SCUDETTO


KOMPROMITACJA NA INAUGURACJĘ. CREMONESE LEPSZE NA SAN SIRO!

23 sierpnia 2025, 19:45, Presidente Aktualności
KOMPROMITACJA NA INAUGURACJĘ. CREMONESE LEPSZE NA SAN SIRO!

W 4' pierwsza akcja Milanu. Dwójkowa akcja Loftusa-Cheeka z Fofaną, który następnie przedłuża do Gimeneza, a ten oddaje strzał, po którym piłka po rykoszecie ociera się o słupek. Następnie rzut rożny, po którym Modrić dośrodkowuje na krótki słupek a tam Gabbia głową, ale nieczysto i obrońcy wybijają piłkę. W 11' szansa dla Cremonese, po tym jak piłkę na połowie boiska stracił Estupinan, ale pod polem karnym gospodarzy wszystko ratuje Gabbia. W 15' kolejna akcja gości. Tym razem Okereke z lewej strony schodzi do środka i szuka zagrania piętką w pole karne do obiegającego go kolegi, ale ponownie na posterunku jest Gabbia. Chwilę później Estupinan po stronie Milanu decyduje się na uderzenie z około 30 metrów. Strzał groźny, jednak niecelny. W 17' Alexis z prawej strony zagrywa w pole karne do Loftus Cheeka, który z pierwszej piłki oddaje strzał, który jednak wyblokowują defensorzy Cremonese. W 20' do bramki beniaminka trafił Gimeneza, po znakomitym zagraniu nad obrońcami Modricia, ale sędzia dopatrzył się pozycji spalonej snajpera Milanu. W 23' błąd na własnej połowie Pavlovicia, który źle wybija piłkę. Przejmuje ją Collocolo i oddaje to jednego z kolegów w pole karne, który oddaje natychmiastowy strzał, z którym na szczęście radzi sobie Maignan parując piłkę na rzut rożny. W 28' niespodziewanie Cremonese wyszło na prowadzenie. Zerbin z lewej strony boiska dośrodkowuje w pole karne Milanu, a tam niepilnowany Baschirotto uderza głową nie do obrony pokonując Maignana. Milan długo nie potrafił przeprowadzić akcji, która mogłaby stanowić odpowiedzieć na ten cios. Dopiero pod koniec pierwszej odsłony najpierw Modrić prostopadłym podaniem próbował obsłużyć Estupinana podłączającego się w polu karnym i niewiele zabrakło, a doszedłby do piłki, ale obrońcy byli szybsi. Po chwili z rzutu rożnego niepewnie interweniował Audero, przez co piłka spadła pod nogi Gimenza, który ustawiony tyłem do bramki oddał strzał, ale obok bramki. W końcu w doliczonym czasie gry Alexis na lewym skrzydle ograł rywala, zagrał do obiegającego go Estupinana a ten dograł na głowę Pavlovicia, który wpakował piłkę do bramki. Do przerwy 1-1. 

Milan drugą połowę zaczął od szeregu ataków na bramkę Audero. Rozpoczął je w 47' Tomori, który uderzał z pola karnego, ale Audero poradził sobie z nim. Po chwili pod bramką Cremonese obrońcy tracą piłkę i przejmuje ją Gimenez, który strzela mocno z ostrego kąta, ale bardzo niecelnie. W 51' próbę zza pola karnego podjął Fofana, ale wysoko nad bramką. W odpowiedzi Terracciano ograł na prawej stronie Modricia i groźnie dośrodkował w pole karne, jednak Pavlović "szczupakiem" wybił piłkę. W 52' z szesnastego metra strzelał Modrić, ale Audero przeniósł piłkę nad poprzeczką. W 53' rzut rożny wykonuje Modrić, piłka trafia ponownie na skraj pola karnego, ale tym razem do Pulisica, który uderzał a piłka idzie w "kozioł", ale Audero radzi sobie z interwencją. W 54' Alexis z prawej strony po ziemi podaje w pole karne do Fofany, który stał na piętnastym metrze. Niestety, ponownie radzi sobie Audero. W 61' Milan otrzymał, jak się później okazało, zabójczy cios. Strata Gimeneza na własnej połowie, Pezzella dośrodkowuje w pole karne, a tam Bonazzoli nożycami uderza i pokonuje Maignana. Piłka przy słupku, francuski bramkarz bez szans. Milan stać było w zasadzie tylko na jedną konkretną odpowiedź w 63' Modrić zagrał na lewą stronę do Pulisica, ten zszedł do środka i oddał strzał po dalszym słupku, ale minimalnie się pomylił i piłka poleciała nad poprzeczką. W kolejnych minutach Milan nie potrafił przebić się przez obronę Cremonese. Dopiero w 80' znowu groźnie zrobiło się pod bramką Audero, kiedy to uderzał Loftus Cheek, ale trafił w boczną siatkę. W 90' daleki przerzut na prawą stronę do wchodzącego w pole karne Chukwueze, który następnie głową zgrywa wzdłuż bramki, ale tam jest już Audero wyłapujący piłkę. W 94' Milan miał ostatnią szansę na uratowanie wyniku. Dośrodkowanie z rzutu rożnego, Audero ponownie, jak w pierwszej połowie, mija się z piłką, która zmierza w kierunku Gimeneza, ale ten nieporadnie uderza głową, przez co piłka nawet nie zmierza do bramki. Koniec meczu. Na inaugurację sezonu Milan zalicza poważną wpadkę przegrywając u siebie 1-2 z Cremonese.

