SCUDETTO


Przystanek Barcelona. Potem Mauro Tassotti?

3 listopada 2013, 12:25, stasq_acm Aktualności


38 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Maximilanista
Maximilanista
4 listopada 2013, 09:35
Dyskusja, którą rozpoczął gimlord123, jak widzę, wzbudziła sporo emocji :-) Zagorzałym i fantycznym zwolennikom Mario mogę powiedzieć tylko, że już wkrótce wywoałany przez gimlorda temat może stać się bardziej aktualny, niż myślicie :-) Wasz Balotelli, pozbawiony możliwości gry w prestiżowej Lidze Mistrzów, już wkrótce, wraz ze swym pazernym agentem, może zacząć się rozglądać za innym klubem (o ile już nie ma przymiarek). Jego obecna, zmanierowana, pełna pretensji, pozbawiona ambicji, postawa na boisku jest być może tego symptomem. Można mówić, że Balotelli jest jednym z kilku najlepszych napastników świata, ale tylko, jeśli rozmawiamy o potencjale piłkarskim, a to dość efemeryczna materia. Na świetnego napastnika składają się nie tylko warunki fizyczne i skala talentu, ale i pracowitość, pokora, ambicja, umiejętność współpracy z innymi i wiele, wiele złożonych cech charakterologiczno - psychicznych. A osiągnięcia? Miał Balotelli wspaniałą jedną imprezę - Euro 2012. Te 3 tygodnie były w jego wykonaniu wyśmienite. Na niwie klubowej jednakże jego osiagniecia ostatnich lat nie robią już tak wielkiego wrażenia, są wręcz mizerne. Gdzie mu tam pod tym względem do Lewandowskiego? :-)
0
Mateusz1899
Mateusz1899
3 listopada 2013, 23:27
Tymczasem Roma straciła pierwsze punkty w tym sezonie. Pierwsza trójka się strasznie spłaszczyła teraz
0
curvaSud ACM
3 listopada 2013, 23:08
Belzebub Nigdzie nie napisałem, że chciałbym, aby klub pozbył się Balo. Po prostu pragnę zauważyć, że póki co jego sportowa forma (która powinna być głównym kryterium przy ocenie zawodnika) jest bardzo niestabilna. Jasne, spadek formy może przytrafić się każdemu, ale kiedy przytrafia się on Balo to tak bardzo razi to po oczach, że właśnie stąd biorą się te wszystkie słowa krytyki. Druga sprawa, że nadal moja opinia jest taka sama, że póki co Balo nie jest lepszym zawodnikiem od Lewego - może się nim stać, jeśli nad sobą zapanuje. Jest to jednak tylko moja subiektywna opinia i może zakończmy już tę polemikę, zwłaszcza, że news nie dotyczył ani Roberta ani Balo :p
0
RicardoKaka22
3 listopada 2013, 22:55
Chce wam przypomniec, że mamy takiego napastnika który zawsze walczy, który potrafi wziąć winę na swoje barki, jest silny, dobrze gra głową. takie chyba maci kryteria. Jeśli jeszcze nie wiecie o kogo mi chodzi to małe podpowiedźi: 1)Niedługo wraca po poważnej kontuzji do gry 2)Dzięki niemu Balo w tamtym sezonie grał tak dobrze bo czuł oddech konkurencji Mam nadzieję, że pomogłem.
0
dejnio
dejnio
3 listopada 2013, 22:50
Jeżeli chcemy Holendra, to dlaczego nie Guus Hiddink ;) Facet jest chyba aktualnie bezrobotny.
0
RicardoKaka22
3 listopada 2013, 22:40
A może Bielsa. O ile się orientuję jest on bez pracy, a akurat on wszystkie gwiazdy by poustawiał tylko sie boję, że Balotelli przy takim trenerze by jak najszybciej odszedł. Ale jedno jest pewne. On nie dał by sobie w kasze dmuchać :D
0
dejnio
dejnio
3 listopada 2013, 17:56
Ten sam syf.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
3 listopada 2013, 17:22
Tylko żeby nie Inzaghi. Bo dla mnie to jeszcze za szybko.
