SCUDETTO


Colombo: "Kaka? Milan po pięciogwiazdkową maszynę"

18 stycznia 2013, 10:14, Joke Aktualności


34 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gol.
19 stycznia 2013, 23:05
Oxidosis - Też jestem ciekawy dlaczego Milanese jest według ciebie w błędzie ? Wyjaśnisz to jakoś ?
0
Abyss
Abyss
19 stycznia 2013, 18:24
Moja ocena związana jest z obserwacją Kaki i jego nieporadnością w Realu - obecnie zasługuję jedynie na 3. Nie będę oceniał graczy Milanu, a przede wszystkim mizernej drugiej linii, ale zapewniam Cię, że gdyby Kaka dołączył do Milanu, byłby wówczas naszym najlepszym pomocnikiem - a co za tym idzie jego nota wzrosłaby być może do 4 ;) To tylko spekulacje.
0
Jhn
Jhn
19 stycznia 2013, 11:37
Abyss , 3/5 ? to jak ocenisz reszte zawodnikow naszej kadry :)
0
Milanese
18 stycznia 2013, 20:14
Oxidosis uświadom mnie :) Daro Ronaldinho był najlepszym piłkarzem. Ale nawet od obdarzonych takim talentem wymaga się profesjonalizmu. Rozrywkowy tryb życia po paru latach wyszedł mu bokiem. U Kaki wręcz przeciwnie. Zawsze był profesjonalistą ale wiek, eksploatacja i kontuzje zrobiły swoje. Sprawdziłem z ciekawości statystyki Messiego pod względem przebiegniętych kilometrów w LM (tylko takie udało mi się znaleźć na stronie UEFA). Przebiega on średnio 8-8,5 km co przy 11-12 km innych piłkarzy nie jest jakimś wielkim wyczynem. Nie wiem na ile w tym zasługi samego piłkarza ale widać że jest on dobrze prowadzony. Nie udziela się w pressingu tak jak w czasach gdy biegał na skrzydle choc gdy przyciśnie obrońców to są z tego dosyć często bramki (jak choćby z Malagą ostatnio)
0
18 stycznia 2013, 19:13
Milanese-własnie gra w piłkie ma być przyjemnościa ,zabawą a ni niechcianym obowiązkiem-a co do Pato dziwisz się?co chwila kontuzjia ,nie wiem czy te kontuzjie go nawet bardziej psychicznie znisczyły niż fizycznie mam nadzjiej ze odrzyska forme bo potencjiał miał żeby być w Milanie drugim Szewczenko-a co do Roanldinho chłop mógl bycnajlpszy na świecie jego umiętnosci były większe niż obecnie są Messiego tylko że go głupota go zgubiła
0
Oxidosis
Oxidosis
18 stycznia 2013, 18:48
Milanese Nawet sobie nie wyobrażasz, w jakim jesteś błędzie.
0
Milanese
18 stycznia 2013, 18:43
Czy ja mam coś do brazylijczyków? Wręcz przeciwnie. Cafu uwielbiałem mimo że większośc kibiców chciała jego odejścia parę lat wczesniej. Serginho również. Broniłem nawet Ricardo Oliveirę ale akurat tutaj nie bardzo miałem pole do popisu. Gdy Kaka do nas przychodził zapowiadałem że będzie to najlepszy piłkarz na świecie. Zostałem wyśmiany przez kolegów z liceum (kiedy to było :D:D ). Uwielibiałem zarówno Kakę jak i Pato. Jak zapewne wiesz moja ciepliwość do Pato skończyła się po kolejnym fatalnym sezonie i coraz gorszej grze. Forma Kaki również pozostaiała wiele do życzenia ale dalej był najlepszym piłkarzem w, słabym wtedy Milanie. Jego transfer to transkacja stulecia. U nas grałby zdecydowanie więcej meczów i zostałby jeszcze szybciej zajechany. Ronaldinho nigdy nie lubiłem ale potrafiłem docenić klasę sportową. Był swego czasu najlepszym piłkarzem na świecie (w Barcelonie). Umiejętności miał nieziemskie ale w pewnym momencie kariery jesli przestaje się przykładać do treningów a grę traktuje sie jako formę zabawy to nie jest profesjonalne podejście.
