Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 21.08: Pierre Kalulu wypożyczony do Juventusu [23:40]

21 sierpnia 2024, 09:48, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 21.08: Pierre Kalulu wypożyczony do Juventusu [23:40]

[09:49]: Dziś Pierre Kalulu zostanie zawodnikiem Juventusu. Obrońca Rossonerich dołączy do ekipy z Turynu na zasadzie wypożyczenia z prawem do wykupu. Najpierw testy medyczne w J|medical a później pierwszy trening w Continassa. Juventus zapłaci od razu 4 mln euro (innej źródła podają kwotę 3,5 mln euro) z możliwością zwiększenia tej kwoty o 2-3 mln euro bonusów. Na koniec sezonu (jeżeli włodarze Bianconerich tak zdecydują) gracz zostanie wykupiony za 20 mln euro – takie informacje podaje środowe wydanie LGdS.

[09:54]: Pierre Kalulu przybył do J|medical. [KLIK!]

[10:22]: Fabrizio Romano podaje, że Milan osiągnął pełne porozumienie z Silvano Vosem. Pomocnika przyciąga projekt i warunki oferowane przez Rossonerich. Ci rozmawiają teraz z Ajaxem, aby osiągnąć porozumienie w sprawie kwot transferu.

[10:58]: Antonio Vitiello na łamach MilanNews: Rossoneri mają nadzieję, że wola Silvano Vosa będzie decydująca w negocjacjach z Ajaxem Amsterdam. Kwota jakiej oczekują włodarze Joden wynosi ok. 9-10 mln euro, ale Milan oczywiście chciałby zamknąć transakcję w dużo mniejszej wartości. 19-letni Holender mógłby bez problemu zostać zarejestrowany w pierwszym składzie, nie zabierając nikomu miejsca, gdyż regulaminowo trafiłby na listę zawodników do 22 lat. Defensywny pomocnik przemieszczałby się między pierwszą drużyną a Milan Futuro.

[11:24]: 19-letni Demirel Hodzic (aktualnie zawodnik Bolognii) zostanie nowym zawodnikiem Milan Futuro. Pomocnik ze Szwecji (posiada również obywatelstwo Bośni i Hercegowiny) w ostatnich godzinach miał podpisać niezbędne dokumenty i dopełnić formalności przed dołączeniem do ekipy Rossonerich.

[12:44]: Według redakcji MilanNews sprawa z Divockiem Origim zbliża się ku końcowi. Piłkarz rozważa obecnie oferty, które otrzymał z Arabii Saudyjskiej, USA oraz Turcji. Zawodnik nie trenuje z Milanem Futuro i od początku lipca ćwiczy indywidualnie.

[15:45]: Pierre Kalulu zakończył testy medyczne. Teraz pozostaje oczekiwać jedynie na oficjalny komunikat obu klubów. Według Sky formuła transferu wygląda następująco: wypożyczenie za ok. 3,5 mln euro z prawem do wykupu ustalonym na 14 mln euro. Rossoneri zastrzegą sobie również 10% od przyszłej odsprzedaży.

[16:33]: SportItalia informuje, że obecnie cztery zespoły uważnie śledzą rozwój sytuacji związanej z Tommaso Pobegą. Są nimi: Torino, Bologna, Genoa i Parma. W tej chwili zawodnik preferuje Bolognę, ponieważ chciałby mieć szansę na grę w Lidze Mistrzów. Rossoneri wciąż czekają na oficjalne oferty. Najbliższe dni powinny przynieść rozwiązanie, gdyż Pobega nie jest przewidziany w planach nowego trenera Milanu.

[18:24]: MilanNews na swoich łamach informuje, że pomysł sprowadzenia Silvano Vosa z Ajaxu Amsterdam to indywidualny pomysł Geoffreya Moncady. W ubiegłym roku Francuz odbył spotkania w Casa Milan z agentami reprezentującymi zawodnika. Zobaczymy, czy podczas tegorocznego letniego mercato w końcu uda się sprowadzić utalentowanego piłkarza do Milanu.

[20:15]: AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował o wypożyczeniu Pierre'a Kalulu do Juventusu (do 30 czerwca 2025 roku). Juventus będzie miał możliwość wykupu zawodnika po zakończeniu sezonu. [KLIK!]

[23:40]: Gianluca Di Marzio donosi o nowych kontaktach Ismaëla Bennacera z klubami Arabii Saudyjskiej. Milan szuka zastępstwa za Algierczyka. Żadna umowa nie jest oficjalnie podpisana, ale jeśli "Isma" miałby gdzieś odejść to właśnie na Bliski Wschód. Zdaniem mediów następcą Bennacera ma zostać Manu Koné. Rossoneri będą musieli powalczyć o piłkarza z AS Romą, ale mediolańczycy mają tę przewagę, że agent Francuza ma pod swoją pieczą także Mike'a Maignana, co powinno ułatwić ewentualne negocjacje.


