SCUDETTO


WYMĘCZONY REMIS Z BENIAMINKIEM. CROTONE 1 - 1 MILAN

30 kwietnia 2017, 14:06, Presidente Aktualności
WYMĘCZONY REMIS Z BENIAMINKIEM. CROTONE 1 - 1 MILAN

Milan zalicza kolejną wpadkę i tylko remisuje z Crotone 1-1. Po pierwsze połowie na tablicy wyników widniał zaskakujący rezultat, 1-0 dla Crotone. Zaskakujący jeśli spojrzymy na pozycje w tabeli obu ekip, bo boisko pokazało coś zupełnie innego. Gospodarze byli bardziej aktywni, waleczni, ambitniejsi. Wyglądali na pikarzy mających cel - utrzymanie w Serie A. Tymczasem Rossoneri grali bez pomysłu, jakby ktoś ich zmusił do rozgrywania dzisiejszego spotkania. Pierwsza groźna akcja miała miejsce zaraz po rozpoczęciu, kiedy to z rzutu wolnego, podyktowanego za faul Cristiana Zapaty ,uderzali gospodarze, ale fenomenalnie w bramce spisał się Donnarumma. Po chwili ponownie musiał interweniować wyłapując dośrodkowanie z rzutu rożnego. Kolejne minuty upływały pod znakiem przewagi Rossoblu. Aż nastała 8 minuta. Piłka trafiła w pole karne Milanu, Trotta z łatwością przepchnął Zapatę i umieścił piłkę w siatce. Kibice na Stadio Ezio Scida oszaleli. Stracona bramka niestety nieobudziła Il Diavolo i nadal kontynuowali oni swoją bezbarwną grę. Zawodził praktycznie każdy. Skrzydła nie funkcjonowały, pomocnicy notowali kolejne straty bądź niedokładne podania, boczni obrońcy bardziej skupiali się na grze defensywnej aniżeli angażowaniu się w kontruowanie akcji. Odzwierciedleniem sytuacji Milanu była zachowania poszczególnych piłkarzy - irytacja Matiego Fernandeza, wyrzut z autu Leonela Vangioniego do rywala czy rozkładający raz po raz ręce Suso, który w całym meczu zaliczył sporą liczbę strat. Rossoneri mieli także sporo szczęścia. W 25 minucie Falcinelli podwyższył na 2-0, lecz arbiter dopatrzył się pozycji spalonej. W końcówce uaktywnił się Suso, który oddał dwa mocne strzały, lecz oba nie przyniosły bramki, ponieważ dobrze w bramce spisywał się Cordaz. W międzyczasie żółtą kartkę otrzymał Gerard Deulofeu za próbę wymuszenia rzutu karnego.

Druga połowa musiała być lepsza w wykonaniu gości i była, choć jej początek tego nie zapowiadał. Kolejne straty i w konsekwencji Trotta znalazł się w sytuacji pozwalającej podwyższyć prowadzenie, ale ponownie Donnarumma uratował kolegów przed stratą bramki, którzy wyglądali jakby wciąż jeszcze myślami byli w szatni. Na szczęście kilka minut później udało się doprowadzić do wyrównania. Dośrodkowanie w pole karne Crotone, Kucka wygrał pojedynek w powietrzu, zagrał w światło bramki a tam futbolówkę do bramki wcisnęli Zapata i Paletta. Jak pokazały powtórki, strzelcem bramki był ten drugi. Od tego momentu grała gości uległa poprawie. Zaczęli śmielej atakować, zepchnęli przeciwników do defensywy, przez co ci zostali zmuszeni do ograniczenia swoich zapędów. Efektem tego były dwie sytuacje, które mogły zakończyć się golem. Najpierw Lapadula, po efektownej akcji Deulofeu, mając przed sobą jedynie bramkę i obrońcę trafił w tego drugiego. Z kolei w 62 minucie strzał Kucki zatrzymał Cordaz. W Milanie zaczęły funkcjonować skrzydłowi mogący liczyć na wsparcie Calabrii czy Vangioniego. Ekipa z Mediolanu przeważała, lecz nie potrafiła tego udokomentować, brakowało dokładności, ostatniego podania. Tak też mijały kolejne minuty. Przed końcem regulaminowrgo czasu gry postanowił przypomnieć o sobie Trotta, który huknął zza pola karnego, lecz piłka minęła bramkę Donnarummy. Arbiter doliczył pięć minut. Z tego okresu odnotować trzeba trzy sytuacje. Pierwszą jest strzał Suso z powietrza po zagraniu Lapaduli, który jednak pewnie złapał Cordaz. Drugą faul Falcinellego na Hiszapnie na skraju pola karnego. Rzut wolny przyniósł jednak jedynie zamieszanie w szesnastce Crotone, które skończyło się wybiciem piłki. Ostatnią jest druga żółta kartka, a w konsekwencji czerwona, dla Juraja Kucki. Słowak tym samym nie zagra z Romą. Przed meczami z Empoli i Crotone kibice liczyli na zdobycz w postaci sześciu punktów, a tymczasem muszą zadowolić się jedynie jednym oczkiem. Walka o Ligę Europy staje się coraz bardziej wymagająca.

