SCUDETTO


Lista piłkarzy Milanu na Ligę Mistrzów

2 lutego 2013, 11:54, stasq_acm Aktualności


50 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gol.
2 lutego 2013, 22:08
Barcelony nie pokonamy, bo sędzia na to nie pozwoli ;) Za duże wpływy dla UEFY idą właśnie Z Katalończyków, żeby mogli odpaść już w 1/8 ! Będzie tak jak w zeszłym sezonie ;) Wynik 1-1, Milan zamurowany, nagle sędzia z niczego wynajduje karnego :D Jeszcze zobaczycie że nasze spotkanie będzie sędziował Stark ;)
0
bibor
2 lutego 2013, 19:26
ORGANISTA Nigdzie nie napisałem, że włoska liga jest silniejsza od hiszpańskiej. Napisałem tylko, że uważam, że Barcelona a już tym bardziej Real nie są wcale drużynami nieosiągalnymi dla innych zespołów(stąd przykłady meczów, tym również włoskich). PS. To nie moje pytanie było kretyńskie, tylko ty nie byłeś w stanie go zrozumieć. FORZA MILAN
0
ORGANISTA
2 lutego 2013, 19:13
bibor | wytłumacz mi dlaczego tak międzygalaktyczne teamy jak Barcelona i Real, przegrały swoje połfinały w LM jak kretynskie jest twoje pytanie zaswiadczy moja krotka riposta: skoro wloska jest silniejsza to czemu milan przegral z malagą?
0
ACGreiff
2 lutego 2013, 18:07
To jest skład na Barcelonę, a nie na LM :P z nią nie wygramy, więc myślę, że nie byłoby złym wystawić Salamona i Zaccardo - co im szkodzi, ograliby się. Liczę na niespodziankę mimo wszystko jak w 1994 r ;) Gdy wygramy chociaż jeden mecz z Barcą to w mediach będzie sensacja na kilka dni przynajmniej :D
0
bibor
2 lutego 2013, 17:45
A jeśli chodzi o Real, to najlepszym przykładem jest Poska Borussia, ktora tez byla od nich lepsza w dwumeczu ;]
0
bibor
2 lutego 2013, 17:43
Mario nie moze grac w europejskich pucharach ;]
0
2 lutego 2013, 17:41
halo gdzie mario
0
bibor
2 lutego 2013, 17:41
chodziło mi oczywiscie o Barce
0
bibor
2 lutego 2013, 17:39
Oxidosis, to wytłumacz mi dlaczego tak międzygalaktyczne teamy jak Barcelona i Real, przegrały swoje połfinały w LM. Rewanż półfinałowy z Chelsea pokazał wyższość, kiedy nie potrafili utrzymać awansu, z przewagą jednego zawodnika i to na własnym stadionie.
0
Milanista1996
Milanista1996
2 lutego 2013, 16:24
Właśnie gdzie Zaccardo? o_0 lols
0
Ibra1899
Ibra1899
2 lutego 2013, 15:46
A gdzie zaccardo ?
0
kryst2
2 lutego 2013, 15:14
już nie wspomnę, żę LE nie jest miardoajnym pokazem sił lig europejskich bo Włoskie i Angielskie kluby ten puchar traktują jak gre za karę i częśto wystawiają drugie garnitury, bo mecze ligowe są dla nich ważniejsze niż męczyć się w czwartek a w sobotę odpuszczać ligę. ;] A że Hiszpańskie kluby potrzebują hajsu to i nawet w LE będą się zabijać
0
Oxidosis
Oxidosis
2 lutego 2013, 15:13
WicioACM W lidze Hiszpańskiej nie ma emocji, bo zarówno Barcelona jak i Real to kluby, które poziomem przewyższają wszystkich, i to nie tylko na krajowym podwórku. Jednak to nie emocje stanowią o sile danej ligi, a poziom, jaki prezentują dane drużyny. Posłużyłem się już tym porównaniem, posłużę się jeszcze raz. Piąte w zeszłym sezonie w tabeli Atletico zniszczyło liczącą się w walce o mistrza Chelsea. Zatem dominacja Barcelony i Realu świadczy tylko o wielkości i poziomie, jakie stanowią te drużyny, co nie znaczy, że kluby takie jak Malaga czy właśnie Atletico są gorsze od Interu, Milanu, czy na przykład Arsenalu.
