SCUDETTO


CENNA WYGRANA POMIMO PRZECIWNOŚCI! MILAN 1-0 BOLOGNA

14 września 2025, 19:48, Presidente Aktualności
CENNA WYGRANA POMIMO PRZECIWNOŚCI! MILAN 1-0 BOLOGNA

Słaba pierwsza połowa w wykonaniu obu drużyn. Mnóstwo błędów technicznych, czy niedokładnych podań. Pierwszy kwadrans ze wskazaniem na Milan, ale wyłącznie z uwagi na posiadanie piłki i jedną okazję Gimeneza. W 11' Modrić przejął na połowie boiska, szybka dwójkowa akcja Gimenez-Loftus Cheek zakończona strzałem tego pierwszego po ziemi, ale Skorupski sparował piłkę do boku. Wcześniej dwukrotnie strzelać z lewej strony pola karnego próbowali Rabiot oraz Modrić, ale w obu przypadkach obrońcy gości zdołali zablokować uderzenia. W 14' Bologna skierowała piłkę do bramki Maignana, jednak bardzo szybko sędzia zasygnalizował pozycję spaloną strzelca gola - Cambiaghiego. Najpierw zza pola karnego uderzał Orsolini, ale piłka po rykoszecie spadła za linię obrony, do której dopadł szybko właśnie Cambiaghi, ale był już na pozycji spalonej. W 16' efektownie środkiem przedzierał się Loftus-Cheek, ale na szesnastym metrze efektywnie zatrzymali go obrońcy przyjezdnych. W 21' Orsolini z prawej strony pola karnego, z ostrego kąta, szukał kolegów, ale podanie przeciął Maignan. W 24' Estupinan na lewej stronie boiska zszedł do środka, przełożył piłkę na prawą nogę i z okolic 16 metra uderzył na bramkę Skorupskiego. Niewiele brakowało, aby trafił do siatki, ponieważ piłka po strzale trafiła w zewnętrzną część słupka. Od tego momentu w meczu w zasadzie niewiele się działo. Obie ekipy rozgrywały długo akcje, bardzo często z wykorzystaniem bramkarzy, jednak nie potrafiły skonstruować akcji. Jedyną wartą odnotowania akcją była ta z doliczonego czasu gry. Milan miał rzut rożny, z którego dośrodkowywał Modrić na głowę Loftus Cheeka, jednak piłka po strzale Anglika minęła słupek bramki o około metr. Do przerwy bezbramkowy remis.

Zdecydowanie lepsza druga połowa po stronie Milanu, który zdominował rywali. Pierwszy przebłysk mieliśmy już w 52', kiedy to Rabiot ruszył z kontrą i zagrał na lewą stronę do Estupinana, ale ten nieco za mocno wypuścił sobie piłkę przez co jego dośrodkowanie spod linii końcowej zatrzymało się na bocznej siatce. W 59' Gimenez znalazł się w polu karnym, ale uderzył tyleż mocno po ziemi, co niecelnie. W 61' udało się jednak już znaleźć drogę do bramki. Loftus Cheek na prawo do Alexisa, ten schodzi do środka i podaje na 15 metr do wbiegającego Modricia, który płaskim strzałem pokonuje Skorupskiego wprawiając San Siro w ekstazę. W 68' kolejna okazja Milanu. Tym razem Ricci uderzał zza pola karnego i był bliski wpisania się na listę strzelców, ale piłka trafiła w słupek. W 70' znakomite dogranie Tomoriego w pole karne do Gimeneza, pomiędzy linię obrony a bramkarza, dzięki czemu napastnik Milanu znalazł się w sytuacji sam na sam ze Skorupskim, ale źle przyjął piłkę, co w konsekwencji utrudniło mu oddanie strzału, który zdołał zablokować polski golkiper. W 77' lewym skrzydłem przedzierał się Pulisic, minął jednego z rywali w polu karnym...stracił równowagę i się przewrócił, choć jednocześnie spoglądał na arbitra w oczekiwaniu na podyktowanie rzutu karnego. W 83' ponownie w akcji Gimeneza. Tym razem podanie prostopadłe od Pulisic, stanął oko w oko ze Skorupskim, jednak próbując minąć go za bardzo "wyrzucił się" do boku, przez co strzelając z ostrego kąta trafił w słupek. Kilka chwil później doszło do ogromnej kontrowersji. Piłka za linię obrony do Nkunku, ten opanowuje ją, ale jest przewracany ewidentnie przez Lukumiego. Napastnik Milanu szybko się podnosi i utrzymuje przy piłce, ale znowu się przewraca, bo kontakcie z Freulerem. Sędzia bez wahania dyktuje rzut karny. Przy zdumieniu całego stadionu sędzia po chwili zostaje wezwany do wideoweryfikacji, po czym oznajmia, że nie było kontaktu na linii Freuler-Nkunku i anuluje "jedenastkę". Decyzja ta wprawiła w furię Allegriego, który do arbitra technicznego rzucił kilka (zapewne) niewłaściwych sformułowań, co skończyło się dla niego czerwoną kartką. Na szczęście decyzje arbitra nie wpłynęły na wynik końcowy i Milan utrzymał prowadzenie 1-0.

