SCUDETTO


MILAN 0:0 JUVENTUS: BEZ BRAMEK W HICIE KOLEJKI

26 kwietnia 2026, 19:44, patrykpolonski Aktualności
MILAN 0:0 JUVENTUS: BEZ BRAMEK W HICIE KOLEJKI

AC Milan zremisował z Juventusem w meczu 34. kolejki Serie A. Na przestrzeni całego spotkania nie padły żadne bramki.

Trzeba było trochę poczekać, zanim mecz się jakkolwiek rozkręcił. Przez większość pierwszej połowy gra toczyła się tak naprawdę wyłącznie w środku pola. Najlepiej świadczy o tym fakt, że do 10 minuty nie padł żaden strzał - choćby niecelny. Dopiero po upływie tych 10 minut swoich sił spróbował jeden z graczy Juventusu, ale został zablokowany.

Gra zrobiła się bardziej dynamiczna na przełomie pierwszego i drugiego kwadransa. W 26. minucie turyński zespół wykonał rzut wolny. Goście wywalczyli jednak wyłącznie rzut rożny, który zakończył się oddaleniem gry z pola karnego Milanu. Później dwie sytuacje podbramkowe stworzyli sobie podopieczni Massimiliano Allegriego. Najpierw prostopadłe podanie dostał Pulisic, ale zagranie było zbyt mocne i piłka opuściła plac gry. W 35. minucie "Rossoneri" byli jeszcze bliżej zdobycia bramki. Rabiot próbował zaskoczyć bramkarza strzałem z granicy pola karnego, ale trafił prosto w Di Gregorio. Minutę później przenieśliśmy się na drugą stronę boiska. Conceição zagrał piłkę w pole karne, dopadł do niej Thuram, który trafił do siatki, ale odgwizdano spalonego. Później "Stara Dama" miała jeszcze jedną dogodną sytuację. Swoich sił z ostrego kąta spróbował Conceição, ale wybronił to Maignan. W przerwie na tabeli widnieje bezbramkowy remis.

Druga część rywalizacji rozpoczęła się w podobnym stylu, jak pierwsza – bardzo spokojnie, z niewielką liczbą podbramkowych sytuacji. I choć oczywiście ostatecznie oba zespoły miały w przeciągu tych trzech kwadransów swoje pojedyncze ofensywne zrywy, to tak naprawdę do końca żadna z drużyn nie przejęła inicjatywy, a gra toczyła się głównie w środku pola. W 50. minucie w dogodnej sytuacji znalazł się Alexis Saelemaekers. Belg odnalazł się w polu karnym Juventusu, ale piłka po jego strzale trafiła w poprzeczkę. I wydaje się, że to był moment w którym Milan był najbliżej zdobycia gola na przestrzeni całego meczu. Później już nieco częściej zagrożenie stwarzali Turyńczycy. W 68. minucie piłkę w pole karne wrzucił jeszcze Ricci, ale sytuację szybko wyjaśnili obrońcy ekipy gości. W 74. minucie wydawało się, że formacji obronnej Milanu wyrwie się Conceição, który omal nie znalazł się w sytuacji sam na sam. Skutecznie w ostatniej chwili interweniował jednak Pavlović. Dwie minuty później swoich sił spróbował Koopmeiners, oddając strzał bezpośrednio z rzutu wolnego, z ostrego kąta - nieskutecznie. W 85. minucie do futbolówki po dobrej wrzutce doszedł David, ale nie trafił czysto w piłkę i nie stworzył ostatecznie żadnego zagrożenia. Ostatnia akcja podbramkowa w tym spotkaniu miała miejsce w 4. minucie doliczonego czasu gry, kiedy piłkę w szesnastkę z bocznej strefy boiska wrzucił Yildiz. Nie znalazł się jednak żaden zawodnik, który byłby w stanie wykończyć tej sytuację. 

