SCUDETTO


MERCATO LIVE 30.08: Nkunku graczem Milanu! Musah odchodzi do Atalanty [23:25]

30 sierpnia 2025, 10:03, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 30.08: Nkunku graczem Milanu! Musah odchodzi do Atalanty [23:25]

[10:02]: Sobota będzie dniem oficjalnego potwierdzenia transferu Christophera Nkunku. Francuz wczoraj w Casa Milan złożył swój podpis na kontrakcie z Milanem. Ponadto Rossoneri zgodnie z piątkową wypowiedzią Igli Tare, będą prowadzić negocjacje odnośnie kolejnych transferów.

[10:30]: Bournemouth i Álex Jiménez czekają na odpowiedź Milanu na ostatnią ofertę, która została wysłana w piątek wieczorem. Dotyczy ona wypożyczenia z prawem do wykupu (stanie się obowiązkiem po osiągnięciu 15 występów).

[11:04]: Sky Sport: Milan stara się pozyskać Manuela Akanjiego, obrońcę Manchesteru City. Zawodnik nie odpowiedział jeszcze pozytywnie na ofertę, stąd też rozważane są inne opcje. Oprócz Juana Foytha (Villarreal), w grę wchodzi również Joe Gomez (Liverpool).

[12:20]OFICJALNIE: Christopher Nkunku zawodnikiem Milanu! [KLIK!]

[14:20]: W Milanie wciąż otwarta pozostaje kwestia ataku. Rossoneri nadal rozważają ewentualną wymianę pomiędzy Santim Gimenezem a Artemem Dowbykiem, mimo że niedawno do klubu trafił Christopher Nkunku, który jednak posiada inne cechy. Według ostatnich doniesień LGdSAleksandar Mitrović, który znajduje się na wylocie z Al-Hilal, został zaproponowany Milanowi, jednak klub grzecznie odrzucił tę ofertę.

[14:30]MNArtem Dowbyk uważa, że transfer do Milanu byłby dla niego interesującą możliwością, ale w przypadku Santi Gimeneza sytuacja wygląda inaczej. Meksykanin nie rozważa odejścia i jego celem jest walka o miejsce w składzie Rossonerich. Kilka dni temu jego agentka, Rafaela Pimenta, stanowczo zdementowała plotki o rzekomym transferze swojego podopiecznego. Nazwała je „fake newsami” i podkreśliła, że Gimenez chce kontynuować grę w Milanie.

[14:53]: Milan nie rezygnuje z Artema Dowbyka. Ukraiński napastnik stał się już oficjalnym celem transferowym, o czym wspomniał Igli Tare przed meczem z Lecce. Najnowsze informacje przekazał Gianluca Di Marzio, podkreślając, że Rossoneri analizują możliwość sprowadzenia zawodnika bez włączania do negocjacji Santiago Gimeneza, który jasno zakomunikował, że nie zamierza opuszczać Mediolanu. Operacja nie zapowiada się na łatwą, ale porozumienie wciąż jest możliwe, zwłaszcza że sam Dowbyk otworzył się na przenosiny do Milanu.

[15:53]Nicolas Jackson, w ostatnich tygodniach łączony z Milanem, zostanie piłkarzem Bayernu Monachium. Chelsea zaakceptowała ofertę wypożyczenia z opłatą w wysokości 15 milionów euro, z opcją wykupu za 65 milionów oraz procentem od przyszłej sprzedaży.

[17:26]AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował, że Andrei Coubiș został wypożyczony do U.C. Sampdoria, z obowiązkiem wykupu po spełnieniu określonych warunków. Klub życzy Andrei powodzenia w nadchodzącym sezonie.

[17:39]: Według Fabrizio Romano, Conrad Harder, były cel transferowy Milanu, jest bliski przenosin do Bundesligi. Negocjacje z RB Lipsk są już na zaawansowanym etapie i wkrótce powinno dojść do sfinalizowania transferu. Milan złożył Sportingowi najwyższą ofertę (około 27 milionów euro) a wcześniej w grze był też Rennes. Dla Hardera jednak najważniejsza była możliwość regularnej gry i ciekawy projekt sportowy, dlatego zdecydował się na Lipsk.

[17:55]: Bournemouth rozgrywa w tej chwili mecz przeciwko Tottenhamowi. Po jego zakończeniu odbędą się kolejne rozmowy z Milanem w sprawie transferu Álexa Jiméneza, jak podają Romano i Moretto. Różnica między klubami wciąż wynosi 2-3 miliony euro, a formuła transferu przewiduje wypożyczenie z prawem wykupu, które staje się obowiązkiem po spełnieniu określonych warunków.

[18:13]: Moretto: Milan prowadzi rozmowy z otoczeniem Artema Dowbyka, który zgodził się na propozycję klubu. Rossoneri mogą sięgnąć po formułę wypożyczenia, ponieważ zakontraktowanie Ukraińca na stałe bez odejścia Santiago Gimeneza byłoby bardzo trudne.

[18:50]: Ponownie Romano&Moretto: Breel Embolo, szwajcarski napastnik opuszczający Monaco, nadal znajduje się na liście Milanu. Zawodnik był wielokrotnie proponowany władzom klubu z Mediolanu w ciągu lata. Według doniesień, Embolo ma już porozumienie z zagranicznym klubem, ale wstrzymuje się, aby sprawdzić, czy w ostatnich godzinach okienka nie pojawią się atrakcyjniejsze oferty.

