SCUDETTO


Sky: Milan gotowy zaproponować 80 milionów za Belottiego

1 czerwca 2017, 20:56, Presidente Aktualności
Sky: Milan gotowy zaproponować 80 milionów za Belottiego

Sprowadzenie napastnika jest jednym z priorytetów tego lata. Pierwszym wyborem pozostaje Alvaro Morata, ale jak podaje Sky, w Milanie starają się trzymać rękę na pulsie także w przypadku Andrei Belottiego. Zdaniem wyżej wymienione stacji, Rossoneri są gotowi zaproponować Torino aż 70 milionów euro plus dodatkowe 10 milionów w bonusach za młodego Włocha. Niewykluczone także, że zdecydują się do oferty dołączyć jednego ze swoich zawodników. La Stampa w tym kontekście wymieniała dzisiaj M'Baye Nianga, Gianlucę Lapadulę lub Andreę Bertolacciego. Urbano Cairo jednak twardo obstaje przy swoich żądaniach  - 100 milionów euro.



51 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
magneto
magneto
2 czerwca 2017, 10:48
Nie miałem zbyt wielu okazji, żeby oglądać mecze Torino ale można prześledzić w skrócie bramki i asysty Bellotiego. To nie jest typ zawodnika, który sam potrafi coś zrobić. A nam taki zawodnik nie koniecznie jest potrzebny i to jeszcze za tak ogromne pieniądze. Technicznie też nie jest jakiś rewelacyjny i pod tym względem Morata jest od niego lepszy. Większość swoich bramek strzelał z piątego metra lub dobijając strzały kolegów. Dobrze gra głową ale Morata też.
Obiektywnie patrząc to lepszym rozwiązaniem byłby jednak Hiszpan.
1
Zbanowany x2
Zbanowany x2
2 czerwca 2017, 09:23
brac morate. cairo to kolejny nadety wloski prezesik ktory mysli ze prowadzi supermarket a nie warzywniak.
2
mrkojiro
mrkojiro
2 czerwca 2017, 08:42
Zaczynamy szastać kasą na prawo i lewo.. Nie tędy droga. Koleś nie jest wart więcej niż 40-50 baniek bo:
- zagrał tylko jeden dobry sezon
- nie grał w innej lidze
- nie grał w lepszym klubie niż Torino
- nie posmakował nawet meczu o dużą stawkę

... a my go traktujemy jako megagwiazdę, już oszlifowany diament, który będzie dla nas wygrywać mecze.. Może taki będzie. A może nie. Inwestycja zagadka.
2
Rafalzki
Rafalzki
2 czerwca 2017, 09:24
dokładnie to samo pisałem na początku całego zamieszania z jego transferem... jota w jotę, popieram Twój wpis.
1
skoropian
skoropian
2 czerwca 2017, 08:23
Lepiej wydać taką kasę na Bello niż błagać Gigio o kontrakt. Niech szczeniak posmakuje dorosłej piłki poza Italią. Legendą ACM i tak już nie zostanie.
0
adamos
adamos
2 czerwca 2017, 08:40
Gigi nie jest winien główną przyczyną jest gruby Rio, który mąci chłopakowi w głowie i chce na nim kasę trzepać bo tylko teraz on mu został jako główne źródło utrzymania (Pogba sie nie ruszy z MU, Zlatan leczy kontuzje i nie podpisał z honoru kontraktu, Balo to szrot jak go ktoś kupi za 2 mln będzie dobrze, Jack ma już nowy kontrakt, więc pozostaje Gigi mu tylko). Jak chce żeby go Milan sprzedał to niech szuka klubu ktory wyłoży 100 pare mln, kupimy wtedy Moratę i Belottiego, Gigi pójdzie do PL, gdzie się nie rozwinie straci skład pierwszy i będzie po chłopaku a my zrobimy kolejnego bramkarza topem
1
ACstach
ACstach
2 czerwca 2017, 08:18
Kogoś tam ostro powaliło z tymi żądaniami... Po prostu nie chcągo sprzedawać albo sobie medialne show robią. Jak zobaczą 40-50 mln w gotówce to poszczają się ze szczęścia.

