SCUDETTO


Tevez uzgodnił warunki kontraktu z Milanem?!

14 czerwca 2013, 17:26, ACMkrzysztof22 Aktualności


106 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Majcin
16 czerwca 2013, 09:24
Fakt, moj blad, wybacz. Chodzilo mi o komentarz nr 63 Gola ;/
0
Oxidosis
Oxidosis
16 czerwca 2013, 02:06
Majcin Ale, że gdzie ja użyłem takiego określenia? Tak, jak pisałem - w żaden sposób na tej stronie nie wypowiadałem się na temat Włocha.
0
Majcin
15 czerwca 2013, 21:15
@Oxidosis Jesli chodzi o Diamantiego - to uzyles okreslenia 'stary jak swiat', a przeciez Tevez [tak bardzo przez Ciebie wychwalany] jest od niego mlodszy o zaledwie rok.. Co do umiejetnosci obu zawodnikow - ja chyle sie bardziej ku Wlochowi. Urazilem Teveza? ..
0
KibicMilanu
15 czerwca 2013, 20:29
Szkoda, że Honda nie przyjdzie teraz :( jak przyjdzie Tevez, a już jest zajęte miejsce UE.. Marzą mi się takie transfery wykonaniu zarządu Milanu.. -Honda -Tevez -Strootman :P
0
Oxidosis
Oxidosis
15 czerwca 2013, 18:10
Majcin Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, gdyż na temat Diamantiego nie wypowiadałem się ani razu na tej stronie. Ale jeżeli już o tym wspominasz, to spójrz na to z innej strony - 15 mln euro za zawodnika tej klasy to naprawdę grosze, a jestem pewien, że Tevez te 2-3 sezony jest jeszcze w stanie pograć na wysokim poziomie. Z Diamantim możemy go porównywać w zasadzie tylko jeżeli chodzi o kwestie wieku, bo jeżeli mielibyśmy porównywać ich jeżeli chodzi o umiejętności czysto piłkarskie, uważam, że moglibyśmy urazić jednego z tych zawodników.
0
Maximilanista
Maximilanista
15 czerwca 2013, 18:08
Gol: Ponieważ sformułowanie ''gwiazdeczki'' odebrałem jako określenie najlepszych (teoretycznie), najbardziej uznanych, najsłynniejszych graczy danej drużyny...Polańskiego ani jednym,, ani drugim, ani trzecim raczej nazwać nie można... Tak samo raziłoby mnie, gdybyś po słabym meczu Milanu z przekąsem stwierdził, że gwiazdeczki Milanu: Balotelli i Muntari zawiodły...
0
ACstach
ACstach
15 czerwca 2013, 17:33
Na pewno jest to bardzo ciekawy plan. Oznaczałby szanse na uzyskanie wiekszych srodkow na transfery i emocje również w przerwie wakacyjnej;)
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
15 czerwca 2013, 17:22
kamilus Oj od dawna czekam na takie coś, bo letnie turnieje z 4 druzynami to już coś np. Audi Cup a co dopiero większy taki turniej :D
0
Majcin
15 czerwca 2013, 17:14
Oxidosis Przeciez to ty nie wiedziales, ze Diamanti jest tylko o rok starszy od Teveza ;)
0
Jhn
Jhn
15 czerwca 2013, 17:13
Poczekajmy na konkrety :) myśle jednak ze tevez jeśli przyjdzie to będzie grał pierwsze skrzypce . Jest o klasę lepszym zawodnikiem niż robinho . Pieniądze ze sprzedaży Brazylijczyka mogą byc w całości przeznaczone na apacza . Ale , poczekajmy...
0
ACGreiff
15 czerwca 2013, 16:49
offtop - ponoć dzisiaj uzgodniono warunki przejścia Poliego :P 4,5 milionów karta Fossatiego...Nie wiem czemu nasi oddają utalentowanego młodziana :P
0
waldo
15 czerwca 2013, 16:33
Trójka Poli, Honda, Tevez jak najbardziej za. Ale gdy będziemy mieć Hondę i Teveza, uważam, że Diamanti już wtedy będzie nam niepotrzebny. Zasadniczo problem kreatywności w pomocy po tej trójce powinien zostać rozwiązany, zostaje kwestia obrony wtedy, no i pozbycie się zbędnego balastu w postaci kilku zawodników
0
Kukiss
15 czerwca 2013, 16:28
Qba69, Berlusconi nie da żadnych swoich pieniędzy, więc tak. Tyle ile Milan sam zarobi, tyle może wydać.
