SCUDETTO


Balotelli chce zostać w Milanie

12 marca 2014, 14:17, stasq_acm Aktualności


34 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Abyss
Abyss
13 marca 2014, 12:33
Przeznaczamy 105 mln ? na wynagrodzenia - trzeba z tym skończyć. Również w przypadku Barwuaha pensja nie przekłada się na poziom jego gry, tego ile może dać drużynie. Latem trzeba usiąść do stołu i uderzyć się w pierś - sytuacja musi zostać uporządkowana, bo obecnie Milan znajduje się w ślepej uliczce, a światła w ogóle nie widać...
0
Matii10
12 marca 2014, 22:31
NIE NADAJESZ SIE DO MILANU BURAKU MIMO ZE NAM RATOWALES DUPE NIE RAZ NIE DWA wiecznie naburmuszony i pretensjonalny
0
xxlintuxx
12 marca 2014, 21:31
Człowiek słaby psychicznie. Trzeba mieć jaja żeby grać profesjonalnie. Żeby być celebrytą wystarczy trochę poudawać i czesać tzw. kasiorę.
0
Chaos85
12 marca 2014, 21:18
Powodzenia w nowym klubie.
0
el_mariano
12 marca 2014, 21:18
Ja na jego miejscu zmykałbym stąd póki jest zainteresowanie ze strony sensownych klubów ;]
0
Majcin
12 marca 2014, 20:27
Sprzedac poki cos warty-choc pewnie w nowym klubie by blyszczał
0
KAZUYAH
12 marca 2014, 20:09
Precz z takimi pajacami!
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
12 marca 2014, 19:38
Wczoraj cienko. Jak cała reszta.
0
filipdiablo
12 marca 2014, 19:25
Zobaczcie ile zrobił we wczorajszym meczu ich napastnik a nasz... Teraz porównajcie ceny i nazwiska... Niestety wiele zależy od drużyny bo w atletico pomocnico robili to co mieli czyli podawali do napastnika... U nas tego nie ma już do wielu lat...
0
xxlintuxx
12 marca 2014, 18:48
Ibra zawsze był mocny na włoskie drużyny, w każdym klubie jakim grał we Włoszech i różnych okresach. Ibra a Balotelli to nie ta klasa. Ibra jest agresywny a Balotelli jest dziecinny, to inny typ człowieka. Jedyną maszyną w piłkarskim świecie jest obecnie Cristiano Ronaldo oczywiście jeśli chodzi o piłkarskie rzemiosło. A i jeszcze jedno, przy Ibrze Nocerino grał dość ciekawie, jak i reszta potrafiła błyszczeć pomimo słabych umiejętności.
0
Sissq
Sissq
12 marca 2014, 18:47
Sprzedać go.
0
KASA_ACM
12 marca 2014, 18:45
FX Chciałeś przykład jak wygrał nam mecz jedną akcją. Nigdzie nie napisałem, że się z Tobą nie zgadzam :) Co prawda w paru aspektach uważam, że przesadzasz, aczkolwiek masz sporo racji. Peace.
0
FX
FX
12 marca 2014, 18:12
Hali1550 Z całym szacunkiem, naprawdę ale proszę Cię.. :) Raz, w Europie włoskie kluby nie istnieją. Dwa, porażki Milanu w tym sezonie z potentatami typu Sassuolo ( nawet nie wiem czy dobrze nazwę napisałem ) i innymi tego typu zespołami faktycznie przekonują mnie iż poziom serie a tak niewyobrażalnie wzrósł przez te 2 lata. Wiadomo, że Juve jest piekielnie mocne, Roma też w miarę mocna i Napoli. Ale reszta?