0
18 stycznia 2013, 18:01
Milanese -jak zwykle masz coś do braziliczyków ,nie zawsze tak się szybko kaczo przykładem był choćby Cafu-a co do niby głównego atutu Kaki szybkości to był jeden z jego największych atutów jego to kontuzjie znisczyły ,a pozatym czy Messi czy Ronaldo bez szybkości by grali minimum o poziom niżej lub więcej
0
Milanese
18 stycznia 2013, 16:45
Cieniu co wyprawia w Brazylii? truchta przez większość meczu w bananowej lidze i od czasu do czasu sieknie bramkę półamatorom. Naoglądasz się YT a później wnioskujesz że to dalej terminator. Termin ważności spożycia brazylijczyków jest krótki. Ronaldinho i Kaka skończyli się przed 30stką. Koń przez to że był leniwy i nie prowadził się profesjonalnie, a Kaka z wiekiem stracił szybkość, czyli jego główny atut.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
18 stycznia 2013, 16:32
Kakę można śmiało wypożyczyć, ale kupno tego gracza jest bezsensu, szczególnie jeżeli Milan się odmładza.
0
Cieniu
18 stycznia 2013, 15:08
Milanese ty masz coś do Roniego? widzisz co on wyprawia ostatnio w brazyli? to był i będzie jeden z najlepszych zawodników na świecie i koniec tematu
0
rafal996
rafal996
18 stycznia 2013, 15:02
Galliani ma we wtorek lecieć do Madrytu. Naprawdę w 100% na razie powtarza się scenariusz z lata, ciekawe czy tak samo się zakończy. W Madrycie są wściekli na Kakę. Za słowa które wypowiedział, oraz za to, że podobno poleciał do Mediolanu bez pozwolenia klubu. Brytyjska prasa z kolei spekuluje, że City będą chcieli wypożyczyć w tym okienku Mario, a Milan jakoby miał jednak nie zrezygnować z niego do końca. Byłyby jaja, jak byśmy dostali zimą duet Kaka - Balotelli ;) Szanse 0,001%.
0
Milanese
18 stycznia 2013, 14:30
S-Z-R-O-T galliani ściagnąłby jeszcze Ronaldinho gdyby ten zgodził się na zarobki 100 tyś euro.
0
CRUZ/
18 stycznia 2013, 14:24
Sprawa jest prosta . Kaka chce jeszcze w Europie pograć to gdzie pójdzie, w Anglii sie nie przebije juz . Psg starego pierdzacego wiecznie na lawce Kaki nie wezmie . Tylko w Milanie ma szanse pograć . Pozatym Milan niema pieniędzy na kogokolwiek innego . Dlatego to całkiem możliwe . Tylko wątpię iż z 10mln zejdzie na 3mln .
0
rafal996
rafal996
18 stycznia 2013, 14:10
kamilus, no to potwierdziłeś, że to jest kwestia negocjacji ;) Real mógł się zgodzić, ale się nie zgodził.
0
marcin.brylik
marcin.brylik
18 stycznia 2013, 14:09
hmm, odnosząc się do tematu, Milan chcę robić drużynę z młodziaków. Kto będzie tą maszyną napędowa w Milanie, piłkarz który jest np. 2 sezony w MIlanie i ma dopiero 22 lata? hmm.. bez sensu Moim zdaniem dobre posunięcie robi Milan, jeżeli chodzi o mercato, że młodzież ma grać/ Ale chciałbym żeby Kaka w szczególności i Beckham znaleźli się w kadrze Milanu. Byśmy mieli 2 seniorów / doświadczonych , ktorzy by mogli napędzać milan i w ogóle + do tego młodzi piłkarze utalentowani. Jak to sam Robinho mówił ostatnio, że bardzo by chciał grać razem w klubie z Kaką/ ja mam nadzieję, że to się spełni i tak będzie/ liczę na to !!! FORZA MILAN ! KAKA
0
WicioACM
18 stycznia 2013, 13:47
Kaka pewniak, jak gra w Realu to gra na poziomie równym z najlepszymi.
