SCUDETTO


Compagnoni: "Tevez w Milanie? Pato w Man. City!"

17 listopada 2011, 13:11, Szewczenko Aktualności


40 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MetalMachine
Moderator MetalMachine
18 listopada 2011, 09:49
what_a Joke! Zastanów się nad sobą. Jeżeli atmosfera wzajemnego szacunku Ci nie odpowiada, to zmień stronę. Są takie, na których można bezkarnie obrzucać się błotem. Tutaj można wszystko wyrazić, o ile nie znieważa się przy tym innych. Moja funkcja nie polega na zastraszaniu, tylko na pilnowaniu porządku (czyli sprawdzaniu czy ktoś nie łamie regulaminu). A jak widzisz, strona staje się coraz popularniejsza, mimo osób takich jak Ty, które chcą to bezskutecznie zniszczyć. Żeby być słownym i Cię więcej nie straszyć otrzymujesz bana. Pozdrawiam
0
krzysiek8
17 listopada 2011, 23:35
cenzurujecie*
0
krzysiek8
17 listopada 2011, 23:31
Trochę głupie jest to, że nie cenzorujecie danych słów, tylko kasujecie cały post.
0
MetalMachine
Moderator MetalMachine
17 listopada 2011, 22:39
what_a Joke! Za swoją lekceważącą postawę otrzymujesz ostrzeżenie. Radzę nabrać szacunku dla innych użytkowników, bo w innym przypadku skończy się to banem. Pozdrawiam.
0
milanek22
17 listopada 2011, 21:52
Nie Pato zostaje u nas i tyle! Tevez nie ma teraz formy i dlatego nie gra w man City. Po co mamy mieć kogoś kto nie na formy.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
17 listopada 2011, 21:09
Nie chciałbym Teveza w Milanie. Pograłby ze 3 miesiące a potem znowu by mu odwaliło. Ten typ tak ma.i
0
Kush
17 listopada 2011, 18:51
Nigdy w życiu...
0
krzysiek8
17 listopada 2011, 18:45
Michał Nowak 160 mln euro brutto, to kosztują sami piłkarze wymienieni na tej liście.
0
krzysiek8
17 listopada 2011, 18:30
Michał Nowak 160 mln brutto, to kosztują sami piłkarze wymienieni w tej liście. Nikogo nie interesuje ile zarabia klubowy o ogrodnik, czy śliczna sekretarka.
0
Michał Nowak
17 listopada 2011, 17:47
P.S. what_a Joke! vel. jarles, nie znasz widzę zasad obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych. Otóż oblicza się go od podstawy opodatkowania, czyli faktycznego dochodu przed opodatkowaniem - dochód netto. W związku z tym stawka 43 %, nie oznacza, że dochód netto stanowi 57% dochodu brutto, lecz iż dochód brutto wynosi 1,43 dochodu netto. Mam nadzieję, że teraz łatwiej będzie Ci zrozumieć, że dwóch zawodników zarabiających 9 mln euro netto będzie kosztowało budżet AC Milan ok. 25,5 mln euro rocznie, a nie jak napisałeś min. 30. Faktycznie nie trzeba filozofować, żeby to wiedzieć, wystarczy znajomość przepisów i matematyki :) Pozdrawiam, MN
0
what_a Joke!
17 listopada 2011, 17:23
Przy podawaniu pensji piłkarzy zazwyczaj mówi się o zarobkach netto. Przyczyna jest raczej prosta - ludzi interesuje ile wpada do kieszeni piłkarza, a nie ile wyciąga z niej klub, żeby mu zapłacić. Ibrahimovic zarabia 9 mln euro, a Galliani przy swoim kultowym już narzekaniu, mówi o sumie dwukrotnie wyższej, którą wraz z należnym podatkiem musi uiścić klub. Może uśrednia, ale czy jest to 43 czy 50 %, to rząd wielkości jest ten sam. Ibrahimovic i Tevez to minimum 30 mln obciążenia dla Milanu i żadne filozofowanie tu niczego nie zmieni!
0
krzysiek8
17 listopada 2011, 17:15
''Milan are known for doing great deals in a good price, but you may find it surprising that Milan are the team that spends the most money on wages (approximately ?160m a year!) among the peninsula clubs.'' piszą na tym blogu co mi wysłałeś. Pewnie też się mylą :D Pozdrawiam i już nie spamuję.