0
adam260995
15 czerwca 2013, 16:26
Wydaje mi się formacja 4-3-1-2, może się na prawdę, sprawdzić, bo przecież gołym okiem widać, że my nie mamy skrzydłowych, to po co na siłę tak grać, skoro Szary i Niang mogą za równo grać jako lewy i prawy napastnik w razie czego, myśle, ze trójką Balo,Tevez(jeżeli przyjdzie),Szary można spokojnie rotować z przodu, chociaż wydaje mi się na trequartiste, najbardziej nadaje się Tevez, ale może się zmieniać z Szarym cały czas.
0
Maximilanista
Maximilanista
15 czerwca 2013, 16:25
gimlord123: Mourinho jeszcze zaskoczy decyzjami personalnymi niejednego z nas :-) Oprócz Torresa (raczej oczywiste) i Maty (o czym już pisałem), nie mieści się też w planach Portugalczyka choćby David Luiz :-) Jest do wzięcia - za odpowiednią kwotę oczywiście...
0
kamilus
kamilus
15 czerwca 2013, 16:20
@Qba Dopóki nie awansujemy do LM, dopóty nie możemy skorzystać z takiej kwoty pieniędzy, która wpłynie do nas od UEFY. W życiu bywa różnie i rozsądnie trzeba władać własnymi zasobami.
0
acmti
15 czerwca 2013, 16:17
Tevez Honda i dobry obrońca i będę zadowolony, bo nie spodziewam się niczego więcej
0
Qba69
Qba69
15 czerwca 2013, 16:04
Po paru komentarzach pana Gallianiego dochodze do wniosku ze Milan w tym okienku nie wyda teoretycznie ani Eurocenta na transfery, wszystkie pieniadze maja byc uzyskane ze sprzedarzy zawodnikow... Czy dobrze to rozumiem? Czy moze bylo to juz potwierdzone przez naszego doktora klamstewek i niedomowien Adriano a ja to przeoczylem? Maximilanista To chyba wysokie stezenie olowiu i innych metali ciezkich w naszej kwii hehe ;) pozdrawiam rowniez
0
gimlord123
15 czerwca 2013, 15:45
Maximilanista, dzięki za info, choć dalej nie rozumiem czemu Mou chce go sprzedać...
0
kamilus
kamilus
15 czerwca 2013, 15:36
Dokładnie, w te lato ma być głosowane zwiększenie liczby graczy spoza UE do 3, więc równie dobrze może przyjść i Honda, i Tevez. Nie mówiąc o tym, że pozyskać Vergarę możemy poprzez 'deal' z Preziosim, co nam da kolejne wolne miejsce. -_- A co do innych transferów, to na chwilę obecną to wygląda tak: sprzedajemy Robsona = kupujemy Teveza, sprzedajemy Boatenga = kupujemy pomocnika. Poza tymi dwoma zależnościami ma dojść do nas Poli (na którego pieniądze są z innego źródła), na Diamantiego gotówka też chyba się już znajdzie (równie dobrze można by dać klubowi z Bologny Antka + 6 mln, co nie obciążyłoby nam budżetu, a i tamci nie powinni się martwić złą transakcją).
0
Maximilanista
Maximilanista
15 czerwca 2013, 15:06
Qba69: Te same upodobania, te same przyzwyczajenia :-) A i z tego co pamiętam, pochodzimy z bliskio siebie położonych miast w Polsce :-) Pozdrawiam :-) A i zapomniałem jeszcze dodać, że tym, którego Mourinho najbardziej widziałby w roli następcy Maty miałby być...Hulk :-) Musiałaby paść chyba mocna oferta ze strony Cara Romana :-) Ale kto wie, kto wie...