AC MILAN (3-5-1-1): Maignan (56' Terracciano); Tomori, Gabbia, Pavlovic (46' De Winter); Saelemaekers, Fofana (65' Ricci), Modric, Rabiot, Estupinan; Loftus-Cheek (65' Pulisic); Gimenez (85' Nkunku)

Rezerwowi: Terracciano, Pittarella, De Winter, Odogu, Athekame, Bartesaghi, Ricci, Nkunku, Pulisic, Balentien

BOLOGNA FC (4-2-3-1): Skorupski; Zortea, Lucumì, Heggem, Lykogiannis (63' Miranda); Freuler, Ferguson; Orsolini (74' Odgaard), Fabbian (63' Bernardeschi), Cambiaghi (74; Rowe); Castro (83' Dallinga)

Rezerwowi: Ravaglia, Happonen, Moro, Bernardeschi, Rowe, Tomasevic, Odgaard, Dallinga, De Silvestri, Dominguez, Gonzalez, Vitik, Miranda

Bramki: Modrić 61'

Żółte kartki: Estupinan 10', Tomori 18', Saelemaekers 45+1', Miranda 73'

Arbiter główny: Matteo Marcenaro

Miejsce: Stadio San Siro (Mediolan)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



875 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ACMarek
15 września 2025, 10:33
A ja chcę pochwalić Estupinana zrzucił presję, ogarnął glowe i uwolnił swoje umiejętności. Zauważyłem że już drugą połowę z Lecce miał dobrą. Cala drużyna sprawia wrażenie pracy i wiary w jednym kierunku. Widać budowę jakiejś tożsamości.
0
k__f__c
k__f__c
15 września 2025, 10:07
Najlepsze co by nam się mogło trafić w zimie to oferta nie do odrzucenia za Fofanę od Arabów. Niech on idzie i robi miejsce bardziej jakościowym piłkarzom. Rubens moze zostać, jako pupil trenera.
1
groszek
15 września 2025, 09:55
Tartak Maxa działa. Oczy krwawią jak się to ogląda ale za tydzień po meczu z Udine dopiszemy kolejne 3 pkty co jest bardzo satysfakcjonujące.
0
Trefniś
Trefniś
15 września 2025, 09:33
Niesłychane, że tutaj merytoryczni odklejeńcy dalej bronią okienek Furlaniego i Moncady jak niepodległości. Jak tylko ze składu zniknęły ostatnie takie nabytki, to nagle gra na San Siro zmieniła się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
Oczywiście wyjątkiem jest Pulisic. Może tez nie ma co być za bardzo surowym dla Gimeneza, bo innej 9-tki nie ma, więc trzeba liczyć na jego odrodzenie.
Ale kolejny skład powinien wyjść bez Fofany i Pavlovicia definitywnie. Jak tylko ktoś da sensowną ofertę, to pozbyć się i ich i na zawsze zakopać te najgorsze okienka transferowe tego wieku w śmietniku historii. Nie wiem jak długo można się nabierać na "reprezentanta Francji" i "talent z RB". Ci piłkarze są tragiczni, a czasami się zastanawiam czy to w ogóle piłkarze.
2
Von Strauss
15 września 2025, 09:51
Gimenez to akurat całkiem ciekawy zawodnik i moim zdaniem akurat gdyby nie to, że Conceicao i Furlani go zepsuli (jeden posadził go na ławkę, drugi próbował wymienić go za większego ogóra do ostatnich minut okienka) to może głowa by dojechała. Fofana nie jest tragiczny, ale nie jest też wybitny - jako pomocnik "pierwszy do wejścia z ławki" byłby dobrym rozwiązaniem. A Pavlo - podobnie do Fofany, z tym, że nie jako pierwszy do wejścia xD Jak byłby zapchajdziurą na ławce to byłby spoko.
0
Trefniś
Trefniś
15 września 2025, 10:11
Fofana to jest obecnie graczem na poziomie Bakayoko z drugiej tury w Milanie. Jak tylko ktoś z Arabii znów złoży ofertę, to oddać tak szybo jak się da.
Pavlovic to połączenie Vhergary (piłkarsko) i Chielliniego (mentalnie). Za to drugie można sympatyzowac, ale pierwsze skreśla na starcie. 20 mln kosztował!

Gimenez - tutaj trzeba faktycznie brac pod uwagę okoliczności. Do sytuacji dochodzi, umie się ustawić i zrobić miejsce w polu karnym. To już przekreśla durne porównania do Piątka. Ale cała reszta nie dojeżdża. Wydaje się poważnym gościem, a jak więcej potrenuje niż będzie gadał o religii, to może się okazać jedynym dobrym wzmocnienie mercato sezonu 2024/2025 :)
Cała reszta do kosza i odpowiedzialni za to do lochu!
0
Von Strauss
15 września 2025, 10:21
Nie, no, Fofana jest jednak z oczko/dwa wyżej niż Bakayoko.
Pavlo - rozumiem, że nawiązujesz do Jhersona Vergary? Jak tak, to powiem szczerze - Pavlo jest na pewno o kilka oczek lepszy.