AC MILAN (4-3-3): Maignan; Tomori (66' Chukwueze), Gabbia, Pavlović, Estupinan (46' Jimenez); Loftus-Cheek, Modrić (74' Jashari), Fofana; Saelemaekers, Gimenez, Pulisic

Rezerwowi: Terracciano, Pittarella, Ricci, De Winter, Jimenez, Chukwueze, Athekame, Jashari, Bartesaghi, Musah

US CREMONESE (3-5-2):  Audero; Terracciano, Baschirotto, Bianchetti (84' Ceccherini); Zerbin, Collocolo, Grassi (56' Bondo), Vandeputte (56' Payero), Pezzella; Okereke (65' Sanabria), Bonazzoli (83' De Luca)

Rezerwowi: Silvestri, Nava, De Luca, Serincola, Castagnetti, Mussolini, Ceccherini, Payero, Bondo, Lordkipanidze, Folino, Ayala

Bramki: Baschirotto 28', Pavlović 45+1', Bonazzoli 61'

Zółte kartki: Grassi 48', Terracciano 69', Payero 77', Jimenez 78', Bondo 87'

Arbiter główny: Giuseppe Collu

Miejsce: San Siro (Mediolan)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



981 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
szyka
24 sierpnia 2025, 13:07
Troglodytom z curva sud 3 lata zajęło zorientowanie się z jakimi amatorami pod egidą redbirda maja do czynienia....
Brakuje jedynie, żeby zmienili nazwę klubu na AC Plusvalenza Milano, a herb na diabła.
Za rok jeszcze będzie do opchnięcia Leao i Pulisic, wiec latem przydupasy cardinale beda wniebowziete wynikami finansowymi, lecz później to już równia pochyła bez stadionu i zawodników....3 lata rewolucji kadrowej, a nadal nie ma kogo wpuścić, żeby odmienić mecz, najlepszym zawodnikiem jest saelemakers wypychany od lat, a pol kadry jest dalej do wymiany...
Brawo redbird
0
roox
24 sierpnia 2025, 12:31
Sposób na katastrofę? podaj Fofanie piłkę na 16 m przed polem karnym. Gwarantowane, że strzeli panu Bogu w okno.
1
Mi(L)anista
24 sierpnia 2025, 12:25
Pytanie do redakcji. Dlaczego mój poprzedni komentarz został usunięty bez żadnych przekleństw czy obraźliwych tekstów?
1
Michał92
Michał92
24 sierpnia 2025, 12:18
Tak swoją drogą, to fajny piknik wczoraj był, i zagrzewanie piłkarzy do walki xD
1
pipobytom
24 sierpnia 2025, 12:58
Protest
0
Deus
Deus
24 sierpnia 2025, 12:09
Jedyne pozytywy wczoraj to klasowy Modric i sprawczy Salemakers, który ustawiony niżej potrafi zrobić różnice. Jeszcze Samu można wyróżnić za kilka dobrych prób.

Max nam zepsuł mecz parą RLC, Fofana. Jeżeli następny mecz zaczniemy tak samo to udowodni że jest betonem. Moim zdaniem pomoc na chwilę obecną powinna się składać z Ricciego, Modricia i jednego bardziej fizycznego zawodnika. Docelowo mógłby być nim Fofana, który najlepiej odbiera piłkę i notuje najwięcej asyst z trójki fizoli ale musi wrócić do formy.

Gimenez nie ma czego szukać u Allegriego i powinien znaleźć sobie nowy klub.
Na tym etapie nie ma co zbyt surowo oceniać obrony choć na to zasłużyła.

Jeszcze a propos Salemakersa - zagrał bdb mecz ale jeżeli nasz taktyk będzie lobbował 352 to nawet najlepsza forma Belga w każdym meczu nie wynagrodzi nam kastracji Pulisica.

Szkoda że nie został z nami Theo - jedną dużą pensję byśmy przełknęli po takich zyskach ze sprzedaży.
1
Zbanowanyx3
24 sierpnia 2025, 12:23
Tozto przecież wcale nie było 3-5-2, gramy 4-3-3 z Tomorim na prawej obronie
0
Koti32
Koti32
24 sierpnia 2025, 11:59
A ja dalej będę uważał ze allegri to trener wypalony nic z tego nie bedzie nie byłem za tym żeby był trenerem Milanistow dopóki właściciele sie nie zmienia bedzie tak samo
4
seba1910
seba1910
24 sierpnia 2025, 11:40
Co do wczorajszego meczu...
Bardzo słabo zagrali Fofana, Estupinan i Gimenez.

Pavlović słabo w defensywie.
Jashari słaba zmiana.

Reszta przeciętnie prócz Modrica , Salemaekersa i Chukwueze .
Ricci , myślę że powinien zagrać od pierwszej minuty za Fofane.
Nie ma co panikować po pierwszym meczu . Wierzę w Allegriego i coś więcej będzie można powiedzieć po kilku meczach.
0
urugwajczyk
urugwajczyk
24 sierpnia 2025, 11:14
Jestem prostym człowiekiem, gdy widzę w pierwszym składzie Loftusa Dzika to daje sobie spokój z oglądaniem meczu. Porażka oczywiście jest zasługą gry naszych graczy, ale Allegri ich desygnował do gry od początku i gołym okiem było widać że Fofana i Loftus od pierwszej minuty to nieporozumienie, dodatkowo 3-5-2 gdy zespół posiada 0 pewnych ŚO to też zabawna kwestia. Problem jest taki, że okienko wypadło dobrze pod względem sprzedaży i inwestycji w środek pomocy, ale cały blok defensywny totalnie leży, nie widzę żadnego gracza który podnosi poziom.
1
milu78
24 sierpnia 2025, 10:40
Panowie i Panie taki zimny prysznic byl potrzebny po upalnym lecie aby nas zahartowac przed czyms wielkim...

