SCUDETTO


MERCATO LIVE #16 [23:45]: BAYERN POTWIERDZA ZAINTERESOWANIE MILANU SANCHESEM. MORATA ZNÓW NA TAPECIE?

16 lipca 2017, 09:25, Presidente Aktualności
MERCATO LIVE #16 [23:45]: BAYERN POTWIERDZA ZAINTERESOWANIE MILANU SANCHESEM. MORATA ZNÓW NA TAPECIE?

[9:20]: W Chinach odbyła się konferencja prasowa poświęcona Milanowi, którą możecie obejrzeć TUTAJ. Obecny był m.in Yonghong Li.

[9:23]: Corriere del Veneto podaje, że Gian Filippo Felicioli jest już po testach medycznych. Młody Włoch przeniesie się do Hellas Werona na zasadzie dwuletniego wypożyczenia z prawem wykupu za 3 miliony euro.

[9:45]: Juventus poważnie zainteresowany Manuelem Locatellim, pisze Corriere della Sera. Piłkarza, który ma świadomość wagi transferu Lucasa Biglii oraz pozycji w drużynie Riccardo Montolivo, i jego agent rozmawiał nawet już z mistrzami Włoch. Jeśli doszłoby do transakcji, to pomocnik nie od razu dostałby szansę gry w Juventusie, ponieważ najpierw mógłby zostać wysłany do Sassuolo.

[10:15]: Chelsea jest bliska pozyskania Aubameyanga, co oznacza - według Tuttosport - iż Milan jest zmuszony do zmiany celu transferowego na Andreę Belottiego lub ewentualnie Nikolę Kalinicia.

[10:23]: Gianluca Di Marzio wyjaśnia, że na obecną chwilę Juventus wykazuje jedynie zainteresowanie Manuelem Locatellim.

[10:31]: Fabrizio Romano, dziennikarz Sky i calciomercato.com, twierdzi, że Andrea Belotti za pośrednictwem swoich przedstawicieli przekazał Milanowi, iż jest gotowy przenieść się na San Siro. Jest to ważna informacja dla klubu, oznaczająca, iż nie musi on spodziewać się problemów wynikających z indywidualnego porozumienia z samym piłkarzem. Urbano Cairo jednak wciąż stawia wysokie żądania, a ponadto zamierza spotkać się w najbliższych dniach z napastnikiem i przekonać go do pozostania w Torino oraz zaproponować mu opaskę kapitana.

[11:19]: Według La Gazzetty dello Sport, Milan jest zainteresowany zakontraktowaniem Érica Choupo-Motinga. 28-letni skrzydłowy od ponad dwóch tygodni pozostaje bez klubu, po tym jak wygasła jego umowa z Schalke.

[12:21]: Po weryfikacji w klubowych źródłach, portal MilanNews ze stuprocentową pewnością informuje, że Manuel Locatelli jest nie na sprzedaż. Po transferze Lucasa Biglii młody piłkarz zaczął się obawiać o miejsce w składzie, co postanowił wykorzystać Juventus i zainteresował się jego losem. Rossoneri w żadnym wypadku nie zamierzają jednak podejmować jakichkolwiek rozmów i traktują Włocha jako integralną część nowego projektu. Od trenera Vincenzo Montelli będzie zależała ilość występów pomocnika w nowym sezonie.

[12:48]: Torino oficjalnie zaprezentowało koszulki na nowy sezon, ale największym echem odbił się jednak brak na fotografii Andrei Belottiego. Celowy zabieg, czy w Turynie wiedzą coś więcej na temat przyszłości młodego Włocha?

[13:15]: Jak podaje Alfredo Pedulla, zainteresowanie Locatellim wyraża także lokalny rywal Juventusu, Torino. Umiejętności młodego pomocnika ceni sobie Sinisa Mihajlović. W kontekście formuły transferu dziennikarz wspomina o możliwym dwuletnim wypożyczeniu.

[13:30]: Na poniedziałek zaplanowano dodatkowe badania Gianluki Lapaduli, informuje Gianluca Di Marzio. Wówczas też oficjalnie zostanie potwierdzony transfer.

[13:39]TUTAJ zapraszamy do przeczytania wypowiedzi Marco Fassone w temacie mercato. Dyrektor Milanu nie ukrywa, że klub sprowadzi jeszcze tego lata napastnika i może to być ktoś z trójki Aubameyang Morata Belotti.

[13:44]Tuttosport jest przekonane, że pierwszym wyborem trenera Vincenzo Montelli w kwestii napastnika jest Andrea Belotti.

[13:51]: Stacja Sky informuje, że Andrea Belotti wyraził zgodę na transfer do Milanu i jest gotowy przenieść się na San Siro. Teraz rossoneri muszą dogadać się z Torino.

[17:02]: Jak podaje La Gazzetta dello Sport, po środowej wizycie Richarda Ghezzala i jego brata-agenta w Casa Milan, otwarta pozostaje możliwość dołączenia Algierczyka do zespołu rossonerich. Skrzydłowy ma szansę trafić na San Siro na zasadzie wolnego transferu i podpisać 4-letni kontrakt. Mediolański klub rozmawia z piłkarzem właśnie o takiej opcji.

[18:07]: AC Milan w oficjalnym komunikacie potwierdził pozyskanie z Lazio Rzym pomocnika Lucasa Biglii, który podpisał kontrakt do końca czerwca 2020 roku.

[21:16]: Drużyna Bayernu Monachium zmierza do Chin, gdzie zagra sparing m.in. z AC Milan. Tymczasem dyrektor generalny klubu, Karl-Heinz Rummenigge, wypowiedział się dla dziennikarzy zgromadzonych na lotnisku tymi słowami: "Mogę potwierdzić zainteresowanie Milanu Renato Sanchesem, ale nie ma jeszcze żadnego porozumienia".

[22:24]: Bayer Leverkusen szuka piłkarza, który zastąpi Hakana Calhanoglu i - według Corriere dello Sport - na celownik wziął Suso. Złożyli oni nawet ofertę opiewającą na 15 milionów euro, ale odpowiedź Milanu była negatywna. Klub ze stolicy Lombardii nie zamierza pozbywać się Hiszpana, a jeśli już na to się zdecyduje, to potencjalny nabywca musi liczyć się z wydatkiem rzędu co najmniej 25 milionów.

[22:31]: Jak podaje francuski Le Progres, AS Saint-Étienne jest zainteresowane pozyskaniem Leonela Vangioniego.

[23:40] Jak donosi La Gazetta dello Sport, Alvaro Morata ponownie jest bliski przejścia do Milanu. Piłkarz chce zmienić otoczenie i wrócić do Włoch. O bliskim porozumieniu Hiszpana z Milanem mówiło się już kilka tygodni temu, wtedy jednak Alvaro wycofał się, oznajmiając, że jest zbyt związany z Juve, aby grać w innym włoski klubie. Teraz zdaje się, zmienił zdanie za sprawą udanego mercato rossonerich oraz po dołączeniu do zespołu Leonardo Bonucciego, z którym jest zaprzyjaźniony. 

[23:45] W sprawie Alvaro Moraty Milan będzie musiał porozumieć się z Realem Madryt, który oczekuje za kartę zawodnika około 90 mln euro, lecz jest skłonny wysłuchać propozycji. 



