I tak nie przyjdzie, nie widzę najmniejszych szans. Już bardziej prawdopodobne że uda nam się kupić Honde, Ljajicia, Ranocchie i sprzedać Boatenga, Nocerino, Traore i Antosia, niż że pozyskamy młodego Francuza.
Chyba że przedłużą z nim kontrakt (chociażby na rok), by nie odszedł za darmo - a piłkarz pewnie zaakceptuje takie rozwiązanie, jeśli i tak pozwolą mu zmienić klub.
kamilus
Dobrze Majki85 zauważył, wypożyczenie nie wchodzi w rachubę, bo przecież za rok mu się kończy kontrakt, kto więc:
1. ze strony PSG wypożyczy zawodnika, aby Go oddać komuś za rok za darmo?
2. ze strony kupującego (np. my) nikt nie zgodzi się na wypożyczenie z opcją pierwokupu, jeżeli zawodnik za rok będzie mógł odejść za darmo?
Raczej Go sprzedadzą, kwesta gdzie;)
Kończy sie kontrakt i oczywiście czający się Milan;) kazdemu zawodnikowi w Europie, komu konczy sie kontrakt, jest obserwowany przez Milan ;) ale niestety operacja się nie powiodła ze względów ekonomicznych .
kamilus
Jak ty chcesz wypożyczyć Sakho za 2-3 mln i później za rok go wykupić za dodatkowe 7?
Przecież za rok skończy mu się kontrakt, więc byłby dostępny za darmo, tak więc PSG na pewno by go teraz nie wypożyczyło, bo byliby nieźle w plecy i trochę by się sfrajerzyli.
Kolejny irokez do kolekcji?
Szczerze to nie wierzę w ten transfer i myślę że do obrony nikt już nie przyjdzie.
0
Mateusz1899ostatnio aktywny: Więcej niż 6 miesięcy temu, 2024-11-02
13 sierpnia 2013, 18:23
frytashow
Dzięki za poprawienie, faktycznie Nigeryjczyk. Pomyliło mi się, pewnie dlatego że grał we francuskiej lidze :)
Bądź co bądź, wszyscy wiedzą o co chodzi :)
Ja ciągle marze o wymianie Nocerino-Ranocchia, nie jest to wybitny stoper ale chodzi głównie o pozbycie się Nocerino. Już wolę, żeby Traore został w Milanie jak Nocerino
arkadinho
Nazwiska już były podane:
Aldewiereld, Toprak, Rami dodał bym jeszcze Martins Indi i De Vrij.
0
Stingerostatnio aktywny: Więcej niż 7 lat temu, 2018-05-07
13 sierpnia 2013, 16:44
Skoro u Carlo Alex wygryzł ze składu to musi nie być aż taki dobry, w tej cenie wolałbym kogoś ze stoperów Feyenordu, są bardziej perspetywczni, a dwójkę podstawowych stoperów już mamy
0
arkadinhoostatnio aktywny: Więcej niż 5 lat temu, 2020-01-24
13 sierpnia 2013, 16:34
Boki zrywam czytając komentarze przeciwników sprowadzenia Sakho. Na ten moment jest to najlepsze rozwiązanie, po zakwalifikowaniu się do CL za sumę rzędu 7-8 milionów mamy zawodnika na przyszłość. Najprawdopodobniej same wymagania finansowe piłkarza kosmiczne nie będą. Kto ma lepszy pomysł na stopera w tej cenie? Może Astori? :-D Weźcie panowie pod uwagę ile bianconeri wyłożyli za Ogbonnę - występującego regularnie w Torino jednak nie oszukujmy się, talentem czystej wody nie będącym.
Uważam że jakby Sakho do nas przyszedł i ogarnąłby włoski styl gry, to byłby trzecim obrońcą do wyboru w składzie. Myślę że nie byłoby wielkiego problemu z jego grą, bo sami widzimy co się dzieje z obroną Milanu. Poza tym sezon jest długi, rotacje są potrzebne. Obrońcy łapią żółte kartki, nieraz pauzują, nieraz trafi się jakaś kontuzja, Mexes w tamtym sezonie sporo nam dał, ale zdarzało się, że pauzował. Także ławy to by Sakho nie grzał i wydaje mi się, że jest to całkiem ciekawy wybór, z tymże najlepszą opcją będzie wypożyczenie
Jestem na duże nie jeśli chodzi o tego grajka. Taiwo ledwo co odszedł i już tęsknicie?
