SCUDETTO


[11:20] Berlusconi nie chce sprzedać Stephana?

8 czerwca 2013, 11:54, Joke Główne newsy


159 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dejnio
dejnio
8 czerwca 2013, 17:22
50 mln i jak dla mnie może iść. Nie oszukujmy się, Szary nigdy nie był i prawdopodobnie nie będzie tyle wart, a że głupi szejkowie szastają kasa to należy ich wydoić do ostatniego centa. Za te pieniądze możemy zdziałać cuda, pod warunkiem, że zostaną wykorzystane na wzmocnienia.
0
gimlord123
8 czerwca 2013, 17:15
Zgadzam się z Rafałem co do tego, że sprzedać Faraona byłaby fatalna pod względem utraty prestiżu. Ale co do reszty się nie zgadzam. Jeśli City zaoferowałoby 60 - 70 mln to sprzedałbym Szarego, ale tylko pod warunkiem, że cała ta kasa zostałaby wydana na mądre wzmocnienia ( czytaj: NIE dla Zlatana, Kaki, Diamantiego itp. ). Rafał, powiesz mi dlaczego uważasz, że pieniędzy ze sprzedaży Faraona nie wydalibyśmy na klasowych zawodników? Z tego co wiem dziury budżetowej nie mamy, a wydajemy tyle ile zarobimy. Więc nie widzę przeciwwskazań dlaczego te pieniądze nie poszłyby na wzmocnienia.
0
Dante7
8 czerwca 2013, 16:59
rafal996 - zgadzam się jeżeli chcemy mieć prestiż nie możemy sprzedawać go. Oby nie było tak jak z Kaką, bo to już bedzie żenada (supermarket)
0
Marciano
8 czerwca 2013, 16:50
Łapy precz od Faraona, musi zostać z nami choćby dawali 100mln.
0
rafal996
rafal996
8 czerwca 2013, 16:50
Dla mnie to jest prosta sprawa. Takimi decyzjami mierzy się prestiż klubu i jego poważne podchodzenie do przyszłości. Jasne, że to ogromne pieniądze i na pewno by można było na Stephanie zarobić. Ale niektórych zawodników po prostu się nie sprzedaje, a przynajmniej nie w takim momencie. Milan nie ma już wielkich długów, nie musi się rozpaczliwie ratować, Stephan nie ma gwiazdorskiego kontraktu i nie doprowadza budżetu do ruiny, więc po prostu NIE MA usprawiedliwienia dla jego ewentualnego sprzedania. Nie przemawia do mnie to, że za te pieniądze można kupić kilku klasowych graczy, bo po pierwsze i tak byśmy ich nie kupili, a po drugie... Do cholery, skoro mamy diamencik, który w pierwszym poważnym sezonie ratuje nam dupę, przebojem wdziera się do czołówki światowych napastników mają zaledwie 20 lat, to mamy okazję odpowiedzieć sobie na pytanie gdzie jesteśmy. Czy staliśmy się supermarketem, czy też wysyłamy jasny sygnał - nie sprzedamy Stephana nawet za miliard, bo budujemy Milan, który ma podbić świat i on jest naszą perełką. Za rok czy dwa sytuacja będzie inna. Zobaczymy gdzie będzie klub i gdzie będzie piłkarz. Albo będzie mega gwiazdą, albo popadnie w przeciętność. Nadal będzie wtedy wart więcej, niż za niego zapłaciliśmy, więc trudno mówić o stracie. Piłka to biznes, ale trzeba wiedzieć kiedy powiedzieć stop. Barcelona też by zarobiła niebotyczną kasę na Messim, a nikt nawet o niego nie pyta, bo od razu zna odpowiedź. Nas też musi być na to stać, jeśli chcemy się liczyć. A finansowo nas stać. El Shaarawy zostaje.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
8 czerwca 2013, 16:34
Z tego co widzę to większość z Was zachowuje się jakby Stephan już został sprzedany. Trzeba wierzyć w to, że Łysi nie stracili rozumu do końca i nie sprzedadzą naszego talentu...