0
kryst2
15 czerwca 2013, 15:04
To nie działa tak, że jeden odejdzie i jest miejsce dalej. Można w ciągu roku sprowadzić teraz 3 graczy (jak regulacja ta weszła w życie jak nie to 2 graczy bez paszportu Non EU)
0
adam260995
15 czerwca 2013, 14:59
Czym wy się martwicie, spokojnie Łysy błędu nie popełni w doborze zawodników z poza UE, wszystko na pewno będzie dobrze.
0
FORZA MILAN 99
FORZA MILAN 99
15 czerwca 2013, 14:57
A Sulley?
0
Gattuso888
Gattuso888
15 czerwca 2013, 14:57
FORZA MILAN 99 Boa ma europejski paszport
0
Beduin09
15 czerwca 2013, 14:55
No zaraz zaraz chłopaki, ale przecież jak sprzedamy Robinho (a on już jest dogadany z Santosem) to mamy 2 miejsca dla Teveza i Hondy
0
FORZA MILAN 99
FORZA MILAN 99
15 czerwca 2013, 14:55
Ale odejdzie Boa on jest z Gany
0
ACstach
ACstach
15 czerwca 2013, 14:49
Cholera...
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
15 czerwca 2013, 14:44
Blady; Faktycznie, więc, albo Honda, albo Tevez...
0
Blady19921002
Blady19921002
15 czerwca 2013, 14:41
Chyba o czymś zapomnieliśmy, teraz przeczytałem na MilanNews.it, że jak przyjdzie Vergara(on chyba jest już pewny), to zostanie tylko jedno miejsce dla zawodnika z poza UE...
0
Qba69
Qba69
15 czerwca 2013, 14:36
Maximilanista BBC Radio 5- moje ulubione radio, 606 moj ulubiony program, Alan Green- ulubiony komentator... W pracy slucham non stop, rzadziej TalkSport ale tez sie zdarzy.
0
acmti
15 czerwca 2013, 14:33
nie ma nawet o czym tu dyskutować, Tevez za 10 mln był by zbawieniem dla Milanu, śmiga jak mały samochodzik, obok Balotellego będzie drugim piłkarzem na najwyższym światowym poziomie
0
ACstach
ACstach
15 czerwca 2013, 14:32
Za taką cenę Tevez po prostu musi do nas zawitać ( o ile są to prawdziwe informacje). Zamienić Robinho na Teveza - bezcenne. Zawsze go lubiłem.
0
Oxidosis
Oxidosis
15 czerwca 2013, 14:29
Majcin Zatem wskaż mi lepszego zawodnika od Teveza, dostępnego na rynku transferowym za 10 mln euro. Uwielbiam czytać komentarze ludzi, którzy nie mają pojęcia o czym piszą. W tym sezonie obejrzałem grubo ponad ćwierć meczy z udziałem City i śmiało mogę napisać, że w przypadku jego ewentualnego transferu do Rossonerich mógłby z góry stać się naszym liderem. Tu już nie chodzi o ilość goli, które zdobywa, ale o boiskową inteligencję, jaką posiada. Takiego zawodnika nam potrzeba.
0
Maximilanista
Maximilanista
15 czerwca 2013, 14:25
gimlord123: Tak, Mata miałby odejsć :-) Podobno jest na liście ekspedycyjnej ze Stamford Bridge :-) Gdzie? To się okaże, padły już w tym kontekście nazwy kilku klubów... Skąd mam to info? Z niektórych angielskich gazet. Ale głównym - od długiego czasu - źródłem moich informacji (wiarygodnym dość - miedzy innymi to z tego źródła dowiedziałem się o umowie Mourinho z Abramowiczem i sensacyjnym powrocie Mou do Chelsea jeszcze wtedy, gdy wszyscy mówili o Portugalczyku w kontekście PSG; pisałem o tym wtedy i na naszym tu serwisie :-) )jest nieśmiertelne radio BBC., Słucham go w pracy na okrągło, i często transferowe plotki dosięgają mnie właśnie z radioodbiornika. Angielscy dzinnikarze - radiowi również - lubują się w tym bardzo...
