SCUDETTO


KOMPROMITACJA NA INAUGURACJĘ. CREMONESE LEPSZE NA SAN SIRO!

23 sierpnia 2025, 19:45, Presidente Aktualności
KOMPROMITACJA NA INAUGURACJĘ. CREMONESE LEPSZE NA SAN SIRO!

W 4' pierwsza akcja Milanu. Dwójkowa akcja Loftusa-Cheeka z Fofaną, który następnie przedłuża do Gimeneza, a ten oddaje strzał, po którym piłka po rykoszecie ociera się o słupek. Następnie rzut rożny, po którym Modrić dośrodkowuje na krótki słupek a tam Gabbia głową, ale nieczysto i obrońcy wybijają piłkę. W 11' szansa dla Cremonese, po tym jak piłkę na połowie boiska stracił Estupinan, ale pod polem karnym gospodarzy wszystko ratuje Gabbia. W 15' kolejna akcja gości. Tym razem Okereke z lewej strony schodzi do środka i szuka zagrania piętką w pole karne do obiegającego go kolegi, ale ponownie na posterunku jest Gabbia. Chwilę później Estupinan po stronie Milanu decyduje się na uderzenie z około 30 metrów. Strzał groźny, jednak niecelny. W 17' Alexis z prawej strony zagrywa w pole karne do Loftus Cheeka, który z pierwszej piłki oddaje strzał, który jednak wyblokowują defensorzy Cremonese. W 20' do bramki beniaminka trafił Gimeneza, po znakomitym zagraniu nad obrońcami Modricia, ale sędzia dopatrzył się pozycji spalonej snajpera Milanu. W 23' błąd na własnej połowie Pavlovicia, który źle wybija piłkę. Przejmuje ją Collocolo i oddaje to jednego z kolegów w pole karne, który oddaje natychmiastowy strzał, z którym na szczęście radzi sobie Maignan parując piłkę na rzut rożny. W 28' niespodziewanie Cremonese wyszło na prowadzenie. Zerbin z lewej strony boiska dośrodkowuje w pole karne Milanu, a tam niepilnowany Baschirotto uderza głową nie do obrony pokonując Maignana. Milan długo nie potrafił przeprowadzić akcji, która mogłaby stanowić odpowiedzieć na ten cios. Dopiero pod koniec pierwszej odsłony najpierw Modrić prostopadłym podaniem próbował obsłużyć Estupinana podłączającego się w polu karnym i niewiele zabrakło, a doszedłby do piłki, ale obrońcy byli szybsi. Po chwili z rzutu rożnego niepewnie interweniował Audero, przez co piłka spadła pod nogi Gimenza, który ustawiony tyłem do bramki oddał strzał, ale obok bramki. W końcu w doliczonym czasie gry Alexis na lewym skrzydle ograł rywala, zagrał do obiegającego go Estupinana a ten dograł na głowę Pavlovicia, który wpakował piłkę do bramki. Do przerwy 1-1. 

Milan drugą połowę zaczął od szeregu ataków na bramkę Audero. Rozpoczął je w 47' Tomori, który uderzał z pola karnego, ale Audero poradził sobie z nim. Po chwili pod bramką Cremonese obrońcy tracą piłkę i przejmuje ją Gimenez, który strzela mocno z ostrego kąta, ale bardzo niecelnie. W 51' próbę zza pola karnego podjął Fofana, ale wysoko nad bramką. W odpowiedzi Terracciano ograł na prawej stronie Modricia i groźnie dośrodkował w pole karne, jednak Pavlović "szczupakiem" wybił piłkę. W 52' z szesnastego metra strzelał Modrić, ale Audero przeniósł piłkę nad poprzeczką. W 53' rzut rożny wykonuje Modrić, piłka trafia ponownie na skraj pola karnego, ale tym razem do Pulisica, który uderzał a piłka idzie w "kozioł", ale Audero radzi sobie z interwencją. W 54' Alexis z prawej strony po ziemi podaje w pole karne do Fofany, który stał na piętnastym metrze. Niestety, ponownie radzi sobie Audero. W 61' Milan otrzymał, jak się później okazało, zabójczy cios. Strata Gimeneza na własnej połowie, Pezzella dośrodkowuje w pole karne, a tam Bonazzoli nożycami uderza i pokonuje Maignana. Piłka przy słupku, francuski bramkarz bez szans. Milan stać było w zasadzie tylko na jedną konkretną odpowiedź w 63' Modrić zagrał na lewą stronę do Pulisica, ten zszedł do środka i oddał strzał po dalszym słupku, ale minimalnie się pomylił i piłka poleciała nad poprzeczką. W kolejnych minutach Milan nie potrafił przebić się przez obronę Cremonese. Dopiero w 80' znowu groźnie zrobiło się pod bramką Audero, kiedy to uderzał Loftus Cheek, ale trafił w boczną siatkę. W 90' daleki przerzut na prawą stronę do wchodzącego w pole karne Chukwueze, który następnie głową zgrywa wzdłuż bramki, ale tam jest już Audero wyłapujący piłkę. W 94' Milan miał ostatnią szansę na uratowanie wyniku. Dośrodkowanie z rzutu rożnego, Audero ponownie, jak w pierwszej połowie, mija się z piłką, która zmierza w kierunku Gimeneza, ale ten nieporadnie uderza głową, przez co piłka nawet nie zmierza do bramki. Koniec meczu. Na inaugurację sezonu Milan zalicza poważną wpadkę przegrywając u siebie 1-2 z Cremonese.

