SCUDETTO


Mexes na sprzedaż?

4 stycznia 2014, 18:36, ill_fenomeno Aktualności


43 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gol.
5 stycznia 2014, 22:11
Kamilus - Odniósł kontuzję owszem, ale na początku sezon był zdrowy, a mimo naszych problemów w defensywie, nie stawiano na niego..
0
Hali1550
5 stycznia 2014, 15:42
Ciekawe ile za niego byśmy mogli jeszcze zgarnąć ;) Już ma 32 lata i nikt nam za niego dobrej kasy nie da ;) ale nawet te 5 mln co by wpadło do kasy klubowej jest na + :) Mexes albo powinien obniżyć swoje zarobki do max 2,5 mln na sezon albo zostać sprzedany :)
0
michalxx88
5 stycznia 2014, 15:09
Nadal nie znam tak naprawdę powodu dla którego Milan chce sprzedać Mexesa, jedynym sensownym powodem wydaje się to że zarabia za dużo. Klub chyba zapomniał że w poprzednim sezonie po jego bramce wygraliśmy ze Sieną 2:1 i to zwycięstwo dało nam 3 miejsce na koniec sezonu i pozwoliło myśleć o Lidze Mistrzów. Bo wtedy gdyby nie Mexes to teraz byśmy nie myśleli o dwumeczu z Atletico Madrid.
0
kamilus
kamilus
5 stycznia 2014, 14:44
@Gol Silvestre nie został skreślony, tylko odniósł kontuzję. Ba, wciąż się kuruje...
0
radson1406
radson1406
5 stycznia 2014, 13:46
Pomyslu ze sprzedaza Mexesa nie rozumiem.No chyba,ze maja jakiegos nastepce jego klasy w co watpie ale zostawic defensywe bez Francuza majac w odwodzie tylko Bonere,Zapate oraz Ramego to jakas parodia.
0
Gol.
5 stycznia 2014, 13:29
Silvestre na 99% nie zostanie wykupiony, zresztą mnie śmieszy jego sytuacja w Milanie. Zagrał 2-3 mecze na dużo lepszym poziomie niż Zapata, Zaccardo czy Bonera razem wzięci. Ba, w jednym strzelił nawet gola ! Ale jak to w Milanie bywa, nasz wspaniały trenejro Allegri skreślił go... Dlaczego ? Bo on tak serwuje....
0
KAZUYAH
5 stycznia 2014, 11:50
Polityka Milanu: sprzedawać po taniości najlepszych graczy, sprowadzać drewna przepłacając.
0
boji
boji
5 stycznia 2014, 11:36
Rozmieniamy się na drobne... Ehhh
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
5 stycznia 2014, 00:03
Bardzo mądre.... Psia mać.
0
Majcin
4 stycznia 2014, 23:23
Jeden z najlepszych obroncow w Serie A a oni chca go sprzedac, mistrzostwo swiata.
0
Mateusz1899
Mateusz1899
4 stycznia 2014, 23:17
Pewnie sprzedawajcie najlepszych zawodników, jestem ciekawy kto będzie grał na pozycji ŚO. Jak zawsze zamiast pozbywać się niepotrzebnych graczy, wysprzedajemy naszych podstawowych piłkarzy. A potem budzimy się z ręką w nocniku, że jesteśmy 5 punktów nad strefą spadkową. Kto załata dziurę po Mexesie? Zapata? Bonera? nowy nabytek Rami, który nie wiadomo jak poradzi sobie w lidze włoskiej?A może młodziutki Verghara? Może odkupmy Silvestra z Interu i zróbmy przysługę naszemu rywalowi zza miedzy? Albo nie! mam pomysł, kupmy jakiegoś gwiazdora pokroju Mesbaha, tylko po to żeby za pół roku czy rok mieć problem z pozbyciem się go ! Milanie, czemu tak nisko upadłeś :(?