 

CROTONE (4-4-2): Cordaz; Rosi, Ceccherini( 70' Dussenne) , Ferrari, Martella; Rohden (80' Capezzi), Barberis, Crisetig, Nalini (54' Stoian) ; Falcinelli, Trotta

AC MILAN (4-3-3): Donnarumma; Calabria, Zapata, Paletta, Vangioni (90+1' Gomez); Kucka, Locatelli, Mati Fernandez (78' Ocampos) ; Suso, Lapadula, Deulofeu (86' Bacca) 

Bramki: 8' Trotta, 50' Paletta 

Żółte kartki: 20' Ferrari, 26' Crisetig, 90+4' Falcinelli, 24' i 90+6' Kucka, 43' Deulofeu

Czerwone kartki: Juraj Kucka za dwie żółte

Arbiter główny: Luca Banti

Miejsce: Stadio Ezio Scida (Crotone)

Transmisja: Eleven Sports



259 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pitsu54
2 maja 2017, 04:25
https://toni808typy.blogspot.com/ Kupon na dzis z kursem 100 dostepny ! Trafia kupony non stop i udowadnia to skanami ze swojej historii gry! autentyczne, polecam bo sam gralem ostani jego kupon !
0
Fushnikov
Fushnikov
1 maja 2017, 13:43
Swietna satyra
0
milan2002
milan2002
1 maja 2017, 11:23
Dobrze, że zapomniałem o tym meczu wczoraj. Tylko bym się zdenerwował bardziej, a tek to tylko się wkurzyłem gdy zobaczyłem wynik. Inter teraz ma dwa pojedynki z przeciwnikami niższej wagi natomiast my Atalantę i Romę. Zapewne stracimy to 6 miejsce i wtedy wszyscy będą liczyli na Lazio w 37 kolejce. Na koniec sezonu może się okazać, że będziemy mieli tyle samo punktów co Inter i wtedy to chyba rywale awansują do LE bo mają lepszy bilans bramkowy.
0
Rossoneri01
Rossoneri01
1 maja 2017, 10:20
Na szczęście Inter gra podobną padake co my, tylko że oni nie potrafią wygrać od bodajże 5 meczy, my "zaledwie" od trzech...
Jeśli nie dostaniemy się do Europy będziemy największymi frajerami w całej lidze.
0
Zielony2009
Zielony2009
1 maja 2017, 01:49
Ludzie opanujcie się z tym odpuszczaniem pucharów. Nie graliśmy tam już tyle lat i co nam to dawało w lidze?
Jeśli chcemy być poważnym klubem to w przypadku awansu do LE musimy zbudować na tyle szeroką kadrę, żeby walczyć na obydwu frontach. Żadnej prowizorki, żadnego odpuszczania. Byle jaki klub z Belgii czy Holandii może walczyć na 100% w lidze i pucharach, a my mamy odpuszczać?
I niech mi tylko ktoś na koniec sezonu napisze, że w sumie dobrze, że się nie dostaliśmy... Plują nam w twarz, a wy mówicie, że deszcz pada.
Jesteśmy Milanem, widzę, że wielu o tym zapomina.
4
Szulaj22
Szulaj22
1 maja 2017, 09:36
Jak nasi kopacze nie maja siły grać co 7 dni to jak sobie wyobrażasz grę co 3 dni?
0
Yabaye
Yabaye
1 maja 2017, 10:12
W pełni popieram. I mam na to nawet kilka racjonalnych argumentów:

1. Mamy młodych, ciekawych zawodników. Romagnoli, Gigi, Suso i tak dalej. Naszym celem jest gra w Lidze Mistrzów, ale dobrze byłoby zrobić młodym "chrzest" w Lidze Europejskiej. Aby nam nie spuchli w najważniejszych meczach.

2. Na dniach rozpocznie się okno transferowe. Obecność nawet w Lidze Europy to dobry argument za Milanem zarówno dla tych, którzy już są ( Gigi, Romagnoli) jak i potencjalnych nabytków.

3. Faktycznie wpływy z LE są mniejsze, ale zawsze to coś - idealny balans dla ostatnich podwyżek naszych topowych zawodników.

4. Ten zespół musi się nauczyć grać co 3-4 dni. Jeśli chcemy uczestniczyć w Lidze Mistrzów to trzeba mieć wybiegany, gotowy zespół.

5. W Lidze Europejskiej trafiają się klasowe, solidne zespoły. Fakt, że to nie jest Real czy Bayern, ale wizja ewentualnej gry z Manchesterami to doskonały papierek lakmusowy i test czy Milan osiągnął już europejski poziom ( a przecież nie osiągnął)

6. Dla Milanu kolejny rok taplania się we własnym, włoskim sosie może tylko pogłębić degręgoladę i stagnację. Z tego trzeba się jak najszybciej wyrwać, nawet w Lidze Europejskiej.

7. Końcówka tego sezonu to ostateczna weryfikacja posiadania jaj przez piłkarzy Milanu. Mija kolejny sezon liczenia punktów, kalkulowania, porównywania, "wyciągania wniosków" i "niedopuszczania do wpadek". Teraz my mówimy "SPRAWDZAMY" i Montella z ekipą muszą wyłożyć swoje karty na stół.

