SCUDETTO


NADCHODZI WIELKI TRANSFER! GRAZIE DOTTORE!!

29 sierpnia 2013, 13:15, stasq_acm Główne newsy


153 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
xodos
xodos
30 sierpnia 2013, 01:49
Nie rozumiem tego news
0
Cleaver
Cleaver
30 sierpnia 2013, 00:44
Hmm, tutaj nie ma ironii w tym newsie ?:D
0
arbuzACM
29 sierpnia 2013, 22:57
tragedia...
0
mimi1295
29 sierpnia 2013, 19:19
Masakra ,,,, lepiej kupić Abela Hernandeza
0
budii1906
budii1906
29 sierpnia 2013, 19:17
Dno Dno i jeszcze raz dno Sakho mozna kupic za pieniadze na Honde skapia a tu co ??? Ljalic był tanszy i milion razy lepszy od tej cioty matriego Ljalic jest młody .moze Eriksena z Ajaxu mozna było by wyciagnac za ta kase Według mnie Galliani ma uukład z Juventusem oni mu Płaca za chujowe transfery i wciskaja gownianych piłkarzy za chore kwoty. a sam oddaje super zawodnikow za marne grosze chocby dwa lata temu Pirlo
0
kryst2
29 sierpnia 2013, 18:26
Borriello zarabia prawie 6 mln o jakim powrocie mówisz?
0
acmti_rossoner
29 sierpnia 2013, 18:25
Można wiedzieć skąd te info? Wydaje mi się że to jakaś zasłona dymna, Galliani nie wyda 11mln na zawodnika, co mowa na takiego. Swoją droga po klopsie z Pirlo to mogłby być kolejny powód do śmiechu dla bianconerich
0
waldo
29 sierpnia 2013, 18:08
Duet B&G rozczarował, mogli po raz kolejny zastanowić się nad Boriello :( Albo powrotem Gilardino... ;)
0
kamilus
kamilus
29 sierpnia 2013, 18:02
Ja polecam transmisję bezpośrednio na uefa.com
0
kamilus
kamilus
29 sierpnia 2013, 17:55
0
kenioACM
29 sierpnia 2013, 17:50
Środkowy napastnik był potrzebny, ale nie takim kosztem, siara i tyle ...
0
waldo
29 sierpnia 2013, 17:49
Od tego jest projekt młodego Milanu - Od dawania szans młodym piłkarzom. Gimlord słusznie wspomniał o przykładzie Szarego. Sukcesy już teraz nie przyjdą, ale sam Petagna gdyby dostawał sporo szans mógłby z tego zrobić użytek - a na pewno zdobyłby potrzebne doświadczenie. Zresztą w meczach przedsezonowych pokazywał większy potencjał od Nianga, który dostał sporo szans. Także sukcesy nie przyszłyby od razu, ale my zaoszczędzilibyśmy ponad 15 milionów, jak nie więcej, co w późniejszym czasie możnaby sensownie wydać, a najlepiej teraz. Tymczasem kupujemy zawodnika na jeden sezon, oferując mu 4-letni kontrakt... Ja już nie mam słów Co do newsa - Brawo, ja tam się zgadzam z takim prześmiewczym tonem - stanowcze nie dla mydlenia oczu kibicom
0
sebah1989
sebah1989
29 sierpnia 2013, 17:46
0
gimlord123
29 sierpnia 2013, 17:44
Kamilus W moim poprzednim komentarzu już mówiłem, że to ryzyko i że jeśli Petagna nie wypali, zawsze można spróbować innego napastnika z Primavery, ale to mniej istotne. Ważniejszy jest dla mnie Twój drugi akapit - piszesz, że Matri to nagła potrzeba. Tylko, że przez tą nagłą potrzebę, zobowiążemy się płacić przeciętnemu, 29-letniemu piłkarzowi 2,5 mln pensji przez 4 lata! Ja jednak wolałbym te kilka miesięcy zaryzykować z Petagną i innymi młodymi, niż kolejny raz tracić bardzo potrzebne pieniądze.
