SCUDETTO


KOMPROMITACJA NA INAUGURACJĘ. CREMONESE LEPSZE NA SAN SIRO!

23 sierpnia 2025, 19:45, Presidente Aktualności
KOMPROMITACJA NA INAUGURACJĘ. CREMONESE LEPSZE NA SAN SIRO!

W 4' pierwsza akcja Milanu. Dwójkowa akcja Loftusa-Cheeka z Fofaną, który następnie przedłuża do Gimeneza, a ten oddaje strzał, po którym piłka po rykoszecie ociera się o słupek. Następnie rzut rożny, po którym Modrić dośrodkowuje na krótki słupek a tam Gabbia głową, ale nieczysto i obrońcy wybijają piłkę. W 11' szansa dla Cremonese, po tym jak piłkę na połowie boiska stracił Estupinan, ale pod polem karnym gospodarzy wszystko ratuje Gabbia. W 15' kolejna akcja gości. Tym razem Okereke z lewej strony schodzi do środka i szuka zagrania piętką w pole karne do obiegającego go kolegi, ale ponownie na posterunku jest Gabbia. Chwilę później Estupinan po stronie Milanu decyduje się na uderzenie z około 30 metrów. Strzał groźny, jednak niecelny. W 17' Alexis z prawej strony zagrywa w pole karne do Loftus Cheeka, który z pierwszej piłki oddaje strzał, który jednak wyblokowują defensorzy Cremonese. W 20' do bramki beniaminka trafił Gimeneza, po znakomitym zagraniu nad obrońcami Modricia, ale sędzia dopatrzył się pozycji spalonej snajpera Milanu. W 23' błąd na własnej połowie Pavlovicia, który źle wybija piłkę. Przejmuje ją Collocolo i oddaje to jednego z kolegów w pole karne, który oddaje natychmiastowy strzał, z którym na szczęście radzi sobie Maignan parując piłkę na rzut rożny. W 28' niespodziewanie Cremonese wyszło na prowadzenie. Zerbin z lewej strony boiska dośrodkowuje w pole karne Milanu, a tam niepilnowany Baschirotto uderza głową nie do obrony pokonując Maignana. Milan długo nie potrafił przeprowadzić akcji, która mogłaby stanowić odpowiedzieć na ten cios. Dopiero pod koniec pierwszej odsłony najpierw Modrić prostopadłym podaniem próbował obsłużyć Estupinana podłączającego się w polu karnym i niewiele zabrakło, a doszedłby do piłki, ale obrońcy byli szybsi. Po chwili z rzutu rożnego niepewnie interweniował Audero, przez co piłka spadła pod nogi Gimenza, który ustawiony tyłem do bramki oddał strzał, ale obok bramki. W końcu w doliczonym czasie gry Alexis na lewym skrzydle ograł rywala, zagrał do obiegającego go Estupinana a ten dograł na głowę Pavlovicia, który wpakował piłkę do bramki. Do przerwy 1-1. 

Milan drugą połowę zaczął od szeregu ataków na bramkę Audero. Rozpoczął je w 47' Tomori, który uderzał z pola karnego, ale Audero poradził sobie z nim. Po chwili pod bramką Cremonese obrońcy tracą piłkę i przejmuje ją Gimenez, który strzela mocno z ostrego kąta, ale bardzo niecelnie. W 51' próbę zza pola karnego podjął Fofana, ale wysoko nad bramką. W odpowiedzi Terracciano ograł na prawej stronie Modricia i groźnie dośrodkował w pole karne, jednak Pavlović "szczupakiem" wybił piłkę. W 52' z szesnastego metra strzelał Modrić, ale Audero przeniósł piłkę nad poprzeczką. W 53' rzut rożny wykonuje Modrić, piłka trafia ponownie na skraj pola karnego, ale tym razem do Pulisica, który uderzał a piłka idzie w "kozioł", ale Audero radzi sobie z interwencją. W 54' Alexis z prawej strony po ziemi podaje w pole karne do Fofany, który stał na piętnastym metrze. Niestety, ponownie radzi sobie Audero. W 61' Milan otrzymał, jak się później okazało, zabójczy cios. Strata Gimeneza na własnej połowie, Pezzella dośrodkowuje w pole karne, a tam Bonazzoli nożycami uderza i pokonuje Maignana. Piłka przy słupku, francuski bramkarz bez szans. Milan stać było w zasadzie tylko na jedną konkretną odpowiedź w 63' Modrić zagrał na lewą stronę do Pulisica, ten zszedł do środka i oddał strzał po dalszym słupku, ale minimalnie się pomylił i piłka poleciała nad poprzeczką. W kolejnych minutach Milan nie potrafił przebić się przez obronę Cremonese. Dopiero w 80' znowu groźnie zrobiło się pod bramką Audero, kiedy to uderzał Loftus Cheek, ale trafił w boczną siatkę. W 90' daleki przerzut na prawą stronę do wchodzącego w pole karne Chukwueze, który następnie głową zgrywa wzdłuż bramki, ale tam jest już Audero wyłapujący piłkę. W 94' Milan miał ostatnią szansę na uratowanie wyniku. Dośrodkowanie z rzutu rożnego, Audero ponownie, jak w pierwszej połowie, mija się z piłką, która zmierza w kierunku Gimeneza, ale ten nieporadnie uderza głową, przez co piłka nawet nie zmierza do bramki. Koniec meczu. Na inaugurację sezonu Milan zalicza poważną wpadkę przegrywając u siebie 1-2 z Cremonese.

