SCUDETTO


Lukaku nigdzie się nie wybiera

5 listopada 2011, 09:54, Bieger Aktualności


17 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Milanese
6 listopada 2011, 11:28
nie pisałem że Sheva i Torres to słabi piłkarze. Napisałem że Chelsea ostro przepłaciła za tych piłkarzy.
0
Abyss
Abyss
6 listopada 2011, 09:53
Pewnie, że nie odejdzie, jak zwykle to plotka. Ponadto Chelsea nie umie robić pożytku z młodych zawodników. Oni się tam po prostu marnują. Przykładem może być właśnie Lukaku, D.Luiz czy Kakuta. Zupełnie odwrotnie wygląda sytuacja w MU. Tam np. P.Jones, Rafael czy Welbeck dostają więcej szans na grę w pierwszym składzie. Niekiedy stanowią o sile zespołu, są ważnym elementem układanki Fergusona.
0
Michał Nowak
6 listopada 2011, 06:42
jarles, sugerujesz, że Torres i Shevchenko nie należą do światowej czołówki napastników ostatnich dwóch dekad. Możesz ten pogląd jakoś uzasadnić? Pozdrawiam, MN
0
Maximilanista
Maximilanista
5 listopada 2011, 16:16
Michale: No tak, w ferworze dyskusji rozpedziłem się z tą formą Torresa w ostatnim sezonie w mieście Beatlesów. Ale - choć ten ostatni etap w The Reds miał dość nierówny - większość kibiców z Anfield Road rozpaczało po jego odejściu, i żałuje tego faktu po dziś dzień, choć zawitał do LFC wspaniały Luis Suarez. Wiem, co mówię, bo mam angielskiego kolegę - fanatycznego wyznawcę The Reds (pocieszałem go, gdy płakał po przegranym finale 1-2 z naszym wspaniałym Milanem po dwóch golach Pippo. Gdy dwa lata wcześniej ja przeżywałem koszmar z tym przedziwnym ''Dudek Dance'' na dokładkę, jeszcze się nie znaliśmy - na szczęście:-) Nie powiedziałbym zatem, że Hiszpan ostatnie miesiące grał jakoś beznadziejnie - na pewno nie na tyle, by ktokolwiek - w tym włodarze Chelsea - miał prawo przypuszczać, że to początek długiego regresu - nie po tym, co wcześniej wyczyniał El Nino na angielsich i europejskich boiskach. A co do Lukaku to - bo o tym nie wspomniałem - również nie pragnąłbym go jakoś bardzo w Milanie. Z młodieży to juz bardziej Leandro Damiao. Wypowiedziałem się tylko o Lukaku ogólnie - w kwestii jego (niepewnej) przyszłości jako gracza większego czy mniejszego kalibru. Pozdrawiam.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
5 listopada 2011, 15:36
Po co go wypożyczać jak szansę na grę będzie miał Szaarawy.
