SCUDETTO


Spotkanie Milan - Monaco rozpoczęte!

18 czerwca 2013, 20:10, pawel8-56 Aktualności


53 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
19 czerwca 2013, 17:34
Jestem ciekawy co z tego wyniknie.
0
stary_boss
stary_boss
19 czerwca 2013, 16:22
czyli super makret AC MILAN otwarty pozbędziemy sie wartościowych graczy zostanie dokupiony jeden gwiazdor i zostaniemy ze szrotem którego nik nie chce kupic
0
waldo
19 czerwca 2013, 14:38
Nie można jednak wszystkich trzymać na siłę w klubie. Ktoś wcześniej dobrze napisał - to jest hazard. Trzeba nieraz podjąć trudną decyzję. I tak, przykładowo sprzedając Kakę, praktycznie nikomu się to nie podobało. Zawodnik chyba u szczytu formy, potrafiący odmienić losy spotkania i stanowiący o sile zespołu. Został sprzedany i jak się okazało był to genialny ruch Milanu, nie muszę chyba mówić czemu. Z drugiej strony Pato - bardzo lubię tego zawodnika, ale Silvio się wygłupił, zatrzymując go w Milanie. Tak przepadła nam okazja zarobienia pieniędzy i zrobienia dobrego interesu, dlatego nie zawsze można wszystkich trzymać na siłę. Ogólnie jednak zgadzam się - Milan nie może pozbywać się Stephana
0
Gandalf Szary
19 czerwca 2013, 14:00
El Shaarawyego nie można sprzedać za ŻADNE pieniądze, świetnie to opisał Maxi 200% racji.
0
Qba69
Qba69
19 czerwca 2013, 13:56
Zgadzam sie Panowie w 100% z tym ze sprzedaz SESa bylaby czysta glupota i bardzo zlym posunieciem... Ale nie zapominajcie ze THIS IS MILAN! tutaj nie takie wariactwa sie zdarzaly niestety... ;)
0
Maximilanista
Maximilanista
19 czerwca 2013, 13:55
kamilus: Wydaje mi się, że Cię dobrze zrozumiałem :-) Tyle że dla mnie ostateczność to niekupowanie Teveza ani żadnej innej gwiazdy futbolu, nie zaś sprzedaż El Shaarawy'ego. Skoro już ma być ten Milan przyszłości, to jestem skłonny poczekać, choć już nastolatkiem nie jestem :-) Ale poświęcanie jednego z najbardziej obiecujących młodych zawodników Europy dla działania wyraźnie doraźnego byłoby w moich oczach kompromitacją zarządu. I musiałbym przyjąć tezę, że rozpostarta przed naszymi oczami i wyobraźnią wizja Milanu odbudowywanego i opartego na młodych perełkach była tylko bajdurzeniem, by załagodzić choć trochę złość fanów z powodu sprzedaży Zlatana i Thiago. Jaką drogą poszedł wielki Ajax od czasu wprowadzenia prawa Bosmana? Liczy się na krajowym podwórku, ale już niemal od 20 lat nie znaczy NIC w Europie. Mało tego...Który z jego graczy z ostatnich dwóch dekad zasługuje na miano symbolu klubu? Kto spędził w nim swe najlepsze piłkarskie lata? Kończy się chyba na Dannym Blindzie i Jarim Litmanenie. Ajax, nie mogąc konkurować z bogatszymi klubami pod względem stawek, jakie płaci się najlepszym zawodnikom, zmuszony został do sprzedawania sezon w sezon najlepszych graczy, by nie odeszli za darmo. A jeśli porównamy system szkolenia młodzieży i ilość wypuszczanych na świat wielkich talentów Milanu i Ajaksu; jeśli skonfrontujemy owoce pracy naszych i holenderskich scoutów - wtedy czarne wizje mogą popsuć nam samopoczucie, jeżeli nasze władze pójdą drogą zamieniającą nasz klub w ekskluzywny butik dla szejków i innych Ruskich...
