Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 07.08: Morata trafi do Como, a Bondo przeniesie się do Cremonese [22:10]

7 sierpnia 2025, 09:08, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 07.08: Morata trafi do Como, a Bondo przeniesie się do Cremonese [22:10]

[09:06]: Milan pozyskał w środę Ardona Jashariego. Długa telenowela została pozytywnie zakończona. Teraz czas na kolejne wzmocnia. Do końca tygodnia Rossoneri powinni znaleźć porozumienie z Young Boys w sprawie pozyskania Zachary’ego Athekame. Dodatkowo trwają analizy dotyczące środkowego napastnika (Rasmus Højlund, Dušan Vlahović).

[13:03]: Warren Bondo zdecydował się przyjąć ofertę beniaminka Cremonese. Według informacji MilanNews, pomocnik spotkał się w Milanello z Igli Tare i Massimiliano Allegrim, którzy doradzili mu przejście do drużyny, w której zyska szansę na regularne występy. W ten sposób młody zawodnik, który dołączył do ekipy Rossonerich w styczniu za ok. 10 mln euro, zgodził się na wypożyczenie do Grisorosso.

[13:16]: Według MilanNews, czwartek może być przełomowym dniem w ostatecznym odblokowaniu transferu Álvaro Moraty do Como. Klub ten ponownie podniósł swoją ofertę za transfer definitywny Hiszpana, zwiększając tym samym kwotę należną Galatasaray. Należy pamiętać, że napastnik jest obecnie wypożyczony do tureckiego klubu do 30 stycznia 2026 roku, a Como przyjęłoby warunki finansowe Galatasaray z Milanem.

[13:45]: Rasmus Højlund wyprzedza Dušana Vlahovicia. Wysłannicy Milanu w Anglii będą negocjować z MU – informuje La Gazzetta dello Sport. Więcej na ten temat [TUTAJ!]

[14:38]: Wszystko wskazuje na to, że transfer Álvaro Moraty do Como stanie się faktem. Fabrizio Romano poinformował, że ustne porozumienie z Galatasaray jest bardzo blisko. Wypożyczenie hiszpańskiego napastnika do tureckiego klubu zostanie zakończone po tym, jak klub z Como zapłaci 5 mln euro. Morata zostanie wypożyczony do Como z obowiązkiem wykupu.

[15:55]: Transakcja została dopięta. Álvaro Morata przeniesie się z Milanu do Como na zasadzie wypożyczenia za 1 milion euro, z obowiązkiem wykupu za 9 milionów euro. Hiszpan podpisze kontrakt do 2029 roku (1+3 lata). Galatasaray otrzyma 5 milionów euro jako rekompensatę za wcześniejsze zakończenie wypożyczenia – taki wpis umieścił Nicolo Schira na portalu X.

[16:35] Również inni dziennikarze informują, że transfer Álvaro Moraty do Como jest już przesądzony. Różne doniesienia pojawiają się natomiast odnośnie kwoty jaką otrzyma Milan. Gianluca Di Marzio (Sky Sport) podaje, że będzie to 12 mln euro. Daniele Longo informuje natomiast, że Milan otrzyma za tę operację łącznie 9 milionów euro: 1 milion za samo wypożyczenie oraz 8 milionów euro za obowiązkowy wykup. Z kolei Galatasaray, do którego zawodnik był wcześniej wypożyczony, otrzyma 3 miliony euro jako rekompensatę za wcześniejsze rozwiązanie umowy oraz dodatkowe 2 miliony euro w formie bonusów.

[17:10]: Milan nalega na wypożyczenie z prawem wykupu Rasmusa Højlunda z Manchesteru United, który właśnie sfinalizował transfer Benjamina Šeško z RB Lipsk za niemal 80 milionów euro. Jeśli chodzi o Dušana Vlahovicia, Milan obawia się, że negocjacje z Juventusem mogą się przeciągać, ale Serb wciąż pozostaje na celowniku klubu.

[18:10]: Jak zgodnie informują Fabrizio Romano i Matteo Moretto, Newcastle ponownie skontaktowało się bezpośrednio z Milanem oraz przedstawicielami Malicka Thiawa. Angielski klub pracuje nad ustaleniem warunków ewentualnego transferu, jednak trener Milanu, Max Allegri, nie zamierza rezygnować z niemieckiego obrońcy. Stanowisko mediolańskiego klubu pozostaje niezmienne: Thiaw odejdzie tylko w przypadku oferty znacznie przewyższającej jego rynkową wartość.

[20:45]: Matteo Moretto potwierdził wcześniejsze doniesienia: Warren Bondo przeniesie się na zasadzie wypożyczenia bez opcji wykupu do Cremonese. Jak przekazał w materiale opublikowanym na platformie YouTube, porozumienie między klubami zostało osiągnięte i wszystko jest na dobrej drodze. Formalności - w tym dokumenty i podróż zawodnika - mają zostać dopięte po weekendzie. Cała operacja przebiega spokojnie i nie ma ryzyka, że coś pójdzie nie tak.

