73 754 – dokładnie tylu kibiców oglądało w niedzielę zwycięstwo Milanu nad aktualnym mistrzem Włoch. Rossoneri pokonali drużynę Napoli 2:1 po bramkach Alexisa Saelemaekersa (3') oraz Christiana Pulisica (31').
p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
1. | SSC Napoli | 6 | 5 | 0 | 1 | 12-6 | 15 | |
2. | AS Roma | 6 | 5 | 0 | 1 | 7-2 | 15 | |
3. | AC Milan | 6 | 4 | 1 | 1 | 9-3 | 13 | |
4. | Inter Mediolan | 6 | 4 | 0 | 2 | 17-8 | 12 | |
5. | Juventus FC | 6 | 3 | 3 | 0 | 9-5 | 12 | |
6. | Atalanta BC | 6 | 2 | 4 | 0 | 11-5 | 10 | |
7. | Bologna FC | 6 | 3 | 1 | 2 | 9-5 | 10 | |
p. | Strzelec | Bramki |
1. | Christian Pulisic | 4 |
2. | Riccardo Orsolini | 4 |
3. | Marcus Thuram | 3 |
4. | Nico Paz | 3 |
5. | Matías Soulé | 3 |
6. | Lautaro Martínez | 3 |
7. | Kevin De Bruyne | 3 |
8. | Matteo Cancellieri | 3 |
AC Milan i Emirates ogłosili dziś odnowienie swojej historycznej współpracy, rozpoczętej w 2007 roku. Linia lotnicza pozostanie Oficjalnym Partnerem Lotniczym oraz Głównym Partnerem Rossonerich, świętując tym samym dwadzieścia lat u boku klubu.
Maikel Oettle, dyrektor ds. handlowych Milanu, powiedział: "Odnowienie relacji z Emirates to dowód jednej z najbardziej historycznych i podziwianych współprac w świecie piłki nożnej – wspólna droga, która patrzy w przyszłość z ambicją i wizją. Emirates nadal będzie nam towarzyszyć, przyczyniając się do umacniania solidnych fundamentów naszego klubu, a także – wspólnie z nami – łączyć nowe pokolenia fanów na całym świecie i tworzyć wyjątkowe doświadczenia, wykraczające daleko poza boisko".
Odnowienie umowy podkreśla także strategiczne znaczenie Dubaju i całego Bliskiego Wschodu, kluczowego rynku dla przyszłości Milanu, gdzie w 2023 roku otwarto Casa Milan Dubai (centrum, które jeszcze bardziej zacieśniło współpracę z Emirates). Obie międzynarodowe marki są łącznikami kultur i społeczności – to wspólna wizja, która w 2025 roku nabiera szczególnego znaczenia dzięki 25-leciu połączeń lotniczych między Mediolanem a Dubajem – trasie, która zbliżyła pokolenia Włochów i otworzyła nowe możliwości wymiany kulturalnej i gospodarczej.
nie zmienia to faktu, że w porównaniu do europejskiej czołówki jesteśmy ostro w tyle, bo "najpopularniejsi" biorą za główną reklamę na koszulce po około 70 baniek za sezon
Wywalić kozo... tzn. Arabów z koszulek!
-tylko Gazdis i Elliott umieją parafować umowę, a Redbird zrobił to tak by klub upadł.