0
marcin.brylik
marcin.brylik
19 czerwca 2013, 13:53
MONACO oferuje 60 mln za Kevina Prince Boatenga i El Shaarawy' ego ..
0
arbuzACM
19 czerwca 2013, 12:55
Majki85 - Filmik z Milanello jakoś bardziej do mnie przemówił. Gabriel jakby nie było jest bramkarzem a co za tym idzie kilka piłek w życiu musiał złapać. Ktoś skompletował większość jego parad i stworzył z tego składankę, która jednak nic nie pokazuje. Bo żadnej niemożliwej do wyciągnięcia piłki na tym filmie nie wyciągnął.
0
acmti
19 czerwca 2013, 12:30
Monzaco lubi wydawać pieniążki, a gdyby tak zachachmęcić i podsunąć im Boatenga i Nianga za 40 mln :)
0
Majki85
Majki85
19 czerwca 2013, 12:02
primo2p http://www.youtube.com/watch?v=EStN3MHE8u8 A może po tym filmiku zmienisz o nim zdanie ;)
0
primo2p
primo2p
19 czerwca 2013, 11:37
Boże, ten Gabriel aż taki słąby jest...? Popatrzcie: http://ofsajd.onet.pl/faceci/trener-ac-milan-wciaz-potrafi-strzelac-piekne-gole/429jg?utm_source=contentstream.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=cs_ofsajd&utm_term= href="http://www.acmilan24.com" target="_blank">www.acmilan24.com\n
0
arbuzACM
19 czerwca 2013, 11:33
Z MC zbudowaliśmy całkiem dobre stosunki transferowe. Oby przyniosły korzyści w walce z Juventusem o Apacza.
0
acmti
19 czerwca 2013, 10:56
Podobno Monaco złozyło ofertę 60mln za Faraona + Boatenga, zastanawiają się również nad Niangiem... Jeśli to prawda to Pan Berlusconi ma twardy orzech do gryzienia, wiemy co robi z nim kasa
0
Maximilanista
Maximilanista
19 czerwca 2013, 10:55
kamilus: Odnośnie sprzedaży El Sharrawy'ego nie zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości! Nie mamy już długów, nie ma więc potrzeby sprzedawania najlepszych graczy. A że nie stać nas na gwiazdy? Cóż, przeca sami mamy je wychowywać, wyłapując co większe talenty i pelęgnując je (Szary jest tego sztandarowym przykładem). To miał być przecież ten ''nowy Milan'', ta ''nowa jakość'', ten ''projekt przyszłości''...Jak by się miały te szczytne słowa w obliczu sprzedaży Faraona do nowobogackiego Monaco? Byłby to dowód, że po raz kolejny nas, kibiców Milanu, wykiwano, ordynarnie orżnięto, zamydlono oczy...Że to był kit, nie projekt. El Shaarawy nie jest bowiem jakimś tam talencikiem. To chłopak, który w wieku nastoletnim wdarł się do pierwszego składu supermocnej drużyny wicemistrza Europy! Kto zna tradycje futbolu, wie, że gdzie jak gdzie, ale w reprezentacji Włoch niezwykle rzadko lądują osoby przypadkowe...Szary to przyszłość włoskiej piłki, i zapewne jej przyszła gwiazda. Jeśli będzie też gwiazdą Monaco, a nie Milanu, to chyba krew mnie zaleje. Sprzedając Zlatana i przede wszystkim Thiago daliśmy znak całemu światu, że u nas wszyscy są na sprzedaż. Pozbywając się Faraona tylko ten obraz utrwalimy, a to skaza na wizerunku klubu i gorycz wielu kibiców Milanu. Jeśli pójdziemy tą drogą, to za rok, dwa najpóźniej stracimy De Sciglio, bo za dobrze się zapowiada, i jak się rozwinie, znów 40 baniek z bylekąd rozwiąże sprawę. W ten sposób nie buduje się etosu wielkiego klubu. W ten sposób się go dewaluuje i dewastuje. W ten sposób nie pozyskuje się rzesz nowych fanów - w ten sposób się je traci. Na czym ten klub będzie budował swe tradycje, skoro żaden gracz wielkiego kalibru nie zagrzeje u nas długo miejsca? Z kim będą utożsamiali się fani, kiedy kadra będzie tasowana na okrągło? Kto, za 5, 10, 15 lat będzie twarzą tego klubu, jego legendą, pomnikową postacią? Zapowiada się, że zakończy się na Maldinim, Gattuso, Pippo... Jestem absolutnie przeciwny sprzedaży El Shaarawy'ego, ale obawiam się, że tak się może stac. A najbardziej bolesnym będzie dla mnie fakt, że po pierwszej fali goryczy wśród fanów ACM nastąpi uspokojenie, pseudoracjonalne opamiętanie, i znów zaakceptujemy decyzje naszych ''geniuszy''... Wraz z zanikiem pomnikowych postaci AC Milan nastąpi obumieranie etosu dumnego kibica Rossonerich.