321 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
savicevic88
16 lipca 2017, 16:01
Podobno Bellotti nie wziął udziału w reklamie nowych koszulek Torino. Czyżby to był znak przepowiadający transfer do Milanu?
0
Owiec
Owiec
16 lipca 2017, 16:59
W newsie o 12:48 o tym pisze :p
0
savicevic88
16 lipca 2017, 17:04
Gapa ze mnie :D
0
16 lipca 2017, 15:45
Belotti to będzie nasz nowy Szewczenko! Forza Milan!
3
Mailo95
Mailo95
16 lipca 2017, 15:33
Ja tam wole Aube , alw Belotti też będzie dobrym nabytkiem.
0
mrkojiro
mrkojiro
16 lipca 2017, 15:21
Nie chcę być złym prorokiem, ale wydaje mi się, że:
- Belotti będzie za drogi i do nas nie przyjdzie
- Aubameyang ostatecznie wybierze Chelsea i wyższą pensję
- Morata nie zgodzi się na transfer do Milanu
- Milan spróbuje ściągnąć Benzemę w pakiecie z Modricem lub jego alternatywą czyli Kovacicem.
Mimo wszystko mam ogromną nadzieję i wierzę, że uda się ściągnąć kogoś w planowanej trójki do ataku i Modrica. W końcu nasz zarząd pokazał, że nie ma rzeczy niemożliwych.
1
camlab73
camlab73
16 lipca 2017, 14:53
A ja widziałbym El Shaarawy'ego w Milanie. Swego czasu w pewien sposób się wypalił i chciał odejść, ale teraz w nowym Milanie przydałby się taki zawodnik. To wciąż młody Włoch którego przyjemnie się ogląda, na skrzydle imponuje szybkością i techniką, a w dodatku Roma teraz robi masowe wyprzedaże, więc do 20 milionów myślę, że udałoby się go spokojnie wyciągnąć. A już na pewno wolałbym na skrzydle oglądać Stephana w koszulce Milanu, niż Ghezzala albo Motinga. No ale cóż, pewnie i tak to nigdy nie dojdzie do skutku bo jego nazwisko chyba ani razu w mediach się nie przewinęło w kontekście mercato Milanu.
3
tobiasz
tobiasz
16 lipca 2017, 15:32
El Sharaawy to wciąz 20mln eur. Też bym wolał Faraona, ale nie za takie pieniądze. 20mln eur za rezerwowego? Nie dziękuje.

Za takie pieniądze dokładasz 10mln eur i masz Forsberga z Lipska.
0
acmti__
acmti__
16 lipca 2017, 15:35
Byłem wielkim fanem faraona, ale z sezonu na sezon widać, że pewnego poziomu raczej nie przekroczy w najbliższym czasie.
0
Diavo
Diavo
16 lipca 2017, 14:26
Ciekawe ile Inter chciałby za Icardiego :)
0
acmti__
acmti__
16 lipca 2017, 14:30
Dla nas ze 100 mln.
0
camlab73
camlab73
16 lipca 2017, 14:31
0
Zimer9009
Zimer9009
16 lipca 2017, 14:38
Obyśmy nigdy nie wpadli na pomysł Ikara w Milanie.

Bardzo często zdarza mi się oglądać mecze Interu i jak widzę gościa, który chodzi z obrażoną miną po boisku i z wielką łaską ma biegać mimo tego, iż jest kapitanem zespołu to mnie, aż mierzi.

Jest bardzo skuteczny to fakt, ale to taki drugi Balotelli (zaangażowanie), któremu nie odbija poza boiskiem. Zamiast tego co sezon chce podwyżkę.
5
Zimer9009
Zimer9009
16 lipca 2017, 14:43
Swoją drogą jeżeli Inter sprzeda Perisica do MU to pozbędą się chyba jedynego zawodnika, któremu chciało się grać w poprzednim sezonie.
4
Zimer9009
Zimer9009
16 lipca 2017, 14:51
Zimer zapomniałeś o Handanoviciu ;>
0
CZARO
CZARO
16 lipca 2017, 15:43
Ja bym wolał zapytać, ile Napoli zechce za Mertensa.
0
Zimer9009
Zimer9009
16 lipca 2017, 15:43
Racja :)

Gdyby nie Handa to Inter nie łudziłby się tak długo, że zajmie miejsce w europejskich pucharach.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 lipca 2017, 16:24
Nie nie nie. Ten gość lepiej marnuje setki niż Dzeko i Bacca razem wzięci.
0
patoo_07
patoo_07
16 lipca 2017, 14:18
Póki co sprowadzamy zawodników nie dość, że dobrych, to jeszcze takich, którzy naprawdę chcą u nas grać i być częścią wielkiej drużyny. Dlatego wierzę, że to wszystko może wypalić!
0
Leonardo Bonucci
Leonardo Bonucci
16 lipca 2017, 14:20
Patrz Biglia :) "Forza Lazio" haha. Rozbawił mnie dziś.
Oczywiście nie mam nic do niego.
0
milan2002
milan2002
16 lipca 2017, 14:33
Trudno też określić postawę Bonucciego, gdyż był uważany za juventino z krwi i kości.
0
Zimer9009
Zimer9009
16 lipca 2017, 14:10
Niezależnie od tego jak sobie poradzi w nowym sezonie- kocham Montelle za te wybory. Facet przede wszystkim wie czego chce (czyt. akcja z Bonu) i wydaje się, że ma pomysł na nowy Milan.

Ps. Właśnie oglądam sobie Belottiego na YT i tak jak pisałem wcześniej bardzo przypomina mi Sheve. Warunki fizyczne, dynamika, zaangażowanie - jakbym widział Ukraińca.
2
Lipido
Lipido
16 lipca 2017, 14:21
Tak, kiedyś o tym pisałem. Podzielam twoje zdanie drugi Szewczenko.
1
Orzelek79
Orzelek79
16 lipca 2017, 14:33
Ma facet parcie na bramkę.
1
milan2002
milan2002
16 lipca 2017, 14:35
Świetnie gra głową.
1
ACstach
ACstach
16 lipca 2017, 14:46
Trzeba też jednak przyznać, że wiele z jego bramek padło dzięki bardzo dobrym zagraniom partnerów. Andre świetnie wykańcza.
0
Marcin1995
Marcin1995
16 lipca 2017, 14:51
Panowie spokojnie Belotti ma to coś, ale Shevchenko miał wszystko drybling, gra głową, wykończenie, prostopadłe podanie, szybkość i jeszcze umiał bić wolne z całym szacunkiem do Belottiego ale na ten moment to nie jest poziom Shevy
2
jasiom22
jasiom22
16 lipca 2017, 14:09
Też mi nowość, przecież wiadomo że Belotti chce do Milanu od dawna "powiedział Tak" już miesiać albo dwa temu, ale to Torino chce za niego chore 100 mln.
1
needy04
needy04
16 lipca 2017, 14:07
Wlasnie dlatego belotti to najlepszy wybor bo chlop chce u nas grac i wie co to milan. Gdybysmy kupili zawodnikow pokroju moraty czy keity balde albo bernardeschiego to nigdy by sie nam druzyna nie zgrala bo kazdy mialby druzyne w glebokim powazaniu. Z pilkarzami majacy milan w sercu ze zgraniem problemow nie bedzie
2
tober12
tober12
16 lipca 2017, 14:03
Il galooo!
1
milan2002
milan2002
16 lipca 2017, 13:58
Andrea my też mówimy tak!
1
Marosso
Marosso
16 lipca 2017, 13:57
Znowu coś pięknego się szykuje. Od tygodnia pije zdecydowanie mniej kawy. Teraz wystarczy wejść tutaj i pobudzenie gwarantowane.
2
Daniel93
Daniel93
16 lipca 2017, 13:55
Dawac tego Belottiego! I trzeba tez pozbyc sie Paletty/Zapaty,Sosy i przede wszystkim Bakki bo on chyba troche duzo bierze kasy ;)
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 lipca 2017, 14:05
teraz to śmiało możemy i Zapaty i Paletty, bylebysmu grali na dwóch śo
0
16 lipca 2017, 13:55
Wydaje mi sie ze Belotti od zawsze mowil na tak do Milanu , tu zawsze rozchodzi sie o Torino
0
Zirytowany
Zirytowany
16 lipca 2017, 13:54
Z Belottim będzie jak z Biglią, w końcu Torino się złamie, plus że sam zawodnik chce u nas grać więc podejrzewam że będzie odrzucał oferty innych klubów i w końcu do nas trafi.
0
camlab73
camlab73
16 lipca 2017, 14:22
A kiedy Lazio się złamało? Lotito chciał 20 od początku i w końcu dostał 20... mówi się o 17 w gotówce (albo rozłożonych na jakieś raty) i 3 w bonusach, które raczej spełnione zostaną, bo w końcu Biglia przychodzi aby być jednym z kluczowych graczy.
1
krisss811
krisss811
16 lipca 2017, 14:45
właśnie, to Lazio złamało Milan. Chcieli 20 mln i je dostaną.
0
Zirytowany
Zirytowany
16 lipca 2017, 15:57
Z czerwca cytuje "Według doniesień, oferta Milanu to 15 milionów euro plus bonusy lub któryś z zawodników. Natomiast działacze Biancocelstich chcą otrzymać 25 milinów w gotówce. "