0
SuperSnajper
2 lutego 2013, 15:06
WicioACM A dlaczego choćby Rome wymieniasz w najlepszych ekipach Serie A a pomijasz Hiszpańska Valencie? Poza tym jest różnica w tym jak liga jest silna a jak atrakcyjna. Hiszpańska jest dla dużej liczby kibiców (w tym mnie) nudna, ale nie odmawiam jej silnych zespołów. Z drugiej strony liga Angielska dla mnie jest super atrakcyjna, prawie co kolejne arcy ciekawy mecz, ale z ich siła która pokazują w Europie już bywa różnie. Poza tym nie da się chyba ustalić jaka liga jak jest silna i myśle na tym mozna zakończyć.
0
Kacapa7
Kacapa7
2 lutego 2013, 15:04
WicioACM Jestem fanem Milanu to dla Ciebie oznacza, że muszę wszystkie inne zespoły krytykować i obrażać? Nienawidzę takiego zachowania i szkoda mi ludzi, którzy są zapatrzeni w jeden klub i nie potrafią obiektywnie spojrzeć na sytuację. Pisząc, że Ligue 1 jest lepsza od La Liga zniechęciłeś mnie do jakiejkolwiek dyskusji z Tobą. Już widzę, że nie ma to żadnego sensu, jesteś po prostu hejterem.
0
WicioACM
2 lutego 2013, 14:50
@Oxidosis La Liga: Barcelona, Real, Atletico Madryt, Malaga w tym sezonie. Serie A: Juve, Napoli, Lazio, Milan, Roma, Inter, Fiorentina. Popatrz na różnicę punktów w ligach i zobacz, że w Serie A jest walka co kolejkę o 2 miejsca w górę nawet, w La Liga sprawa jest przesądzona i nigdy nie dorówna emocjami Angielskiej, czy Włoskiej, a rankingi, które układa FIFA są tyle warte co nic, bo pokazuje to TOP11 2012 roku, czy inne rankingi, gdzie Barca jest najlepsza w 2012 mimo, że wygrała tylko Puchar Króla. Może i od zeszłego sezonu coś się zmienia w Hiszpańskiej, ale nadal DLA MNIE to najgorsza liga z pośród Angielskiej, Włoskiej, Niemieckiej, Francuskiej i Hiszpańskiej. @Kamilus Nie twierdzę, że Milan jest zawsze najlepszy, bo nie jest i ma kryzys, z którego mam nadzieje, że wyjdziemy i w końcu zdobędziemy jakiś puchar, ale jeśli ktoś chcę, żeby taki klub jak Milan oddawał mecze walkowerem przeciw śmiesznej UEFAlonie to ja nie potrafię na taki komentarz nie odpowiedzieć, już rok temu gdyby nie śmieszne karne bylibyśmy dalej, ale co tu będę gdybał, 90% z Was uważa, że nie mamy po co wychodzić na mecz z Barceloną na boisko, bo się ośmieszymy, to może pora szukać nowego klubu. Nie mam zamiaru się dalej kłócić, która liga jest lepsza i kto wygra w meczu Barcelona-Milan, bo to jest strona Milanu i chyba wiadomo komu ja kibicuje i którą ligę wolę. Rankingi UEFY, FIFY, czy jakiś IFFHS i innych mi koło tyłka latają, bo brak Milanu w top8 XXI wieku jest rzeczą śmieszną.
0
kamilus
2 lutego 2013, 14:23
WicioACM Są różni kibice - tacy jak Ty, którzy zawsze i wszędzie twierdzą, że Milan jest najlepszy etc. (to nic złego ofc), a są i realiści, do których zalicza się np. Kacapa (czy ja), a którzy patrzą trzeźwo na świat, nie przez pryzmat własnych marzeń.
0
kryst2
2 lutego 2013, 14:05
Allegri wolał zabezpieczyć pomoc Traore (bo byśmy mieli na Barcę 5 pomocników dostępnych, a nie 6 (Ambrosini to się raczej nie wykuruje na Barce, a De Jonga nie ma co liczyc) kosztem 5 stopera...
0
WicioACM
2 lutego 2013, 14:05
A po za tym skoro tak bronisz Barcelony, nie dajesz Milanowi szans i bronisz beznadziejnej Hiszpańskiej ligi, która kocha FIFA i dlatego jest pierwsza w rankingach to co jeszcze robisz na stronie Milanu?
0
WicioACM
2 lutego 2013, 13:58
Nie interesują mnie rankingi, w Hiszpańskiej są max 3 dobre kluby, w Angielskiej minimum 6, we Włoskiej 4+
0
Kacapa7
Kacapa7
2 lutego 2013, 13:53
WicioACM Masz racje, według rankingu wygląda to tak : 1 La Liga 2 Premiership 3 Bundesliga 4 Serie A
0
WicioACM
2 lutego 2013, 13:46
Kacapa7 nie porównuj Hiszpańskiej do Włoskiej, czy Angielskiej, tabele mówią same za siebie, które ligi są mocniejsze.