8 ( to taki na zakończenie). Może najwyższy czas, abyśmy sobie nasz Milan pooglądali dwa razy w tygodniu? Miło jest wrócić do wyjazdów do Niemiec, Anglii, Hiszpanii w ramach meczów o coś. To już się zrobiło przykre i nudne, że w trafiają nam się takie sportowe rarytasy jak Empoli-Crotone-Palermo-Sassuolo i nagle cały miesiąc gramy na peryferiach o złote kalesony.
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 kwietnia 2017, 21:54
Ja jak się okazało miałem dzisiaj szczęście być w pracy. W przerwie na chwile włączyłem w 86min, patrze 1-1, zbliżenie kamery - Ocampos. Wtedy pomyślałem cytując klasyka "Panie, to je....". Nie rozumiem w czym ten paralityk jest lepszy od Hondy.
Co do meczu to wynik spodziewany, Crotone wciąż szansę ma więc wiadome było że się postawią. Z Romą i Atalantą zapewne zdobedziemy więcej pkt niż z Empoli i Crotone...
0
dejtfid1899
dejtfid1899
30 kwietnia 2017, 22:36
Ja coraz bardziej mam wrażenie że Viola i Inter nie chcą tracić sił w LE bo zważywszy na to że pod względem sportowym LE jest mizerna i pod względem kasy też to lepiej iść na czysto w przyszłym sezonie po 4 miejsce i zagrać w CL podczas gdy inni będą musieli grać na kilka frontów. Sam chyba wolę olać LE kosztem lepszego miejsca w Serie A.
0
olotek2
olotek2
30 kwietnia 2017, 22:41
Też nie rozumiem kto to jest ocampos . Zgadzam się że z 2 kolejnych meczach zdobędziemy więcej punktów. Może mnie wyśmieją ale uważam że po meczu z Atalantą będziemy przed nimi
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 maja 2017, 00:20
Prędzej urwiemy punkty Romie niż Atalancie.
0
zbylon
zbylon
30 kwietnia 2017, 21:42
Inter do przerwy w dupę z Napoli. Jeszcze powiększymy przewagę :)
0
dejtfid1899
dejtfid1899
30 kwietnia 2017, 18:42
Może lepiej odpuścić puchary w przyszłym roku, nie chodzi mi o to, że będziemy się kompromitować.. tylko o to, że będą zawodnicy niepotrzebnie się męczyć i zostawiać sporo zdrowia na boisku. Jeśli dobrze zaczniemy mercato i Montella zgra nową ekipę to lepiej jest walczyć za rok o 4 miejsce bo kasa z CL ma być dużo wyższa niż obecnie i to będzie dla każdego klubu duży napływ gotówki. Dziś widziałem zlepek piłkarzy na boisku, ale to wciąż Milan Berlusconiego.. Moje oczy momentami krwawiły szczególnie podczas dominacji Crotone nad nami. Cóż czekam na Inter Napoli, Nerazzurri na pewno zagrają lepiej niż My dzisiaj i może ten mecz uratuje ten weekend pod względem sportowym, chociaż spotkanie Roma Lazio też wyglądało fajnie, tylko sędzia niepotrzebnie go psuł.
2
magneto
magneto
30 kwietnia 2017, 20:25
Montella tak zgrał piłkarzy, że jak Suso jest bez formy to cały zespół również. Piłka do Suso i niech się martwi co zrobić.
0
olotek2
olotek2
30 kwietnia 2017, 22:44
Co to za logika dziwna a jak za rok będą w CL optymistycznie zakładając to będą się mniej męczyć w tych meczach
0
dejtfid1899
dejtfid1899
1 maja 2017, 08:41
olotek2
Nie. Ale kasa będzie o wiele większa, a obecnie LE to porażka jak dla mnie. Większość mocnych ekip i tak nie podchodzi do tego na poważnie co widać po wynikach.. Dla niektórych LE stała się "turniejem pocieszenia". Poza tym jeśli wzmocnimy I zespół to i tak nadal nie mamy ławki rezerwowych i znów wypadnie paru ważnych zawodników jak Bonaventura czy Romagnoli i jak chcesz oglądać Zapatę - Palettę przez pół sezonu to nie wiem czy skończymy go na 10 miejscu. Każda ekipa z szansami na CL zepnie d**ę za rok zobaczycie. Teraz nikt o tę LE nie walczy, bo niby po co Viola czy Inter mają się o nią bić, skoro i tak kasa marna, a sparing z Zorią Ługańsk czy Apoelem albo innym Kransodarem możemy zagrać przed sezonem ;) Jak widzę Milan w tym sezonie na tym stadium rozgrywek to nie wyobrażam sobie żebyśmy za rok grali z taką intensywnością w LE i Serie A o dobre wyniki i je osiągnęli. Szkoda czasu i sił zespołu na takie puchary.
0
onxalph
onxalph
30 kwietnia 2017, 18:22
ostastnio strasznie cieniujemy, nastepny mecz tez mamy dziekowac za remis ???
0
Ucash333
Ucash333
1 maja 2017, 01:08
O TAK! W tej formie? Z pocałowaniem ręki!
1
ACstach