0
Maximilanista
Maximilanista
19 czerwca 2013, 10:30
Mnie się zdaje, że nasze transfery (in) będą wyglądały mniej więcej tak: Vergara,Kucka, Poli, Saponara, Diamanti i (tak - ''i'' - a nie ''lub'' :-) ) być może Honda. Jeśli dwóch ostatnich do nas dołączy, Saponara najbliższy sezon spędzi pewnie w Parmie. Przypuszczam też, że jeśli Zenit wciąż będzie chciał pozyskać Abate, oddamy go z miejsca - i wtedy ktoś jeszcze przyjdzie w miejsce Ignasia... Na Teveza bym nie liczył. Podobno Juventus (w obliczu - co już prawie przesądzone - zniweczonych nadziei wobec Jovetića i Higuaina) znacznie zintensyfikował starania o Apacza. Bianconeri są w stanie przebić i nasze możliwości odnośnie kwoty odstępnego, i zapewnić samemu zawodnikowi wyższe apanaże...Tak że wydaje mi się, że zobaczymy Carlitosa w koszulce pasiastej, ale oprócz czerni będzie na niej biel, a nie czerwień... Bylebyśmy nie ułatwili Juventusowi tego ruchu, płacąc mu za Matriego, bo to byłoby już kuriozum, nawet jak realia ACM :-)
0
kamilus
kamilus
19 czerwca 2013, 10:26
No to mamy już więcej spraw wyjaśnionych. Ale po kolei: - jak już wspomniano, Monaco oferuje 60 mln za Faraona i Boatenga. Jeśli przyjmiemy wycenę 45+15, to i tak będzie znacznie więcej, niż obaj piłkarze tak naprawdę są warci i osobiście bym chyba zaakceptował taką ofertę (a najlepiej spróbował wynegocjować 5-6 mln więcej). A dlaczego? A dlatego, że chociaż bardzo mi szkoda Faraona, to za te pieniądze (bo długów nie mamy) możemy wzmocnić zespół o wiele bardziej, niż byśmy zostali na przyszły sezon ze Stephanem, Prince'm i Robsonem (ten drugi raczej sam nigdzie nie odejdzie, bo nikt go nie chce, a ten trzeci stawia takie warunki, że nie wiadomo, czy ktokolwiek się na nie zgodzi). Wystarczy pomyśleć, czy wolimy w/w trójkę czy też trio Tevez, Thiago/Strootman (obaj są blisko MU, więc pewnie jeden tam pójdzie, wtedy drugi będzie wolny) i Honda. Do tego zostało by pewnie jeszcze z 20 mln, które można by przeznaczyć np. na Martinsa Indi (ostatnio dużo się o nim pisze w naszym kontekście) i jeszcze jednego gracza (szczerze mówiąc to nie wiem, jaka jeszcze pozycja wymagałaby wzmocnień już teraz). Wiem, może wypisuję tu herezje, ale moim zdaniem taka wizja jest lepsza od zostawienia naszej trójki na kolejny sezon. Bo za rok, jeśli byśmy się teraz wzmocnili za 60 mln euro, skład nie wymagałby aż takich wzmocnień, gdyż jedynie trzeba by pozyskać bramkarza i jakiegoś bocznego obrońcę - a to koszt 20-30 mln euro. Jeśli teraz zakwalifikujemy się do LM, to