0
acmti
8 czerwca 2013, 16:13
sebah1989 Biedronka to to nie jest, tanio piłkarzy nie oddajemy :P My od transferu Szewczenki staliśmy się drugim Arsenalem, wtedy zaczeła się wielka wyprzedaż gwiazd począwszy od Szewy Kaki, skończywszy na Silvie i Zlatanie - to od tych piłkarzy w danych sezonach zależało gdzie znajdował się Milan Sharaway mógłby być kolejnym diamentem ale czuję że nie w Milanie
0
ACGreiff
8 czerwca 2013, 16:04
Haha - projekt młodego Milanu to chyba fikcja - we wrześniu zostanie 3/4 starego drewna w naszym zespole :/
0
acmti
8 czerwca 2013, 15:49
Już od paru sezonów wiadoomo że dla zarządu ważniejsza jest kasa, a stary Milan poszedł w niepamięć więc nie widzę nic co mogło by powstrzymać ich od zainkasowania 40 melonów dlatego skoro manc chce tego piłkarza i to jest prawda to nie ma żadnych szans żeby został bo co tu mają do gadania kibice gdy w gre wchodzi taka kasiora
0
Maximilanista
Maximilanista
8 czerwca 2013, 15:29
kamilus: Pytanie tylko, czy sam zawodnik będzie chciał odejsć. Dla niego odejście Fabregasa to ogromna szansa na dużo wiecej gry. Jeśli wziąć też pod uwagę wiek i naprawdę wielkie wyczerpanie długim sezonem Xaviego (w odsłonie 2013/2014 może być jeszcze gorzej), to myślę, że przy minimum woli zatrzymania swego wychowanka, Barcelona go zachowa na długie lata.
0
kamilus
kamilus
8 czerwca 2013, 15:12
W sprawie sprzedaży bądź nie Faraona dużo pewnie będzie zależało od Boatenga, Robinho czy Nocerino - bo jeśli uda się ich sprzedać (a przynajmniej będą na to dobre rokowania), to i tak do kasy klubu wpłynie niezła sumka i nie powinno być przyczyny do pozbywania się Stephana. @Maxi Barcelona nie ma nic do gadania. W ostatnim sezonie Thiago grał tak rzadko, że jego klauzula spadła z 90 do 18 mln - więc jeśli jakiś klub tyle za niego zaoferuje, to włodarze klubu z Katalonii po prostu muszą przyjąć taką ofertę. Jest tylko jedno ale - musi ona wpłynąć do 1. sierpnia, bo po tej dacie klauzula wraca z powrotem do 90 mln.
0
marcin.brylik
marcin.brylik
8 czerwca 2013, 15:06
jestem za nie, nie chce aby el sha odchodził, zagrał swój najlepszy sezon, a teraz ma odejść, bez sensu znowu oddamy talent?
0
sloma27
8 czerwca 2013, 15:04
niech dają dwavida silve i nastasica na wymiane. Wtedy jestem za wielkimtak.
0
Hali1550
8 czerwca 2013, 14:54
no zobaczymy :) jeśli on odejdzie za 40-50 mln to oznacza że stajemy się zwykłym średniakiem :) i nie ma co liczyć na zmianę na lepsze :P
0
iTomKox
iTomKox
8 czerwca 2013, 14:45
Ostrzeżenie za reklame konkurencji SS
0
iTomKox
iTomKox
8 czerwca 2013, 14:42
A co gdyby Szary nie chciał odchodzić ?
0
Eravier
Eravier
8 czerwca 2013, 14:33
Ciekawostka: http://tnij.org/vy43 Lista scoutów na Euro U21.
0
Kuszu
Kuszu
8 czerwca 2013, 14:30
ŻEGNAJ SZARY :( Gol. Możesz marzyć o tych transferach i tak wezmą kasę na długi lub co innego. Wątpię ,żeby wydali na transfery.
0
Since2003
8 czerwca 2013, 14:29
Nawet jakby dawali 100mln to nie wolno go sprzedać. Jak mamy być konkurencyjni wyprzedając gwiazdy do szejków. Poza tym, pieniądze ze sprzedaży Szarego wątpie że zostały by przesłane na budżet transferowy. Wybijcie sobie z głowy Strootmana, Verrattiego i innych. Marzenia ściętej głowy.
0
AzoriuS
8 czerwca 2013, 14:27
Wymagacie od Allegriego wygrywania Serie A, LM, a nie dostrzegacie problemu jaki jest w postaci corocznej wymiany najlepszych zawodników....
0
Gol.
8 czerwca 2013, 14:19
Niech dadzą 50 mln euro i możemy się zgodzić. Za te pieniądze kupimy sobie spokojnie Strootmana, Verrattiego, Poliego, Honde i Muriela.
0
Maximilanista
Maximilanista
8 czerwca 2013, 14:14
Z tym że bardzo wątpię, by przy (wydaje się, że niemal pewnej) sprzedaży Cesca przez Barcelonę, Katalończycy chcieliby pozbywać się też Alcantary. Xavi już niemłody, co widać było już w połowie obecnego sezonu, i w Blaugranie musieliby pracować mało inteligentni ludzie, by aż na taką skalę osłabiać drugą linię zespołu.
0
Gandalf Szary
8 czerwca 2013, 14:12
Sprzedaż El Shaarawy'egp oznacz koniec projektu nowego młodego Milanu, którego Szary miał być główną postacią a wynika to ze słów B&G. A tak na poważnie nie widzę powodów dla, których Stephan miałby odejść, budżet podreperowany jesteśmy na zero, Stephan chce zostać.