AC MILAN 0:0 JUVENTUS

Żółte kartki:

AC Milan - Bartesaghi 38', Estupiñan 75'

Juventus - Cambiaso 21', Boga 72', Locatelli 86'

AC MILAN (3‑5-2): Maignan; Tomori, Gabbia, Pavlović; Saelemaekers, Fofana (Ricci 67'), Modrić (Jashari 80'), Rabiot, Bartesaghi (Estupiñan 46'); Pulisic (Füllkrug 62'), Leão (Nkunku 80').

Ławka rezerwowych: Pittarella, Terracciano; Athekame, De Winter, Estupiñan, Odogu; Jashari, Loftus-Cheek, Ricci; Füllkrug, Gimenez, Nkunku.

JUVENTUS FC (3-4-2-1): Di Gregorio; Kalulu, Bremer, Kelly; McKennie, Locatelli, Thuram (Koopmeiners 71'), Cambiaso (Holm 71'); Conceição (Zhegrova 80'), Boga (Yildiz 80'); David (Vlahović 88').

Ławka rezerwowych: Perin, Pinsoglio; Gatti, Holm; Koopmeiners, Kostić, Miretti; Openda, Vlahović, Yıldız, Zhegrova.

Sędzia: Simone Sozza (Seregno)

Stadion: Stadio Giuseppe Meazza (Mediolan)

*** SKRÓT SPOTKANIA ***


#

426 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
boro215
boro215
27 kwietnia 2026, 00:14
Powiem tak, dawno nie byłem tak szczęśliwy, kiedy siedziałem dziś na trybunach San Siro :D A co do meczu no kurde szkoda tej poprzeczki Snickersa, niestety Rafałek nam się cofa w rozwoju, wyklinał go nawet siedzący obok mnie 10-latek xd Puli na ławkę się nadaje obecnie, przeszedł obok meczu. Ale akurat patrząc na nasze ostatnie dokonania to remis brałem w ciemno, jedyne czego nie chciałem widzieć to przegrana. Trochę boli brak oprawy na Curva Sud (oprócz protestu przez ceny biletów i jednego transparentu) ale piknikowo to nie było ;)
1
Boateng93
Boateng93
26 kwietnia 2026, 23:59
Tylko po to, żeby była LM w której wszyscy będą nas lać nie wytrzymam kolejnego sezonu oglądania tego czegoś.
1
milan2002
milan2002
26 kwietnia 2026, 23:49
Jestem ciekaw czy Allegri zostanie na kolejny sezon. Wywalczy LM, ale kosztem takim, że piłkarze z ofensywy srogo stracili na wartości. Dziś Gimenez to w zasadzie Origi 2.0. Od prawie roku nie strzelił gola. Nkunku, którego zawsze broniłem też daleko od oczekiwań. Fullkruga pomijam. Puli złapał jakiegoś wirusa w Sylwestra przez którego kopie się po czole. No i wreszcie Leao, któremu od wielkiego dzwona coś wychodzi i też stracił na wartości.W klubie gdzie Excel jest Bogiem nie wiem czy Allegri się utrzyma. Może jednak kadra.
0
k__f__c
k__f__c
26 kwietnia 2026, 23:45
Nie da się na to patrzeć, jak komuś to pasuje taki wykastrowany z emocji futbol to gratuluję.

I co za różnica czy LM czy LE skoro i tak będzie wpier..l od byle przeciętniaka
2
Conceição
Conceição
26 kwietnia 2026, 23:45
A L L E G R I M A S T E R C L A S S

Nic dodać nic ująć.

Jest spoko... Nie jest dobrze ale jest spoko bo nadal top4.

Jednak w przyszłym sezonie zostaniemy zweryfikowani w LM z taką grą, bo lepszej się nie spodziewam.

Większość pierwszego składu to gracze na ławkę.
0
mmielczar123
mmielczar123
26 kwietnia 2026, 23:19
Z jednej strony tracimy najmniej goli w lidze i zachowujemy po 2 czyste konta z Juve i Interem, a z drugiej w konstruowaniu akcji bliżej nam do Lecce niż reszty czołówki Serie A.