Na pewno lepiej by było, jakby zamiast nich trafił ktoś konkretny - ale to nie są piłkarze aż tak tragiczni, by nie mogli być zawodnikami wchodzącymi z ławki. Zwłaszcza przy naszym aktualnym składzie.
0
wielki prostownik
15 września 2025, 10:29
Pełna zgoda. Natomiast co do Gimeneza to mam mieszane odczucia. Gość masakrycznie psuje setki. On po 3 kolejkach powinien być liderem klasyfikacji strzelców z dużą przewagą. Tyle dostał patelni. Skuteczność dramat. Ale z drugiej strony to dochodzi do tych sytuacji, piłka go szuka a wczoraj z tego co kojarzę miał najwięcej przebiegniętych kilometrów z całego Milanu. Ja bym go nie skreślał bo potencjał tu jest ale chyba głowa nie dojeżdża
1
Von Strauss
15 września 2025, 09:08
Po tym meczu mam kilka uwag:
Fabbri to chyba skrót od fabricate xD
Gimenez ma timing, ma umiejętności, ma talent, ale głowa zabrał Conceicao ze sobą albo Furlani do Romy. Jak się uspokoi to zacznie strzelać.
Nkunku to kot, jak będzie zdrowy to będzie pociecha z niego.
Snickers na wahadle bardzo asekuracyjny i w zasadzie przez długi czas niewidoczny, zupełnie co innego niż jak grał z przodu.
Rabiot na plus, Modrić top, RLC moment dzika i potem znika, Ricci dobre wejście, a Fofana? Był, grał.
Jeśli chodzi o grę defensorów - to było widać, że gdzieś coś nie styka i lepsze zespoły nas mogą wyjaśnić. Jak będziemy tak grać w defensywie jak w pierwszej połowie - to powtórzę - będziemy się Modrić o top 4.
Bardzo brakuje Leao i Puliego, przez co większość kreacji spoczywa na Modriciu. Ale przynajmniej próbujemy grać coś na Gimeneza dzięki temu xD
0
Mellion
Mellion
15 września 2025, 09:50
"Będziemy się Modrić o top 4" - nwm czy to celowo, ale mega trafnie napisane, bo w takich meczach jak ten gdyby nie geniusz Maestro mielibyśmy wielkie ciężary. Oby tylko mu zdrowie dopisywało, bez Luki moze być ciężko. 3 mecz i 3 raz najlepszy od nas na boisku. Legenda.
0
Von Strauss
15 września 2025, 09:53
Celowo, pisałem to już po pierwszej połowie. Mistrz środka pola, prawdziwy lider. Ale sam niestety nam drużyny nie zbawi.
0
wielki prostownik
15 września 2025, 08:51
Moim zdaniem bardzo dobry mecz Milanu. W ofensywie Bologna skasowana całkowicie a z przodu też nieźle. Gdyby nie sędziowie i Gimenez to spokojne 3:0 powinno być. Idzie to w dobrym kierunku. Za Allegriego pięknie nie będzie ale za to efektywnie. A teraz Udinese. Boże, co to będzie za kopanina.
3
Gol
Gol
15 września 2025, 08:33
Sędzia mistrz, wczoraj nie chciał człowiek bana wyłapać to nawet nie wchodził na stronę, ale dawno taki anans nam meczu nie sędziował. Minimum 2 karne dla nas których nie dało się nie podyktować w dobie VARu, a jednak. Czułem się jakbym znowu oglądał Polską piłkę z fryzjerem na czele z początku XXI wieku. Bologna przesłaba, ale Milan w 1 połowie też wyglądał jak banda ogóreczków.

Najlepsi zawodnicy na ławce to nie ma się co dziwić, Ricci i Nkunku genialne wejścia, ale za tydzień znowu obejrzymy sobie Fofane i Gimeneza od 1 minuty zapewne :D

Gimenez wyraźnie po całym rozgardiaszu związny z próbą wytransferowania nie w formie.
1
KRWISTY
KRWISTY
15 września 2025, 08:04
Ja mam jeden wniosek przy Rabiocie Fofana na ławkę i powinien grać Ricci.
Modric mistrz ,Jashari na teraz będzie miał ciężko wskoczyć do składu.
Mecz ciekawy ,jak jeszcze Leo wsiądzie na siodło będzie bardzo ciekawie.