0
Hali1550
12 marca 2014, 18:05
FX Zauważ to że jak Ibra był w Milanie to inne drużyny nie były tak mocne jak teraz :) Napoli, Juve, Roma, Fiorentina. Teraz są mocniejsi i to dużo niż za czasów kiedy był u nas Ibra :) Nawet jak wygraliśmy Serie A to nie mieliśmy za bardzo z kim konkurować ;) Mario ma jeszcze grosze czasy miał Ibra ;)
0
FX
FX
12 marca 2014, 17:46
Przepraszam za drugi post, ale nie mogłem się doczekać jakiegoś komentarza. Dryzu1899. Mario jest prowokowany bo łatwo daje się prowokować. Niestety jest to część tej gry. A dla przeciwników naszej drużyny nie ma nic lepszego, niż sfrustrowany Mario. Jest zbyt słaby mentalnie. Zresztą było to już poruszane wiele razy. Hali1550. Co do okresu gry Zlatana w Milanie to nie zgodziłbym się. Miał w pomocy wypalonego u nas Pirlo, Gattuso ( który przecież mistrzem kreatywności nigdy nie był ), przecinaka Flaminiego, pożal się boże trequartiste Boatenga czy Nocerino. Graliśmy taką samą padakę dla oka jak teraz. No, może ciut gorszą dla oka. A jednak walił bramy raz za razem, czasem nawet przy dwóch i więcej obrońców. Także ten argument do mnie nie przemawia.
0
Hali1550
12 marca 2014, 17:43
Bez transferów za pieniądze nigdy nie wrócimy na swoje miejsce i taka jest prawda ;) Jeśli Milan co roku nie będzie miał 25-35 mln na transfery to będziemy mogli pomarzyć sobie o wygraniu obojętnie czego :) Wielkie ekipy które są w czołówce mają kasę i swoje stadiony a my nie :( Mam nadzieję że kibicie Włoscy w końcu się zbuntują razem z naszymi legendami i zrobią porządek w tym klubie ;)
0
FX
FX
12 marca 2014, 17:25
KASA_ACM Wiedziałem że w końcu ten argument wypłynie. ;) I czego ta bramka dowodzi tak naprawdę? Fakt, bramka piękna, ale nie trzeba być nie wiadomo jaką gwiazdą by taką bramkę zdobyć. Jako przykład podam ( nie pamiętam nazwiska ) bramkę strzeloną prawie z połowy boiska w meczu bundesligi przeciwko Borussi Dortmund. Takie strzały się zdarzają. Mnie osobiście chodzi o przejęcie odpowiedzialności za wynik, przedryblowanie zawodnika i strzał lub wystawienie komuś czystej piłeczki. Ja po prostu oczekuję o wiele więcej od naszej najjaśniejszej gwiazdy.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
12 marca 2014, 17:25
Ahhh... Znów czepiacie się Mario... Pewnie, najlepiej. A to że wczoraj był prowokowany cały mecz, o czym świadczy sytuacja gdzie był dosłownie popychany i szarpany podczas stałego fragmentu a zachował się dobrze bo nic nie zrobił to już nic? Nie było tego? Mam wrażenie że większość użytkowników tak bardzo jadących po Mario ogląda skróty meczy albo czyta relacje -.-
0
Hali1550
12 marca 2014, 17:24
FX Własnie o to chodzi że on nie dostaje tych piłek :) jak dostaję piłkę to jest tyłem do bramki a koło niego 2-3 obrońców ;) Bez przesady ale zobacz kogo u swojego boku ma CR7, Messi czy Zlatan :) Zlatan nawet jak grał u nas miał solidną obronę i doświadczonych pomocników ;) A Mario co ma ? kogo ma u swojego boku ? wypalonego do cna Robinho ? Poliego który nie wnosi nic ciekawego do gry ? Abate który jak zacznie biec to jak by mógł wybiegł by na ulicę ? Emmanuelsona który strasznie spowania akcje, dobiega tylko do 30-35 metra pod bramkę przeciwnika i podaje piłkę albo do obrońców albo do De Jonga :) Mario nie jest robotem żeby sobie poradzić z tym że i DP i 4 obrońców myśli tyko o nim bo wiedzą że nikt inny od nas z drużyny im krzywdy nie zrobi :) Mario po prostu jest wyłączany z gry :) Ja wiem że jak skupiają uwagę na Mario to inni powinni strzelać czy coś ale u nas nie ma kto tego zrobić bo reszta zawodników jest słaba i tyle ;) Z graczy darmowych i wcale nie trafionych ekipy nie zbudujesz :) Przepraszam że teraz się rozmarzę ale niech Berlu sypnie kasą :) niech sprowadzi do obrony : Hummelsa, Dorie i Santona :) do pomocy Isco i jakiegoś pomocnika typu Pirlo z miejsce Essiena a zobaczysz ze i nasza gra zmieni się na lepsze i Mario będzie zdobywał wiele bramek :) ---Christian---- -De Sciglio - Doria - Hummels - Santon- ------------(ktoś)-----De Jong------------- --Taarabt ------Isco --------El Sharrawy-- ----------------- Balo-------------------
0
KASA_ACM
12 marca 2014, 17:18
FX Bomba z Bologna?