OD TEGO MECZU ZACZYNAMY MARSZ PO SCUDETTO!!!

Robta screeny
1
boguc69
24 sierpnia 2025, 12:24
obyśmy tylko nie powtarzali tego motta co kolejkę
1
milu78
24 sierpnia 2025, 12:54
Hmm no zabaczymy... ale mam czutke, ze bedzie dobrze. Walka do konca z Napoli z ktorej wychodzimy zwyciesko.
0
Ultras_milanu
24 sierpnia 2025, 10:31
Dalej ten sam problem... my stwarzamy duzo sytuacji ale problem jest z wykonczeniem , obrona te same bledy czyli nie potrafia kryc przy wrzutkach
A tak przy okazji temu bonnazoliemu to sie strzal zycia udal i oczywiscie z nami musialo to wejsc XD .
2
Michał92
Michał92
24 sierpnia 2025, 10:31
Czemu nie ma informacji o karnym obozie xd?
3
boguc69
24 sierpnia 2025, 12:25
może zabrali też tych dziennikarzy, co pompowali balon? XD
0
Diavo
Diavo
24 sierpnia 2025, 10:26
Za 2 miesiące news ,ze Tare pokłócił z Maxem ,a za 3 miesiące jeden z nich odejdzie ;)
3
Semper Fideli
24 sierpnia 2025, 10:04
Na chłodno, ja Maxowi dałem kredyt zaufania i nie patrzyłem na Milan przez pryzmat jego betonowego podejscia do pilki ale nie przypuszczałem ze bedzie podejmował tak głupie decyzje personalne...

Do rzeczy, każdy zobaczył po pierwszych 15 minutach ze to sie nie moze udać.. granie moim korzmarem RLC i Fofana na kierownicy bo to wg mnie tak wygladało to proszenie sie o problemy. Luka gdzies tam z tyłu schowany, próbujący raz na jakiś czas fajnego otwierajacego zagrania to pomieszanie z poplątaniem.. co swietnie było widac od 20 ? minuty gdzie co rusz piłke zabierał w srodku Puli od tych 2 wirtuozów i co ? I własznie co miał amerykanin zrobic ?
Czytając wywiad gdzie fofana wspominał ze maja zadanie od Maxa ze razem z angolem maja strzelić ponad 15 ? bramek pomyślałem sobie ze kibice i gołębie na stadionach powinni siedzieć w kaskach..
To sie poprostu nie mogło udać.

Nie rozumiem podejścia trenera, to tylko moje wysrywy rozgoryczonego od ponad 30 lat kibica Milanu..
Czemu nie ustawić Modricia wyżej wg mnie aż sie prosi o to starszy Pan ma wszystko żeby sobie tam truchtać i tylko robic ten swój magic pass czy od czasu do czasu oddać strzał taki jak w 1 połowie. Fofane schować do tyłu i do pary dać mu Ricciego jesli Jashari jeszcze nie jest gotowy. Jestem przekonany że gra wygladała by o niebo lepiej a i wynik mogłby byc lepszy..

Z uśmiechem zobaczyłem jak Baschirotto strzela gola bo pisałem przed sezonem ze to powinien byc nasz cel jako rezerwowy no cóż.

Brutalna weryfikacja, bedzie panowie ciezko bo w moim odczuciu nie widać aby Milan był mocniejszy niz sezon temu.
Forza
5
karp_fso
karp_fso
24 sierpnia 2025, 10:17
Wydaje mi się, że sam Baschirotto nie chciałby grać w Milanie. Gość grał w Lecce jakąś nieludzką liczbę meczy, wiec wątpię aby zadowalało go bycie zmiennikiem - dlatego wybrał Cremonę bo miał gwarancję gry.
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2025, 10:17
1
Semper Fideli
24 sierpnia 2025, 10:22
karp
jasne nie mamy pewnosci czy chciał by ale patrzac na jego liczby gość jest naprawde dobrym obronca.

Nie poszedł do Cremony bo miał gwarancje gry bo w Lecce tez by grał tylko jest ich wychowankiem i chciał tam grać :)
1
hyrus13
24 sierpnia 2025, 10:26
Ludzie, jaki Baschirotto? Lepszy jest De Winter. Pierwszy kosztował 3 mln, drugi 20. To chyba jasne, że piłkarsko jest lepszy prawie siedem razy. Do tego Baschirotto to Włoch, a my teraz przeżywamy szwajcarsko-belgijską fascynację.
2
b4ry
b4ry
24 sierpnia 2025, 09:54
Dla mnie Allegri to słaby trener, który miał farta prowadząc silne zespoły. Dlatego coś wygrał. Jego scudetto w Milanie, a potem kolejne w Jve to wynik najmocniejszej kadry. taktyka Maxa to obrona-obrona- w ataku ktoś coś strzeli. i to mu się zawsze sprawdzało, dopóki w Juventusie miał Szczęsnego, miał cholernie silny tercet obrońców, najmocniejsze w lidze. Cały zespół bronił. Z przodu czasem coś wpadło. Nie da się tego przełożyć do dzisiejszego Milanu gdzie każdy obrońca to średnia półka. Stracilismy 2 gole z beniaminkiem. Ale jakie? Nas nie rozmontowała Barcelona, tylko to były 2 zwykłe dośrodkowania na aferę, gdzie nasi defensorzy nawet nie próbowali powstrzymać rywala. Piłka spadła 2 razy pod zawodników i to wystarczyło.
Nie wróży to niczego dobrego na przyszłość. Beton nie wziął się z nikąd. Allegri po prostu inaczej nie potrafi. Nie rozwija się taktycznie. To tez nie przypadek, że miał tak długą przerwę. Sarri, Carlo, Conte, DeZerbi. Włoscy trenerzy szli za granicę, byli chciani, mieli sukcesy. Świat dobrze się na Allegrim poznał, że nitk sie o niego nie zabijał.
Zobaczymy jeszcze 2 kolejki czy coś się zmieni.
1
hyrus13
24 sierpnia 2025, 10:29
Tylko, że za pierwszym razem w Milanie nie zatrudnili go z powodu fajnego imienia, czy przegranego zakładu.
0
b4ry
b4ry
24 sierpnia 2025, 12:22
@hyrus13
A ile to było lat temu?
Zatrudnili go, bo jego Cagliari się tylko broniło. Milan już wtedy nie był stabilny finansowo. Wzięto trenera, który będzie mało zarabiał, nie będzie miał wiele do gadania jak zawodnicy poodchodzą.
tamto mistrzostwo wygrał Ibra, Senatorowie.
3 lata później był Rami, Zapata, Muntari i inne Birsy. I 8 miejsce.
Allegri to nie trener, który coś zbuduje, przy którym zawodnicy zrobią krok do przodu. To nie jest trener na obecne potrzeby Milanu.
0
AcMati92
Moderator AcMati92
24 sierpnia 2025, 09:29
Zawodnicy pokroju Loftusa i Fofany nie powinni w ogóle wychodzić w pierwszym składzie. Przecież to jest parodia jak oni grają, ani nie bronią w środku ani wystarczająco dobrze nie atakują. Jak tak ma wyglądać nasz środek pomocy przez resztę sezonu to ja podziękuje.
9
Semper Fideli
24 sierpnia 2025, 10:13
Fofana jest do ogarniecia, ma chłop płuca, niezły odbiór i krótkie podanie. Niestety trener go troche przegrzał i jakies dziwne ofensywne zadania mu dał gdzie sie do tego kompletnie nie nadaje..