takie pieniądze będziemy mieć bez żadnego problemu. - transfer Robinho do Santosu się oddala, bo nie dość, że kluby się jeszcze nie porozumiały (ale to jest kwestią czasu, bo jak na razie różnica zdań wynosi 2 mln euro, więc pewnie każdy da od siebie po 1 mln i będzie ok), to jeszcze Robinho zażądał 5 mln netto rocznie. Jedyna nadzieja w jego agencie, Raioli, wysłanym przez Gallianiego w misję do Brazylii, by utemperować swojego podopiecznego i domknąć transfer do końca. - sagi z Polim ciąg dalszy. Teraz klub z Sampdorii zamiast karty młodzika na własność chce wypożyczyć Nianga - i jak dla mnie jest to genialny pomysł. Tam będzie mógł często grać i w końcu albo pokaże, że jest talentem, który może się rozwinąć, albo zaginie w czeluściach niespełnionych gwiazdek. My za to będziemy mogli więcej stawiać na Petagnę, bo jeśli zostaniemy przy 2 napastnikach, i tak Francuz za wiele by sobie nie pograł. - Didac jest blisko Betisu, miałby tam pójść na wypożyczenie z opcją wykupu za 2 mln euro.
0
Blady19921002
Blady19921002
19 czerwca 2013, 09:12
Niech łysy sprzeda im Boatenga i Robinho...
0
Inzaghi ACM
19 czerwca 2013, 08:49
Słyszałem coś takiego od kolegi który jest kibicem RM ,że mają z Atletico umowę (RM i Atletico) nie formalną ale jednak umowę ,że nie sprzedają sobie piłkarzy nawzajem i dla tego Monaco jest takim pośrednikiem między RM a Atletico. Ile w tym prawdy nie wiem ale jeśli to by się sprawdziło to już wiemy po co im Niang.
0
gorylmagila
gorylmagila
19 czerwca 2013, 08:29
Co do Nianga, jak dla mnie liczy się cena. Jak dadzą odpowiednią kwotę to bym się nie zastanawiał. Jest niby wielkim talentem, ale prócz paru akcji i rajdów to nie pokazał za dużo. KPB sprzedać. Szkoda, że działacze Santosu mają takie humory. Przez cały czas mówią, że chcą Robinho a jak dochodzi do negocjacji to nagle tracą ochotę. Szary zostaje.
0
19 czerwca 2013, 00:20
Berlusconi nie sprzeda Faraona! rok w rok pozbywać sie najlepszych graczy? To nie w stylu Silvio tym bardziej że IROKEZ nie chce odchodzić...
0
WicioACM
19 czerwca 2013, 00:16
Chyba można się żegnać z Faraonem pomału jeśli łysy znów coś odwali -.-
0
dejnio
dejnio
19 czerwca 2013, 00:04
Ta, a podobno hajs ze sprzedaży Boatenga pójdzie na transfer Diamantiego...
0
ACGreiff
18 czerwca 2013, 23:39
Oficjalnie ! 9 milionów za Kucke nasi dają ;P
0
dejnio
dejnio
18 czerwca 2013, 23:31
Boateng niech leci, Niang mógłby jeszcze u nas zostać. Wiele za niego nie dostaniemy, a chłopak w przyszłym sezonie może pokazać co potrafi.
