł, już RLC na pozycji Tijiego lepiej się sprawdza, bo ma dobrą technikę ale gorszy przegląd, natomiast Francuz jest bardzo przereklamowany i tylko dzięki niezłej grze fizycznej i dobrych przechwytach nadal tu gra.

Zgodzę się, Max kombinował aż przekombinował, ale Puli jednak często nawet grając na lewej grał dobrze, po prostu dzisiaj nie miał dnia.
1
szyka
szyka
23 sierpnia 2025, 23:50
Nas niszczą duety za słabe na Milqn bondo terracciano oraz ponega calabria....
To ttlko świadczy o tym jak nieudolnie zarządzanym klubem jest Milan
3
Topero
Topero
23 sierpnia 2025, 23:29
Ja bym teraz na miejscu Allegriego zaryzykował w meczu z Lecce i wyszedł pomocą RLC-Musah-Fofana
Co się może nie udać? Środek pola wytrzyma
Razem minimum 20 bramków w sezonie powinni mieć!
4
Grande
Grande
23 sierpnia 2025, 23:32
Taka pomoc to jest idealna do drużyny Lasów Państwowych, a nie w "normalnym" Milanie.

Ale że rządzi i włada nami Red Bird, to nie jest normalnie.
1
Topero
Topero
23 sierpnia 2025, 23:34
Grande z drugiej strony jakaś Pisa by wyszła na nas z taką 3 w pomocy i Milan by nie istniał pewnie :P
0
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2025, 23:34
I czukwu z ławki, może w końcu odpali. Trzeba dać mu czas.
2
k__f__c
k__f__c
24 sierpnia 2025, 00:33
Za mało szans dostaje. Wina Piolego
0
szyka
szyka
23 sierpnia 2025, 23:26
Najśmieszniejsze jest to, że tare zarobił 250baniek, ponoc ostro wzmocnił sklad za to, a jedynymi z nowych nabytków w pierwszym skladzie to estupinan i darmowy modric....modric w drugiej połowie patrzył w niebo... brakowało tylko chmurki " gdzie ja kurde przyszedlem"
To my się wzmocniliśmy czy osłabiliśmy...
Nie ma tu logiki, ricci jako jedyny gra cały okres przygotowawczy i lawka, jashari nabytek za 40baniek lawka, gdzie tu logika, dopóki priorytetem jest zysk w mercato, a nie wyniki dopóty takie kompromitacja z leszczami będą normą...
5
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2025, 23:36
Odlicz 125 baniek straty za brak gry w LM, tegoroczne transfery i zostaw coś, żeby bilans na zielono był za rok - bo to jest najważniejsze w końcu, a nie jakieś tam mecze i gra w piłkę.
2
Shevc
Shevc
23 sierpnia 2025, 23:25
Spokojnie. Za poprzedniego Maxa też przegraliśmy w drugiej kolejce z beniaminkiem z Ceseny a potem i tak było scudetto ;)
2
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2025, 23:31
To prawda.

Tylko, że druga kolejka dopiero przed nami. xD
1
Rossu
Rossu
23 sierpnia 2025, 23:36
Będzie efekt odwrotny - skoro wtedy wygraliśmy Scudetto, to teraz wygramy 20 pozycję w tabeli. ÷)
2
milan2002
23 sierpnia 2025, 23:43
Wracasz do sezonu, gdzie na środku obrony mieliśmy Neste i Silve. Wpadki nawet im mogły się przydarzyć. Dziś to nie ten format nazwisk i jeszcze eksperymentalna taktyka z 3 obrońcami. To nie może się dobrze skończyć. Cremonese to pokazało.
0
Von Strauss
Von Strauss
23 sierpnia 2025, 23:43
Shevc - tylko wtedy Juve nie istniało, Atalanta walczyła o życie poza Serie A, Roma i Lazio kwiczały i naszymi głównymi przeciwnikami był Inter po stracie Mou i Napoli z Mazzarim
0
k__f__c
k__f__c
23 sierpnia 2025, 23:23
Do wczoraj jeszcze myślałem że największym wzmocnieniem defensywy będzie pomoc, bo w końcu sprowadziliśmy piłkarzy którzy myślą o obronie, a tu Allegri urządza sobie w środku pola klub Mokebe...
Przecież to powinno wyglądać tak że Modric jest od kreacji, z Riccim i Jasharim/Fofaną tyrajacymi w obronie. A dzisiaj to sobie Fofana z RLC statystyki strzałów tylko ponabijali i nic więcej.
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2025, 23:24
3
King Maldini
King Maldini
23 sierpnia 2025, 23:24
Dokładnie. Święta prawda
0
Topero
Topero
23 sierpnia 2025, 23:32
Fofana i RLC 15 bramków muszą mieć, muszą strzelać żeby bramka być
0
Grande
Grande
23 sierpnia 2025, 23:22
"kilku magików a reszta do noszenia fortepianu"