o angolu sie nie wypowiadam bo powinien pierwszym samolotem w lipcu odleciec z Mediolanu a jakims cudem wychodzi w 1 składzie w sierpniu wtf
2
karp_fso
karp_fso
24 sierpnia 2025, 09:19
Wygląda na to, że nie ma czystej kartki - bo zespół dalej jest w kryzysie. Zawsze miałem do Allegriego obiekcje jeśli chodzi o zarządzanie kryzysami i to mnie martwi.

Spodziewałem się, że 1 runda może być w kratkę, bo wymieniliśmy praktycznie całą pomoc. Ale z nowych graczy w podstawie wszedł tylko Modric i Estupinan! Poza tym przed sezonem było wiadomo, że nasi obrońcy od lat opuścili loty, a nie sprowadziliśmy żadnego stopera. Jakbyśmy nawet po męczarniach wygrali to byłoby to akceptowalne, ale jakikolwiek inny wynik to kompromitacja na dzień dobry.
2
hyrus13
24 sierpnia 2025, 09:34
Przyszedł De Winter. Mnie za to bardziej zastanawia formacja, czy Max faktycznie chce grać 3 ŚO, czy tak gra, bo nie ma PO?
0
karp_fso
karp_fso
24 sierpnia 2025, 10:15
De Winter nie brzmi jak rozwiązanie naszych problemów, a zastąpienie Thiawa, za którego przyszła lukratywna oferta.

Jedynie cieszy fakt, że Tomori zagrał nieźle, więc może jeszcze do odratowania.