wyszło na to, że spotkali się po środku, Lazio ostatecznie zeszło z ceny która chcieli na początku.
Tak samo będzie z Torino, Milan jeszcze troche podniesie , a oni zaakceptują.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 lipca 2017, 13:41
Choupo-Moting jako poszerzenie kadry na skrzydle za darmo, czemu nie? Na razie za trójkę Hakan, Jack, Suso, która mam nadzieje będzie grala razem w pierwszym składzie mamy tylko Boriniego albo zmiane ustawienia, choć oczywiście pare opcji też jest nam potrzebne
0
night76
night76
16 lipca 2017, 13:46
Hakan to nie jest skrzydlowy. to zes wymyslil
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 lipca 2017, 13:47
no nie, ale trzeba nam rotacji, może troche z tym przesadziłem, ale chciałem zwrócić uwagę, że w ofensywie naszym jedynym rezerwowym jest Borini
0
Zimer9009
Zimer9009
16 lipca 2017, 13:35
Moim zdaniem wybór powinien być jeden - "Il Gallo" Belotti. Wyjaśniam już dlaczego

Auba - typowy najemnik, tam gdzie dadzą mu więcej tam pójdzie. Jeżeli po roku dobrej/ bardzo dobrej gry w Milanie zgłosiłby się po niego Real (którego jest fanem) albo jakikolwiek czołowy klub z UK to odp*** by takie szopki jak teraz w BVB. Plus to oczywiście szum medialny i sprzedaż koszulek w Azji. Dodatkowo jak poniżej wskazano - komin płacowy min. 8 mln/rok.

Morata - zadeklarowany Juventino, a co za tym idzie u nas byłby najemnikiem. Przykładem może być tutaj chociażby fakt, że jak do gry włączył się MU to Alvaro już nie spoglądał nawet w stronę Mediolanu. Moim zdaniem najgorsza opcja- ani to TOP, ani człowiek, który odda za naszą koszulkę zdrowie na boisku. Płaca: min. 7 mln/rok.

Belotti - fan Milanu, człowiek, który z dumą nosiłby czerwono-czarną koszulkę. Umiejętnościami moim zdaniem nie odbiegający od Moraty. Być może gorszy, ale wciąż młodszy o 4 lata od Gabończyka. Może się zapędzę, ale to właśnie w Belottim widzę następce Shevy. Płaca: 3-4 mln/ rok

Każdy z ich kosztowałby podobne pieniądze 60-80 mln euro. Jeżeli mógłbym coś podpowiedzieć zarządowi to przypomniałbym o słowach, że chcą sprowadzać ludzi, którzy będą wiedzieć jakie barwy przyszło im nosić.
Edytowano dnia: 16 lipca 2017, 13:37
7
savicevic88
16 lipca 2017, 14:01
Wybieram opcje nr B!
0
camlab73
camlab73
16 lipca 2017, 14:01
Ale zrozum, że Cairo żąda absurdalne 100 milionów za Belottiego i odrzucił nawet ofertę wartą 80 milionów co sugeruje, że niżej niż około 90 nie zejdzie (o ile w ogóle cokolwiek zejdzie). A Belotti po prostu nie jest tyle wart. Chłopak zagrał JEDEN dobry sezon we włoskim średniaku i strzelił sporo bramek i przez to ma być wart 100 milionów? Obejrzyj mecze Belottiego i zobaczysz jaki to typ napastnika. To nie jest żaden gracz imponujący bajeczną techniką, szybkością czy z jakimś pokrętłem w nodze. To zwykły siłowy i waleczny napastnik, który dobrze się ustawia i nieźle gra głową. Zagrał dobry sezon i był w dobrej formie, ale jaką mamy mieć pewność że w następnym sezonie też będzie tak dobrze szło mu wykańczanie akcji, skoro nie imponuje żadnymi specjalnymi umiejętnościami? Belotti to tak naprawdę młodsza wersja Kalinicia z większym potencjałem, ale nic więcej. To nie jest jakiś zawodnik ze światowego topu i raczej nigdy takiego poziomu nie osiągnie, jak tych kilku najlepszych na świecie napastników (Suarez, Lewandowski, Griezmann, Aguero, Lukaku), a żaden z nich takich pieniędzy nie kosztował...

Mnie też podoba się fakt, że jest kibicem Milanu i jest młodym Włochem, ale kurde bez przesady... gdyby Cairo wołał za niego 50 milionów w gotówce, to i tak byłoby dużo i przesadzone, ale może i warto byłoby tyle zapłacić (tylko ze względu na jego wiek). Ale 100 milionów za niego to największy z możliwych absurdów we współczesnym futbolu. Zdecydowanie wolałbym aby kupili nawet tego sprzedajnego Aubameyanga, bo nie dość że marketingowo byłby to strzał w 10, to jeszcze z miejsca wniósłby o wiele większą jakość niż Belotti. Nawet jak zagra dobry sezon i zgłosi się po niego Real, to jeszcze na nim zarobimy i w czym tkwi problem? Morata też jest lepszy niż Belotti, ale mnie jakoś wszystkie czynniki ściągania Moraty nie przekonują... Jest wielu zdecydowanie lepszych napastników od Belottiego, a płacenie takiej sumy za niego jest niepoważne i nienormalne, po prostu.

W mojej opinii już lepiej postawić Silvę na szpicy i kupić mu jakiegoś zmiennika za ułamek ceny Belottiego, bo Andre ma ogromny potencjał, zwinność, technikę i uderzenie i może być z niego większy pożytek niż z Mr.100mln, a za rok gdy Milan wróci do LM wydać te 100 milionów na porządnego napastnika ze światowego topu, bo wtedy dla wielu z nich Milan stanie się ciekawą propozycją, jaką teraz nie do końca jest.
1
savicevic88
16 lipca 2017, 14:02
Nie jednak decyduje się na C. Ostatecznie! :D
0
Zimer9009
Zimer9009
16 lipca 2017, 14:26
Oczywiście zgadzam się z Tobą, że Belotti nie jest wart 100 mln euro i jeżeli cena nie zejdzie do ok. 60 mln (bez włączania Nianga) to również zapomniałbym o nim. Nie mogę się jednak zgodzić ze stwierdzeniem, że to młodsza wersja Kalinica.

Co do wymienionych przez Ciebie napastników to Griezmann i Aguero to zupełnie inny typ piłkarza i prędzej A. Silva będzie porównywany do nich aniżeli Belotti. Oczywiście jeżeli chodzi o samego Silve to ja jestem nim zachwycony, ale wszystko wskazuje na to, że chcemy grać dwójką napastników i w moim odczuciu Belotti bardzo dobrze uzupełniałby się z A.Silvą.