R E K L A M A





127 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Orzelek79
Orzelek79
22 sierpnia 2024, 09:27
Kalulu podobno wyglądał dobrze w przygotowaniach a jednak klub się go pozbył. Czyli rola trenera się nie zmieniła, nie ma nic do gadania w sprawie transferów.
2
Grande
Grande
23 sierpnia 2024, 23:42
Myślałeś, że będzie inaczej?
0
cbvirus
cbvirus
22 sierpnia 2024, 02:03
Po co nam sprzedaż Bennacera? To miałoby sens tylko przy ofercie o wysokości klauzuli - 50 mln.
3
_PAOLO_
_PAOLO_
22 sierpnia 2024, 07:57
Bo sam chce iść, to niech idzie. Jest bez formy, a zanim ją odzyska, to szybciej znów się połamie.
10
Szewa90
22 sierpnia 2024, 08:27
Jak już wcześniej mądrzy pisali: nie potrzeba nam graczy, którzy nie chcą tu grać. Poza tym poważna kontuzja, brak formy od powrotu z L4 i kontrowersyne wypowiedzi w ostatnim czasie argumentują chęć sprzedaży. Bliski Wschód jest chętny to niech przedstawią satysfakcjonującą ofertę (a nie jakies 20 milionów) i się żegnamy w dobrych stosunkach. Jak teraz zagra słaby sezon to nikt nie da za niego tych powiedzmy 40 baniek, nawet Arabowie.
7
Vol'jin
22 sierpnia 2024, 09:14
ta kontrowersyjna wypowiedź to obrona swojej krajanaki przez pseudo prawicowych szurów, którzy mają problem ?
3
_PAOLO_
_PAOLO_
22 sierpnia 2024, 09:19
*krajana ;)
5
cbvirus
cbvirus
22 sierpnia 2024, 10:52
A ten brak formy to skąd wynoszony? Po tym meczu z Torino, to chyba cały nasz skład jest bez formy...
0
Szewa90
24 sierpnia 2024, 08:46
Jeżeli "zawodniczka", która startowała na tegorocznej olimpiadzie "miala" problem z kwalifikacją płciową na ostatnich mistrzostwach swiata i ostatecznie nie "została" dopuszczona do zawodów z tego powodu, a żadna niezależna organizacja antydopingowa nie jest na tą chwilę w mocy przeprowadzenia żetelnych badań, to uważam, że uważanie "jej" za 100% kobietę jest co najmniej kontrowersyjne. A co do formy to uważam, że Isma jest cieniem piłkarza z przed kontuzji, to zauważalne gołym okiem.
0
jasiom22
jasiom22
22 sierpnia 2024, 01:19
To w której kolejce gramy z Juve? I Kalulu strzela bramke przeciwko Milanowi?
2
Rossosince1996
Rossosince1996
22 sierpnia 2024, 00:00
Nasz Zarząd w ogóle coś robi pod koniec okienka ? Jakie to jest irytujące brak zastępstwa za Morate, produkt piłkarzopodobny za 15 mln, brak realnych wzmocnień w obronie, Bennacer zbiera się do odejścia jak sójka za morze i zrobi to w ostatnich dniach okienka, wg mnie powinniśmy oddać go jak tylko ktoś będzie chciał zapłacić bo jego forma spada drastycznie i niedługo będzie wart czapkę gruszek, wypożyczenie Kalulu do największego rywala za śmieszne pieniądze ... Dla Juventusu Kalulu powinien kosztować 40 mln, Fonseca który "słabo zaczyna sezony" .... coś mi sie wydaje że to będzie bardzo ciężki sezon dla kibica.
5
Paolo03
Paolo03
22 sierpnia 2024, 00:08
Mocno odjechana wypowiedź
Zapewne byłeś top 1 krytykującym całą kadencję Stefana
7
ósmy
ósmy
21 sierpnia 2024, 22:55
Juve nawet jest w stanie opuścić kwotę za Chiesę do 10 mln w kontekście gry w Barcelonie.
A sam Chiesa również obniża swoje oczekiwania finansowe do 4 mln, z tym, że chce trzyletniej umowy. I tak sobie myślę, ze takie warunki byłyby w pełni dla nas do udźwignięcia.
Tylko dwa pytania się nakładają
- Czy my naprawdę potrzebujemy gracza o charakterystyce Chiesy (moim zdaniem mógłby zrobić różnicę, i dać ten impuls, bo chłopaka można lubić, bądź nie lubić, może nie przekonywać jego zdrowie, ale na boisku zawsze daje z siebie na maxa. To trzeba mu przyznać )
- Czy takie atrakcyjne mimo wszystko warunki, byłyby uwzględniane również wewnątrz ligi, dla przykładowo Milanu. (tutaj nie jestem pewien, zakładam, że Juve już nie byłoby względem nas tak hojne, jak my dla nich)
0
ZYLION
ZYLION
21 sierpnia 2024, 23:14
Na takich warunkach to brać się nie pytać, zjada Chukwu, na prawe skrzydło by się przydał
0
Szewa90
22 sierpnia 2024, 08:48
Myślę, że taka promocyjna oferta jest ważna tylko dla Barcelony, nie raz piłkarze zjeżdżali ostro z wynagrodzenia, żeby tylko tam grać.
0
biedrus
biedrus
21 sierpnia 2024, 22:35
Do Serie A możemy zgłosić maksymalnie 25 zawodników,

W tym:
1. 4 wychowanków
2. 8 zawodników szkolonych we Włoszech przez co najmniej 3 lata pomiędzy 15 a 21 rokiem życia (tu się łapią ci z punktu 1)
3. 17 „pozostałych”

