SCUDETTO


PRZED LOSOWANIEM FAZY GRUPOWEJ LM

28 sierpnia 2013, 23:30, Szewczenko Główne newsy


115 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Voltrex
Voltrex
29 sierpnia 2013, 18:32
To o Eriksenie możemy pomarzyć :P
0
WicioACM
29 sierpnia 2013, 18:30
Ajax ! :D
0
Kacapa7
Kacapa7
29 sierpnia 2013, 18:30
Ajax :D
0
WicioACM
29 sierpnia 2013, 18:27
To dawać ich do Juventusu :D
0
Kacapa7
Kacapa7
29 sierpnia 2013, 18:26
WicioACM Ale są już 2 zespoły Angielskie w grupach E-H więcej nie może być.
0
WicioACM
29 sierpnia 2013, 18:25
Do nas mogą, przecież w grupie H nie ma
0
Kacapa7
Kacapa7
29 sierpnia 2013, 18:24
Borussia może trafić do F, G, lub H więc 33% szansy, że zagrają z Milanem ;/
0
Kacapa7
Kacapa7
29 sierpnia 2013, 18:23
City może trafić tylko do grup od B do D jeśli się nie mylę bo już są dwa zespoły Angielskie w grupach od E do H
0
WicioACM
29 sierpnia 2013, 18:22
No to Serie A vs Primera Division
0
ACMati94
ACMati94
29 sierpnia 2013, 18:21
Real z Juve- też ładna para :)
0
WicioACM
29 sierpnia 2013, 18:18
Dobra, wychodzimy z drugiego miejsca, albo trafimy na City i wcale.
0
Voltrex
Voltrex
29 sierpnia 2013, 18:18
Znowu, to już zaczyna być nudne...
0
smieejzeelka
29 sierpnia 2013, 18:17
A nie mówiłam ;D
0
WicioACM
29 sierpnia 2013, 18:16
Nic nowego.
0
Kacapa7
Kacapa7
29 sierpnia 2013, 18:16
Milan z Barcelona :D hahaha gimlord123 Trzeba było zatypować w stsie :D
0
WicioACM
29 sierpnia 2013, 18:15
Teraz my
0
Kacapa7
Kacapa7
29 sierpnia 2013, 18:12
No mam nadzieję, że Cruyff przyniesie nam szczęście, do grupy z Benfica poprosimy :D Chociaż po części zależy to też od Figo :D
0
gimlord123
29 sierpnia 2013, 18:08
Barca w grupie H - wiadomo chyba, gdzie i my trafimy... :P
0
WicioACM
29 sierpnia 2013, 18:05
Chelsea :D
0
ACstach
ACstach
29 sierpnia 2013, 18:03
Arsenal, to teraz Milan;D
0
WicioACM
29 sierpnia 2013, 18:03
Arsenal pierwszy :D
0
ACstach
ACstach
29 sierpnia 2013, 18:02
jadziem
0
WicioACM
29 sierpnia 2013, 18:01
Łysy :)
0
ACstach
ACstach
29 sierpnia 2013, 17:59
Barca?:))
0
WicioACM
29 sierpnia 2013, 17:58
No to zaczynamy :D
0
ACstach
ACstach
29 sierpnia 2013, 17:55
Ciekawe kogo dostaniemy;)
0
curvaSud ACM
29 sierpnia 2013, 16:47
Za dużo wykładamy za Matriego. Że tak przypomnę, Atletico dało za Ville 5 mln. Barca traktowała w ostatnim czasie Ville tak samo jak Juve Matriego - czyli głęboka rezerwa, od czasu do czasu wszedł na boisko. Różnica ceny i mimo wszystko jakości obu zawodników jest znaczna (na korzyść hiszpana oczywiście), jestem na 90% przekonany, że taki Villa da więcej Atletico niż nam Matri. Taki geniusz jak Galiani powinien chociażby dojść do takiego prostego wniosku i nie wydawać takiej kwoty za tego bomabardiera.
0
Gol.
29 sierpnia 2013, 16:29
Kamilus - Znowu gdybasz. Może Matri strzeli 10 bramek, a może nie. W Juve są lepsi pomocnicy niż w Milanie, a tam ledwo co strzelił 10 bramek, więc w Milanie więcej niż 5 bramek mu nie wróżę (Matri lubił sobie dobić piłkę do pustej bramki, a my nie mamy pomocników by takie akcje stworzyć). Co do Nianga to teraz jest taka sama historia jeśli chodzi o ŚN i zamiast dać szanse młodemu, utalentowanemu zawodnikowi, kupujemy wiekowy szmelc po nieprawdopodobnie wysokiej cenie ! No to będziemy mieli 12 Pomocników i 7 będzie grało, a 5 sobie posiedzi na trybunach. Emanuelson pewnie zostanie wypożyczony w zimę, może uda się sprzedać Traore itd. A okazja z Eriksenem przejdzie koło nosa... Na temat gdybania się nie będe wypowiadał.
0
Gol.
29 sierpnia 2013, 15:45
Kamilus -Ale w tej chwili to ty gdybasz. Petagna może grać padakę, a może wypalić. Matri może grać padakę, a może wypalić tylko w tym wypadku zupełnie nie potrzebnie ryzykujemy ponad 20 mln euro ! Pazzini akurat miał jeden słabszy sezon, a Matriemu w karierze wyszedł w sumie jeden sezon. Naprawdę potrzebny nam napastnik który strzela podobną ilość bramek co Robinho ? Z Niangiem chodziło mi o to że skoro on dostał szanse to i Petagns na nią zasługuje. Przestań robić z jednego pomocnika pięciu. Eriksen jak napisałem przyda się, a pozbyć możemy się kogoś w styczniu. Co za problem ? I tak i tak te pieniądze stracimy w razie transferu Włoskiej Super-Snajpera Matriego. W PW sobie rezerwy mogą grać, co do ma do rzeczy ?
0
Qba69
Qba69
29 sierpnia 2013, 15:24
Kamilus szanuje Cie za doglebne analizy i ciekawe posty, ale tej decyzji zarzadu nie obronisz chocbys spuchl... I nie lap mnie za slowka, doskonale wiesz ze chodzi mi o polityke oszczednosci, (jeden odchodzi - drugi przychodzi) przy ktorej transfer Matriego jest naprawde smieszny i tragikomiczny... Swoja droga zastanawia mnie na jaka druzyne stac obecny Milan tak aby co sezon nie bylo gadki o wyrownywaniu budzetu w razie jakichs niepowodzen sportowych...
0
kamilus
kamilus
29 sierpnia 2013, 15:19
@GS Ja staram się w każdym działaniu, czy to Milanu czy czegokolwiek innego w moim życiu, znaleźć dobre i złe strony. Nie jestem w gorącej wodzie kąpany by z miejsca ferować wyroki, o nie. Kupno Matriego to nie jest deal roku, ale też nie jest taka wielka tragedia (były o wiele gorsze). Trudno, przeżyłem gorsze zakupy, przeżyję i ten. Tym bardziej, że nie miałem na niego żadnego wpływu - po co więc marnować zdrowie (bo stres to choroba) na coś, co jest totalnie niezależne ode mnie? Zresztą skoro jestem fanem Milanu, to i tak nie przestanę im kibicować - po co więc mam wylewać (w swoich wypowiedziach) na klub wiadro ekstrementów i z własnej woli się w nich taczać? Wolę poczekać i zobaczyć, co przyniesie przyszłość.
0
Gandalf Szary
29 sierpnia 2013, 15:11
kamilus Mam wrażenie, że na siłę szukasz pozytywów i usprawiedliwiasz każdą decyzje zarządu choćby najbardziej absurdalną a taką jest kupno Matriego, Równie dobrze, można pozbyć się Nianga i zakupić/wypożyczyć Arnautovicia lub kupić Nianiego/Tadicia na skrzydło koszt do 15mln ojro. Albo wypożyczyć Maxi Lopeza ...
0
Maximilanista
Maximilanista
29 sierpnia 2013, 14:54
Coraz piękniej :-) Milanowi wypada jeden z napastników na 3 miesiące. A ponieważ w kadrze jest jeszcze tylko 5 (Balotelli, Robinho, Niang, El Shaarawy, Petanga), a być może jeszcze Birsa (sic!), musimy przetrwać ten okres znajdując zastępstwo. No to w imię tych 3 miesięcy kontraktujemy NA CZTERY LATA głębokiego rezerwowego Juve, płacąc zań (choc takie my bidne nieboraki) około 12 milionów euro. Pomagamy przy tym Juventusowi w obniżeniu kominów płacowych i w zawężeniu kadry (co wedle niektórych fanów Milanu miało być początkiem zguby Juventusu) u samego końca okienka transferowego. W ten oto sposób władze Milanu gwarantują nam możliwość wsłuchiwania przez następne lata w ich słynną mantrę o rozrośniętej kadrze i braku pieniędzy, za którą to sytuację przecież nie odpowiadają oni sami, tylko krasnoludki, co tak piękne pociągnięcia transferowe jak kontraktowanie Matriego tylko potwierdzają. Można się bawić w ekwilibrystykę intelektualno - frazeologiczną, ale takiej decyzji po prostu się nie da obronić...
0
Gol.
29 sierpnia 2013, 14:52
Mateusz1899 - Borussia i Bayern nie mogą grać ze sobą w fazie grupowej, gdyż są z tego samego kraju.
0
Mateusz1899
Mateusz1899
29 sierpnia 2013, 14:50
Ja chciałbym najsilniejszą możliwą grupę: Bayern Milan Borussia Kopenhaga Może jak z taką obroną będziemy tracić po 3-4 bramki na mecz to nasz zarząd przejrzy na oczy Nawet jeśli wyjdziemy z łatwej grupy to w 1/8 może być cholernie ciężko żeby awansować dalej. A tak możemy zobaczyć w którym miejscu jesteśmy jeśli chodzi o poziom światowy
0
kubson73
29 sierpnia 2013, 14:47
Szachtar, BVB, RSSS - do przejścia.
0
Gol.
29 sierpnia 2013, 14:39
Kamilus - Ale na co kupować Matriego ?!? Każdy wie że jest przeciętniaczkiem i już więcej się nie rozwinie. Petagna mógłby natomiast wypalić, pograć parę miesięcy na najwyższym poziomie i nabyć cenne doświadczenie, a po powrocie Pazziniego wrócić do Primavery pod skrzydła Inzaghiego. Co 18 letni Niang mógł z powodzeniem grać w podstawowej 11 Milanu, mimo że on się tych zasad gry które panują we Włoszech dopiero uczy, a 18 letni Petagna który jest wychowany w tej kulturze, już nie bo do Milanu przychodzi dziad Matri ?!? Przeznaczmy te pieniądze na San Siro, albo na Eriksena i gdzieś mam to ilu zawodników mamy w Pomocy (co to ma do gadania ! Jak Matri przyjdzie to i tak i tak te pieniądze stracimy, tylko na dużo starszego i gorszego zawodnika) skoro ten koleś odrazu trafi do pierwszej 11 ! A pozbyć się kogoś możemy w styczniu. Pozatym i tak Traore, Emanuelson itd. nie będą za często grać gdyż Allegri bierze ich pod uwagę tylko w wypadku kontuzji. Normalnie w pomocy grają: De Jong, Poli, Montolivo, Nocerino, Muntari.
0
maxim_acm
29 sierpnia 2013, 14:36
kamilus 1. To kiedy wróci Pazzini MilanLab powinien mniej więcej przewidywać. Kiedy dojdzie do sprawności to jest faktycznie osobna sprawa, ale tutaj możemy tylko gdybać, bo tak naprawdę tylko on wie na co go jeszcze stać i kiedy dojedzie do formy. Ale kiedy już to nastąpi to będziemy mieć problem przełnienia ataku - tego można być pewnym. Petagna może i wróci do Primavery ale z Niangiem nie ma nic pewnego - to tylko domysły mediów, że gdzieś odejdzie. 2. Podpieram się tu najważniejszą dla napastnika statystyką, czyli liczbą strzelonych goli. Pazzini miał tych goli 16 we wszystkich rozgrywkach podczas gdy Matri zdobył o 5 mniej. Obaj są w podobnym wieku, jednak Pazzini ma lepszy zmysł lisa pola karnego. Matri nigdy nie wybił się w większym klubie ponad przeciętność a Pazzini tak. Wystarczy przypomnieć sobie jego pierwszy sezon w Interze. Przygotwanie fizyczne to odbrębna cecha każdego zawodnika. Niektórzy dochodzą do optymalnej formy, niektórzy dłużej. Naprawdę trudno gdybać, kiedy Pazzini będzie w pełni sprawny. Może to nastąpić nawet pod koniec tego roku. Na ten czas można kogoś wypożyczyć. Strasznie dramatyzujesz tak jakby Pazzini zerwał conajmniej więzadło. 3. Kandydaci: Maxi Lopez, Paloschi, Gilardino, powrót z Novary Comiego, Sansone. Pamiętaj, że to ma być jedynie doraźne rozwiązanie na około pół roku. 4. Okej, ale dolicz do tej raty, którą przywowałeś pensję i podatek, wtedy wyjdzie całkiem spora suma, którą będziemy musieli wykładać co roku. Wiem, że modernizacja stadionu to spory wydatek, ale jeśli na to oszczędzamy to róbmy to na całej linii, by jak najszybciej tego dokonać. Od czegoś trzeba zacząć.
0
gorylmagila
gorylmagila
29 sierpnia 2013, 14:17
Parę tygodni temu optowałem za jak najsłabszą grupą (jak by dostali się, a dostali się ) LM dla Milanu. Widząc jednak poczynania transferowe naszego zarządu chciałbym aby grupa była jak najmocniejsza. Wtedy może działacze (i może trener) zauważą, że z Matrimi nic nie zwojujemy.
0
curvaSud ACM
29 sierpnia 2013, 14:14
Moim zdaniem, bez wzmocnień, które były obiecywane przez zarząd po awansie do LM, może być piekielnie ciężko o awans do tych rozgrywek w przyszłym roku. Tak jak tu moi poprzednicy już wspomnieli, drużyny z czołówki serie A bardzo mądrze się powzmacniały, a my znów stoimy w miejscu. Zdecydowane NIE dla Matriego. Bez Pazziniego przeżyjemy okres do zimy. Jak dla mnie od biedy, w przypadku kontuzji Balo nie tylko Petagna mógłby grać wysuniętego napastnika. Można by pomyśleć nawet żeby (oczywiście w przypadku wielu kontuzji i ubogiej kadry) na szpicy spróbować z Boatengiem. Pomoc i obrona wymagają wzmocnień!!!
0
kamilus
kamilus
29 sierpnia 2013, 14:09
@maxim_acm Ja gadam głupoty? Przypuszczam, że wątpię. ad. 1 Pazzini do treningów wróci w listopadzie - grudniu, kondycję uprawniającą go do występów nie wcześniej niż w styczniu (bo na pewno nie będzie miał siły grać dłużej niż 5 minut, skoro będzie bez treningu ponad 4-5 miesięcy). I do tego momentu nie ma nawet co go liczyć jako napastnika, bo nie będzie mógł nawet pojawić się na boisku by pomóc drużynie. A jak już będzie w stanie, zagadką pozostaje fakt, kiedy złapie formę pozwalającą na granie czegoś więcej niż tylko bieganie po boisku. Patrząc na jego ubiegły sezon zakładam, że będzie to luty-marzec, więc dopiero wtedy zaczną sobie z Matrim przeszkadzać - na 1-2 miesiące przed końcem sezonu. Petagna został włączony do pierwszego zespołu tylko dlatego, że Pazzo doznał kontuzji. Jeśli będziemy mieć jego zastępstwo, Andrea nie będzie potrzebny i spokojnie wróci do swoich rówieśników. A Niang? W mediach paręnaście dni temu pojawiały się informacje, że jeśli ktoś do przodu przyjdzie, Francuz odejdzie. Tym bardziej, że Preziosi wciąż na niego nalega. ad. 2 Na jakiej podstawie tak sądzisz? Podaj więcej danych, które przemawiają, że Pazzo jest lepszy. Zresztą jak do nas przychodził, miał za sobą bardzo słaby sezon (o wiele gorszy niż miał ubiegły Matri) i też wielu kibiców z góry opisywało go jako drewno, obrażało i najchętniej od razu wywaliło z klubu. Ja taki nie jestem, opinię wydam wtedy, gdy będę miał szansę zobaczyć, co gracz pokaże na boisku. Matri siedział na ławce, ale tak samo było u nas z Pazzinim, który mimo to złapał formę - więc ten argument odpada. Dodatkowo, Alessando trenował ciągle, prawie codziennie. A Giampaolo piłkę powącha dopiero za 2 miesiące, potem kolejne tygodnie na odbudowanie kondycji fizycznej. Potem kolejne tygodnie, na złapanie formy. Naprawdę nie widzisz różnicy w przygotowaniu tych dwóch piłkarzy? ad. 3 Jakich kandydatów? Daj parę nazwisk, bo same ogólniki to zwyczajne puste hasła. I to takich kandydatów, którzy gwarantują minimum 10 goli w sezonie - bo piłkarze, którzy strzelą kilka razy nie są nam potrzebni, bo nie zrobią żadnej różnicy na boisku. I jeszcze jedno - Galliani chciał wypożyczenia, ale się nie udało. Jednak uda się zapewne rozłożyć kwotę na kilka lat, dzięki czemu nie obciąży to znacznie naszego budżetu. ad. 4 2-2,5 mln rocznie nie pozwoli zmodernizować stadionu, bo tyle pójdzie na Matriego. Koszt remontu to 50 mln euro przez 3 lata, zaczynając od tego roku, więc nie ma się co spodziewać szastania pieniędzmi, dopóki nikt nie odejdzie - bo renowacja to rzecz nadrzędna, jeśli chcemy w przyszłości mieć finał LM, mecz fazy pucharowej Euro 2020 i zwiększone zarobki ze stadionu.
0
KOZIO
KOZIO
29 sierpnia 2013, 14:05
MATRI NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! To już wolę PETAGNIE
0
pACMan
29 sierpnia 2013, 13:57
Mam takie przeczucie że przyjdzie do nas ktoś o kim nie było mowy, będzie to zaskoczenie, może Kaka? Oby nie. kamilus Atak też mamy przepełniony. Przecież Pazzo wróci jeszcze w tym roku, więc chyba jakoś damy rade bez niego? Tymbardziej że nawet bez niego atak to nasza najmocniejsza formacja (może poza bramkarzem). P.S. Honda zimą jest już oficjalnie potierdzony?
0
Voltrex
Voltrex
29 sierpnia 2013, 13:56
Popieram tutaj maxima_acm bo w wielu aspektach zgadzam się z zarządem, jednak sprowadzenie 29 letniego Matriego za 12mln. gdzie Juve jest do tego przyparte do ściany i musi pozbyć się napastników jest śmieszne. Zrozumiał bym wpożyczenie za 2mln z opcją wykupi za 7-8, ale 12mln? To już wolał bym oddać za darmo Traore i sprzedać gdziekolwiek Noce za 1mln i kupić kogoś do pomocy bo tak czy siak przez taki interes jesteśmy w plecy z balastem, którego później nie sprzedamy...
0
Hali1550
29 sierpnia 2013, 13:53
Benfica Milan Pireus Austria Wiedeń Dla nas myślę grupa najlepsza jaka tylko może być ;)
0
maxim_acm
29 sierpnia 2013, 13:47
kamilus Sory, ale ty weź głębokie oddechy i uświadom sobie, że gadasz głupoty. Po 1 - gdy Pazzini wróci to będzie dokładnie to o czym mówisz w kwestii obrony i pomocy, czyli przepełnienie składu w ataku. Niang i Petagna jeszcze nie odeszli i nak naprawdę nie wiesz na 100% czy odejdą, bo jesteś kimś z wewnątrz klubu. Równie dobrze, może odejść ktoś z pomocy czy obrony. To jest tylko gdybanie. Po 2 Pazzini zjada Matriego i jest od niego o klasę lepszy a ty chcesz go sprzedawać kosztem przeciętnego Matriego? Matri też potrzebuje czasu na dojście do formy, bo przesiedział na ławce ostatni okres. Po 3 to nie stylu Łysego. Gdy Bonera złapał kontuzje to wypożyczony został Silvestre jako doraźna pomoc i to pochwalam. W tym przypadku też możnaby rozwiązać problem. Jest wielu kandydatów, których możnaby wypożyczyć. Po 4 czy tą kasę nie możnaby przeznaczyć na choćby część kosztów modernizacji stadionu? Wystarczy poczytać reakcje kibiców na Matriego i można się domyślić, że znieśli by brak transferów kosztem większych zarobków w przyszłości.
0
radson1406
radson1406
29 sierpnia 2013, 13:41
Patrzac na koncowy efekt naszego mercato nalezy zyczyc sobie grupy z Manchesterem,Borussia oraz druzyna Sociedadu.Moze wtedy Galliani wreszcie dostrzeze ze czolowka europejskich klubow uciekla na mile swietlne amy sie bawimy w robienie dobrze Allegriemu,ktorego i tak za rok odejdzie bo on sie boi pozyskiwania klasowych pilkarzy bo zwsze moze wpadki zwalic na brak rezerwowych na odpowiednim poziomie,jemu to najlepiej sprowadzic polowe pilkarzy Sassuolo i Cagliari,ktorych ceni i mial okazje poznac wczesniej i dobrze mu sie z nimi pracowalo. Panie Max,mam pana dosc i pana braku osobowosci i wlasnego zdania.No ale kto inny mu zaplacitaka pensje jak glupki z Milanu. No tak ale cieszmy sie pokonaniem dzieciakow z Eindhoven,ktorzy gdyby nie Abbiati odebraliby nam miliony na kolacje przy rybach dla naszego doktorka.
0
pACMan
29 sierpnia 2013, 13:25
Nie wierze w to co widze...jeśli Matri do nas przyjdzie, to chyba...nie wiem co zrobie...
0
curvaSud ACM
29 sierpnia 2013, 13:24
a ja chciałbym wylosować Bayern. Gdyby stał się jakiś cud i byśmy chociaż jeden mecz zremisowali/wygrali byłoby fajnie sie troche pocieszyć, Z drugiej strony gdyby sceniariusz był przewidywalny i przydarzyły nam sie dwie gładkie przegrane, może dałoby to do myślenia zarządowi i niektórym użytkownikom tej strony ;)
0
Rossoner1996
Rossoner1996
29 sierpnia 2013, 13:06
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się