Jeżeli chodzi natomiast o Lukaku to proszę przestańmy :) Koleś jest moim zdaniem wielkim ociężałym klocem, który już raz nie poradził sobie w wielkim klubie i nie zdziwię się jak tym razem Rashford również posadzi go na ławę.

Lewy to obecnie klasa światowa, jeden z najlepszych napastników na świecie ale w wieku 23 lat nim nie był i nie możemy powiedzieć, że taki Belotti czy Morata nie zbliżą się do Polaka w najlepszym momencie swojej kariery (przebić go będzie raczej bardzo ciężko).

Podsumowując więc: ja postawiłbym na Belottiego, ale tak jak zauważasz za dużo mniejszą kwotę odstępnego. Jeżeli pozostałaby ona na takim poziomie jak teraz to osobiście (tak jak Ty) nie ściągałbym żadnego z tej trójki.
0
camlab73
camlab73
16 lipca 2017, 14:42
Lukaku i przestańmy? :P
Przecież ten chłop to jeden z większych fenomenów w historii światowego futbolu. Zerknij jakie liczby wykręcał. Chłopak w wieku 17/18 lat ładował po kilkanaście bramek w lidze (fakt, że belgijskiej, ale chyba nie było drugiego takiego zawodnika w europejskich ligach). Później szarpnął się na Chelsea w którym nie dostał odpowiedniej szansy, ale na wypożyczeniach do West Brom i później w Evertonie strzelał jak szalony. Nie bez powodu Conte chciał go z powrotem w Chelsea, a ostatecznie United zapłaciło za niego sporo kasy. Gość ma ledwo 24 lata, a już 152 bramki w karierze (z czego 85 w Premier League i 13 w LE). I fakt- jest wielkim klocem i lepiej nadaje się do PL niż SerieA- ale na pewno nie brakuje mu umiejętności, bo wykręcać takie statystyki w tak młodym wieku to po prostu niesamowite.

No nic, tak czy siak my możemy pomarzyć i podyskutować, a decyzję podejmie zapewne Fassone. Cieszy jednak fakt, że możemy mówić czy lepiej ściągnąć Belo, Moratę czy Aubameyanga, a nie jak przez kilka lat wstecz, czy Sosa za 7 milionów będzie dobrym zakupem, albo czy Kucka z Genui za 5 milionów się sprawdzi :)
0
Vol'jin
16 lipca 2017, 18:48
tak czy siak potrzebujemy napastnika i gadanie, że Bacca powinien zostać to takie modlenie sie bo będzie strzelał. Problem taki, że Bacca nie odnajdzie się w ataku pozycyjnym, a przynajmniej w tym czego oczekuje Montella. Dlatego mamy Silvę, dlatego chcemy Belottiego czy plan C to Kalinić.

jeszcze takie porównanie Belottiego z Baccą Key Passes 48-16 dla Il Gallo Chances Created 55-19
0
primo2p
primo2p
16 lipca 2017, 13:29
Do Torino na dwuletnie wypożyczenie można by go puścić, ewentualnie na jednoroczne z możliwością sprzedaży np. za 10-15 mln euro (taka cena, na jaką będzie zespół z Turynu stać), ale z możliwością odkupienia np. za 20-30 mln euro za 2-3 lata oraz z zapisem, iż w razie chęci sprzedaży przez Torino, Milan będzie miał pierwokup. Idealna okazja na grę i rozwój dla młodego, a nie tracimy go na stałe.

Drugą opcją jest po prostu pozostawienie młodego u nas, niech wchodzi w rotacji, zmienia pod koniec meczu Montolivo lub Biglię, a w meczach że słabszy niech dostaje możliwość gry od początku.

Montella, jak i sam zawodnik, muszą zdecydować, co jest zarówno dla zespołu, jak i samego zawodnika, najlepszym rozwiązaniem.
0
night76
night76
16 lipca 2017, 13:47
wywalic to trzeba Montolivo poki jest cos wart a Loce zostawic
0
primo2p
primo2p
16 lipca 2017, 13:51
night76
Nie wiem skąd Ci słowo "wywalić" przyszło do głowy w ogóle... ;)
2
Orzelek79
Orzelek79
16 lipca 2017, 13:28
Wolę Belottiego, dobrze że Locatelli nie jest na sprzedaż oby Montella dał mu pograć , Biglia z Monto całego sezonu nie pociągnął.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 lipca 2017, 13:41
jest jeszcze Kessie, Loca byłby jako czwarty, ale moim zdaniem i tak może być
0
expert
expert
16 lipca 2017, 13:22
We Włoszech za dużo mówi się o transferze Locatelliego do Juventusu, więc coś musi być na rzeczy. Oby to nie była dżentelmenska przysługa Juventusowi.
0
ShevaMS
ShevaMS
16 lipca 2017, 13:29
Ciekawe czy przy transferze Bonu nie zawarli umowy o sprzedaży GD - Gwiazda za "Gwiazdę" :-P
0
PanX
PanX
16 lipca 2017, 13:19
Auba nie będzie tańszy od Belottiego, jak niektórzy piszą ;). Zakładając, że ostatnie pogłoski by się sprawdziły, to przy pięcioletnim kontrakcie i 8 mln za sezon, Gabończyk dostałby od nas 40 mln. Mówiło się, że Włoch miałby zarabiać u nas 3,5 mln za sezon, więc w ciagu pięciu lat byłoby to 17,5 mln. Dodając to do pieniędzy jakie trzeba byłoby za nich wyłożyć, odpowiednio 60 mln i 80 mln, to obaj piłkarze kosztowaliby nas mniej więcej tyle samo.

Bardziej prawdopodobny jest transfer Belottiego, który wyraża chęć dołączenia do Milanu. Auba w tej chwili jest bliższy przejścia do Chelsea.
3
savicevic88
16 lipca 2017, 13:27
Wg mnie Pierre jest łasy jedynie na kasę i nie zależy mu czy będzie grał w Milanie, Chelsea czy w Zniczu Pruszków (nie obrażając kibiców tej drużyny). Belotti wyraża się pochlebnie o Milanie zależy mu na dołączeniu do nas. Dla mnie Andrea to zmodyfikowany do wersji 4.0 - Lapadula.
2
zycumilanista
zycumilanista
16 lipca 2017, 13:29
Z nakładką Sheva 2.0:)
1
Rodowity
Rodowity
16 lipca 2017, 13:14
Nie ma tam Bellottiego bo już za parę dni będzie pracował nad forma w Lombardii. Historia Milanu pokazuje że istnieje duże ryzyko z transferem Bellottiego w przeszłości ofensywni wloscypilkarze za których Berlu płacił grube miliony typu Lentini , Gilardino spalali się w milanie. Moim zdaniem Bellotti to ktoś kogo nam trzeba, to jest Pippo w ultra fizycznej wersji i z lepszą technika (instynkt niestety ale pippo byl tylko jeden)a przede wszystkim marzy o grze w milanie i o byciu częścią następnej Złotej ery Milanu. Także panie Fassone do dzieła :)
0
blady77
blady77
16 lipca 2017, 16:28
Lentini, jeśli mnie pamięć nie myli, miał wypadek samochodowy krótko po przejściu. Cały się połamał i kilka dni przebywał w śpiączce. Po wypadku nie odzyskał pełnej sprawności motorycznej tak więc nadużyciem jest twierdzenie, że się nie sprawdził.
0
Rodowity
Rodowity
16 lipca 2017, 17:23
Dzięki za naprostowanie. Pamiętam jak Marek Saganowski miał wypadek i podobne obrażenia były. Gral pozniej zawsze na dobrym poziomie, ale gdyby nie ten wypadek uważam że mielibyśmy już wtedy na poziomie lewego. A w mojej wypowiedzi podałem Lentiniego bo pamiętam kosmiczne pieniądze zapłacone za niego. Dzień i posdrawiam
0
blady77
blady77
16 lipca 2017, 17:47
Zgadza się, zakup Lentiniego to było coś takiego jak teraz Pogba w MU. Z Saganem masz racje (z racji małej odległości bywałem wtedy na meczach ŁKS), chłopak miał papiery na dużo większą karierę.
0
Rodowity
Rodowity
16 lipca 2017, 20:37
Dokładnie takie samo porównanie przyszło mi na myśl. A za Gilardino też grubo przeplacil nasz Berlu. A z takich 9 które grały u nas i uwazam je za niewypaly było sporo Bierhoff, huntelaar, mam nadzieję że Bellotti odpali u nas i będzie z niego dużo radochy. A chłopak charyzmatyczny i bardzo twardy jak na włoską 9.:pozdrawiam.
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
16 lipca 2017, 12:44
Locatelli nie na sprzedaż? Milan już nie sprzedaje swoich diamentów;)
6
AC1899
AC1899
16 lipca 2017, 12:38
Do mnie z trójki wymienianych napastników najbardziej przemawia Belotti. Co z tego, że jeden dobry sezon zagrał? To samo można powiedzieć o Contim i Kessiem. Jeżeli pokazał, że potrafi strzelać, to będzie strzelał i w następnym sezonie. Takie jest moje zdanie.
Aubameyang w Bundeslidze, a Aubameyang w Serie A, to może być całkiem inny zawodnik - i niekoniecznie lepszy. Wiadomo jaką wagę przykłada się w Włoszech do obrony, a jaką w lidze niemieckiej.
Nie wiem dlaczego każdy udał się tak na Morate. Wielkie "bum" na jego nazwisko zaczęło się od półfinału Ligi Mistrzów z Realem, kiedy grał jeszcze w Juve. Po tym meczu i po finale, każdy uznał go za gracza światowego formatu. Według mnie wcale takim nie jest.