0
FX
FX
12 marca 2014, 17:07
Hali1550 Może właśnie tak jak napisałeś. Mario dostaje piłkę, drybluje jednego, wchodzi w pole karne, drybluje drugiego i strzela bramkę. Skoro nie ma się z kim grać to chyba najprostsze rozwiązanie. Ale może zbyt dużo wymagam od kogoś, kto porównuje się do CR7, Messiego czy choćby Zlatana. Co do tego ostatniego, to rzecz jasna w Milanie zwykle nie radził sobie w największych meczach, ale z ogórkami serie a potrafił takie akcje robić. Nie pamiętam kiedy Mario ostatnio taką akcję przeprowadził.
0
Hali1550
12 marca 2014, 16:54
FX Nie wiem jak Ci to napisać ale jak Mario ma wygrać mecz w pojedynkę skoro :) Milan gra dobrą piłkę przez 15-20 min w meczu :) Mario w tym czasie ma powiedzmy 2 sytuacje i to takie 60 % - owe :) Przez resztę meczu Milan gra bardzo słabo , przeciwnicy mają dużo więcej dogodnych sytuacji i do tego nasza obrona popełnia bardzo dużo błędów :) Możesz mi powiedzieć jak Mario ma wygrać mecz w pojedynkę ? Moim zdaniem te powiedzenie ze zawodnik potrafi wygrać mecz w pojedynkę to jest na zasadzie tego że albo jest wyrównany mecz ze gra toczy się i pod jedna i pod drugą bramką obie drużyny są na wyrównanym poziomie sytuacja zmienia się cały czas i wtedy taki Mario strzela bramkę i jego klub wygrywa 1-0 lub jeśli jego drużynie np w danym dniu nie idzie po prostu nie mają dnia. grają gorzej niż grali wcześniej taki mecz przestoju bo wcześniej ogrywali każdego i Mario wtedy też strzela bramkę i daje wygraną. Wtedy można powiedzieć że zawodnik potrafi mecz wygrać w pojedynkę dopada jakaś piłkę po rykoszecie, strzela z wolnego, czy tam nawet sam robi akcje i zdobywa gola ;) U nas nie można od Mario oczekiwać że wygra mecz w pojedynkę bo on nie ma jak tego zrobić bo Milan w każdym meczy gra słabo, stwarza mało sytuacji a tych 100% to już prawie nie ma wcale ;/ U nas boczni obrońcy nie potrafią przyzwoicie wrzucić a środkowi podać celnie głową :) Dajcie Mario do ekipy gdzie będzie miał więcej swobody, gdzie będzie go pilnował jeden obrońca bo w drużynie też są inni dobrzy gracze a nie 2-3 i pomocnicy z obrońcami w meczy stworzą mu około 10 sytuacji bramkowych a nie 2 :) a wtedy on będzie grał lepiej i zdobywał będzie więcej bramek :)
0
FX
FX
12 marca 2014, 16:23
Hali1550 Rozumiem po części Twoje zdanie. Ale ile razy już mawiano o nim i nadal się mówi, że potrafi w pojedynkę wygrywać mecze? Na razie coraz częściej przechodzi obok nich. Skoro faktycznie bierze na siebie dwóch czy nawet trzech zawodników, to bardzo dobrze. Wtedy ktoś inny powinien być na wolnym polu, ale no właśnie. Albo nikogo nie ma, albo Mario nie zawsze potrafi dokładnie zagrać. Przyznam szczerze, nie lubię Go, ale będę mu kibicował póki broni tych barw. Choć szczerze pisząc, pomału brzydnie mi oglądanie Go w tych barwach.
0
pazioni
Moderator pazioni
12 marca 2014, 16:16
Nie ma podań , nie będzie bramek.
0
Hali1550
12 marca 2014, 16:13
Mario zaczyna mieć przeciwników bo nie strzela bramek ale jak ma strzelać skoro nasza denna pomoc i obrona mu ich nie tworzą a jeśli sam chce coś robić ma od razu 2-3 zawodników na plecach .... dlatego próbuje symulować często upada bo wie ze jak popadną go we 2-3 to straci piłkę ale stara się chociaż wywalczyć jakiś wolny itp :) W dzisiejszej piłce bardzo ważna rolę odgrywa pomoc i boczni obrońcy :) no właśnie pomoc i boczni obrońcy :) U nas tego nie ma ;) Nasi boczni obrońcy są beznadziejni nawet nie potrafią dobrze dośrodkować :) a pomoc ? mamy tylko De Jonga który odpowiada za destrukcję a Kaka ? to już nie ten sam Kaka co kiedyś ale jeśli by miał graczy lepszych u swego boku to lepiej by grał :) Bo nawet gdy przejmie piłkę to nie ma komu podać i oddaje strzał albo szuka Mario który jest non stop kryty przez minimum 2 obrońców :)
0
waldo
12 marca 2014, 15:52
Hali - no, zgadzam się. Aż mi się nie chciało pisać tych rzeczy po raz kolejny :)
0
OnlyACM
12 marca 2014, 15:46
Hali1550 - popieram Cb , z mało kreatywną pomocą to i najlepsi napastnicy by nie istnieli. Mario i moze jeszcze Szary to chyba 2 osoby ktorymi interesują sie wielkie kluby. eszta zespolu to sredniaki lub wypalone cienie samych siebie.
0
FX
FX
12 marca 2014, 15:35
Klasowy napastnik jak Aguero czy Suarez potrafi chociaż mimo czasem gorszych warunków fizycznych przynajmniej się zastawić i przyjąć piłkę, czego ostatnimi czasy o naszej mega gwieździe powiedzieć nie można. :(
0
Hali1550
12 marca 2014, 15:23
Co wy od niego chcecie ? Z taką pomocą i obroną jaką mamy to nawet Suarez czy Aguero by nam nie pomogli ;/ Każdy z kim gramy wie że nasza pomoc jest słaba a obrona jeszcze grosza dlatego skupia się na tym żeby przyblokować Mario i nasze drugie groźne ogniwo Kake i dziękuję mamy po grze bo tacy zawodnicy jak Essien, Poli, Robinho itp po prostu są żałośni ... i jeśli nie trafi Kaka albo Mario to nie trafi nikt inny ;)
0
WicioACM
12 marca 2014, 15:11
Co raz bardziej jestem za jego odejściem.
0
milanello1982
12 marca 2014, 15:07
30 baniek i out ...
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
12 marca 2014, 15:02
Sprzedać, póki jest przereklamowany...Bez kasy z niego np nie kupimy lepszych obrońców
0
xxlintuxx
12 marca 2014, 14:25
Tylko czy Milan chce żebyś tu został?
0
rogal06
rogal06
12 marca 2014, 14:22
Czy tylko mnie irytuje sposób w jaki on pada jak rażony piorunem przy każdym kontakcie z przeciwnikiem?? Każdy kontakt z piłką to strata. Nie wiem jak to możliwe, że w takim klubie nikt mu tego nie przetłumaczy, może to po prostu mi się wydaje????
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się