[18:55]: Przed meczem z Parmą Luca Percassi, dyrektor generalny Atalanty, odniósł się do kwestii transferu Yunusa Musaha i jego możliwej finalizacji w najbliższych godzinach: „Musah jest zawodnikiem Milanu, zobaczymy, co wydarzy się w ciągu najbliższych godzin. Mogę powiedzieć, że prowadzone są rozmowy z Milanem, ale teraz jesteśmy bardzo skoncentrowani na meczu”.

[20:00]: Gianluca Di Marzio podał najnowsze informacje w sprawie Adriena Rabiota i Milanu: „Milan wciąż mocno naciska na Rabiota. W ostatnich godzinach działacze rossonerich zintensyfikowali kontakty, by sprawdzić realną możliwość przeprowadzenia operacji, która jednak pozostaje skomplikowana przede wszystkim od strony finansowej. Klub prowadzi bowiem szczegółową analizę całkowitych kosztów: nie tylko kwoty transferu, ale także oczekiwań płacowych francuskiego pomocnika oraz prowizji, które miałyby zostać wypłacone pośrednikom zaangażowanym w negocjacje”.

[21:30]: Matteo Moretto tak skomentował rozmowy między klubami w kwestii transferu Artema Dowbyka: „Trwają negocjacje między Milanem a Romą w sprawie Artema Dowbyka. Po tym, jak w ostatnich godzinach Milan doszedł do wstępnego porozumienia z zawodnikiem, doszło do bezpośredniego kontaktu między otoczeniem Ukraińca a klubem w sprawie projektu i warunków kontraktu. Dziś oba kluby negocjują transfer na bazie wypożyczenia z opcją wykupu. Zobaczymy, czy dojdzie do porozumienia i czy Roma znajdzie jego zastępcę –musi bowiem sprowadzić napastnika na jego miejsce”.

[21:40]: Ricky Massara, dyrektor sportowy Romy, o możliwej wymianie Gimenez-Dowbyk: „Proces wymiany nie został jeszcze rozpoczęty, to prawda, że ostatnie godziny są nerwowe, ale w tej chwili to nic poważnego. W zeszłym roku Dowbyk strzelił 17 goli, to prawda, że napastnicy są teraz w centrum uwagi rynku transferowego. Każdy ma swój atak. My jesteśmy zadowoleni z naszego składu. Wiemy, że w ostatnich dniach mogą pojawić się niespodzianki, ale na ten moment ich nie widzę”.

[22:15]: MilanNewsManuel Akanji nie zostanie zawodnikiem Milanu. Zawodnik odrzucił ofertę Rossonerich, ponadto jego żądania finansowe okazały się zbyt wysokie. Z tego powodu klub skupia się na innych zawodnikach do wzmocnienia defensywy.

[22:44]: Ponownie MilanNews: Milan jest obecnie w stałym koncie z Adrienem Rabiotem i jego otoczeniem. Igli Tare stara się sfinalizować transfer Francuza i musi przede wszystkim znaleźć porozumienie finansowe. Najbliższe godziny będą kluczowe dla zrozumienia, czy ta transakcja będzie miała szansę na powodzenie.

[23:25]: Yunus Musah jest w zasadzie o krok od transferu do Atalanty. Według informacji MilanNews, umowa między Milanem a klubem z Bergamo jest obecnie w fazie finalizacji. Koszt operacji wyniesie ok. 25 mln euro.



207 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rocker
Rocker
31 sierpnia 2025, 09:05
Napisze jak pies ogrodnika: obawiam się, że toporny Janusz może odpalić pod skrzydłami topornego Juricia.
0
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
31 sierpnia 2025, 09:15
Niech odpali to bonusy aktywuje. U nas dwa lata dostal i nic nie pokazal. 25M to przyzwoita cena; nikt nie bedzie za nim plakal.
1
Tanger
31 sierpnia 2025, 09:15
Prędzej Juricia wywalą w okolicach zimy, niż Musah u niego odpali.
1
Trebbiano Rubicone
31 sierpnia 2025, 09:05
Wyjdzie Musah
Przyjdzie Rabiot
0
Cactus
31 sierpnia 2025, 09:14
Jak dla mnie to byłby świetny deal.
1
ósmy
31 sierpnia 2025, 09:20
^
Ale nie dla księgowego.
0
Cactus
31 sierpnia 2025, 09:45
No Furlani pewnie trochę zabrudzi majty jak trzeba będzie płacić Rabiotowi.
0
patoo_07
patoo_07
31 sierpnia 2025, 08:48
Czyli w przedostatni dzień okienka oddajemy wahadłowego i pomocnika. Przez co w jeden dzień musimy ogarnąć środkowego obrońcę, wahadłowego i pomocnika. Jak głupi był ten klub, tak dalej jest. Ktokolwiek by tam nie pracował.
5
Rossu
31 sierpnia 2025, 09:10
Do tego jeszcze odchodzi atakujący.

Jak tu na dziś trzeba jeszcze 3-4 wzmocnień, nie wiem jak oni w 2 dni to zrobią, ale pozdro2137. Na trzech transferach zarobimy 75 mln euro, ale i tak przyjdą jakieś placki. ;)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 sierpnia 2025, 07:45
Ostatnie dni mercato a oni sie igarneli, ze Max bedzie gral 3 5 2 i koniec a z zawodnikami u nas pod to ustawienie jest srednio. Szczegolnie jezeli chodzi o linie obrony. Kabaret.

