SCUDETTO


Gattuso nie odmówi Juve i Interowi...

20 lutego 2014, 18:15, stasq_acm Aktualności


19 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Maximilanista
Maximilanista
22 lutego 2014, 12:12
I jeszcze raz do Abyssa: Berti Vogts nie był wielkim trenerem? No tak, on zdobył jedynie jako selekcjoner Niemiec mistrzostwo świata i wicemistrzostwo Europy! Słabiuchno. Rzeczywiście, nieudacznik. Choć ja rzekłbym, że bardzo niewielu selekcjonerów może się poszczycić takim CV. A że mu później nie wyszło w Leverkusen, a w kilku średnich lub słabych drużynach narodowych sobie po prostu dorabiał, to nie umniejsza w niczym jego wspaniałej pracy szkoleniowej. Co do Franka Rijkaarda czy Daniela Passarelli też bym polemizował, ale nie chcę rozciagać tej dyskusji do peryferiów dla Ciebie wygodnych. Podkreślę więc: czekam aż udowdnisz mi, że Twoja ??reguła?? nie jest tylko stereotypem. Proszę odnieść się do tych nazwisk, które wymieniłem (powiedzmy: do pierwszych 15 z tej listy) i udowodnić, że reguła, o której twierdzisz, że obowiązuje, obowiązuje w istocie, i to poza Twoją wyobraźnią.
0
Maximilanista
Maximilanista
22 lutego 2014, 07:24
Przepraszam za dubla, ale mi pocięło komentarz, wina sprzętu, nie moja. Miało być jeszcze post scriptum do Abyssa: Jeśli zestawilibyśmy te dwie listy, moją i Twoją, należałoby uznać je za co najmniej równorzędne (chyba, że masz inne zdanie, do ujawnienia którego zachęcam gorąco, płonąc z ciekawości). Równorzędność ta z miejsca obraca w pył, unicestwia Twoją ??teorię reguły??, obnaża tej ??reguły?? niewiarygoność, odmawia jej prawa bytu. Podałem fakty. Faktów nie zagadasz, ani nawet nie zmilczysz.
0
Maximilanista
Maximilanista
22 lutego 2014, 07:15
Abyss: Po pierwsze: Wiem, czego dotyczył news. Ale w newsie tym obwieściłeś nam swoją teorie, która mnie wydaje się być niczym innym, jak tylko stereotypem, więc sie do tego odniosłem. Nie możesz z pełną swobodą rzucać sobie dowolnie wybrane hasła, a potem chować się za temat newsa, pod którym to robiłeś. Licz się z tym, że ktoś oceni Twoje poglądy. Po drugie: Stereotyp, którym się posługujesz funkcjonuje dlatego, że nie robi się szumu, kiedy słaby/średni piłkarz zostanie słabym/srednim trenerem. Bo to znika w szarzyźnie, jest powszechne. Kiedy wielki piłkarz (czyż nie bogata jest moja lista? Dodałbym jeszcze Olega Błochina, Antonio Conte, Diego Simeone) zostaje dobrym trenerem, wszyscy biorą to za oczywistość. Tematu nie ma. Natomiast w przypadku, gdy wielkiemu niegdyś zawodnikowi się nie powiedzie w zawodzie trenerskim, zapada to w pamięć i tworzy wygodne stereotypy. Tak działa umysł ludzki ? stereotyp pomaga tworzyć prostszą wizję świata. Po trzecie I NAJWAŻNIEJSZE: Cóż ma oznaczać przedstawiona przez Ciebie lista Czyżbym ja twierdził absurdalny pogląd, że istnieje zasada: słaby piłkarz ? słaby trener, wybitny piłkarz ? wybitny trener? Czy wyartykułowałem taką teorię, a Ty ją musisz obalać? Nie! To Ty ujawniłeś się ze swoją tezą, którą to JA podważam. I myślę, że robię to skutecznie i klarownie. Amen.
0
MilanistaKamil
21 lutego 2014, 23:43
Moim zdaniem wgl. nie ma znaczenia czy ktoś był dobrym zawodnikiem czy złym może być dobrym lub złym trenerem i nie ma tu żadnej reguły.
0
Abyss
Abyss
21 lutego 2014, 21:35