IMO będzie grał 4-3-3, Athekame będzie miał standardową "aklimatyzacje", albo się jeszcze okaże, że się nie nadaje :----D
0
hyrus13
24 sierpnia 2025, 10:22
Odnosiłem sie tylko do tego, że nie sprowadziliśmy obrońcy ;) Max chciał Leoniego, dostał De Wintera. Czy jest tanio? Jest. Czy jest dobrze? Jest tanio.
2
hyrus13
24 sierpnia 2025, 09:18
Piękne szambo wybiło. Natomiast nie pozostaje nam nic innego jak czekać i mieć nadzieję. Chociaż szczerze powiedziawszy, poczynania naszego zarządu sprawiły, że coraz mniejsze emocje to we mnie budzi.
3
Janik14
Janik14
24 sierpnia 2025, 09:00
Dalej oszczędzajmy na mocnym so to daleko zajedziemy, kadra slabo przygotowana przez zarząd, gramy trójka w obronie a mamy 4 środkowych obrońców a wczoraj jedynym ofensywnym piłkarzem na ławce był Czukwu, jak mial reagować allegri? Dramat. Samo to ze loftus gral cały mecz jest niezrozumiałe
2
ed_rush
ed_rush
24 sierpnia 2025, 08:56
Od momentu przejęcia klubu przez Red Bird , Milan stał się na wzór Manchesteru United amerykańską spalarnią dużych pieniędzy. Jak widzimy nie ma kwot których nie moglibyśmy puścić z dymem.
7
hyrus13
24 sierpnia 2025, 09:14
Przy owacjach wielkiej części kibiców.
4
roox
24 sierpnia 2025, 08:52
My kupiliśmy my Modrića, a starszy brat Luki wyjaśnił go z ławki trenerskiej Cremonese.
4
Boateng93
Boateng93
24 sierpnia 2025, 08:46
Ogólnie rzecz ujmując jak ta wielka rewolucja kończy się tym, że z boków nasze akcje kreować mają Tomori z Estupinanem, bo środkiem gdzie gra dwóch kloców się nic nie da, no to.. No coś tu poszło ewidentnie nie tak. Allegri to stary beton. Kadra niby szeroka, a jedyny kreatywnym pomocnikiem jest 80 letni Modrić, wahadeł jakościowych brak, trzech kołków z tyłu to o 1 kołka więcej zagrożenia, że coś odwali. Pulisić na tej pozycji kompletnie bezproduktywny. Nic z tego poza kolejnym środkiem tabeli nie będzie.
2
daro12555
daro12555
24 sierpnia 2025, 08:33
Trener Beton upatrzył sobie drwali w pomocy .Jeszcze tutaj dużo ludzi chce kolejnego drewna Rabbiota. Pomoc Cheek, Rabbiot, Fonfana idealne drewno dla Maxa.Obrona woła pomstę do nieba sprowadziliśmy rezerwowego z średniaka Ligi Angelskej za Theo .Środek obrony mega drewniany .Zyskaliśmy mega kasę za Thiawa to nie przyszedł za niego mowy obrońca z klasa ani mega talentem.Na prawą obronę kupiliśmy młodego obrońcę co Szwajcarii nawet nic wielkiego nie pokazywał.Zamiast takiego Singo czy Doue ale to by trzeba dać ponad 25mln.Jeden napastnik na razie w kadrze.Znowu idziemy w ilość nie jakość. Napoli wszystkie otrzymane pieniądze ze sprzedaży wydało i jeszcze dorzuciło my je zostawiliśmy byle tabelki były zielone.Będziemy czekać aż w pojedynkę Leao będzie próbował wygrywać mecze od czasu do czasu Pusulic mu pomoże. Jak chcemy żeby jakoś pomóc wyglądała to może grać tylko jeden drwal co najwyżej Cheek lub Fonfana. Innym klubom z kultura gry nie przeszkadza że pomoc jest mało fiżyczna jak City,Realu,Barcelonie.,PSG,i wygrywają notorycznie .
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2025, 08:36
0
milan2002
24 sierpnia 2025, 10:58
No i Max kazał tym drwalom strzelać bramki
0
MalinaOla
MalinaOla
24 sierpnia 2025, 08:17
Ostatnia kolejka w maju, Milanowi brakuje 3 pkt do ligi mistrzów, czekaj w pierwszej kolejce jaki był wynik??
2
ACMichał83
24 sierpnia 2025, 08:07
Nie sądziłem, że piłkarze już w pierwszej kolejce staną w mojej obronie. Przynajmniej nikt już nie będzie pompował balonika.
1
Szymson
24 sierpnia 2025, 08:07
Napoli w zeszłym sezonie przegrało 4 razy w tym na start, spokojnie możemy jeszcze z Lecce za tydzień zagrać swoją piłkę (czyli się skompromitować) i być dalej w walce o mistrzostwo. Jesteśmy najlepsi. Jesteśmy "zielonym słupkiem"!
2
DACM1988
24 sierpnia 2025, 07:48
Tego Gimeneza to też jednak warto się pozbyć. Za 28 mln spokojnie kogoś lepszego się znajdzie. Choćby Vlahovic, czy Mitrovic. Jeśli nie kupimy też naprawdę dobrego ŚO to o LM można pomarzyć jedynie. Pavlovic nie nadaję się do pierwszego składu absolutnie. W ogóle pomyślałbym o jego sprzedaży. Gabbia i Tomori to poziom ławki rezerwowych optymalnie.
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2025, 08:07
7
Cactus
24 sierpnia 2025, 07:39
To był taki mecz w stylu Milanu z zeszłego sezonu. Ze statystyk łatwo można wyczytać, że Cremonese było wręcz chirurgiczne precyzyjne bo dwie okazję zamienili na dwie bramki. Wszystko oczywiście wynikało z bardzo słabego krycia w obrębie pola karnego. To są te same demony, które nas trawią od dawna i Allegri może próbować je pudrować rozwiązaniami taktycznymi, ale bez jakościowych wykonawców takie błędy będą się powielały.
Martwiło mnie też bardzo nastawienie zawodników. Pierwsza połowa w większości na stojąco bez wyraźnego przyspieszenia. Jedyny ciekawszy moment to początek drugiej połowy, gdzie wyszliśmy faktycznie z zamiarem jak najszybszego strzelenia drugiej bramki, ale dostaliśmy gonga i od tamtego czasu powietrze uleciało z balonika.
Gimenez, RLC, Fofana, Pavlovic, Estupinian, Pulisic. Oni wczoraj nie pomagali zespołowi. Jedyni zawodnicy jakich bym wyróżnił jakkolwiek to Modrić i Saelemakers. Reszta nie zrobiła nic żeby pomóc, a część wręcz szkodziła.
Dużo pracy prze Maxem. Bardzo dużo...
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 sierpnia 2025, 07:11
Problem w tym, że nowy korpo Milan z tamtego sezonu nie zniknął. Ba, on został jeszcze poszerzony o 15 goli Fofany i RLC przez co jeszcze bardziej będą próbować grać pod nabijanie statystyk w ataku.
A przecież warunkiem fundamentalnym jest pozbycie złych nawyków z tamtego rozdania nawet przy pomocy obrzydliwego grania pod 1:0. Bez tego nie będzie szansy na poprawę wyników.
0
Sqnman
Sqnman
24 sierpnia 2025, 07:03
No nic, szybko poszło z pierwszym rozczarowanie :) kibic Milanu nie ma lekko.
2
Qiub
Qiub
24 sierpnia 2025, 06:20
Fajnie pisać, że mamy szanse na scudetto bo Napoli rok temu też przegrało pierwszy mecz.
Tylko, że Napoli po też porażce wydało 100 milionów na Lukaku, McTominaya, Gilmoura i Neresa…
2
Corsa
Moderator Corsa
24 sierpnia 2025, 06:09
Po Maxie nie spodziewam się absolutnie niczego, prócz topornej gry. Zupełnie nie wierzę w powodzenie tego projektu.