0
Maximilanista
Maximilanista
15 czerwca 2013, 14:18
No właśnie (a propos wypowiedzi Leo22, pod którą sie podpisuję) :-) Oczywistym jest, że dla miażdżącej większości z nas lepszą opcją niż Diamanti byłby Honda czy Belhanda. Obaj młodsi, ten pierwszy tańszy, pod względem sportowym mniej więcej podobny poziom. Ale jeśli nie udałoby się z Hondą, Belhandę (wielce prawdopodobne) łyknbąłby jakiś bogatszy klub, to ja przywitałbym Diamantiego z nadzieją i z zadowoleniem. A co do kwoty...Można ją jeszcze zbić, 7 melonów to wcale nie tak wiele...
0
Himon
15 czerwca 2013, 14:12
iTomKox Tyle, ze Nocerino na początku dostawał bardzo dużo szans jak na poziom gry jaki reprezentował. Na tyle dużo, ze zaczęły się pojawiać opinie, że dostaje szanse wyłącznie za zasługi. Na mojej liście zawodników do wytransferowania Nocerino zajmuje ostatnie miejsce, więc płakać nie będę jeśli zostanie po go po prostu lubię i uważam, ze może być jeszcze przydatny. Majcin Którzy to zawodnicy lepsi od Teveza dostępni są za taką cenę? Tevez za 10mln to byłby najlepszy transfer od lat pod względem jakości do ceny. Największe braki mamy dalej w środkowej formacji, ale jeśli nie uda się ściągnąć klasowego kreatywnego pomocnika ciężar rozgrywania dalej będzie spoczywać głównie na napastnikach, a Tevez byłby w takim wypadku idealnym rozszerzeniem naszym możliwości ofensywnych.
0
iTomKox
iTomKox
15 czerwca 2013, 13:55
Nocerino jeżeli jest w jako takiej formie może dać wiele zespołowi. Najważniejsze jest to żeby dać Antonio szansę, a nie to co Allegri robił przez większość tego sezonu. Według mnie powinien być to 1. rezerwowy na pozycję środkowego pomocnika. Powinien wchodzić gdy np. zejdzie De Jong lub Montolivo, a nie tak jak to się u nas dzieje, że wchodzi Sulley Ali Muuntaaarii.
0
Gandalf Szary
15 czerwca 2013, 13:52
Nocerino najprawdopodobniej nie odejdzie ponoć sam Berlusconi nie chce się go pozbywać mając w pamięci to co robił w sezonie z Ibrą i tu podzielam opinie prezydenta, rozumiem, że za Antonio można zyskać parę $$, ale wolę spieniężyć Boatenga i kupić rozgrywającego.
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
15 czerwca 2013, 13:38
GS i gimlord; Ja oczywiście też wolałbym Hondę. Od początku piszę, że jestem wielkim zwolennikiem transferu trequartisty CSKA do Milanu. Zwróciłem tylko uwagę na to, że niektórzy tutaj żyją w innym świecie i takiego piłkarza jak Diamanti chcieliby brać z Bolonii za marne grosze(3-4 mln?) Jeśli(nie daj Panie) nie udało się z Hondą to w mojej osobistej hierarchii na 2 pozycji jest Balhanda, potem Eriksen, a dopiero na 4 miejscu Diamanti. Nie zgadzam się tylko co do wyceny Włocha przez niektórych userów z naszej strony. Maxi; Wszystko rozumiem, jednak mimo wszystko nie wierzę w powodzenie tej transakcji. Nocerino ma kontrakt bodajże do 2016r i moim zdaniem wolałby zostać i grzać ławę do tego czasu lub odejść do Napoli ( w żadnym wypadku do Interu) Mogę się mylić, zobaczymy jak potoczą się losy naszego pomocnika. Pozdrawiam Was.
0
pACMan
15 czerwca 2013, 13:26
Jeśli uważacie że obrone mamy mocną to zapraszam do ponownego obejrzenia mecz Barcelona - Milan. Maximilanista Zawsze to Lewandowski będzie najbardziej winny tego co się dzieje w reprezentacji i zawsze będzie drewnem - choćby nie wiem co się działo na boisku :) Gol A ja bym nie chciał u nas Lopeza. 7 mln euro za 32 - latka to dużo nawet jeśli jest bramkarzem. Z resztą jak narazie miał dobre tylko pół sezonu w Realu, wcześniej był rezerwowym w Sevilli. Lepiej chyba dołożyć tych pare milionów i kupić jakiegoś dobrego bramkarza przed trzydziestką, którego mielibyśmy na długie lata.