W tej chwili mamy tak:
1. Calabria, Gabbia, Pobega
2. Sportiello, Florenzi i trójka z punktu 1
3. Na te 17 miejsc mamy: Mike, Pavlovic, Thiaw, Tomori, Royal, Theo, Adli, Bennacer, Fofana, Loftus, Reijnders, Alexis, Samu, Puli, Rafa, Okafor, Jovic, Morata – czyli 18 zawodników.
Jeden zawodnik z punktu 3 nie może zostać zgłoszony. Kto? Adli. Czemu pozbyliśmy się Kalulu? Bo i tak byśmy go nie zgłosili (inna sprawa to formuła transferu) albo byłoby trzeba „odstrzelić” kogoś innego. Dlatego tak ważne jest, aby mieć zawodników z punktu 1 i 2.
PS. Zawodników do 22 lat nie trzeba zgłaszać, dlatego póki co z Musahem nie ma problemu. Terraciano nie ma 22 lat, a poza tym wskoczyłby w punkt 2.
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2024, 22:35
3
boguc69
21 sierpnia 2024, 23:02
ale musimy też myśleć o składzie na LM, a tam u22 nie działa, więc albo potrzeba dodatkowych zawodników - Włochów, albo kleimy chłopakami z Futuro. teraz okazuje się, że taki Maldini jednak przydałby się w składzie, zwłaszcza biorąc beznadziejną formułę transferu
0
biedrus
biedrus
21 sierpnia 2024, 23:10
Tak, o LM nie pisałem, bo tam jeszcze gorzej:)
1
acmti__
acmti__
21 sierpnia 2024, 21:58
Wzmocnili rywala, bo bądź co bądź to ograny na włoskim podwórku grajek.
Jak nie odpali to wróci do nas jeszcze bardziej zezłomowany, jak odpali to Juventus go kupi za śmieszną kwotę jak na dzisiejsze realia.
My tracimy opcję w obronie.
Czy jest jakiś plus tej transakcji?
2
ósmy
ósmy
21 sierpnia 2024, 22:09
Naiwnie liczę, że mają w planach ściągnąć konkretniejsze nazwisko do linii obrony. Tylko taka decyzja w jakiś sposób by usprawiedliwiła ten ruch.
2
ósmy
ósmy
21 sierpnia 2024, 21:56
Terracciano całkiem prawdopodobne, że nie przejdzie do Como, które za chwilę zakontraktuje Sergi Roberto.
0
Solan0
Solan0
21 sierpnia 2024, 21:22
WArunki tego wypozyczenia to jakas zenada... sprzedajcie juz kebabom ten klub
3
Tanger
Tanger
21 sierpnia 2024, 21:00
To co, teraz pora na wypożyczenie Bennacera do Arabii z opcją wolnego transferu po sezonie opłacając całość pensji Algierczyka. Furlani działaj :P
6
PaoloACM
PaoloACM
21 sierpnia 2024, 20:53
Ktos cos na temat tego Silviano Vosa? Nie znam czlowieka ;) a 10mln to nie malo
0
Mellion
Mellion
21 sierpnia 2024, 21:28
Ja znam Quinlana Vosa, kumpel Obi-Wana, dobry w walce, ale czasem reaguje też za mocno emocjonalnie ;)
3
k__f__c
k__f__c
21 sierpnia 2024, 22:34
Kolejny pokemon do kolekcji
0
palonettoACM
palonettoACM
21 sierpnia 2024, 23:19
Fofana mi się z Fonfarą kojarzył.

A Vosa z Janem Wosiem...

Ewidentnie za dużo ekstraklasy. ;)
2
ConradJethro
ConradJethro
21 sierpnia 2024, 23:37
Gość jest oceniany jak mega talent, defensywny pomocnik.

https://x.com/RisingStarXI/status/1826212750944621014?t=IqCqw2vpJ5FrD8vHRlPCdQ&s=19
0
PaoloACM
PaoloACM
22 sierpnia 2024, 18:46
@Mellion
Znany rowniez jako Admiral Enigma ;) Niech moc bedzie z Toba!
0
Szymson
Szymson
21 sierpnia 2024, 20:22
Do usunięcia
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2024, 20:24
0
ósmy
ósmy
21 sierpnia 2024, 19:19
Dybala jednak się zdecydował na Arabię.
Szkoda, że taki zawodnik odpuszcza Serie A.
7
Jaca23
Jaca23
21 sierpnia 2024, 20:01
Czyli Roma weźmie Chiese.
1
ósmy
ósmy
21 sierpnia 2024, 20:21
Niekoniecznie. Chiesa romansuje z Barceloną, a Roma chce Dybalę zastapić Rodrigo Riquelme z Atletico Madryt. Na drugim miejscu jest Ngonge z Napoli, którego nie chce Conte. Dodatkowo dziś Roma wystosowała ofertę za obrońcę Danso z Lens 24 mln plus 3 w bonusach. Ale Danso chce też Atalanta, która chce wzmocnić środek obrony Austriakiem. Gasperini romansuje również z Becao - starym znajomym z Udinese, który poszedł rok temu do Fenerbahce
1
FanACM
FanACM
21 sierpnia 2024, 20:39
ósmy