W sumie po wyborze trenera każdy spodziewał się, jak będzie wyglądał ten sezon. Przede wszystkim Max miał awansować do LM + ogarnąć defensywę i wszystko wskazuje na to, że swoje cele wypełni. Dać mu kilku lepszych wykonawców i w przyszłym sezonie też pewnie zrobi top 4. Na dłuższą metę trzeba będzie poszukać innych rozwiązań, ale nie wyobrażam sobie zmiany trenera w najbliższych miesiącach. Niby ciężko się na to patrzy, ale z taką kadrą i tak uważam, że Allegri robi dobrą robotę. Obronę dostał właściwie taką samą jak w zeszłym sezonie (zabrali mu Thiawa, którego chciał zostawić), wahadła "wzmocnili" Estupinanem, przeciętnym Alexisem, który wrócił z wypożyczenia i nieokrzesanym Athekame, a do ataku nie sprowadzili żadnej 9tki i chłop musi sobie radzić z Leao na szpicy, bo reszta wypada jeszcze gorzej. Do tego Pulisic jak na złość wpadł w niewytłumaczalny dołek (przez pół sezonu sam ciągnął ofensywę). Ilu z naszych piłkarzy nadaje się do gry na najwyższym poziomie? Mike, Rabiot, 40-letni Modrić, Pulisic w formie i Leao, ale w innym systemie i jak mu się chce. Reszta to na ten moment co najwyżej gracze do rotacji. Maxowi można wiele zarzucić i pewnie dałoby się wyciągnąć kogoś, kto wycisnąłby z tej drużyny więcej, ale jak mamy czytać o wyborach między Lopeteguim a innym Tedesco, to już zostawmy tego Allegrego i załatwmy mu 2 porządnych obrońców, wahadłowych, pomocnika i 9tkę.
4
mn7
mn7
26 kwietnia 2026, 23:29
Dlatego Camarde wypożyczyli do Lecce - żeby liznął taktykę konstruowania akcji imienia Corto Muso w większym wymiarze minut.
2
ósmy
ósmy
26 kwietnia 2026, 23:31
Mimo wszystko z taką kadrą;
- nie powinno się tracić 7 pkt z beniaminkami,
- przegrywać u siebie z Udinese 3-0,
- grać tak, aby przede wszystkim nie odsłaniać się, atakować minimalistycznie, z taktyką lepiej nie wygrać, niż ryzykować porażkę.
- strzelac jedną bramkę (spadkowiczowi) podczas 4 ostatnich kolejek.
2
Vol'jin
Vol'jin
26 kwietnia 2026, 23:34
a w zeszłym sezonie ta kadra nie powinna zaczynać mecze z handicapem dla rywala 1-2 gola w plecy grając 4-3-3

a personalnie ta obrona się nie zmieniła więc wolę de facto to co dziś niż to co rok temu czy nawet dwa. Chyba, że lubicie piątaka od Interu dostawać to proszę bardzo
2
Przemek1899ACM
Przemek1899ACM
26 kwietnia 2026, 23:17
Ta drużyna w ogóle się nie rozwija.
Ten trener nic nowego nie wprowadza w grze.
Grają cały czas ten sam piach i zero poprawy.
Czy przegrywają czy wygrywają grają to samo w tym samym tempie.
Zero jakichkolwiek widocznych nowych zagrań, schematów czy elementu zaskoczenia.

Druga sprawa, to aż wydaje się wręcz absurdalne, że nagle 5 powiedzmy „napastników” nagle straciło talent do strzelania bramek.

Milan jest tak brzydki, że aż mnie serce boli.
5
szyka
26 kwietnia 2026, 23:13
Mamy 4 mecze, trzeba wygrać 2 i mamy ligę mistrzów. My potrzebujemy strzelby z przodu, jak gramy na 0 z tyłu i w meczu mamy 3 setki to trzeba dwie wykorzystać i dograć mecz do konca, a w Milanie obecnie nie ma skuteczności, ani napastników, ani pomocników. Lewy i Vlahovic in, pożegnać fullkruga, nkunku, gimeneza, za dodane Goretzka i Bernardo Silva, pulisic i Leao będą mogli grać na skrzydlach i scudetto nasze...
Ale to już robota zarządu, allegro chciał obrońcę i napastnika to dostał fullkruga....
0
Vol'jin
Vol'jin
26 kwietnia 2026, 23:39

Ale to już robota zarządu, allegro chciał obrońcę i napastnika to dostał fullkruga....