Na 6 mamy obecnie 3 zawodnikow z czego dwoch kupionych lacznie za 60 - 70 mln bedzie siedziec na lawce xdd
4
Cactus
31 sierpnia 2025, 07:49
Zakupy same w sobie w tym mercato z naszej strony nie są złe. Problem jest w tym o czym piszesz, że nagle zmieniła się koncepcja i nie każdy zawodnik przewidziany z myślą o grze w 4-3-3 będzie pasował do gry w 3-5-2. Oby takie chaotyczne działania nie odbiły nam się czkawką.
2
Tanger
31 sierpnia 2025, 08:48
To mercato wyglądało mniej więcej tak

Nie chcemy tego i tego zawodnika (zarząd, nie Allegri). Tego i tego sprzedamy, bo można na nich zarobić. Kupimy tego i tego, bo można na nich w przyszłości zarobić. Tego też weźmiemy, bo podsuwa nam go pośrednik. Do jakiego ustawienia pasują ustali się później.
2
Tanger
31 sierpnia 2025, 08:48
Do usunięcia
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2025, 08:50
0
Topero
Topero
31 sierpnia 2025, 07:44
Jimenez herę we go, jeszcze tego przez G trzeba gdziekolwiek wypchnąć
1
rossoner111
31 sierpnia 2025, 01:22
JAK MOZNA miesiąc temu sprzedać Thiawa i na dzień przed końcem rynku być zaskoczonym, że dalej brakuje środkowego obrońcy, w sumie 9 tez dalej brakuje... masakra.... to jest totalna ruletka, a nie strategia budowania drużyny.
7
spread
spread
31 sierpnia 2025, 02:19
Nam brakuje doświadczonego obrońcy, który mógłby być liderem formacji defensywnej, thiaw kimś takim nie był, a przytuliliśmy za niego duże siano.
10
Bandon
Bandon
31 sierpnia 2025, 07:58
My mieliśmy 4 średnich obrońców. Gabbię, Thiawa, Tomoriego i Pavlovića. Sprzedaliśmy Thiawa pewnie ze dwa razy drożej niż był warty i wzięliśmy De Wintera, więc to nie jest prawda co piszesz, że nikogo nie kupiliśmy przez miesiąc. Prawdą są jakieś tarcia Maxa z zarządem, skoro kupują mu Nkunku, a ten nie ma pomysłu gdzie nim grać.
4
sodik
31 sierpnia 2025, 01:03
Oddawanie Musaha to moim zdaniem błąd…..To jest młody chłopak ze świetną wydolnością, brakiem podatności na kontuzje, z bdb przyspieszeniem. Dobry trener ogarnie go bo potencjał i atuty na fajnego grajka na pewno są.
Szybciej oddałbym Jimeneza niz Musaha.
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2025, 01:05
6
Cactus
31 sierpnia 2025, 07:51
Już wielu trenerów próbowało wydobyć jego potencjał i żadnemu się nie udało. W Valencii próbowali i nie wyszło, ale poszedł do Milanu bo młody i potencjał. W Milanie już z trzema trenerami pracował i pod żadnym z nich nie wyglądał lepiej. Do pewnego momentu można wierzyć i mieć nadzieję, że jednak coś wykiełkuje z tego talentu, ale czasami trzeba podjąć brutalną decyzję i się pożegnać, póki jest szansa na dobre pieniądze za niego.
4
Bandon
Bandon
31 sierpnia 2025, 07:59
Z całym szacunkiem, ale Musah jest intelektualnie na poziomie głowonoga. Tak jak Arnold Boczek. Żaden trener nie nauczy go myśleć. Niestety, bo motorykę ma.
2
Carlo88
31 sierpnia 2025, 00:54
Zakładając, że przyjdzie jeszcze Rabiot i Akanji (wersja niezwykle optymistyczna), to Allegri naprawdę będzie miał z czego rzeźbić. Na papierze byłaby to kadra na TOP3 (Inter i Napoli raczej poza zasięgiem).