Właśnie mi przypomniałeś jak ja nie lubię Becao :)
5
dan_acm
dan_acm
21 sierpnia 2024, 20:41
Szkoda, ze my nie chcemy jeszcze jednego obrońcy i takim Danso sie nie interesujemy :(
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 sierpnia 2024, 20:43
Ja to się dziwię, skąd Roma ma tyle kasy na te transfery. Jeszcze rok temu podpisywali ugodę z UEFA za łamanie FFP i musieli zapłacić 5 mln kary (skądinąd komiczna kara), a w tym okienku znowu hulają po całości, mimo że co roku są na minusie - do FFP liczą się dochody i wydatki klubu, nie tylko kasa za transfery przychodzące i wychodzące. Roma jest znacznie pod kreską. I co, znowu UEFA nakaże im zapłacić przy ugodzie 5 mln? Ech.
2
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
21 sierpnia 2024, 18:53
To co skoro Leao na środek ataku to tym bardziej witamy Chiese ;)
0
_PAOLO_
_PAOLO_
21 sierpnia 2024, 19:08
Przecież jest Alexis ;)
6
AC Kamil
AC Kamil
21 sierpnia 2024, 18:53
[18:24] - No to krzyż na drogę ;)
0
Piotrek1899
21 sierpnia 2024, 18:14
Pięknie. Tyle sianka za gracza, który trafił tu praktycznie za darmo, a w formie był ostatnio ze dwa lata temu:) Brawo Zarząd.
3
Pavlović31
Pavlović31
21 sierpnia 2024, 19:22
:))))))
14
ZYLION
ZYLION
21 sierpnia 2024, 19:29
:)))))(
5
palonettoACM
palonettoACM
21 sierpnia 2024, 20:01
Dziękujemy, Paolo Maldini, że za Twojej kadencji przyszedł do Milanu Kalulu. :P
13
acmti__
acmti__
21 sierpnia 2024, 22:00
Przypominam, że zarząd wynegocjował opcję, a nie przymus wykupu po sezonie ;)
4
Piotrek1899
21 sierpnia 2024, 22:43
palonetto

Oczywiście, że tak;) Jedna z niewielu transakcji, która mu się udała, aczkolwiek myślę, że to jednak Moncada bardziej maczał w tym palce, wszak Francja, to jego teren:) Hm?
1
edinho
edinho
21 sierpnia 2024, 17:34
Chiesa , Hummels i ktoś na 9.
3
_PAOLO_
_PAOLO_
21 sierpnia 2024, 17:51
i frytki do tego ;)
15
Mellion
Mellion
21 sierpnia 2024, 19:47
Że DumFries? ;)
3
DarthImpaler
DarthImpaler
21 sierpnia 2024, 20:04
Że DumbFries XD
0
gringo100
gringo100
21 sierpnia 2024, 17:25
Powiem tak pobiega jest za wolny i za słaby na Milan
5
boguc69
21 sierpnia 2024, 18:43
pobiega na treningach i się polepszy
13
Semper Fideli
Semper Fideli
21 sierpnia 2024, 16:18
Zastanowił bym sie nad sprzedaża Calabrii skoro nie chce podpisać kontraktu na naszych warunkach i zostawił bym duet Emerson Kalulu a nie bawił sie w ratowanie piemonte
8
ba_acm
21 sierpnia 2024, 18:29
I to jest pomysł!
0
Zuber
21 sierpnia 2024, 18:34
I kto go kupi? xD
3
Daros
Daros
21 sierpnia 2024, 20:26
A limit wychowankow to co, pies?
1
Semper Fideli
Semper Fideli
21 sierpnia 2024, 20:49
Zuber
Nie sądzę że byłby z tym problem gdyby tylko chcieli go sprzedać.
Daros
Futuro masz od czego ? Jak im trzeba bylo wychowanków to trzeba było wziąć się do roboty i pozbyć się RLC czy Jovicia i zostawić Nastiego ewentualnie wziąć Brescianiniego bo ja różnicy w jakości wielkiej nie widzę
0
_PAOLO_
_PAOLO_
21 sierpnia 2024, 16:00
To kur... jak w końcu LGdS podaje 6-7 mln (z bonusami) + 20 mln, a Sky 3,5 mln + 14 mln. Przecież to łącznie (gdyby jufki zdecydowały się na wykup) prawie 10 mln różnicy.
3
DarthImpaler
DarthImpaler
21 sierpnia 2024, 17:58
bo sky zapomniało dodać 3,5 mln +bonusy
0
Szymson
Szymson
21 sierpnia 2024, 15:58
i ciekawe jakie będą faktyczne liczby za Kalulu
1
k__f__c
k__f__c
21 sierpnia 2024, 14:48
Nawetnie nie denerwujcie że teraz będzie cała saga o 19 letniego nołnejma którego równie dobrze mógłby ściągnąć Raków czy Legia
6
M3TR0
M3TR0
21 sierpnia 2024, 18:38
Kolejny FBT, który zaliczy wpis w CV, że „grał” w Milanie… Ściągamy taki szrot i liczymy na gwiazdkę z nieba, a potem płacz ze Inter scudetto wygrywa w połowie sezonu, jak oni nas nawet ławka rezerwowych zjadają
3
plone
plone
21 sierpnia 2024, 14:05
dwoch wariatow dobrze grajacych wslizgiem - Pavlovic i Vos, to byloby cos na co bym chetnie popatrzyl, bo odbior soczystym przecinakiem to miod na serce
1
Mercik
Mercik
21 sierpnia 2024, 14:52
Rino i Jaap :))))
1
ArturWpr
ArturWpr
21 sierpnia 2024, 19:26
Maldini i Nesta to lubią.
1
Bufor85
Bufor85
21 sierpnia 2024, 19:37
Maldini się śmieje i choć nie był profesjonalistą bo wciąż się uczył, ale transfer z Origim można mu wybaczyć.
0
_PAOLO_
_PAOLO_
21 sierpnia 2024, 13:18
Sama formuła wiadomo może i nie zadowala, ale imo już te kwoty wyglądają lepiej. Juve chyba podniosło kwoty wypo i ew. wykupu, w zamian za zgodę na opcję, a nie obowiązek wykupu. W wykup raczej nie wierzę, wątpię by tak odpalił, a przyzwoity sezon nie wiem czy wystarczy do wykupu. Dobre i te 6-7 mln za wypo z bonusami, zamiast u Fonseci miałby być ostatnim wyborem na śo i po, albo trafić do Futuro.