ACstach
30 kwietnia 2017, 18:11
No bobra... Czyli następny mecz to kolejny mecz z cyklu "nie ma miejsca na błędy". I tak do końca matematycznych szans na puchary.
1
FanatykACM
FanatykACM
30 kwietnia 2017, 17:43
Remis jak porażka... Z taką grą to lepiej żeby nie grali w tej LE... FORZA MILAN !
1
luca8282
luca8282
30 kwietnia 2017, 17:39
Gigio- super że go mamy - najlepszy
Vangioni- nie wiem dlaczego nie grał wcześniej (grał tam jakiś słup ostatnio) - coś się działo w końcu w ofensywie
Zapata- tragedia taki stary i duży chłop żeby tak się dać zrobić przy pierwszej bramce :( Słabiutko
Paletta- wepchnął bramkę prawdopodobnie jedyny plusik - ale straszna bomba w obronie nigdy nie wiadomo co zrobi,.
Calabria- chyba drugi najlepszy po Gigio - niecha gra jak najwięcej
Locatelli- na pewno nie gorzej niż Sosa rachunek jest prosty niech się rozwija i gra jak najwięcej
Mati- dawno nie mieliśmy takiego pomocnika - potrafi jednym ruchem zrobić 3 przeciwników niestety dzisiaj tylko przebłyski i walenie głową w ścianę ale bardzo dobrze że jest może w końcu coś odpali super
Kucka- tragedia jest w bardzo słabej formie przewraca się ciągle - ten tatuaż nowy chyba związał mu jaja - ale z kolej miał asystę za to nie wiem czy mu się należy pół plusa :/
Suso- zaraz po Matim jedyny który umie grać w piłkę robi dużą różnice - gdyby był mocniejszy fizycznie na pewno nie grałby u nas :(
Lapa- dużo zdrowia zostawił na boisku - jest bardzo słaby technicznie (ale lepszy od Bacci który nie wiem co robił od tylu lat na treningach chyba jedynie ćwiczył bezmyślne strzały na pustą bramkę) - bardzo waleczny miałby asystę gdyby Suso był ciut silniejszy.
Deulofeu- niestety linia pochyła już zauważyłem to z Empoli - niestety bardzo obniżył zaangażowanie i gra bardzo przeciętnie i irytująco - nie umie znaleźć sobie miejsca (nie wiem może to wina Montelli) miota się nie dostaje podań jak dostaje to go nie ma tam gdzie powinien być. Podsumowując wypromował się u nas i to jest na tyle - jedzie na tym ale nie dojedzie daleko :(
Edytowano dnia: 30 kwietnia 2017, 17:48
3
Woolfik92
Woolfik92
1 maja 2017, 12:18
Zgodzę się ze wszystkim oprócz z twoją opinią o Locatellim. Zagrał wczoraj po profesorsku, nie notował strat, pewnie rozgrywał piłkę i nawet po długich wybiciach, mając na plecach przeciwnika potrafił skleić piłkę i ograć rywala. Śmiało mogę stwierdzić, że w takim wieku, ani Pirlo, ani żaden Modric nie grali z taką klasą. Oczywiście zdarzają mu się gorsze występy ale wczoraj mi strasznie zaimponował.
1
luca8282
luca8282
1 maja 2017, 20:20
Tak naprawdę jest już jakieś małe podobieństwo do Pirlo w grze Locci - bardzo fajnie krótko trzyma piłkę przy nodze wczoraj zagrał bardzo poprawnie - ale pewnie i tak wróci na ławę i zobaczymy Sose z Romą :(
0
30 kwietnia 2017, 17:35
Myślę, że mimo fatalnej serii Interu i tak skończymy sezon niżej niż Nerazzurri... Jeszcze Viola nas przegoni... Forza Milan!
1
Ginevra
Ginevra
30 kwietnia 2017, 18:08
No nie wiem.. Viola, która przegrywa 0-2 z Palermo, chyba też nie jest zainteresowana pucharami... Jeśli Inter dziś pokona Napoli, to może w siebie ponownie uwierzyć, ale Napoli po porażce Romy zwietrzyło znowu szanse na 2. miejsce.
Edytowano dnia: 30 kwietnia 2017, 18:23
0
Muniek987
Muniek987
30 kwietnia 2017, 17:34
Na rome wychodzimy takim składem i wygrywamy
Donnarumma
Calabria-romek-gomez-vangioni
Deulofeu-honda/sosa-matii-suso
Lapadula-Bacca/citroen
Jakaś odmiana i mat taktyczny
0
Szulaj22
Szulaj22
30 kwietnia 2017, 18:08
Montella nie lubi Hondy i mimo że Japończyk dałby więcej niż Ocampos który jest tylko osłabieniem to Montella dalej na niego stawia.
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
30 kwietnia 2017, 17:30
Nikogo już nie będę bronił procz Gigiego... Tu potrzebne są wzmocnienia od podstaw.. To nie nadaje sie nawet na rezerwy...
0
30 kwietnia 2017, 17:29
Z pustego i Salomon nie naleje... Allegri to świetny trener, ale jak miał w Milanie "szrot" do dyspozycji w sezonie 2013/2014, to lepiej niż jest za Montelli nie było...