0
krzysiek8
17 listopada 2011, 17:05
Michał Nowak Czyli Twoim zdaniem ile Ibra zarabia netto ? :)
0
Michał Nowak
17 listopada 2011, 16:46
krzysiek8, Wg oficjalnego serwisu Komisji Europejskiej, w roku 2011 podatek od dochodów osób fizycznych we Włoszech wynosi 43 %, jeśli oczywiście przekraczają one rocznie 75 tys. euro. Obejmuje on także piłkarzy, gdyż nie są z niego wyłączeni mocą ustawy o tym podatku. Jeśli mi nie wierzysz, sprawdź sam pod tym adresem: http://tnij.org/podatki-w-ue Natomiast wg informacji LGdS, Pato zarobi w tym sezonie 4 mln euro. Informacja za: http://tnij.org/rossoneriblog Pozdrawiam, MN
0
Kacapa7
Kacapa7
17 listopada 2011, 16:17
krzysiek8 Może i masz rację. Milan obecnie wydaje 73,6 miliona euro netto. Co daje 160 milionów euro rocznie.
0
krzysiek8
17 listopada 2011, 16:17
Sorry. Rok temu Pato zarabiał 2.5 mln netto.
0
krzysiek8
17 listopada 2011, 16:08
Michał Nowak Mylisz się i to bardzo. Podatek płaci Milan. Wiem, że rok temu Pato zarabiał 2 mln euro netto. Dlatego napisałem, że albo Tevez, albo Ibra. Milanu nie stać na nich dwóch.
0
Michał Nowak
17 listopada 2011, 16:02
krzysiek8, możliwe, iż się mylę, ale piłkarze we Włoszech płacą chyba 50 % podatku. Poza tym, jak już pisałem, odejmij od potencjalnych wydatków na duet Ibra-Tevez pensję Pato. Przydałoby się także zastanowić nad rolą Cassano i Robinho, w razie zaangażowania Argentyńczyka. Nie, ta operacja wydaje mi się ze wszech miar nie do przeprowadzenia, bo nie tylko jest ryzykowna pod względem sportowym - nie wiadomo w jakiej zawodnik jest formie i czy jego problemy psychiczne, jakie niewątpliwie ma, pozwolą mu na grę na najwyższym poziomie - ale także bardzo problematyczna, ze względu na obecnych już w kadrze zawodników. Pamiętajmy, że Galliani obiecał Antonio realną szansę na grę w pierwszej jedenastce, gdy ten upora się już z wadą serca. Tevez jest kolejnym nierealny wymysłem pismaków! Pozdrawiam MN
0
szfarceneger
17 listopada 2011, 16:01
Nie ma takiej możliwości. Tevez jest na wylocie, Manchester chce się go pozbyć, a my mamy dać im za niego Pato? Dobry żart
0
krzysiek8
17 listopada 2011, 16:00
Kacapa7 Tak. Milan płaci podatek za piłkarzy. Roczny koszt utrzymania samego Zlatana, to ok. 15 mln brutto. Myślisz, że dlaczego Milan nie ma kasy na transfery. Musi wykładać grube miliony na utrzymanie np. Seedorfa, Ambrosiniego, Gattuso, Bonery. Można bardzo lubić tych piłkarzy, ale oni bardzo obciążają budżet.
0
Oxidosis
Oxidosis
17 listopada 2011, 15:58
Najśmieszniejsze jest to, że nie zobaczyłem tutaj, aby ktoś go oceniał pod względem sportowym, bo jak na razie widzę, to tylko krytykujecie jego zachowanie. Chociaż z drugiej strony nawet się nie dziwie, bo pewnie większość z was nie obejrzała ani jednego meczu w jego wykonaniu, a krytykujecie go na podstawie tego co piszą w gazetach.
0
gimlord123
17 listopada 2011, 15:49
Nie ma nawet takiej możliwości.
0
Kacapa7
Kacapa7
17 listopada 2011, 15:48
krzysiek8 Jakie 30mln? Powiedzmy, że Tevez zarabiałby 9mln czyli łącznie Ibra i Tevez zarabialiby 18mln. To Milan musiałby płacić jeszcze 12mln podatku? Około 70% ich pensji? oO
0
krzysiek8
17 listopada 2011, 15:42
Miało być:Utrzymanie Ibry, to koszt 9 mln euro + podatek.
0
krzysiek8
17 listopada 2011, 15:38
Michał Nowak Ibra zarabia 9 mln netto + podatek, Tevez nie należy do tych ludzi, co obniżają swoje wynagrodzenie. Pewnie też chciałby brać tyle co Ibra, czyli razem z podatkiem będą kosztować rocznie Milan ok. 30 mln euro.