No naszym magikiem jest 40-letni niemal emeryt.

A ciekawe co wymyśli nasz największy magik. Moncada.
2
Palpatine
Palpatine
23 sierpnia 2025, 23:21
Biję się w pierś. Rok temu byłem mocno podekscytowany transferem Fofany i byłem pewny, że to będzie świetny pomocnik. Co się okazało? Gość jest boiskowym kretynem.
2
King Maldini
King Maldini
23 sierpnia 2025, 23:21
Pomoc miała być naszą najsilniejszą formacją, a dzisiaj ostro zawaliła. Tylko Modric i Jashari dobrze grali. Brakuje równowagi. Fofana i RLC to ten sam profil zawodnika, a na słabe drużyny się nie nadają. Tutaj trzeba magika, który szybką piłkę zagra z Modriciem. Jakiegoś młodego dryblera, który z pierwszej ładnie gra i coś kreuje, bo takiego nie mamy. Poza tym nie mamy żadnego przecinaka - może Rabiot się nadać. W ogóle u nas wślizgów nie ma - o co chodzi z takim pasywnym bronieniem się i samym zastawianiem? Kontuzji się boimy, czy co? Brakuje ostrych wejść na granicy, za delikatni jesteśmy.
W ogóle obrona cała do przebudowy. Kupić Akanjiego/Laporte i Scalviniego za Musaha z dopłatą - wypierniczyć Pavlovica i Tomoriego. Dalej nie mamy bocznych obrońców - chociaż akurat w Estupinana wierzę, dzisiaj asysta i może by się odbudował w 2 połowie, to go Max głupio posadził. W ogóle o co chodzi z Jimenezem? Nie trenuje, nie gra sparingów i nagle ma zespół pociągnąć? Bartesaghi grał tyle w przedsezonie, a dzisiaj nic? Nie rozumiem tej logiki Maxa. Na PO dalej nikogo nie mamy - Alexis to zawodnik atakujący, nie broni tak dobrze.
No i gdzie ci nasi napastnicy? Gimenez out - sorry, ale to za wysokie progi. Nie dziwota, że nikt go poza nami nie chciał. Boniface+Harder+Vlahovic i będą walczyć ze sobą o minuty.
Do tego skrzydłowego na ławkę za Chucku, bo on nic nie daje na dłuższą metę. Razem 7 transferów - akurat po jednym na dzień. Działaj Tare!
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2025, 23:22
1
Milanboy
Moderator Milanboy
23 sierpnia 2025, 23:22
Co zagrał Jashari? Moim zdaniem on nie zrobił niczego ponad stan.
1
King Maldini
King Maldini
23 sierpnia 2025, 23:24
Świetnie się zastawiał, nie stracił ani jednej piłki, a go cisnęli i 2 razy ładnie podał. Tylko że Max go dał na defensywnego pomocnika, a on lepszy jest trochę wyżej. Na defensywnym to powinien Ricci grać. Max ostro dzisiaj zawalił 11stkę. Tak jakby u niego się w ogóle sparingi nie liczyły
1
hyrus13
hyrus13
23 sierpnia 2025, 23:27
Oddał jeden idiotyczny strzał, a zaczął od równie głupiego faulu. Nie pokazał nic ciekawego, poza jednym powrotem.
1
King Maldini
King Maldini
23 sierpnia 2025, 23:30
To chyba inny mecz oglądaliśmy. On wymusił co najmniej 2 żółte kartki za faule na nim. Świetnie się zastawiał - ma niski środek ciężkości. I prawie zaliczył asystę do Pulisica
1
Milanboy
Moderator Milanboy
23 sierpnia 2025, 23:35
King Maldini - Słucham? Ma wręcz zerowy ciąg na bramkę, właśnie on lepiej wygląda z tyłu niż z. Przodu.
0
Von Strauss
Von Strauss
23 sierpnia 2025, 23:35
Vlaho by musiał przyjść za max. 4 mln (brutto) pensji i 2 mln za podpis + umowa na 2 lata z możliwością przedłużenia o 2 lata po stronie klubu. Bo to jest napastnik, który od dłuższego czasu gra kupę. Harder to melodia przyszłości i nic pewnego. Boniface to zawodnik po ciężkich kontuzjach i o ile na półdarmowe wypożyczenie jeszcze spoko, tak płacić za niego nie widzę sensu.
Gimenez nie jest złym zawodnikiem - ale to nie jest zawodnik pod to, co chce w teorii grać Allegri.