Co do wyniku meczu, to jest mi on obojętny. Kolejny raz mamy fatalną rundę wiosenną w wykonaniu Milanu. Prawdę mówiąc wcale nie zależy mi na awansie do LE, którą zapewne i tak potraktowalibyśmy po macoszemu jaki Inter w tym sezonie, albo my w sezonie 2008/2009... Z niecierpliwością czekam na letnie mercato. Mimo wszystko Forza Milan!
0
Zielony2009
Zielony2009
1 maja 2017, 01:51
Odpadliśmy wtedy jak frajerzy dając sobie wbić 2 gole u siebie.Po za tym tamten Werder był niezły, ten Diego tam wtedy wymiatał.
0
Marosso
Marosso
30 kwietnia 2017, 17:26
Zastanawia mnie czym podpadł Honda przecież ostatnio jak wszedł na pare minut to wniósł sporo ożywienia a jak widzę wchodzącego Ocamposa to no chciałby ale nie można o nim nic pozytywnego powiedzieć
0
ACstach
ACstach
30 kwietnia 2017, 17:28
Rzeczywiście Honda coś pokazał w przeciwieństwie do zawodnika z Genui. Jak widzę Ocamposa to mi się nóż w kieszeni otwiera... W sumie to nie tylko na jego widok.
0
30 kwietnia 2017, 17:26
Hmm, od kilku kolejek włoska liga ma podejrzane wyniki. Korupcja.
1
Mieszko
Mieszko
30 kwietnia 2017, 22:45
no wlasnie...te wyniki sa szokuj?ce! ja wiem ze Crotone si? broni przed spadkiem, ja wiem ze my nie mamy zbyt wielu atutow ale do cholery jasnej skads ta roznica punktowa miedzy nami a Crotone si? wziela! czy oni maja przykaz:panowie grajcie tak zebysmy za rok nie grali w LE?!!!
to jest dla mnie szokuj?ce i niewyt?umaczalne! na poczatku by?em zly na zone ze mi jakies zadania zlecila w trakcie meczu, ale teraz nie zaluje :(
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
30 kwietnia 2017, 17:21
Donnarumma
Conti Romagnolli De Vrij Kolasinac
Veratti Alcantara
Bernandeschi Fabregas Deulofeu
Belotti
1
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
30 kwietnia 2017, 17:29
Hahaha...
Nie.
6
nicram84
nicram84
30 kwietnia 2017, 17:30
Mam nadzieję że ten skład to Twoja skryta fantazja a nie realne podejście. Przypominam przyjacielu, że na transfery klub przeznaczy może 100mln a nie 500mln. A w twoim wydaniu środek pomocy przekracza zdecydowanie hajs jakim będzie dysponował klub nie wspominając o innych zawodnikach.
1
Presidente
Moderator Presidente
30 kwietnia 2017, 17:34
Nie, bo sprowadzenie ich to za duży koszt, a pieniądze zabijają ducha futbolu :)
4
krisss811
krisss811
30 kwietnia 2017, 17:35
chyba CI nie wystarczy te chińskie 100-1500 mln które mają być przeznaczone o ile bedą
1
Woolfik92
Woolfik92
30 kwietnia 2017, 17:20
Fiorentina i Inter frajerzą równie dobrze. Najlepiej to niech gra w tych pucharach drużyna z 9 miejsca bo 6,7 i 8 to parodia (Milan,Inter,Viola)
2
ACstach
ACstach
30 kwietnia 2017, 17:20
Przybiłbym pieczęć pod tym wnioskiem:D
1
ACstach
ACstach
30 kwietnia 2017, 17:18
Z takimi przeciwnikami powinniśmy już pić koktajle na miejscu dającym gre w LE. No ale po co jak można przesrać z Empoli i zremisować z Pescarą i Crotone (??? wtf ???). Teraz Roma i wyjazd do Bergamo. R.I.P.
Edytowano dnia: 30 kwietnia 2017, 17:19
0
30 kwietnia 2017, 17:16
Tak jak wspominałem, nie zależy mi już na awansie Milanu do LE a ten mecz tylko mnie w tym utwierdził... Szkoda, że przez ostatnie kilka sezonów (może prócz zeszłorocznego finału Coppa Italia) dla Milanistów emocje sezonu kończą się wczesną wiosną...
0
Szulaj22
Szulaj22
30 kwietnia 2017, 17:19
Patrząc jakich transferów dokonywał Milan to sezon się dla nas kończył jeszcze przed rozpoczęciem rozgrywek :D
2
nicram84
nicram84
30 kwietnia 2017, 17:14
Jak w trzech meczach z najsłabszymi drużynami w lidze można zdobyć 2 pkt? Tym bardziej że wszystkie zespoły grały od kilku kolejek po Milan.
Z taką grą to Roma i Atalanta nas zjedzą. Już się nawet nie ma co łudzić że zagrają w LE bo w sumie to na nią nie zasługują patrząc jak gra Atalanta i Lazio. Montella ten taktyk od siedmiu boleści robi pierwszą zmianę w 78min ściągając jednego z najlepszych zawodników na boisku Matiego i mało tego wprowadza mega słabego Ocamposa, wszystko to sprawia wrażenie jakby celowo nie chcieli grać w pucharach. Jak dla mnie w oknie transferowym połowa składu jest do wymiany.Na obronę tego zespołu patrzeć nie można. Cała gra uzależniona od Suso, zero kreatywności i pomysłu. Mam nadzieję ze poza De Sciglio odejdą takie wirtuozy futbolu jak Zapata Vangioni Bertolacci,Sosa,Ocampos,Gomez i 5 innych.
0
Szulaj22
Szulaj22
30 kwietnia 2017, 17:13
Po co walczyć w grupie Le o 4 miejsce jak można skupić się na lidze a dodatkowo możemy się skompromitować w eliminacjach przegrywając np. z klubem z Polski.
1
Zielony2009
Zielony2009
1 maja 2017, 01:55
To lepiej w ogóle nie wychodzić na boisko, w końcu my z każdym możemy się skompromitować...
Co nam dawało skupienie na lidze w ostatnich latach? Oni nigdy nie są skupieni dłużej niż 2 tygodnie. Tu trzeba poprawić mentalność drużyny, a nie głaskać po główce.
0
Szulaj22
Szulaj22
1 maja 2017, 09:33
Milan jest najbardziej pokrzywdzonym klubem świata bo żaden inny klub nie tak ciężkiego kalendarza jak Mediolańczycy 38 ciężkich meczów.
0
Muniek987
Muniek987
30 kwietnia 2017, 17:12
Sędzia powinien sedziowac klasę B. Tuman.
Gigio-solidnie
Vangioni- lepiej niż mds. Chyba będzie miał kontuzję, kostki
Zapata- dzięki za straconą bramkę, sygnalizowanie spalonego zamiast biegnięcie za zawodnikiem, tak jak mówiłem wcześniej pożegnać po sezonie, bo to nie jest poziom serie a
Paletta- pożegnać po sezonie, w niczym z zapata nie są lepsi od Gomeza
Calabria-jeden z trzech którym się chcialo
Locatelli-masa nie dokładnych podan, zagrania byle gdzie, poziom gry serie B
Mati- najlepszy pomocnik
Kucka- czerwo to podsumowanie jego występy
Suso-powinien posiedzieć na ławce, po co on dośrodkowuje i strzela jak nie umie
Lapa-najlepszy nasz zawodnik w tym meczu, miał by 2 asysty, gdyby koledzy potrafili grać, szczególnie tą drugą jak podał genialnie do Suso, tylko ten podał bramkarzowi
Deulofeu- i to by było tyle jego dobrej gry i nas, rozgryzli go jak meneza, nie zasymuluje już w polu karnym, bo już nikt nie chce to daj, bo myślą że symuluje. Poważnie zastanowił bym się czy warto wykupowac zawodnika który jest tylko szybki
Ocampos- bez komentarza
Bacca- nic nie pokazal
Gomez- za krotko, to on powinien grać z romagnolim
Środek pola i nas nie istnieje, dlatego nie mowilbym ze to wina montelli, nie ma czym grać poprostu, deulofeu i Suso się skonczyli. trzeba wstrząsu, ale montella nie ma jaj, jak sinisha aby postawić na młodych cutrone itp
Edytowano dnia: 30 kwietnia 2017, 17:14
2
ACstach
ACstach
30 kwietnia 2017, 17:15
Co do sędziego to lepiej obejrzyj mecz Roma - Lazio. Wtedy ten z Crotone - Milan okaże się MISZCZEM w swoim fachu^^
2
luca8282
luca8282
30 kwietnia 2017, 17:06
Lepiej dla LE na razie żebyśmy tam nie grali :) Po wzmocnieniach niech się ten skład zgra i wtedy próbujmy walczyć w pucharach.
2
Gol
Gol
30 kwietnia 2017, 17:05
W takich spotkaniach akurat wychodzi brak pomocy, nie wiem za co tutaj winić trenera, no ale jak wiatr zawieje...