Mega się nieswojo czuje, że tyle gotówki mamy na transfery :O Już zapomniałem jak to jest...
0
adamos
adamos
2 czerwca 2017, 08:30
Torino chce zatrzymać tego zawodnika, jedyną metoda jest dac klauzulę 100 mln, tak zrobiło Napoli ze Świnką a że juve sie pokusilo to Napoli mogło 3-4 grajków ściągnąć. Gruby Rio też chce dac klauzule jakąś w kontrakcie Gigiego. I to jest normalka, ze talenty mają klauzule wysokie i tanio swoich gwiazd nie sprzedadzą, za Romka Chelsea też nam dawała coś koło 50 mln
0
adamos
adamos
2 czerwca 2017, 08:14
Atletico Madryt ma zakaz transferowy potrzymany, więc Lacazette do wzięcia... Brać nie pytać się kupować tańszy od naszych celow i lepszy
1
matten
matten
2 czerwca 2017, 07:15
Dotychczasowe ruchy miały ręce i nogi, aż tu nagle nastąpił jakiś atak pomroczności jasnej i zarząd postanowił zaoferować chore pieniądze małolatowi, a na domiar złego chce wydać ponad połowę środków na mercato na jednego zawodnika. Nie mam na to wpływu, ale osobiście nigdy nie zapłaciłbym takich pieniędzy za gwiazdę jednego sezonu. Jeśli już muszą ściągnąć jakiegoś drogiego napastnika to niech biorą tego Moratę za 60 mln, choć i to w moim mniemaniu zbyt duże pieniądze jak na pierwsze okienko transferowe pod wodzą nowych właścicieli.
0
adamos
adamos
2 czerwca 2017, 07:29
matten mówi, jak jest.

Powtarzam - myślałem, że czasy debilizmów transferowych skończyły się wraz z Gallanim. Okazuje się, że to było tylko preludium.
1
Gattuso28
2 czerwca 2017, 07:10
Zbyt duże ryzyko a raczej czysta głupota.Gość jeden dobry sezon i 100mln?Max 30.
1
radson1406
radson1406
2 czerwca 2017, 01:19
Powiem tak.Znajac zycie pan Cairo wytransferuje go do Anglii lub Hiszpanii za 90-100 mln euro a potem Belotti bedzie mial znizke formy i my go kuimy za jakies 40 baniek.
1
jasiom22
jasiom22
2 czerwca 2017, 00:25
Bardzo zdecydowane NIE dla wydatkow powyzej 60mln, co i tak juz jest szalestwem... spokojnie limitem moglo by byc 40mln. Choc tak na powaznie to powinno sie samemu szukac perelek za 8,15,20mln max, tak jak kiedys Kaka, Sheva czy Pato "niesprawdzone talenty" dawac 40 czy 60 za to ze zawodnik rozegral jeden (niezly) sezon w serie A to przesada. Lepiej tworzyc swoje gwiazdy...

Za Bacce nie dostaniemy 20mln, ostatnio oferowali 6mln... a za przeproszeniem jakis jednosezonowiec Belotti (ala Faraon - oddany za 13mln) ma kosztowac 80mln?!? ludzie.. 60 to duzo za duzo, 40 za Belottiego to absolutny max (bez zadnych dodatkow - kart innych zawodnikow).

100mln to jest cena zaporowa zeby zostal w Torino tyle w temacie powinno byc, skoro tak pogrywa prezes Torino to Belotti jak mu sie skoczny kontrakt powinien przejsc gdzie mu sie podoba (do Milanu ;p) za darmo.