Tamten sezon zraził wielu kibiców do tego stopnia, że aż odechciewało się tego oglądać. Po zakontraktowaniu Allegriego mój entuzjazm uleciał zupełnie, pierwszy raz od bardzo dawna, mercato śledziłem beznamiętnie, zaglądając tylko co jakiś czas na stronę, wertując oficjalki.

Otwarcie nie wróży poprawy, trener betonowy, obrony brak, napastnika brak. Światełkiem w tunelu wydaje się być tylko ten Modrić, który wciąż ma w sobie piłkarski geniusz. Jego podania są na najwyższym poziomie. Jeśli nasi nauczą się z nich korzystać, to będziemy mieli konkretnego playmakera. Więcej pozytywów wczoraj nie dostrzegłem.

Szkoda tych punktów, Cremona zleci z hukiem, jak zawsze, a my im oddajemy komplecik i to na San Siro. Boję się kolejnych spotkań.
5
Gattuso888
Gattuso888
24 sierpnia 2025, 07:28
Nie jesteś jedynym, który tak sądzi (żałuję że tak jest).
0
fristajlos
fristajlos
24 sierpnia 2025, 07:28
Banter era nauczyła, żeby nie emocjonować się za bardzo wynikami Milanu - polecam, będzie więcej zdrowia i mniej siwych włosów :D
0
karp_fso
karp_fso
24 sierpnia 2025, 09:22
Akurat Cremonese się utrzyma, bo ich trenerem jest amulet ochrony przed spadkiem XD
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
24 sierpnia 2025, 03:12
Dziady były, dziada są i dziady będą.
1
Misiak
Misiak
24 sierpnia 2025, 04:36
Tak samo Pan Tadeusz, bardzo ciekawe lektury
1
Fushnikov
Fushnikov
24 sierpnia 2025, 01:44
Przynajmniej komentarze wróciły. Smutno było jak tylko 200-300 w meczu było xD
Panowie to tylko test był xD
2
milan2002
24 sierpnia 2025, 02:03
Przeszliśmy test na spadek z ligi pozytywnie.
2
cbvirus
cbvirus
24 sierpnia 2025, 01:02
Ja rozumiem, że ten występ Gimeneza nie był genialny, ale jeżeli jedyna Twoja poważna okazja w meczu do zdobycia brami to szczur wrzucony od niechcenia z boku, to niekoniecznie świadczy to źle o samej 9tce.
3
serginho83
24 sierpnia 2025, 01:15
Estupinan zaliczył asystę, Pavlović strzelił gola, a zagrali naprawdę słabe zawody...a Gimenez po prostu nie zrobił nic, miał problem z przyjęciem piłki, odegraniem itd., mam wrażenie, że ten strzał Modrica pod poprzeczkę to był wynikiem frustracji, bo zagrał prostopadłą piłkę do Santiago, a ten zwyczajnie nie wiedział, co ma zrobić, niestety na tą chwilę nie mamy napastnika :/
5
Pavlović31
24 sierpnia 2025, 01:20
Tak. Cremonese dobrze się broniło, zamknęli środek. Nasze najlepsze akcje szły skrzydłami, jak jedyny gol. Milan oczywiście powinien ich rozbroić bo przecież to beniaminek. W takiej sytuacji potrzebny byłby napastnik co potrafiłby się zastawić, uderzyć głową albo zgrać piłkę, ktoś wysoki. Najlepiej dwóch napastników jesli mamy grać taką formacją (która według mnie jest dziś do dupy). Wystawianie Leao czy Puliego w ataku to kastrowanie ich z umiejętności, z Leao to już było wałkowane dawno temu. W mojej opinii wracamy do punktu wejścia kiedy parę sezonów temu mieliśmy zawodników do różnych formacji i drużyna się budowała. Teraz jest to samo, jest chaos.
Chyba że Allegri chce grać jakąś nowoczesną piłkę w swoim betonowym stylu, to powodzenia... bo mówi że formacja nie jest ważna. No cóż, kolejny sezon, kolejna rewolucja. Gdyby był bardziej otwarty rywal to i Gimenez by ich ukłuł, tak dobrze graliśmy z kontry w precampionato. Trzeba jednak pamiętać że w lidze takich okazji dużo nie będzie.
Strata bramki też jest trochę na konto Gimeneza bo takim złym przyjęciem się popisał... Skąd on się tam wziął? W pierwszej połowie widziałem jak śmigał z przodu po środku. To dużo mówi o nastawieniu w defensywie. Dlatego ważne jest jak najszybsze dopięcie transferów bo później ciężko żeby się to przegryzło, ale to sobie można pomarzyć. Zresztą, zarząd i trener widzą więcej... :)
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2025, 01:23
1
cbvirus
cbvirus
24 sierpnia 2025, 02:17
Pavlović31

Zgadzam się. Formacja. Jaką w sumie my graliśmy formacją? Bo naprawdę nie byłem w stanie tego rozgryźć. To było jakieś 5-3-2, przechodzące w 3-5-2 i 4-3-3. Totalny chaos. Atuty Puliśicia były zupełnie niewykorzystywane w tym ustawieniu. Kapitan Ameryka zamiast biegać na skrzydle, to większość czasu spędzał biegając w środku pola i podchodząc po piłki... Mam wrażenie, że jak tak dalej będzie, to zakończy się to katastrofą jak z Fonsim i Concencao.
1
Vol'jin
Vol'jin
24 sierpnia 2025, 02:26
Sorry, ale Gimenez przegrywał praktycznie każdy pojedynek z Baschirotto

Nawet jak miał okazję od Modricia tą źle piłkę przyjął i stracił okazję do strzału