Prawda jest taka że 3 ostatnie kolejki to w naszym wykonaniu katastrofa, nie potrafimy wykorzystać stwarzanych sytuacji i przegrywamy mecze na własne życzenie z jednymi z najsłabszych drużyn w lidze, bo nie oszukujmy się remis z Crotone to dla nas w tej chwili porażka która może nas nawet kosztować nawet miejsce w Europie.

Dodatkowo kilku zawodników już nie wyrabia kondycyjnie, a kolejnym kilku nie zależy bo wiedzą że i tak w "nowym" Milanie nie będzie dla nich miejsca.

Mieliśmy autostradę do LE, a teraz sytuacja może się mocno skomplikować.

PS. Niech się tam niektórzy na dole i niektórzy na górze mocno zastanowią co piszą. Rozumiem że emocję te sprawy, ale to już jest aż śmieszne że po każdym gorszym spotkaniu wywalają pół kadry razem z trenerem.

Jak już czytam że Deulofeu to w sumie jest tylko szybki to... ręce opadają naprawdę.
Edytowano dnia: 30 kwietnia 2017, 17:17
2
Szulaj22
Szulaj22
30 kwietnia 2017, 17:06
To tylko pokazuje jakie pokraki grają w tym klubie.
0
karp_fso
karp_fso
30 kwietnia 2017, 17:17
Ja tam się zgadzam - tu Montella nie miał za bardzo co zrobić. Z takimi piłkarzami lepi co się da.
1
luca8282
luca8282
30 kwietnia 2017, 17:04
Dzisiejszy mecz pokazał tak naprawdę gdzie jest nasze miejsce czyli pierwsza 10 - także nie ma co się tym meczem denerwować. Crotone pokazało w pierwszej połowie, że jest w mega gazie także wynik mnie satysfakcjonuje. Zagraliśmy naprawdę super 2 połowę - to nie była powtórka meczu z Empoli
0
Szulaj22
Szulaj22
30 kwietnia 2017, 17:05
Chyba druga dziesiątka :)
2
luca8282
luca8282
30 kwietnia 2017, 17:08
Może ciut więcej niż 10 :)
0
Gattuso28
Gattuso28
30 kwietnia 2017, 17:03
Znowu pięknie nasze panienki zagrały.Jutro ujrzymy wywiad jednego z naszych geniuszy,ze znanym nam tytułem:"Nie ma już miejsca na błędy"
Moim zdaniem jeśli nie dostaniemy się do LE to razem większością szrotu powinien odejść Montella.
3
karp_fso
karp_fso
30 kwietnia 2017, 17:00
Jakbyśmy w 1 rundzie grali, tak jak teraz gramy w 2 to byśmy byli koło 10-12 miejsca. Tragedia, wypadło kilku kluczowych graczy (Bona, Abate, Romagnoli wcześniej Montolivo, który grał jak grał - ale i tak radził sobie lepiej niż Locatelli) i gramy gówno. Ten zespół nie ma ławki. W tym zespole zostać mogą jedynie Donnarumma, Romagnoli, Abate, Paletta, Antonelli, Bonaventura, Suso (ale potrzebuje zmienników), Deulofeu (tak jak Suso) i Lapadula na ławę. Reszta nadaje się co najwyżej na głęboką rezerwę (choć od biedy Bertolacci jakby się nie łamał mógłby być niezłym rezerwowym), albo na wypożyczenie (Calabria, Loca, Plizzari).