Szczerze, to ja nie wiem czy nawet Lewy nie byłby lepszą opcją od kogokolwiek z zawodników, których obserwujemy. No ale on jest w Barcy, jest drogi (utrzymanie) i już stary xD

Obrona jest do przebudowy i to jest fakt. Pomoc to samo (RLC powinien być pierwszy do odstrzału, na Fofanę miałbym jeszcze pomysł, ale jakby Arabowie chcieli to niech biorą), ale zresztą z przodu lepiej nie jest (wypadł Leao, a Puli na lewej stronie gaśnie).

Dla mnie to co zrobił RB od objęcia drużyny to masakra. Zero pomyślunku, zero planu na drużynę. Czterech trenerów wymyślonych, trzech zatrudnionych - i z żadnym poprawy.

Calabria-Botman-Tomori-Theo
Reijnders-Modrić-Tonali
Pulisic-Gimenez-Leao

Tak to mogło wyglądać prawie na galowo. Wiadomo, że ktoś lepszy za Calabrię i może ktoś inny za Gimeneza i byłoby git.
2
King Maldini
King Maldini
23 sierpnia 2025, 23:42
Milanboy
Dlatego pisałem, że go Max niepotrzebnie tak głęboko trzyma. Dzisiaj pomoc to miała być Ricci, a przed nim Jashari/RLC i Modric. A Max zrobił Modric, a przed nim RLC i Fofana. Jashari miał w poprzednim sezonie 2g/4a. Był najlepszym zawodnikiem ligi nie przez to, że był registą, tylko właśnie btb, ofensywnie grającym i ciągnącym piłkę. Max go źle ustawia. Zresztą prawie w ogóle u nas jeszcze nie zagrał w porównaniu np. z Riccim
0
Milanboy
Moderator Milanboy
23 sierpnia 2025, 23:20
Przypomnę, nasza formacja to Tomori - Pavlović, ta formacja jest złożona z elektrycznych piłkarzy którzy są przeciętni technicznie, bo fizyczność to nie wszystko i wybieganie, ale ważna jest technika, a tej trójce tego brakuje. Milan naprawdę pod koniec powinien ściągnąć obrońcę który zna podstawy wyprowadzenia piłki.
1
patrykas
patrykas
23 sierpnia 2025, 23:20
Kiedyś na trybunach pokazywali siedzącego oddanego całym sercem Gallianiego podskakującego na okazję bramkową a teraz pokazują jak siedzą Tare, Ibra, Scaroni, Moncanda i inne korposzczury które myślą co tu jeszcze odwalić... eh że człowiek dożył takich czasów
0
MilanoItaliano
MilanoItaliano
23 sierpnia 2025, 23:18
Ja nie wiem czy Allegri postanowił ze musi sam sprawdzić że nasz stary skład się do niczego nie nadaje zanim zacznie wprowadzać nowych?
3
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 23:17
Mecz nie udany to nie podlega dyskusji zgodzę się że Pavlovic drzewo ale Gimenez też nie pasuje do tego typu gry nie potrafi utrzymać piłki a to podstawa .Nie wyciągam wniosków po jednym meczu lecz mi brakuje kogoś kto ma zmysł w ofensywie wolne tempo jedyny Jimenez wygrywał pojedynki jeden na jeden .No i gwiazda Fofana daremny a pomóc miał wciągać nosem Modrica chyba w snach drewniak
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 sierpnia 2025, 23:17
Nie było łatwo, nie było wygranej... Kompro na dzień dobry, cóż nie spodziewałem się tego, to miało być łatwe spotkanie dla Milanu a wychodzi znowu na to że nie ma Leao, nie ma imprezy. Zaskakujący początek.
2
Panicz
Panicz
23 sierpnia 2025, 23:16
Jak widze zestawienie obrony Pavlović-Gabbia-Tomori. To ja im po prostu nie ufam w żadnej konfiguracji i obojętnie z jakim rywalem.
Już w zeszłym sezonie potrafili przyjąć 3 sztuki od Cagliari, 2 od Parmy, 2 od Lecce, 2 od Torino, Lazio, Bologny, Romy itd.