AC MILAN (4-3-3): Maignan; Tomori (66' Chukwueze), Gabbia, Pavlović, Estupinan (46' Jimenez); Loftus-Cheek, Modrić (74' Jashari), Fofana; Saelemaekers, Gimenez, Pulisic

Rezerwowi: Terracciano, Pittarella, Ricci, De Winter, Jimenez, Chukwueze, Athekame, Jashari, Bartesaghi, Musah

US CREMONESE (3-5-2):  Audero; Terracciano, Baschirotto, Bianchetti (84' Ceccherini); Zerbin, Collocolo, Grassi (56' Bondo), Vandeputte (56' Payero), Pezzella; Okereke (65' Sanabria), Bonazzoli (83' De Luca)

Rezerwowi: Silvestri, Nava, De Luca, Serincola, Castagnetti, Mussolini, Ceccherini, Payero, Bondo, Lordkipanidze, Folino, Ayala

Bramki: Baschirotto 28', Pavlović 45+1', Bonazzoli 61'

Zółte kartki: Grassi 48', Terracciano 69', Payero 77', Jimenez 78', Bondo 87'

Arbiter główny: Giuseppe Collu

Miejsce: San Siro (Mediolan)



936 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
robert66
robert66
23 sierpnia 2025, 23:11
Pierwsze śliwki robaczywki
0
cbvirus
cbvirus
23 sierpnia 2025, 23:11
Snikers to jedyna osoba, która pokazała się pozytywnie w tym meczu.

Natomiast co do reszty, to okazuje się, że to mercato trzeba było przeprowadzić przede wszystkim pod kątem przemeblowań w obronie a nie 1000 i jednego transferu do pomocy. Co nam daje pomoc, skoro byle akcja przeciwnika i albo jest gorąco, albo tracimy bramkę. W zasadzie każdy co do jednego ŚO: Tomori, Gabbia i Pavlović przede wszystkim powinni zaliczyć OUT z tej drużyny, bo są absolutnie tragiczni. Wielu obrońców ze środka tabeli ich zjada. Miejmy nadzieję, że uda się jeszcze kogoś kupić na tą pozycję + ta sprawa napastnika zostanie domknięta, bo jak nie to naprawdę będziemy ugotowani.
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2025, 23:13
1
Boro
Boro
23 sierpnia 2025, 23:10
3/4 naszego składu lub więcej to zawodnicy przeciętni. Pewnego poziomu nie przeskoczą i Allegri tu nie pomoże. Pewnie można ich poukładać żeby grali w miarę przyjemnie dla oka ale to nadal będzie poziom walki o miejsce 4-8. Taka prawda.
2
cereus
cereus
23 sierpnia 2025, 23:15
No my całujemy w to 4te
0
Pablo78
Pablo78
23 sierpnia 2025, 23:09
żeby nie było że po 3 kolejkach będziemy mieć 3pkt....
0
szyka
szyka
24 sierpnia 2025, 00:19
Optymista:-)
0
szyka
szyka
23 sierpnia 2025, 23:08
No to Panowie z zarzadu maja tydzień żeby kupić vlahovica akanjiego i rabiota, a wtedy niech Max rzeźbi
0
milan2002
milan2002
23 sierpnia 2025, 23:13
Obawiam się, że on właśnie niczego nie wyrzeźbi. Ma bogactwo w pomocy i nie umie tego poukładać.
1
Pablo78
Pablo78
23 sierpnia 2025, 23:07
Gra w domu powinna być jak twierdza ale mamy przeciętniaków stąd taka gra byle grać.

