SCUDETTO


Alves ostrzega: "Chcemy finału Ligi Mistrzów"

8 lutego 2013, 09:58, Joke Aktualności


52 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gandalf Szary
9 lutego 2013, 12:13
Maximilanista No chyba się trochę zagalopowałem :) ale aż dziw, że Dante tak późno wypłynął. Problemem Boatenga jest chyba brak do końca ustabilizowanej pozycji. Raz gra na boku raz na środku ale i tak jest lepszy niż braciszek :)
0
Maximilanista
Maximilanista
9 lutego 2013, 11:57
Gandalf Szary: W Borussi M grał wybornie, potem w Bayernie (przyznaję, że nie znam not Kickera, opieram się na moich własnych obserwacjach, założę się, że mniej drobiazgowych i regularnych niż te fachowców z prestiżowego niemieckiego pisma) zaczął grubo poniżej swoich możliwości, ale potem rzeczywiście zaczął zwyżkować. Czy będzie obrońcą światowego kalibru? Ma ku temu wszelkie predyspozycje. Nie podważam zasadności Twojego podziwu wobec Dantego (sam obserwuję uważnie tego pikarza, bo lubię stoperów o podobnej charakterystyce), tylko byłbym nieco ostrożniejszy w ferowaniu tak odważnych wyrokow. Nie tak dawno byłem pod wrażeniem gry Jerome'a Boatenga, wydawało mi się, że będzie on naprawdę wybornym obrońcą. Ale potem ani w Anglii, ani teraz w Bawarii nie potwierdził on moich entuzjastycznych przewidywań.
0
Gandalf Szary
9 lutego 2013, 10:30
Maximilanista No może zbyt pochopnie oceniłem Dante ale ja w tym i w tamtym sezonie nie widziałem jego meczu, który stał by na słabszym poziomie niż dobry/bardzo dobry. Kicker przyznaje mu notę 2.96(dobry) za 20 meczy w Bundeslidze. Jeśli chodzi o moje umieszczenie Dante w światowej czołówce to stoperów, którzy grają w bardzo dobrym klubie i trzymają dobry, równy poziom ciężko wskazać, stąd taka moja może przedwczesna opinia. A propo za wspomniany przez Cb mecz z Leverkusen dostał notę 3 a średnią mocno mu zaniżył mecz z FSV Mainz 05, w którym dostał najsłabszą notę 4.5 w tym sezonie. Faktycznie w LM mu gorzej idzie średnia Kickera 3.58. W tym ocena za pamiętny wyjazd na Ukrainę 5...
0
Maximilanista
Maximilanista
9 lutego 2013, 09:11
Milanese: Był sobie kiedyś człowiek, który lubił siedzieć całymi dniami na ławeczce przed domem. Filozofował sobie przy tym swoją podwórkową wizję świata. Któregoś dnia zastawiał się, czym jest śmierć. Zagadnął o to krzątającą się żonę. Ta, zajęta domowymi obowiązkami, odpwiedziała praktycznie: ''Wielkie mi rzeczy - śmierć! O czym tu myśleć? Gdy umierasz, krew przestaje krążyć, ciało stygnie, sztywnieje, i tyle...'' Mąż był zachwycony pragamtycznym podejściem do życia swej połowicy, i przyznał jej rację. Więcej już się nad tym nie zastanawiał. Receptę gotową już miał. Któregoś dnia, gdy przysnął na ławeczce, nadszedł niespodziewanie mróz. Śpiący był już na skraju zamarznięcia, gdy szczęśliwie przebudził się. Kiedy zauważył, że całe jego ciało jest sztywne i zimne, był pewien, że umarł. Żony w pobliżu nie było, a on nie chciał tak siedzieć martwy przed domem. Nie wypadało. Miejsce zmarłych jest wszak na cmentarzu. Wstał więc i udał się w swoją