0
Michał Nowak
5 listopada 2011, 14:35
Witam! Zgadzam się z Maximilanistą, że to bardzo młody chłopaczek i ma jeszcze czas, żeby się zaaklimatyzować i nauczyć dorosłego futbolu. Shevie się to nie udało, a był wtedy bardzo doświadczonym piłkarzem. Nie zgodzę się jednak z Tobą, Maxi, że Torres przechodząc do The Blues był w szczycie formy. Wprost przeciwnie - na rok wcześniej miał wielkie problemy z jej znalezieniem i do teraz gdzieś mu ona ciągle ucieka. To jednak drobny szczegół, nic nie wnoszący do tematu Lukaku :) Właśnie ze względu na aspekt znajdowania się w nowym środowisku nie chciałbym teraz Romelu w Milanie, a Chelsea też nie powinna go nigdzie oddawać. Nawet do sąsiedniej dzielnicy Londynu. Poza tym, to nie jest typ napastnika, jakiego nam teraz brakuje (o ile w ogóle kogoś brakuje, bo tutaj bym się spierał). Gdzie jest Abyss ze swoją listą, która pozwoli zamknąć ten kolejny nieistotny temat? :D Pozdrawiam, MN
0
milanek22
5 listopada 2011, 13:11
E tam, mlody i nie doswiadczony
0
Maximilanista
Maximilanista
5 listopada 2011, 13:00
Milanese: Sheva czy Torres to zdecydowanie ścisła światowa czołówka napastników ostatnich dwóch dekad - ten pierwszy może nawet najlepszy napastnik globu pierwszej dekady XXI wieku. Obaj przychodzili do Chelsea będąc gwiazdami światowego formatu i prezentując wspaniałą formę. Nikt nie mógł przewidzieć, że przeprowadzka na Wyspy tak zblokuje Szewę, a Torres...Jeszcze ma czas, nie odważyłbym się powiedzieć, że jest skończony. Tak jak nie uznałbym ich obu za graczy o dobrym PR tylko - to są/byli wspaniali, niepowtarzalni zawodnicy. Co do Robbena - to nie widzę, gdzie tu pomyłka Chelsea. Skrzydłowy Oranje ma tę jedyną (choć ogromną) wadę, że często bywa kontuzjowany. Ale to geniusz, unikalny zawodnik - kiedy jest zdrowy, jest nie do powstrzymania. Real sciągnął go z Chelsea za sporą kasę. W Madrycie liczono, że pozbędzie się tych zdrowotnych perypetii. Odzszedł do Bayernu w wyniku ''czystki Holendrów'', jakiej dokonano w Realu (Huntelaar, Van der Vaart, Sneijder i on). Kiedy później Arjien poprowadził Bayern do finału LM, w którym Bawarczycy przegrali w liderowanym przez Sneijdera Interem, wielu w Madrycie pluło sobie w brodę, że akurat tę dwójkę dotknęła ta gorączka pozbywania się Holendrów. Na Mundialu, kiedy ''Pomarańczowi'' polegli dfopiero w finale, też pokazał swą klasę Robben, choć w meczach grupowych siedział na ławce, by nie forsować jego wątłych wówczas po kolejnej kontuzji sił. A nawet i teraz w Bayernie nie żałuje się sprowadzenia holenderskiego skrzydłowego, mimo jego licznych urazów. Bo ile znaczy jego gra dla drużyny z Monachium pokazują jego statystyki goli i asyst w poprzednich rozgrywkach Bundesligi - niesamowite, biorąc pod uwagę liczne absencje Holendra. A co do Lukaku - podkreślę - to nastolatek. Dopiero co zmienił otoczenie - dziwnym jest stawianie takich radykalnych wniosków na jego temat. tommyb1: Są oczywiście i przykłady w dokładnie przeciwnym kierunku: Van Basten, Kluivert, Van Nistelrooy.
0
Xahir
5 listopada 2011, 12:28
A szkoda, jestem jak najbardziej fanem talentu tego zawodnika, mlody szybki perspektywiczny..
0
tommyb1
tommyb1
5 listopada 2011, 12:22
krół strzelców ligi belgijskiej czy holenderskiej nigdy nie będzie wykładnikiem możliwości piłkarza. Za Lukaku bardziej przemawia wiek i warunki fizyczne. Ilu królów strzelców np Eredivisie zaginęło zaraz po wytransferowaniu do silniejszej ligi. Najlepsze przykłady: przede wszystkim Alfonso Alves, czy nawet Klaas-Jan Huntelar, który dopiero się troszkę w Schalke odbudowuje po klęskach w Realu i Milanie
0
Milanese
5 listopada 2011, 12:22
Maximilanista Chelsea już nie raz pokazała że potrafi przepłacać i ściągać piłkarzy, którzy mają dobry PR w mediach. Torres, Sheva, Shaun Wright Phillips, Robben, Crespo, Mutu. Kilka bramek ustrzeli, nie ma wątpliwości ale myślenie o nim jak o zbawcy w ataku jest błędne.