0
radson1406
radson1406
18 czerwca 2013, 23:10
Nie wiem co wy widzicie w Niangu,ktory mnie wcale jakos nie przekonuje.Gola zdobyl jednego w sezonie a asyst tez niewiele a to,ze ma potencjal to akurat inne sprawa.Jesli Milan dostanie oferte za niego to ja bym go sprzedal bez namyslu.
0
18 czerwca 2013, 23:07
mniejsze szanse na sprzedaż do Santosu ale na to że Robinho w lato zmieni klub jest prawie pewne :)
0
ACGreiff
18 czerwca 2013, 22:56
ano dlatego, że jest młodym i rokującym Francuzem...Robinho - coraz mniejsze szanse na sprzedaż, szkoda
0
michalxx88
18 czerwca 2013, 22:36
Niech Łysy twardo negocjuje i wraca z walizką pełną kasy :D. A tak na marginesie to trochę dziwi Niang przecież Monaco ma już falcao to do czego im niang potrzebny ?
0
ACGreiff
18 czerwca 2013, 22:35
Ponoć nasi chcą tylko opchnąć Boatenga, Stephan niby bezpieczny
0
arbuzACM
18 czerwca 2013, 22:35
Nianga trochę szkoda, ale jeśli będzie odpowiednia oferta...
0
ACGreiff
18 czerwca 2013, 22:26
Oficjalnie nikt Nocerino, ani Boatenga nigdzie nie sprzedał, nie zdziwiłbym się - negatywnie - jeśliby zostali, czego oczywiści nie chcę. Jak Monaco da 69 mln to zgoda :D Nasz El92 lubi się z Balo, ale przy nim jakby jego talent ucichł
0
KibicMilanu
18 czerwca 2013, 22:23
AS Monaco zaoferowało 60 mln za SES i KPB ;oo
0
peterek21
peterek21
18 czerwca 2013, 22:05
Włączę się do dyskusji i powiem Wam swoim skromnym zdaniem, że ten Belfodil bardzo mi zaimponował w meczach które oglądałem z jego udziałem. Na tle pozostałych zawodników Parmy był zdecydowanie wyróżniającym się piłkarzem. Jego cena znacznie wzrosła po tym sezonie i niestety już go nie zobaczymy w Milanie w najbliższym czasie, a szkoda. Co do Boatenga to podzielam zdanie większości z Was, sprzedać, bo jako klasyczna 10 na pewno się nie sprawdzi, a nie chciałbym, żeby został i był tam ustawiany.. Oglądając wyczyny Saponary w kompilacjach na youtubie stwierdzam, że chłopak ma na prawdę potencjał ,aby zostać bardzo dobrym trequartistą. http://tiny.pl/hsffj ten link bodjaże był już na tej stronie, ale nie mogę się na napatrzeć na jego zagranie z 2:04. Podobne do podania Kaki na 3:0 w Stambule:) Pozdrawiam !
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
18 czerwca 2013, 21:57
Nianga bym jeszcze zostawił u nas. Jest młody potrafi zaczarować piłką.
0
18 czerwca 2013, 21:57
Fiorentina chce Nocerino i ponoć gotowa jest oddać nam Mati Fernandeza i dopłacić 2 mln euro. Chilijczyk zapowiadał się świetnie pamiętam go z Copa Libertadores za czasów gry w Colo Colo. Co by o nim nie powiedziec i o jego przygodzie w Europie (nieudanej) to piłkarzem jest bardzo kreatywnym ,który pasuje do taktyki 4-1-2-1-2. Stary też nie jest więc może warto nad taką propozycja się zastanowić? Oczywiście jeśli to prawda..
0
kamilus
kamilus
18 czerwca 2013, 21:55
@ACGreiff Na razie nie ma żadnego info w sprawie spotkania Gallianiego, a te informacje, które podałeś, to tylko opinia jednego z dziennikarzy. Bo jak jest naprawdę, wie tylko garstka osób (Galliani + jego ekipa i ktoś z Monaco + jego ludzie).