Co do tego Vosa, to tak jakby zamiast tego Kone może? Wiadomo inny poziom, ale u nas i tak ciasno i byłby problem ze sprowadzeniem Kone, a z Vosem nie będzie problemu z rejestracją. Będzie więcej absencji w pomocy (tfu), to gość trafi to pierwszego zespołu, na ławę.
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2024, 13:25
2
patoo_07
patoo_07
21 sierpnia 2024, 13:16
Te liczby z Kalulu już nie wyglądają tak źle. Jeśli za samo wypożyczenie będą w stanie wyciągnąć 5-7 mln euro i 20 za wykup, to mniej więcej odpowiada jego wartości. Nawet jeśli trochę by pograł i wrócił, to wciąż mamy te 5-7 milionów i może do nas zawsze wrócić.
5
biedrus
biedrus
21 sierpnia 2024, 12:53
Jeżeli za Kalulu wyjdzie ostatecznie jakieś 25 mln, do tego z solidarnościówki chyba powinniśmy dostać 1.5-2% z jego następnego transferu, to chyba nie będzie to tak źle wyglądało.
Trzeba pamiętać też o jednej ważnej rzeczy - o rejestracji. Nie jest ani Włochem, ani wychowany we Włoszech, ani nie ma poniżej 22 lat.
1
Szewa90
21 sierpnia 2024, 13:18
Tylko, że to jest najlepszy z możliwych scenariuszy.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
21 sierpnia 2024, 12:43
Hmm...
https://www.transfermarkt.com/ante-rebic/profil/spieler/187587
3
Felaro
Felaro
21 sierpnia 2024, 13:07
to by było prawie jak zjeść i mieć ciastko tylko :D on by musiał mieć płacone od rozegranego dobrego meczu :D
1
palonettoACM
palonettoACM
21 sierpnia 2024, 13:30
Rebić Antek, Krunić Radek
Kiedyś mistrzowie Włoch z Milanem
Teraz jakieś Empoli by walczyć o spadek
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
21 sierpnia 2024, 13:44
Jeszcze Kaczora za darmo i "Baśka miała fajny..." ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
xKaka
xKaka
21 sierpnia 2024, 12:43
ile płaczu o tego kalulu który ostatni dobry mecz zagrał 2 lata temu
2
Pavlović31
Pavlović31
21 sierpnia 2024, 14:05
Bardziej chodzi o to że jak odejdzie Kalulu, Florenzi jest kontuzjowany i po sezonie odejdzie, Calabrii kontrakt nie zostanie przedłużony to też odejdzie po sezonie. I znowu będzie uganianie się przez całe mercato za PO. Chyba że Emerson okaże się strzałem w dziesiątkę.
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2024, 14:06
0
ZYLION
ZYLION
21 sierpnia 2024, 14:32
Jak cała drużyna Piolego
1
AC Kamil
AC Kamil
21 sierpnia 2024, 12:34
Dlaczego Furlani nie weźmie Vosa za darmo i ewentualnie zapłaci w przyszłości połowę kwoty od następnego transferu ?
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2024, 12:36
17
boguc69
21 sierpnia 2024, 15:36
no właśnie dlaczego???
0
Jaca23
Jaca23
21 sierpnia 2024, 12:31
Ten Vos wygląda na kolejne palenie pieniędzmi w piecu jak z Lazeticiem, Terracciano czy Pellegrinim.
3
k__f__c
k__f__c
21 sierpnia 2024, 14:50
Takich Vosów to sobie mogą kluby angielskie sprowadzać bo to są dla nich nieznaczące kwoty. 1 na 10 się sprawdzi to fajnie, a jak nie to i tak mała strata
0
szyka
szyka
21 sierpnia 2024, 12:26
Furlani robi dobrze atalancie, Juventusowi, tylko o interesy Milanu zadbac nie potrafi amator...
Od wyboru trenera, poprzez wielka inwestycję w napastnika, wypozyczenia kalulu czy oddawanie za pan frajer młodych typu simic ruchy zarzadu to kompromitacja....
6
Marosso
Marosso
21 sierpnia 2024, 12:18
Z Kalulu wydaję mi się , że robimy dość solidny błąd. Oczywiście nie może się połamać , ale w formie jest to bardzo dobry zawodnik.
3
Palpatine
Palpatine
21 sierpnia 2024, 12:25
Tyle, że on tej formy nie ma od dwóch lat.
0
mpt1899
mpt1899
21 sierpnia 2024, 18:41
W Excellu z Kalulu nigdy nie zrobimy bledu bo kosztowal nas 700k a my juz mamy od Juve 4M. Po amortyzacji to kilkaset procent zysku.
0
elporto
elporto
21 sierpnia 2024, 12:06
Kalulu w Juve. Na razie cicho o Adlim. Ciekawe czy jeszcze zobaczymy jakieś transfery przychodzące, czy zakończyliśmy ten etap w letnim mercato.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
21 sierpnia 2024, 12:03
A nie lepszy byłby Demirel Biegac?
4
Juzio
Juzio
21 sierpnia 2024, 12:25
Ja bym wolał żeby przyszedł Demirel Dobzegrac.
8
Dusiek
Dusiek
21 sierpnia 2024, 12:03
20 mln po sezonie to całkiem dobra oferta, patrząc na poprzedni sezon Francuza. Oby go kupilili.
1
MilanHomer
MilanHomer
21 sierpnia 2024, 11:57
Paolo
Miałeś rację.
Żenua pełną parą.
Jak byłem przeciwny dzbankom, tak teraz mu pion3 przybijam.
0
jarek2572
jarek2572
21 sierpnia 2024, 11:53
Dzieciak za 10 baniek do drugiej drużyny. Coś tu nie pasuje.
1
MilanHomer
MilanHomer
21 sierpnia 2024, 11:52
A co to żenua się odwala?
0
biedrus
biedrus
21 sierpnia 2024, 11:38
Przynajmniej w Futuro inwestują. Mam nadzieję, że za parę lat to się spłaci, a nie, że będziemy oddawać zawodników za darmo.
3
Mirek99999999
Mirek99999999
21 sierpnia 2024, 11:51
W Primaverę też inwestowali (Roback, Jungdal) i młode talenty do pierwszej drużyny (Lazetić, Romero, Pellegrino)...
3
Zuber
21 sierpnia 2024, 12:04
Z takim zarządzeniem to nas Futuro wyprzedzi w lidze za kilka lat w walce o awans do pucharu europy. Tu oprócz Fofany to nikt nie jest realnym wzmocnieniem.
3
Vol'jin
21 sierpnia 2024, 11:06
offtopik