0
Kacapa7
Kacapa7
2 lutego 2013, 13:44
WicioACM Faktycznie. To już nie ta sama Barcelona, w lidze grają beznadziejnie zaledwie 19 zwycięstw, 1 remis i 1 porażka.
0
dejnio
dejnio
2 lutego 2013, 13:42
Łee, Salamona nie ma ;)
0
kammilan
2 lutego 2013, 13:33
Rzeczą pierwszorzędną jest zakwalifikowanie się do przyszłorocznej odecji CL.Nie spinajcie się tak przed meczem z Barcą. Teraz już wiadomo , że to są nasze 2 ostatnie mecze w tej edycji LM.
0
WicioACM
2 lutego 2013, 13:31
Barca to już nie ta sama Barca, nawet jeśli nas przejdą to LM nie wygrają, Man United jest teraz lepsze od Realu i Barcy :) Nie mamy co liczyć w tym sezonie na trofea niestety, ale w przyszłym czemu nie.
0
SuperSnajper
2 lutego 2013, 13:21
mateuszsz Tak samo zadziałało w poprzednim sezonie, że klub ze Zlatanem wygrywa lige .....
0
KAZUYAH
2 lutego 2013, 13:17
I tak zostały nam 2 mecze.
0
mateuszsz
2 lutego 2013, 13:06
Spoko zadziala prawo Zlatana. Po odejsciu z danego klubu(Inter, Barcelona), klub ten zdobywa LM.
0
SuperSnajper
2 lutego 2013, 13:04
nikt nei odda meczu walkowerem, nawet skład będzie zapewne najmocniejszy na jaki nas stać. to ważny mecz w 1/8 Lm z Barcą i nie można odpuszczać w jakims stopniu takich meczy. Niestety pewnie odbije się to na derbach, ale tak czasem bywa
0
WicioACM
2 lutego 2013, 13:03
Barca bez pomocy sędziów i karnych nie wygra z nami na San Siro, nie ma takiej opcji, po ostatnim meczu z Realem napawam optymizmem przed tym meczem i jesteśmy w stanie ich pokonać, tylko, że nie można im dać głupich karnych jak rok temu.
0
Mateusz1899
Mateusz1899
2 lutego 2013, 12:56
Eravier Nie chodziło mi o to żeby na Barcelonę puścić samych piłkarzy Pprimavery. Raczej o to, że taki klub jak Milan nie powinien oddawać meczy walkowerem i zdecydowanie lepszym wyjściem byłoby puścić rezerwy i dostać nawet 6:0, ale nasze chłopaki z pewnością by się zmobilizowali na Barcelonę. No bo kiedy jak nie teraz? A co do Varrane to zgadzam się, to jest młody ale już doświadczony piłkarz, tylko że w Realu póki jest Pepe, Carvalho i Ramos , ciężko jest mu się przebić do pierwszego składu. Ale może dzięki rewelacyjnemu występowi na Santiago Bernabeu chłopak nabierze pewności siebie
0
Patrizio
2 lutego 2013, 12:51
Mecz z Barcą będzie arcyważnym wydarzeniem, w którym mam nadzieję, że uda nam się osiągnąć jakiś korzystny rezultat. :) Co do kadry to chyba myślę, że możemy być zadowoleni
0
kamilus
2 lutego 2013, 12:46
Oxidosis Tu sie mylisz. Za awans do kolejnej rundy LM mozna dostac maksymalnie kilka milionow, podczas gdy ogolnie za awans do tych rozgrywek (do fazy grupowej) okolo 20 mln. Chyba nie musze mowic, ktora opcja jest korzystniejsza dla zespolu potrzebujacego pieniedzy do przebudowy. A nastepny rok jak na razie wielka niewiadoma -- jesli bedziemy w momencie 1/8 LM na miejscu bliskim awansowi do nastepnej edycji, to niech sobie graja na maxa. A jak nie, to 10x bardziej wole awans do kolejnej edycji niz awans do kolejnej fazy - bo 1/4 czy 1/2 to nie jest cos, czym sie mozna chwalic, a znacznie wieksze pieniadze pozwola na zachowanie najwiekszych gwiazd. Bo chyba nie ma takiej osoby, ktora wolalaby, By Milan wygral z Barca i przeszedl dalej, a potem nie zakwalifikowal sie do nastepnej edycji LM i byl zmuszony sprzedac Faraona by pokryc roznice pomiedzy przychodami z UEFY. Odchodzac od tematu - Willian z Szachtara jednak przechodzi do Anzy. Pensja mala, 2,5 mln euro rocznie, ale kwota transferu robi wrazenie - 35 mln...
0
Since2003
2 lutego 2013, 12:39
Z Barcą wygramy bo odszedł od nas Zlatan ...
