SCUDETTO


Milan wybierze Hondę kosztem Teveza?

23 czerwca 2013, 17:11, stasq_acm Aktualności


28 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
michalxx88
24 czerwca 2013, 13:42
Z tych dwóch kandydatów zdecydowanie wolałbym Hondę. Patrząc jakie mamy ostatnio problemy ze środkiem pola to właśnie honda będzie dobrym rozwiązaniem.
0
dejnio
dejnio
24 czerwca 2013, 10:44
AzoriuS, ja już zmieniłem myślenie jeżeli chodzi o Milan i Tobie też radzę. Przeżywamy, co by nie mówić, ciężkie lata i musisz wziąć na to poprawkę. Każdy ekonomiczny wariant jest dla nas w tym momencie dobry.
0
rafal996
rafal996
24 czerwca 2013, 08:25
Tak, tyle że Tevez nie jest nam aż tak potrzebny, a Honda jest...
0
AzoriuS
24 czerwca 2013, 00:42
Chyba żartujecie z tą dobrą opcją. Tevez to jest jeden z najlepszych napastników na świecie, moim zdaniem lepszy od Balotelliego, a nawet pokusiłby się o stwierdzenie, że wnosi więcej dobrego dla zespołu od Aguero. Wybór Hondy byłby tym z czego Milan ostatnio słynie. Ekonomiczny wariant. Nie dość, że tani zawodnik to jeszcze marketing w strone skośnych obywateli. Wiadomo, że Azja to sporo złota, wzrost popularności Milanu w tych obszarach to wzrost pieniędzy. Pytanie tylko czy Milan stał się już tylko dobrym biznesem, czy jednak pozostały nam wartości klubu, który walczy o najwyższe cele?
0
Ulis
24 czerwca 2013, 00:16
@kamilus W swoich rozważaniach popełniłeś jeden dość duży błąd. Coraz częściej spotykam się z takową opinią na różnych forach poświęconych włoskim klubom, pozwól więc, iż go sprostuję. Nie ma możliwości zastosowania takiej wymiany Hondy pomiędzy Milanem, a chociażby Genuą, jak go przytoczyłeś. Zawodnik jest przypisywany po transferze do Włoch do jednego klubu i zajmuje miejsce gracza nieposiadającego obywatelstwa EU, właśnie tego klubu. Takowa Genua, gdyby go kupiła i wypożyczyła do Milanu - to właśnie Milan rejestrował by tego piłkarza do rozgrywek Serie A i tym samym straciłby jedno miejsce dla gracza nieposiadającego obywatelstwa EU. Przykładem obrazującym owe przepisy jest transfer Julio Cesara do Interu - w styczniowym oknie transferowym 2005 roku został kupiony przez Inter i od razu wypożyczony do Chievo (ponieważ Inter nie miał już miejsca dla gracza nieposiadającego obywatelstwa EU) i ten, po rozegraniu połowy sezonu, wrócił do Interu dopiero w sezonie 2005/2006.
0
WicioACM
23 czerwca 2013, 21:21
Jestem jak najbardziej za tym.
0
marcinorasiak
23 czerwca 2013, 20:50
Moi drodzy, możemy sobie gdybać, ale jeśli Galliani dalej będzie trzymał się tego, że jak nikt nie odejdzie to nikt nie przyjdzie, to możemy pomarzyć o Keisuke.. Chyba, że coś się dzieje o czym my nie wiemy..
0
Gandalf Szary
23 czerwca 2013, 20:45
Dla mnie Honda to najlepsza opcja na pozycje ofensywnego rozgrywającego, ponieważ to zawodnik w dobrym wieku, o naprawdę wielkim potencjale i umiejętnościach w dodatku cena to max 5mln euro i kontrakt nie przekraczający 3mln euro a Tevez? oczywiście klasa sama w sobie ale cena jest 3 razy większa w dodatku drugie tyle by zarabiał w dodatku z Carlosem w przeciwieństwie do Hondy nie podbijemy rynku azjatyckiego a jak wiadomo teraz kluby mocno obierają ten kierunek z Hondą będzie to duuuużo łatwiejsze.
0
Marciano
23 czerwca 2013, 20:31
Wolałbym Hondę, najemnik Tevez to zbyt duże obciążenie dla klubu i do tego argentyńczycy nie spisywali się za dobrze w Milanie. Możemy tego żałować, ale lepiej dac sobie z nim spokój, ponadto Carlo chce go w Realu więc może Juve i tak go nie dostanie.
0
tifosACM
23 czerwca 2013, 20:08
nie, przepis pozwala na zakontraktowanie 2 zawodników spoza Europy w jednym sezonie, w tym jedno miejsce zajął już młody Vergara. nie da się tego obejść- zawodnik musi mieć paszport państwa należącego do UE.
0
Gol.
23 czerwca 2013, 20:03
Honda jest nam bardziej potrzebny niż Tevez.
0
arbuzACM
23 czerwca 2013, 19:49