Na początku drugiej połowy też miał okazję z ostrego kąta i powinien w bramkarza załadować to załadował w powietrze

nie no dzisiaj go nic nie broni, ba ma udział przy bramce dla Cremonese
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2025, 02:27
4
k__f__c
24 sierpnia 2025, 09:52
Jeśli napastnik nie potrafi wyprzedzić/przepchnąć obrońcy żeby wyjść na pozycję to świadczy właśnie o nim.
Sorry ale komfortowe warunki i brak krycia to on może mieć na treningu z Gabbią, Tomorim i Pavlovicem, a nie w meczu.
1
Majki85
Majki85
24 sierpnia 2025, 00:41
Brygada co tacy smutni,? Czemu się nie śmiejecie??
4
Majki85
Majki85
24 sierpnia 2025, 00:41
Brygada co tacy smutni,? Czemu się nie śmiejecie??
2
Dusiek
24 sierpnia 2025, 00:32
Mame nie teraz… ruszyła maszyna! A tak na poważnie, bo nie mogłem obejrzeć meczu - dlaczego taki wynik? My daliśmy dupy, czy po prostu cremonese miało dzień konia? Dzięki.
0
boguc69
24 sierpnia 2025, 00:38
oczywiście, że my. w takich meczach powinno być 3:0 do 45, max 60 minuty i przez resztę czasu powinniśmy sobie ogrywać wszystkich Camardów, Bartesaghich, Liberalich, Simiciów czy innych Maldinich
2
Dusiek
24 sierpnia 2025, 00:45
Czyli klasyk. Jutro obejrzę jakiś skrót. Dzięki!
0
cbvirus
cbvirus
24 sierpnia 2025, 01:01
Wynik taki, bo obrona jest na poziomie spadkowicza. Dosłownie nic nie mamy z bloku defensywnego na 5 piłkarzy, bo żaden z nich nie potrafi bronić, łącznie z Estupinianem, który występował bardziej na pozycji lewego skrzydłowego niż lewego obrońcy.
0
Pavlović31
24 sierpnia 2025, 01:28
Cremonese a właściwie paru ich graczy miało dzień konia to faktycznie ale.. grasz na tyle na ile rywal pozwala. Milan nie wykazał się mentalnością zwycięzcy i gospodarza, reprezentanta AC Milan. Nie jest przypadkiem że kiedy potencjalne slabiakj grają z Milanem to mają dzień konia. To strasznie uwłaczające i pokazuje że mentalnie niewiele się zmienia.
3
Victor Van Dort
24 sierpnia 2025, 00:15
Przykry początek... chłop w lekkim szoku jest, nawet mimo braków w kadrze i krótkiego czasu na zgranie drużyny, taką Cremonę powinni ograć bez wielkiego wysiłku, niestety nie udało się, porażka stała się faktem i teraz nie ma co płakać, ani od razu kogokolwiek skreślać, tylko trzeba poczekać i zobaczyć na ewentualne ruchy transferowe w końcówce okna, a poza tym pozostaje uzbroić się w cierpliwość i poczekać te kilka kolejek żeby można było stwierdzić w którą stronę to zmierza. Bez Leao jesteśmy bezzębni i tak być nie może, Milan musi mieć więcej opcji niż tylko Leao. Doświadczony obrońca wskazany, żeby jak Modrić w pomocy, był ktoś w obronie o niepodważalnej klasie, doświadczeniu to może by ci nasi obrońcy "tercet ananasów" czyli specjalistów od katastrof w składzie: elektryczny Tommori, potykający się o własne nogi Gabbia i nieokrzesany, niechlujny oraz zakręcony Pavlović przestali wzajemnie "uczyć się od siebie", każdy z nich ma zalety ale i wady, razem ich wady to woda na młyn dla przeciwnika, poza tym nie jestem przekonany to gry z trójką ŚO, niby gramy tak bo taki mamy skład, ale grając trójką z tyłu, to trzeba mieć lepszych obrońców, chociaż jeden z nich musi być wysokiej klasy to nie mogą być przeciętniaki, takich mamy.
2
ACMarek
24 sierpnia 2025, 00:14
No to Max szkody już jednak wyrządziłeś....
6
Piotrek1899
Piotrek1899
24 sierpnia 2025, 00:11
A Napoli w zeszłym sezonie dostało trójkę na inaugurację ;) A potem, wiadomo. Także wyjdę naprzeciw tutejszym jasnowidzom i napiszę, że jeszcze nie wszystko stracone. Po pierwszej kolejce :) Oczywiście, także liczyłem na łatwy komplet, ale początki sezonu często są dziwne. Ten mecz pokazał, że duet RLC- Fofana tych 15 goli raczej nie strzelił, bo cudem będzie można nazwać to, jeśli Francuz 5 razy w sezonie trafi w światło bramki. Generalnie, Milan miał to nieszczęście w tym meczu, że właśnie Fofana miał te sytuacje strzeleckie. Gdyby to był Pulisić, Modrić, albo chociażby Saelemaekers, to któraś na pewno by wpadła. Jeśli chodzi o Cremonese... Bardzo mądrze grająca ekipa. Mieli sporo szczęścia, ale trzeba im oddać, że przyjechali na San Siro pewni siebie i zagrali naprawdę dobry mecz. No i ten drugi gol. Poezja. A nasi? Niby z przewagą, sytuacje też były i to całkiem sporo, ale brakowało mi takiej złości, zwłaszcza drugi gol ich totalnie rozbił. Nie przystoi tak zaczynać sezonu. Liczę, że Max to jednak szybko ogarnie i niedługo o tym meczu będzie się mówiło "wypadek przy pracy" ;)
5
szyka
24 sierpnia 2025, 00:54
Tak, pamiętam jak dzis jak rok temu śmiałeś się z conte i napoli pytając, gdzie oni są, kiedy po kilku kolejkach Milan byl przed nimi.....:-)
7
Piotrek1899
Piotrek1899
24 sierpnia 2025, 08:48
Nie zmyślaj, mały człowieczku. W zeszłym sezonie tylko po pierwszej kolejce byliśmy przed Napoli. I coś tam pewnie napomknąłem w żartach. Jakbyś miał choć trochę oleju w głowie i odrobinę przyzwoitości, to przynajmniej sprawdziłbyś, o czym piszesz. Jak widać, obu rzeczy Ci brakuje. Nie trawię takich łgarzy, więc się bujaj.
0
szyka
24 sierpnia 2025, 10:45
Ale boli przydupasie redbirda...
Ma boleć, te twoje komentarze to zart pajacu...pokazałeś powyższym jakim jesteś głąbem i hipokrytą
0
mufi
mufi
24 sierpnia 2025, 00:01
ja na szczęście byłem dzisiaj z dzieciakami na Derbach :) i nie musiałem oglądać tego "widowiska".............. u Nas przynajmniej było 3:0 dla Naszych :)
2
MagicMilan83
24 sierpnia 2025, 08:37
Jadymy durs!
1
mufi
mufi
24 sierpnia 2025, 08:50
MagicMilan nawet się nam roczniki zgadzają :) JADYMY !! :)
0
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 23:57
To jest problem dziś piłkarz dwa razy kopnie prosto piłkę i gwiazda może i czepiam się ale Fofana ma bronić a nie strzelać 20 razy Panu Bogu w okno to musi Max ogarnąć i moim zdaniem Fofana na ławkę a Ricci i Jasahari grać a Modric mozg drużyny
3
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 23:57
To jest problem dziś piłkarz dwa razy kopnie prosto piłkę i gwiazda może i czepiam się ale Fofana ma bronić a nie strzelać 20 razy Panu Bogu w okno to musi Max ogarnąć i moim zdaniem Fofana na ławkę a Ricci i Jasahari grać a Modric mozg drużyny
0
szyka
23 sierpnia 2025, 23:55
Flop meczu gimenez, już wiadomo dlaczego Max chce koniecznie napastnika...
Gosc strzelił pierwsza bramkę dla cremonese i zapobiegł strzeleniu bramki przez Milan dającej choćby 1 pkt....
2
Topero
24 sierpnia 2025, 00:20
Ale ze spalonego strzelił :P
1
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 23:54
Trzeba sobie w końcu uświadomić ze jesteśmy sredniakiem 8 miejsce przebudowa zespołu to musi potrwać a czasy że rywal zesrany był już w szatni skończyły się i nie wroca .Przykład City boli wszystkich nagle stop i baty dziś znów dostali a ile tam pieniędzy poszło. Ja wierze że zespół będzie w top 4 Alegrii to maratonczyk
1
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 23:54
Trzeba sobie w końcu uświadomić ze jesteśmy sredniakiem 8 miejsce przebudowa zespołu to musi potrwać a czasy że rywal zesrany był już w szatni skończyły się i nie wroca .Przykład City boli wszystkich nagle stop i baty dziś znów dostali a ile tam pieniędzy poszło. Ja wierze że zespół będzie w top 4 Alegrii to maratonczyk
0
serginho83
23 sierpnia 2025, 23:52
Taki Fofana, jak tu przychodził, to od razu mówił, ile on chciałby goli strzelić - problem w tym, że on nie jest od tego, tylko od gry fizycznej, biegania, odbiorów, walki w powietrzu itp., a Max myśli, że on będzie gole strzela...niestety nie będzie...
1
serginho83
23 sierpnia 2025, 23:54
Od razu mi się Kessie z początku gry w Milanie przypomina, Pioli go szybko ustawił, oby Max zrobił podobnie :)
1
boguc69
23 sierpnia 2025, 23:57
może poszedł zakład jak kiedyś Valverde z Carletto, że strzeli ponad 10 goli? jeśli tak to biada gołębiom na stadionach
4
palonettoACM
24 sierpnia 2025, 00:07
@boguc69