AC MILAN (4-3-3): Maignan; Tomori (66' Chukwueze), Gabbia, Pavlović, Estupinan (46' Jimenez); Loftus-Cheek, Modrić (74' Jashari), Fofana; Saelemaekers, Gimenez, Pulisic

Rezerwowi: Terracciano, Pittarella, Ricci, De Winter, Jimenez, Chukwueze, Athekame, Jashari, Bartesaghi, Musah

US CREMONESE (3-5-2):  Audero; Terracciano, Baschirotto, Bianchetti (84' Ceccherini); Zerbin, Collocolo, Grassi (56' Bondo), Vandeputte (56' Payero), Pezzella; Okereke (65' Sanabria), Bonazzoli (83' De Luca)

Rezerwowi: Silvestri, Nava, De Luca, Serincola, Castagnetti, Mussolini, Ceccherini, Payero, Bondo, Lordkipanidze, Folino, Ayala

Bramki: Baschirotto 28', Pavlović 45+1', Bonazzoli 61'

Zółte kartki: Grassi 48', Terracciano 69', Payero 77', Jimenez 78', Bondo 87'

Arbiter główny: Giuseppe Collu

Miejsce: San Siro (Mediolan)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



981 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Lomaxini
Lomaxini
23 sierpnia 2025, 21:48
Angielski holownik do portu
4
milan2002
23 sierpnia 2025, 21:48
Niby nowy Milan a obrona nadal dziurawa jak ser szwajcarski. Nie rozumiem tego. Rewolucja w pomocy, rewolucja w ataku a na obrońców kasy żałują.
1
Lomaxini
Lomaxini
23 sierpnia 2025, 21:49
Lepiej inwestować 27 milionów w rezerwowego Sportingu niż w porządnego obrońce
1
palonettoACM
23 sierpnia 2025, 21:47
Zgrzytanie zębami przez całą połówkę i gol w doliczonym czasie. Większość przez całe lato się tego spodziewała, a teraz wielkie zdziwienie.

Teraz spokojnie w 90+5 na 2:1 i można dopisać 3 punkty. Teraz to przynajmniej jakieś posiadanie mamy, przyjdzie mecz premium gdzie będzie 25% to dopiero będzie cierpienie. ;)
3
Gerada
23 sierpnia 2025, 21:45
Fofana w zeszłym sezonie miewał momenty, które sprawiały, ze wydawał się jakoś użyteczny, ale generalnie nie zachwycił na pewno. tłumaczenie główne było, ze go zajechano w tamtym sezonie. W tym na początku - zarówno w presezonie jak i we właściwych meczach - wygląda BARDZO źle, chyba najsłabiej ze wszystkich środkowych pomocników w kadrze, wliczając Musaha.

Bardzo kiepsko wyglądał też w pierwszych 45 minutach Pavlović, któremu notę na pewno podniesie bramka.