Gimenez sam nie wiem ,bardzo chce ,stara się ,ale i tak wychodzi kołkowate drewniane granie ,daje mu szansę do listopada jak się nie rozkręci to stracony w Milanie.
1
profesore
profesore
15 września 2025, 07:49
Wynik ponad styl
0
Diavo
Diavo
15 września 2025, 07:46
Rabiot wchodzi z marszu i jest jednym z najlepszych na boisku ,klasa światowa! Ricci jeszcze musi nabrać doświadczenia, kilka głupich strat.
Gimenez ma to cos,ale widać ze psychicznie zablokowany..
0
assa-666
assa-666
15 września 2025, 07:34
Sędzia to powinien publicznie lepę dostać na pysk. Dobrze, że Bologna nie wyrównała. Widać, że drużyna dopiero się poznaje. Fajne wejście Ricciego i Nkunku, będą z nich ludzie. Szkoda Gimeneza, widać jakąś blokadę w głowie, ale jak się odblokuje, to będzie pożytek, że hoho. Ogólnie mecz dziwny, bo jak mieliśmy przewagę, to Bologna nie istniała, ale co jakiś czas oddawaliśmy im pole. Zasłużona wygrana a powinna być wyższa. Do boju ACM. Modric kozak!!!
1
Victor Van Dort
15 września 2025, 03:32
Bardzo dobry mecz Milanu pierwsza połowa zaczęła się od szturmu ale bez widocznego efektu pozniej Bolonia przejęła piłkę ale z ich gry prawie nic nie wynikało, bramkarz Milanu nie musiał się wysilać. Milan przygasł a Bolonia nic nie pokazywała i kibice nie mieli co ogladać. Druga część to już była klasa, Gimenez powinien mieć 1bramke minimum a mógłby mieć i 3jakby był kotem, jeden karny też Milan mieć powinien, słupki Estup. i Ricci Milan odddal 14strzalów a Bolonia 5. Akcje jak tak gdzie Tomori wykłada pięknie piłeczkę wrzucając ja z prawej strony poza wykończeniem były bardzo dobre i nie było ich mało. Tak naprawdę spokojnie mogło być 3:0. Najlepsze na koniec, w drugiej połowie procent bramek oczekiwanych dla Bolonii 0,08 w całym meczu 0,17 nasi bramkarze nie musieli dokonywać cudów w bramce. Milan na zero z tyłu Tomori daje radę na prawej, De Winter powinien częściej otrzymywać szansę ma elegancję, dobrze wyprowadza piłkę, dobry w powietrzu. To był solidny mecz Milanu, nasz skład ma swoje deficyty a po przerwie reprezentacyjnej nie było sensu ryzykować przeciążenia i pewnie dlatego Puli usiadł a zagrał Ruben który trzeba mu oddać zagrał poprawnie wymęczył przeciwników coś tam gral. Gorzej z Fofana dla mnie ewidentnie gorszy niż Ricci. Reasumując mimo że wrażenia artystyczne nie rzucaly na kolana to jednak w pełni zasłużenie wygrał Milan, będąc wyraźnie lepszą drużyną. Nawet przecietny napastnik typu Cutrone Colombo czy Pinamonti by chociaż jedną bramkę z tych szans zrobił, anulowany karny też był irracjonalny gdyby wynik był wyższy odbiór byłby bardziej pozytywny ale w końcu trenuje Max a jego ulubiony wulynik to 1:0 więc jeśli Milan wygrywa 1:0 to chyba znaczy że sytuacja jest pod kontrolą.
1
kocyk
15 września 2025, 00:54
Pierwsza połowa tragiczny poziom. Komentatorzy mieli bekę i słusznie. W drugiej ciut lepiej, ale tak grający Milan będzie miał ogromne problemy żeby być w pierwszej czwórce.
2
Bandon
Bandon
15 września 2025, 08:54
Tak grający Milan to będzie walczył o Scudetto. 0,18 xG przeciwnika. 2 słupki, 2 niepodyktowane karne, na bramce mogliśmy postawić ręcznik i tak by nam gola nie strzelili. Tak to ma wyglądać. Jeszcze wróci Leao.
3
kamilus
15 września 2025, 09:21
@Bandon
3 słupki - Estupinan, Ricci, Gimenez. :P
0
Woolfik92
15 września 2025, 09:40
I jakby sie uprzec to i 3 karne, faule na Gimenezie i Pulisicu inny sedzie moglby podyktowac, ale tam VAR nawet nie chcial sprawdzac i pokazac lepsze ujecia.
0
Bandon
Bandon
15 września 2025, 09:52
Kamilus

Racja, chyba mam syndrom wyparcia po sytuacji Gimeneza
0
k__f__c
k__f__c
15 września 2025, 00:28
Wygla na to że taktyka Allegriego to zasadzić las w pierwszej połowie, a dopiero w drugiej wpuścić piłkarzy
5
Palpatine
Palpatine
15 września 2025, 00:04
Śmiem twierdzić, że nawet młodziak Balentien będzie bardziej przydatny od Gimeneza. Toż nawet Piątek wyglądał lepiej od tego pokraki.
6
Pavlović31
Pavlović31
15 września 2025, 01:24
Piątek w swoim pierwszym sezonie to i owszem, bo strzelał na zawołanie. W drugim pod nowym trenerem grał jakims cudem dużo słabiej, wyciągniesz wniosek?
0
lopezito84
lopezito84
15 września 2025, 00:01
Sędzia zdyskwalifikowany do końca sezonu, ale najważniejsze 3 pkt.
1
Orzelek79
Orzelek79
14 września 2025, 23:43
Gimenez jak usiądźcie na ławce to już się z niej nie podniesie. Jak wróci Leao ,Nkunku trochę potrenuje i Pulisic będzie w pełni formy to z przodu będzie ogień.
4
szyka
szyka
14 września 2025, 23:38
Brawo Max, drugie czyste konto w sezonie to jego zasługa....
Jeszcze 20 takich meczow I w marcu Max zobaczy co dalej:-)
Nkunku to Pan pilkarz przy Gimenezie i powinien grac kosztem meksykanina....
3
rafal0477
14 września 2025, 23:34
Byłem i widziałem. Po pierwsze atmosfera grobowa, zero dopingu,choć cała Curva sud była obecną. Rabiot i Luka inna liga,Alex im dorównuje,ale reszta odstaje. Ricci dał dobrą zmianę. Osoba historia to sędzia, totalna porażka, a anulowanie karnego to już zawodostwo..
10
imperator5000
14 września 2025, 23:31
Gdyby Allegri po tej akcji z dwoma faulami na Nkunku wyprowadził z tunelu labradora-przewodnika i wbił z nim na boisko, wymachując laską dla niewidomych, to bym mu wybaczył nawet tego Cheeka w ataku xD

Tymi kamerami mogą zajrzeć w dupę każdemu na stadionie, a mimo to potrafią na oczach milionów ludzi odstawić taką kaszanę. Co za pieprzony skandal.
11
Von Strauss
15 września 2025, 08:19
Jeszcze ciemne okulary by musiał założyć.