0
rafal996
rafal996
18 stycznia 2013, 13:05
To jest chyba kwestia indywidualnych negocjacji. Zarówno Kaka jak i Saponara mogą nie wypalić jeśli chodzi o wkład sportowy, ale jednak Kaka jest znacznie pewniejszy. Wszyscy wiemy jak gra i co potrafi, zjadł zęby na meczach o stawkę, nie zadrżą mu nogi w najważniejszym momencie, a poza tym ja naprawdę oglądałem te mecze Realu w których grał i naprawdę on wciąż jest świetnym piłkarzem.
0
kamilus
18 stycznia 2013, 12:58
Tak wracając trochę do tematu - Galliani niby walczy o półtoraroczne wypożyczenie, tak? A czy czasem w przypadku wypożyczeń nie ma takiej sytuacji, że klub wypożyczający przejmuje całość pensji gracza bez jakiejkolwiek jej zmiany?
0
18 stycznia 2013, 12:55
Nie mówie że Saponara to zły transfer ,ale nie daje gwarancji że zostanie wielki. Jest młody i wszystko przed nim ,a z Kaką co jesli dozna kontuzji bądz poprostu okaże się że to już nie ten sam zawodnik co kiedyś. Milan drżący przed każdym zakupem ma ryzykować transferem Kaki? Jakiego wynagrodzenia oczekuje Brazylijczyk 7,5 mln euro? Wątpie żeby zszedł poniżej 5,5 mln za sezon. Co do polityki Milanu o której ostatnio tak dużo się mówi. Nie wiem czy młodzi zawodnicy będą wchodzić jak El Shaarawy. Ale z kąd Ty wiesz ze z Kaka nie będzie jak z Shevchenko? Nie wiem po co przywolujez Wilshere'a. Mam na myśli młodych piłkarzy z Serie A o wiele tańszych. Juventus dawno kupuje piłkarzy z rodzimej ligi i wychodzi na tym świetne. Ograniczona liczba gwiazd w lidze pozwala młodym na coraz więcej ,a przy nowej drodze Milanu można to wykorzystywać.
0
Ass
Ass
18 stycznia 2013, 12:48
fryta Twoj opymizm płonie jak pochodnia w wichurze, moim zdaniem jego doświadczenie, pogoda i weołośc będą kluczowe w szatni i poza nią. Pio drugie czuje, że Ribson przy nim się obudzi :))
0
rafal996
rafal996
18 stycznia 2013, 12:28
A czy Nesta grał z Acerbim i miał okazję go podszkolić? Nie, Acerbi został rzucony od razu na głęboką wodę. Właśnie tego trzeba uniknąć w przypadku Saponary. Poza tym przywołując Acerbiego rzucasz argument przeciwko sobie. Mianowicie on dobrze udowadnia, że nie każdy obiecujący zawodnik bez doświadczenia musi się sprawdzić w poważnej grze o stawkę. Chcesz sprowadzania młodych, skąd wiesz że będą grać jak El Shaarawy, a nie jak Acerbi?
0
patoo_07
patoo_07
18 stycznia 2013, 12:25
frytashow Nie obraź się, ale nie rozumiem Twojego rozumowania. Mówisz, że zamiast Kaki mamy ściągnąć kogoś młodego, a w następnym poście dajesz do zrozumienia, że Saponara to zły transfer. Chyba nie myślisz, że jesteśmy w stanie kupić np. młodego Wilshere'a za jakieś 20 mln ? Wracając do tematu Brazylijczyka. Kaka przez chyba 1.5 roku nie miał kontuzji, ale nie otrzymywał zbyt wielu szans. Jednak kiedy grał, robił to bardzo dobrze. Kaka ma przyjść na te dwa sezony, żeby zrobić trochę porządku i być przykładem dla takiego Saponary, który będzie wskakiwał do pierwszego składu.