0
4 stycznia 2014, 22:29
Chaos85 no właśnie gdy grał Nesta i Silva ,a nawet Yepes to Mexes delikatnie mówiąc nie błyszczał. Nam trzeba kogoś jak Sandro czy ''drugi Maldini'' i mam nadzieje że kimś takim będzie Doria!
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
4 stycznia 2014, 22:29
Abyss - Twoja lista niżej to ulubieńcy Maxa, więc poczekamy do czerwca :D
0
Chaos85
4 stycznia 2014, 22:14
Szerokości. Nigdy nie wskoczył na światowy poziom. Wyróżniał się na tle słabych partnerów z formacji obronnej Milanu i nic więcej.
0
Abyss
Abyss
4 stycznia 2014, 22:08
Na Bonere lepiej nie liczyć. Koleś tylko w 2013 r. miały 4 urazy, w tym kłopoty z mięśniami. Najdotkliwsze było oczywiście pęknięcie rzepki - przerwa trwała niemal 4 miesiące... W związku z tym, jego pełna dyspozycja na kolejne pół roku jest wątpliwa. Gdy odejdzie Mexes, sytuacja w środku będzie wręcz tragiczna...
0
El93
El93
4 stycznia 2014, 22:04
To że Mexes jest naszymnajlepszym obrońcą na te chwile to nie podlega dysusji.Zapata notuje wiecej podań do przeciwników niż skutecznych odbiorów piłki. Także nie sądze że 6 Milionów euro to jest jakas super cena za Mexesa. Uważam wręcz że biorąc pod uwagę dwumeccz z Atletico Madryt sprzedaż teraz Francuza byłaby kompletnym idiotyzmem. Chyba że naprawde uważacie że ta 13 lokata to dobre miejsce, bo z Bonerą,Zapatą i Ramim to wyżej nie wskoczymy. O Silvestrze i Zaccardo to nawet nie wspomne bo są tak ciency jak Wawrzyniak. A co do zarobków mexesa to fakt możnaby je obciąć conajmniej o ten 1 Milion ale jak sie nie uda to trudno ale Mexes musi zostac !
0
kamilus
kamilus
4 stycznia 2014, 21:37
Na stoperze jest jeszcze Silvestre, który w tym sezonie gdy grał, to prezentował się podobnie jak Bonera czy Zapata. Do czerwca jakoś dogramy duetem Rami Zapata (mając w obwodzie Silvestre, Bonerę i Zaccardo), a potem się zobaczy.
0
stary_boss
stary_boss
4 stycznia 2014, 21:32
no tak zarabia za dużo i można za niego wziąć trochę kasy tylko co będzie jak nie wypali Rami zostaniemy z Bonera, Zapata, Vergara i będziemy w głębokiej dupie a Nocerino, Constant, Robinhio, Matri dalej będą pobierać ciężka kabonge
0
ACstach
ACstach
4 stycznia 2014, 21:23
W sumie to też się pukałem w głowę jak zobaczyłem te 4 mln kiedyś tam. Mexes potrafi nas rzeczywiście poderwać ale zarabia zbyt dużo jak na obecną formę jaką prezentuje. Nie tyczy się przecież tylko jego osoby ale i wielu innych z naszej kadry...
0
Tomek.P
4 stycznia 2014, 21:08
Sprzedają go za 3 mln , zaoszczedzą z wypłat i kupią z Torino , ciu.... za 100 tys z zarobkiem 25 tys euro. A berlu dalej będzie bungał.
0
4 stycznia 2014, 21:02
Gimlord 123 W lato do Milanu trafić ma Doria ,oczywiście nikt nie wie jak potoczy się jego przygoda w Milanie. Ja jednak wole dać szanse perspektywicznemu Brazylijczykowi niż trzymać Mexesa ktory w tym sezonie gra BARDZO słabo. Nie wiem po czym twierdzisz ,że Francuz jest naszym najlepszym stoperem. Nie pamiętam już kiedy rozegrał dobry mecz ,a 4 mln które zarabia to dużo. Gdy Mexes przychodził do Nas Nesta powiedział ,że dziwi go to ,iż byłemu graczowi Romy rossoneri proponują 4 mln euro za to mu oferują przedłużenie kontraktu z mniejszą pensją (chyba chodziło o 2 mln). Wtedy ,gdy pierwszy raz usłyszałem ile ma zarabiać Mexes biłem się w głowe jak można dać mu taki kontakt! Ja nigdy nie cieszyłem się z przyjscia wychowanka Auxerre (chyba) ,nigdy nie uważałem go za obrońcy światowej klasy. Może i Zapata jest chimeryczny ale bez dwóch zdań wole oddać Francuza niż Kolumbijczyka. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują ,że Milan robi miejsce dla Dorii (ktorego chce Seedorf) i to chyba ostatnia szansa by również na tym zarobić. Pamiętajmy ,że jeśli chcemy Ramiego na następny sezon go również trzeba wykupić.
0
Abyss
Abyss
4 stycznia 2014, 20:54
Kolejni faworyci do natychmiastowego opuszczenia Milanu (i ich pensje) to: Robinho 2,5 mln ?, Matri 2,5 mln ?, Nocerino 1,5 mln ?, Bonera 1,3 mln ?. Można więc trochę zaoszczędzić. Mexes? W tym sezonie nie grał aż tak źle, zebrał kilka ocen: 6, ale przytrafiła się wpadka z Juve. Na pewno nie jest gorszy od Zapaty. Myślę, że Francuz jeszcze nam się przyda. Warunek jest jeden - redukcja zarobków o połowę - do 2 mln ?. Inaczej do wylotu!
0
gimlord123
4 stycznia 2014, 20:43
Frytashow Mamy na stoperze Vergarę, który jest za słaby nawet na Puchar Włoch, Bonerę, który jest po prostu słaby, elektrycznego Zapatę i Ramiego, który jest niewiadomą. Gdybyśmy mieli tam Silvę i Kompanego, nie mówiłbym nic. Ale mamy takich piłkarzy, jakich mamy i Francuz jest naszym najlepszym stoperem, który na dodatek często podrywa zespół do walki - naprawdę chcesz się go pozbyć? Po co? Co da Ci następne 6 milionów oddane Fininvestowi? Bo chyba nie myślisz, że wydamy te 6 mln na transfery?
0
hankawkartonach
hankawkartonach
4 stycznia 2014, 20:42
Ja też zdecydowanie jestem za tym żeby Mexes został Rami do niego i całkiem dobry śr obrony mamy
0
4 stycznia 2014, 20:36
gimlord123 Mexes w tym sezonie gra słabo ,a w marcu skończy 32 lata. Jeśli Monaco da za niego 6 mln euro to z pocałowaniem ręki bym go oddał....
0
gimlord123
4 stycznia 2014, 20:18
Hehe, parodia. Jak już napisał Leo, mieliśmy się WZMACNIAĆ, a nie wychodzić na 0... Mexes odchodzi, bo ma za wysoką pensję? To co, sprzedajmy też Szarego, Balo i DS, przecież niedługo będą chcieli zarabiać więcej. My mamy być wielkim klubem? Chyba w snach. Jeśli sprzedamy Mexesa, stracimy nie tylko naszego najlepszego obrońcę ( porażka ), ale też kogoś, kto w ważnych momentach potrafi pójść do przodu i strzelić gola, a także zmotywować kolegów. Już myślałem, że będziemy mieć 3 w miarę dobrych stoperów... Niestety, kibicuję klubowi, który konsekwentnie dąży do tego, żeby stać się drużyną pokroju Lazio lub Udinese, ewentualnie Fiorentina.
0
WicioACM
4 stycznia 2014, 20:07
Szkoda mi go będzie bardzo...
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
4 stycznia 2014, 19:58
Odejdzie bo Finnivest wymaga tego, żeby nasi obrońcy nie zarabiali aż tyle... Nawet nie wspominajcie o Saponarze i jego wypożyczeniu, chłopak z czasem będzie grał coraz lepiej, jest za dobry na marnowanie jego talentu. Matri i Robinho nigdzie się raczej nie ruszą - dzięki Szaremu i jego kontuzji, bo Max sra i boi się grać bez tych 2 królów strzelców Europy :P Salamonie - wracaj królu złoty ! Gorzej niż Zapata na pewno nie grałby :P
0
michalxx88
4 stycznia 2014, 19:43
Leonardo nie ty jeden liczyłeś na francuski duet w obronie..
0
4 stycznia 2014, 19:21
Pisałem o tym już kilka dni temu ponoć Monaco może za Mexesa zaproponować 6 mln euro co przy jego wieku jest dobrą ceną. Francuz dla mnie nigdy nie był i nie będzie wielkim obrońcą. Choć następców choćby jego talentu w Milanie nie widać ,ja twierdze że w lato przywitamy Dorie.
0
pazioni
Moderator pazioni
4 stycznia 2014, 19:19
Jestem cały czas za tym , żeby Mexes pozostał z nami.
0
ACstach
ACstach
4 stycznia 2014, 19:16
Leonardo 22 Ja już od dłuższego czasu przestałem rozumieć co tutaj się dzieje.
0
michalxx88
4 stycznia 2014, 19:16
Leonardo22 Masz rację, widzisz szkoda że Berlu albo Łysy nie myślą tak jak ty.
0
Cleaver
Cleaver
4 stycznia 2014, 19:12
A drewienko zostaje?
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
4 stycznia 2014, 19:12
Kompletnie tego nie rozumiem. Ten gość to jeden z niewielu piłkarzy z charakterem i doświadczeniem w ekipie. Mexes to przywódca, czasem zdarzają mu się błędy, zarabia dużo, ale akurat jego za nic bym nie oddał przez jego wartość sportową. Druga sprawa jest taka, że do klubu został sprowadzony jego najlepszy przyjaciel - Rami. Razem mogą stworzyć na prawdę spoko duet, lubią się, są zgrani, taka chemia może nam przynieść w końcu coś dobrego w tylnej formacji.
0
iTomKox
iTomKox
4 stycznia 2014, 19:10
Popieprzyło ich. Wolę stratę i Robinho, i Matriego niż stratę samego Mexesa. FAKEN! Rami ledwo co parę miesięcy jest u nas, a to tak jakby jego kolega/przyjaciel od paru lat (chyba) i już miałby się z nim żegnać? Dla mnie coś nie halo. Zlitujcie się... ;x
0
michalxx88
4 stycznia 2014, 18:57
No właśnie Milan idzie ostatnio w złym kierunku..
0
gorylmagila
gorylmagila
4 stycznia 2014, 18:55
Jak tak dalej pójdzie to będziemy mieli za zadanie grać w LM a najlepszy zawodnik będzie mógł maksymalnie zarabiać 1 mln euro i ani centa więcej. Idziemy w stronę przeciętności. Szczytem naszych marzeń będzie walka o LE lub środek tabeli. :(
0
michalxx88
4 stycznia 2014, 18:53
Ha w sumie masz rację :)
0
ACstach
ACstach
4 stycznia 2014, 18:51
michalxx88 Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.
0
michalxx88
4 stycznia 2014, 18:49
Zna ktoś może powód dla którego Mexes ma odejść z Milanu ?
0
ACstach
ACstach
4 stycznia 2014, 18:45
Coś właśnie mam takie przeczucie, że wyląduje w Monaco...
0
michalxx88
4 stycznia 2014, 18:43
Nie wiem czemu uparli się tak na sprzedaż Mexesa wydawało mi się na początku że na pewno zostanie a odejdzie np. Matri, a tu prosze..
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się