Na miejscu Fassone i Mirabellego, ja bym pomyslał nad o połowę niższymi ofertami ale z Baccą na wymianę.. czyli powiedzym 35mln Bacca za Moratę. albo 40mln Bacca, za Lukaku. Bellotiego niestety trzeba odpuscić. Lub poczekać ile wlezie, wszystkie te transfery, czy przedłuzania kontraktów.. to jest zwykła gra kto wytrzyma dłużej... (patrzcie Riola) on podbija kontrakty o milion, póltora,. samym zwlekaniem... do porządnych transferów potrzebne jest przekonanie i luz... i jeszcze minimum rozsądku z drugiej strony, w Torino tego brak.
2
Lipido
Lipido
1 czerwca 2017, 23:52
Wedle transfer markt Belotti wyceniany jest na 30 mln. I przy tym powinno zostać. Myślę, że gazety trochę naciągają temat.
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
1 czerwca 2017, 23:07
100 mln za goscia który w wieku 24 lat zaliczył 7 meczy w reprezentacji i strzelil "aż "3 gole.
0 spotkań i 0 goli w europejskich pucharach.

Dla porownania taki Morata, o rok starszy, ma 19 meczy w kadrze i 8 goli, w tym zaliczył ME.

W europejskich pucharach 36 meczy i 11 goli.

Belotti wart 100 a Morata 60 mln xD gdzie tu logika?

Teraz Lukaku ;)
Tyle samo lat co Belotti, 58 meczy w rep i 23 gole. I na dobra sprawe w tym momencie mógłbym skonczy skończyć porównanie, ale posunmy się jeszcze dalej.
32 mecze i 16 goli w europejskich Pucharach.
Ponad 100 pierszoligowych goli. Sukcesy w rep.

Przy Lukaku to i Morata blado wypada, a Belotti...

Faktyczna wartość tych trzech pilkarzy to:
Lukaku 80 mln
Morata 60 mln
Belotti 30 mln

Prezes Torino chyba buja w obłokach.






Edytowano dnia: 1 czerwca 2017, 23:08
4
karp_fso
karp_fso
1 czerwca 2017, 22:56
Przesada. 50 to dobra cena (jak na dzisiejsze czasy), 60 to max. Niech Cairo sobie trzyma Belottiego, zobaczymy jak długo będzie chciał siedzieć w Torino.
1
Geri
Geri
1 czerwca 2017, 22:55
Ja to mam szczerze nadzieję, że to po prostu dziennikarze w Sky sami sobie na chybił trafił wymyślają kwoty i tworzą sensacje...

Tzn. Chodzi mi o to, że nie chcę wierzyć w to, że ktoś nie leczący się w pokojach bez klamek poważnie oczekuje 100 milionów za Belottiego (z całym - znacznym - szacunkiem do tego piłkarza). W moim przekonaniu osoba POWAŻNIE wypowiadająca takie kwestie powinna zostać uznana za niepoczytalną...

Prawdę mówiąc to - gdyby wierzyć w te doniesienia - należałoby się zastanowić nad głowami też naszych nowych dyrektorów, którzy rzekoma są skłonni wyłożyć na Niego 80 milionów...