wielki kibic Milanu, Sinner złapany na dopingu a gówniane ATP pod dywan schowało temat xD. Zamiast zawiesić na 2 lata to mu tylko pkt odjęli :)
3
MilanHomer
MilanHomer
21 sierpnia 2024, 11:13
Dlatego Tenis to gówniany sport ;)
2
luba17
luba17
21 sierpnia 2024, 11:44
Ale to podobno jakies pomówienia
0
tommyb1
tommyb1
21 sierpnia 2024, 11:47
ponoć masażysta łap nie wymył po jakiejś maści i jakieś ślady po niej to były
0
deshaun
deshaun
21 sierpnia 2024, 11:52
mam sprawę gdzieś, ale sianie fermentu typu "złapany na dopingu" to trochę przesada. Wykryto śladowe ilości co równie dobrze mogło być zupełnie przypadkowe jak w przypadku naszej ostatniej kajakarki.

Wszyscy sportowce się szprycują, tylko tym co aktualnie jest dozwolone.
6
Qiub
Qiub
21 sierpnia 2024, 11:56
Tylko tak sie dziwnie sklada, że ten „masażysta” który niby go posmarował niedozwolonym środkiem miał już duuużo sportowców którym „przypadkowo” coś wmasowywał. Nie tylko tenisistów, no ma pecha coś.
1
Vol'jin
21 sierpnia 2024, 12:02
@Deshaun
Tylko jakby to był "janek" z 50 miejsca miałby od razu zawieszenie

a tutaj 5 miesięcy chowano pod dywan, a karę jaką dali to odjęcie pkt, zamiast natychmiastowego zawieszenia do wyjaśnienia sprawy i grał sobie jakby gdyby nic

tłumaczenie też z dupy jakby szukano wymówki przez te prawie pół roku
0
FanACM
FanACM
21 sierpnia 2024, 12:06
Fajnie. Ja przytoczę inną historię w czasach(era Papu Gomeza i Ilicica bodajże) gdy Atalanta fizycznie, biegowo niszczyła ligę na dopingu został złapany Palomino. Ciekawe, że sprawa przeszła bez większego echa i rozgłosu a tam wtedy w La Dei szprycowali się grubo.
Mityczny Pintus to też pewnie niezły jest jest z niego fachowiec i lekarz pod tymi względami.
5
FanACM
FanACM
21 sierpnia 2024, 12:10
Vol'jin

Ale co Ty się dziwisz w sporcie a są równi i równiejsi np. w boksie Saul Canelo Alvarez, Tyson Fury, Conor Benn, czy Jarrel Miller. Nie będę dokładnie opisywał jak ktoś chce niech sobie poczyta jak wyglądały ich wpadki.
4
FanACM
FanACM
21 sierpnia 2024, 12:17
Messi np. już w młodości wpadł do kociołka Panoramixa i tak mu zostało :) .
Po świetnym sezonie Ajaxu w LM Onana przypadkowo złapany na dopingu :)
Noah Lyles sprinter leczy się na astme :)
Już w juniorach na wszelakich zawodach biegowych dzieci sa nacierane wszelkimi możliwymi "maściami" . Temat szeroki, ale może to teorie spiskowe :)
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2024, 12:18
6
deshaun
deshaun
21 sierpnia 2024, 14:15
chowanie takich rzeczy pod dywan przez jakiś czas zamiast wystawianie od razu takiej informacji ma w zasadzie same zalety, bo jest czas na zbadanie całej sprawy i wydanie na spokojnie (bez presji) decyzji/werdyktu. W innej sytuacji, sprawa wychodzi na jaw, robi się hejt i szum medialny, na końcu jeśli sportowiec jest niewinny albo są to śladowe ilości to i tak już to co przeżył jako osoba będą hejtowaną to jego.