Ogólnie uważam, że mamy naprawdę solidną kadrę, zwłaszcza pod 4-3-3 (nie wiem skąd zmiana pomysłu na ustawienie). Pulisic, Leao i Nkunku jako ofensywny tercet - z wymiennością pozycji i przy odpowiednim ułożeniu drużyny, mogłoby to niesamowicie chodzić... Przy 3-5-2 kastrujemy naszą największą siłę, którą od kilku sezonów były skrzydła.
2
spread
spread
31 sierpnia 2025, 01:06
22:15
3
milan2002
milan2002
31 sierpnia 2025, 00:11
Nic dziwnego jak się Allegri wydarł na niego. Trochę analogiczna sytuacja do Sergio i Davide.
2
cbvirus
cbvirus
31 sierpnia 2025, 00:10
Zarobimy kolejne 50 mln na transferach Jimeneza i Musaha, ale nic za to nie kupimy, bo 20 mln + za piłkarza to już za drogo :)))
1
jarek2572
jarek2572
31 sierpnia 2025, 00:41
Nkunku lubi to.
3
Topero
Topero
31 sierpnia 2025, 01:05
Jashari i Ricci też lubią to
1
cbvirus
cbvirus
31 sierpnia 2025, 02:07
Ricci to akurat w tym budżecie się zmieścił (tylko nieco ponad). Jashari był wyjątkiem a Nkunku kupiliśmy, bo dupa się pali i był opcją "Ź" po wcześniejszych niepowodzeniach.
1
Ultras_milanu
30 sierpnia 2025, 23:59
Historia glosi ze musah sie boji allegrego i ucieka
1
hyrus13
hyrus13
30 sierpnia 2025, 23:55
W kontekście transferu Musaha najważniejsze pytanie brzmi czy Atalanta dokona przelewu. Bo, że CDK jeszcze już zapłacili, prawda?
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2025, 00:00
1
Paolo03
Paolo03
30 sierpnia 2025, 23:58
Tam były problemy przy wykupie zawodnika jak skończyło się wypożyczenie ale myślę, że to już załatwione.
0
Pablo78
Pablo78
30 sierpnia 2025, 23:55
A gdzie pogrywa Pogba???
0
Paolo03
Paolo03
30 sierpnia 2025, 23:58
Monaco
1
AdasMilan96
30 sierpnia 2025, 23:54
Musashi odchodzi :(
1
Pablo78
Pablo78
30 sierpnia 2025, 23:44
2tyg. do następnego meczu Tare działaj!!!!!!!
0
Sebolinho10
Sebolinho10
30 sierpnia 2025, 23:42
Ja się cieszę że nie będę musiał już oglądać Musaha w Milanie.
Wiadomo że jest młody i może gdzieś jeszcze odpalić, ale u nas był po prostu kiepski. Tęsknił nie będę, ale życzę mu powodzenia.
11
DACM1988
DACM1988
30 sierpnia 2025, 23:39
Rabiot za Musaha jak najbardziej.
1
Topero
Topero
31 sierpnia 2025, 01:06
Więcej drewna, tak jest
1
suseljestem
suseljestem
31 sierpnia 2025, 01:19
No właśnie niezbyt xD Talent może i chłopak ma, ale między uszami pustka. Ostatnio bójka z Rowem, i ciągłe problemy z mamusią. Nie po to pozbywamy się Jimeneza, żeby sprowadzić jeszcze większego przygłupa do zatruwania atmosfery.
1
DACM1988
DACM1988
31 sierpnia 2025, 09:45
Drewniane to wy macie mózgi.
0
Zbanowanyx3
Zbanowanyx3
30 sierpnia 2025, 23:39
To wydaje się, że raczej formacja docelowa nie jest gra na wahadła jeśli sprzedajemy na koniec okienka dwóch wahadłowych
2
MariuszO
MariuszO
30 sierpnia 2025, 23:34
Jeżeli puszczają musaha to znaczy że Rabiot musi być blisko, bo nie wierzę że do rotacji w środku pola gdzie gramy 3 pomocników przy kontuzji Ardona zostanie nam tylko Ricci (bo widzę że Allegri wytypował Luke do 1 składu)
W przeciwnym razie jestesmy jak to ostatnio często bywa frajerami okienka
1
Abece
Abece
30 sierpnia 2025, 23:33
Rabiot za Musaha to duży skok jakości moim zdaniem. Wiem, że Yunus jest jeszcze młody i pewnie zyska na wartości ale absolutnie nie jestem jego fanem.
3
Lomaxini
Lomaxini
30 sierpnia 2025, 23:31
Za Musahem płakać nie będę bo był dla mnie skreślony po meczu w Zagrzebiu ale coraz mniej sensu mają te wahadła bo zostanie nam Alexis na prawą i Estupiñan na lewą i tyle tak naprawdę bo Athekame to jedna wielka niewiadoma a Bartesaghi to nie ten poziom
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2025, 23:32
3
Paolo03
Paolo03
30 sierpnia 2025, 23:57
Dokladnie będzie krucho, wahadła wtedy mocno słabe. Athekame musiałby być gotowy na juz do rotacji.
2
Pablo78
Pablo78
30 sierpnia 2025, 23:28
To kogo kupujemy w miejsce Januszka??? Rabiota który nie chciał do milanu + jego chimeryczną mamuśkę agentkę......jak to było parę lat temu ....hehe renato sanchez :D
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2025, 23:41
0
Tanger
30 sierpnia 2025, 22:57
Z poszukiwaniami obrońcy będzie problem, bo zdecydowana większość ekip ma już ustalone kadry. Zostają zawodnicy wypychani, którzy nie znajdują się w planach swoich ekip. Stąd proponowani mogą być tacy gracze jak Disasi.

Osobiście wolałbym już zaryzykować ze szklanym Christensenem czy bezrobotnym Lindelofem.