ostatnią drogę. Doszedł jednak do rozwidlenia dróg i za nic nie mógł sobie przypomnieć, którą z nich dojdzie na cmentarz. Położył się więc na ziemi i czekał. W pewnym momencie przechodziło drogą kilku miastowych. Nasz ''truposz'' zagadnął ich więc wielce uprzejmie: ''Przepraszam najmocniej, panowie. Jesteście, jak sądzę, z miasta. Ja mieszkałem tam, na przedmieściach, ale niespodziewanie zmarłem godzinę temu. Chcaiłbym podażyć na cmentarz i spocząć w pokoju, ale nie znam drogi, szczerze mówiąc. Wiem, wiem, nie powinienem był odzywać się do was, zmarłemu to nie przystoi, ale jakże inaczej mógłbym was prosic o pomoc? Zanieście mnie, proszę, na cmentarz, i pożegnajcie po chrześcijańsku. Obiecuję, że już nie odezwę się słowem,będę milczał, jak każdy pożądny nieboszczyk na tej ziemi.'' I miastowi wzięli naszego 'podwórkowego ''filozofa'' na cmentarz i pogrzebali jak należy. Obawiam się, że Twoje próby merytorycznej dyskusji z Użytkownikiem o nicku Gol spełzną na niczym i są skazane na niepowdzenie, skoro dotyczą Barcelony i Messiego. W tym wypadku Gol zachowuje się jak bohater powyzszej opowieści. Gdy rzeczywistość napotyka na sztywne wierzenie, tym gorzej dla rzeczywistości.
0
Maximilanista
Maximilanista
9 lutego 2013, 08:05
Gandalf Szary: Tak, Bayern ma takich sobie stoperów. Zgadzam się z tym, że Dante teraz czuje się już w dużo pewniej w bawarskim klubie (bo jego początki w Monachium były co najmniej nieciekawe). Zgadzam się, że jest najlepszy ze środkowych obrońców lidera Bundesligi. ale uważam, że z tą światową czołówką to ostro przesadziłeś. Również oglądam w miarę regularnie Bundesligę i oczywiście zauważyłem rozwój byłego zawodnika Gladbach. Ale w meczu na przykład z Leverkusen kilka razy był Dante ograny niemiłosiernie, Schurrle parę razy nim zakręcił, Kiesslingo przepchnął go nie raz w polu karnym. Dlatego poczekałbym z oceną klasy brazylijskiego stopera do właśnie decydujących starć w LM. Bo i nawet zawodnicy Arsenalu z Podolskim i Giroud na czele mogą być dla Dantego trudnym orzechem do zgryzienia. Zobaczymy. Na dziś nie wycofuję się z mojej oceny - formacja obronna Bayernu to wciąż ich pięta Achillesa, choć - co daje sie zauważyć - przyjście Dantego trochę tę piętę osłoniło.
0
damian13
8 lutego 2013, 23:05
zawsze mówicie że jesteście najlepszym zespołem i gówno prawda tak to by barca wygrała lige mistrzów w poprzednim sezonie, a nawet w tym nie wygrają cioty katalońskie
0
Gandalf Szary
8 lutego 2013, 22:52
Gol. Gorzej z pomocą solidny jej środek plus słabiutko dysponowane w tym sezonie skrzydła.
0
Gandalf Szary
8 lutego 2013, 22:50
Maximilanista Bayern ma takich sobie stoperów? Oglądałem kilka razy Bayern i nawet Gladbach w tamtym sezonie mogę powiedzieć tyle Dante to obecnie światowa czołówka gość jest genialny, świetnie się ustawia, czyta grę bardzo dobrze wprowadza piłkę do gry jest szybki zwinny skoczny, świetnie gra głową i trzyma w ryzach całą defensywę Monachijczyków tak jak trzymał defensywę w Gladbach urodzony dowódca na, którym Bayern zrobił interes życia.