Nie wiem jak działa to, o czym wspominali komentatorzy, ale jeśli faktycznie są wytyczne dla sędziów żeby ograniczyć korzystanie z VARu, to nie chciałbym być złym prorokiem, ale to może być BARDZO paskudnie wyglądający sezon...
2
Milanboy
23 sierpnia 2025, 21:52
Przede wszystkim gość gra zbyt pod siebie, on chce niemal każdą akcję brać na siebie przez co zespół traci, ale niestety przez to czesto mamy dziury w drugiej linii i dlatego rywal ma przewage w srodku pola.
0
Andre
Andre
23 sierpnia 2025, 21:45
Po pierwszej połowie mam deja vu. Niby połowa pierwszego składu to nowi zawodnicy, jest nowy trener, a gra Milanu wygląda na razie, jakby była żywcem przeniesiona z poprzedniego sezonu.
Pavlovic, pomimo bramki, jest pierwszy do zmiany. Również w drigiej linii Jashari powinien zmienić RLC. Gramy zbyt statycznie w ofensywie i jeżeli to się nie zmieni po przerwie, to będą znowu męczarnie do samego końca, żeby wyszarpać zwycięstwo z przeciętnym Cremonese.
0
Cimar94
23 sierpnia 2025, 21:44
Jashari za Fofane i lecimy.
4
Semper Fideli
23 sierpnia 2025, 21:45
Czemu miałby zostać Angol ?
5
Szewa90
23 sierpnia 2025, 21:54
Obu można zmienić, Ricci jest.:)
0
Szewa90
23 sierpnia 2025, 21:54
Obu można zmienić, Ricci jest.:)
0
Voltrex
Voltrex
23 sierpnia 2025, 21:44
Fofana albo RLC out. Ricci albo Jashari in. Modric nie ma z kim pograć w tej pomocy.
6
_PAOLO_
_PAOLO_
23 sierpnia 2025, 21:49
Ta, bo akurat beton ściągnie swoich betoniarzy.
1
ACstach
ACstach
23 sierpnia 2025, 21:52
Murarka sama się nie zrobi.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
23 sierpnia 2025, 22:04
Dokładnie

Mamy miejsce dla jednego z nich kosztem Ricciego albo Jashariego
0
Milanboy
23 sierpnia 2025, 21:43
Nasz zespół tak słabo wygląda w tym ustawieniu

Nikt nie wie gdzie grać i ewidentnie trójkę obrońców jaka posiadamy nie ma takiej jakości aby tworzyć blok defensywny, bo zawsze przy 3 ten jeden jest obrońca który ma świetna technikę użytkowa, a żaden z naszych jej nie posiada czego przykładem są gafy Pavlovica w obronie.