0
gimlord123
5 listopada 2011, 12:15
Jak dla mnie transfer nierealny. Nie po to go kupowali za taką kasę, żeby teraz go sprzedać, czy nawet wypożyczyć. Pewnie będzie ogrywany w Chelsea, jest tam dużo doświadczonych piłkarzy i oni na pewno mu w tym pomogą.
0
Maximilanista
Maximilanista
5 listopada 2011, 11:46
Atmosfera wokół Lukaku rzeczywiście była nieco pompowana przez media. Ale to nieprzypadkowe przecież. Taka otoczka rodzi się zazwyczaj wokół nieprzecietnych graczy. Były napastnik Anderlechtu materiałem na takiego zawodnika w istocie jest. Pytanie tylko (jak wobec wszystkich inych nastoletnich talentów), czy się rozwinie odpowiednio. Media hałasowały na temat młodego Belga, ale sam zawodnik był obserwowany przez wielu fachowców, wysłanników wielkich klubów. Ci ludzie widzieli w nim nieco więcej niż tylko góre mięśni. A Chelsea to klub zarządzany przez powaznych osobników - nikt tam nie wydałby sporej ilości gotówki za topornego osiłka na podstawie medialnych doniesień. Chłopaka obserwowano dłuższy czas - i w końcu pozyskano...A że teraz ma problemy w nowym środowisku...Cóż - przeskok z ligi belgijskiej do najsilniejszej chyba obecnie ligi świata, do klubu, gdzie konkurencja jest ogromna byłby przeskokiem trudnym dla doświadczonego gracza. A Lukaku to jeszcze nastolatek. To co, od razu miał włożyć niebieski strój i wymiatać rozkosznie ku zachwytom zaskoczonych kibiców? To nie Hollywood. Chłopak ma czas, przez roczek czy dwa będzie stopniowo wprowadzany do pierwszego składu (bo kupiono go nie po to, by juz teraz walczył o tytuł króla strzelca PL, tylko po to, by w perspektywie zastąpił samego Didiera Drogbę). A czy jest Lukaku ponadprzeciętnym talentem czy tylko dryblasem - możemy sobie pogadać. Czas będzie najlepszym sędzią -jak zawsze...
0
Blady19921002
Blady19921002
5 listopada 2011, 11:30
Zgadzam się w stu procentach z użytkownikiem Milanese.
0
Milanese
5 listopada 2011, 10:57
nie wiem czym się podniecać. Słaba liga belgijska, zawodnik wypromowany przez media a w rzeczywistości Lukaku wsród równieśników wyróżnia się tym że jest większy i silniejszy. Różnica się zatrze za 2,3 lata a Lukaku i tak pozostanie klocem pola karnego.
0
KorekACM
5 listopada 2011, 10:34
Ja osobiście chciałbym Lukaku w Milanie ale tego Lukaku co grał w Belgi,bo ten Lukaku z chelsea jest jakiś wolny nie może się odnaleźć,moim zdaniem żle zrobił przechodząc w tak młodym wieku do takiego poważnego grania.Zmarnuje się tam mogł posiedzieć w Belgi do 20 roku życia i zbierać doświadczenie,niezbędne do takiej ligi jaką jest Premier Legue.A z tym wypożyczeniem to na miejscu Abramowicza nie czekałbym tylko wyporzyczyć do do nas(bo przydał by sie) lub do jakiegoś klubu z Anglii niech się chłopak ogrywa.
0
Kush
5 listopada 2011, 10:08
I bardzo dobrze, ja nie jestem zwolennikiem tego zawodnika, kiedy widzę go na boisku to mam wrażenie, że porusza się w zwolnionym tempie, pare jego występów widziałem w Chelsea choćby nawet ten ostatni z Arsenalem, grał totalny piach, racja był bardzo dobry w Anderlechcie ale kiedy trafił do dużego i mocnego klubu gdzie miejsce w składzie trzeba sobie wywalczyć nie poradził sobie. A czemu w ogóle nie gra, widocznie dlatego, że jest za słaby na pierwszy skład.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się