0
kryst2
18 czerwca 2013, 21:52
@mała poprawka Inter oferuje 10 mln za połowę karty plus połowa karty Silvestre i wypożyczenie Cassano Parma jak ma perełkę w składzie to jest bardzo twarda w negocjacjach (vide Giovinco) Wobec Saponary też może nas czekać nieco problemów.
0
kamilus
kamilus
18 czerwca 2013, 21:42
Belfodila jego klub wycenia na 15 mln euro, czyli mniej więcej tyle, co kosztuje Tevez. I 3 mln mniej niż Thiago...
0
kryst2
18 czerwca 2013, 21:31
Inter mocno rzucił sieci na Belfodila 10 mln + wypożyczenie Cassano bądź połowa karty Francuza i któryś z graczy z Interu. Wychowanek Lyonu ma spory potencjał i szkoda będzie jak trafi do Interu, z Milanem był łączony jako alternatywa wobec sprowadzenia Balotelliego, teraz raczej my odpadamy. W Juve by chyba najbardziej pasował.
0
ACGreiff
18 czerwca 2013, 21:15
Chcą Nianga a Boateng coraz dalej, ewentualnie szykują mega ofertę za Szarego, ale to raczej w kuluarach sie mówi o tym bardziej :P
0
Gol.
18 czerwca 2013, 21:06
Niang zostaje w Milanie. A Boateng może odejść nawet przy tych 10 mln euro.
0
sKUBAniec
sKUBAniec
18 czerwca 2013, 21:04
Spodobał im się. W Milanie błysnął paroma sztuczkami technicznymi, popisał się mocnymi uderzeniami, dobrymi rajdami na skrzydle, ale jeśli chodzi o rezultat spotkania to tutaj już nie błyszczał. Taka sztuka dla sztuki. Ale wystarczająco efekciarsko, żeby takie Monaco wyrzuciło trochę szmalu na stół. Teraz pytanie, czy pozwolą się chłopakowi rozwijać i skorzystają z jego talentu w Milanie, czy może skorzystają z oferty Monaco, a zarobione pieniądze pójdą na młodzieńca rodem z Argentyny. Zaczynam się obawiać, że stawianie na młodzież było tylko sposobem na oszczędność, a Milan staje się drugim Ajaxem... Poza tym, we Włoszech młodzieżą ciężko coś zwojować...
0
marcinorasiak
18 czerwca 2013, 20:49
Ponoć Monaco jest M'Baye zainteresowane, ale po co on im? Chyba nikt z nas nie ma pojęcia.. Nawet jeśli poszedłby tam na wypożyczenie to wątpliwa jest jego szansa na regularną grę..
0
WicioACM
18 czerwca 2013, 20:49
Nianga zostawić lub wypożyczyć, bo to jest przyszłość, ale Kevina starać się sprzedać.
0
Kuszu
Kuszu
18 czerwca 2013, 20:45
Nie lepiej wypożyczyć Niang'a ...
0
Jhn
Jhn
18 czerwca 2013, 20:45
Łysy do dziela
0
DaRo_7
DaRo_7
18 czerwca 2013, 20:37
Chyba chodziło o Rodrigueza :P Tylko, że on jest bardziej skrzydłowym niż środkowym napastnikiem.
0
kamilus
kamilus
18 czerwca 2013, 20:36
Rozdrigueza, pomyłka -_-
0
18 czerwca 2013, 20:34
kamulis Martineza?
0
Gamer1899
18 czerwca 2013, 20:26
Oby KPB został sprzedany chociaż za 10 mln a Niang'a bym zostawił, chłopakowi potrzeba tylko doświadczenia. I jeszcze raz oby nie przyszedł Tevez za te pieniądze. Hiszpania u-21 4-2 Włochy u-21 a no i 3 bramki strzelił Thiago Alcantara, pozdrawiam :)
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się