Jak Max z Nocerino zrobił goleadora, to może i z Fofaną/RLC mu się uda. xD
2
k__f__c
24 sierpnia 2025, 00:16
Tylko kto to gwiazdorkowi wielkiemu wytłumaczy że ma tytać w obronie
0
palonettoACM
23 sierpnia 2025, 23:47
Start Maxa w lidze w 2010: 2W-2R-1P
Start w lidze po powrocie do Juve: 1W-2R-2P

Jeszcze jest czas, jeszcze kwa jest czas, żeby ich zaj.bać wszystkich, cytując klasyka. :) 1/38
2
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 23:44
To właśnie miało być siła Milanu Fofana i RCL niestety nie wyszło siła zawiodła mnie bardziej martwi napastnik grając takim stylem musi umieć grac tyłem do bramki a Gimenez zero trzeba do takiego stylu silnego napastnika co nieda si przepchnąć a Gimenez przegrywa pojedynki może za bardzo chcial ciężko ocenić
0
boguc69
23 sierpnia 2025, 23:51
jest jakaś aplikacja, w której można kupić ci kropki i przecinki?
8
proy
proy
23 sierpnia 2025, 23:38
A ja uwazam ze to szachy 5d w wykonaniu Maxa. Po tym co dzis zobaczylismy nikt nie bedzie narzekac jak bedziemy meczyc bule ale wygrywac 1:0
0
szyka
24 sierpnia 2025, 00:01
Przy naszej obronie to my 10 meczow w lidze na 0 z tyłu nie zagramy, więc seryjne wygrywanie 1-0 nam nie grozi niestety.. kremoma co dzis miała to wykorzystała...
2
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się