A to, że traktowany jest inaczej nr 1 niż nr 50 czy 100 w rankingu to jest oczywiste i jest to w każdym sporcie. Pytanie tylko czy nie dochodzi do nadużyć, a tego nie wiem tutaj, bo sprawa mnie aż tak nie interesuje ;]
1
Maju
21 sierpnia 2024, 16:56
Ciekawe, czy rezygnacja z igrzysk nie miała z tym związku. Historia o maści brzmi tak głupio, że lepiej jakby już poprzestano na zdaniu: złapano go i uciekł.
0
Mercik
Mercik
21 sierpnia 2024, 11:02
Silvano Vos - ktoś coś więcej o nim może napisać? Rozegrał chyba tylko jeden mecz w pierwszej drużynie i kilkanaście w młodzieżówce reprezentacji.
0
hyrus13
hyrus13
21 sierpnia 2024, 10:55
Na pewno po sezonie Juve wyłoży 20 mln, już zrobili polecenie przelewu. Jak mu się tam spodoba, a oni go będą chcieli, to zrobią nam to co my zrobiliśmy z Tonalim.
2
GrandePaoloM3
21 sierpnia 2024, 11:29
To mówisz że go kupią, a potem wyjdzie że mecze obstawiał i go zawieszą? ;)
6
Zuber
21 sierpnia 2024, 12:06
Jak wróci tam do formy to 20 mln to będzie promocją patrząc na to, że jest Francuzem, a oni w Juve zawsze grali dobrze. Nie kumam tego wzmacniania rywali, pierw Atalanta, a teraz Juve.
0
hyrus13
hyrus13
21 sierpnia 2024, 13:08
GianpaoloM3

Bardziej chodzi mi o zbicie ustalonej ceny i postawienie nas w bardzo nieprzyjemnej sytuacji, którą w sumie przerabiamy znów w kontekście CDK.
1
mpt1899
mpt1899
21 sierpnia 2024, 18:31
Zuber, przeciez Kalulu to wielka loteria. Jak mozna go nazwac wzmocnieniem rywali jak chlop od dwoch lat sie kopie po czole. Ty naprawde myslisz, ze Juve juz go widzi jako wzmocnienie? Moim zdaniem bardziej uzupelnienie z nadzieja, ze odpali.
0
Rzetelny
Rzetelny
21 sierpnia 2024, 10:20
Dawać mi tu napastnika.
1
sharakmilanista
sharakmilanista
21 sierpnia 2024, 10:17
nie no świetna taktyka przy każdej kontuzji Moraty mamy albo Okafora albo tego drewniaka Jovica albo chłopca Camarde

LM jest już nasza
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 sierpnia 2024, 10:12
O ile nie rozumiem zgody na odroczenie płatności za CDK, skoro Atalancie, jak widać, pieniędzy nie brakuje, tak formułę transferu Kalulu jestem w stanie zrozumieć. Francuz większość poprzedniego sezonu się leczył, a kiedy grał, czy to na prawej obronie, czy na stoperze, to kasztanił niemiłosiernie. Aktualnie to wielka niewiadoma dla każdego nabywcy, skoro zawodnik się trzy czwarte rozgrywek 23/24 leczył. Jeśli wypali, Milan dostanie 20 milionów. Jeśli nie wypali, to jego sytuacja będzie analogiczna do aktualnej: kiedyś wielki talent, dzisiaj mierny piłkarz, którego ciężko będzie wytransferować. Trudno stwierdzić, czy Juventus zrobił dobry deal, biorąc go od nas na takich warunkach, a on pokaże się z dobrej strony i będzie wartością dodaną, czy może będą mu płacić kontrakt i Milanowi 4 mln za zawodnika, który z ławki się nie podniesie. Nie bez przyczyny wspomniałem o CDK, bo to bardzo podobna sytuacja. Z tym, że w przypadku Kalulu szansa na to, że odpali, jest dużo mniejsza, niż u Belga.
12
Bandon
Bandon
21 sierpnia 2024, 10:41
Właśnie mało osób chyba zdaje sobie sprawę z tego, że Milan jest w bardzo dobrej kondycji finansowej i nie musi sprzedawać zawodników żeby momentalnie robić plusvalenze, czy też finansować sprzedażami okienko transferowe. Przynajmniej w całości. A z Kalulu jest sprawa taka, mamy od razu 4 miliony za 4/5tego ŚO i 3iego PO, bo bardzo słabym okresie przygotowawczym. Nikt by za niego teraz nie zapłacił 25 mln. A jeśli się sprawdzi w Juve to kasę wyłożą. W innym wypadku zawsze może zostać do rotacji jak wróci, albo opchnąć gdzieś za 15 mln. Z boku wygląda ten deal źle, ale jak się temu przyjrzeć, to wcale tak nie jest. Tak samo z CDK, dla nas najprawdopodobniej nie ma znaczenia czy sprzedamy go teraz, czy za rok. A może za rok się nawet bardziej opłacać ze względu na okresy księgowe.
3
hyrus13
hyrus13
21 sierpnia 2024, 11:01
Gianni Rivera

Z CDK sytuacja jest bardzo prosta. Wszystko wskazuje, że zawodnik nie miał najmniejszej ochoty wracać do Milanu ani grać gdziekolwiek indziej niż w Bergamo. Zostaliśmy postawieni pod ścianą. Spodziewam się, że tak samo skończy się z Kalulu jak Francuz pokaże się z dobrej strony.