Zgadzam się z kamilusem, Ranocchia to realne wzmocnienie o które należy się postarać.
0
winmrsostatnio aktywny: Więcej niż 8 lat temu, 2017-09-25
Ze stoperów to jedynie Ranocchia - nie dość, że spokojnie mógłby walczyć o pierwszy skład, to jeszcze zapłacilibyśmy tyle samo co za Sakho (9-10 mln) przy oddaniu Nocenki do Interu.
Bardzo ciekawy piłkarz :D
Na początku byłem na TAK , ale myśląc że mamy parę stoperów . Wolę widzieć w naszych barwach Ljajicia i Honde , ale gdyby przyszedł jako dodatek do nich byłbym zadowolony :D
Nie wiem czy jest nam potrzebny kolejny stoper ? Chyba, że wypożyczymy Vergare gdzieś do Serie A lub B :P Co prawda Sakho to łakomy kąsek, ale u nas raczej też nie rozbije duetu Zapata-Mexes, więc byłby jedynie rezerwowym jak w PSG :P
@ACGreiff
Nie wiem czy wiesz, ale Sakho to stoper - a skoro piszemy w tym newsie, tylko ta pozycja nas interesuje. Przynajmniej tak powinno być.
Chyba że nie wiadomo skąd w temacie o zakupie ŚO piszesz o prawej obronie, wtedy ok. Chociaż może powinieneś poruszyć też tutaj temat napastników albo bramkarzy - w końcu idealne miejsce do tego, co nie? -_-
Co do Bonery - przypomnij sobie informacje o przedłużeniu przez niego kontraktu, bo tutaj również bardzo się mylisz.
CdS więc zapewne ten news to bujda, ale tak teoretycznie spróbujmy ocenić jego transfer do Milanu.
Sakho to zawodnik, który 'fame' zdobył bardziej otrzymaniem opaski kapitańskiej w PSG mając 17 lat i dobrymi statystykami rozwoju w grach, niż własnymi występami. Nie twierdzę, że chłopak nie ma talentu. w końcu za bycie rozpoznawalnym nie dostaje się powołania do reprezentacji Francji. Tam jednak zarówno jak w klubie nie potrafi utrzymać się w pierwszym składzie na stałe. Jego formę można nazwać chwiejną, tak samo jak występy raz lepsze raz gorsze. W zeszłym sezonie występował w podobnej ilości spotkań co Alex, ale głównie przez 2-miesięczną kontuzję Silvy. Ancelotti dawał mu szanse, bo chłopak groził odejściem, a jest lubiany przez kibiców PSG (wychowanek, ex-kapitan), jednak nie potrafił ich wykorzystać.
Powyższe wnioski potwierdzają mnie w tym, że nie jest nam ten zawodnik potrzebny, bo zapewne nie wygra rywalizacji. ani z Mexesem czy Zapatą (nie mówiąc już o czasie potrzebnym na aklimatyzację i grę taktyczną we Włoszech), a sam chce iść gdzieś, gdzie będzie grał stale w 1 składzie. Inaczej został by z pewnością w PSG, które jak twierdzi ma w sercu.
Zgadzam się z kryst2, że Rami jest dużo lepszym, ogranym zawodnikiem, który od wielu sezonów prezentuje równą formę i był by dla nas wzmocnieniem, być może nawet po 'ogarnięciu' włoskiego stylu gry obrońcą pierwszego składu.
Tak samo zgadzam się, że jeżeli mamy brać młodego zawodnika z kończącym się kontraktem to Aldeweireld jest dużo lepszym pomysłem od Sakho.
Jedyną możliwą opcję opisał kamilus, wspominając o wypożyczeniu, bo to dało by szanse sprawdzić co ten chłopak naprawdę potrafi, jednak moim skromnym zdaniem była by to tylko strata pieniędzy.