Tak z przymrużeniem oka, proszę nie traktować tego poważnie, ale jeśli Bonucci z Juve, Romagnoli z Romy, to może czas na Icardiego z Interu, a później Zieliński z Napoli?
ŻART - PODKREŚLAM :))
0
patoo_07
patoo_07
16 lipca 2017, 13:05
Jak już brać kogoś z Interu, to ja bym wolał Jao Mario :P
0
s2c2urinho
s2c2urinho
16 lipca 2017, 12:23
Tymczasem posłuchajcie wypowiedzi naszego nowego nabytku haha ....sie chłop popisał xD

https://www.facebook.com/transfery.info/videos/10154737008818837/
0
CZARO
CZARO
16 lipca 2017, 12:33
Dobrze mówi. Chłop ma w sercu Lazio i się tego nie wstydzi.
1
s2c2urinho
s2c2urinho
16 lipca 2017, 12:50
co nie zmienia faktu o jego nieprofesjonalnym zachowaniu...mogł przecież powiedzieć ze jest kibicem Lazio, lecz teraz jego klubem jest Milan i da z siebie 100% dla klubu...
0
ACstach
ACstach
16 lipca 2017, 12:51
"scuza" - coś takiego potem mówi czyli w gruncie rzeczy znaczy to przepraszam. Przyzwyczajenie plus stres zapewne;) Nie zmienia to faktu, że w sercu prawdopodobnie Lazio dalej ma.
4
Leonardo Bonucci
Leonardo Bonucci
16 lipca 2017, 13:12
Do tego włoski to nie jego pierwszy język i częściej odpowiada się odruchowo.
0
camlab73
camlab73
16 lipca 2017, 12:17
https://www.facebook.com/transfery.info/videos/10154737008818837/


Biglia rozdając fanom Milanu autografy z samochodu, zapytany aby coś powiedział Milanistom mówi... "Forza Lazio".
3
milan2002
milan2002
16 lipca 2017, 12:22
No to się popisał. :)
0
Leonardo Bonucci
Leonardo Bonucci
16 lipca 2017, 12:23
HAHA, jeszcze się nie przestawił.

Ale ja się nie dziwie. to są zwykli ludzie jak my. Wykonują swoja prace, Publicznie nie mogą mówić co myślą tylko to co kibice chcą słyszeć, taka prawda.
Najważniejsze żeby dobrze wykonywał swoja robotę. Miłość potrzebuje czasu, jak z kobietami. Mnie śmieszą nowe nabytki które od razu "kochają swój klub"
2
Toxer
Toxer
16 lipca 2017, 12:24
Może ze stresu i z przyzwyczajenia
0
s2c2urinho
s2c2urinho
16 lipca 2017, 12:26
o widze kolega mnie ubiegł juz ...:P...zachował sie mega "profesjonalnie"nie ma co haha
0
dbmat
dbmat
16 lipca 2017, 12:28
wychodzi u gościa stres. Tyle czasu grał w Lazio nie ma co się go czepić za tą wpadkę, ale troszkę śmiesznie wyszło :)
0
ACstach
ACstach
16 lipca 2017, 12:52
Napisałęm to już w odpowiedzie wyżej: "scuza" - coś takiego potem mówi czyli w gruncie rzeczy znaczy to przepraszam. Tak więc zapewne stres, przyzwyczajenie, to mogło spowodować taki jakby to nazwać bezwarunkowy odruch:)
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
16 lipca 2017, 12:17
Sprawa jest ciężka i nie jednoznaczna, ale dla mnie dalej Morata>Aubameyang>Belotti a jeśli chodzi o cuda to Cavani numero uno :D
1
Arcadias
Moderator Arcadias
16 lipca 2017, 12:29
Na jakiej podstawie oceniasz Moratę wyżej niż Aubę? Gallo jeszcze jestem w stanie zrozumieć ale gracza BVB już nie.
0
ShevaMS
ShevaMS
16 lipca 2017, 12:35
Czym wam tak imponuje morata?
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
16 lipca 2017, 12:46
Dla mnie najwazniejsza zaletą Moraty jest dośc duża uniwersalność. potrafi sie zastawić, potrafi odegrac piłke szybko z klepki, potrafi tez zrobic rajd na bramkę. Do tego w najważniejszych meczach w LM nie spala się a wręcz gra najlepiej! Do tego zna Serie A i się tutaj dobrze odnalazł. No i jednak jest te 3 lata młodszy co też nie jest bez znaczenia.
1
Arcadias
Moderator Arcadias
16 lipca 2017, 13:03
Dla mnie Morata byłby najgorszym wyborem z całej trójki. To zawodnik, który nie grał pierwszych skrzypiec w zespołach, które reprezentował. Grając w Realu wychodził z ławki. Według moich informacji kiedy zaczynał w podstawie to grał bardzo słabo. Reprezentując Bianconerich nie wykręcił zaś jakichś fantastycznych statystyk, które pozwalałyby sądzić, że wart jest tych 80 milionów, których oczekuje Real.

Nie umniejszam jego umiejętności, ponieważ również uważam, że są one nieco większe niż u Il Gallo. Jednak mimo wszystko nadal jestem zdania, że byłby najgorszym wyborem z całej trójki.

Auba jest naszym wychowankiem, który przez ostatnie sezony w Bundeslidze spisuje się naprawdę wyśmienicie, zaś jego nazwisko byłoby medialną bombą na chińskim rynku. Umiejętnościami w żadnym stopniu nie ustępuje Moracie, a nawet jestem w stanie stwierdzić, że go przewyższa. Doświadczenie w tym przypadku wcale nie jest wadą, ponieważ do ataku mamy już młodego Silvę. Oprócz tego Auba zwiększa nasze możliwości w doborze formacji.

W przypadku Il Gallo przemawia serce. Chciałbym zobaczyć w zespole kogoś takiego jak on, ponieważ z pewnością umierałby za każdą piłkę. Umiejętności też ma na tyle wystarczające by kończyć akcję nie przyprawiając nas przy tym o zawał. Oprócz tego to piłkarz, który wiedzę chłonie jak gąbka.