Czemu nie grał Ricci???a gra drewniak pavlović
2
Topero
Topero
23 sierpnia 2025, 23:13
To prawda gra w domu powinna być jak twierdza ale jaki doping taka gra
0
MilanSince94Forever
23 sierpnia 2025, 23:06
Ja bym chętnie u nas takiego Baschirotto widział. A taki Gabbia, Pavlovic czy Tomori to najwyżej powinni być rezerwowymi. Sprzedać jednego z nich Tomoriego albo Pavlo i kupić Baschirotto i porządnego stopera. I przejść na 4-3-3 z Leao I Pulim na skrzydłach. Za nimi Modric, Ricci i Jashari. Fofana i RLC na ławkę dopóki nie naucza się kopać w bramkę a nie w gołębie.
3
Topero
Topero
23 sierpnia 2025, 23:14
Tacy fani co nawet nie wiedzą że Baschirotto nie może zmienić klubu, jeszcze o Chiesie coś dajcie
3
hyrus13
hyrus13
23 sierpnia 2025, 23:25
Co ma bycie fanem Milanu do wiedzy o kapitanie Cremonese?
2
szyka
szyka
23 sierpnia 2025, 23:36
Furlani prawdziwy kibicu Milanu i fachowcu wspaniały daj tare naszemu magico mercato na Chiese...
Chiesa obskoczy 2 flanki, dzis grałby za leao, a i za tego leszcza czukwueze pod koniec meczu tez zagrałby...
0
Squall
Squall
23 sierpnia 2025, 23:05
Ale pięknie się mieni kasa na zielono z transferów, a wyniki kogo to obchodzi. Excel to jest to, kibica przecież to najbardziej intersuję.
3
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2025, 23:12
Dokładnie, trofea i 3punkty za wygraną są nieważne, liczy się handel zawodnikami. Forza plusvalenza.
2
serginho83
serginho83
23 sierpnia 2025, 23:05
Tak naprawdę nie mamy ani jednego dobrego, pewnego ŚO...Pavlovic w obronie to jakieś nieporozumienie, poza tym Gabbia jeszcze całkiem niedawno był rozpatrywany jako 4 obrońca, a teraz musi grać w pierwszym składzie - to niestety pokazuje, jak ta drużyna kadrowo i pilkarsko pikuje w dół :/
1
im4te
23 sierpnia 2025, 23:04
Obrona - dziurawa ,moim zdaniem to my potrzebujemy ze 2 obrońców z prawdziwego zdarzenia
Pomoc - Modric i pełno drewna
Atak - mamy w zespole JEDNEGO napastnika, więc innych opcji nie ma

czekam na mięśniówki, wtedy to szarpnie, że hej
1
Conceição
Conceição
23 sierpnia 2025, 23:04
Zabrakło dopingu, huehue.
1
Topero
Topero
23 sierpnia 2025, 23:05
Jaki doping taka gra :p
2
Pablo78
Pablo78
23 sierpnia 2025, 23:02
Na własnych śmieciach to zagrywki i grę powinni mieć obcykaną a nie że chodzą po boisku, wrzutki w koszyczek bramkarza rywali....
0
Jaca23
Jaca23
23 sierpnia 2025, 23:01
Widzę tutaj dużo komentarzy, żeby jeszcze ostro ruszyć po transfery. Ludzie ograło nas na San Siro Cremonese z Terracciano w pierwszym składzie i wchodzącym Bondo. Tutaj nie brak jakości jest problemem. Problem leży dużo głębiej. Nadal jesteśmy przegrywami z poprzedniego sezonu, a nie zwycięską ekipą Piolego i Maldiniego.
7
tober12
tober12
23 sierpnia 2025, 23:06
Nie, po prostu nie ma Ibry na boisku, dwa jego przyjścia zrobiły z nas kozaków. Teraz jesteśmy tylko mierni, jak między odjesciem Ibry a jego powrotem
0
Grande
Grande
23 sierpnia 2025, 23:06
Cremonese czy nie, to cały czas gramy bez obrony i z pomocą, gdzie po oddaniu za bezcen Reijndersa, najbardziej kreatywnym jest 40-letni Modrić.
1
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2025, 23:08
Niekorzystny wynik podczas meczu się zdarza, wtedy warto sięgnąć po kogoś z ławki, kto może realnie coś dać drużynie. Imo nie mamy w ogóle siły z ławki.

A wchodzi kto? Czukwu bukwu ambala bamba. Przecież za każdym razem jak on wchodzi to z góry wiadomo, że to się nie uda. Niby nowy sezon, ale mnóstwo starej, zepsutej krwi.

O Loftusie w pierwszym składzie nie wspominając, ale tu już wina Maxa. Szkoda, że dopóki będzie zdrowy, to pewnie będzie grał.

Jović dzisiaj by w końcówce uratował. :P
2
milan2002
milan2002
23 sierpnia 2025, 23:08
Wszystko zaczęło się od błędów w obronie. Wypisz wymaluj jak w zeszłym sezonie. Nie oszukujmy się. Oszczędzali na tej formacji. Po takich błędach siada morale. Wkrada się nerwowość i nic nie idzie. Niby przeważamy, ale strzały na wiwat. Trener wyznaczył RLC i Fofanie 15 bramek. No to strzelają. Niestety bardzo duża wina w tym wszystkim jest Allegriego, ale brak wzmocnień w obronie również.
0
Jaca23
Jaca23
23 sierpnia 2025, 23:14
palonettoACM
Ricci i Jashari wchodzący z ławki są więcej warci niż cała kadra Cremonese. Ja rozumiem, że na LM to może być za mało, ale ludzie kochani to było Cremonese, które dopiero co awansowało do Serie A. Nie ma co się czepiać słabej ławki.
3
Von Strauss
Von Strauss
23 sierpnia 2025, 23:17
Grande

Ale to by dało radę przeżyć. Problem jest tej natury, że u nas nie działa już nic. Wcześniej działała albo solidna obrona (Kjaer-Tomori/Kalulu+Theo) albo ciągnął nas przód (Leao, Ibra/Giroud/Rebić, potem Pulisic i Reijnders jeszcze). Aktualnie Leao kontuzjowany, Gimenez nadaje się do innej gry, sam Puli lepiej odnajduje się raczej z prawej niż na 10 i lewej, Snickers robi wiatr jak wcześniej, RLC to z Reijndersem ma niewiele wspólnego w grze, a bramki to tylko statystyka (RLC przechodzi obok gry, po to by nagle strzelić bramkę z dupy). Modrić sam pomocy nie zbawi, Ricci i Jashari mają potencjał, ale główny problem jest za nimi - obrona to jest porażka i Allegri na ławce tego nie zmieni. To by trzeba było przebudować (200 mln na samą obronę co najmniej) albo wziąć cudotwórcę (ech, Antonio...)