Mam nadzieję że ten De Winter się uda i jednak Allegri wróci do 4,bo dzięki temu mamy skrzydła i bardziej zbalansowana linie dzięki temu nawet nasi obrońcy zyskują na tym.
4
NuNoiser
NuNoiser
23 sierpnia 2025, 21:43
Gimenez musi mieć kogoś asystującego obok, bo widać, że uderzyć to potrafi. Trzeba wrócić do 4:3:3 i dokupić doświadczonego obrońce.
1
Milanboy
23 sierpnia 2025, 21:44
Milan I gra trójka chyba nigdy się nie uda, to po prostu nie jest drużyna do gry takim ustawieniem, bo nawet nie mamy porządnych wahadeł.
3
boguc69
23 sierpnia 2025, 21:45
czyli Gimenez + 2 napastnik, ale gramy 4-3-3? ciekawe
3
Topero
23 sierpnia 2025, 21:49
Boguc lrzecież już Maxiu grał Mandzukiciem czy llorente na lewej stronie więc to się nie wyklucza xD
0
ACstach
ACstach
23 sierpnia 2025, 21:43
Fofana i Loftus to troche za dużo nazwijmy to fizyczności w środku, takie Cremonese to my musimy atakować na pełnej świni, a nie patrzeć co się dzieje dookoła i ewentualnie coś dupnąć bez sensu.
2
Semper Fideli
23 sierpnia 2025, 21:45
RLC to powinien w pierwszym tygodniu pracy Tare wylecieć
3
serginho83
23 sierpnia 2025, 21:56
Dokładnie, RLC i Fofana nie mają prawa grać razem, Jashari za któregoś z nich ;)
0
Koti32
Koti32
23 sierpnia 2025, 21:42
Dobra wpuść pan Ricciego i jaschariego
3
Majki85
Majki85
23 sierpnia 2025, 21:42
Trenerzy się zmieniają, zawodnicy - jedni odchodzą, inni przychodzą - a gra Milanu jak wyglądała tak wygląda. Modric próbuje najwięcej. Tzn jest pod grą, jest aktywny i próbuje coś zdziałać w ofensywie uruchamiając swoich kolegów. Estupinian przypomina mi trochę Royala lewej flanki, z tą różnicą że raz nieźle uderzył z dystansu a asysta przy golu Pavlovica była przemyślana, mięciutka i dokładna. Jednak irytutowal Ekwadoryczk w kilku sytuacjach. Podobnie jak Pavlović. Z jednej strony elektryczny a gola ważnego strzelil. Gimenez chce, jednak brakuje do niego piłek. Dostaje owszem ochłapy do gry na ścianę po których traci piłki i obawiam się że Max to będzie widział i z tego rozliczy Meksykanina. Alexis jak to Alexis, aktywny, próbuje, chce mu się, ale to za mało.
Jak nie podkrecimy tempa w drugiej połowie to będą ciężary. Mam nadzieję że nie damy ciała już w pierwszej kolejce bo słabo by to wyglądało.
1
lyndonmilan
lyndonmilan
23 sierpnia 2025, 21:42
Powiem coś dziwnego, Chukwu lepiej żeby został
2
Semper Fideli
23 sierpnia 2025, 21:42
Wynik i gra to wina tylko i wyłącznie Maxa.. jak dalej będzie stawiał na tego paralite RLC to po prostu ten projekt nie wypali..
Dramatem jest oglądanie jak ofensywę ma kreować anglik i fofana..
Z tym duetem Puli w ogóle nie wykorzystuje swojego potencjału ofensywnego bo musi próbować rozgrywać ale tak naprawdę nie ma za bardzo z kim tam pograć
1
Topero
23 sierpnia 2025, 21:41
#GimenezOut
2
Gieno
Gieno
23 sierpnia 2025, 21:42
Boniface bez kolana byłby lepszy
3
k__f__c
23 sierpnia 2025, 21:45
Camarda byłby lepszy
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
23 sierpnia 2025, 21:41
Byly dziady, są dziady i będą dziady....
1
_GAHU_
_GAHU_
23 sierpnia 2025, 21:40
Powiedzcie mi bo ja nie rozumiem co zwolennicy Gimeneza w nim widzą że twierdzą że on odpali? Ani szybki nie jest, ani technicznie jakiś dobry, ani warunków fizycznych jakiś specjalnych nie ma. Dla mnie wtopione pieniądze.
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2025, 21:41
1
cbvirus
cbvirus
23 sierpnia 2025, 21:42
A co ty masz do niego po tej połowie? Uderzył nieźle z tego co miał a tak to nawet jednej piłki nie dostał.
3
Gieno
Gieno
23 sierpnia 2025, 21:45
Zgadzam się z Tobą i sprzedać go jak najszybciej
0
Squall
Squall
23 sierpnia 2025, 21:46
Ale jemu trzeba dograć piłkę w polę karne, w takim razie Haaland u nas też nie miałby racji bytu. Jedyny napasnik co u nas na ten moment byłby dobry to chyba Ronaldo il Fenomeno w prajmie albo Henry.
2
Sebolinho10
23 sierpnia 2025, 21:50
A powiesz nam co on więcej miał zrobić w tym meczu? Tak naprawdę miał dwie okazje. Strzał który poszedł po rykoszecie w słupek i uderzenie tuż obok bramki z trudnej pozycji po akcji z rzutu rożnego. Do tego idealnie zgasił piłkę, ale na spalonym. Więcej nic nie miał. Napastnik żyje z podań, a tych podań do napastnika za bardzo puki co nie widać.
0
_GAHU_
_GAHU_
23 sierpnia 2025, 21:51
To nie jest odpowiedź na moje pytanie. Wymień mi jego zalety bo ja ich nie widzę. Patrzę po meczach z tamtego sezonu, po meczu pucharowym po dzisiejszej połowie... Ja nie widzę w nim nic szczególnego a już na pewno nic żeby płacić za chłopa 40mln. Może on by się odnalazł w bardziej otwartej lidze ale w serie a tego zwyczajnie nie widzę...
0
lyndonmilan
lyndonmilan
23 sierpnia 2025, 21:53
Tak samo jak Inzaghi, Jon Dahl Tommason itp

Robił liczby w Eredevisie

Ja go bronię bo zamiast niego mogą grać Harder albo Boniface albo Vlahovic ?

Harder - kot w worku.
Vlahovic - jego zarobki w porównaniu do umiejętności takie same jak Ego Felixa w porónaniu do jego umiejętności.