Niedobra tak mówić, przecież dostał transfery prawie jak Conte i powinno być scudetto :)
1
Pablo78
Pablo78
26 kwietnia 2026, 23:11
ciekawe czy coś do układu tabeli da mecz w następnej kolejce como-napoli....
0
pwentrys
pwentrys
26 kwietnia 2026, 23:09
Ten sezon to absolutny wstyd w wykonaniu serie a. Zdecydowanie najnizszy poziom jaki kiedykolwiek widzialem. Jeszcze lata 21-24 sie bronily bo strzelalismy srednio na mecz porownywalnie co PL ale ten sezon dobitnie pokazuje poziom Wloskiej pilki. To nie jest tez tak, ze wloska pilka jest biedna, wszak od serie a wiecej wydaje tylko Anglia…
2
Constant2015
Constant2015
26 kwietnia 2026, 23:08
Nie ma jak to przed meczem być na maksa zajaranym tym ze Milan gra i być nastawionym na dobry mecz i zwycięstwo naszych. A później bycie zawiedzonym na maksa i zepsuty humor przez następne dni. Już wolę top 5 z grą taka jak Como, niż scudetto z taką betonoza jaka nam oferuje rzemieślnik z Livorno...

Pomyśleć że ja specjalnie wykupiłem subskrypcje na Polsat Box Go, żeby w spokoju ogladać mecze zamiast walczyć z reklamami i wyskakującymi nowymi stronami na strumyku tylko po to, zeby ogladac milan (i czasem opcjonalnie popatrzec na siatkarzy i inne mecze)

Oby doczłapac do konca sezonu (jak oni wypadna poza top4 to ja nie wiem...)
Edytowano dnia: 26 kwietnia 2026, 23:13
3
Vol'jin
Vol'jin
26 kwietnia 2026, 23:30
to możesz iśc kibicować Como

Dobrze wiemy, że po Allegrim przyjdzie tu ktoś pokroju Lopeteguiego

a ogrywanie zawodnikom Realowi jak to robi Como z Pazem i Ramonem, nie przystoi przecież Milanowi
0
k__f__c
k__f__c
26 kwietnia 2026, 23:42
Brahim Diaz :]
3
Pablo78
Pablo78
26 kwietnia 2026, 23:07
fullkrug to zapuszczony,wolny,ociężały co allegri chciał osiągnąć...tylko osłabił drużynę!!
1
szyka
27 kwietnia 2026, 00:09
Może chciał pokazać Cardinale jakim wzmocnieniem go uraczył w zimowym okienku....
0
Gerada
Gerada
26 kwietnia 2026, 23:05
Dziś dla odmiany sporo pozytywów było moim zdaniem widać.

Leao tak grającego jak dzisiaj nie widziałem chyba jeszcze w tym sezonie. Skoncentrowany, swobodny - i przede wszystkim: grający głównie na skrzydle w swoim dawnym stylu.

24/27 udanych podań (przy czy jedno z nieudanych to świetna prostopadła piłka do Bartesaghiego, gdzie młody zglitchował zamiast wyjść po prostu 1 na 1 z bramkarzem)

2/2 udane dryblingi

A sytuacja wykreowana do Saleamakersa no to czapki z głów.

Z resztą - wg SofaScore - nasz najlepszy gracz z pola wspólnie z Pavlovićem.

Jak w takiej roli Portugalczyk dogra sezon to może być asem w talii na pozostałe spotkania.


Gdyby nie zmarnowana setka to też dobry (wreszcie) występ Alexisa.

No i Estupinian - w normalnych warunkach - powinien chyba na końcówkę sezonu na stałe posadzić Bartesaghiego na ławkę. Davide jest większy i... tyle. Pod względem reszty atrybutów to między nimi obecnie jest przepaść - i to pamiętając, ze Ekwadorczyk absolutnie idealny nie jest.