0
Abyssostatnio aktywny: Więcej niż trzy tygodnie temu, 2025-04-20
13 sierpnia 2013, 14:04
Heh, co za 10 mln ? - to chyba żart?
Za takie pieniążki, a może nawet nieco mniejsze można kupić solidnego Alderweirelda z Ajaxu czy Topraka z Leverkusen lub Sane z Bordeaux.
Rossoner1996,
a może przedłużyli kontrakt, żeby w razie czego nie odszedł za darmo - może to jeden z faktów w tej sprawie, chyba tak z Silvą czy Zlatanem też zrobili, choć to inna klasa :D Antosia dorzucam, żeby zwiększyć poziom obrony, bo z nim i Bonerą to wygląda fatalnie...Ciężki mi przechodzi przez gardło, ale co za debile przedłużali kontrakt z Daniele ? :P
0
Rossoner1996ostatnio aktywny: 2 lat temu, 2023-09-25
13 sierpnia 2013, 13:58
Milan-Rossoneri
W czym by się pięknie prezentowali? Oprócz koloru skóry nie widzie podobieństwa Sakho i pozostałą dwójką...
@ACGreiff
Zaccardo jako zmiennik na stoperze jest bardzo dobry? Obejrzyj sobie jakikolwiek mecz z tegorocznego okresu przygotowawczego, gdzie Cristian grał na środku, i zmień swoje zdanie - bo jest błędne. I to bardzo...
0
FaNaTyKostatnio aktywny: Więcej niż 8 lat temu, 2017-07-08
Rossoner1996ostatnio aktywny: 2 lat temu, 2023-09-25
13 sierpnia 2013, 13:36
ACGreiff
Bonera na pewno nie odejdzie, przecież nie dlatego przedłużali z nim kontrakt. Daniele w dodatku jest kontuzjowany, więc nikt o zdrowych zmysłach się po niego nie zgłosi. Nawet jakby jakaś oferta została złożona to i tak zapewne zostałaby odrzucona.
Antonini nie jest środkowym obrońcą, więc on tu nie ma nic do rzeczy...
Rossoner1996 - nie zgodzę się Zaccardo jako zmiennik jest bardzo dobry, wywalić Bonerę i Antosia i wtedy niech Sakho wpada, ale wypożyczenie z opcją wykupu za max 7 mln o ile coś pokaże
Na pewno 10 mln za niego nie wyłożymy. Byłoby to nie w stylu Gallianiego. Poza tym takich pieniędzy obecnie nie mamy, a nawet jak będziemy je mieć po awansie do CL to pomoc jest formacją bardziej wymagającą wzmocnień.
Jeżeli rozpoczną się negocjację to myślę, że Galliani zaproponuje ok 5mln za kartę Sakho.
Sakho to łakomy kąsek, ale szczerze to wolałbym roczne wypożyczenie za 2-3 mln plus możliwość wykupu za 6-7 mln, dzięki czemu łączna cena wyniosłaby mniej więcej tyle, ile gracz jest wart, a my moglibyśmy najpierw go przetestować.
0
Rossoner1996ostatnio aktywny: 2 lat temu, 2023-09-25
13 sierpnia 2013, 12:57
Ale jeśli Sakho miałby do nas dołączyć to musielibyśmy pozbyć się jednego stopera bo 6 to trochę za dużo. Niestety, ale pierwszy w obecnej sytuacji do odstrzału jest Zaccardo...
Swego czasu był uważany za największy talent francuskiej piłki od wielu, wielu lat. Niestety wejście szejków do PSG i stawianie na Silve (oczywiste) i Alexa przez Carlo znacznie zahamowały rozwój młodego francuza.
Nie wygląda na to, że sytuacja zmieni się za rządów Blanca, więc jak najbardziej można o niego powalczyć. Jego deklaracja była jasna. Chce odejść i chce odejść za granicę.
Jako, że wielokrotne podkreślał swoje zamiłowanie do barw Milanu, jest szansa na pozyskanie go jeszcze w tym mercato.
0
13 sierpnia 2013, 12:30
Sakho lepszy od Ramiego ,a moim zdaniem również od Marquinhiosa i Alexa... tyle że przyjscie Francuza jest chyba niemożliwe