Santiago jest naszym jedynym nominalnym napastnikiem, niech sprowadzą mi dwóch lepszych to wtedy Gimenez może odejśc ale najpierw dajmy mu szansę, jak na razie to Milan gra jak w poiprzednim sezonie a Gimenez nie dostał żadnej fajnej piłki, poza jedna i strzelił ale był spalony, a napastników którzy sami sobie wykreuja bramkę nie ma obecnie dosyepnych

Kogo byś wolał?
_GAHU_
Ja wole Gimeneza od trzech panów powyżej
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2025, 21:58
0
Squall
Squall
23 sierpnia 2025, 21:40
Espumisana bym tak nie jechał tak, miał głupi błąd na początku, ale Pavlović to w obronie to serio jak kura bez głowy, ale ok bramka jest, ciut rozgrzeszony.
2
MilanoItaliano
MilanoItaliano
23 sierpnia 2025, 21:42
Estupinian wygląda jakby potrafił ale był całkowicie spanikowany. Natomiast z Pavlovica już nic nie będzie.
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
23 sierpnia 2025, 21:46
Miał jakieś 5 strat, z mocniejszym rywalem będą się mścić. Plus te nierozważne bączki.
0
Diavo
Diavo
23 sierpnia 2025, 21:40
Baschirotto niezły koks i to obrońca, trzeba go obserwować
1
roox
23 sierpnia 2025, 21:41
Połączenie Redondo i Hulka.
2
OldSchool
OldSchool
23 sierpnia 2025, 21:40
Dwóch najgorszych piłkarzy pierwszej połowy - Estupinian i Pavlovic...odpowiednio z asystą i golem
#allegrismo na pełnej ;)
2
DACM1988
23 sierpnia 2025, 21:40
Estupiñán pierwsze 20 min elektryczne jednak później grał już naprawdę dobrze. Nie do przyjęcia gra w pierwszej połowie. Ruszać na nich !!!! Pavlovic to max rezerwowy nawet po strzeleniu gola nic to nie zmienia. W obronie potrzeba nam pewności i spokoju.. Chłop nie ma obu tych cech.
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2025, 21:43
0
GWIDON1979
GWIDON1979
23 sierpnia 2025, 21:39
Miało być tak pięknie, jest jak zawsze
Oby druga połowa była lepsza
Zlatan idź do szatni i zrob im z dupy jesień średniowiecza
0
Lomaxini
Lomaxini
23 sierpnia 2025, 21:42
Zlatan został dawno wykastrowany przez czerwonego ptaszora
0
Sebolinho10
23 sierpnia 2025, 21:39
Modrić, a przede wszystkim Saelemakers na duży plus. Estupinan, Fofana i Pavlović zachowują się jakby pierwszy raz w piłkę grali. Piłka ich wręcz parzy. Ciągłe problemy z przyjęciem, potykanie się o piłkę. Reszta wygląda po prostu średnio.
2
sushqowniq
sushqowniq
23 sierpnia 2025, 21:39
Dobrze, że wyrównali…Modric na razie najlepszy.
1
ACstach
ACstach
23 sierpnia 2025, 21:38
Pavlović co zawalił to oddał. Do jego zapędów ofensywnych nigdy nie można było mieć zastrzeżeń.
1
Andre
Andre
23 sierpnia 2025, 21:38
Zrehabilitował się Pavlovic, co nie zmienia fakty, że wciąz jest pierwszy do zmiany.
2
patrykas
23 sierpnia 2025, 21:38
Jedziemy po przerwie z tym Realem !
3
carrygun
23 sierpnia 2025, 21:38
Śmiejcie się, ale celna wrzutka bocznego obrońcy w zeszłych sezonach to było coś rzadkiego. Rzadszego niż włosy przeciętnego kibica Milanu.
7
Corsa
Moderator Corsa
23 sierpnia 2025, 21:38
Maszyna ruszyła :)
1
fristajlos
fristajlos
23 sierpnia 2025, 21:38
Ale jesteście wybaczcie za słowo ale wkurwiający. Gnieciemy Cremonese 70 do 30 w posiadaniu, coś tam się klei w ataku(gdzie w poprzednim sezonie było padło).