Zresztą Allegri nigdy nie wygrał scudetto mając drużynę o podobnym potencjale co przeciwnik ale z konkretnym trenerem. Teraz, gdy tych trenerów bardziej konkretnych w lidze jest więcej - to i w top 4 ciężko wierzyć.

Dla mnie ten sezon nie zapowiada się lepiej niż poprzedni.
0
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2025, 23:20
@Jaca23

Oczywiście, że są więcej warci, ale Ricci w fazie ofensywnej raczej wiele by nie zdołał zdziałać, a Jashari od liczb też nie jest jakoś szczególnie wybitny. Dodatkowo ten drugi dopiero co tutaj zawitał i potrzebuje czasu, bo Samuele myślę, że aklimatyzacji nie potrzebuje.

Ofensywa, napastnik, skrzydła... no nie masz czym zareagować z ławki, gdy mecz się nie układa. Akurat los chciał, że Allegriemu nie ułożył się ten pierwszy (i oby to była tylko pojedyncza wpadka).
0
k__f__c
k__f__c
23 sierpnia 2025, 23:32
Ricci by dał to że doszedłby ktoś oprócz Modrica do inteligentnego rozpoczynania akcji, bo dzisiaj to wyglądało tak, że jak Chorwat piłki nie dotknął to reszta kołków nie wiedziała co zrobić
0
cereus
cereus
23 sierpnia 2025, 23:00
My tu wkurwy a panowie z zarządu sobie piątki przybijają...

Ciche trybuny to jak stypa i jak dla mnie to tez dekoncetruje piłkarzy...

Dużo cofania piłek i brak dobrze ustawionego napastnika.
0
im4te
23 sierpnia 2025, 23:04
a scudetto to zdobyliśmy jak była cisza na stadionie :)
2
cereus
cereus
23 sierpnia 2025, 23:14
Cisza byla bo tylko wiatr z covidem hulał.

A teraz gapi sę 70k par oczu w ciszy
0
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2025, 23:24
@im4te