Uważam też, że to kolejny mecz rangi premium w tym sezonie, który zagraliśmy dobrze - Juventus był bezzębny. Umówmy się: w 3/4 spotkań w sezonie skupienie się tylko na destrukcji jest karygodne i to jest kolosalny głaz do ogródka Allegriego. Ale na mecze takie jak dziś to dobre nastawienie - nie dać nic zrobić rywalowi, samemu stworzyć jakieś sytuacje - i jak wpadną to wygrać, a jak nie to zremisować. Milan dziś wyższe xG niż goście, którzy poza jałowym posiadaniem piłki, w zasadzie nie tworzyli nic.


Oczywiście, po drugiej stronie nieco "różowego" odbioru spotkania, oprócz Bartesaghiego, Pulisić i - mimo jakichś tam starań - Fulkrug. Amerykanin dziś - nawet jak na swoją ostatnio "nienajwyższą" dyspozycję - dużo poniżej poziomu. Niemiec natomiast - niestety na swoim standardowym. Natomiast odbieram to jako - dostał dziś szansę bo ostatnio mega rozczarował konkurent - czyli Gimenez.


Oby udało się to top4 ugrać, a idealnie jak na spokojnie i przed ostatnią kolejką.
7
Pablo78
Pablo78
26 kwietnia 2026, 23:04
salemahers odchylony jakby lekceważąco strzelił potem ni to podanie ni to strzał.....i zero z takich akcji
1
Ultras_milanu
Ultras_milanu
26 kwietnia 2026, 23:04
Nie jestem zly z tego wyniku , mowilem przed meczem ze remis biore w ciemno , wazne zeby nie przegrac , szkoda tych 2 sytuacji rabiota i snikersa
Nie wiem po co allegri wpuszcza to miernoctwo na napad , ja juz wole ogladac Rafe albo pulisica niz fullkruga bo oni maja takie cos ze akcje zrobia czasem z niczego albo zrobia jedna a porzadna a ten nje gra nic a kompletnje nic
0
Conceição
Conceição
26 kwietnia 2026, 23:03
Może ktoś zrobić highlight z naszych ataków gdzie zagrozilismy rywalom?

Chętnie obejrzę te 10 sek jeszcze raz
1
kamilus
kamilus
26 kwietnia 2026, 23:04
Strzał Rabiota prosto w bramkarza i poprzeczka Alexisa i to chyba wszystko - na upartego razem z powtórkami da się zrobić materiał dłuższy niż 10 sekund. :P
1
Szczechu1899
Szczechu1899
26 kwietnia 2026, 23:00
Esencja haramballu.
0
KacperS
KacperS
26 kwietnia 2026, 22:59
Rozumiem wszystko bo to był dobry mecz dobra defensywa, dobra pomoc, atak lepszy powyżej średniej w rundzie rewanżowej ale nie rozumiem jednego czyli braku Gimeneza czemu wszedł Niemiec a nie właśnie on?