Jakoś spodziewam się, że jednak jakiś pośrednik wciśnie nam kasztana, a może i dwóch, bo jeszcze panic buy napastnika jest przewidywany.
0
Paolo03
Paolo03
31 sierpnia 2025, 00:00
Lindelof akurat grywał w trójcę i czwórce obrońców. Radzi tez sobie jako ten lewy środkowy wiec jako zmiennik Pavlovicia dałby radę (chyba).
1
cbvirus
cbvirus
30 sierpnia 2025, 22:50
Akanji to nie był jakiś wirtuoz, ale i tak wyższy poziom niż nasza obecna obrona. Alternatywy natomiast przerażają...
0
Lomaxini
Lomaxini
30 sierpnia 2025, 22:46
No to strach się bać kogo nam wymyślą na tą obronę. Pewnie jakiś Gomez czy inny kasztaniarz z ławki Premier League
0
savicevic88
30 sierpnia 2025, 22:50
Jeden Gomez kasztaniarz już u nas był xD
1
Lomaxini
Lomaxini
30 sierpnia 2025, 22:54
On przynajmniej jeszcze na ludzi wyszedł w Brazylii
0
Topero
Topero
30 sierpnia 2025, 22:33
Jak VVD, Pacho albo chociaż Rudiger nie przyjdzie do nas to nawet nie ma sensu ściągać jakiegoś obrońcy
0
Paolo03
Paolo03
30 sierpnia 2025, 22:55
Grac 3 obrońców i mieć tylko 1 na ławce przez cały sezon to jest dramat.
1
Topero
Topero
30 sierpnia 2025, 23:24
Gimenez zagra na obronie jak zostanie, doświadczenie w łapaniu na spalonym już ma
0
milan2002
milan2002
30 sierpnia 2025, 22:31
Szlag by to... No szkoda. Ale jak mu tak zależy na kasie to niech tam sobie gra gdzie chce.
1
biedrus
biedrus
30 sierpnia 2025, 22:39
proponuję Arabów
1
hyrus13
hyrus13
30 sierpnia 2025, 22:29
Czyli Akanji odrzucił naszą ofertę, ale tak naprawdę to my odrzuciliśmy jego ofertę, bo była dla nas nie do zaakceptowania. Pomysleć, że parę okienek temu za grosze dostępny był Acerbi.
2
MilanHomer
30 sierpnia 2025, 22:35
Do dnia dzisiejszego nie znaleźliśmy nikogo podobnego :)
Tak samo napastnik.
Od 5 lat wiadomo co i jak, a dalej szukamy po omacku, a nawet gorzej.
1
alfik94
30 sierpnia 2025, 22:21
Szkoda, ze Akanji nie przyjdzie, bo przydałby się ktoś, kto dźwignie obronę na wyższy poziom.
0
cereus
cereus
30 sierpnia 2025, 22:37
Już Walker dźwigał hehe
4
alfik94
31 sierpnia 2025, 00:04
Na chwilę obecną nie ten kaliber.
0
Palpatine
Palpatine
30 sierpnia 2025, 22:20
Nie no, możemy być spokojni. Przecież nie ma opcji, abyśmy sprowadzili Gomeza, który jest zdecydowanie gorszym obrońcą od naszej obecnej trójki. Prawda? Prawda?!
1
mmielczar123
30 sierpnia 2025, 22:14
Akanji brzmiał zbyt dobrze, żeby ten transfer się wydarzył. Oby nie skończyło się na jakimś cieniasie/połamańcu z premier league. Już lepiej pójść po Lukumiego, który przynajmniej zna ligę
1
Jaca23
Jaca23
31 sierpnia 2025, 09:39
Bologna nie chce oddać Lucumiego po sprzedaży Beukemy. Odrzuciła już kilka ofert z PL.
0
30 sierpnia 2025, 22:03
Dobra walic tego Szwajcara, byle by nie przyszedł jakiś szrot pokroju Gomeza, tylko jeśli już to Laporte czy Christiensen
1
Gzikuu
Gzikuu
30 sierpnia 2025, 22:04
https://x.com/MilanPosts/status/1961881628545876290?t=Xa4YSMqxxV70pppeDW1TVQ&s=19

Mówisz masz. :)
0
Paolo03
Paolo03
30 sierpnia 2025, 22:10
Joe Gomez bardzo możliwy bo Liverpool szykuje się na Guehiego z Crystal
0
Palpatine
Palpatine
30 sierpnia 2025, 22:14
Żadnych Gomezów. Gość jest gorszy niż nasza obecna trójka obrońców.
2
Topero
Topero
30 sierpnia 2025, 21:48
No to po Akanjim
0
Gzikuu
Gzikuu
30 sierpnia 2025, 21:54
Po Akanjim to było już jak tylko pojawiła się ta plotka. Nie te umiejętności, nie ta pensja.
0
Gzikuu
Gzikuu
30 sierpnia 2025, 21:41
https://x.com/MilanPosts/status/1961873524122898500?t=DiIGHaQLt8WhkVBafO6SdQ&s=19

Tak w ramach przygotowanego i przedyskutowanego planu na mercato.
0
cbvirus
cbvirus
30 sierpnia 2025, 21:48
Nic nie było zaplanowane. Tak naprawdę to zaplanowanego mieliśmy może tylko Ricciego i Jashariego. Modrić się trafił ze względu na swoje marzenia, Espumisan był okazją, podobnie Nkunku, De Winter wyszedł przypadkowo przy odejściu Thiawa.
3
Gzikuu
Gzikuu
30 sierpnia 2025, 21:53
Dokładnie. Teraz od pierwszej kolejki polegamy tylko na tym co wcisną nam agenci i pośrednicy.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
30 sierpnia 2025, 21:26
Czemu mi się tego produktu piłkarzopodobnego nawet nie chce oglądać?
Trener ze śmietnika, piłkarze podobnie.
Mam wrażenie, że wraca okres, gdy naszym głównym napastnikiem był Marco Simone. Właściciel niestety daleki od dawnego. Czyli nie będzie cudo na 100-lecie.
1
assa-666
30 sierpnia 2025, 21:43
Słabiutko z tobą. 100-lecie już było a i nazywanie ludzi śmietnikiem i inne obelgi słabo świadczą o twojej "miłości" do tego klubu.
4
Paolo03
Paolo03
30 sierpnia 2025, 22:11
Adriano przestan marudzić juz dawno powinieneś siedzieć na plaży popijać drinki myśląc nostalgicznie jak pięknie było zarządzać Milanem.
0
Tanger
30 sierpnia 2025, 21:12
Offtop