Jak była cisza na stadionie, to zrobiliśmy powrót do LM. W 21/22 w drugiej połowie sezonu już komplety były na San Siro. Wystarczy wspomnieć mecz z Atalantą z 37 kolejki, jak wtedy gorąco na trybunach było, gdy Theo strzelał. :)
0
ArturWpr
ArturWpr
23 sierpnia 2025, 23:00
Jestem załamany. Zabolało bardzo. Dostałem w serce.
Nic się nie zmienia.
5
Ultras_milanu
Ultras_milanu
23 sierpnia 2025, 22:59
Tak popatrzylem to w tym cremonese same znajome mordy
1
Lomaxini
Lomaxini
23 sierpnia 2025, 22:59
W ogóle ostatnia porażka na inaugurację to chyba Udinese za Giampaolo nie?
1
im4te
23 sierpnia 2025, 23:05
Giampaolo, nie zapomnę go nigdy
0
Lomaxini
Lomaxini
23 sierpnia 2025, 23:06
W sumie on też wtedy przychodził jako uznany taktyk który poukłada po temperamentnym trenerze. Hmm coś mi to przypomina
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2025, 23:08
2
Marosso
Marosso
23 sierpnia 2025, 22:59
Sprowadzają tego Ricciego jako jednego z pierwszych , gra we wszystkich sparingach na poziomie więcej niż dobrze , chcemy bardziej włosko , a on w pierwszym meczu ławka . Obrońcy grają przeciętnie , żeby nie napisać słabo od 2 lat , nie sprowadzamy nikogo konkretnego , wszyscy pierwszy plac. Wszyscy w sztabie kręcą nosem na napastnika , zaczynamy sezon grając jednym napastnikiem , bo nie ma nikogo innego . Psychiatryk , znowu jak przez ostatnie 15 lat pozostaje się pocieszać głupkowatymi teoriami typu : Napoli rok temu też na rozpoczęcie 3-0 wyłapało …
4
Szymson
23 sierpnia 2025, 22:59
Dobrze, że mamy fajny terminarz i możemy na spokojnie wejść w sezon, szkoda tylko, że tak szybko się wywaliliśmy na twarz :/
4
Lomaxini
Lomaxini
23 sierpnia 2025, 23:00
Jak mamy tak wchodzić w sezon to beznadziejny terminarz bo lepiej od razu przegrywać z lepszymi niż na dzień dobry dostawać od beniaminka
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2025, 23:04
0
Topero
Topero
23 sierpnia 2025, 22:59
Na spokojnie, patrząc na pozytywy w tym meczu to jakby Fofana i RLC sobie do serca wzięli słowa Allegriego o 15 bramkach i dziś załadowali po jednej to było by 3-2 dla nas :D
1
Jago
Jago
23 sierpnia 2025, 22:58
Gimenez miał na 2:2 i spudłował. To już go zaczyna powoli dyskwalifikować. Szkoda, liczyłem na niego.
0
Pablo78
Pablo78
23 sierpnia 2025, 22:58
Pulisić poniżej swoich możliwości
0
Dohtor
Dohtor
23 sierpnia 2025, 23:23
A wiemy gdzie on tak na prawdę grał ?
Max zabił jego potencjał tym pseudoustawieniem
0
Milanboy
23 sierpnia 2025, 22:58
W ogóle csemu Max chce robic z Fofany Reijndersa? To nie ta jakość piłkarska.
8
Lomaxini
Lomaxini
23 sierpnia 2025, 23:02
Jemu przede wszystkim trzeba zakazać dwóch rzeczy - strzelania i wchodzenia w pole karne rywala. On się nadaje jedynie do brudnej roboty w środku pola
5
Marosso
Marosso
23 sierpnia 2025, 23:03
Dokładnie , od pierwszych minut drażniło mnie gdzie Fofana biegał po tym boisku. Samo to , że on wpadł na taki pomysł przy takiej charakterystyce piłkarza , zaczyna załamywać na starcie sezonu.
1
flaqu666
flaqu666
23 sierpnia 2025, 22:58
dobrze ze mamy łatwe mecze w pierwszych kolejkach
3
cereus
cereus
23 sierpnia 2025, 23:02
No ten pierwszy łatwy już za nami...
1
Carlito
Carlito
23 sierpnia 2025, 22:58
Dziwne, że wyszliśmy składem który do tej pory nie był testowany. Rozumem, że brak Leao pociągął na sobą zmiany ale dlaczego w taki sposób.
Gimenez brak słów. To był najgorszy napastnik jakiego widziałem w MIlanie od długiego czasu
Pulisic - dlaczego go wykastrowano na lewym skrzydle (byłby jedynym pewnym punktem ofensywy, ale na prawej)
Fofana - fatalny
Pavlovic - no jeśli on gra to znaczy, że nie mamy obrońców
Dlaczego nie było na placu Ricciego, który w pre-sezonie grał wspaniale
4
mmielczar123
mmielczar123
23 sierpnia 2025, 22:58
Typowy Milan - beznadziejna obrona i atak walący głową w mur. Jak dla mnie możemy grać antyfutbol i każdy mecz wygrywać po 1:0, ale do tego potrzeba solidnej obrony. Mam nadzieję, że zarząd przejrzy na oczy i zainwestuje jeszcze w jakiegoś sprawdzonego defensora, bo z Pavloviciem i reszta ekipy daleko nie zajedziemy. Przyda się też więcej kreatywności i jakości w pomocy, a nie dwóch mięśniaków, którzy nie potrafią dograć ani strzelić. Po dzisiejszym meczu pochwalić można chyba jedynie Alexisa i Modricia. Reszta wypadła przeciętnie, słabo albo fatalnie. Brakuje Rafy i napastnika, potrafiącego grać tyłem do bramki. Jeden mecz jeszcze niczego nie przesądza, co pokazało w zeszłym sezonie Napoli, ale potrzebna jest reakcja.
2
Gerada
Gerada
23 sierpnia 2025, 22:57
Loftus + Fofana w środku pola może się sprawdzić jak będziemy grali na Livepoool albo Arsenal (subiektywnie myślę, że by się nie sprawdziło, ale chodzi o sam zamysł teoretyczny). U Fofany trudno o atuty w grze z piłką przy nodze, a Loftus nawet jak jakieś u Allegriego nawet pokazuje to nie mają nic wspólnego z kreatywnością.

Dziś najbardziej bolało to jak nierówny skład mieliśmy... Na prawdę spoko zawody Modrića czy Saleamakersa, ale taki Fofana, Pavlović czy Gimenez to tak grając nie wiem czy by plac dostali w zespole gości...

Poniżej swojego poziomu na pewno też Pulisić.

Mniejsze pretensje miałbym np. do Rubena, który pozytywnie mnie zaskakuje u Maxa póki co. Nie dlatego, że jest świetny, ale dlatego, że jest użyteczny i ma w miarę jakąś sensowną rolę - a tego po Angliku za bardzo się nie spodziewałem.