0
Beduin09
8 czerwca 2013, 14:11
Dobra mamy stanowsko El Shaarawiego, powiedział że czuje się dobrze w Milanie, nie zamierza odchodzić i że odrzuca ewentualną ofertę Man City
0
Pato7
Pato7
8 czerwca 2013, 14:11
Szary za 40 mln do City a do Nas wróci Aubameyang za 15 ...
0
waldo
8 czerwca 2013, 14:03
Co do Cesca Fabregasa - zdecydowanie wolałbym Thiago Alcantarę, Boateng gdziekolwiek za te 15 mln i za tą kasę Thiago, to by było cuś. Według mnie nie byłoby jak z Bojanem, nie można patrzeć pod tym kątem na ten transfer.
0
Blady19921002
Blady19921002
8 czerwca 2013, 14:03
Bayern sprzedał już wszystkie bilety na wszystkie mecze u siebie w przyszlym sezonie...
0
Vite
8 czerwca 2013, 14:01
//lol coś wcisnąłem i wysłałem komentarz w połowie pisania. ...A już myślałem, że odejdą Boa z Robsonem i to z ich sprzedaży Galiani będzie miał kasę.
0
Vite
8 czerwca 2013, 13:58
Więc stąd Milan weźmie te 40 mln euro na trensfery. A już myślałem, że odejdzie
0
mimi1295
8 czerwca 2013, 13:55
jak on odejdzie to będzie kaput bunga bunga i łysy chyba głupi nie są
0
Jhn
Jhn
8 czerwca 2013, 13:49
No to ciekawe :>
0
kamilus
kamilus
8 czerwca 2013, 13:37
Gdyby to ode mnie zależało, za 40 mln bym go nie puścił. Ale jakby kwota wzrosła do 50-55 mln, to nie wiem, czy bym się odważył ją odrzucić...
0
radson1406
radson1406
8 czerwca 2013, 13:32
Teoretycznie cena astronomiczna ale z drugiej strony warto pokazac Faraonowi,ze sie na niego liczy i dac mu szanse odbudowania formy z jesieni bo moim zdaniem chlopak potrzebuje odpoczynku,gdyz ciagnal nasza druzyne 3/4 sezonu i za to mu sie nalezy szacunek.
0
sKUBAniec
sKUBAniec
8 czerwca 2013, 13:31
Wątpię żeby chciał odchodzić. Bardziej byłem skłonny wierzyć, że Silva chce odejść, czy Kaka, ale nie Szary. Jeszcze sporo przed nim. Poza tym teraz, kiedy Galliani chwalił się, że budżet jest podreperowany to jedynie brak awansu do LM mógłby doprowadzić do przyjęcia oferty za Stefana.
0
Ned
Ned
8 czerwca 2013, 13:31
Według mnie pieniądzetu są drugorzędne. Milan jeśli chce być klubem prestiżowym nie może sprzedawać wschodzących gwiazd. Rok temu po odejściu naszych gwiazd cała drużyna była rozbita. Nie możemy iść drogą Arsenalu, który był tylko przystawką dla większych firm.
0
Maximilanista
Maximilanista
8 czerwca 2013, 13:30
A tak a propos niedawnych plotek odnośnie ewentualnej próby pozyskania przez Milan Cesca Fabregasa :-) Otóż w najbliższych dniach David Moyes złoży Barcelonie propozycję transferu jej pomocnika. Będzie to kwota 40 milionów FUNTÓW.MU tyle właśnie jest gotowy zapłacić za usługi Katalończyka, ale kto wie, czy cena jeszcze nie wzrośnie, bowiem Arsenal chciałby odzyskać swojego kapitana, nawet za ogromne pieniądze :-) (jeśli ten przetarg wygra MU, Wenger spróbuje wyjąć Modrića z Realu za też niebagatelne pieniądze). Może by tak złożyc Blaugranie ofertę bezpłatnego wypożyczenia Cesca? :-)
0
MILANRULEZZ
8 czerwca 2013, 13:23
za 60 jak najbardziej, za tyle mamy 3 fajnych grajkow:)
0
marass2
8 czerwca 2013, 13:18
Powinien odejść za taką kasę. Nikt nie jest niezastąpiony, a jego forma jest wielką niewiadomą.
0
Mikszyc
8 czerwca 2013, 13:10
Jestem przeciwko sprzedaży Faraona, ale gdyby wyłożyli 55~60 mln to aż żał było by pozwolić takiej kwocie przejść nam koło nosa.
0
wilku94
wilku94
8 czerwca 2013, 13:09
Sprzedanie EL92 i wysłuchiwanie o tym, że załataliśmy dziurę budżetową oraz ujrzenie jedynie 1/5 tej kwoty na oczy? Nie dziękuję.