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
3 listopada 2013, 17:05
Ale się Wam widze rozwinął spór z ktorego i tak nic nie wyjdzie konstruktywnego. Lewy jaki by nie był jest dla Milanu nie dostępny z względów finansowych, ale i sportowych więc jego nalezy pominąć. Jak już rozpatrywac kto jak nie Mario to ja osobiście nie widze żadnego kandydata. gimlor pisąl o Dżeko, Negredo czy ba i według mnie każdy z nich jest słabszy pilkarsko a lepszy charakterem. Tylko trzeba wziąć pod uwage, że Nam trzeba było gwiazdy. Właśnie kogos nie do końca pokornego kto weźmie presje na siebie a reszcie da w spokoju robic swoje. Mario robił to rewelacyjnie przez pół roku i trzeba to umieć docenić. teraz gra słabiej od 3 spotkań i zaraz pojawiają się wotplitość i pretensje, ale jak cała druzyna gra równie słabo i do tego z mniejszym zaangażowaniem to nie widze tylu pretensji. Od niego trzeba oczekiwać więcej? Zgadzam się, ale zarówno dawac mu więcej zaufania właśnie za to co potrafi. Co do trenera to do wczorajszego spotkania byłem za tym, żeby spokojnie dac mu czas. Wczoraj (chyba mam cierpliwośc niczym Łysy :P) coś we mnie pękło jak zobaczyłem graczy, którym nie dość, że nic nie wychodzi to i nic się nie chce. W tym względzie wyróznie tylko pozytywnie De Jonga za solidna prace jak zawsze, Kake, że coś troszke się starał i Mario za złość, która jednak okazała się bardziej destruktywna niż pozytywna. reszta wyszła na mecz, odbebniła go i tyle. Tutaj jednak nie suzkałbym innego trenera na zaraz i opcja z Tasottim wydaje mi się rozsądna. Chłop gorzej druzyny już nie poprowadzi a chociaz będzie miał swoje 5 minut. Może jednak coś w nim siedzi i po prostu rola asystenta go hamowała? Co do błędu jakim według części osób było zostawianie Maxa latem mam tylko jedno, ale za to bardzo powazne pytanie: Kto jak nie on?! Żółtodziób Pippo czy nawet nie trener Seedorf i to za 10 mln (czy ile tam miał kosztować) ?
0
pACMan
3 listopada 2013, 16:47
Siwus Nie kompromituj się.
0
roby
roby
3 listopada 2013, 16:38
Ostrzeżenie za wulgaryzm SS
0
radson1406
radson1406
3 listopada 2013, 15:50
Co do Balotelliego to prawda jest taka iz jemu potrzeba trenera,ktory posadzi go na lawce i zmotywuje do gry na swoim najwyzszym poziomie.Wczoraj Allegri pokazal iz takim trenerem nie jest.Jesli chcemy wiazac przyszlosc z Mario i reszta mlodych zawodnikow jak El Shaarawi to potrzebujemy fachowca z charyzma,nie zmienie naszego zespolu Tassotti,ktory takze nie wydaje mi sie byc odpowiednim kandydatem na pierwszego trenera.
0
curvaSud ACM
3 listopada 2013, 15:05
Siwus Różnic pomiędzy tymi zawodnikami jest wiele i nawet nie chce mi się ich teraz wymieniać, bo nie tego dotyczy ta dyskusja. Ja nie kwestionuję tego, że Balotelli ma naprawdę spory talent, technicznie przewyższa Lewandowskiego. Jednak tutaj charakter Mario dochodzi do głosu i jest właściwie po sprawie... Tak jak ktoś już tu wspomniał coś a la Cassano. Swego czasu kapitalny zawodnik, pamiętam go jeszcze zza czasów gry w Romie, co się później stało to wszyscy wiemy... Nie chcę być złym prorokiem ale z Mario może być tak samo. Zmiany klubów praktycznie co sezon itd. Ja tutaj widzę niestety same analogie narazie. I dlatego właśnie napisałem, że wolałbym w klubie solidnego Lewandowskiego.
0
gimlord123
3 listopada 2013, 15:02
Siwus Dlaczego więc pół Europy chce Lewandowskiego, a nie Borriello? On też umie strzelać do pustej bramki.
0
Siwus
Siwus
3 listopada 2013, 14:57
curvaSud ACM różnica między Balo a Lewandowskim jest jedna. Balo w większości sytuacji 100% je wykorzystuje tak w milanie jak w reprezentacji a Lewandowski jak w reprezentacji czy w Borussi nie dostanie podania na pustą bramkę to praktycznie nic nie strzela
0
Slixx
3 listopada 2013, 14:43
Moim zdaniem już nawet sami zawodnicy, w tym Balotelli przestali wierzyć w myśl taktyczną Allegriego. Dlatego podświadomie mogą dążyć do przyspieszenia jego dymisji. Konieczna jest jak najszybsza zmiana na ławce, nawet na trenera który nie jest wybitnym taktykiem (Inzaghi, Seedorf). Żaden poważny trener w środku sezonu nie chciałby objąć Milanu, więc można byłoby powierzyć klub jakiemuś niedoświadczonemu trenerowi z dobrą reputacją by chociaż zmotywował odpowiednio zawodników i dać mu czas do czerwca. Jakby wypalił zostaje, jak nie szukamy nowego coacha.