0
kamilus
kamilus
29 sierpnia 2013, 17:36
@Gimlord Petagna mógłby okazać się wygranym tego sezonu. Ale trzeba też myśleć o sytuacji, w której by nie sprostał powierzonemu mu zadaniu - a wtedy wiele porażek, prawdopodobne zwolnienie Allegriego (to akurat nie byłoby takie złe -_-) i granie w LE. A skoro dość niskim kosztem dałoby się temu zapobiec, to czemu nie skorzystać z szansy? Poza tym Matri to nie jest projekt nowego Milanu, tylko nagła potrzeba wynikająca z kontuzji Pazziniego i słabej formy Nianga. Zresztą ja transferu Matriego nie chwalę, tylko staram się pokazać Wam plusy, które jednak istnieją. Mało widoczne, ale zawsze. -_-
0
maurize
maurize
29 sierpnia 2013, 17:35
Matri to nie jest zły piłkarz, na serie A jest dobry, ale w Euriopie to już niczym nie błyśnie. Pamiętajjcie że razem z Matrim w pakiecie przychodzi Federica ;)
0
Kush
29 sierpnia 2013, 17:33
Jeszcze dodam, że to dobry transfer ale dla Juve bardzo dobre posunięcie pozbycie się Matriego i to jeszcze za dobre pieniądze.
0
Kush
29 sierpnia 2013, 17:32
Haha nie no zajebisty transfer, Jezu po co kolejny napastnik jest Balo, EL92, Niang, Pazzini, Petagna. Po co kolejny ??? to jest normalnie debilizm i kretynizm. 2 linia kuleje a Milan kupuje kolejnego napastnika i to kogo jeszcze tego dziada ??? Powoli zaczynam myśleć, że chyba potrzebne są zmiany w zarządzie.
0
Jhn
Jhn
29 sierpnia 2013, 17:27
FLAMINI PONOWNIE W ARSENALU !!
0
Majki85
Majki85
29 sierpnia 2013, 17:23
Myślę że na ewentualne transfery wpływ może mieć nawet losowanie fazy grupowej CL, stąd to spotkanie wielkiej trójcy. Jeśli trafimy do naprawdę silnej grupy będziemy starali się kogoś wartościowego kupić, jeśli zaś traifmy do grupy z której teoretycznie będą większe szanse na wyjście, wtedy Berlusconi może nas obdarować półśrodkami typu Matri.
0
gimlord123
29 sierpnia 2013, 17:22
Kamilus Jak wiadomo jeden z dzisiejszych symboli Milanu, jeden z najlepszych naszych piłkarzy, Stephan El Shaarawy, prawdziwą szansę na granie dostał gdy nie było komu grać. Teraz, przez te kilka miesięcy nieobecności Pazzo, moglibyśmy przeżyć deja vu, tyle że na miejscu Zlatana byłby Balotellli ( kartki, zmęczenie, kontuzja ), a Faraonem byłby młody i zdolny Petagna. W końcu dostałby szansę na prawdziwe pokazanie się, nie musielibyśmy go oceniać po 20 minutach z Chellas Verona czy po kilku meczach o pietruszkę. Powiesz - ryzyko. Ale bez ryzyka nie ma życia. Jeśli na początku ubiegłego sezonu, zamiast dać się pokazać Szaremu, kupilibyśmy kogoś pokroju Maxi Lopeza, Gilardino, Toniego, Matriego, to fakt, zagwarantowaliby nam te 10 bramek w sezonie. Ale tym samym El Shaarawy w dalszym ciągu grałby ostatnie 15 minut w meczu i 70 w Pucharze Włoch. Nie rozbłysłaby jego gwiazda, nie byłby symbolem Milanu itd... Dzisiaj, jeśli kupimy Matriego, zgadzam się, strzeli on dla nas te 10 bramek, może nawet więcej. Ale tym samym zablokuje rozwój Petagny, który na właśnie taki moment jest najlepszym rozwiązaniem, bo nawet jeśli nie wypali ( choć pewnie większość z nas uważa, że tak ), to zawsze możemy zwrócić go do Primavery i wziąć innego Ganza, Comiego czy innych młodych napastników. Taka jest obecnie sytuacja Milanu. Dużo mówimy o projekcie stawiania na młodych piłkarzy, a gdy jest ku temu dobra okazja, kupujemy 29-latka, który prawda, da nam to czego chcemy, ale tylko przez najbliższy czas, bo potem znowu trzeba będzie się go pozbyć ( tak samo jak Pazzo ) i nasi młodzi piłkarze dalej nie dostaną szansy. Matri to zaprzeczenie nowego projektu Milanu. Nie wspomnę nawet o tym, że dzięki zaoszczędzonym pieniądzom, które przeznaczylibyśmy na Alessandro można mocno zainwestować w siatkę skautów Milanu czy dołożyć się do stadionu... Jest wiele rozsądniejszych sposobów wydania tych pieniędzy niż kupowanie 29-letniego przeciętniaka...
0
SSSokol
29 sierpnia 2013, 17:19
Mama nadzieje ze ten Matri i ta szopka to tylko przykrywka dla jakiegoś wartościowego transferu... Tzn wzmocnienia bo o tym tego powiedzieć nie można, chociaż kto wie..
0
Milanista1996
Milanista1996
29 sierpnia 2013, 17:03
stary_boss nie masz racji. Zapomniałeś chyba że mamy El Shaarawego Balotelliego Poliego i wielu innych - Matri drewniak ok, ale to jeszcze nie koniec sezonu dla nas, ale masz racje to głupota ze strony Milanu, Juve kupiło o wiele lepszego napastnika Teveza za 9 mln EUR a Milan chce kupić drewno za 12 mln EUR to głupota... FORZA CURVA SUD
0
Milanista1996
Milanista1996
29 sierpnia 2013, 17:00
Masz rację ! : D
0
stary_boss
stary_boss
29 sierpnia 2013, 17:00
nikt nie wie co wyniknie z tego transferu jednak na chwile obecną płacenie 12 milionów za Matriego ( rezerwowego ) to czysty interes dla Juve pozbywają się zbędnego grajka a na dodatek zainkasują sporą sumę - trzeba przyznać że najbliższy sezon w Serie A i walka w LM będzie bardzo ciężkim wyzwaniem i zapowiada się kolejny sezon bez trofeum a nawet awansu do LM w przyszłym sezonie
0
Gattuso888
Gattuso888
29 sierpnia 2013, 17:00
Since2003 na eurosport będzie
0
Milanista1996
Milanista1996
29 sierpnia 2013, 16:59
KAZUYAH
0
Jhn
Jhn
29 sierpnia 2013, 16:57
Dramat ...
0
MilanBoy7
29 sierpnia 2013, 16:55
BlackZone Nie sposób Ci nie przyznać racji ..... w ostatnich latach często płaczemy Wiesz to już nawet nie idzie o to że jakikmkolwiek zawodnikiem się interesujemy a pojawia się inny zainteresowny takowy player nas olewa i idzie gdzie indziej Teveza kupowaliśmy 3lata , Juve go zakontraktowało w dwa tygodnie Ljaic podobnie (mimo wielkiej chęci piłkarza by zostać MILANISTĄ ) , Sakho , Eriksen itd itp Bardziej wkurzający jest fakt że łysy bastard wmawia nam że nie ma siana i wyrzuca pięniądze w błoto na piłkarza , który nie może nas pociągnąć do sukcesów ... może być co najwyżej dublerem , dublerem za 12mln euro co w naszej sytuacji wydaje się co najmniej absurdem ... masakra Ps;Życzę i Tobie i sobie i Wam wszystkim żeby wypalił jak Pippo , ale ....
0
patoo_07
patoo_07
29 sierpnia 2013, 16:54
Ale do Pippo miał kto podawać, a teraz ? Boateng ? No i cena powinna być 3 razy mniejsza.
0
Since2003
29 sierpnia 2013, 16:53
Wiecie może czy będzie w internecie losowanie?
0
dziadek
dziadek
29 sierpnia 2013, 16:40
BlackZone Jednak 12 mln to za dużo jak za ten transfer. Za 2-3 ms wróci Pazzini, jest Balo, Petanga,... Faktycznie do stycznia przydałby się jeszcze jakiś snajper... ale poszukałbym na ten czas kogoś tańszego... bo za 5-7 miesięcy może być 12 mln mniej w kasie, do tego spore pobory i znów finanse będą blokowały ewentualny transfer kogoś bardziej wnoszącego coś do gry.
0
nautilius82
nautilius82
29 sierpnia 2013, 16:38
Do BlackZone Ok , mozna Go sprowadzic na rezerwe , ale nie za taka kase , za 2-4 miliony to gora za tego zawodnika
0
KAZUYAH
29 sierpnia 2013, 16:38
Szczyt debilizmu. Nie mam nic więcej do dodania.
0
Gol.
29 sierpnia 2013, 16:34
SSSokol - to ironiczne newsy...
0
sebah1989
sebah1989
29 sierpnia 2013, 16:33
Ech.. gdyby nie chodziło o taką dużą sumę to można by ten transfer jakoś strawić.. Najbardziej bolesne jest to, że organizujemy rywalowi z podwórka fundusze na kolejne wzmocnienie. Juve ponoć chce w tym mercato wzmocnić się jeszcze jednym zawodnikiem, kwestia tylko w funduszach właśnie..
0
Gattuso888
Gattuso888
29 sierpnia 2013, 16:31
Sakho jest o krok od Liverpoolu
0
SSSokol
29 sierpnia 2013, 16:29
Dziwią mnie te newsy, gdyż nie wiem jak można się ekscytować transferem rezerwowego za taka kase?!?!
0
curvaSud ACM
29 sierpnia 2013, 16:28
@BlackZone Na jokera za 12 mln EUR to można sobie pozwolić, gdy ma się kompletną pierwszą drużynę, a uwierz mi, że od tego Milan jest daleko.
0
BlackZone
29 sierpnia 2013, 16:23
Płakaliście jak przychodził Van Bommel! Płakaliście jak przychodził Pazzini! Płakaliście jak przychodził Muntari! Płaczecie jak ma przyjść Matri! A ja wam mówie że jak ten transfer dojdzie do skutku to Matri okaże się świetnym zakupem! Bardzo lubie tego zawodnika ponieważ jest to jeden z nielicznych lisów pola karnego który gra jeszcze w tym pieknym stylu ala Pippo który był moim piłkarskim idolem! Przypominam że Pippo przychodził do nas w wieku 28 lat! Wiem wiem nie odbiło mi i nie porównuje Alessandro do Inzaghiego poniewaz mu troche brakuje do naszego SuperPippo ale mieć takiego Jokera w swojej ekipie to naprawde świetna sprawa a wiem że Matri podoła zadaniu poniewaz to wychowanek a po drugie w ostatnich 4 sezonach zawsze strzelał więcej niz 10 bramek w Serie A! Wyjatkiem jest poprzedni sezon w którym zdobył 8 bramek lecz spowodowane to było częstymi-krótkimi występami! Tak więc więcej OPTYMIZMU I WIARY w Alessandro ponieważ szanse trzeba dać każdemu! FORZA MILAN! FORZA MATRI!
0
Since2003
29 sierpnia 2013, 16:23
Lubimy szrot sprowadzać. Rano myślałem że to dowcip, ale coraz bardziej wierze że ten transfer to nie jest dowcip.
0
DaRo_7
DaRo_7
29 sierpnia 2013, 16:17
Gdybym miał już wybierać z odpadów z Juve to 100 razy bardziej wolałbym zobaczyć Quagiarellę w naszych barwach niż Matriego :P Fabio przynajmniej umie czasem dać coś ekstra od siebie :P
0
curvaSud ACM
29 sierpnia 2013, 16:15
@Kamilus Czy Ty nie rozumiesz, że tu nie chodzi nikomu o to, żeby oceniać Matriego. Matri owszem pewnie zdobyłby kilka bramek w sezonie, ale co z tego, skoro z tą kadrą, którą mamy, styl gry zupełnie się nie zmieni i będziemy dalej grać toporną piłkę. Nie wolałbyś, aby przyszedł do nas choćby jeden zawdonik, który potrafiłby zmienić trochę tempo gry, zagrać kilka szybkich piłek, i dopiero gdyby ta gra sie kleiła można by pomyśleć o uzupełnieniach w ataku. Ale nie, nasz zarząd woli ściągnąć 6 napastnika (lub 7 jeśli liczyć Boatenga) Krok ten jest irracjonalny w każdym calu i dziwie się, że tego nie zauważasz.
0
Gol.
29 sierpnia 2013, 16:08
Gimlord123 - Brakuje mi już nerwów żeby komentować to co się wyrabia w Milanie. Matri za 12 baniek to już za dużo jak dla mnie dlatego postanowiłem że zrobie sobie przerwę.
0
FX
FX
29 sierpnia 2013, 16:07
kamilus To już nie chodzi o to. 12mln. to naprawdę za dużo jak na 29 letniego napastnika. Jeszcze rezerwowego. Już wolałbym Maxi Lopeza. Poza tym nasz CEO ciągle robi sobie żarty z kibiców Milanu. Wywieszają transparenty z dezaprobatą dla tego transferu, a Oni i tak swoje. Brak szacunku dla kibiców. Po prostu można lepiej wykorzystac tak ciężko ciułane pieniądze.
0
El93
El93
29 sierpnia 2013, 16:07
proszę napiszcie mi że to redaktorzy tej stronki po wczorajszej wygranej z PSV ze szczęsćia tak się naćpali że teraz pisza takie bzdury
0
Majki85
Majki85
29 sierpnia 2013, 16:05
Beduin09 W kompilacji to i by sie świetnie zaprezentowal Grzesiu Rasiak :P Zresztą u nas jest taki problem, ze Matriemu nie bedzie mial kto zagrywać takich piłek jak np. te które dostał w tym filmik w 0:40 min, czy 2:05. A do tych co pisali, ze moze wypali jak Pazzini... Moim zdaniem nie wypali, bo będzie po prostu zbyt duża konkurencja (Pazzini miał tylko Balotellego), a teraz byloby ich trzech to byłby już przepych, więc jesli Matri strzeliłby z 7 goli w sezonie to byloby pewnie max, a za tą kwotę to jest chyba stanowczo za mało. Boże spraw, zeby z tym Matrim to byla plota, a w najgorszym wypadku, zeby to sie okazalo jakimś tanim wypożyczeniem, a nie transferem za 12 mln, które mozna bylo spożytkować na Eriksena.
0
Beduin09
29 sierpnia 2013, 16:05
Ja tam do samego Matriego nic nie mam, życze mu żeby czuł się w Mediolanie jak najlepiej i strzelał jak najwięcej bramek, chodzi tylko o to, że po co nam kolejni napastnicy? No i dlaczego za taką cenę? Zresztą cena to nic moglibyśmy i wydać 20mln to nie ma znaczenia, znaczenie ma to że teraz już na nikogo nas nie stać, a pieniądze które dostaliśmy, wydaliśmy w sposób nie przemyślany..... chociaż oficjala jeszcze nie ma.....
0
29 sierpnia 2013, 16:03
kamilus Powiedz szczerze czy ty naprawde wolisz Matriego poswiecajac transfery Eriksena Hondy Sakho czy Ljajicia chyba kazdy wie ze z tak pomoca i z tak slabym Zapata co pokazal wczoraj nawet nie wyjdziemy z grupy LM
0
iTomKox
iTomKox
29 sierpnia 2013, 15:59
Mercato marzeń, czekałem na takich piłkarzy.
0
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się