Również wolałbym Hondę, ale to ma sens tylko wtedy jeśli zakontraktujemy go jak najszybciej. Ma pełnić w drużynie bardzo ważną rolę dlatego musi przepracować cały okres przygotowawczy razem z resztą składu.
0
FORZA MILAN 99
FORZA MILAN 99
23 czerwca 2013, 19:48
Według mnie bardzo ciężko będzie pozyskać Honde w styczniu, dlatego że interesują się nim także inne kluby. CSKA na pewno woli za niego dostać kase niż jej nie dostać -,- a sam Honda nie chce dłużej grać w Moskwie. Kamilus mówił, że ma być jakieś głosowanie o zwiększenie liczby graczy z poza UE, ale jeżeli nie przegłosują to pierwszeństwo ma u mnie Honda.
0
ACM old
23 czerwca 2013, 19:38
Oxidosis Tevez jest nam zbędny, więc z nich 2 dla nas lepszy jest Honda...
0
pazioni
Moderator pazioni
23 czerwca 2013, 18:57
Honda do nas i Tevez też.
0
Kacapa7
Kacapa7
23 czerwca 2013, 18:49
Honda to dość spora zagadka, faktycznie przeciwko Włochom zagrał doskonale zawody, ale nie mam pojęcia jak spisuje się na co dzień w barwach klubowych. Tevez to jednak klasa światowa i jestem pewien, że się sprawdzi nawet jeśli miałby grać za napastnikami.
0
Gandalf Szary
23 czerwca 2013, 18:05
Honda to przede wszystkim 3 razy tańsza opcja niż Tevez, na którego nie ma obecnie funduszy dodać do tego można jeszcze fakt, że Honda jest młodszy i bardziej przystosowany do gry w linii pomocy.
0
Oxidosis
Oxidosis
23 czerwca 2013, 18:04
zaba77 A czy ja gdzies napisalem, ze Honda gra słabo? Prezentuje się naprawde ciekawie, ale do Teveza mu po prostu daleko. Swoją drogą, reprezentacja Włoska z reguły nie prezentuje jakiegoś ciekawego futbolu, ale jest po prostu skuteczna do bólu. Na tym turnieju próbują grać otwartą piłkę i chyba nie wychodzi im to na dobre, bo strata 8 bramek w 3 meczach mając takich obrońców to żenada. Ale przynajmniej sporo strzelają, to może się podobać ;)
0
Zuper
23 czerwca 2013, 17:55
Honda jest nam bardziej potrzebny, w napadzie mamy komplet, a jeśli szzary odjedzie to pojawi(jest hajs można się bawić ;) ) się wiele innych niż tevez opcji
0
zaba77
23 czerwca 2013, 17:50
Oxidosis a na PK masz slabych ruskow ? nie ,fajnie gra z Kagawa i to z wlochami ,wiec nie wiem czy to sa pionki . Jak najbardziej tak dla Hondy nawet kosztem Teveza.
0
Oxidosis
Oxidosis
23 czerwca 2013, 17:37
Jak w ogóle można stawiać Honde na przeciwko Teveza? Argentyńczyk to uznana marka, lider w takich zespołach jak Manchester City czy United, a Japończyk? Gwiazda w śmiesznym VVV Venlo czy przeciętnym CSKA Moskwa. Fakt faktem, nie pogardziłbym Hondą, ciekawy zawodnik będący dobrze wyszkolonym technicznie, jednak stawianie go na równi z Tevezem jest nie do końca w porządku. A komentarze typu Honda>Tevez są typowe dla niedzielniaków..
0
kamilus
kamilus
23 czerwca 2013, 17:35
Dla chcacego nic trudnego, bez problemu mozna miec ich obu, bo albo mozna Japonczyka pozyskac w styczniu, albo umowic sie z Preziosim, by ten go teraz kupil i wypozyczyl do nas z obowiazkiem wykupu.
0
gimlord123
23 czerwca 2013, 17:35
Wie ktoś może, czy dałoby się obejść jakoś te przepisy?
0
Jhn
Jhn
23 czerwca 2013, 17:30
Bardziej potrzebny jest nam Honda . Ale możliwy jest transfer teveza a Japończyka w styczniu. Zobaczymy
0
ACM old
23 czerwca 2013, 17:29
Honda>Tevez
0
acmti
23 czerwca 2013, 17:24
Tevez ma lepsze warunki fizyczne, co przydaje się w lidze włoskiej, jest równie dobrytechnicznie i szybkościowo, ma słabszy strzał. Nie wiem jaka jest różnica wieku między nimi bo nie chce mi się szukać ale jeśli podobna to ja wolałbym Teveza
0
ACstach
ACstach
23 czerwca 2013, 17:19
Patrząc na nasze formacje to na pewno lepszym rozwiązaniem (jeżeli rzeczywiście tylko jeden z nich może przyjść) jest Honda. W pomocy mamy większe ubytki niż w ataku. Jednak tak niska cena za tak klasowego gracza jak Tevez powinna być nie do odrzucenia. A widzimy, że z powodu przepisów może do nas nie trafić...
0
Milan-Rossoneri
23 czerwca 2013, 17:17
I bardzo dobrze. Osobiście wolałbym Hondę.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się