D R A M A T
0
Szulaj22
Szulaj22
30 kwietnia 2017, 18:03
AC Dramat
0
ACstach
ACstach
30 kwietnia 2017, 16:59
Super końcówka kalendarza mówili:D Będziemy wygrywać mówili:D

No comment Milan. Komentatorzy mówili, że to był niesamowity mecz. Z której strony?

No ale to przecież Miha był do chrzanu... Przypominam, że jak odchodził to mieliśmy miejsce w LE. Ja do samego Montelli zbyt dużo nie mam. Problem jest gdzie indziej i mam nadzieję, że po tym sezonie zniknie wraz z wieloma piłkarzami.
1
Fanatic
Fanatic
30 kwietnia 2017, 16:57
W ostatnich 3 meczacj zdobylismy 2 pkt na 9 mozliwych, troche kiepski ten bieg do europy. Montellausi zmienic mentalne nastawienie tych zawodnikow zebysmy to my wychodzili na mecz i zaczynali grac a nie nasi wychodza i klepia z bramkarzem, truchtaja i mysla o "niebieskich migdalach"
0
matten
matten
30 kwietnia 2017, 16:56
Bez paniki, Fiorentina przegrała, Inter pewnie też przegra z Napoli, więc w tabeli status quo.
0
landik
landik
30 kwietnia 2017, 16:58
Jak inter przegra to powiększymy przewagę do 3 pkt
3
ACstach
ACstach
30 kwietnia 2017, 16:58
Zawsze liczymy na innych, sami dajemy dupy. Wiadomo ja kto się kończy.
5
jasiom22
jasiom22
30 kwietnia 2017, 17:04
Tyle że następny mecz gramy z Romą, a kolejny z Atalantą.. ja bym się bardziej zastanawiał nad tym czy inter wyprzedzi Milan w tej, czy w następnej kolejce... to w tych dwóch spotkaniach przegraliśmy miejsce LE, nie w kolejnych... gdyby nie spartaczyć dziś to jeszcze była by szansa małego finału o piąte miejsce z Atalantą.. teraz... to już musiałby wydarzyć się cud...
3
matten
matten
1 maja 2017, 08:53
Panowie, jesteście zbytnimi pesymistami. Przed nami prawdopodobna strata punktów z Romą, ale z Atalantą można powalczyć o remis, a dwa pozostałe spotkania powinny skończyć się naszym zwycięstwem. Jasne, sytuacja w tabeli wyglądałaby dużo lepiej, gdyby w dwóch ostatnich meczach udało nam się zdobyć komplet punktów, ale nie ma co pomstować na rzeczywistość :)
0
jasiom22
jasiom22
1 maja 2017, 14:13
"dwa pozostałe spotkania powinny skończyć się naszym zwycięstwem" ... nie strasz.. ;-p
0
Michelangelo
Michelangelo
30 kwietnia 2017, 16:56
W tych niby łatwiejszych meczach zdobyliśmy 1 pkt , teraz zaczynają się dwa ciężkie pojedynki , z taką grą nie wróżę dobrych wyników . No ale Milan potrafi się mobilizować na tych silniejszych , więc jeszcze nic straconego .
2
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
30 kwietnia 2017, 17:36
Fajnie sie czyta kogos z chlodnym rozumem.
2
jasiom22
jasiom22
30 kwietnia 2017, 16:55
Żegnaj, Europo! ...tracimy 2 punkty z Crotone po stracie 3 punktów z Empoli! grazie Montella!
0
magneto
magneto
30 kwietnia 2017, 16:55
Montelli podziękować po sezonie.
2
Zirytowany
Zirytowany
30 kwietnia 2017, 16:57
Problem w tym ze on nie ma kim gra?, zbieranina przypadkowych kopaczy bez ambicji.
2
krisss811
krisss811
30 kwietnia 2017, 16:59
zgadzam się że to zbieranina ale w wielu spotkaniach Montella pokazał że umie ich ogarnąć
2
luca8282
luca8282
30 kwietnia 2017, 17:01
Dokładnie dzisiaj niestety zagrał nasz najlepszy skład - Także Montella nic nie jest winny
0
magneto
magneto
30 kwietnia 2017, 17:03
Tylko jakim cudem pomoc Crotone zagrał lepiej skoro ma też zbieraninę zwykłych średniaków?? Dlaczego nie gra Honda skoro po wejściu z Empoli zrobił więcej niż Sosa przez cały mecz?? Dlatego, że trener Montella go nie lubi?? W dupie mam jego sympatie, powinni grać ci co są w dobrej dyspozycji. Co na boisku robił Kucka??? Poza zgraniem piłki do Paletty same straty i idiotyczne zagrania.
