SCUDETTO


Thiago Silva chce Milanu z grupie LM

19 sierpnia 2013, 22:23, stasq_acm Aktualności


49 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pACMan
20 sierpnia 2013, 22:05
Johnny_Bravo Tylko że PSG grało z Barcą bez Messiego (grał tylko przez 15 minut w całym dwumeczu), a to właśnie ten zawodnik nas wyeliminował.
0
pACMan
20 sierpnia 2013, 22:05
Johnny_Bravo Tylko że PSG grało z Barcą bez Messiego (grał tylko przez 15 minut w całym dwumeczu), a to właśnie ten zawodnik nas wyeliminował.
0
Gol.
20 sierpnia 2013, 20:02
Johnny_Bravo - Pierwszej części komentarza nie zrozumiałem. PSG miało ogromne szczęście strzelając tego gola na 2-2 w ostatnich minutach meczu z Barceloną o ile się nie mylę. U siebie dostali od Barcy solidny oklep i pokazali się ze słabej strony, w przeciwieństwie do nas gdzie my postawiliśmy Barcelonę pod ścianą po pierwszym meczu. Drugi spotkanie zaczęliśmy od straconej bramki (ze spalonego więc nie powinna się liczyć) co wlało nadzieję w serca Katalończyków, potem jednak przypominam sobie że to Milan miał kilkanaście setek, a Niang z 5 metrów wpakował piłkę w słupek. Gdyby w takiej sytuacji byłby Pazzini czy nawet Robinho (do tej pory nie mogę pogodzić się z decyzją Allegriego, mając do dyspozycji Robinho oklepanego w Lidze Hiszpańskiej, stawia na młodziaka i widząc że po 15 minutach na 7 piłek, 6 stracił nie dokonał zmiany) to myślę że spokojnie pokusilibyśmy się o awans. A suche fakty są takie że PSG i Milan gdy tylko trafili na rywala z topu odpadli, tylko że PSG było potęgą budowaną za miliony euro, podczas gdy Milan w całkowitej przebudowie. Teraz to zupełnie inna bajka, zwłaszcza z Balotellim, De Jongiem i Szarym (w formie).
0
Johnny_Bravo
20 sierpnia 2013, 19:49
Milan z Barcelona w Barcelonie biegał , a kolana i k... Większości zawodników rysowala majtki . Ogladales mecz PSG w Barcelonie ? Tylko wielka ilośc szczęścia Barcelony ze awansowała . A Nilan został tam zgnieciony, smutne.
0
pACMan
20 sierpnia 2013, 19:01
Co takkiego pokazuje PSG że się ich tak obawiacie? Czekam na odpowiedź. KAZUYAH Malaga w tamtym roku zaprezentowała się w LM lepiej niż PSG. Oxidosis To ty żyjesz w wyimaginowanym świecie. Choćby nie wiem co się stało przedstawiasz wszystko w czarnych barwach. A co dotematu, to też bym chciał, abyśmy zagrali z PSG, po to żeby zobaczyć jak Mario zakłada siaty ''kochającego Milan'' T. Silvie.
0
pazioni
Moderator pazioni
20 sierpnia 2013, 18:34
Też chciałbym z wami zgrać i oczywiście wygrać dwa razy.
0
ACstach
20 sierpnia 2013, 17:04
AC Kamil Kurcze rzeczywiście, ja korzystałem z http://www.90minut.pl/ranking_uefa.php?id_sezon=81&i=1 i miałem o jeden rok za dużo do przodu nastawione... Wykasujcie jak możecie ten koment mój.