0
Majcin
15 czerwca 2013, 13:23
@Gol Ty to jestes mistrz normalnie. Stary jak swiat Diamanti :D Rok starszy od twojego Teveza. Dziwne macie argumenty, tak samo moge powiedziec; po co nam stary Tevez skoro za 10 mln mozna kupic lepszych i mlodszych..
0
iTomKox
iTomKox
15 czerwca 2013, 13:00
Za gwiazdora, tj. Boatenga powinniśmy kupić gwiazdora, tj. Honde. Byłby to dla nas skok nie tylko jakościowy ale marketingowo również byśmy nie utracili. A Diamanti, poziom sportowy trzyma ale nie jest raczej taką rozchwytywaną osobistością.
0
Maximilanista
Maximilanista
15 czerwca 2013, 12:59
Leo22: O Nocerino bardzo zabiega Mazzari, więc - w obliczu niezbyt kolorowych perspektyw dla Antonio w barwach Rossonerich - nie ździwiłbym się wcale, gdyby trafił do Interu. U nas go nie chcą, tam go chcą - jest różnica. Gol: Gratuluję stawiania Lewandowskjiego, o którego bije się pół Europy na równi z Polańskim, o którym poza Polską i Niemcami chyba nikt nie słyszał. Poza tym ostrożnie z tymi peanami na cześć Salamona w reprezentacji. Miał kilka ciekawych, odważnych zagrań, to fakt. Ale wielkokrotnie - na tle słabych technicznie Mołdawian - miał problemy z kryciem, kiedy tylko przeciwnik był od niego dalej niż jeden metr. Siedząc na plecach napastnikowi czuje się Bartek dobrze, ale jak już nie ma kontaktu fizycznego, nie zawsze wie, co robić. A przy utracie bramki zachował się kompromitująco, jak junior, nie jak profesjonalista. A z innej beczki, to wielką ofensywę transferową przeprowadzą chyba tego lata kluby angielskie. Najbardziej efektowne plany ma David Moyes, i są to raczej plany na poważnie, nie medialne ploteczki. Szkot planuje ściągnąć na Old Trafford Bainesa i Fellainiego (cena za obu: około 40 mln funtów). Ten drugi ma być jednym z trzech nowych filarów drugiej linii Czerwonych Diabłów. Pozostali dwaj to Strootman (ponoć już zaklepany) i Fabregas (i deklaracje tego ostatniego, że zostaje na Cam Nou o niczym nie świadczą. Barcelona potrzebuje pieniędzy, i kwota, jaką jest gotów zaoferować za Cesca MU może być dla Katalończyków nie do odrzucenia). Jeżeli zaś transfer Fabregasa nie doszedłby do skutku, celem numer jeden stanie się Marchisio z Juve... Old Trafford mają opuścić co prawda Nani i Rooney, ale do wzmocnienia ofensywy szykowany jest Cristiano Ronaldo. Jeżeli Portugalczyk wybierze kierunek francuski, MU spróbuje sięgnąć po Lewandowskiego. Zresztą, Moyes chce kupić Polaka tak czy owak, i BVB jest zadowolona z oferty Anglików. Ale nie chce na taki układ pójść sam piłkarz, lojalny wobec Bayernu, z którym dogadał się już dawno... Chelsea, po zakontraktowaniu Schurrle, chce ściągnąć jeszcze światowej klasy skrzydłowego na prawą flankę (Mata ma odejść) i środkowego, topowego napastnika. Mou chce Cavaniego i nie złożył jeszcze broni w korespondencyjnej walce o usługi Urugwajczyka z Realem i MC. Jeśli się nie uda, są inni (pojawiają się nazwiska Mario Gomeza, Leandro Damiao, Jacksona Martineza, Luisa Suareza...). Zbroić zamierza się Arsenal. Kwota do wydania - około 80 mln funtów plus to, co zarobią na sprzedaży niechcianych graczy. Kanonierzy kończą okres pozbywania się najlepszych graczy (budowa Emirates wymuszał ataką a nie inną politykę klubu, od następnego sezonu ma już być zupełnie inaczej), i chcą zagrozić najlepszym i w Anglii i w Europie... Szejki z MC też pewnie spać nie będą i na Navazie się nie skończy... Oj, będzie ruch w interesie, bo jeszcze rewolucja w Realu, dalsze zbrojenia PSG i Monaco, zmiany w Barcelonie :-)
0
gimlord123
15 czerwca 2013, 12:50
No właśnie, tu nie chodzi o to, że Diamanti jest za słaby ( przynajmniej dla mnie ), tylko o to, że za pieniądze, które wydalibyśmy na niego można by kupić np. młodszego i lepszego Hondę i zostałoby jeszcze na jego pensję.