Generalnie mecz w wykonaniu Milanu rozczarował. Zdecydowanie za dużo słabych ogniw.
1
sharakmilanista
sharakmilanista
23 sierpnia 2025, 22:57
Coś czuję że z wystawieniem w 1 składzie Loftusa będziemy się wk...iać jak jakiś czas temu z Kruniciem
2
emil373
emil373
23 sierpnia 2025, 23:22
Krunić to bardzo dobry i niedoceniany piłkarz. Nie każdy docenia mądrych taktycznie zawodników. Szkoda.
Pioli wiedział co robi.
0
Pablo78
Pablo78
23 sierpnia 2025, 22:57
Oddali Kalulu, Malika a zostawili pavlovicia drewnianego...dodać nieudaczników fafanę gimeneza i mamy obraz całości. Do poprawy obrona, dziura w pomocy i brak napastnika.
2
biedrus
biedrus
23 sierpnia 2025, 22:56
W sezonie 10/11 w drugiej kolejce przegraliśmy z Ceseną, a na koniec Max świętował scudetto.
To takie pocieszanie się.
0
MilanHomer
MilanHomer
23 sierpnia 2025, 22:59
Ale wówczas w pierwszej kolejce rozbiliśmy chyba Lecce 4:0, po naprawdę ładnej grze :)
1
Topero
Topero
23 sierpnia 2025, 23:01
Teraz rozbijemy lecce w 2 kolejce 4-0 a Cessna jak Cremonese też na C :p
3
biedrus
biedrus
23 sierpnia 2025, 23:01
Teraz Lecce rozbijemy za tydzień:)
0
suseljestem
suseljestem
23 sierpnia 2025, 23:04
Tylko wtedy w obronie mieliśmy Neste i Silve, w pomocy Pirlo, Seedorf, Gattuso, Ambrosiniego, a w ataku Ibre, Pato czy Cassano. Teraz mamy Pavlovica, RLC, Fofane, i Gimeneza. No różnica jest.
0
cereus
cereus
23 sierpnia 2025, 23:20
Nie czepiaj się szczegółów o składach.

Daj żyć marzeniami!!!
0
digilong
digilong
23 sierpnia 2025, 22:55
Tak sobie na to patrzę i się zastanawiam jak można być tak słabym… miałem już parę lat przerwy w kibicowaniu bo nie dało się patrzeć ale teraz chyba też sobie zrobię wolne na ten rok. Tu już nic dobrego sie nie wydarzy.
0
Maldini1984
Maldini1984
23 sierpnia 2025, 22:55
Modrić i Snickers a potem długo długo nic...chociaż mam wrażenie że Cremona jeszcze wkurzy wiele dobrych ekip... Pamiętajmy mamy tylko ligę... Nie stać nas na takie wtopy.
2
digilong
digilong
23 sierpnia 2025, 22:57
Snickers? Ten który 2 lata temu był za słaby na nas i poszedł na wypożyczenie? Chcesz powiedzieć że teraz jesteśmy słabsi niż 2 lata temu? Co za niespodzianka
0
spread
spread
23 sierpnia 2025, 22:58
digilong
No tak, bo przecież coś takiego jak progres zawodnika nie istnieje...

5
iMmortal_1899
iMmortal_1899
23 sierpnia 2025, 22:55
Jprd nie ma to jak zacząć sezon z przytupem. Crem de la crem on ese.
4
alfik94
alfik94
23 sierpnia 2025, 22:55
Potrzeba czasu, a mam wrażenie, że ludzie tutaj oczekiwali wyniku 5:0. Wiadomo, że to Cremorense i każdy liczył na zwycięstwo ale co niektórzy tutaj chcą trenera już wyrzucać xD.
1
Endriu
23 sierpnia 2025, 22:58
Jakiego czasu. Chlopie gramy u Siebie i powinniśmy na spokojnie choćby nawet wymęczyć 1:0 a my co?! 3 środkowych i oni 2 strzały, 2 bramki, wygrywają.
0
Marcos Salinas
23 sierpnia 2025, 23:00
No chyba nie. Większość oczekiwała obrzydliwej gry pod 1:0, a dostaliśmy bezmyślną kontynuację stylu za Portugalczyków z Fofaną i RLC w roli karykatury Tijaniego.
0
alfik94
alfik94
23 sierpnia 2025, 23:11
Endriu

to idź chłopie cv wyślij do Milanu, bo najwyraźniej Ciebie powinni zatrudnić.
0
Andre
Andre
23 sierpnia 2025, 22:55
Nowy Milan, stare problemy - tak można krótko podsumować ten mecz Milanu. Gorzej nie mogliśmy zacząć ten sezon. Po prostu wstyd tak grać i to jeszcze z beniaminkiem.
Zarząd powinien zrewidować całą politykę transferową, bo jak mozna liczyć, że nasza defensywa wreszcie zacznie dobrze grać, jak pozbywamy się dwóch kluczowych obrońców, a na ich miejsce nie sprowadzamy jakościowych zastepców i potem musimy grać Pavlovicem w podstawie. To samo dotyczy pomocy i ataku. Pozbywamy się Okafora, który nieźle wygladał w sparingach, Leao łapie kontuzje i musimy grać Pulisiciem na LS, który na tej pozycji jest cieniem samego siebie. Z napastników pozbywamy się Abrahama, Jovica oraz Camardy, a kogo kupujemy? Na razie nikogo i zostajemy z Gimenezem, który kolejny raz zawodzi.
Serio, zastanaiwam się, kiedy wreszcie dotrze do tych zakutych łbów z zarządu, że tak się nie robi przebudowy drużyny przed sezonem, bo potem efekty są takie, jak w dzsiejszym meczu.
1
Von Strauss
Von Strauss
23 sierpnia 2025, 22:54
Brawo Red Bird, brawo Cardinale, brawo Furlani, brawo Moncada, brawo Ibra, brawo Scaroni, brawo Tare, brawo Allegri, brawo drużyno!