0
milanistka255
8 lutego 2013, 22:11
Barcelonę da się pokonać, przykład z zeszłego roku z Chelsea tego dowodzi. W zeszłym roku nam się nie udało, ale w tym może być inaczej :)
0
Milanese
8 lutego 2013, 21:22
Gol w kazdej drużynie, w kazdym meczu zdarzają sie symulki ale zawsze drużyna na topie sie piętnowana. W obecnych czasach jest to Barcelona, wczesniej Milan gdy nienawidzono Inzaghiego i jego wymuszania fauli. Żeby nie być gołosłownym. Coś z naszego podwórka. http://www.youtube.com/watch?v=4-6Zh3y_5fk Kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje sie prawdą. Pomoc sędziów, UEFAlona, aktorzy etc. Barcelona w ostatnich latach obiła tyle europejskich potęg że nie dziwi mnie robienie filmików i punktowanie nawet zachowania drugiego trenera, masażysty itp. Jeśli kogoś sie nienawidzi to łatwiej uwierzyć we wszystko co złe. Też byłem taki ale na szczęscie mi przeszło.
0
Abyss
Abyss
8 lutego 2013, 21:04
Powiedzmy sobie szczerze, w tym sezonie Barcelony nie zatrzyma nikt - nawet Milan :P Na dzisiaj mogę powiedzieć tak - stawiam 99,9 % że Barcelona zgranie mistrzostwo i znacznie cenniejsze trofeum - po prostu wygra LM. Wypowiedź Alvesa jak jego boiskowe cwaniactwo - jest pyszny...
0
Gol.
8 lutego 2013, 20:53
Milanese - Okej, były faule i ? Ja nie mówię o takich faulach tylko o takich zamieszczonych np. w tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=ZczMREGCki0
0
gimlord123
8 lutego 2013, 20:52
Co nie zmienia faktu, że dziennikarze, którzy zrobili ten materiał powinni stracić licencję.
0
Wolfgang
8 lutego 2013, 20:41
Rok temu Chelsea pokazała że da się powstrzymać Barcelonę. Sądzę że Milan również jest w stanie tego dokonać, piłkarze Barcelony nie powinni być zbyt pewni siebie, ponieważ bardzo ważne jest aby nie lekceważyć przeciwnika.
0
Milanese
8 lutego 2013, 20:40
Gol po takich atakach też lezałbym na murawie i robił 'szopkę' http://www.youtube.com/watch?v=zGN9bYTJLx0&feature=player_embedded
0
Gol.
8 lutego 2013, 19:51
Kacapa7 - Rozumiem że sprawdzałeś już owy fakty że Messiego trudno jest powalić na murawę na własnej skórze. Argentyńczyk ma świetnie zbudowane nogi, które zapewniają mu znakomitą szybkość, zwinność i oraz dość pewną postawę. Trudno go powalić nie będzie, ale jeśli już upadnie i faulu nie będzie to miło by było gdyby wstał i nie odstawiał szopki, widzę że muszę wyrazić się jeszcze prościej. Link do filmiku przez ciebie zamieszczonego nie działa.
0
MilanistaKamil
8 lutego 2013, 18:51
Rok temu KPB go fajnie ograł ^^ Liczę na powtórkę z rozrywki+przejście do 1/4
0
kamilus
kamilus
8 lutego 2013, 18:22
Jeśli Barcelona nie wygra tego dwumeczu to wygra go Milan.
0
milanowsky
8 lutego 2013, 18:03
Już nie mogę się doczekać pojedynków Consantinho vs Alves :D
0
Maximilanista
Maximilanista
8 lutego 2013, 17:59
Chyba, że jak Barcelona nie wygra tego w głowie, to przegramy.
0
gorylmagila
gorylmagila
8 lutego 2013, 17:52
Nie interesuje mnie porcelana, ich zawodnicy oraz to co robią i myślą. Jedynie ślepy los (chyba) chciał abym czytał o tym klubie, który został przeciwnikiem naszego zespołu. Jakie mamy mieć podejście, nastawienie ? Tylko jedno to jest nasz wróg, przeciwnik i musimy go zniszczyć. Mało mnie to obchodzi, że tam jest mały Argentyńczyk xxx mistrzów świata i europy. To są też ludzie, jak nie przegramy tego pojedynku w głowie to wygramy.