Lubię medialne spekulacje - bo jest o czym poczytać, nad czym pomyśleć... Ale nagonka na Donnarumę, czy rzucanie losowymi kwotami, za graczy, którzy MOŻE KIEDYŚ będą świetnymi graczami wygląda niesmacznie...
0
Yabaye
Yabaye
1 czerwca 2017, 23:07
Wyobraziłem sobie, że w Sky stoją dwa koła, rodem z Koła Fortuny. Na jednym są nazwiska, na drugim stawki, a nad kołami napis "Rosso-neri mercato"
1
Mi(L)anista
Mi(L)anista
1 czerwca 2017, 22:52
To jest chore wykładać takie pieniądze. Niestety czasy się zmieniły. Dla mnie max 30 mil
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 czerwca 2017, 22:28
Dla mnie sprawa jest prosta. Belotti jest wart Góra 50mln, Cairo chce 100 i ani centa mniej - szukamy innego napastnika, tyle. Niech szuka frajera gdzie indziej, jak pokazała historia Kondogbii nie warto się wykrwawiać za kogoś po 1-2 dobrych sezonach. Za 100mln to mamy Moratę, Biglie i Pellegriniego.
0
Ucash333
Ucash333
1 czerwca 2017, 22:28
To co? Gigio za Belottiego i wszyscy happy? ;-)
0
Bandon
1 czerwca 2017, 22:15
100 to jest jakiś ponury żart.
3
FaNaTyK
FaNaTyK
1 czerwca 2017, 22:14
Torino odrzuciło ofertę kuzynów która wyglądała tak: 70 mln plus Santon plus Ranocchia i jeszcze jakiś gość ale nie podany. Moim zdaniem ta walka o gościa jest przegięciem. Oby przyszedł Morata a nie za taką kasę Belotti.
3
magneto
magneto
1 czerwca 2017, 22:06
80 mln to przegięcie i to zdrowe.
4
Trzesuaf
Trzesuaf
1 czerwca 2017, 21:51
Nie jest warty więcej niż 45mln, 60mln to max ile można dać. 80 czy 100 to cena dobra za Aube, nie za 1 sezonowca w lidze. Za Lukaku max 70. Za Moratę też około 60 max.

Modlić się o Aubę, bo to są pewne gole i nie tylko z piątki i nie tylko nogą.
Jak nie Auba to Lukaku.
Dopiero trzecim wyborem powinien być Morata, a Belotti jeszcze dalej. To, że chce do Milanu tylko podnosi jego cenę.