I tak - VAR akurat zajrzał w dupę xD
1
GWIDON1979
GWIDON1979
14 września 2025, 23:30
Oglądanie meczu bez kibiców na curva sud -jest dziwnie i cicho
0
Boateng93
14 września 2025, 23:27
Maignan - Snikcers Tomori Gabbia Estupinan - Ricci Modrić Rabiot - Pulisic Nkunku Leao

Takiego podstawowego składu sobie poproszę bez Fofan i Ćwików.
10
jarek2572
jarek2572
14 września 2025, 23:36
Fajnie by było... taka kadra, a takie głupie Ustawianie drużyny przez Maxa. Ja osobiście jeszcze bym Bertesaghiego za Estu wrzucił.
0
jarek2572
jarek2572
14 września 2025, 23:38
Aa i Tomori na ławkę, on już tego mistrzowskiego sezonu nie powtórzy...
0
szyka
szyka
14 września 2025, 23:39
Optymalnie byłoby, ale to pewnie jak Max wygra z 20 x w sezonie po 1-0:-)
0
Topero
14 września 2025, 23:26
Co mi się jeszcze podoba w tej chwili w Milanie Allegriego to cynizm i cwaniactwo, które szczególnie w końcówce spotkania było widać. Sędzia nie dyktuje nam ewidentnego karnego i nie ma głupiego zachowania jak dawniej... Z Piolim, Fonsecą czy Conceicao jestem pewny żebyśmy po tym stracili bramkę i było by 1-1 na koniec. Tutaj perfekcyjnie obrzydziliśmy grę Bolognii w końcówce tymi wymuszeniami fauli, nabijaniem na auty i rozgrywaniem na spokojnie. Brawo za to że mimo innej woli sędziego 3 punkty trafiają do nas.
11
Von Strauss
15 września 2025, 08:21
W końcu kałma - nie ważne, że boli, ważne, że bramka przewagi. W tym sezonie będziemy próbować tak betonować na 1:0 i się nie wychylać (patrz mecz z Lecce i calma calma do Musaha).
0
Topero
15 września 2025, 10:22
Nikt chyba się czegoś więcej po Maksiu nie spodziewał, jeśli uda mu się zabetonować tył z naszą wspaniałą obroną to przy takiej jakości z przodu zawsze coś wpadnie.
0
Topero
15 września 2025, 10:23
I z Lecce było 2-0, można powiedzieć że pogrom xD
0
adrian1992
adrian1992
14 września 2025, 23:24
Ja to bym w przyszłym sezonie widzial u nas Lewandowskiego
3
Orzelek79
Orzelek79
14 września 2025, 23:38
Myślałem o tym ostatnio i czuję że do nas trafi , nie wiem tylko kiedy.
2
Cisek666
Cisek666
15 września 2025, 06:04
Gdzieś było, że AI przewidziała dalsze losy Lewego i wyszło, że dwa kolejne sezony zagra u nas ;P
1
Przemek1899ACM
Przemek1899ACM
14 września 2025, 23:17
De Winter, Ricci i Nkunku powinni wyjść z Udine od początku.
Ricci dziś zrobił więcej niż Fofana w tych trzech meczach.
20
acmti__
acmti__
14 września 2025, 23:14
Trzeba podkreślić kolejny bardzo dobry mecz Salemakersa, chłopak jest w gazie.
14
landik
14 września 2025, 23:18
Tylko niech przestanie sie kłaść co chwile, bo czasami to komicznie wygląda :D
1
kamilus
14 września 2025, 23:18
Ale też do gola Modrica to niczym się nie wyróżniał, a w pierwszej połowie to wręcz był niewidoczny.
8
Pavlović31
Pavlović31
15 września 2025, 01:25
Przejął schedę po Theo z tym kładzeniem się.
0
ksieciunio
ksieciunio
14 września 2025, 23:14
Rabiot pokazuje jak powinno wyglądać wzmocnienie składu. Pierwszy mecz po transferze, od razu w wyjściowym składzie i finalnie najlepszy zawodnik na placu po Modricu. Oby tak dalej!
11
acmti__
acmti__
14 września 2025, 23:15
Chyba nikt się nie spodziewał niczego innego. Klasa sama w sobie od wielu lat.
5
Conceição
Conceição
14 września 2025, 23:13
Niestety nie mogłem dziś obejrzeć meczu ale widzę że pozytywne komentarze przeważają, jestem milo zaskoczony.

Modric klasa, jak zwykle z tego co widzę.

Sędzia do serie C...
3
The Legend
The Legend
14 września 2025, 23:16
Sergio, jak to możliwe, że taki fachowiec jak Ty nadal bez pracy?
4
Oskyy
Oskyy
14 września 2025, 23:18
Mecz dwóch różnych Milanów - przed zdobyciem bramki i wejściem Ricciego i Pulisica oraz ten po...
1
Conceição
Conceição
14 września 2025, 23:58
@The Legend

Obecnie jestem na terapii po moim półrocznym pobycie w Milanello
2
Jaca23
Jaca23
14 września 2025, 23:11
Jedno jest pewne, mimo czasem totalnej betonozy na boisku, ten sezon będzie emocjonujący.
5
il Capitano 1899
il Capitano 1899
14 września 2025, 23:11
Luka, Adrien zasługują na wyróżnienie

Ricci dlaczego ten facet gra tak mało?
Ogólnie:
Tragikodramat

3 punkty najważniejsze

Trzymam kciuki by czas w Milanello zbudował drużynę

Forza Milan
1
il Capitano 1899
il Capitano 1899
14 września 2025, 23:17
Zapomniałem dodać