Oprócz tego w przypadku Moraty rzucałby mi się w oczy jego zdradziecki pysk. W końcu nie raz podkreślał, że gdyby miał wrócić do Włoch to tylko do Juve. Niestety, taki już jestem. Nie lubię zdrajców.
1
ShevaMS
ShevaMS
16 lipca 2017, 13:16
W sumie, to szkoda mi sprzedaży Lapaduli, waleczny i kto wie co by wykręcił z nową linią pomocy... Nie lubię zawodników którzy przechodzą obok meczu...
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
16 lipca 2017, 13:26
Arcadias

nie chcę tutaj jakoś bardzo walczyć o swoje zdanie, bo to bardziej takie moje luźne odczucie niż zdanie, którego będe bronił do upadłego. Tym bardziej, że w tym sezonie Belottiego i Morate oglądałem mało.

Owszem wchodził z ławki, ale chyba wiesz, że to dlatego że Benzema był traktowany jak ulubieniec? poza tym Morata jak wchodził z ławki to strzelał sporo i asystował. Sezon 16/17:
Morata - 26 meczy/15 goli/5 asyst/89 minut na bramkę
Aubameyang - 32 mecze/31 goli/2 asysty/90 minut na bramkę
Belotti - 35 meczy/ 25 goli/8 asyst/ 118 minut na gola
Owszem to suche dane, ale dla mnie zdecydowanie porównywalne szczególnie patrząc na ilość minut na bramkę przy Moracie i Aubameyangu. Belotti już tu trochę odstaje.

Co do wiodącej roli to wydaje mi się, że to po prostu nie taki typ zawodnika. Podobnie jak Mandzukić, ale dla mnie był chyba najważniejszy w tym sezonie dla Juve. Dzięki takim osobą można marzyć i spełniac cele o wygranej w LM.

A dlaczego Aubameyang ma być większą bomba w Chinach niż Morata? W tym sezonie w końcu wygrał LM :) Co do doświadczenia to akurat dla Morata z sezonem w Juve przewyższa Gabończyka. Do tego w LM też obaj swoje minuty zebrali i to na wysokim poziomie będąc nawet w finałach LM. A Morata jest młodszy, więc kolejny plus dla niego.

Co do Belottiego to ja się obawiam, że to gracz jednego sezonu i jest średniakiem. Podobnie jak swego czasu Immobile. Widziałem go w paru meczach i nie widziałem nic genialnego. Ot piłkarz, który w średnim klubie sobie strzela. Czy stać go na przeskok o 2 czy 3 poziomy? Ja mam wątpliwości.

Ja tam nie widzę w Moracie żadnej zdradzieckiej mordy.
0
Wilk87
Wilk87
16 lipca 2017, 11:57
Jeśli już jakiś napastnik ma przyjść, to z dwójki Auba - Belotti, zdecydowanie wolę tego pierwszego. Gdyby Belotti był o połowę tańszy, to tak, ale nie za tyle.
Napastnik to, moim zdaniem, mógłby być nawet ostatnim wzmocnieniem składu i to tylko przy sprzedaży Bacci. Jeśli już sprzedajemy Palette, może Zapate, Berto, Kucke, Lapadule, odszedł Fernandez, Pasalic i Gerard, to bardziej może bym się skupić na wzmocnieniu ławki zawodnikami pokroju Boriniego.
Nie wydawałbym całej gotówki na jedno mercato. Jeśli teraz wydamy wszystko, a któryś zawodnik nie wypali, to nie będzie za co kupić kogoś i wrócimy do systemu "żeby ktoś przyszedł, najpierw ktoś musi odejść".
Chociaż wydaje mi się, że za rok i tak Donnarumma odejdzie, by zniwelować wydatki. Dlatego teraz na mercato jest przeznaczona taka ilość pieniędzy. Takie moje zdanie.
PS. mi się zawsze marzył Lamela, ale nie wiem czy teraz by pasował do ustawienia
Edytowano dnia: 16 lipca 2017, 12:02
1
Zielony2009
Zielony2009
16 lipca 2017, 12:06
Z Borinim na ławce to my daleko nie zajedziemy. To poziom Berto czy Pasalica. Już wolałbym na ławkę Nianga.
0
milan2002
milan2002
16 lipca 2017, 12:17
Wcale nie jest powiedziane, że Aubameyang poradzi sobie w lidze włoskiej. Belotti ma tu jednak większe doświadczenie mimo tego, że jest młodszy. A wydaje mi się, że teraz Milan tego potrzebuje. Zawojowania Serie A i wejścia z hukiem do LM.
0
dbmat
dbmat
16 lipca 2017, 12:31
także uważam, że któryś z naszych odejdzie za rok i obstawiałbym właśnie Gigio jednak. Na pewno któraś pozycja okaże się słaba, któryś z nowych nie będzie grał tak jak oczekujemy i trzeba będzie coś kupić. Przyciśnie Nas Finansowanie FairPlay i ktoś za grubą kasę odejdzie.
0
Wilk87
Wilk87
16 lipca 2017, 12:34
Zielony
Niang na ławkę by się przydał. Taki Fabregas przecież nie przyjdzie by siedzieć na ławce, Bigli też nie posadzisz. Pasalic właśnie mógłby być na ławkę, słabeuszom właśnie bramki strzelał, a taki byłby idealny.

milan2002
Aubameyang ma doświadzczenie w LM, a właśnie tam celujemy, jeśli radzi sobie na poziomie LM, to bardziej w Serie A. Niewiadomo czy Belotti by sobie poradził na poziomie LM. Takie moje zdanie
0
Zielony2009
Zielony2009
16 lipca 2017, 12:47
Pasalic na ławkę chyba w Serie B. Chłopak ma tak gigantyczne braki w wyszkoleniu i samym talencie, że będzie mu nader ciężko to nadrobić. Lepiej zostawić Sosę czy Berto, nawet Mauriego.
0
Wilk87
Wilk87
16 lipca 2017, 13:01
Zielony
Jak najbardziej bym zostawił na ławkę Berto, czy tam Sose czy innych, ale właśnie zawodników tego typu, tego poziomu, bym szukał na ławkę. Pasalic to tylko był przykład. Każdy z nich mógłby zostać, a nie wszystkich się pozbywać. Pasalicia to trzeba by i tak wykupić
0
grzyweek7
grzyweek7
16 lipca 2017, 11:51
Nie ma opcji żeby Locatelli poszedł do Juve, on wie w jakim gra klubie i raczej nas niezdradzi na rzecz wypożyczenia do Sassuolo, choć niepokoi mnie to że jego agent rozmawiał z mistrzami Włoch, sądzę że młody wie gdzie gra i co ma zrobić, w Juve czeka go to samo co tu wypożyczenie, jest naszym wychowankiem, i wie że jeśli chce grać regularnie to musi iść na wypożyczenie, a nawet jeśli wróci to w Juve może nie mieć czego szukać a u nas zawsze bd miał miejsce, poza tym kibice go lubią, a on sam bardzo przeżywał grę dla Milanu, strzelonego gola, chłopak jest poprostu Milanistą i oby tak zostało i obym miał rację.
Edytowano dnia: 16 lipca 2017, 11:52
1
tober12
tober12
16 lipca 2017, 11:49
Wiecie kiedy potwierdzą Biblię oficjalnie? Bo Bonuc już chyba jest.
0
seba1410
seba1410
16 lipca 2017, 11:45
Witam moim zdaniem transfery udane nie za bardzo chciałem bigilie ale po tym sezonie tez wyjaśni się jaki poziom prezentują nowe nabytki i czy warto było wymieniać całą kadrę z kuco nq czelr
0
jasiom22
jasiom22
16 lipca 2017, 11:42
NIEEEE!!! Locatelli musi zostac!!! juz predzej sprzedac do Juve Montolivo lub Kessiego, niz Locatellego.
0
milan2002
milan2002
16 lipca 2017, 12:19
Dopiero co sprowadziliśmy Kessiego przecież. Też nie jestem za tym aby sprzedać Locatellego, lepiej wypożyczyć.
0
jasiom22
jasiom22
16 lipca 2017, 14:18
Ja własnie uważam inaczej, są zawodnicy typu Borini czy Suso - gorsi i lepsi którym potrzebna jest zmiana, żeby się rozpędzili... rozegrali, uwierzyli w siebie, im wypozyczenia są wskazane,