0
Kacapa7
Kacapa7
8 lutego 2013, 17:19
Gol. Akurat powalić Messiego na murawę nie jest tak proste jak mogłoby się to wydawać. Kolejny twój wspaniały stereotyp, zachęcam do obejrzenia filmiku : http://www.youtube.com/watch?v=4RD9Zc2kwpI
0
Hali1550
8 lutego 2013, 17:09
Pierwszy mecz będzie na SS dobrze by było go wygrać 1-0 , 2-0 ale to będzie bardzo trudne do zrealizowania ... Jeśli przegramy u siebie to według mnie na 99% odpadniemy z Barcą
0
Elek95
Elek95
8 lutego 2013, 16:34
tak kazdy wie ze wy chcecie finalu LM (chca tego tez pewnie UEFA Fifa i niektorzy sedziowie) ale my bedziemy chcieli stanac przeciwko wam(i waszej trojce sedziowskiej) i was wyeliminowac
0
arbuzACM
8 lutego 2013, 16:21
więc o motywacje w szeregach Barcelony martwić się nie trzeba. Oby Nasi zawodnicy podeszli do tego dwumeczu z jeszcze większą motywacją i z jeszcze większym pragnieniem zwycięstwa. Barcelona będzie zdecydowanym faworytem- oni poprostu muszą wygrać i awansować dalej. Od Nas nikt na siłę awansu nie wymaga- zrobimy tyle ile będziemy w stanie i jak się uda to super, jak się nie uda to nic złego się nie stanie. Lepiej odpaść z Barceloną niż z takim Szachtarem
0
Maximilanista
Maximilanista
8 lutego 2013, 16:18
A w Bayernie akurat linia obronna jest najsłabszym punktem. Neuer jest świetny, druga linia imponująca, przednia formacja obfituje w znakomitości. Ale stoperzy Bayernu (Dante, Badstuber, Boateng) nie wytrzymują porównania z ich katalońskimi odpowiednikami. Lahm po prawej jest świetny, a po lewej obiecujący, momentami błyskoltliwy Alaba (ale do Jordiego Alby jeszcze mu trochę brakuje, choć w nazwisku ma jedną literkę więcej). Bayern ma wyśmienitego golkipera, bardzo dobrego (zbliżony, choć jeszcze trochę niższy, poziom do takiego Busquetsa) defensywnego pomocnika - Luisa Gustavo, ale stoperów ma takich sobie. Tyle że siłą Bawarczyków jest wspaniała gra zespołowa - również w defensywie - dlatego nie wygląda to w ich przypadku jakoś specjalnie słabo.
0
Gandalf Szary
8 lutego 2013, 15:48
Gol Manchester United oglądałem w tym sezonie parę razy owszem mają zgraną obronę ale poprzez rotacje i ciągłe zmiany pary stoperów tracą dużo bramek ale nie zmienia to faktu, że atak moim zdaniem mają najlepszy na świecie.
0
dejnio
dejnio
8 lutego 2013, 14:13
Ja to nie wiem dlaczego, ale widzę dla nas większe szanse niż rok temu. Może wynika to z tego, że będąc w fazie przebudowy jesteśmy bardziej nieobliczalni. Ten dwumecz może zakończyć się zarówno totalną klapą, jak i sensacyjnym zwycięstwem ;)
0
mroks
8 lutego 2013, 13:57
ciekawe jaką wypowiedź poda jak przegraja w lm z milanem ^^ tam wiem jestem optymista
0
gimlord123
8 lutego 2013, 13:23
Oxidosis Nigdy nie masz tak, że gdy widzisz jakiegoś człowieka, choć go nie znasz, to już wiesz, że nie przypadł ci do gustu? Nie napisałem, że go nienawidzę i życzę mu śmierci, tylko, że mnie denerwuje. To normalne ludzkie zachowanie... I nie chodziło mi o jego wypowiedź o wygraniu LM.