0
Vol'jin
Vol'jin
26 kwietnia 2026, 23:01
Może mecz z Hellasem by ci to wyjaśnił

jak chłop nie potrafi wygrac pojedynku fizycznego z rywalami, to chcesz go na Bremera wystawiać ? ;]
0
kamilus
kamilus
26 kwietnia 2026, 23:01
Może trochę prawdy jest w tym, że jak Max ostatnio wpuścił Gimeneza to on zagrał tak, że Allegri myślał nawet o wędce?
0
k__f__c
k__f__c
26 kwietnia 2026, 23:02
Bo Gimenez jest tak beznadziejny
0
satoshi
satoshi
26 kwietnia 2026, 23:03
Wędkę powinien też dostać allegri za ten antyfutbol i bez jajeczność
1
ACstach
ACstach
26 kwietnia 2026, 22:58
Teraz już tylko znowu wstać rano i przekonać swój umysł, że to był tylko zły sen i z uśmiechem jechać do roboty.
0
milan2002
milan2002
26 kwietnia 2026, 22:55
O panie... Czekać na mecz tydzień i później przespać 3/4 i być z tego zadowolonym. Pomyśleć, że ktoś poleciał samolotem do Mediolanu i zapłacił za bilet na mecz. Szczęśliwy JA.
3
Fushnikov
Fushnikov
26 kwietnia 2026, 22:55
To teraz po 7 w notach od MN i mogą chłopaki jechać na lazanie i Bianco non alkoholo xD
0
Victor Van Dort
26 kwietnia 2026, 22:55
Jakby wylosowali przed meczem z trybun z tych co mieli koszulki klubowe dwa składy z kibiców to na pewno było by więcej do oglądania niż w tym pojedynku.
1
Kuszu
Kuszu
26 kwietnia 2026, 22:54
Też mi hit kolejki
0
Piotrek1899
Piotrek1899
26 kwietnia 2026, 22:54
Uważam, że mecz zły nie był. Mocno taktyczny, ot, tyle. Allegri zrobił wiele, by nie wygrać. Zmianą Leao, który rozgrywał jedno z lepszych spotkań w tym sezonie. Było widać, że im dalej w las, tym Portugalczyk lepiej się czuł na boisku. Wszedł Nkunku, Fullkrug i już było wiadomo, że wygranej nie będzie. Niemiec jest wszędzie, tylko nie tam, gdzie powinien. Piłka na skrzydle, można by wrzucić, to on pałęta się po szesnastce. Zgroza. Gullit powinien wziąć Cardinale na słówko i mu wytłumaczyć, że nie o taki Milan walczył ;p
7
Conceição
Conceição
26 kwietnia 2026, 22:56
Nkunku za Puliego to bym zrozumiał, ale po co wszedł fullkrug to już jest sprawa dla W11
3
k__f__c
k__f__c
26 kwietnia 2026, 22:50
Nie wiem na co liczył Allegri zmieniając Leao i wpuszczając Nkunku. Chyba na karniaczka
Edytowano dnia: 26 kwietnia 2026, 22:51
2
Pablo78
Pablo78
26 kwietnia 2026, 22:50
Taka postawa jakby 1 gol miał zdecydować ale jak tu odrobić skoro robimy 1 strzał w meczu.....u siebie......Wstyd!!!! Gdzie ambicja koncentracja...to pokazuje też słabe wyszkolenie techniczne!!!
Klepiemy wolno, czemu nie ma 2-3 zagrywek???zero ręki trenera jak wfista który rzuca piłkę i kopanina,poprzeszkadzają sobie.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
26 kwietnia 2026, 22:54
Ambicji tam było sporo. Tylko założenia taktyczne nie takie, jakbyśmy chcieli ;)
0
szyka
26 kwietnia 2026, 23:00
Akurat rękę trenera to w tym meczu było widać znakomicie.
Saelemakers powinien to wsadzić i byłby ulubiony wynik maxa, ale osiągnął to co chciał czyli 3 pkt przewagi nad juventusem i utrzymanie status quo
1
savicevic88
savicevic88
26 kwietnia 2026, 22:49
Lewandowski zobaczył i mu się odechciało SerieA xD
3
Wolly
Wolly
26 kwietnia 2026, 23:08
Prawie jak mecze naszej reprezentacji.
0
Conceição
Conceição
26 kwietnia 2026, 22:48
Żal mi tych którzy pojechali na ten mecz. Dramat tak grać bez jaj u siebie.

Leao dziś podwajany od początku, a inni zero korzyści z tego.

Saelsmaekers bez niespodzianki, marnowanie piłek to jego znak rozpoznawczy.

Nasze zmiany nie wprowadziły żadnej jakości.