0
Gandalf Szary
15 czerwca 2013, 12:47
Leonardo 22 Tylko poco nam Diamanti za 7-8 mln skoro za 4-5mln można mieć lepszego młodszego Honde. Oczywiście nie mam nic przeciwko Diamantiemu ale są lepsze i tańsze opcje na rynku transferowym. Skoro oczekujemy za Boatenga 15mln euro a za rok kończy mu się kontrakt, to czemu nie możemy spełnić oczekiwać CSKA, które chce 4-5mln ojro dla mnie ta sytuacja jest nie pojęta.
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
15 czerwca 2013, 12:24
Myślę również, że przesadzacie z ta ceną za Diamantiego. 3-4 mln? za gracza przecież nie u schyłku kariery(30 lat), mającego świetne statystyki w Serie A, grającego w średnim klubie, więc jest mu jeszcze ciężej. Chłop jest też systematycznie powoływany do kadry Prandellego i często dostaje od niego szansę gry. Według mnie cena za tego gracza to max 9-10 mln, a przy dobrych negocjacjach za ok 7,5-8 powinno się go wyciągnąć. Na marginesie dodam, że jego kontrakt nie kończy się za rok, a za cztery .. Dla Bologny to taka sytuacja jakby dla przykładu na Via Turati przyleciał Perez i wyłożył 5 mln? za Montolivo.
0
gimlord123
15 czerwca 2013, 12:16
Niby tak się interesujemy tyloma zawodnikami, a kadra jak była tak duża tak jest dalej... Odszedł tylko Ambro i Yepes. Mam nadzieję, że Galliani nad pozbyciem się zbędnych piłkarzy pracuje tak samo mocno jak nad wzmocnieniami.
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
15 czerwca 2013, 12:09
Wątpię, żeby sam Nocerino chciał iść do Interu. Wypowiadał się milion razy, że jest Milanistą, ulubionym klubem jest Milan - ja mu wierzę. Klub dał mu szansę, wyrobił sobie dość dobrą markę, wskoczył nawet do kadry na ME.. Chciałbym, żeby Noce odszedł, ale nie do Interu, jego rodzinne Napoli byłoby idealne, pytanie tylko, czy Benitez widziałby go w swoim składzie?
0
Gol.
15 czerwca 2013, 12:05
Jezu jeśli kupimy Diamantiego kosztem Hondy to chyba się zastrzele... Co do reszty zakupów w pełni się zgadzam. Poli, Tevez, Honda i Lopez to powinny być inwestycje które nas powinny najbardziej interesować, nie ma sensu tracić gotówki na Starego jak świat Diamantiego. Co do graczy do odstrzału to ktoś powinien chyba obejrzeć wkońcu mecz Rep. Polski z Mołdawią gdzie Salamon przyćmił gwiazdeczki typu Lewandowski, Rybus, Polański itd. Bo to co wyrabia nasz zarząd jest śmieszne, oddawać tak utalentowanego piłkarza bez nawet szansy na pokazanie się ? Śmiech na sali -_- Jeśli chodzi o Nocerino to zgadzam się z Kamilusem, jeśli Inter (czyt. Mazzarri) tak kocha tego zawodnika to niech wyłoży na stół odpowiednią kwotę (7-8 mln), a nie znowu bawimy się w wymiany. No chyba że Inter zaoferuje nam w rozliczeniu Guarina ;) Wtedy można to ewentualnie przemyśleć, ale żadnego szmelcu jak Silvestre bo za pół roku znowu będzie problem gdzie go sprzedać -_-
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się