Najciekawsze, potwierdzone dzisiaj transfery:

- Nicolo Savona z Juventusu do Nottingham Forest za 13 mln euro,
- Christopher Nkunku z Chelsea do Milanu za 37 mln euro,
- Nick Woltemade ze Stuttgartu do Newcastle za 85 mln euro,
- Hans Nicolussi Caviglia z Venezii do Fiorentiny na wypożyczenie za 1 mln euro z obowiązkiem wykupu,
- Azzedine Ounahi z Marsylii do Girony za 6 mln euro,
- Alejandro Garnacho z Man. Utd do Chelsea za 46,2 mln euro,
- Kamil Piątkowski z Salzburga do Legii (warunki do potwierdzenia)
11
Gattuso28
Gattuso28
30 sierpnia 2025, 21:20
Nick Woltemade ze Stuttgartu do Newcastle za 85 mln euro?
To jakiś Haaland nowy?
0
Lomaxini
Lomaxini
30 sierpnia 2025, 21:40
Ounahi niezły zjazd a tak fajnie grał na mundialu. A cena za Woltemade to ostateczny dowód na bezsens rywalizowania z Premier League
1
cbvirus
cbvirus
30 sierpnia 2025, 21:52
Gattuso28

Nie, po prostu Newcastle podkradli wszystkie możliwe opcje na rynku.
0
savicevic88
30 sierpnia 2025, 20:32
Mama Rabjota się w końcu ógnie xD
Przecież my tak mocno naciskamy xD
0
daro12555
daro12555
30 sierpnia 2025, 20:18
Mamy typowo teraz zespół pod 4-3-3 atak Pulisic-Leao-Nkunku powinien się sprawdzać .Nkunku mimo ze nie wysoki ale jest silny fizycznie z Leao mogli by się w ciągu meczu wymieniać pozycjami żeby chaos w drużynach robić .Mam nadzieje jeszcze na obrońce ale z wysokej półki jak Laporte ,Akanji Geertruida,czy Antonio Silva .Za Chukwueze młody Rayan i środkowy napastnik jak Maxowi Gimenez nie pasuje .Przydałby też się jeszcze prawy obrońca np Juanlu Sánchez.
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2025, 20:22
4
cbvirus
cbvirus
30 sierpnia 2025, 20:33
Spokojnie. Pan beton Allegri ustawi 3-5-2 przechodzące w 5-3-2 i tyle będzie z tego potencjału Leao, Nkunku czy Pulisicia. Grunt, żeby Pavlović, Loftus Dzik i Fofana mieli miejsce.
1
daro12555
daro12555
30 sierpnia 2025, 20:37
Dlatego byłem przeciwny Maxaowi on ma DNA Juventusu. Milan od dawna z wielkiej trójki kojarzył się najbardziej z techniką i ofensywą jak na włochy.Inter z siłą kondycją wybieganiem a Juve z taktyką.
0
Cactus
30 sierpnia 2025, 21:04
I co nam wielkiego na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat się udało uzyskać dzięki temu skojarzeniu z techniką i ofensywą? Zespół ma być skuteczny i aspirować do realnej walki o tytuły. Co mi z pięknej i ofensywnej gry kiedy ona nie przekłada się na nic wymiernego?
Jeżeli pragmatyczny styl Allegriego da nam coś do gabloty to absolutnie nie będę miał nic przeciwko temu że gramy nudno i bez wielkich fajerwerków.
0
PiotrBalcerzak
PiotrBalcerzak
30 sierpnia 2025, 21:21
@Cactus a ja osobiście mam coś przeciwko, bo tego się nie da oglądać, nie chce używać zbyt brzydkich słów, ale w meczu z Cremonese, czy też wczoraj zbierało się na wymioty oglądając popisy naszych asów.
Dużo bardziej wolałem włączać mecze za Piolego, gdzie dostając 2:0 w papę po 30 minutach, wiedziałem że nie ma stresu, bo zespół ma charakter i to odrobi, choć pod koniec było oczywiście z tym nieco gorzej.
Reasumując; uważam, że grają tez dla kibiców i chyba każdy z nas woli oglądać w miarę ładna grę, niż granie na przepchnięcie kolanem i 1:0
2
daro12555
daro12555
30 sierpnia 2025, 21:22
Tylko tu ani tego ani tego nie ma .Milan wygrywa najczęściej trofea jak gra ładnie dla oka.
0
daro12555
daro12555
30 sierpnia 2025, 21:28
Zresztą piłkę nie ogląda się dla samego wygrywania to nie szachy. Ma być to i to .
0
MilanHomer
30 sierpnia 2025, 22:39
Cactus
Polska za Czesia 711, to super drużyna :0, świetne wyniki, piękna gra, nic tylko oglądać.