Zawaliliście zeszły rok duetem portugalczyków, zamiast wziąć specjalistę, który był dostępny; zawaliliście dwa okna transferowe w zeszłym sezonie. W tym sezonie odgruzowaliście część składu - ale wielkich wzmocnień ja nie widzę (realnie wzmocnieniami mogą być Modrić, Ricci, Jashari, w obronie jest słabo, z przodu - prócz Leao i Pulisicia średnio, w Gimenezie widzę możliwości ale nie przy tej grze drużyny), ale wzięliście betona na ławkę - bo chcieliście poprawić obronę. Ale to tak nie działa, nasza obrona to nie Bonucci-Barzagli-Chiellini - i, żeby to poprawić bez przebudowy to trzeba cudotwórcy. Jeżeli reszta (Atalanta, Roma i Lazio), które będą walczyły o 4 miejsce (bo Napoli, Juve i Inter raczej pierwszą trójkę zajmą, chyba, że Tudor i Chivu rozmontują drużyny taktycznie, a Conte dojdzie do finału w LM, zajeżdżając drużynę tak, że w lidze będą się męczyć) będą grały choć odrobinę lepiej - to w następnym sezonie piłkarze zobaczą LM po zmianie klubu - albo w telewizji.

A tak, lejmy beton! Póki zimy jeszcze nie ma!

Obrażanie użytkownika. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2025, 05:24
6
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 22:59
Kolejny odklejony trener zgłoś się pokażesz co umiesz po 1 kolejce już wydaje wyroki debil bo inaczej nie można nazwać a może tak teraz trener widzi co musi poprawić po 10 kolejkach pcen a nie po jednym meczu gdzie bramka druga strzał życia już nigdy tak nie trafi dramat zmień klub a nie marudź może żona Cie biję I tu kozak znawca futbolu niema co
1
Von Strauss
Von Strauss
23 sierpnia 2025, 23:07
1972 to Twoja data urodzenia, wiek czy ilość zdrowych komórek nerwowych w organizmie? xD
0
Trzesuaf
Trzesuaf
23 sierpnia 2025, 23:09
Nie gadaj z nim to nerazzurri troll jest
0
Manolas
Manolas
23 sierpnia 2025, 22:54
Alexis i Modric nietykalni. Fofana Loftus i obrona do zaorania. 8 miejsce wita ponownie z taką grą. Terracciano nas ograł na własnym stadionie a my walimy w wysięgniki oświetlenia stadionu. Dobranoc
0
Trzesuaf
Trzesuaf
23 sierpnia 2025, 22:56
Jimenez też grał dobrze
0
lyndonmilan
lyndonmilan
23 sierpnia 2025, 23:00
Alexis spoko ale i tak zasłaby na Milan z 3-5-2

Alexis to rezerwa Pulisica jako PS albo wahdało ale nie w Milanie, Fofana i Loftus spoko ale tylko jeden musi grać kosztem drugiego,

Milan musi grać choinką ale nie mamy '10'
0
Topero
Topero
23 sierpnia 2025, 23:18
Oj tak Alexis który był drugim najlepszym piłkarzem po Modriciu dzisiaj jest za słaby na Milan:p
0
Gol
Gol
23 sierpnia 2025, 22:54
Tak jak pisałem po sparingu z Chelsea, nie jesteśmy gotowi do sezonu i wyglada to bardzo źle.
2
Squall
Squall
23 sierpnia 2025, 22:58
Oj chyba co innego pisałeś, coś w stylu,że będziemy wygrywać, ale będzie narzekanie na styl, proszę nie kłamkolić.
0
Gol
Gol
23 sierpnia 2025, 23:17
To wejdź w sparing z Chelsea i przeklej komentarz.
0
Jaca23
Jaca23
23 sierpnia 2025, 22:53
Najbardziej rzucał się w oczy drewniany środek (oprócz oczywiście Luki) i dziurawa obrona. Co do defenywy to jeszzce daję czas, żeby Max to ogarnął, najlepiej bez elektrycznego Pavlovicia w pierwszym składzie, ale Fofana i RLC razem na boisku to ciężki tartak.

W kolejnym spotkaniu na 6 Ricci, a na mezzale Modrić, bo dzisiaj tylko Luka cokolwiek kreował.
2
MilanSince94Forever
23 sierpnia 2025, 22:53
To tylko brakuje do pełni goryczy 1:0 z Lecce w następnej kolejce pi golu Camardy
0
Conceição
Conceição
23 sierpnia 2025, 22:53
Jedyne na co można liczyć, to że ten wynik otworzy oczy na porządne wzmocnienie obrony, ale tak nie bedzie. Wiemy to..
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2025, 22:54
1
RaveL
RaveL
23 sierpnia 2025, 22:58
Nie otworzy.
1
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2025, 22:52
Zmiana trenera działa, w końcu robimy to często, ten następny to już na pewno ogarnie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
Boateng93
Boateng93
23 sierpnia 2025, 22:52
Szkoda tylko Leao, niech ucieka do poważnego klubu, bo Milan z Amerykanami nigdy takim nie będzie.
2
Marcos Salinas
23 sierpnia 2025, 22:51
Kontynuacja efemerydy z minimalistą Allegrim nie ma sensu, bo on tego nie będzie potrafił wykorzystać. Jak już wzięli Maxa to niech pozwolą mu cofnąć drużynę i betonować, a nie znowu bezmyślne bieganie od bramki do bramki z szukaniem nowego Tijani w postaci Fofany czy RLC.
Od tych bon-motów o 15 bramkach będzie można dostać kur... jeśli ktoś będzie próbował coś na siłę udowadniać, co nie miało prawa zafunkcjonować przy Portugalczykach.
1
Von Strauss
Von Strauss
23 sierpnia 2025, 22:58
Ale Allegri z bramkami to zaczął od Rabiota. I raczej to nie jest pomysł samego zarządu.