Czego oczekujecie? Że przyjdzie chłop i w niecałe 2 miesiące sklei maszynę do wygrywania? Dajcie spokój
8
Daros
Daros
23 sierpnia 2025, 21:41
Nie wiem co Ci się klei w ataku
3
MisiuACM
MisiuACM
23 sierpnia 2025, 21:47
Po 1. Nic się w ataku nie klei, bo Milanu w ogóle nie ma w 3 tercji, te klepki środka pola z obrońcami i gra na stojąco może Tobie imponują (posiadanie 70-30), ale raczej ciężko tak wygrywać mecze, raczej piłkę w siatce należałoby umieścić

Po 2. Tak, ja np. właśnie tego oczekuję, bo od tego jest letni okres przygotowawczy żeby wprowadzić swoje pomysły i przygotować drużynę. Co? Za mało czasu miał tak? To może trzeba wprowadzić system pół roku gry i pół roku przygotowań
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2025, 21:47
0
Milpool
Milpool
23 sierpnia 2025, 21:47
Zgadzam się. Uważam że to się dopiero rozkręci. Przecież to pierwszy mecz a sporo ludzi już skreśla połowe składu i trenera...
0
cbvirus
cbvirus
23 sierpnia 2025, 21:38
Wniosek jest prosty z tej połowy. Niech Tare z tej skarpety gdzie schował pieniądze ze sprzedaży wyjmuje pieniądze i natychmiast kupuje lidera defensywy na ŚO i PO.

Bez tego to my nie pociągniemy, bo już na tle Cremonese ta oborna wygląda źle a co dopiero poważnych rywali.
4
Ultras_milanu
23 sierpnia 2025, 21:41
Ale wiesz ze ani de winter ani athekame jest na lawce i my gramy obrona z tamtego sezonu xd.
0
cbvirus
cbvirus
23 sierpnia 2025, 21:42
Ultras_milanu

Ani jeden ani drugi najpewniej nie będzie wystarczającym wzmocnieniem.
0
King Maldini
23 sierpnia 2025, 21:37
Tak tylko wspomnę - Alexis zagrał NA SKRZYDLE i nagle stworzyliśmy akcję. Kastrowanie skrzydeł to samobójstwo, gdzie tam mamy najbardziej dynamicznych zawodników
2
MilanoItaliano
MilanoItaliano
23 sierpnia 2025, 21:37
może jakby estupinian nie musiał bronić to by coś z niego było :D
0
Trzesuaf
23 sierpnia 2025, 21:37
Fajnie, że akurat on strzelił bo wydaje mi się, że biegał w tym meczu najszybciej wśród naszych.
0
Milanboy
23 sierpnia 2025, 21:37
Bardzo dobrze, że dwójka najgorszych piłkarzy (choć moim zdaniem gra fofany jest okropna) zrobiła nam bramkę. Brawo, teraz po zwycięstwo .
0
Palpatine
Palpatine
23 sierpnia 2025, 21:37
Pavlović lepiej odnajduje się w polu karnym niż ten rzadki jak siki węża Gimenez. My gramy bez napastnika.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
23 sierpnia 2025, 21:37
Ale jaja. Dwie największe niedojby tego meczu robią gola
1
Jaca23
Jaca23
23 sierpnia 2025, 21:37
Profesor Luka i banda amatorów.
1
serginho83
23 sierpnia 2025, 21:37
Jakby tak Pavlovica na "9" dać, a kupić obrońcę? :P
3
Endriu
23 sierpnia 2025, 21:37
Lotus do zmiany na stałe!!! Ten gość nic nie wnosi!!!!
1
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
23 sierpnia 2025, 21:38
e-strupek gorszy
0
spread
23 sierpnia 2025, 21:37
Myliłem się, sprzedajmy gimeneza, PAVLOVIĆ NA ATAK.
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
23 sierpnia 2025, 21:37
Ważna bramka do szatni, ale liczę na 2-3 zmiany po przerwie.
0
MikoMiko
23 sierpnia 2025, 21:36
bramka ładna, okoliczności kiepskie
0
Lomaxini
Lomaxini
23 sierpnia 2025, 21:36
No to Estupinan i Pavlović odkupili swoje teraz tylko wyjść na plus
2
Topero
23 sierpnia 2025, 21:36
Estupinian + Pavlović tego nie było w moim bingo
3
Masa
Masa
23 sierpnia 2025, 21:36
ale jaja, dwóch najgorszych z pierwszej połowy zalicza bramkę i asystę :D
8
Rucz4j
23 sierpnia 2025, 21:37
Taktyka xD mieli uśpić czujność
1
Pavlović31
23 sierpnia 2025, 21:36
:))))
0
Fullest Jester 2
23 sierpnia 2025, 21:36
Ale wymęczyli
0
Abyss
Abyss
23 sierpnia 2025, 21:36
1:1 :-)
0
ACstach
ACstach
23 sierpnia 2025, 21:36
Nie ma mowy o faulu, sam wchodził a Alexisa.
4
|<  <<  <  7  8  9  10  11    >  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się