0
kamilus
2 lutego 2013, 12:39
Qba Mylisz kolejnosc wydarzen - nie chce zakwalifikowac sie do LM by POTEM oddawac mecze, tylko WOLALBYM (a nie chcial) oddac TERAZ dwumecz z Barca by miec wieksza szanse na awans do przyszlorocznej edycji. Bo jakby nie patrzec, przyszloroczna LM jest fundamentalna dla nas - dzieki tym kilkudziesieciu milionom euro bedziemy mogli dalej kontynuowac projekt nowego Milanu. Nawet nie chce rozwazac, co nas czeka, gdy nie uda sie spelnic tego celu...
0
Qba69
Qba69
2 lutego 2013, 12:35
gambit Nie pytalem Ciebie przyjacielu.
0
ACstach
ACstach
2 lutego 2013, 12:35
Ale pech, że akurat mecz z Interem 3 dni po Barcelonie...
0
Oxidosis
Oxidosis
2 lutego 2013, 12:34
kamilus A w następnym roku znowu w 1/8 ( oczywiście jak wywalczymy to drugie, bądź trzecie miejsce na koniec tego sezonu, i wyjdziemy z fazy grupowej ) trafiamy na Real bądź Barcelone, i znowu lepiej oddać dwa mecze, bo Serie A ważniejsza? Ja rozumiem, że szanse na awans mamy bardzo nikłe, ale gdyby jednak nam się udało, Milan otrzymał by więcej pieniędzy za ten sam jeden awans, niż za zdobycie mistrza Włoch. Poza tym faktycznie, lepiej oddać dwa mecze i się nie przemęczać, niż po prostu spróbować. Na pewno te dwa mecze będą miały jakiś wpływ na naszą sytuację w Serie A.
0
Blady19921002
Blady19921002
2 lutego 2013, 12:34
Przecież Zaccardo i Salamon nie zagrali jeszcze minuty, a wy już byscie chcieli ich zgłaszać...
0
Jhn
Jhn
2 lutego 2013, 12:33
szkoda ze nie ma Bartka ;)
0
Hali1550
2 lutego 2013, 12:31
ehhh ;/ tragedia nie ma nowych 2 nabytków a jest De Jong co nie zagra do końca sezonu nie wiem kto to listę tworzył ;p
0
gambit
2 lutego 2013, 12:30
Qba69; Źle zrozumiałeś
0
Qba69
Qba69
2 lutego 2013, 12:24
kamilus Czy ja Ciebie dobrze zrozumialem? Chcesz sie zakwalifikowac do LM zeby potem grajac w tej Lidze Mistrzow oddawac mecze walkowerem?? ;)
0
Eravier
Eravier
2 lutego 2013, 12:21
@Mateusz1899 Varane to jest młody ale już nieco doświadczony zawodnik, z resztą o wielkich umiejętnościach. Chyba sobie nie wyobrażasz, że na Barcelonę wypuścimy zawodników z Primavery.
0
Voltrex
2 lutego 2013, 12:19
Z Barceloną zagramy najmocniejszym składem to jest pewne. Milan nie mógł by sobie pozwolić na olewanie międzynarodowego meczu z Barceloną, który będzie oglądać cały świat. Szkoda, że terminarz nas tak ukarał, że zaraz potem gramy z Interem, jednak trzeba będzie trzymać kciuki na wypoczętego ex-interiste Balo w meczu derbowym. Pozostaje nam trzymać kciuki i do czasu LM wygrywać wszystko zaczynając jutro od meczu z Udinese.
0
Gandalf Szary
2 lutego 2013, 12:17
Uprzedzam pytania; Można było dokonać tylko 3 zmian na liściem, dlatego jest na niej DE JONG.
0
Mateusz1899
Mateusz1899
2 lutego 2013, 12:13
kamilus Tak wielki klub jak Milan nie może sobie pozwolić na oddanie meczu walkowerem. Lepsze rozwiązanie to dać pograć rezerwowym składem, oszczędzając ważnych piłkarzy na derby z Interem. Nabiorą doświadczenia i motywacji: przykład? Varrane w meczu z Barceloną i jego mecz życia :D
0
kamilus
2 lutego 2013, 12:05
Ja bym wolał oddać oba mecze LM walkowerem by mieć chociaż 1% większą szansę na zajęcie miejsca 2/3 na koniec sezonu w Serie A...
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
2 lutego 2013, 11:59
Nie ma Salamona, ani Zaccardo :P Czekam z niecierpliwością na mecz z Barceloną, ale 100x wolałbym, abyśmy wygrali derby z Interem, które rozgrywamy 3 dni po spotkaniu LM. Forza MILAN !
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się