SCUDETTO


Milan podejmie próbę sprowadzenia Sakho?!

13 sierpnia 2013, 12:18, Aktualności


52 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
WicioACM
15 sierpnia 2013, 15:36
Byłoby super, ale drogo.
0
Gol.
14 sierpnia 2013, 12:40
I tak nie przyjdzie, nie widzę najmniejszych szans. Już bardziej prawdopodobne że uda nam się kupić Honde, Ljajicia, Ranocchie i sprzedać Boatenga, Nocerino, Traore i Antosia, niż że pozyskamy młodego Francuza.
0
kamilus
kamilus
14 sierpnia 2013, 11:44
Chyba że przedłużą z nim kontrakt (chociażby na rok), by nie odszedł za darmo - a piłkarz pewnie zaakceptuje takie rozwiązanie, jeśli i tak pozwolą mu zmienić klub.
0
primo2p
13 sierpnia 2013, 23:48
kamilus Dobrze Majki85 zauważył, wypożyczenie nie wchodzi w rachubę, bo przecież za rok mu się kończy kontrakt, kto więc: 1. ze strony PSG wypożyczy zawodnika, aby Go oddać komuś za rok za darmo? 2. ze strony kupującego (np. my) nikt nie zgodzi się na wypożyczenie z opcją pierwokupu, jeżeli zawodnik za rok będzie mógł odejść za darmo? Raczej Go sprzedadzą, kwesta gdzie;)
0
rafal996
rafal996
13 sierpnia 2013, 22:40
Nie jestem do niego przekonany, żeby to nie był taki Taiwo 2.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
13 sierpnia 2013, 21:14
Łysy już zaciera ręce bo będzie mógł ładną drużynę zbudować z wolnych zawodników. Honda, Lialic, Sakho, Ganso... i jeszcze dużo więcej
0
Johnny_Bravo
13 sierpnia 2013, 21:07
Kończy sie kontrakt i oczywiście czający się Milan;) kazdemu zawodnikowi w Europie, komu konczy sie kontrakt, jest obserwowany przez Milan ;) ale niestety operacja się nie powiodła ze względów ekonomicznych .
0
Majki85
Majki85
13 sierpnia 2013, 18:31
kamilus Jak ty chcesz wypożyczyć Sakho za 2-3 mln i później za rok go wykupić za dodatkowe 7? Przecież za rok skończy mu się kontrakt, więc byłby dostępny za darmo, tak więc PSG na pewno by go teraz nie wypożyczyło, bo byliby nieźle w plecy i trochę by się sfrajerzyli.
0
Majki85
Majki85
13 sierpnia 2013, 18:26
Kolejny irokez do kolekcji? Szczerze to nie wierzę w ten transfer i myślę że do obrony nikt już nie przyjdzie.
0
Mateusz1899
Mateusz1899
13 sierpnia 2013, 18:23
frytashow Dzięki za poprawienie, faktycznie Nigeryjczyk. Pomyliło mi się, pewnie dlatego że grał we francuskiej lidze :) Bądź co bądź, wszyscy wiedzą o co chodzi :)
0
acmti
13 sierpnia 2013, 17:41
Zawodnik niezły jak na dzisiejszą kadrę Milanu, na pewno by tylko pomógł, tyle że te 10mln to stanowczo za dużo dla naszych biznesmanów :)
0
waldo
13 sierpnia 2013, 17:28
Ja ciągle marze o wymianie Nocerino-Ranocchia, nie jest to wybitny stoper ale chodzi głównie o pozbycie się Nocerino. Już wolę, żeby Traore został w Milanie jak Nocerino
0
Voltrex
Voltrex
13 sierpnia 2013, 17:11
arkadinho Nazwiska już były podane: Aldewiereld, Toprak, Rami dodał bym jeszcze Martins Indi i De Vrij.
0
Stinger
Stinger
13 sierpnia 2013, 16:44
Skoro u Carlo Alex wygryzł ze składu to musi nie być aż taki dobry, w tej cenie wolałbym kogoś ze stoperów Feyenordu, są bardziej perspetywczni, a dwójkę podstawowych stoperów już mamy
0
arkadinho
arkadinho
13 sierpnia 2013, 16:34
Boki zrywam czytając komentarze przeciwników sprowadzenia Sakho. Na ten moment jest to najlepsze rozwiązanie, po zakwalifikowaniu się do CL za sumę rzędu 7-8 milionów mamy zawodnika na przyszłość. Najprawdopodobniej same wymagania finansowe piłkarza kosmiczne nie będą. Kto ma lepszy pomysł na stopera w tej cenie? Może Astori? :-D Weźcie panowie pod uwagę ile bianconeri wyłożyli za Ogbonnę - występującego regularnie w Torino jednak nie oszukujmy się, talentem czystej wody nie będącym.
0
13 sierpnia 2013, 16:30
Mateusz1899 Taiwo to Nigeryjczyk :)
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
13 sierpnia 2013, 16:22
3 lata wcześniej brałbym za 10 mln w ciemno teraz już nie.
0
waldo
13 sierpnia 2013, 15:59
Uważam że jakby Sakho do nas przyszedł i ogarnąłby włoski styl gry, to byłby trzecim obrońcą do wyboru w składzie. Myślę że nie byłoby wielkiego problemu z jego grą, bo sami widzimy co się dzieje z obroną Milanu. Poza tym sezon jest długi, rotacje są potrzebne. Obrońcy łapią żółte kartki, nieraz pauzują, nieraz trafi się jakaś kontuzja, Mexes w tamtym sezonie sporo nam dał, ale zdarzało się, że pauzował. Także ławy to by Sakho nie grzał i wydaje mi się, że jest to całkiem ciekawy wybór, z tymże najlepszą opcją będzie wypożyczenie
0
Marciano
13 sierpnia 2013, 15:42
Jestem na duże nie jeśli chodzi o tego grajka. Taiwo ledwo co odszedł i już tęsknicie? Zgadzam się z kamilusem, Ranocchia to realne wzmocnienie o które należy się postarać.
0
winmrs
winmrs
13 sierpnia 2013, 15:26
0
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2013, 14:37
Ze stoperów to jedynie Ranocchia - nie dość, że spokojnie mógłby walczyć o pierwszy skład, to jeszcze zapłacilibyśmy tyle samo co za Sakho (9-10 mln) przy oddaniu Nocenki do Interu.
0
konrad_1012
13 sierpnia 2013, 14:36
Bardzo ciekawy piłkarz :D Na początku byłem na TAK , ale myśląc że mamy parę stoperów . Wolę widzieć w naszych barwach Ljajicia i Honde , ale gdyby przyszedł jako dodatek do nich byłbym zadowolony :D
0
DaRo_7
DaRo_7
13 sierpnia 2013, 14:29
Nie wiem czy jest nam potrzebny kolejny stoper ? Chyba, że wypożyczymy Vergare gdzieś do Serie A lub B :P Co prawda Sakho to łakomy kąsek, ale u nas raczej też nie rozbije duetu Zapata-Mexes, więc byłby jedynie rezerwowym jak w PSG :P
0
Gandalf Szary
13 sierpnia 2013, 14:29
Voltrex dokładnie opisał sytuacje NIE dla Sakho.
0
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2013, 14:17
@ACGreiff Nie wiem czy wiesz, ale Sakho to stoper - a skoro piszemy w tym newsie, tylko ta pozycja nas interesuje. Przynajmniej tak powinno być. Chyba że nie wiadomo skąd w temacie o zakupie ŚO piszesz o prawej obronie, wtedy ok. Chociaż może powinieneś poruszyć też tutaj temat napastników albo bramkarzy - w końcu idealne miejsce do tego, co nie? -_- Co do Bonery - przypomnij sobie informacje o przedłużeniu przez niego kontraktu, bo tutaj również bardzo się mylisz.
0
Voltrex
Voltrex
13 sierpnia 2013, 14:07
CdS więc zapewne ten news to bujda, ale tak teoretycznie spróbujmy ocenić jego transfer do Milanu. Sakho to zawodnik, który 'fame' zdobył bardziej otrzymaniem opaski kapitańskiej w PSG mając 17 lat i dobrymi statystykami rozwoju w grach, niż własnymi występami. Nie twierdzę, że chłopak nie ma talentu. w końcu za bycie rozpoznawalnym nie dostaje się powołania do reprezentacji Francji. Tam jednak zarówno jak w klubie nie potrafi utrzymać się w pierwszym składzie na stałe. Jego formę można nazwać chwiejną, tak samo jak występy raz lepsze raz gorsze. W zeszłym sezonie występował w podobnej ilości spotkań co Alex, ale głównie przez 2-miesięczną kontuzję Silvy. Ancelotti dawał mu szanse, bo chłopak groził odejściem, a jest lubiany przez kibiców PSG (wychowanek, ex-kapitan), jednak nie potrafił ich wykorzystać. Powyższe wnioski potwierdzają mnie w tym, że nie jest nam ten zawodnik potrzebny, bo zapewne nie wygra rywalizacji. ani z Mexesem czy Zapatą (nie mówiąc już o czasie potrzebnym na aklimatyzację i grę taktyczną we Włoszech), a sam chce iść gdzieś, gdzie będzie grał stale w 1 składzie. Inaczej został by z pewnością w PSG, które jak twierdzi ma w sercu. Zgadzam się z kryst2, że Rami jest dużo lepszym, ogranym zawodnikiem, który od wielu sezonów prezentuje równą formę i był by dla nas wzmocnieniem, być może nawet po 'ogarnięciu' włoskiego stylu gry obrońcą pierwszego składu. Tak samo zgadzam się, że jeżeli mamy brać młodego zawodnika z kończącym się kontraktem to Aldeweireld jest dużo lepszym pomysłem od Sakho. Jedyną możliwą opcję opisał kamilus, wspominając o wypożyczeniu, bo to dało by szanse sprawdzić co ten chłopak naprawdę potrafi, jednak moim skromnym zdaniem była by to tylko strata pieniędzy.
0
Abyss
Abyss
13 sierpnia 2013, 14:04
Heh, co za 10 mln ? - to chyba żart? Za takie pieniążki, a może nawet nieco mniejsze można kupić solidnego Alderweirelda z Ajaxu czy Topraka z Leverkusen lub Sane z Bordeaux.
0
Milan-Rossoneri
13 sierpnia 2013, 14:02
Rossoner1996 Miałem na myśli fryzury, ciężko było się domyślić?
0
ACGreiff
13 sierpnia 2013, 14:01
kamilus, gdzie pisałem o stoperze ? Nie dodawaj słów których nie powiedziałem :P pisząc o Zaccardo NIE miałem na myśli stopera i nie insynuuj
0
ACGreiff
13 sierpnia 2013, 14:00
Rossoner1996, a może przedłużyli kontrakt, żeby w razie czego nie odszedł za darmo - może to jeden z faktów w tej sprawie, chyba tak z Silvą czy Zlatanem też zrobili, choć to inna klasa :D Antosia dorzucam, żeby zwiększyć poziom obrony, bo z nim i Bonerą to wygląda fatalnie...Ciężki mi przechodzi przez gardło, ale co za debile przedłużali kontrakt z Daniele ? :P
0
Rossoner1996
Rossoner1996
13 sierpnia 2013, 13:58
Milan-Rossoneri W czym by się pięknie prezentowali? Oprócz koloru skóry nie widzie podobieństwa Sakho i pozostałą dwójką...
0
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2013, 13:57
@ACGreiff Zaccardo jako zmiennik na stoperze jest bardzo dobry? Obejrzyj sobie jakikolwiek mecz z tegorocznego okresu przygotowawczego, gdzie Cristian grał na środku, i zmień swoje zdanie - bo jest błędne. I to bardzo...
0
FaNaTyK
FaNaTyK
13 sierpnia 2013, 13:56
Jak by przeszedł to rzucam fajki ! :D
0
Milan-Rossoneri
13 sierpnia 2013, 13:52
Balotelli, Niang i Sakho - pięknie by się prezentowali :D
0
pazioni
Moderator pazioni
13 sierpnia 2013, 13:45
Jestem na tak.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
13 sierpnia 2013, 13:36
ACGreiff Bonera na pewno nie odejdzie, przecież nie dlatego przedłużali z nim kontrakt. Daniele w dodatku jest kontuzjowany, więc nikt o zdrowych zmysłach się po niego nie zgłosi. Nawet jakby jakaś oferta została złożona to i tak zapewne zostałaby odrzucona. Antonini nie jest środkowym obrońcą, więc on tu nie ma nic do rzeczy...