0
curvaSud ACM
3 listopada 2013, 14:31
gimlord123 Aż oplułem monitor ze śmiechu ;) Belzebub Tak, dobre pół sezonu i dajmy Balo złotą piłkę... ;) W tym czasie jak Balo ratował nam sezon, Robert wywalczył finał LM ze swoim zespołem, a w lidze walczył jak równy z równym z obecnie najlepszą drużyną świata. Myślisz, że gdyby teraz doszło do hipotetycznej wymiany zawodników i Balo powędrowałby do Borussi, myślisz, że my byśmy na tym stracili? Troszeczkę obiektywizmu proponuję ;)
0
ACstach
3 listopada 2013, 14:29
z deszczu pod rynne
0
gimlord123
3 listopada 2013, 14:25
Frytashow Nie wiem czy coś piłeś, czy ktoś włamał Ci się na konto, ale zdziwił mnie Twój komentarz. Poza tym przedstawiłeś tak dużo argumentów, że aż nie mam co odpowiedzieć! Masz rację, chylę czoło przed prawdziwym znawcą futbolu. curvaSud ACM Nie zobaczysz tego, a wiesz dlaczego? Mario po 2/3 bramce na 100% ściągnąłby koszulkę i dostałby żółtko, potem dałby się sprowokować Pepe/Ramosowi = drugie żółtko i tyle jego meczu...
0
Belzebub
3 listopada 2013, 14:25
@!curva Sud ACM Większość sezonu to parodia, to raczej Ty się ośmieszasz. Kto zrobił największą robotę na wiosnę, dzięki czemu gramy w LM? W tym sezonie koleś jest w słabszej formie a w 5 meczach ma 3 gole i 2 asysty. Zauważ też że nikt nie jest w Milanie tak pilnowany jak on, dosknale ściąga obrońców rywali, których za nim biega przeważnie 2, robiąc miejsce dla innych. Że Robinho i Matri to patyki i nie potrafią tej przestrzeni wykorzystać to inna sprawa. Jest też najczęściej faulowany (pomijam że czasem przyaktorzy ostatnio) co też o czymś świadczy. Ale nie, Lewy jest lepszy, bo strzelił 4 gole Realowi. Brawo. A Oleg Salenko strzelił 5 goli w jednym meczu Mundialu i jest wymiataczem wszechczasów. Inne sprawy, które należy brać pod uwagę oceniając Balotellego to: - Grając dla Interu otwarcie mówił że jest fanem Milanu. To się liczy. - Obniżył zarobki i to znacznie, żeby grać dla nas. - Marketingowo jest po prostu bezcenny, wzbudza zainteresowanie kibiców, jest po prostu gwiazdorem i celebrytą także poza boiskiem. Takie niestety czasy, że to się w współczesnej piłce liczy.Obecnie w ACM mamy jedynie Kakę i Balo, i w kwestii marketingu to są mega gwiazdy.
0
gorylmagila
gorylmagila
3 listopada 2013, 14:22
Na pożegnanie Allegriego piłkarze podłożą się i dostaną od Barcelony 6. Chyba, że po obozie specjalnym zdominują przeciwnika i my wygramy 3-0 :)
0
curvaSud ACM
3 listopada 2013, 14:14
frytashow No teraz to się ośmieszyłeś. Polacy to naprawdę świetni hejterzy. Ja szczerze mówiąc wolałbym w klubie solidnego Lewandowskiego, od Balotellego. Dlaczego? Robert właściwie co mecz jest przydatny, nawet jak nie strzela bramek. Balo natomiast..., jasne czasem widać ten przebłysk geniuszu. Zdecydowana większość sezonu to jednak parodia, a nie gra. Dlatego wybacz, ale w grze napastników nie chodzi o to kto zdobędzie więcej kartek... Btw. chciałbym zobaczyć jak nasz Balo ładuje 4 bramki Realowi...
0
Gol.