Bandon
Na pewno sprzedamy go 15 mln. Tak jak szybko sprzedaliśmy Alexisa za takie same pieniądze. Od biedy został w drużynie, bo jest wszechstronny, ale nic konstruktywnego nie wnosi.
1
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
21 sierpnia 2024, 11:03
Zdecydowana większość komentujących tutaj ma nas za biedaków bo nie robimy transferów po 50 mln.... I na tej podstawie dorabiają sobie teorię że jesteśmy "frajerami" i "dymani" przez inne kluby... XD jeśli dołączyć do tego długie negocjacje to mamy obraz biednego Milanu :-) gdyby inne kluby myślały tak jak większość tutaj ekspertów to byłbym zadowolony :-) 25 mln total za Kalulu?? To nie przejdzie :-) za pół roku będzie kolejna jazda po zarządzie, że Juve negocjuje cenę wykupu jak ten się nie połamie :-) znowu wylecą hejterzy i antykibice Juve i będzie ten sam jazgot czyli jesteśmy frajerami itd.
2
Zuber
21 sierpnia 2024, 12:08
A powiedz kto nie kasztanił w tamtym sezonie. Thiaw, Tomori to robili taki kryminał, że nawet nie chce tego pamiętać. W ogóle ocenianie naszych obrońców w tamtym sezonie po zmianie formacji nie ma żadnego sensu.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 sierpnia 2024, 13:00
Nie oceniam naszych obrońców po tamtym sezonie. Oceniam Kalulu przez pryzmat dwóch ostatnich sezonów, bo po raz ostatni zagrał na poziomie dobrym (lub lepszym) w sezonie mistrzowskim. Rozgrywki 22/23 i 23/24 były w jego wykonaniu kiepskie, nawet przebłysków nie miewał. I, jak pisałem pod innym newsem, Tomori też potrafi spartaczyć, ale on kiepskie mecze przeplata wybitnymi, w których gra jak profesor. Jego największy mankament to brak stabilnej formy, bo w stabilnej formie byłby czołowym stoperem Włoch i Europy. Aktualnie zaś jest średni i nigdy nie wiadomo, jaki Tomori się wylosuje. Kalulu jednak od dwóch lat gra słabo. To nie tylko ostatni sezon z tragiczną defensywą, ale i jeszcze poprzedni, w którym również nie zachwycał.
0
Szulaj22
Szulaj22
21 sierpnia 2024, 10:05
Oddajemy wszystkich pilkarzy albo za darmo albo za półdarmo i każdy tylko opcją wykupu dramat…
2
patoo_07
patoo_07
21 sierpnia 2024, 09:53
Smutny dzień. Wielki żal i rozpacz, że nie padło na Thiawa.
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2024, 09:56
5
ósmy
ósmy
21 sierpnia 2024, 10:04
A już dajcie spokój z tym Thiawem.
Owszem mógł wybić piłkę na spokoju, ale głowa się przegrzała.
Natomiast uważnie śledząc przyczyny obu straconych bramek, to wszystko zaczęło się od biernej postawy Calabrii na prawej obronie. Zwróćcie uwagę przy pierwszym straconym roku, jak nonszalancko pozwolił przeciwnikowi na dojście do piłki. A spokojnie przy większym zaangażowaniu mógł przeciąć to podanie do Zapaty, potem nawet nie próbował blokować dośrodkowania.
Przy drugim golu Ricci wkręcił go w ziemię jak śrubkę w listwę - nawet nie jęknął.
Ile jeszcze będę musiał oglądać popisy tego parodysty obrońcy w Milanie?


2
_PAOLO_
_PAOLO_
21 sierpnia 2024, 10:06
ósmy

Niedługo będziesz oglądał popisy drugiego parodysty na prawej obronie ;)
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2024, 10:06
2
patoo_07
patoo_07
21 sierpnia 2024, 10:28
Przy drugim golu, to wybitnie pomógł akurat Alexis, który z jakiegoś powodu nie biegł za Lazaro, tylko sobie stanął. Jednak wyjście Thiawa dwa kroki do przodu przed dośrodkowaniem, to był jakiś obłęd. Gdyby został w miejscu, spokojnie by to wybił głową, a gdyby Lazaro posłał piłkę na siódmy metr, też by spokojnie do niej zdążył. No a wyszło tak, że wylazł ze strefy, zostawił Zapatę i machał łapami.
A już odbiegając od meczu z Torino, chłopak zawalił sobie cały poprzedni sezon. Mnóstwo błędów, odklejki z Juventusem, czy Monzą. Ja go nie chce za całokształt, a nie za jeden mecz z Torino. Facet po prostu nie dojeżdża, jest fajny do grania niską obroną, jednak do grania wysoko, jest za wolny i po prostu średni w przerywaniu akcji.
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI