SCUDETTO


Będzie protest na Curva Sud

15 marca 2014, 03:31,


24 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
rafal996
rafal996
16 marca 2014, 11:10
Ale co legło w gruzach? I kiedy? Gdzieś ktoś obiecywał, że w dwa miesiące po rozpoczęciu zmian w klubie będziemy odnosić sukcesy? Bo nie przypominam sobie. Obecne działania, tzn. ostatnie okienko to próba ratowania sezonu, nic więcej. Być może z tych rozpaczliwych ruchów będziemy mieli jakichś wartościowych graczy na dłużej, ale to nie było celem samym w sobie. Trudno mi jakoś strasznie popierać Seedorfa, bo efekty na razie są po prostu marne, ale jednocześnie współczuję mu. Wszedł do klubu, który na start zaoferował mu chaos, zbieraninę piłkarzy pogrążonych w ogromnym kryzysie, obiecując pół roku spokoju na ogarnianie tego, a tu się okazuje, że jednak powinny być wyniki i to od razu.
0
xxlintuxx
15 marca 2014, 22:23
Młody Milan coś kosztuje. Milan obecny - duża tanio tesco.
0
Larry David
15 marca 2014, 20:57
Tak, tak, Montolivo i Bonera - wzory do nasladowania...Ale generalnie się zgadzam. Nie zacytowaliście poparciu ultras dla Barbary i jej woli wprowadzania zmian. Koncepcje Adriano legły w gruzach. Chociaż, jakie to koncepcje, miał być młody Milan, jest antykwariat. Kasa? Wydajemy tyle albo więcej niż Atletico,
0
xxlintuxx
15 marca 2014, 18:58
Ale Balotelli jest słaby psychicznie. Osobiście uważam że jest nie profesjonalny przez co źle to wpływa na resztę szatni. Strzela to co musi i nic poza tym.
0
rafal996
rafal996
15 marca 2014, 18:38
Ja jeszcze tylko raz wrócę do pewnej kwestii. Jakimś wielkim zwolennikiem Mario nie jestem, że słusznie mu się wypomina brak odpowiedniego podejścia, ale mam wrażenie, że jego zachowanie jednak przysłania prawdę o nim. Pod innym newsem dokładnie wyliczałem i wyszło, że Mario ma lepsze statystyki niż wychwalany tu wiele razy Tevez... To jak, taki fatalny ten Mario? A jak nam robił LM rok temu, to był dobry?
0
WicioACM
15 marca 2014, 18:14
Nawet Bonera pochwalony :)
0
pazioni
Moderator pazioni
15 marca 2014, 16:36
Ktoś musi zrobić porządek w Milanie , bo będzie wielki płacz.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
15 marca 2014, 13:49
Zawsze byłem za pozostaniem Balotellego w klubie, głównie ze względu na drugą połowę zeszłego sezonu... Ostatnimi czasy jednak rozkokosił się strasznie, nawet jego obrońcy (w tym i ja oczywiście) muszą przyznać że Mario ostatnio zlewa wszystko. Fakt że jest prowokowany na potęgę, nie raz też niesłusznie oskarżany, ale za jego występy trzeba mu będzie niebawem podziękować.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 marca 2014, 12:26
Problem nie leży w polityce transferowej a w samych piłkarzach.Ci,którzy są liderami tej grupy ,,zabawowych'' graczy czyli m.in. Balotelli powinni zostać sprzedani po sezonie.W szatni nie ma lidera,który powiedziałby dość tej samowolce.2-3 lata temu w Milanie też siedzieli piłkarze tego typu jak:Boateng,Robinho czy inni,ale wtedy ta grupa była zbyt mała,aby pozwolić sobie na taką samowolkę.W obecnej sytuacji ta grupa rośnie w zastraszającym tempem.To zarząd konsekwentnie doprowadza do tej sytuacji ściągając graczy pokroju Taarabta czy Ramiego,którzy ,,świętoszkami'' nie są i mają po części negatywny wpływ na resztę drużyny.Wyjście z tej sytuacji jest tylko jedno:wysłanie piłkarzy zaabsorbowanych zbytnio rzeczami pozaboiskowymi na trybuny bez względu na jakość jaką dają zespołowi a potem,jeżeli nie zmieni się sytuacja w drużynie, sprzedanie tych bardziej butnych
0
RONALDINHO123
15 marca 2014, 12:15
Maximilanista masz rację.Balo to zwykły szrot,który przyszedł za Ibre,który strzelał co mecz praktycznie dlatego,że się starał, zależało mu.Balo za mało angażuje się na boisku i powinien odejść i nie chodzi już o dyskoteki :D
0
Maximilanista
Maximilanista
15 marca 2014, 11:51
To co, Curva Sud też należy do spisku przeciwko biednemu Balotellemu? Też go chcą zniszczyć bez powodu? To też szkodniki i mąciciele? Bo nie zauważyłem, by w gronie tych, których docenia się za zaangażowanie i sportowe prowadzenie się została wymieniona największa gwiazda klubu. Dlaczego? Czy aby nie dlatego, że to właśnie Mario jest sztandarowym przykładem zamieszczania idiotycznych zdjęć w sieci, balowania po dyskach, podchodzenia sobie lekceważąco do swoich obowiązków (czyli do trenera, do swoich kolegów z zespołu, do wielkich ex Milanistów, którzy powinni byc wzorem, a nie są, i ? przede wszystkim ? do nas wszystkich, do kibiców)? Czy to nie on z największą nonszalancją, z największą obojętnością, z największym nadęciem prezentuje się podczas kolejnych meczów? To ta nagonka na Super(?)Mario już takie rozmiary i taki poziom absurdu oraz nienawiści osiągnęła, czy jednak jest coś na rzeczy? A może żyjemy wszyscy w jakimś Matriksie i tylko Balotelli oraz jego wielbiciele wybrali pigułkę o właściwym kolorze?
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
15 marca 2014, 11:40
A nam zostaje czekać i wierzyć, że Milan jak najszybciej wróci na właściwe tory...
0
prtx13
15 marca 2014, 11:27
Sorry za drugi post, słowa Rino o sytuacji w Milanie gdy odchodził : Przez całą moja karierę w Milanie nie widziałem czegoś takiego. Zasady w ogóle nie były przestrzegane, a starsi zawodnicy tylko się irytowali i nie mieli więcej siły ani cierpliwości, aby przyprowadzić młodych do porządku. Miałem dość, zdałem sobie sprawę, że pora odejść, chociaż nowy kontrakt już na mnie czekał
0
prtx13
15 marca 2014, 11:24
Ambro, Pirlo i Gennaro byli wypaleni, to się zgadza, ale jednak byli ostoją dystyngowanego Milanu i za ich czasów raczej nie możliwe byłoby takie podejście do uzyskiwanych wyników jak jest teraz. Nie winię tu Gallianiego to raczej pomysł świętej pamięci Allegriego. Jak tak dłużej myslę to uważam, że to on jest głównie odpowiedzialny za ten burdel - główną winą Gallianiego była wiara w niego, a Berlu nie dawanie kasy.
0
rafal996
rafal996
15 marca 2014, 11:01
Protest popieram, bo bo nie wolno udawać, że nic się nie stało. Ale zadziwia mnie jego treść. Wracając do sprawy Ambro i Pirlo, serio to jest lekarstwo dla Milanu? Jeden i drugi grał u nas fatalnie od dłuższego czasu. Zgadzać się na warunki Pirlo, wiecznie kontuzjowanego, wypalonego gracza, który ostatni dobry mecz zagrał rok wcześniej i jeszcze gwarancji gry w pierwszym składzie? Toż to definicja gry za nazwisko i zasługi. Ambro w zasadzie to samo. Opanujmy się, nie chodziło o ich pozostanie, tylko zastąpienie piłkarzami podobnej klasy. Druga rzecz, to niekonsekwencja wobec Gallianiego. Dopiero co chcieli jego pozostania, przytomnie zauważając że miał związane ręce. Od tego czasu mieliśmy mnóstwo zmian w klubie, od zmiany trenera po transfery. Nadal z zerowym transferem Galliani ściągnął do klubu takich graczy, jak Rami i Taarabt (powiedzmy, że na razie bardzo udane ruchy), oraz zawodzący Honda, ale on miał pełne poparcie kibiców, wręcz prawie był przez nich wymuszony! Jedyną kontrowersją jest Essien, który nie gra ani źle ani dobrze, ale jeszcze raz zaznaczam, że za dużo darmowych opcji na tym poziomie to nie ma. Co jeszcze Galliani miał zrobić od grudnia, że teraz jest winny? Winny jest cały Milan, Galliani, Silvio i Allegri najbardziej. Ale rozumiem, że w momencie zwolnienia Maxa i przekonania Gallianiego do pozostania odkreślamy to grubą kreską i budujemy od nowa. Powiedzmy sobie, że punktem wyjścia był totalny burdel i trudno oczekiwać, że w dwa miesiące nastąpi radykalna poprawa. Należy wywierać nacisk, wyrażać niezadowolenie, żeby wiedzieli że mają pracować jeszcze ciężej. Absolutnie popieram zarzuty o za małe zaangażowanie piłkarzy, to akurat jest naprawdę skandaliczne. Natomiast co do zarządu, należałoby raczej nieustannie naciskać i przypominać, że po sezonie muszą zostać podjęte radykalne kroki. Niech tam siedzą i myślą, bo Milan potrzebuje kompleksowego planu i zdecydowanych działań.
0
foksik1506
15 marca 2014, 10:03
Po prostu kibice z CS nie potrafią zrozumieć podobnie z resztą jak ja, jak można przeprowadzać takie transfery i wiecznie mieć na wszystko 1 wymówkę. Liczę, że ten prostest przyniesie skutki. Nie zapominajmy, kto chciał, aby Galliani został...
0
prtx13
15 marca 2014, 09:59
A mi działalność CS się podoba - nie sa zbyt ekstremalni i ich opinie często są zrównoważone. Tak też jest w tym liście gdzie wyrazają zrozumienie brak drogich tranferów tym, że sytuacja gospodarcza się zmieniła. Jednocześnie dają wyraz niezadowoleniu z przeprowadzonych transferów (vide Matri) . Łatwo jest wszystko zradykalizować, ale zawsze jest to pewnego rodzju upraszczanie sprawy.
0
Hali1550
15 marca 2014, 09:58
Moim zdaniem to też nie jest wina aż tak wielka Gallianiego bo tak naprawdę co on może zrobić jeśli nie może dać pensji większej niż 3-4 mln a na piłkarzy ma po 5 mln :/
0
stasq_acm
15 marca 2014, 09:53
Curva Sud to miękkie faje. Nic się nie zmieni w tym maluczkim mylanie. Bojkot totalny, jak nie to nawet niech się nie ośmieszają.
0
Abyss
Abyss
15 marca 2014, 09:50
Spóźniona reakcja... Potrzebne są radykalne kroki. Można zacząć od protestu stadionowego. Istnieje cała masa narzędzi do pobudzenia działań zarządu.
0
prtx13
15 marca 2014, 09:47
Wydaje mi się, że ludziom z CS chodzi nie o samo odejście senatorów, ale to jak to ma się do polityki transferowej Milanu. Bo po co pozwolono odejść Pirlo a potem kupiono kogoś takiego jak Essien jaki to ma sens (wiem, że to trochę innego typu pilkarze) ?. To samo Nesta, a potem zostawienie Yepesa, ściąganie Zaccardo i innych półśrodków. Porównując zamianę Ibry na Balo to też nie wygląda to super korzystnie, bo co prawda jest on duzo młodszy, ale Ibra dawał gwarancję stałego poziomu gry jeszcze przez parę lat. Można by wymieniać wiele błędów transferowych.
0
gorylmagila
gorylmagila
15 marca 2014, 09:19
AG pewnie nawet na spotkaniu nie pojawił się. Co do odejścia dwóch seniorów to w końcu taki moment musiał nadejść. Tylko szkoda, że w takim stylu (Ambrosini)
0
arkadinho
arkadinho
15 marca 2014, 08:23
Chaos - według mojej interpretacji tego tesktu chodzi bardziej o wzorce życiowe a nie czysto piłkarskie umiejętności.
0
Chaos85
15 marca 2014, 06:51
Montolivo piłkarski wzorem do naśladowania? To już dziś ten 1 kwietnia w Italii ?
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się