Oni dobrze zaczęli pierwsze 5 minut. Usiedli na nich, aż miło. Ale potem zaczęło się granie betona (swój do swojego) i klasycznie - strata bramki z dupska. A drużyny Allegriego to nigdy nie był potwór w odwracaniu sytuacji.
0
Conceição
Conceição
23 sierpnia 2025, 22:51
Ja bym to zremisował w końcówce. ¯_(ツ)_/¯
9
BaGgIo86
BaGgIo86
23 sierpnia 2025, 22:51
Może to i dobrze że przegrali w takim stylu mam nadzieję że otworzy to oczy niektórym rządzącym w Milanie zostało jeszcze trochę czasu do końca okienka.
1
Ultras_milanu
Ultras_milanu
23 sierpnia 2025, 22:50
Fofana na 100 strzalow 98 strzela 4 metry nad bramka , ten cep interowski strzela bramke zycia nozycami , gimenez tragedia , obrona te same bledy co w tamtym sezonie , poprostu porazka i dramat co sie dzialo w tym meczu loftus sie rusza jakby mial 30kg nadwagi .
Na plus zdecydowanie Pan Modric , jakie on pileczki zagrywa to chyba od czasow pirlo takiego nie mielismy.
Wiadomo 1 kolejka ale nie mam slow jak sie wku wilem
2
Unkas
Unkas
23 sierpnia 2025, 22:50
Czytać die nie da 1 mecz !!!!! Dużo transferów nowy trener itd dajcie czas !!!!!2 strzały życia cremonese i tyle !!!!kupią N wroci leo zgraja się itd ja widzę światełko a nie tylko płacz i krakanie...gimenezowi dajmy cały sezon i ocenimy jak wszystko i wszystkich
1
Zimer9009
Zimer9009
23 sierpnia 2025, 22:53
Ale to było Cremonese na San Siro. Rozumiesz prawda?
1
brezdi18
brezdi18
23 sierpnia 2025, 22:54
Ale co pierwszy mecz? Platfus Ćwik gra 45 slaby mecz. Na jakiej podstawie mam wierzyć że będzie grał lepiej? Gimenez jest cieniem od 8 miesięcy. Cieniem. Mamy 1 napastnika. Na jakiej podstawie mam wierzyć ze zostanie bombarderem skoro nie mamy rozgrywajacego bo Fanfara probuje srednio 9 strzalow na mecz i najblizszy przelatuje 3 metry od bramki.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
23 sierpnia 2025, 22:55
Nie pisz jak nie oglądałeś sparingów i bari
0
lyndonmilan
lyndonmilan
23 sierpnia 2025, 22:55
Gimenezowi dajmy 6 m-cy wystarczy Maxowi dajmy mniej, 3-5-2 do wypier****
0
Trzesuaf
Trzesuaf
23 sierpnia 2025, 22:50
#AllegriOut 2 miesiące miał pan 5mln, a zespół wygląda jakby go nikt nie zmieniał. Mówiłem, że to wypaleniec. Na plus jedynie ASM i AJ, ale oni po prostu pasują do wahadła, a ospałość zespołu jakoś ich nie uśpiła. Modrić i Stahinja średnio reszta na minus, loftus out. Tego nie da się oglądać. Robienie z Leao CR7 czy z czarnych kloców bramkostrzelnego duetu to jedynie górnolotne stwierdzenia gościa, który nie wie co robi i od lat już nie zbudował potęgi.
0
Jedrek1972
Jedrek1972
23 sierpnia 2025, 22:55
Wy jednego trenera wyrzuciliście Poliego więc zamknij swój durny ryj po 1 kolejce już oceny to naprawdę znasz się jak Wilk na gwiazdach ty naprawdę kibic Milanu nie pomyliłeś strony Inter to nie Milan tam swoje wypociny pisz
1
Trzesuaf
Trzesuaf
23 sierpnia 2025, 22:59
Mówi się jak świnia na gwiazdach, wieśniaku. Takie przegrywy jak ty rok temu jeszcze w grudniu przekonywały, że wszystko jest ok. Z Interem to ty trzymasz bo ci leży to, że w Milanie gra się piach
0
k__f__c
k__f__c
23 sierpnia 2025, 22:50
Nib taki łatwy kalendarz, a nie zdziwię się jak z Napoli Allegri będzie grał o posadę
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się