0
AC Kamil
AC Kamil
20 sierpnia 2013, 16:50
ACstach Zenit, Basel, Juventus i Borussia są za PSG w tym rankingu. Nie ma takiej opcji na ten sezon, że PSG nie znajdzie sie w drugim koszyku, każdy faworyt może wygrać swoje spotkanie, a Paryżanie i tak znajdą się w koszyku jako ostatnia drużyna. http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/club/index.html
0
ACstach
20 sierpnia 2013, 16:13
Jak Arsenal awansuje to pierwszy koszyk będzie taki: barca bayern real chelsea manu benf arsenal porto Milan będzie w drugim i jeśli wszyscy faworyci awansują to będzie taki: atletico lyon milan schalke Szachtar marsylia cska dortmund Następnie przed PSG są w rankingu jeszcze Zenit, Basel i Juve. Tak więc będzie bardzo trudno być w jednym koszyku aczkolwiek jest to chyba możliwe bo jeszcze Basel gra w eliminacjach i jakby te 4 zespoły przegrały to jesteśmy w jednym koszyku.
0
ACstach
20 sierpnia 2013, 16:03
stary_boss hmm teraz jak tak patrze na ranking klubowy to możemy być chyba jednak w tym samym koszyku ale tylko wtedy, jeśli Zenit, Arsenal i Lyon nie awansują co jednak jest mało prawdopodobne
0
Gol.
20 sierpnia 2013, 15:50
Rossoner1996 - Dlatego ich nazwiska zostały wzięte w nawias ;) Chciałem po prostu zaznaczyć że mamy piłkarzy którzy niedawno byli powoływani do tej reprezentacji i zaliczyli tam kilkanaście występów, mimo iż teraz raczej Selekcjoner na nich nie stawia. Ale to jednak świadczy o umiejętnościach tych piłkarzy.
0
kryst2
20 sierpnia 2013, 15:49
Co do Lameli to Roma potrzebuje hajsu na uzupełnienie luki po Osvaldo bo z tych 15 mln co dostali już 8 mln poszło na Gervinho (#przypadek.nie sondzę, że potwierdzenie transferu Iworyjczyka bylo po sprzedaży Osvaldo) a z reszty to by starczyło na Abela Hernandeza z Palermo bądź Gilardino ...
0
stary_boss
stary_boss
20 sierpnia 2013, 15:49
ACstach według mnie bedziemy w drugim koszyku razem z PSG podczas losowania
0
ACstach
20 sierpnia 2013, 15:42
stary_boss Nie będziemy razem w koszyku.
0
stary_boss
stary_boss
20 sierpnia 2013, 15:30
Rossoner1996 o tym ilu piłkarzy deklarowało że chce grać w Milanie to można napisać niezłą trylogię a jak wychodzi widzimy wszyscy :D
0
Rossoner1996
Rossoner1996
20 sierpnia 2013, 15:26
Niedawno temu przeczytałem informację, że jakaś osoba związana z Holenderską piłką powiedziała, że Eriksen chce grać dla Milanu, a kwota transferu wynosiłaby około 10 mln euro... Jak dla mnie bomba
0
stary_boss
stary_boss
20 sierpnia 2013, 15:20
fakt głupota na maksa żeby tyle kasy dawać za jednego piłkarza jeżeli kasa zostanie dobrze wydana to Tottenham moze nieźle namieszać w lidze angielskiej a co do Silvy fajnie by było się spotkać w grupie i spuścić manto paryżanom ale raczej nie realne bo jak awansujemy bedziemy w jednym koszyku no chyba że liga europejska będzie w Mediolanie ale w to to chyba nikt nie wierzy :D
0
ACstach
20 sierpnia 2013, 15:11
kamilus Złoty interes dla Tottenhamu tym bardziej, że Bale już po prostu tam grać nie chce. Ze sprzedaży jednego bardzo dobrego piłkarza (jednak nie wiadomo czy sprawdzi się w Realu ale myślę, że tak) będą mogli zakupić 4-5 dobrych jak nie również bardzo dobrych grajków Inna sprawa to to, że taka cena jest już całkowicie niemoralna. Niestety nikt z tym nic nie zrobi bo wszystko się kręci koło pieniędzy.
0
KAZUYAH
20 sierpnia 2013, 14:46
W grupie oglądamy plecy Malagi a Wy PSG chcecie...