0
waldo
8 lutego 2013, 13:03
@Oxidosis Nie przepadam za nim, bo oglądając kilka meczów Barcelony, Alves naprawdę potrafi cyrkować i symulować :) Mało kto lubi takie zachowania. Jeśli chodzi o samą wypowiedź to przecież dobrze, że są ambitni, nic do tego nie mam.
0
Oxidosis
Oxidosis
8 lutego 2013, 12:50
A czym on Was tak bardzo denerwuje? Tym, że mówi, że celem ich na ten rok jest zdobycie CL, czy to, że mówi, że są faworytami od kilku lat? Ludzie, skąd Was tyle zawiści. Przecież on nie wspomniał ani słowem o naszym zespole.
0
Hali1550
8 lutego 2013, 12:50
Gol może i dobrze zauważyłeś że ich obrona to nie jest zwarty szyk ale i tak ich środek obrony jest lepszy do naszego :) Pomoc hmmm tak na serio to bym wszystkich od nas wymienił ... Jedyny Montolivo sam w pomocy tez jest słaby ... to nie zawodnik co pociągnie grę .... Napad mamy tylko dobry dlatego Niang i El Sharrawy będą musieli pomagać bardzo w tym meczu w destrukcji pomocy i obronie bo nasze najsłabsze dwa punkty to środek obrony i pomoc ... żadne z nich albo nie jest w stanie grać na bardzo wysokim poziomie albo nie mają formy nie wypowiadam się na ten temat ;)
0
gimlord123
8 lutego 2013, 12:16
Maxi Domyślam się. Co do Bayernut to życzę im jak najlepiej. Mają znakomity skład. Chciałbym finału Bayern - United. Choć to potentaci z Hiszpanii są moim zdaniem faworytami.
0
Gol.
8 lutego 2013, 12:16
Hali1550 - Z Pomocą to się zgadzam, ale z obroną to bym podyskutował. Obrona Barcelona to nie jest żaden zwarty szyk jak obrona Manchesteru United czy Bayernu Monachium, mają genialną pomoc i dobry atak (w tych dwóch pozycjach brylują najlepsi zawodnicy na świecie czyli Xavi i Iniesta, z przodu jest również Messi), jeśli naszym zawodnikom uda się tych graczy przyblokować powinno być dobrze, bo poza nimi nikt w Barcelonie nie umie dyrygować piłką, przez co cała Tiki-taka to bezsensowne podania które nie powinny nam robić krzywdy. Jak znam życie to Messi, Pedro, Alves itd. jak wejdzie w nich Constant albo Zapata to będą sprawdzali przez półgodziny miękkość murawy, liczę więc że sędzia będzie w takim wypadku konsekwentny i będzie zawodnikom z Katalonii za takie zachowania pokazywał żółte kartki. Może mi ktoś również wytłumaczyć na jakiej podstawie Pique jest wymieniany jednym tchem wśród najlepszych obrońców na świecie ?
0
waldo
8 lutego 2013, 12:07
Kurde tak jak w Sevilli bardzo mi się podobał, tak teraz rzeczywiście go nie lubię :)
0
Maximilanista
Maximilanista
8 lutego 2013, 12:06
gimlord123: Trzeba przeczekać...jeśli wiesz, co chcę powiedzieć... Hali1550: Też obstawiam Bayern. Ale - wiadomo - to jest Champions League, poziom jest wyrównany, a jeden słabszy mecz w play off, i trzeba czekać rok. No, rzeczywiście, Bawarczycy to dojrzała, piekielnie mocna ekipa. A jeśli zajdą do 1/2, wtedy sprawę mistrzostwa Niemiec mogą mieć już rozstrzygniętą, więc wszystkie siły rzucą na europejskie areny. PS. Pomoc Blaugrany to naprawdę formacja niemal kompletna, ale obrona, choć złożona ze świetnych zawodników, nie zawsze stanowi monolit (szczególnie przy stałych fragmentach gry lub szybkich kontrach przeciwnika). Też uważam, że nie jesteśmy bez szans, choc trafililiśmy na ekstremalnie trudną przeszkodę...