0
Prince
17 listopada 2011, 15:30
Napewno nie kosztem Pato. Może teraz byśmy zyskali ale za 3 sezony to juz bedzie dziadek
0
rafimilan
17 listopada 2011, 15:28
Nie,nie i jeszcze raz nie ! Pato jeszcze będzie błyszczał zobaczycie !
0
Michał Nowak
17 listopada 2011, 15:24
krzysiek8, jeżeli Tevez miałby podpisać kontrakt z Milanem, to musiałby zaakceptować obniżenie apanaży do tych maksymalnie 9 mln euro, więc nie, nie kosztowaliby z Ibrą ok. 30 mln rocznie. Poza tym, sprzedaż Pato oznaczałaby co najmniej o 4 mln mniejsze obciążenie budżetu, czyli faktyczny wydatek na pensję Carlosa zamknąłby się w okolicach 5 mln euro/sezon. A to nie wygląda już tak źle ;) Ja jednak nie wierzę w możliwość sprowadzenia Argentyńczyka właśnie z tego powodu, że nie zgodzi się na obniżenie zarobków. Stąd, jak pisałem, żadnego klubu we Włoszech nie stać na jego zatrudnienie i jedyne możliwe rozwiązania jego obecnej sytuacji, to przeprowadzka do Malagi lub pozostanie w Argentynie (z możliwym zakończeniem kariery). Pozdrawiam, MN
0
Kacapa7
Kacapa7
17 listopada 2011, 15:24
Szczerze mówiąc ja bym się zgodził. Oczywiście pod warunkiem, że City dołoży trochę gotówki do tego transferu, ponieważ za Pato można (jeszcze) wyciągnąć jakieś 40mln ojro, a Tevez jest wyceniany na jakieś 20. Mam już dość czekania na eksplozję talentu Brazylijczyka chyba każdy przyzna, że skoro kupuje się piłkarza za ponad 20mln w wieku 17 lat musi on być w przyszłości jednym z najlepszych piłkarzy. A na dzień dzisiejszy tak nie jest. Pato potrafi zagrać świetny mecz, ale potrafi również być najsłabszy na boisko i niczym tak naprawdę się nie wyróżnić. Atak Tevez - Ibra wyglądałby naprawdę imponująco. Doskonale by się piłkarze uzupełniali. Jeden szybki, zwinny, bramkostrzelny drugi wysoki, silny, świetnie wyszkolony technicznie ;)
0
Kakashi123321
17 listopada 2011, 15:22
Głupi pomysł....
0
Oxidosis
Oxidosis
17 listopada 2011, 15:18
Hahah Tevez miałby siedzieć u nas na ławce? Jak najlepszy napastnik na świecie może gdziekolwiek siedzieć na ławce? Co do samej wymiany marzenie, chociaż z drugiej strony szkoda Pato, bo jak we Włoszech jest non stop kontuzjowany, to co dopiero byłoby w Anglii..
0
krzysiek8
17 listopada 2011, 15:02
''Jeśli dołączy Carlos, ktoś z dwójki Pato-Zlatan będzie musiał odejść. Ja stawiam na Brazylijczyka.'' Roczne utrzymanie Teveza i Ibry kosztowałoby Milan ok. 30 mln euro. Galliani nie zgodzi się na coś takiego. Albo jeden, albo drugi.
0
wilku94
wilku94
17 listopada 2011, 14:49
Hahah... wolne żarty. Jednakże co raz bardziej się obawiam takiej sytuacji...
0
rafal996
rafal996
17 listopada 2011, 14:40
To by była bardzo głupia wymiana. Barbara, działaj tam! ;)
0
kondiACM
17 listopada 2011, 14:06
Chce żeby przyszedł Tevez ale nie kosztem Pato, chyba że dopłacą ze 30 mln to można się zastanowić
0
KAZUYAH
17 listopada 2011, 13:39
Wolne żarty ;) Chyba że dopłacą jakieś 20-30 milionów.
0
Blady19921002
Blady19921002
17 listopada 2011, 13:39
Nie ma mowy! Jest za dużo argumentów przeciwko.
0
Zuper
17 listopada 2011, 13:38
Myślę że jeśli Pato nie sprawdzi się w tym sezonie to w lato trzeba go sprzedać za grube hajsy A co do Teveza to idz pan w pizdu
0
AndreaP21
17 listopada 2011, 13:19
Nie.Pato musi zostać u nas.
0
micharol
micharol
17 listopada 2011, 13:13
O Nie! Pato w Milanie Tevez w Man City
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się