0
Rossoner1996
Rossoner1996
20 sierpnia 2013, 14:20
Gol Jeśli chodzi o kulturę to się z Tobą zgodzę, ale jeśli chodzi o zawodników, którzy podobno dosyć często są wykorzystywani w kadrze swoich reprezentacji... Abate, MDS, Montolivo, Balo i Stephan regularnie grają w reprezentacji Włoch, ale reszta już nie. Poli w seniorskiej reprezentacji Włoch zagrał tylko 3 mecze, w których zdobył jednego gola. Zaletą Poliego jest to, że ma 23 lata i jeszcze zdąży się nagrać. Nocerino jak na swój wiej też wielu występów nie odnotował bo tylko 15 i nie zanosi się na to, że jeszcze zostanie powołany przez któregokolwiek szkoleniowca. Bardzo dużą część z tych występów zanotował w Euro 2012, a właściwie przed nim w trakcie przygotowań do niego. Antonio podczas Euro dużo razy murawy nie powąchał, bo jest za słaby na reprezentacje Włoch jak i na Milan. Bez Ibry gra Antonio się nie klei... Pazzo w porównaniu do wcześniej wymienionej dwójki pod względem występów w repce Włoch wygląda dużo lepiej - w kadrze Włoch wystąpił 25 razy i gdyby nie kontuzja to teraz ta liczba byłaby większa. Jeśli Giampaolo po powrocie na boisko wróci do swojej formy z pierwszego sezonu w Milanie bezapelacyjnie będzie nr.2 jeśli chodzi o pozycję środkowego napastnika reprezentacji Włoch. Z resztą wymienionych zawodników przez Ciebie się zgadzam :)
0
Mi(L)anista
20 sierpnia 2013, 14:17
Gol Niestety ale przeceniasz umiejętności Milanu
0
20 sierpnia 2013, 13:25
ACGreiff Popieram ,chciałbym aby Milan w końcu awansował z pierwszego miejsca w grupie ,a my wciaż nie wiemy czy w niej zagramy. Póki co trzeba być ostrożnym i myśleć o PSV. Obstawiał ktoś kupony na LM i LE? :P
0
ACGreiff
20 sierpnia 2013, 13:08
Wiesz Thiago - zawsze możesz wrócić :D Wielkie NIE dla meczu w fazie grupowej z nimi... Dopiero początek sezonu, zobaczycie jak się rozpędzą w lidze :P Mają jeszcze coś czego my nie mamy - dobrą ławkę rezerwowych, a na pewno lepszą od naszej. Kij mnie obchodzi telewizja i szejkowie, wolę mecz np z kimś słabszym i dostać potem kasę za awans chociażby z pierwszego miejsca
0
Gol.
20 sierpnia 2013, 13:07
Rycerstwo Polski - To twoja opinia, nie muszę się z nią zgadzać ale ją uszanuje. Jednakże skoro mówisz o tym że ja nie potrafię dyskutować, po czym sam ignorujesz jedną z jej podstawowych zasad, mianowicie kulturę. Jeśli chciałeś mi zwrócić uwagę oraz pouczyć należało to zrobić przynajmniej w moim mniemaniu w sposób grzeczny, a nie uwłaczający drugiej osobie. Oxidosis - No to możesz mi powiedzieć co w moim komentarzu jest nieprawdą ? W Serie A przez pół roku przegraliśmy... o ile się nie mylę jeden mecz. Abate, DS, Montolivo, Balotelli, El Shaarawy (Nocerino, Poli, Pazzini) to zawodnicy którzy grywają często w Rep. Włoch, a ich umiejętności są cenione w kadrze (Nie bez powodu Prandelli na nich stawia). De Jong również jest jednym z podstawowych ogniw swojej Reprezentacji i oczywiście jej podstawowym zawodnikiem (Mundial 2010, Euro 2012). Mexes, Zapata, Muntari również grywają w swoich reprezentacji, jednakże póki co bez sukcesów i są to reprezentację trochę mniej wpływowe niż te wymienione powyżej (chociaż Kolumbia jest obecnie 3 w rankingu FIFA). Z Barceloną w pierwszym meczu pokazaliśmy klasę, a czy kluby jak PSV, Lyon, Valencia, Benfica by ją pokazały ? Szczerzę mówiąc wątpię, ale nie chce minimalizować ich szans. No i to tyle jeśli chodzi o Milan, przynajmniej z mojej strony. Serdecznie nie podoba mi się jak poniektórzy tutaj zaniżają wartość obecnej kadry, jeszcze przed startem Ligi, okazując brak kompletnej wiary w klub któremu kibicują. Tak się panowie nie robi, zwłaszcza że w Sparingach przedsezonowych wypadliśmy nieźle, a poprzedni sezon patrząc na to co się działo w Letnim Okienku rok temu, również zakończył się dla nas dobrze. Dokonaliśmy paru wzmocnień + mamy kilkanaście w planach i to nie byle jakich zawodników ale uznanych w świecie Europejskiego Footballu, a my tylko pomożemy im osiągnąć wielkość. Tak jest moje zdanie.
0
Oxidosis
Oxidosis
20 sierpnia 2013, 12:19
Gol. Żyj dalej w swoim wyimaginowanym świecie :)
0
mikosamozlo
20 sierpnia 2013, 12:16
może jeszcze wróci do nas... :)
0
20 sierpnia 2013, 11:06
mateuszsz why?
0
waldo
20 sierpnia 2013, 10:34
No ja tak uważam, Ochoa miał sporo szczęścia w tym meczu, wyjątkowo dobrze się ustawiał. Podobny mecz zdarzył się Szczęsnemu z Niemcami towarzyski gdzie też ładnie wyciągał wszystko, a też nie jest jakimś wybitnym bramkarzem. Po prostu zdarzył się lepszy, szczęśliwy dzień :)
0
Rycerstwo Polskie
20 sierpnia 2013, 10:32
Gol Jesteś największym hipokrytą na tej stronie. Nie potrafisz dyskutować, a także piszesz w jakimś niezrozumiałym dla mnie języku. Przydałyby ci się korepetycje z języka polskiego. Polecam jakąś szkółkę wieczorową, a gdy ją skończysz, może nauczysz się choć odrobinę trudnej sztuki dyskusji i języka polskiego.
0
ACstach
20 sierpnia 2013, 10:18
PSG nie zagrało ani świetnie ani źle. Wygraliby bez problemu gdyby nie pech i forma bramkarza przeciwników. A co mi tam, też chętnie widziałbym PSG z nami w grupie;)
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
20 sierpnia 2013, 10:14
Najpierw Milan musi awansować, ale to powinno być formalnością.... Oby.
0
Since2003
20 sierpnia 2013, 10:00
Ja wolę jakichś średniaków w grupie. Nam potrzebne są pieniądze z awansów do następnej fazy aniżeli oglądanie męczarni vs szejkom. Kto taki pojedynek by wygrał jak nie pieniądze?
0
FX
FX
20 sierpnia 2013, 09:03
Ja również oglądałem mecz Psg z Ajaccio i powiem, że Paryżanie dopiero po wejściu Lavezziego zaczęli coś grać. Wcześniej wyglądało to tragicznie. Wymieniali setki podań a i tak kończyło się to bezsensowną wrzutką na Ibrę. Zero pomyślunku w rozegraniu. A Javier Pastore w tej drużynie jest dla mnie zupełnym nieporozumieniem. Gość gra beznadziejnie. Człowiek się totalnie spala w tej lidze mym skromnym zdaniem. Wiec wydaje mi się, że gdy wejdziemy już w sezon to spokojnie moglibyśmy walczyć jak równy z równym z tą drużyną.
0
dziadek
dziadek
20 sierpnia 2013, 07:36
Szynkinho Nie ma co przesadzać z tą niesamowitą grą PSG. Trzeba wziąść pod uwagę że Ajjacio nie powala poziomem.
0
gorylmagila
gorylmagila
20 sierpnia 2013, 07:24
Nie chcę mocnej grupy w LM dla Milanu (jak awansują) Wolę aby awansowali na spokojnie a nie drżeli już po losowaniu. A Thiago mogą się spotkać w jakimś towarzyskim turnieju.
0
Szynkinho
20 sierpnia 2013, 04:55
Tak się składa, że widziałem cały mecz PSG. I powiem tak- nie tylko bramkarz miał niesamowity dzień, ale także furę szczęścia- dwie poprzeczki Thiago Silvy, co najmniej dwa razy wybijana piłka z linii bramkowej przez obrońców, no i jeszcze z raz czy dwa gracze PSG minęli się z piłką przy 100% okazjach. Generalnie pierwsza połowa słaba, ale w drugiej grali niesamowicie, tylko ta skuteczność.. Taki Milan czy PSV niestety wciągnęliby nosem. Nam pozostało konkurować z drużynami typu PSV, Lyon, Valencia, Benfica, i niestety na co najmniej kilka lat już tak zostanie.
0
WicioACM
20 sierpnia 2013, 01:19
@waldo Oczywiście z tym też masz rację, bronił kapitalnie, jak ktoś nie widział to: http://tnij.org/y6eo
0
waldo
20 sierpnia 2013, 01:09
Wicio - Akurat w tym meczu dzien konia miał Ochoa - PSG miało 17 celnych strzałów a on wyciągał co się dało - strzały sam na sam, główki, strzały z kilku metrów, także po prostu mieli wybitnie nieskuteczny dzień, ale ogólnie nie prezentują się źle
0
mateuszsz
19 sierpnia 2013, 23:26
frytashow brak słów :/
0
WicioACM
19 sierpnia 2013, 23:25
@buka95 Słabo grają, co im z okazji skoro brak skuteczności, statystyki wyniku nie zmieniają :)
0
buka95
buka95
19 sierpnia 2013, 23:21
PSG notuje słaby występ w lidze? 35 strzałów PSG do 1 strzału Ajaccio.. Faktycznie słaby występ.
0
19 sierpnia 2013, 23:16
A ja chce aby San Siro cie wygwizdało...
0
Kacapa7
Kacapa7
19 sierpnia 2013, 23:07
A ja nie chce PSG w grupie. Jeszcze trafi się mocna ekipa z drugiego miejsca i będzie ciężko o awans. W zeszłym roku Malaga była przed nami w grupie i przez to trafiliśmy na Barcelone. Najpierw pokonajmy PSV a później pomyślimy na jakie drużyny fajnie byłoby trafić. Eravier City też może być w 3 koszyku.
0
pajonku
19 sierpnia 2013, 23:03
PSG,Chelsea i Atletico...i był by czad...jak wygrywać to z każdym...
0
Eravier
Eravier
19 sierpnia 2013, 22:53
Forma formą, ale wystarczy popatrzeć na nazwiska i widać od razu, że PSG jest w stanie wygrać z każdym. Z resztą w zeszłym sezonie dobrze się pokazali w LM. Nie wiem kogo możemy oprócz nich trafić jeśli awansujemy, ale może to być najtrudniejszy rywal z tego koszyka (chyba, że BVB).
0
dejnio
19 sierpnia 2013, 22:46
Nie narzekałbym, gdybyśmy na nich trafili. Mocny przeciwnik, ale nie nie do przejścia ;)
0
Gol.
19 sierpnia 2013, 22:43
W takiej formie to przeciwnik gorszy od PSV
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
19 sierpnia 2013, 22:34
Ja również chciałbym PSG w grupie :) Oni są chyba losowani z 3 koszyka także będzie szansa, że na nich trafimy. Paryżanie za przeciwników to trudna opcja sportowo, ale świetna jeśli chodzi o marketing. SS pewnie byłoby pełne, mecz we wszystkich stacjach, motywacja Milanu duża z racji tego, że tam grają byli koledzy z drużyny :) Fajnie byłoby z nimi zagrać. Najpierw jednak trzeba przejść PSV.
0
WicioACM
19 sierpnia 2013, 22:27
PSG notuje słabe występy w lidze, 2 remisy i zaledwie 2 punkty w 2 meczach, ale to nic nie zmienia, mogą pokonać wiele wielkich klubów.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się