a Locatelli natomiast rozwija się świetnie tu i teraz w Milanie, chce zostać etc.. oddanie go teraz na wypozczenie znaczyło by dwie rzeczy, jedno to ze trener go nie widzi dla niego miejsca w nowym zespole (tu i teraz),

a dwa że jest kolejnym (Jose Maurim czy innymi Cristante, Darmianami, Aubameyangami w których się nie wierzy na początku choć wiadomo ze talent mają mega) etc.. ogólnie dwa to to że zespół nie wiąze z nim nadzieji na przyszłość (tak jak powiedzmy z gigio - któremu złote góry sypał zarząd ledwo co) o tą własnie róznicę chodzi..

Locatelli to talent raczej pokroju Gigio niż Jose Mauriego czy innych których Milan wypozyczeniami raczej hamuje niż rozwija. Locatelli to powinien bo Gigio i Romku być najwazniejszy zawodnik w kontekscie przyszłosći (wazniejszy niż wszyscy inni w pomocy, z Biglą włącznie) a co za tym idzie musi zostać, i Montella powienie znajdować dla niego miejsca ile może adekwatnie do formy i umiejętności... oczywiscei, ale Locatelli powienien grać w Milanie tak jak w zeszłym sezonie, wtedy dalej sie będzie dobrze rozwiją.. a nie zmarnujemy kolejnego talentu jak powiedzmy ostatnio Cristante czy Petagni. Jestem święcie przekonany że gdyby zostali w Milani obaj wymienieni wyzej rozwinęli by się dużo lepiej niż jak tułali sie na wypozyczeniach...
0
DaRo_7
DaRo_7
16 lipca 2017, 11:36
Żaden Choupa chups- Moting :P Ławka już wzmocniona Borinim i wystarczy :)
1
radson1406
radson1406
16 lipca 2017, 11:35
Nie no wiaadomo iz Belotti nie jest wart zadanych za niego pieniedzy ale niestety taki jest dzis rynek pilkarski.Osobiscie juz nie wiem kogo z dwojki Belotti - Aubemayang wolalbym zobaczyc w koszulce Milanu.Za Wlochem przemawia wiek,sympatia do Milanu oraz ewentualna niska pensja natomiast Gabonczyk bylby troszke tanszy w samym transferze i ma wiecej doswiadczenia w Europie.Niestety pensji na poziomie wiekszym niz 7-8 mln mu nie damy.

Co do Choupo-Motinga to mysle,ze sa lepsze i mlodsze opcje na skrzydlo niz Kamerunczyk.Choc akurat nie pogardzilbym darmowym pilkarzem,ktory tez pensji wyzszej niz 2 mln nie moglby rzadac.
0
ShevaMS
ShevaMS
16 lipca 2017, 11:28
Belotti i Silva mają podobny styl gry, może przydał by się napastnik z innymi atutami?
0
Presidente
Moderator Presidente
16 lipca 2017, 11:33
Morata
1
needy04
needy04
16 lipca 2017, 11:41
Ja bym nie chciał Moraty, Belotti to walczak i gra sercem a poza tym nie kryje sympatii do Milanu. A z kolei Morata nie kryje swojej sympatii do Juve a także toksycznej dla niego miłości do Realu gdzie Zidane go najzwyczajniej nie potrzebuje
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
16 lipca 2017, 11:26
Mam nadzieję że Moting to plotka
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 lipca 2017, 11:15
A ja myślę, że Manu powinien zostać. Przy Biglii i Montolivo może poprawić się i w defensywie i ofensywie. Podpatrzy jak gra Biglia, swoje szanse na pewno dostanie i za sezon-dwa może na dobre wskoczyć do składu. Nie widzę przeciwwskazań żeby wychodził w podstawowym składzie np przy wysokiej wygranej w LE na rewanż i w lidze ze słabszymi drużynami. No i kto powiedział, że w podstawie będzie grał Kessie a nie on?
0
Presidente
Moderator Presidente
16 lipca 2017, 11:34
Zgoda. Wreszcie ci młodzi będą mieli od kogo się uczyć. Loca od Biglii i nawet Montolivo. Taki Romek od Bonucciego.
0
stary_boss
16 lipca 2017, 11:10
jak dla mnie to tylko teraz skupić się na Belottim i nikim innym
, co do Manulea to trzeba się zastanowić nad wypożyczeniem tak żeby grał . A teraz podstawowa sprawa jakoś nikt nie odchodzi z Milanu kadra już liczy 31 zawodników także teraz trzeba sprzedać kilku zawodników
0
Trzesuaf
Trzesuaf
16 lipca 2017, 11:08
A wiecie, że Messi jeszcze nie wygrał LE? To może być dla niego jedyna okazja :)
6
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 lipca 2017, 11:08
Tyle, że media twierdzą iż rozbieżność jest wieksza bo Cairo rzekomo nie chce 60 plus Niang i Paletta tylko 80mln i Ci dwaj gracze... Gość upadł na głowę. 50mln z nimi powinien brać z pocałowaniem ręki bo to okazja życia.
1
Arcadias
Moderator Arcadias
16 lipca 2017, 10:56
Jakoś nie chce mi się wierzyć w to, że chłopaczek, który płakał jak dziecko po strzeleniu bramki Bianconerim, będzie chciał do nich przejść. Szczególnie, że z logicznego punktu widzenia takie działanie nie miałoby sensu zarówno dla Juventusu, jak i Milanu wraz z Locatellim. Juve nie potrzebuje kolejnego grajka o predyspozycjach defensywnych. Moim zdaniem bardziej potrzebują kreatora, który weźmie na siebie ciężar gry i rozprowadzi piłkę.

Co się tyczy Milanu to nie jestem w stanie uwierzyć, że włodarze naszego klubu byliby zdolni wypuścić piłkarza takiego jak Manuel. Młody, uzdolniony, grający w kadrze, z dość sporą ilością meczów w Serie A i w dodatku Włoch.

Dla samego Loci taki transfer mógłby okazać się krokiem w tył. W obecnym momencie ten utalentowany młodzieniec nie mógłby liczyć na grę w podstawowym składzie La Vecchia Signora. Więc przy dobrych wiatrach zostałby wypożyczony. Mówię, że przy dobrych wiatrach ponieważ równie dobrze mógłby wylądować w głębokich rezerwach i nie zobaczyć stadionu z perspektywy piłkarza. Podejrzewam, że Milan też zaoferuje mu wypożyczenie. Różnica jest jednak taka, że w naszej drużynie już grał. Wielu kibiców go pokochało. Kiedy wróciłby z wypożyczenia to znalazłby się we własnym domu. A w Juve czekałoby go kreowanie pozycji i szukanie swojego własnego miejsca.

Ostatnio o transferach Milanu wypowiedział się agent Bonucciego, który zapowiedział, że Rossoneri szykują dwie kolejne transferowe bomby. Może nawet nie tyle szykują, co są one gotowe. Bardzo mnie zastanawia kto to może być. Osobiście stawiałbym na Aubę i Modricia albo Aubę i Belottiego. Brzmi to jak gadanie człowieka po kilku głębszych, ale nasz ukochany zespół udowodnił mi w tym okienku, że potrafi zrobić wszystko. Kiedy pojawiły się plotki o zainteresowaniu Bonuccim to kolega ze studiów, który kibicuje Realowi, zapytał jak się do tego odnoszę i co o tym sądzę. Ja stwierdziłem, że to bajka wymyślona przez media, bo nie jestem w stanie uwierzyć w to, że piłkarz tej klasy mógłby zdecydować się na Milan. 48 godzin później Leo podpisywał kontrakt.