3 listopada 2013, 14:10
Jedno jest pewne skoro zwolnienie Allegriego po meczu z Barcą jest pewne to spodziewam się blamażu, ale nie takiego 1-0 albo 2-1 tylko 4-0 lub 4-1. Nie wiem czy nie odpuścić sobie tego spotkania i na spokojnie Milan zacząć oglądać dopiero od następnej kolejki Serie A.
0
3 listopada 2013, 13:49
Pseudoznawcy futbolu wolą Dżeko czy Lewego od Balotelliego hahaha Parodia! Atak Mario-Faraon to przyszłość Milanu!
0
El93
El93
3 listopada 2013, 13:46
A ja uwazam ze sama wymiana trenera tu nie pomoze zbyt wiele. Allegri jest nawylocie, Tasotti to jedna wielka niewiadoma ale raczej cudów po nim siespodziewać niemozna. Inzaghi to byłby idealny trener dla Milanu ale czy oby napewno juz przyszedł na niego czas ? Nie wiem, mimo wszystko chyba juz gorzej byc niemoze i czas najwyzszy na zmiany. obaczymy co wymysli Allegri na barcelone, bojesli tamniewygramy to juz raczej napewno bedzie jego koniec
0
Cactus
Cactus
3 listopada 2013, 13:46
Stawiając na Tassottiego równie dobrze możemy pozostawić Allegriego na stanowisku trenera. To tylko kosmetyka. Musi przyjść ktoś z poza tego bagna, kto wprowadzi syndrom nowej miotły i zacznie pracę z piłkarzami od zera.
0
WicioACM
3 listopada 2013, 13:43
@gimlord123 Ja bym chciał, tylko nie Ba, bo on strasznie drewniany (kibicuje Chelsea i wiem co piszę), uwielbiam Mario, ale od meczu z Napoli mu nie zależy na niczym.
0
gimlord123
3 listopada 2013, 13:37
Taki mały offtop... Zastanawiam się, czy nie wolałbym bardziej od Balotellego w Milanie, innego napastnika, słabszego, ale dającego z siebie wszystko i takiego, o którym nie trzeba wspominać w każdym wywiadzie. Coś ala Dżeko, Lewandowski, Negredo, Ba...
0
3 listopada 2013, 13:33
Może warto dać dokończyć ten sezon właśnie Tassottiemu ,który w Milanie jest tak długo ,a swojej szansy jeszcze nie otrzymał. Z drugiej strony jestem pewien ,że jeśli szkoleniowcem zostanie Pippo to tacy piłkarze jak Balo ,Faraon czy De Sciglio będą za Niego ''umierać''.
0
Gol.
3 listopada 2013, 13:29
Chyba tymczasowym do zimy, a jak się sprawdzi to dłużej. To samo jak z Chelsea i Di Matteo. Swoją drogą to Włoch jest obecnie bezrobotny :D
0
rafal996
rafal996
3 listopada 2013, 13:25
Ktokolwiek, ale nie Mauro. Szanuję go, ale jest tak samo odpowiedzialny za obecną sytuację, jak Max.
0
gimlord123
3 listopada 2013, 13:22
Tassotti? Jeśli to będzie prawda... A, nie, gorzej być już chyba nie może.
0
WicioACM
3 listopada 2013, 13:17
Jeden wart drugiego.
0
stary_boss
stary_boss
3 listopada 2013, 13:16
jest takie stare polskie przysłowie na zamiane Allegriego na Tassottiego zamienił stryjek siekierke na kijek :D
0
MilanistaKamil
3 listopada 2013, 13:02
Kiedyś Balo mówił ,że nei przejdzie do Barcelony ,bo nie chce grać z dziewczynkami :) Obecnie najwięcej się przewraca w polu karnym...
0
pazioni
Moderator pazioni
3 listopada 2013, 12:54
Tak jak piysałem , że trzy ostanie mecze i żegnamy Pana.
0
Kacapa7
Kacapa7
3 listopada 2013, 12:49
Tassotti to krok w tył. Jak dla mnie jedynym sensownym i niezwykle ryzykownym wyjściem to jest Inzaghi.
0
kamilus
kamilus
3 listopada 2013, 12:37
Tassotti to najgorszy wybór z możliwych - człowiek, który nie ma ambicji (od chyba kilkunastu lat wciąż na jednym stanowisku - i to takim, gdzie zawsze realizuje wizje kogoś innego) i który obecnie jest tak samo odpowiedzialny za wyniki jak Allegri (bo przecież też jest trenerem), miałby odmienić oblicze drużyny? Przypuszczam, że wątpię.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się