Latające marynarki naszego trenejro wracają do łask

Będzie miał się czym facet wykazać w tym sezonie, na pewno okazji nie zabraknie
Edytowano dnia: 14 września 2025, 23:19
0
Jedrek1972
Jedrek1972
14 września 2025, 23:08
Druga połowa dobra ważne punkty może taki beton grać byle wygrywać ale widać obronna wreszcie gra jak trzeba
2
DarQ
DarQ
14 września 2025, 23:06
Dobry mecz Rabiota.
De Winter ok. - jest nadzieja , że nas pozytywnie zaskoczy.
1
Topero
14 września 2025, 23:05
Nie wiem co było gorsze w tym meczu sędziowanie czy gimenez
Ciekawe czy jeszcze są tu jacyś obrońcy jego jak to było 31 sierpnia...
5
Pavlović31
Pavlović31
14 września 2025, 23:09
No ja jestem, dobry wieczór. Sędziowanie zdecydowanie gorsze aczkolwiek słaby Gimenez, myślę że strzeli jeszcze gola żeby się odblokować i do przerwy reprezentacyjnej będzie grał wreszcie dobrze ;)
7
Sebolinho10
Sebolinho10
14 września 2025, 23:12
Również jestem i witam serdecznie. Ewidentnie widać że Gimenez jest jakiś sparaliżowany, ale poniekąd można za to podziękować naszemu zarządowi który zaczął go nagle wypychać z klubu. On potrzebuje gola na odblokowanie. W zeszłym sezonie takie sytuacje kończyłby golem.
3
Tanger
Tanger
14 września 2025, 23:26
Gimenez to dobry napastnik i na pewno kiedyś się odblokuje. Mam nadzieję, że jeszcze w Milanie. Jego problem to głowa. Jest okropnie spięty, przez co gubi się w najprostszych sytuacjach. W ostatniej akcji zrobił najtrudniejsze (położył Skorupskiego), a potem nie trafił w bramkę. 2x świetnie wkleił się w linię spalonego, a następnie spaprał resztę.
1
primo2p
primo2p
14 września 2025, 23:54
Potwierdzam co napisał Tanger, Gimenezowi brakuje tylko dojechać głową, bo sama gra, wyjście na pozycję, timing, powroty do tyłu itd. bardzo fajnie, jedyny mankament to jak ma okazję i nie strzela… Myślę że chłopak bardzo chce, może za bardzo, ale to pokazuje jak mu zależy i na pewno nie brakuje mu chęci. Przypuszczam że jakby strzelił w dwóch kolejnych meczach to już wszystko ruszy i będzie zbiegł kawał dobrego snajpera.
Muszą u nas pracować u Niego więcej nad głową … Max potrafi, ale czy pozostali…
1
Pavlović31
Pavlović31
15 września 2025, 00:55
W Milanie wielu zawodników ma problem z głową... To znaczy z mentalem ;) grają strasznie spięci i nie na 100% możliwości. Ostatnie słowa bodajże Capello nt tego ilu zawodników przewinęło się przez Milan w ostatnich 5 latach.
0
Pavlović31
Pavlović31
15 września 2025, 01:27
dobrze obrazują sytuację.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
14 września 2025, 23:05
Świetna druga połowa. Na dobrą sprawę, ten powinien się zakończyć dużo okazalszym wynikiem. Niestety, Gimenez totalnie zablokowany na razie. No i ten karny. Na moje oko, Nkunku był tam dwa razy faulowany. Allegri słusznie się zagotował. W defensywie top. Możecie gadać, że Bologna słaba i inne duperele. Moim zdaniem, Milan na nic im po prostu nie pozwolił. To tym bardziej godne pochwały, bo sędzia od początku meczu się nie patyczkował z kartkami dla nas. Personalia? Uważam, że jeśli w następnym meczu Fofana wyjdzie kosztem Ricciego, to coś tu jest nie halo. RLC mi się podobał. Ktoś powie, że Pulisić zrobił więcej po wejściu. Pewnie tak, ale należy brać pod uwagę to, że zupełnie inaczej się gra, kiedy wchodzisz na zmęczonego rywala. Modrić jest niesamowity po prostu. To był mega ciężki fizycznie mecz. A on nie dość, że cały wybiegał, to jeszcze go rozstrzygnął. Brawo Luka!
11
mmielczar123
mmielczar123
14 września 2025, 23:05
Miałem nie narzekać po 1:0, więc nie narzekam. Styl tragiczny, ale w tym sezonie patrzę tylko na wynik, a ten w ostatnich 2 meczach się zgadza. Obrona w końcu nie wygląda jak zbieranina paralityków. Zdarzają się pojedyncze wylewy, ale rywale mają problem z wypracowaniem porządnej okazji, a to już jest ogromny progres względem ostatnich sezonów. Prawdziwa weryfikacja nadejdzie dopiero po meczach z mocniejszymi rywalami, ale na ten moment gołym okiem widać sporą poprawę i za to brawa dla Maxa. Z przodu słabiutko, ale wciąż czekamy na powrót Rafy oraz dojście Pulisica i Nkunku do pełnej sprawności. Gimenez znowu beznadziejny i to bardzo martwi. Głowa kompletnie nie dojeżdża i czuć vibe CDK, który z każdą kolejną zmarnowaną okazją jeszcze bardziej się blokował. Alexis znowu zrobił dobrą robotę i jego obecność w pierwszym składzie jest najlepszą rzeczą wynikającą z gry w takim ustawieniu. Estu z meczu na mecz wygląda coraz lepiej. Mniej błędów w defensywie/ustawieniu, robi wiatr z przodu. Jak będzie zdrowy, to o jego formę się nie martwię. Rabiot z całkiem udanym debiutem, RLC i Fofana w swoim stylu, a Modrić... Nawet nie wiem, co napisać. Spodziewałem się, że da radę, ale chłop momentami ciągnie tę drużynę w pojedynkę i w każdym spotkaniu jest najlepszy na boisku. Jak ma tak grać, to niech gra do 50tki. Nkunku z ciekawym wejściem, ale sędziowie znowu się popisali i nie udało się wywalczyć karnego. Za tydzień Udinese, więc łatwo nie będzie, ale dobrze byłoby przedłużyć serię i zgarnąć kolejne 3 punkty, a najlepiej z czystym kontem w pakiecie :P
3
DarQ
DarQ
14 września 2025, 23:14
Pierwsza połowa mega toporna.
Ale w sumie były 3 słupki i kilka karnych nieuznanych.
Jakby ten mecz się zakończył 4 do 0 to paradoksalnie to też by był sprawiedliwy wynik. Także ten beton taki trochę elastyczny.
1
Sebolinho10
Sebolinho10
14 września 2025, 23:04
Pierwsza połowa fatalna. Miałem wrażenie że oglądam mecz B-klasy. W drugiej połowie się to trochę rozkręciło. Saelemakers znów pokazał że warto na niego stawiać. Ricci super wejście, rozruszał tę grę w środku pola i myślę że lepiej by było na niego stawiać niż na Fofane. Nkunku widać że potrafi grać w piłkę, De Winter pozytywnie mnie zaskoczył. Miałem wrażenie że obrona była pewniejsza niż z Pavloviciem. Na plus zasługuje fakt że mamy czyste konto. Bologna zbytnio nam nie zagroziła i to mi się podoba.