O Barte/estu to nawet nie będę pisał bo szkoda strzępić ryja.
1
kuba_w9
kuba_w9
26 kwietnia 2026, 22:58
Bartesaghi dzisiaj dramat, ale Pervis nie grał źle
0
Mieszko
Mieszko
26 kwietnia 2026, 22:48
Cholera przebywam obecnie w Rzymie ale żaden kanał telewizyjny w hotelowej tv (z 400 przeklikanych) nie pokazywał meczu. Ale moze to i lepiej, w statystykach widzę ze oddaliśmy 1 celny strzał na bramkę rywala. Rozumiem, ze Max kazał chłopakom w szatni, zeby nie przegrali tego meczu.
0
Fushnikov
Fushnikov
26 kwietnia 2026, 22:49
Oni już nawet nie ukrywają tego że im nie wolno atakować xD
2
kamilus
kamilus
26 kwietnia 2026, 23:02
"z 400 przeklikanych"

Pewnie mecz był na 401. :P
1
Tanger
Tanger
26 kwietnia 2026, 22:48
Szlagier godny pożałowania. A potem wielki szok z niedowierzaniem, że włoskie ekipy kompromitują się w Lidze Mistrzów. Z taką grą zarówno Milan jak i Juventus nie mają się po co tam pchać. Jedynie po kasę za udział.
2
Pavlović31
Pavlović31
26 kwietnia 2026, 22:48
Za rok będzie artykuł "Milan nie strzelił gola Juve na San Siro od 4 lat!!!!!"
3
Orzelek79
Orzelek79
26 kwietnia 2026, 22:48
Raczej dowieziemy top 4 ale już się boje co będzie w nowym sezonie . Żaden napastnik nie będzie miał liczb w tym zespole , teraz rozumiem dlaczego gramy skrzydłowymi na środku ataku .
0
maciekpl
maciekpl
26 kwietnia 2026, 22:47
Pytam całkiem poważnie. Czy Fullkrug miał chociaż jeden kontakt z piłką?
0
mn7
mn7
26 kwietnia 2026, 22:48
Szczupak.
0
savicevic88
savicevic88
26 kwietnia 2026, 22:48
Miał.
3
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
26 kwietnia 2026, 22:48
Mial, nawet raz niezle uratowal strate pilki szczupakiem.
1
Pavlović31
Pavlović31
26 kwietnia 2026, 22:49
Tak, miał parę kontaktów z piłką, głównie odgrywał z główki.
3
Vol'jin
Vol'jin
26 kwietnia 2026, 22:49
Miał, wygrał kilka piłek co Gimenez nie potrafił zrobić tego z Weroną ;]

ale to, że przestaliśmy wrzucać jak jest Niemiec to klasyka :)
4
k__f__c
k__f__c
26 kwietnia 2026, 22:54
Miał, nawet kilka. W przeciwieństwie do Nkunka
1
Conceição
Conceição
26 kwietnia 2026, 22:58
Nawet nieźle odegrał do Rabiota ale nic z tego nie było.

0
kamilus
kamilus
26 kwietnia 2026, 23:03
Odpowiadam całkiem poważnie - wystarczyło uważnie oglądać mecz, by nie musieć zadawać takie pytania. :)
0
Andre
Andre
26 kwietnia 2026, 22:47
Ciężko się ogląda mecze Milanu w końcówce sezonu. Potrafimy tylko się bronić, a w ataku jesteśmy kompletnie bezzębni. No cóż, trzeba będzie doczłapać z tym catenaccio w top 4 do końca sezonu, a potem zainwestować w jakiegoś trenera z nazwiskiem, który potrafi nie tylko nauczyć drużynę gry defensywnej, ale również, jak grać ofensywnie i skutecznie. Inaczej nie mamy czego szukać w LM.
0
mn7
mn7
26 kwietnia 2026, 22:47
W sumie to LM to będzie dla nas pocałunek śmierci

Takie gówno dwa razy w tygodniu może być nie do przetrawienia.
6
Conceição
Conceição
26 kwietnia 2026, 22:59
Hahahahha za mocne.
0
kamilus
kamilus
26 kwietnia 2026, 23:05
"Takie gówno dwa razy w tygodniu może być nie do przetrawienia."