Rozumiem, że Milan za Conceicao się podobał, bo włożył uszatka do gabloty :0
0
cbvirus
cbvirus
30 sierpnia 2025, 22:48
Cactus

scudetto i 1/2 LM a co? Generalnie kierunek był dla nas bardzo dobry tylko zarząd to wszystko zepsuł, bo zamiast wzmacniać tamtą bazę, która była dobra, to postanowił rozbić ją młotkiem.
0
MrCostacurta
MrCostacurta
30 sierpnia 2025, 19:35
Wystarczyło wykupić Abrahama i pewnie lepiej byśmy wyszli na tym niż na jakichś Dowbykach. Czasem plany mocarstwowe kończą się szukaniem kogokolwiek byleby przyszedł przed końcem sierpnia.
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2025, 19:36
8
savicevic88
30 sierpnia 2025, 19:45
Zaraz przy wykupie włączyli by w to Saelemaekersa i bylibyśmy obecnie w jeszcze większej dupie.
7
MrCostacurta
MrCostacurta
30 sierpnia 2025, 20:05
Takich zdolności profetycznych to nie mam. Jeśli nie Abraham to Jovic. Nazwiska równie banalne jak te które obserwujemy.
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2025, 20:06
0
Vol'jin
30 sierpnia 2025, 20:39
No ten Jović w Milanie potrzebował fizycznie dochodzić do siebie prze pół roku strzeli 3 bramki na sezon i naglę tęsknota

a 2,5 mln euro za 3 napastnika w kadrze to jest conajmniej o 1 mln euro

ale tęsknota za kopaczem z serbii xD
3
MrCostacurta
MrCostacurta
30 sierpnia 2025, 21:15
To już pretensję proszę zgłaszać do władz klubu a nie do mnie. To oni robią to mercato xd
1
Werator12
Werator12
30 sierpnia 2025, 19:20
To okienko zapowiadało się całkiem ok oprócz sprzedaży cennego holendra. Ale od akcji z napastnikiem to jest jakiś niesmieszny kabaret
0
Gzikuu
Gzikuu
30 sierpnia 2025, 18:58
Dobra to już wypożyczmy Dovbyka byleby Embolo nie przyszedł. XD

Nunez, Lucca, Harder, Vlahović, Hojlund, Boniface, Jackson, Goncalo Ramos - a skończymy albo z Dovbykiem albo z Embolo. Ale upadek. Wspaniałe sobie poradził nasz zarząd.
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2025, 19:00
1
spread
spread
30 sierpnia 2025, 19:57
Nunez - 53 mln euro
Boniface - nie przeszedł nawet testów medycznych
Jackson - jakieś chore pieniądze za samo wypożyczenie
Harder, Lucca, Hojlund, kłóciłbym się, czy którykolwiek z nich jest dużo lepszy od Dovbyka
Goncalo spoko, jeśli zgodziłby się na wypożyczenie.
Vlaho najlepszy z nich.
Realnie przez całe mercato nie mieliśmy turbo ciekawych nazwisk, Dovbyk wcale nie jest najgorszy z tych wszystkich wyborów.
6
szymoninho19
szymoninho19
30 sierpnia 2025, 20:22
Spread tutaj każdy się spuszcza nad Vlaho jaki on to nie jest najlepszy i wgl. W juve kopał karne, nabił bramek a teraz pewnie nie przekroczy 10 goli w lidze. Jak można się podniecać chłopem który ma ego top, ucisza stadion po golu z karnego i kontrakt najwyższy w lidze gdzie nie przekłada się to wcale na jakość
1
spread
spread
30 sierpnia 2025, 21:34
szymoninho19
Sezon 24/25 - 17 bramek 4 z karnego
Sezon 23/24 - 18 bramek 2 z karnego
Sezon 22/23 - 14 bramek 3 z karnego
Ale mi to ponabijał z tych karnych...
Poza tym jest napisane "najlepszy Z NICH"
3
Shevc
30 sierpnia 2025, 18:48
Dovbyka na wypożyczenie można wziąć ale nie kosztem Gimeneza.
2
Lomaxini
Lomaxini
30 sierpnia 2025, 18:43
Szkoda czasu na tego Dovbyka, są ważniejsze pozycje do obsadzenia
1
alfik94
30 sierpnia 2025, 18:42
Nie jestem zwolennikiem ściągania tego Dowbyka. Mam nadzieję, że nie trafi ado Milanu.
5
cbvirus
cbvirus
30 sierpnia 2025, 18:31
Skupiamy się na ściągnięciu napastnika do formacji, gdzie mamy w miejsca a o ŚO cicho.
1
Conceição
Conceição
30 sierpnia 2025, 18:15
No jak już się uparł na tego dovbyka to wypożyczenie jest najlepsza opcja. Santi dostanie jeszcze trochę czasu.
7
Milanboy
Moderator Milanboy
30 sierpnia 2025, 18:15
Ta a ponoć Donnarumma na poważnie rozmawia z Galatasaray.