Jak chcemy mieć konkurencyjną ekipę na +80 pkt w Serie A i półfinał LM. To dla żadnego nie ma tu miejsca
8
Pablo78
Pablo78
23 sierpnia 2025, 23:16
Pozbyć się Gimeneza bo jak na obcokrajowca nie robi różnicy, fofana irytuje, Modrić poda fajnie ale nikt nie wykończy nie ma przebłysku geniuszu u innych.Odpowiedzialnej obrony brak. I proszę nawet beniaminek nas leje.
Brakuje też dopingu kibice siedzą jak w teatrze...
2
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 23:16
Mecz nie udany to nie podlega dyskusji zgodzę się że Pavlovic drzewo ale Gimenez też nie pasuje do tego typu gry nie potrafi utrzymać piłki a to podstawa .Nie wyciągam wniosków po jednym meczu lecz mi brakuje kogoś kto ma zmysł w ofensywie wolne tempo jedyny Jimenez wygrywał pojedynki jeden na jeden .No i gwiazda Fofana daremny a pomóc miał wciągać nosem Modrica chyba w snach drewniak
1
Misiak
Misiak
23 sierpnia 2025, 23:15
Świetny mecz, mało brakło i byśmy wygrali, duży plus dla Fofany za duża liczbę strzałów, oraz Gimeneza za częste bieganie w polu karnym przeciwnika, minus duży dla Modricia za brak aktywności i niecelne podania
1
nadgnity
23 sierpnia 2025, 23:38
Śmiechłem :D
0
OldSchool
OldSchool
23 sierpnia 2025, 23:13
Max podjął decyzję żeby nie wystawiać Ricciego w pierwszym składzie, okej, jego prawo...ale! dlaczego nie zmienił kiepskich Foffany czy Loftusa to już chyba mamy prawo, kuźwa, zapytać?!
4
Jaca23
Jaca23
23 sierpnia 2025, 23:17
Wymienił go na Modricia, który był u nas najlepszy. Moim zdaniem Modrić i Ricci powinni grać razem kosztem RLC lub Fofany, bo obaj są beznadziejni. RLC to już standard, ale Max jako kolejny trener się na niego nabiera.
4
acmti__
acmti__
23 sierpnia 2025, 23:17
Też jestem w szoku, że Ci Panowie rozegrali pełne 90 min
1
serginho83
serginho83
23 sierpnia 2025, 23:47
Ricci jako cofnięty, a Modric z Jasharim po bokach...dwaj fizole na ławkę - pożytek z nich żaden, odpuszczają krycie, a z przodu...ehh lepiej nic nie pisać :/
2
Grande
Grande
23 sierpnia 2025, 23:12
Wielu tutaj w przewidywaniach dawało nas w top3 na końcu sezonu. Z tymi obrońcami to ok, będziemy w top3, ale rozczarowań sezonu.
0
robert66
robert66
23 sierpnia 2025, 23:11
Pierwsze śliwki robaczywki
0
cbvirus
23 sierpnia 2025, 23:11
Snikers to jedyna osoba, która pokazała się pozytywnie w tym meczu.