Auba i coś w stylu powrotu Pogby. To jedyny za, którego warto tyle zapłacić, po za tym to wychowanek, chciałby u nas coś udowodnić. Planowanym składem po prostu nie wyobrażam sobie miejsca poniżej 4. Kupujemy nie tylko dobrych ale też ambitnych grajków.
2
AC Kamil
AC Kamil
1 czerwca 2017, 21:32
Mam nadzieję, że to tylko plotki. Belotti nastrzelał sporo bramek w tym sezonie i jest kibicem Milanu, ale trzeba zachować zdrowy rozsądek. 80 mln euro za Belottiego to jakaś absurdalna cena, a Cairo pewnie będzie twardo obstawał przy swoim. Jak na ten moment Andrea ma za sobą jeden bardzo dobry sezon na poziomie Serie A i zero doświadczenia w europejskich pucharach. Trzeba też pamiętać, że w Serie A padło najwięcej bramek w tym sezonie ze wszystkich czołowych lig (kiedy to miało miejsce w La Liga większość osób mówiła o bananowej Hiszpanii i dziurawych defensywach dzięki czemu wielu zawodników śrubowało swoje wyczyny strzeleckie). Nawet uwzględniając szalony rynek Belotti nie jest wart więcej niż 50-60 mln euro. Płacenie pieniędzy o których mowa to istne szaleństwo patrząc na to, że klub ma jeszcze do zapłacenia 300 mln euro pożyczki i należy patrzeć na każde euro dwa razy.
3
Susanoo
Moderator Susanoo
1 czerwca 2017, 21:43
Zapamiętaj jedną ważną rzecz, zawodnik wart jest tyle ile za niego zapłacą. ;)
1
AC Kamil
AC Kamil
1 czerwca 2017, 21:52
Idąc takim tokiem myślenia Lewandowski jest bezwartościowy, bo przechodził za darmo z BVB do Bayernu ;)
1
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
1 czerwca 2017, 22:23
Milan nie ma juz zadnych dlugow.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
2 czerwca 2017, 13:05
Nie bezwartościowy ale bezcenny prędzej. Bezwartościowy były gdyby nikt nie chciał za niego zapłacić nic a tak nie było.
0
AC Kamil
AC Kamil
2 czerwca 2017, 18:06
Dlatego właśnie błędne jest myślenie, że zawodnik jest wart tyle, ile za niego ktoś zapłaci...
0
przemek.kili
przemek.kili
1 czerwca 2017, 21:32
Morata jest o klasę lepszy.
4
grayman88
grayman88
1 czerwca 2017, 21:37
Konkrety?
0
FaNaTyK
FaNaTyK
1 czerwca 2017, 21:42
grayman88
Serio? czy to taka prowokacja?
1
przemek.kili
przemek.kili
2 czerwca 2017, 08:31
Konkrety? konkretnie jest o dwie klasy lepszy!
0
Orzelek79
Orzelek79
1 czerwca 2017, 21:27
Jestem gorącym zwolennikiem tego transferu ale 70 baniek to za dużo.
1
grayman88
grayman88
1 czerwca 2017, 21:38
Dzisiejsze realia. Byle ciul z francji jest wyceniany na 30/40ml
0
grayman88
grayman88
1 czerwca 2017, 21:24
TAAAAAK!!!!!! Rany boskie, jak te wszystkie transfery pykną + belotti.....ale bedzie okienko. Uwazam ze morata troche za duzo oczekuje w porownaniu z reszta kadry i jest to typowy dostawiacz nogi.
Edytowano dnia: 1 czerwca 2017, 21:25
0
Kaka#22
Kaka#22
1 czerwca 2017, 21:19
Problem leży trochę w kibicach. Wszyscy podłapali, że Belotti to fan Milanu i teraz każdy chcę go w Milanie, a napastnik w tym okienku ma być wisienką na torcie, ma zadowolić kibiców po latach posuchy i najlepszym wyjściem zeby zaspokoić fanów jest kupno Belottiego. A to czy się bardziej opłaca niż Morata i czy to nie za duża kwota może zejść na dalszy plan. Ja osobiście chciałbym Belottiego, ale 70mln to jest cena najwyższa jaką Milan powinien zaproponować, a i ona będzie dość absurdalna. 100mln to wgl jest jakiś nonsens
0
acmti__
acmti__
1 czerwca 2017, 21:16
Koleś nie jest tyle wart, ale jak coś nie pyknie z Moratą to możemy zostać z ręką w nocniku, czytaj Kalinic.
0
Chaos8585
Chaos8585
1 czerwca 2017, 21:15
Oby się nie udało - wielkie inwestycje zabijają ducha futbolu.
Cairo zrobi dil roku wciskając Milanowi tego jednosezonowca nawet za 60 mln ojro. Jeśli wyciągnie 90-100 to już będzie szczyt wszystkiego.
0
1 czerwca 2017, 21:10
Lepiej lukaku za 50 i jakiegos pomocnika za 30 i bedzie ok
0
Woolfik92
Woolfik92
1 czerwca 2017, 21:16
Już widzę jak Everton puszcza Lukaku za taką cenę a sam Belg się pcha do Milanu. Ten napastnik to marzenie każdej czołowej drużyny. Może za rok albo dwa.
0
PanX
PanX
1 czerwca 2017, 21:33
Lukaku za 50 mln?

http://tinyurl.com/y94tux6h
0
1 czerwca 2017, 21:07
A jeszcze w 2001 roku za Zidane'a Real zapłacił Juve w przeliczeniu "tylko" ok. 75 mln euro...
2
Rafael Rossonero
Rafael Rossonero
1 czerwca 2017, 21:01
kisne xD
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
1 czerwca 2017, 21:01
Już mogą sobie Go sprzedawać komuś innemu. Ja już im dziękuję. Chore wymagania 100 mln!!
60 mln max za Niego! Trzeba kogoś na pozycje nr 10 kupić!
1
adrian20102
adrian20102
1 czerwca 2017, 21:12
Masz rację on nie jest tyle wart :-)
0
Woolfik92
Woolfik92
1 czerwca 2017, 21:14
Torino go wcale nie chce sprzedawać, podchodzą do tego bardzo rozsądnie: "Dawajcie 100 mln, jak nie to nadal będziemy mieć najlepszego włoskiego napastnika u siebie".
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się