0
Zirytowany
Zirytowany
30 kwietnia 2017, 17:07
Crotone jest slabe kadrowo ale ambicji im nie brakuje, Montella zwyczajnie nie ma kim gra?, takie s? fakty... od kiedy kibicuje Milanowi to nie pami?tam tak slabej kadry.
0
luca8282
luca8282
30 kwietnia 2017, 17:11
Najsłabszy boisku Kuco ma asystę i o mało nie miał bramki - to był jakiś paradoks w tym meczu. Poślizgnął się np. na piłce jak dziecko które dopiero nauczyło się chodzić. Nasz największy wojownik a padał dzisiaj jak mucha przy każdym starciu - piłka to specyficzny sport :)
0
luca8282
luca8282
30 kwietnia 2017, 17:13
Honda niestety jest całkowicie poza rytmem meczowym - nie wytrzymałby ciśnienia mógł wejść w końcówce ale wszedł Ocampos :)
0
jasiom22
jasiom22
30 kwietnia 2017, 17:53
Dobry trener by z tych zawodników wyciagnął więcej, Montella nie ma pomysłu na grę.. długa do skrzydłowych... w kontekscie "nie ma kto grać" - przecieć Deulofeu i Ocampos to zawodnicy wybrani przez Montellę.. jeden wypalił i sie od niego uzaleznilismy, a drugiego Montella forsuje kosztem wyników.. bo kto by się dzis spodziwał Ocamposa?! Montella jest przeciętnym trenerem. Niestety. Dobrym na począte, gorszym na koniec.. sezonu.. własnie przegraliśmy miejsce o LE.. z Pescarą, Empoli i Crotone.. można hejtować poszczególnych piłkarzy, ale padakę bez pomysłu grał cały zespół, który był (nie)przygotowany do tych spotkań przez trenera Montellę..
0
DarthImpaler
DarthImpaler
30 kwietnia 2017, 16:55
Moje oczy krwawią. Tego się nie da oglądać. Nie zasługujemy na LE z taką grą.
3
karp_fso
karp_fso
30 kwietnia 2017, 16:54
Wstyd.
0
krisss811
krisss811
30 kwietnia 2017, 16:54
no i podsumował dzisiejszy występ drużyny
0
stary_boss
stary_boss
30 kwietnia 2017, 16:53
ale dno i wodorosty, tragedia i tyle nie zasługujemy na puchary z taką grą to będzie pośmiewisko na całą Europę
1
Buhh
Buhh
30 kwietnia 2017, 16:53
Brawo Kucka!! Brawo!! Piękne zakończenie meczu.
0
Zirytowany
Zirytowany
30 kwietnia 2017, 16:53
Pescara, Empoli, Crotone = 2 pkt, tyle na temat gry w Europie... tylko rewolucja kadrowa w lecie moze cos zmienic.
2
krisss811
krisss811
30 kwietnia 2017, 16:57
moim zdaniem oni po prostu nie chcą grać w LE, to wcale nie bardziej opłacalne niż tourne po Azji na które mają już zakontraktowane mecze. powtarza się sytuacja z tamtego roku.
0
ACstach
ACstach
30 kwietnia 2017, 16:52
Kucka haha co za bałwan! Stracił i czerwo.
Edytowano dnia: 30 kwietnia 2017, 16:53
0
Marcin1995
Marcin1995
30 kwietnia 2017, 16:52
W tych 2 meczach mieliśmy obowiązek zdobyć 6 pkt zdobēdziemy 1 tragedia
1
jasiom22
jasiom22
30 kwietnia 2017, 16:51
******* Montellę... moja cierpliwość do niego po tych dwóch ostatnich spotkaniach się wyczerpała.. dużo dobrego zrobił, i to zniwelował. Można się wyżywac na poszczególnych piłkarzach, ale cały zespół gra padakę z drużynami z dna tabeli. Nie ma pomysłu na grę...źle przygotowani piłkarze, stałe fragmenty żadne, zmiany niewykorzystywane... ile można, te sam błędy robić...? ehh...
0
Cervusius
Cervusius
30 kwietnia 2017, 16:48
Złe albo zbyt późne zmiany
0
karp_fso
karp_fso
30 kwietnia 2017, 16:48
Oho, gramy trójką ŚO. Brakuje Romagnolego, który jest naszym jedynym ŚO który wyprowadza piłkę i potrafi wesprzeć pomoc.
0
stary_boss
stary_boss
30 kwietnia 2017, 16:47
no tak super zmiana
0
Woolfik92
Woolfik92
30 kwietnia 2017, 16:47
Jest Gomez! Walczymy o utrzymanie!
0
Woolfik92
Woolfik92
30 kwietnia 2017, 16:45
Vangioni bezmyślny strzał, szkoda piłki.
0
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się