0
dejnio
dejnio
18 stycznia 2013, 12:02
W końcu jakiś autorytet w szatni by się pokazał, a na boisku też na pewno jeszcze by poszalał. Nie widzę żadnych minusów takiego wypożyczonka.
0
18 stycznia 2013, 11:49
Potem bedzie Saponara ,no tak po Nescie też mamy przecież Acerbiego....
0
rafal996
rafal996
18 stycznia 2013, 11:44
Co potem? Potem będzie Saponara, którego Kaka może wiele nauczyć przez następny rok. I skończcie z tymi kontuzjami. Ostatnią Kaka miał prawie dwa lata temu.
0
18 stycznia 2013, 11:42
patoo_07 jeśli przyjdzie Kaka to nasza pomoc bedzie młoda jak cholera... Montolivo ,Kaka ,Boateng ,Nocerino/De Jong /Muntari. Pozyskamy Kake tylko po to żeby zapchać dziure na dwa sezony a co potem? Kaka nie bedzie grał u nas tak dobrze jak kiedyś ,a z partnerami których ma przez ten czas nic nie wygra.Po drugie z kąd wiesz jak nas Brazylijczyk pokieruje? Co chwile urazy ,brak formy. Jednego przyjaciela pielegniarek już pożegnaliśmy w tym okienku. Bierzemy drugiego? Co to Milan ma jakiś kontrak ze szpitalem? Z całym szacunkiem do Kaki ,ale dla mnie jest już wypalony.
0
Blady19921002
Blady19921002
18 stycznia 2013, 11:41
Zgadzam się z tym Panem.
0
rafal996
rafal996
18 stycznia 2013, 11:31
Inwestujemy w młodzież i bardzo mądrze, stopniowo ją wprowadzamy w zespół.
0
patoo_07
patoo_07
18 stycznia 2013, 11:24
frytashow To jest dość oczywiste, ponieważ ktoś musi tą młodzieżą odpowiednio pokierować. Myślisz, że skład złożony z samych napalonych 20-latków, jest w stanie coś osiągnąć ? Potrzeba kogoś z doświadczeniem. Ambrosini do tej roli się już nie nadaje, więc Kaka wydaje się na to miejsce idealny :)
0
18 stycznia 2013, 11:17
Nie moge rozumieć dlaczego znowu bierzemy Kake ,zamiast inwestować w młodzież. Brazylijczyk już nam nic nie wygra on ma 31 lat....przepraszam wcześniejszy komentarz.
0
Mateusz1899
Mateusz1899
18 stycznia 2013, 10:55
O tak. Zarówno Kaka jak i Beckham wnieśliby sporo ożywienia do drugiej linii, robiąc tym samym konkurencję dla Emanuelsona czy Boatenga. Dochodzi tutaj również ich doświadczenie, które mogą przekazywać młodszym kolegom ( zarówno Szary jak i Niang byli dziećmi kiedy Beckham odnosił największe sukcesy i granie z nim w jednej drużynie byłoby spełnieniem dziecięcych marzeń) Ogromne tak dla tych transferów w zimie!!
0
mateuszsz
18 stycznia 2013, 10:46
Przy okazji tych filmików Kaki, ktore ostatnio wszyscy tłumnie wrzucaja, zachciało mi sie czerwono-czarnej koszulki milanu, bez zadnych białych dodatków. Całkowicie zgadzam sie z panem Colobo.
0
rafal996
rafal996
18 stycznia 2013, 10:31
Szkoda, że nie wszyscy to rozumieją.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się