A może będzie tak, że dwa minusy dadzą plus?
0
ksieciunio
ksieciunio
26 kwietnia 2026, 22:46
Tak miało być. Remis który zadowala obydwie strony. Juventus lepszy ale chyba nie do końca zrobił wszystko co mógł.
2
satoshi
satoshi
26 kwietnia 2026, 22:46
Nie wyzywajcie Niemca i Nkunku

Pulisica też nie

Leao też nie

Zobaczcie co ta drużyna ofensywnie kreuje

Gówno - tak samo jak gra
2
Ultras_milanu
Ultras_milanu
26 kwietnia 2026, 22:53
Okej , zgadzam sie
Tylko dlaczego postow ze Rafa gra ciulowo jest 11 w ciagu 3 dni a o fullgrugu nkunku pulim czy santim raz na tyg ?
Rafa sie broni liczbami
Puli sie broni nie wiem , kilometrami i liczbami w sumie tez
Ale to jakie miernoctwo gra fullkrug to szkoda gadac
3
Conceição
Conceição
26 kwietnia 2026, 23:01
Może dlatego że fullkrug nie jest piłkarzem Milanu i każdy wie że ta godna pożałowania przygoda zaraz się skończy. Tu nie ma żadnych dywagacji
1
satoshi
satoshi
26 kwietnia 2026, 23:06
Bywają mecze gdzie Milan robi kilka wrzutek na Pulisica czy Leao

Wchodzi Fulkrung - napastnik żyjący z takich wrzutek

Nagle jest wylew i Milan nie wrzuca nic w pole karne
1
konrad1604
konrad1604
26 kwietnia 2026, 22:46
100 minut grania , dwie stworzone sytuacje bramkowe. Niech ten sezon już się kończy.
3
Manolas
Manolas
26 kwietnia 2026, 22:45
Włoski futbol xd
2
mn7
mn7
26 kwietnia 2026, 22:45
Kolejna antyreklama futbolu.

Jak oni chcą uratować włoską piłkę to muszą porzucić te gadki o włoskim DNA i skończyć z dinozaurami na ławce.
1
kocyk
kocyk
26 kwietnia 2026, 22:45
Cały mecz jeden celny strzał. I to u siebie przy pełnym stadionie. Kurtyna.
2
k__f__c
k__f__c
26 kwietnia 2026, 22:45
Cel wykonany Allegri kontent
4
Dusiek
Dusiek
26 kwietnia 2026, 22:45
Lepsze remis niz...
Mecz slaby, oby tylko Modricowi nic nie bylo.
Zawsze moglo byc gorzej.
0
Milanboy
Milanboy
26 kwietnia 2026, 22:45
Ale te mecze między Milanem a Juve to katorga dla oczu od kilku lat.
1
mn7
mn7
26 kwietnia 2026, 22:48
Jeden wspólny mianownik tych wszystkich spotkań - Allegri.
1
Milanboy
Milanboy
26 kwietnia 2026, 22:50
Mm7- nie tylko, po prostu te spotkania są słabej jakości od dawna. Ostatni banger miał miejsce 6 lat temu.
0
mn7
mn7
26 kwietnia 2026, 22:52
Czyli chyba akurat jak Allegri miał 2-letnią przerwę od Juventusu.
0
slavio
slavio
26 kwietnia 2026, 22:45
ja tam jestem zadowolony szkoda tylko tego slupka
2
patoo_07
patoo_07
26 kwietnia 2026, 22:45
Two retards fighting.
2
ACstach
ACstach
26 kwietnia 2026, 22:45
To ile te bilety kosztowały?
0
k__f__c
k__f__c
26 kwietnia 2026, 22:45
Pincet złotych
2
Fushnikov
Fushnikov
26 kwietnia 2026, 22:53
500 za dużo piękny kawalerze
2
Dohtor
Dohtor
26 kwietnia 2026, 22:44
stracone 2h życia
2
Diavo
Diavo
26 kwietnia 2026, 22:44
Dobranoc
1
Pablo78
Pablo78
26 kwietnia 2026, 22:44
U siebie taka gra...stracone 2pkt. żeby potem nie narzekali że pkt. braknie w tabeli. 1 strzał celny i 1 poprzeczka i to wszystko na 90 minut gry.
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się