Loftus kiepsko, Fofana tak samo, Maignan znów kontuzja, Gimenez.....jego mi szkoda najbardziej. Chłopak ewidentnie jest pod ogromną presją. Jeszcze w zeszłym sezonie takie sytuacje kończyłby golem. On ewidentnie potrzebuje tej pierwszej bramki na odblokowanie. Wierzę w niego i w to że odpali.

Sędzia to jakieś nieporozumienie. Mam nadzieję że za to co odwalił z tymi niepodyktowanymi karnymi, w nagrodę otrzyma zawieszenie na dłuższy czas.
Allegri? Heh, na początku drugiej połowy zastanawiałem się kiedy rzuci marynarką. Długo czekać nie musiałem xD, aczkolwiek tylko ją zdjął. Na jego miejscu to temu sędziemu zaaplikowałbym duszenie tą właśnie marynarką.
Edytowano dnia: 14 września 2025, 23:06
2
Von Strauss
15 września 2025, 08:23
Powinien sędziemu zapakować tę marynarkę tam gdzie VAR nie dochodzi xD
0
im4te
im4te
14 września 2025, 23:04
przynajmniej po 3 kolejkach już się klaruje środek. Modric może grać z Riccim, do tego Rabiota i reszta wirtuozów na ławę .. Gimenez ławka na 100%, pewnie Leao będzie pomykać na szpicy docelowo..
2
savicevic88
savicevic88
14 września 2025, 23:04
Miej 10 możliwych powtórek z różnych kamer, wybierz tą najbardziej nieodpowiednią xD

Mercenaro wąchaj pałe!

Ciesz się, że Allegri ściągnął tylko marynarkę xD
Edytowano dnia: 14 września 2025, 23:05
9
Pavlović31
Pavlović31
14 września 2025, 23:07
Mercenaro, dobre. I sędzia z var tak samo. Kij mu na VARgę.
2
Ultras_milanu
Ultras_milanu
14 września 2025, 23:04
Mamy 3 pkt to kazdy zapomni jutro o tym karnym ale co by sie dzialo jakbysmy remisowali 0 0 wtedy ? Oj wyzywal bym go przez caly tydzien
0
Milpool
Milpool
14 września 2025, 23:02
Tak na Maxa tutaj narzekali a jak dla mnie to nie da się go nie lubić :D

Modrić cudowny, muszę mieć jego koszulkę
3
Abece
Abece
14 września 2025, 23:02
Ma ktoś klipa z akcją nkunku?
0
Lomaxini
Lomaxini
14 września 2025, 23:04
na socialach Eleven jest, na twitterze na pewno
0
_GAHU_
_GAHU_
14 września 2025, 23:02
Co bardzo mi się podoba to gra obronna drużyny jako kolektywu - wygląda to naprawdę dobrze. Po golu na 1:0 miałem flashbacki z poprzednich sezonów kiedy często się cofaliśmy i dostawaliśmy gonga albo broniliśmy tak chaotycznie że serce na chwilę się zatrzymywało. Dzisiaj w sumie przez praktycznie całe spotkanie miałem jakiś taki komfort psychiczny że ta Bologna nie stworzy większego zagrożenia pod naszą bramką. Fajnie też że nie cofnęliśmy się po golu na 1:0 tylko staraliśmy się prowadzić grę i zdobyć kolejne bramki. No i na koniec - po wymianie Fofany i RLC zaczęliśmy naprawdę fajnie grać.
4
Victor Van Dort
14 września 2025, 23:01
Wyjściowy skład był taki jaki był, przez wzgląd na to, że niektórzy (Puli) wracali z dalekich podróży lekko zmęczeni po meczach reprezentacji i najprawdopodobniej brak Pulisicia w podstawie to po prostu pozwoleniem mu na dojście do siebie. Dlaczego Fofana a nie Ricci? Pewnie dlatego że jak by tak od razu młody wygryzł reprezentanta Francji to po Gimenezie mielibyśmy drugiego piłkarza z załamaniem nerwowym. Ricci absolutna poezja, cudownie się go ogląda, miód na moje oczy. Modrić pokazuje dlaczego budowanie zespołu tylko na młodzieży to nie jest droga do sukcesu, młodzi mają swoje zalety ale starzy też mają swoje zalety, dziś Modrić jako jedyny umiał kopnąć piłkę prosto dlatego jest najlepszy.
0
Szczechu1899
Szczechu1899
14 września 2025, 23:01
Jest już nagranie ze słowami Allegriego do technicznego:


https://x.com/ProfMiodek/status/1648415174615789569
2
Gerada
14 września 2025, 23:01
Ricci przez 25 minut dziś zrobił jakieś 1232736% normy Fofany na każde pełne 90 minut. W tym porównaniu Włoch wypada jak nowe porsche z salonu ze starym zużytym Tico. Rubena brak kreatywności jeszcze jakoś znoszę bo wygląda w pewnych aspektach nieźle u Maksa... Ale Francuz jest po prostu słaby pod każdym względem. Rabiot też dość przeciętny debiut... Tylu drwali co Allegri potrafi wepchnąć do zespołu - mając inne sensowne opcje - to boli strasznie.

Podobnie sytuacja wygląda z Nkunku, który przez 10 minut wygląda jak Pan Piłkarz w porównaniu do Gimeneza... Nie chcę się znęcać nad Meksykaninem, bo nawet miewa jakieś momenty - ale napastnik musi mieć też szczęście, a on u nas narazie nie ma takowego nawet jakiegoś minimum w naszych barwach. No i Nkunku wydaje się być po prostu lepszym piłkarzem.

Sytuacja z karnym to mi się skojarzyła z tym jak chyba Pepe kiedyś rywala kopał i kopał - dwa razy faulowany ewidentnie... Po pierwszej sytuacji to jest zero jedynkowa sytuacja na czerwona kartka + karny. Tam nawet nie było miejsca na interpretacje. Nasz napastnik mimo to wstaje, gra dalej, dostaje natychmiast kosę i drugi raz leży... No tego się nie da obronić.

W ogóle bardzo słaby występ Marcenaro.
1
yagi
yagi
14 września 2025, 23:05
Hm... no zgadzam się ogólnie, ale ten Rabiot to chyba jednak całkiem nieźle...
3
Milanboy
Moderator Milanboy
14 września 2025, 23:41
A może Ricci to lepszy piłkarz od Fofany I tyle? Fofana to przeciętniak który prócz dynamiki nie robi jakiejś różnicy
0
ósmy
14 września 2025, 23:01
Pomalutku, pomalutku, i już doganiamy Cremonese :)
4
Pavlović31
Pavlović31
14 września 2025, 23:00
A na Varze kto siedział? Też powinien być zawieszony dożywotnio. Niby dopiero 3 kolejka a już mamy kandydata na wałek sezonu. Można się spodziewać że do końca sezonu będzie duża konkurencja
Edytowano dnia: 14 września 2025, 23:02
5
Jaca23
Jaca23
14 września 2025, 23:07
Ostateczną decyzję i tak podejmuje główny. Tym bardziej, że oglądał na monitorze.
0
Pavlović31
Pavlović31
14 września 2025, 23:22
Zgodzę się. Nawet przy tym drugim kontakcie to czysty karny ale gdyby pokazano mu obydwa kontakty to miałby pełniejszy obraz sytuacji. Nie żeby to coś miało zmienić bo intencje były jasne...
0
seba1910
14 września 2025, 23:00
Wejście Ricciego i Pulisica na duży plus. Drużyna odżyła
Karny ewidentny na nkunku za pierwszym razem.
Gimenez dochodzi do sytuacji. Potrzebuje czasu , żeby się odblokować.
Najważniejsze zwycięstwo.
Forza Milan
1
Misiak
Misiak
14 września 2025, 23:02
Leao wraca i pójdzie na ławę, jeszcze nkunku złapie forme
1
Milanboy
Moderator Milanboy
14 września 2025, 23:00
Uważam że zagraliśmy naprawdę bardzo dobre spotkanie i widać że mamy parcie na bramki, to bardzo mi się podoba, ale niesyty brakuje nam 9, bo znów Gimenez bardzo źle.

Modric modric modric, co ja mam mówić, gość ma 40 lat i jest liderem drugiej linii w Milanie I póki co jednym z najlepszych graczy w Serie A. Ricci powinien grać od 1 minuty, bo jego wejście uspokoiło nam grę oraz Włoch gra inteligentnie w porównaniu do Fofany.
2
Tanger
Tanger
14 września 2025, 23:05
U Gimeneza przede wszystkim szwankuje głowa. Albo on za bardzo chce albo jest tak spięty, że zapomina piłkarskiego fachu w teoretycznie prostych sytuacjach. Przecież w ostatniej, najlepszej akcji on dobrze zrobił to, co najtrudniejsze, żeby potem wyłożyć się na strzale do pustej bramki.

Mecz w wykonaniu Milanu wyglądał bardzo dobrze też z tego powodu, że Bologna dała dziś ciała po całości. Obiektywnie, to powinno skończyć się na 2-3/0, jakby Milan dostał i wykorzystał chociaż jednego z zasłużonych karnych, a Gimenez wykorzystał swoją najlepszą sytuację.
0
yagi
yagi
14 września 2025, 22:57
Nkunku i Ricci do pierwszego składu!
10
Lomaxini
Lomaxini
14 września 2025, 22:58
Ta już to widze, Loftus na 9 i Pulisic obok niego a pomoc zostanie taka sama na Udinese
2
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się