Maximilanista Kilka nazwisk, które wymieniłeś poniżej jest nietrafionych... Ja broniąc swojego stanowiska [dobry piłkarz, słaby trener] mogę również wysunąć listę: - Diego Maradona - Daniel Passarella - Omar Sivori - Alfredo Di Stefano - Carlos Alberto - Zico - Kevin Keegan - Michael Laudrup - Michel Platini - Ruud Gullit - Johan Neeskens - Frank Rijkaard - Marco van Basten - Berti Vogts - Jurgen Klinsmann - Lothar Matthaus - Zbigniew Boniek - Ferenc Puskas - Dino Zoff można wymieniać i wymieniać. Pozostanę przy swoim zdaniu. Temat artykułu dotyczy Gattuso - ja się do tego ustosunkowałem, zaś Ty robisz zamieszanie...
0
tomek134
21 lutego 2014, 20:22
ja bym go na asystenta Seedorfa wziął :D
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
21 lutego 2014, 20:20
Zgadzam się z postem użytkownika Maximilanista.
0
Maximilanista
Maximilanista
21 lutego 2014, 09:48
Abyss: Od reguły, o której wspomniałeś istnieje tyle wyjątków, że mnie trudno uznawać ją w ogóle za regułę. Oto lista (z pamięci, gdybym pogrzebał, byłoby tego pewnie więcej) wspaniałych piłkarzy, którzy zostali bardzo dobrymi bądź wybitnymi szkoleniowcami (zacznę od największych): - Franz Beckenbauer - Johann Cryuff - Walery Łobanowski - Giovanni Trapattoni - Fabio Capello - Rinus Michels - Joseph Guardiola - Carlo Ancelotti - Luis Aragones - Berti Vogts - Mario Zagalo - Leo Benhaker - Henri Michel - Carlos Bilardo - Alfio Basile - Michel Hidalgo - Morten Olsen - Frank Rijkaard - Daniel Passarella - Dunga - Frank de Boer - Ronald Koeman - Didier Deschamps - Laurent Blanc - Roberto Donadoni - Paulo Bento - Michael Laudrup Byłoby tego wiecej...To nie tak, że słynni piłkarze nie zostają wybitnymi trenerami. Wielu z nich w ogóle nie próbuje sił w trenerce. A ci, którzy spróbowali i się nie powiodło, są po prostu bardzo często i bardzo surowo rozliczani ze swych niepowodzeń, stąd też ten stereotyp, którym posłużyłeś się i Ty...
0
OnlyACM
21 lutego 2014, 09:47
Ja tam nie widze nic złego w tym jak by Gattuso trenował inny klub. Co prawda troche dziwne uczucie jednak wielu innych tez tak robiło. Ancelotti zanim objął Milan prowadził Juve.
0
Maximilanista
Maximilanista
21 lutego 2014, 08:34
Punkt widzenia zmienia się w zależności od punktu siedzenia. Łatwo wydawać wyroki na innych, dopóki się nie wejdzie w ich skórę...
0
gimlord123
20 lutego 2014, 22:31
Zgadzam się z Oxidosisem. Gennaro tą wypowiedzią nieźle zamieszał mi w głowie...
0
pACMan
20 lutego 2014, 22:20
Zaskoczył mnie nie powiem... poza tym kompletnie go nie rozumiem.
0
gorylmagila
gorylmagila
20 lutego 2014, 21:43
Jak dostanie w ogóle taką propozycję to będzie martwił się. Na razie nie ma takiego problemu.
0
Oxidosis
Oxidosis
20 lutego 2014, 20:27
Niby nie ma nic w tym dziwnego, ale jak Leonardo przechodził do naszych odwiecznych rywali, to wszyscy na niego trąbili a Gennaro właśnie zrobił to już w sposób naprawdę niesmaczny. Wiadomo, inna sytuacja, jednak jak dla mnie podchodzi pod hipokrytyzm.
0
pazioni
Moderator pazioni
20 lutego 2014, 20:16
Do Juve by poszedł, ale do Interu nie.
0
mateuszsz
20 lutego 2014, 19:51
Mógłby iść. Na trenera się nie nadaje, więc jako dywersja idealnie.
0
WicioACM
20 lutego 2014, 19:41
Nie ma w tym nic dziwnego.
0
Dragonmen
20 lutego 2014, 18:26
Leonardo nie odmówił, na co Gattuso zareagował jednoznacznie. Ale człowiek uczy się na błędach... :)
0
KASA_ACM
20 lutego 2014, 18:21
Co racja to racja, aczkolwiek i tak uważam, że akurat on to by Interowi odmówił :P
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się