0
ACstach
ACstach
13 sierpnia 2013, 13:26
Zawsze lepsze rozwiązanie niż Astori;)
0
ACGreiff
13 sierpnia 2013, 13:14
Rossoner1996 - nie zgodzę się Zaccardo jako zmiennik jest bardzo dobry, wywalić Bonerę i Antosia i wtedy niech Sakho wpada, ale wypożyczenie z opcją wykupu za max 7 mln o ile coś pokaże
0
Cactus
Cactus
13 sierpnia 2013, 13:02
Na pewno 10 mln za niego nie wyłożymy. Byłoby to nie w stylu Gallianiego. Poza tym takich pieniędzy obecnie nie mamy, a nawet jak będziemy je mieć po awansie do CL to pomoc jest formacją bardziej wymagającą wzmocnień. Jeżeli rozpoczną się negocjację to myślę, że Galliani zaproponuje ok 5mln za kartę Sakho.
0
kryst2
13 sierpnia 2013, 12:58
Bo są krzyki o obrońcę na poziomie który Sakho nie prezentuje... Sakho za 10 mln to będzie marny żart, 5-6 mln to jeszcze da się zakceptować...
0
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2013, 12:57
Sakho to łakomy kąsek, ale szczerze to wolałbym roczne wypożyczenie za 2-3 mln plus możliwość wykupu za 6-7 mln, dzięki czemu łączna cena wyniosłaby mniej więcej tyle, ile gracz jest wart, a my moglibyśmy najpierw go przetestować.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
13 sierpnia 2013, 12:57
Ale jeśli Sakho miałby do nas dołączyć to musielibyśmy pozbyć się jednego stopera bo 6 to trochę za dużo. Niestety, ale pierwszy w obecnej sytuacji do odstrzału jest Zaccardo...
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
13 sierpnia 2013, 12:53
kryst2 A po co Ci obrońca na teraz? mamy Mexesa i Zapate a w obwodzie Bonera i Silverstre. Według mnie za dobra cene znakominy nastepca Mexesa.
0
kryst2
13 sierpnia 2013, 12:34
Skoro u Ancelottiego i Blanca grzeje ławkę to ten pan musi mieć wielkie problemy z fazą taktyczną gdzie z nim do Włoch?
0
13 sierpnia 2013, 12:34
może Sakho nie jest lepszy od Ramiego ale na pewno bardziej atrakcyjny pod względem wieku ,no i plusem jest fakt że to kibic rossonerich.
0
Cactus
Cactus
13 sierpnia 2013, 12:31
Swego czasu był uważany za największy talent francuskiej piłki od wielu, wielu lat. Niestety wejście szejków do PSG i stawianie na Silve (oczywiste) i Alexa przez Carlo znacznie zahamowały rozwój młodego francuza. Nie wygląda na to, że sytuacja zmieni się za rządów Blanca, więc jak najbardziej można o niego powalczyć. Jego deklaracja była jasna. Chce odejść i chce odejść za granicę. Jako, że wielokrotne podkreślał swoje zamiłowanie do barw Milanu, jest szansa na pozyskanie go jeszcze w tym mercato.
0
13 sierpnia 2013, 12:30
Sakho lepszy od Ramiego ,a moim zdaniem również od Marquinhiosa i Alexa... tyle że przyjscie Francuza jest chyba niemożliwe
0
kryst2
13 sierpnia 2013, 12:26
Dobrze, żę to szmatławiec CdS pisze o tym, za 10 mln to jest Rami a nie 4 stoper PSG ... Ewentualnie Alderweireld ma rok kontraktu z Ajaxem ^
0
maxim_acm
13 sierpnia 2013, 12:24
Sakho możliwy jest dopiero po kwalifikacjach LM.
0
arkadinho
arkadinho
13 sierpnia 2013, 12:22
Tak tak tak!
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się