0
8 czerwca 2013, 13:05
uważaj na słowa ! Leo22
0
waldo
8 czerwca 2013, 13:03
Pierwsza moją myślą była sytuacja z Kaką - też ogromne rozczarowanie po tym transferze, wielkie pieniądze, ale co się okazało? Że na przestrzeni lat, był to genialny ruch Milanu. Potem jednak ochłonąłem, sytuacja z Szarym jest inna - młody, pracowity chłopak (póki co niekontuzjogenny) i wszystko dopiero przed nim. Dopiero kosmiczna oferta ~50-55 mln mogłaby przekonać, tak myślę. Ale zdecydowanie niech zostaje.
0
Majcin
8 czerwca 2013, 12:59
Niedawno Szary mowil w wywiadzie, ze nie ma zamiaru odchodzic z Milanu.. ;> No to zobaczymy.. Tak nawiasem mowiac 40 mln to mało.. Niedawno Man City kupili Fernandinho za 40..
0
JamnikPL2001
8 czerwca 2013, 12:55
jeżeli w takim wieku gra na takim poziomie to warto go zatrzymać. Bo za 3-4 lata może być zawodnikiem jednym z najlepszych. Oczywiście jeżeli nie spotkają go kontuzje.
0
Beduin09
8 czerwca 2013, 12:40
Odejścia El Shaarawiego nie powinien chcieć żaden Milanista, pomijając to co daje drużynie, to dlatego, że i tak za kase którą dostaniemy za niego zarząd i tak nie machnie się na nic poważnego, transfery byłyby mniej wiecej takie same jak bez sprzedaży Faraona, tak mi się wydaje. Dlatego Stephan musi zostać!
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
8 czerwca 2013, 12:35
Zlatana i Silve przezyłem, bo obaj zarabiali krocie i kasa za nich była potrzebna a do tego mieli swój wiek (chociaz Silva i tak 5 lat gry przed sobą :/), jednak teraz jak budżet powinien być zrównoważony nie można pozwolić na sprzedaż naszego najbardziej obiecującego gracza! Albo inaczej jak City go chce to niech daje Nasriego/Silve + 25 mln :P
0
hubson888
8 czerwca 2013, 12:33
Wiem, że pewnie po tym poście spotka mnie mnóstwo hejtów ale zaryzykuje. Szarego bardzo bardzo lubię, wręcz jestem fanem jego talentu i ogólnie osoby, lecz jeśli wpłynęłaby oferta opiewająca na 50-60mln to sprzedałbym Go. Jak widać było miał On dobrą część sezonu potem przygasł. Wiadomo młody, zmęczony, ale jest też ryzyko, że był to po prostu przebłysk Szarego i ta forma nie wróci. A 50-60mln to nie mała kwota jak za zawodnika, który grał wyśmienicie, ale bądź co bądź pół sezonu. Reasumując, jeśli wypłynęłaby oferta np. 55mln to z bólem serca oddam bym Faraona, mimo że darze Go ogromną sympatią. Oczywiście, jeśli pieniądze te miałby zostać zainwestowane w przyszłe transfery. W zmian za Il Faraona np. Lavezzi, bądź ktoś takiego pokroju, do tego jakiś klasowy rozgrywający do pomocy Monto, lub też trequartista z prawdziwego zdarzenia. Do tego sprzedaż naszych kreatywnych pomocników i zakup 2 PORZĄDNYCH środkowych obrońców i letnie okienko bardzo pozytywne.
0
FORZA MILAN 99
FORZA MILAN 99
8 czerwca 2013, 12:29
SZARY ZOSTAJE no chyba że dadzą 75 mln, których nie dadzą. Nie może być tak, że zachowujemy się jak jakiś średniak i sprzedajemy wszystkich swoich najlepszych zawodników. Nie jesteśmy Ajaxem czy Porto. Na razie jeszcze nie doszło do transferu, ale może dojść... Zadyszka Sharego wydaje się być tylko problemem, który wkrótce zniknie. A może duet B&G powiedziałby od razu kategoryczne NIE i skupiłby się na sprzedaży Boatenga i kupna Strootmana (marzenia -,-)
0
Elek95
Elek95
8 czerwca 2013, 12:24
Tak rok temu Silva i Ibra w tym roku Faraon i Boateng a za rok Balotelli I De Sciglo to jest nasza polityka ;) Jesli ten transfer okaze sie prawda to trzeba jak najszybciej zmienic wlasciciela klubu
0
Blady19921002
Blady19921002
8 czerwca 2013, 12:23
Maximilanista, w każdej plotce jest ziarenko prawdy, tak samo zaczynało się w tamtym roku z Thiago i Zlatanem...
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się