Natomiast co do reszty, to okazuje się, że to mercato trzeba było przeprowadzić przede wszystkim pod kątem przemeblowań w obronie a nie 1000 i jednego transferu do pomocy. Co nam daje pomoc, skoro byle akcja przeciwnika i albo jest gorąco, albo tracimy bramkę. W zasadzie każdy co do jednego ŚO: Tomori, Gabbia i Pavlović przede wszystkim powinni zaliczyć OUT z tej drużyny, bo są absolutnie tragiczni. Wielu obrońców ze środka tabeli ich zjada. Miejmy nadzieję, że uda się jeszcze kogoś kupić na tą pozycję + ta sprawa napastnika zostanie domknięta, bo jak nie to naprawdę będziemy ugotowani.
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2025, 23:13
1
Boro
Boro
23 sierpnia 2025, 23:10
3/4 naszego składu lub więcej to zawodnicy przeciętni. Pewnego poziomu nie przeskoczą i Allegri tu nie pomoże. Pewnie można ich poukładać żeby grali w miarę przyjemnie dla oka ale to nadal będzie poziom walki o miejsce 4-8. Taka prawda.
2
cereus
cereus
23 sierpnia 2025, 23:15
No my całujemy w to 4te
0
Pablo78
Pablo78
23 sierpnia 2025, 23:09
żeby nie było że po 3 kolejkach będziemy mieć 3pkt....
0
szyka
szyka
24 sierpnia 2025, 00:19
Optymista:-)
0
szyka
szyka
23 sierpnia 2025, 23:08
No to Panowie z zarzadu maja tydzień żeby kupić vlahovica akanjiego i rabiota, a wtedy niech Max rzeźbi
0
milan2002
23 sierpnia 2025, 23:13
Obawiam się, że on właśnie niczego nie wyrzeźbi. Ma bogactwo w pomocy i nie umie tego poukładać.
1
Pablo78
Pablo78
23 sierpnia 2025, 23:07
Gra w domu powinna być jak twierdza ale mamy przeciętniaków stąd taka gra byle grać.

Czemu nie grał Ricci???a gra drewniak pavlović
2
Topero
Topero
23 sierpnia 2025, 23:13
To prawda gra w domu powinna być jak twierdza ale jaki doping taka gra
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
23 sierpnia 2025, 23:06
Ja bym chętnie u nas takiego Baschirotto widział. A taki Gabbia, Pavlovic czy Tomori to najwyżej powinni być rezerwowymi. Sprzedać jednego z nich Tomoriego albo Pavlo i kupić Baschirotto i porządnego stopera. I przejść na 4-3-3 z Leao I Pulim na skrzydłach. Za nimi Modric, Ricci i Jashari. Fofana i RLC na ławkę dopóki nie naucza się kopać w bramkę a nie w gołębie.
3
Topero
Topero
23 sierpnia 2025, 23:14
Tacy fani co nawet nie wiedzą że Baschirotto nie może zmienić klubu, jeszcze o Chiesie coś dajcie
3
hyrus13
hyrus13
23 sierpnia 2025, 23:25
Co ma bycie fanem Milanu do wiedzy o kapitanie Cremonese?
2
szyka
szyka
23 sierpnia 2025, 23:36
Furlani prawdziwy kibicu Milanu i fachowcu wspaniały daj tare naszemu magico mercato na Chiese...
Chiesa obskoczy 2 flanki, dzis grałby za leao, a i za tego leszcza czukwueze pod koniec meczu tez zagrałby...
0
Squall
Squall
23 sierpnia 2025, 23:05
Ale pięknie się mieni kasa na zielono z transferów, a wyniki kogo to obchodzi. Excel to jest to, kibica przecież to najbardziej intersuję.
3
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2025, 23:12
Dokładnie, trofea i 3punkty za wygraną są nieważne, liczy się handel zawodnikami. Forza plusvalenza.
2
serginho83
serginho83
23 sierpnia 2025, 23:05
Tak naprawdę nie mamy ani jednego dobrego, pewnego ŚO...Pavlovic w obronie to jakieś nieporozumienie, poza tym Gabbia jeszcze całkiem niedawno był rozpatrywany jako 4 obrońca, a teraz musi grać w pierwszym składzie - to niestety pokazuje, jak ta drużyna kadrowo i pilkarsko pikuje w dół :/
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się