Ale wracając do meritum. Uważam, że transfer Auby to pewniak. Milan na gwałt potrzebuje drugiego napastnika, a od początku okienka mówi się o transferze wielkiej gwiazdy właśnie na tę pozycje. Nasz diabelski wychowanek poza swoimi niewiarygodnymi zdolnościami zapewniłby nam również spore możliwości konfiguracji ataku bo może grać zarówno jako typowy napastnik, jak i skrzydłowy. Co prawda nadal wróżymy z fusów w sprawie formacji jaką będziemy grali ale zarówno w wariantach 3-5-2/3-4-3 oraz 4-2-3-1/4-3-3/4-3-1-2 Auba znalazłby swoje miejsce.

Kwestia drugiej bomby jest dla mnie otwarta. Modrić byłby prawdziwym marzeniem. Czymś, co zatrzęsłoby piłkarskim światem w samych posadach. Na pierwszy rzut oka wydaje się to niemożliwe. Jednak patrząc przez pryzmat Bonucciego można stwierdzić, że włodarze naszej drużyny nie znają znaczenia tego słowa.

Belotti. Kiedy słyszę, albo czytam o tym zawodniku w kontekście Milanu to serce zaczyna mi drgać. Wyobrażam sobie wtedy jak w finale Ligi Europy (w którym gralibyśmy z Arsenalem) Il Gallo zdobywa bramkę i eksploduje radością jak niegdyś Pippo Inzaghi. I wykonuje te swoją kogucią cieszynkę. Tak, marzenie. Ale zakup takiego zawodnika doprowadziłby fanów do prawdziwej ekstazy. Właśnie dlatego, że to Belotti. Bramkostrzelny napadzior, który z dużą ekspresją cieszy się po strzelonych bramkach. Który otwarcie mówi o swojej miłości do naszego zespołu. Który jest stosunkowo młodym Włochem i najlepszego dopiero przed nim.

Biorąc pod uwagę całe obecne mercato można by skomentować wszystko za pomocą dwóch piosenek: "Cuda" z bajki Toy Story lub "Back from the Dead" zespołu Skillet. Forza Milan!

(proszę o usunięcie tego dubla niżej, dzięki!)
Edytowano dnia: 16 lipca 2017, 10:57
10
blackburn
blackburn
16 lipca 2017, 11:03
Modrić niemożliwy do zrealizowania ? Wiele czynników wskazuje na to, że to będzie kolejne wzmocnienie.
0
Arcadias
Moderator Arcadias
16 lipca 2017, 11:09
Blackburn jeśli czytasz mój komentarz i się do niego odnosisz to proszę, nie po łebkach. Ze zrozumieniem. Napisałem przecież, że na pierwszy rzut oka wydaje się to niemożliwe.
0
needy04
needy04
16 lipca 2017, 10:50
Co do Belottiego to ja od początku poszukiwań napastnika byłem za nim
Szybkość Auby moglibyśmy sobie za przeproszeniem wsadzić bo z kontry możemy zagrać z max trzema zespołami w lidze a reszta będzie preferować formację "obrona Częstochowy".
Edytowano dnia: 16 lipca 2017, 10:51
3
Sakuragi
Sakuragi
16 lipca 2017, 10:48
Oni źle to wymawiają. Nie mówi się K-A-L-I-N-I-Ć tylko B-E-L-O-T-T-I
2
forzaweah
forzaweah
16 lipca 2017, 10:46
Manu moze isc do Juve na zasadach na jakich w Juve byl Morata badz Deulofeu w Evertonie w innym przypadku nie. Jesli odpali sciagamy z powrotem jesli nie trudno ale zabezpieczenie na wszelki wypadek byloby. Choc wypozyczylbym wypozyczyc go do Bergamo..
Edytowano dnia: 16 lipca 2017, 10:47
1
magneto
magneto
16 lipca 2017, 10:58
Uważasz, że Marotta byłby na tyle głupi, żeby kupić Locatellego z prawem odkupu przez Milan? Coś nie bardzo chce mi się w to wierzyć.
0
forzaweah
forzaweah
16 lipca 2017, 19:59
Uie uwazam ale.. moze zacznijmy dyktowac wlasne warunki albo tak albo wcale..
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
16 lipca 2017, 10:44
Ja tylko wierze ze z tym kaliniciem to jest kolejna zaslona dymna, bo przeciez wielkie transfery robi sie po cichu, i wiem ze zawita do nas klasowy napastnik, tego chyba chca wszyscy, ale nie koniecznie uważam Belottiego za takiego, gosc zagral rewelacyjny 1 sezon, fakt jest młody i ma wszystko co potrzebne by zostac klasą światową, ale według mnie Milan teraz nie moze sobie pozwolic na nietrafiony transfer w tym segmencie druzyny. Moim zdaniem Belotti to trochę ryzyko i to ryzyko za grubą kase.
2
kucharx
kucharx
16 lipca 2017, 10:47
Zgadzam się w 100 % z tym Belottim.
1
Daniel93
Daniel93
16 lipca 2017, 10:41
Juve teraz bedzie sie chcialo odgryzc za Bonucciego, wiec szukaja kogos wartego uwagi w Milanie. Z Donnaruma im sie nie udało, to chca kolejna nasza perełke ;) DS powinien im wystarczyc XD Loca musi zostac lub niech idzie na wypozyczenie ;)
1
magneto
magneto
16 lipca 2017, 10:40
Właśnie dlatego Belotti zapewne zmienił agenta. Bo jak można zgodzić się na klauzulę 100 mln w takim klubie jak Torino w wieku 23 lat.
1
Boro
Boro
16 lipca 2017, 10:33
Loca na wypożyczenie jak tam nie będzie progresu to można myśleć nad sprzedażą.
1
jasiom22
jasiom22
16 lipca 2017, 11:46
Absolutnie nie, wypozyczenie by go zmarnowalo, i dalo znak ze nie ma dla niego miesca w Milanie, on MUSI ZOSTAC, nawet kosztem wszystkich innych pomocnikow, dwoch dziadkow czy nowego Kessiego, Locatelli to jest 100 przyszlosc Milanu, po ostatniej sadze z Gigio, nawet bardziej niz on. Locatelli, Donnarumma, Romagnoli... lapy precz!
0
Boro
Boro
16 lipca 2017, 13:58
uu zapędziłeś się troszeczke.. na ten moment Milan, cały jego zarząd jasno deklaruje, wracamy do gry z najlepszymi, wracamy do Ligi Mistrzów, i teraz jasnym jest że Loca w tym momencie nie dostaje poziomem do tych wymagań co więcej nawet się do niego nie zbliża, dalej co więcej oglądając go na żywo w półfinale U-21 słychać było komentarze że jest "cienki" z czym ja się oczywiście nie zgadzam. Dla młodego chłopaka jedyną szansą w na rozwój jest regularna gra, możliwość wzlotów i upadków ale w tym ciągła gra, u nas są potrzebne wyniki. Dlatego wypożyczenie byłoby świetnym ruchem.
0
savicevic88
16 lipca 2017, 10:33
Z całym szacunkiem dla Juve ale niech szukają gdzieś indziej. Jest to bardzo perspektywiczny gracz. Sprzedaż do Bianconerrich a późniejsze wypożyczenie nie ma najmniejszego sensu. My możemy zrobić dokładnie to samo bez sprzedawania. Gdzie tu sens, gdzie logika.
2
<  1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się