No tego to ja się nie spodziewałem xd.
0
Conceição
Conceição
30 sierpnia 2025, 18:18
Dollaruma
7
savicevic88
30 sierpnia 2025, 18:56
Niech idzie za pieniędzmi do Galaty a tam go srogo wydymają jak to Turasy mają w zwyczaju xD
4
gattusoBDG
gattusoBDG
30 sierpnia 2025, 17:33
Nie, Jackson nie zostanie graczem Bayernu :) Delap się zepsuł i wypożyczenie odwołane w ostatniej chwili
0
ósmy
30 sierpnia 2025, 17:44
Zaraz Højlund wróci do łask w M.U.bo Cunha zszedł z kontuzją, a Sesko wchodzi zazwyczaj z ławki, i wygląda jak kurczak bez głowy.
0
spread
spread
30 sierpnia 2025, 17:45
Jackson nie zgadza się na powrót i zaraz przejdzie badania, by podpisać kontrakt z Bayernem.
Nie wiem jak to wygląda, może tak zrobić?
0
Milanboy
Moderator Milanboy
30 sierpnia 2025, 17:56
Właśnie się nie zgadza na powrót xd.
0
Von Strauss
Von Strauss
30 sierpnia 2025, 21:43
Jeśli Chelsea ma zapis w umowie albo umowy jeszcze nie podpisała - to Jackson może sobie nie chcieć xD
0
LaMancha 98
30 sierpnia 2025, 17:03
Wracając do dyskusji o miejscu naszych środkowych obrońców w hierarchii ligowej.
Uważam że naszym obroncą brakuje tylko lidera defensywy i niemilabym nic przeciwko żeby 3 z 4 obrońców z puli Pavlovic/Tomori/De Winter/Gabbia była częścią drużyny mistrzowskiej
(Poprostu w idealnym świecie jednego z nich zamienił bym na lidera/kogoś z wyższej półki)
Skoro w tamtym sezonie Napoli zdobyło mistrza gdzie często ich obronę w momencie kontuzji Buongiorno stanowił zestaw:
Meret, Di Lorenzo, Rahmani, Juan Jesus, Spinazzola to naprawdę ja naszych obrońców na ten zestaw bym nie zamienił.
Co do hierarchii to oczywiście nie będę już nas porównywał do Napoli i Interu bo uważam że są poza naszym zasięgiem ale reszta nie ma całościowo lepszych defensyw.
Juve ma wracającego Bremera który oczywiście zjada naszych obrońców ale ani Gatti, Kelly czy Kalulu nie są indywidualnie lepsi od naszych obrońców.
Roma to samo, uważam że Ndicka to super obrońca i u nas byłby liderem ale reszta z nerwowym i elektrycznym Mancinim, mającym fatalny poprzedni sezon Hermoso, młodymi Ghilardim i Ziółkowskim to nie jest lepsza defensywa od naszej.
Atalanta ma fajnych obrońców bo Scalvini, Hien, Kossanou i Djimsiti to dobrzy obrońcy i tu rzeczywiście można by ich postawić troszkę wyżej niż nasza defensywa.
Fiorentina ma młodego Comuzzo który może być super obrońca ale obecnie to jest poziom podobny do De Wintera, reszta to Pongracic i Ranieri (no ja bym ich do nas nie brał)
Lazio ma robiącego też masę błędów Gile i Romagnioli który od półtora roku zaliczył spory spadek formy, reszta ich środkowych obrońców nie wymaga komentarza niech każdy sobie sprawdzi xd.
Bologna czy Como na pewno nie ma zawodników w obronie którzy gdyby pojawili się w plotkach że mogą do nas dołączyć kogokolwiek by tu zadowoliły (Lucumi jest co najwyżej do rotacji xd).
Podsumowując uważam że nasz zestaw defensywny spokojnie uprawnia nas do walki o miejsca 3-5 ale co jest ważne, każdy trener powie że jeżeli jakaś formacje można dobrym zorganizowaniem, komunikacją, zaangażowaniem, wzajemną pomocą i wspolpracą z innymi formacjami uczynić lepszą mimo braku w umiejętnościach poszczególnych graczy to tą formacja będzie obrona i tu jest pole do popisu dla Allegriego bo może nie mamy obrony na mistrza ale mamy na tyle dobrych graczy żeby uczynić nasza obronę porostu solidną.
To jest moje zdanie, mój pogląd na ligową stawkę, każdy może mieć własny zupełnie odmienny
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2025, 17:08
6
Paolo03
Paolo03
30 sierpnia 2025, 17:29
Dokladnie wystarczy spojrzeć na to kto bronił w Napoli. Juan Jezus czy Rahmani nie są turbo lepsi od naszych stoperów.
Jaką Milan obroną wygrywał Scudetto?
Co się stało później z naszymi obrońcami również każdy widział.
0
hyrus13
hyrus13
30 sierpnia 2025, 18:37
Doświadczony lider jest tu potrzebny jak chłopu jaja. Brakuje kogoś kto krzyknie, podpowie. Dzisiaj robi to najczęściej Gabbia, a jemu jeszcze sporo brakuje, choć szczerze wierzę w to, że on będzie czołowym obrońcą w lidze.
0
King Maldini
King Maldini
30 sierpnia 2025, 16:10
Teraz taki blitz by się przydał jak na koniec zimowego okienka. 4 wychodzące i 4 przychodzące. Jimenez, Musah, Chuku, Adli out I Dovbyk, Akanji, Rabiot, Juanlu in
2
Paolo03
Paolo03
30 sierpnia 2025, 17:38
Musah nie odejdzie jeśli mamy grac 352 bo kto będzie biegał na wahadle?
Mamy tam tylko Alexisa/Musaha i z lewej Espumisan No może jeszcze ten Athekame coś pogra ale pewnie tylko gdy któryś się połamie.
0
daro12555
daro12555
30 sierpnia 2025, 20:21
Widzę nazwiska innaczej trochę Rayan,Dovbyk, Akanji i być może ten Juanlu
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się