0
Hali1550
8 lutego 2013, 11:56
Żeby pokonać Barce musimy zagrać genialnie w defensywie i strzelać bramki z wszystkich okazji podbramkowych ... No nie ma co ukrywać obecnie mają lepszą pomoc i obronę od nas i to dużo :) Musimy wzmocnić się jeszcze żeby być na poziomie Barcy , Realu , Bayernu .... Moim faworytem na LM w tym roku jest Bayern :)
0
gimlord123
8 lutego 2013, 11:38
Poziom komentarzy na tej stronie gwałtownie spada...
0
dejnio
dejnio
8 lutego 2013, 11:36
Czymś pięknym byłoby wyeliminowanie Barcelony. Ehh, coś co kiedyś byłoby naszym obowiązkiem, dzisiaj jest marzeniem. No ale czasy się zmieniają, a my jesteśmy w fazie przejściowej. Myślę, że jeszcze nie teraz, ale w końcu znowu przyjdą czasy, kiedy będziemy ogrywać tych największych.
0
WicioACM
8 lutego 2013, 11:21
Zawsze i wszędzie Barca < Milan pod każdym względem ! Mógł chociaż napisać coś o Milanie, zero szacunku do innych klubów.
0
Maximilanista
Maximilanista
8 lutego 2013, 10:50
Milan - Rossoneri: No to fantastyczny z Ciebie kibic Milanu; byle pokonać Barcelonę, później mogą być plecy. To nasza drużyna ma jeden cel: wygrywać z Katalończykami. Na tym kończyć się mają ambicje Rossonerich. A skoro nawiązałeś do wypowiedzi Alvesa, to pokaż mi, proszę, fragment, w którym brazylijski obrońca mówi, że Milan nie ma szans, że Barcelona rozgromi Milan, etc.. Bo wydaje mi się, że któryś z nas ma problemy z umiejętnością czytania.... Morale56: Zapomniałeś dodać, że nasz Mexes zjada Puyola, nasz Zapata zjada Pique, nasz Constant zjada Albę, nasz Salamon zjada Mascherano, nasz Antonini zjada Adriano... I czy możesz mi wyjaśnić, co to znaczy ''człekokształtny'' w stosunku do piłkarza Barcelony? Bo nie wiem, czy nazwałes go małpą w konwencji poprawności politycznej, czy taki fajny żart Ci się udał...
0
Blady19921002
Blady19921002
8 lutego 2013, 10:48
Oby Kevin mu pokazał jak się gra :)
0
benyk33
8 lutego 2013, 10:42
Bedzie mu latwiej w tym sezonie, bo nie ma Seedorfa, z ktorym kompletnie nie mogl sobie poradzic w zeszlym sezonie. Zobaczymy jak para Boa/ Constant dadza sobie rade
0
Morales56
8 lutego 2013, 10:39
człekokształtny niech się lepiej nie odzywa bo nasz Abate go zjada
0
Milan-Rossoneri
8 lutego 2013, 10:21
Już mam dosyć słuchania tego: Barcelona rozgromi Milan; Milan nie ma szans itd. Nie da się ukryć, że baaaaardzo nie lubię Barcelony i mi by wystarczyło tylko to, żeby Milan przyszedł 1/8 a później może przegrać. Choć jeśli Barcelona będzie grała w 12 to szans raczej nie mamy. Milan powinien pokazać, że nie jest takimi dziadami jak niektórzy uważają i powinien Barcelonę wyeliminować. Forza Milan!! :)
0
gimlord123
8 lutego 2013, 10:16
A już myślałem, że tylko mnie tak denerwuje.
0
OnlyACM
8 lutego 2013, 10:14
Trzeba przyznać że Barcelona ma za sobą piękne lata... Iniesta jest moim marzeniem w Milanie :D
0
Eravier
Eravier
8 lutego 2013, 10:11
Delikatnie mówiąc jeden z najbardziej irytujących piłkarzy na tej planecie.
0
pazioni
Moderator pazioni
8 lutego 2013, 10:06
Przegracie z nami
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się