[20:50]: W ostatnich godzinach pojawiły się doniesienia o natarczywym zainteresowaniu Newcastle Malickiem Thiawem. Rossoneri, zgodnie z zaleceniami Maxa Allegriego, nie chcieliby sprzedawać Niemca. Matteo Moretto poinformował, że środkowy obrońca mógłby opuścić Milan tylko za naprawdę zaporową kwotę - między 40 a 45 milionów euro. Jeśli Newcastle rzeczywiście zdecydowałoby się mocno zaatakować i zaoferować okolice tego, czego chce Milan, jakie miałaby taka sprzedaż znaczenie? Malick Thiaw został zakupiony latem 2022 roku i podpisał kontrakt do 30 czerwca 2027 roku; w księgach klubowych jego historyczny koszt wynosi 9,29 mln euro, a jego obecna wartość księgowa to około 3,71 mln euro. Tak więc, jeśli Newcastle rzeczywiście zaoferowałoby 45 milionów euro, zysk kapitałowy (plusvalenza) wyniósłaby ponad 40 milionów euro.

[21:25]: Gianluca Di Marzio: Milan wciąż prowadzi rozmowy z Young Boys w sprawie Zachary'ego Athekame, ale nadal brakuje porozumienia co do kwoty transferu. Rossoneri nie chcą przekroczyć 10 milionów euro, natomiast Szwajcarzy - m.in. ze względu na zainteresowanie innych klubów - podnieśli swoje oczekiwania. Sam Athekame jasno zadeklarował wobec swojego otoczenia, że jego celem jest transfer do Milanu.

[22:10]: Fabrizio Romano podzielił się swoimi informacjami na temat nowego napastnika Milanu: Manchester United planuje rozmowy z Rasmusem Højlundem na temat jego przyszłości. Chociaż sam zawodnik nie zamierza odchodzić i chce walczyć o miejsce w składzie mimo rosnącej konkurencji, klub po raz pierwszy rozważa wypożyczenie go z opcją wykupu -  jest to wyraźny sygnał otwarcia na jego odejście. Milan uważnie śledzi rozwój sytuacji i jest gotów działać. Klub z Mediolanu miał już pierwsze kontakty w sprawie Duńczyka i rozważa kosztowną formułę - wysoką opłatę za samo wypożyczenie i opcjonalny wykup również za wysoką kwotę oraz pełne pokrycie pensji zawodnika. Równolegle w grze wciąż pozostaje także temat Dušana Vlahovicia.


R E K L A M A




163 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Sebolinho10
Sebolinho10
7 sierpnia 2025, 23:06
40 baniek za Thiawa i można ruszać po Leoniego.
7
boguc69
boguc69
7 sierpnia 2025, 22:17
"zaporowe" 45 baniek XD

czy ci co o nas piszą znają znaczenie takich słów w realiach angoli???
0
Vol'jin
Vol'jin
7 sierpnia 2025, 22:20
patrząc co robi Newcastle to może być zaporowe 45 mln dla nich ;]
2
Tanger
Tanger
7 sierpnia 2025, 22:11
Offtop

Najciekawsze transfery środy i czwartku:

- Kieran Dewsbury-Hall z Chelsea do Evertonu za 28,65 mln euro,
- Ardon Jashari z Brugge do Milanu za 36 mln euro,
- Thomas Muller do Vancouver Whitecaps z wolnego transferu,
- Timothy Weah z Juventusu do Marsylii na wypożyczenie za 1 mln euro z obowiązkiem wykupu,
- Georgios Vagiannidis z Panathinaikosu do Sportingu Lizbona za 12,5 mln euro,
- Marc Guiu z Chelsea do Sunderlandu na wypożyczenie,
- Juan Cuadrado z Atalanty do Pisy bez odstępnego,
- Heung-Min Son z Tottenhamu do LAFC za 22 mln euro,
- Lesley Ugochukwu z Chelsea do Burnley za 28,7 mln euro,
- Ritsu Doan z Freiburga do Eintrachtu Frankfurt za 21 mln euro,
- Mariano Diaz do Deportivo Alaves z wolnego transferu,
- Thomas Partey do Villarrealu z wolnego transferu,
- Jens Cajuste z Napoli do Ipswich na wypożyczenie z obowiązkiem wykupu,
- Mbala Nzola z Fiorentiny do Pisy na wypożyczenie za 1 mln euro z opcją wykupu,
- Giovanni Simeone z Napoli do Torino na wypożyczenie za 1 mln euro z obowiązkiem wykupu.
14
Mara AC
Mara AC
8 sierpnia 2025, 00:48
I Marc Gual do Rio Ave za 250 tyś. Hahaha ;)
0
Levy11
Levy11
7 sierpnia 2025, 21:54
Tak tylko zapytam. Czy my zaraz nie będziemy mieć problemu z listą zawodników do zgłoszenia do ligi?
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2025, 21:55
0
Tanger
Tanger
7 sierpnia 2025, 22:19
Zakładając, że uda się wypchnąć Filipa Terracciano, Milan będzie mógł zarejestrować 20 graczy o21. 3/8 slotów dla wychowanków/wychowanków włoskich klubów zajmą Piotr Terracciano, Gabbia i Ricci.

I tak do rejestracji kwalifikowaliby się Maignan, Terracciano, Tomori, Thiaw, Pavlović, Gabbia, Estupinan, Jashari, Ricci, Fofana, Loftus-Cheek, Modrić, Musah (?), Leao, Okafor(?), Pulisic, Alexis, Gimenez i Mr X. To daje nam 19 zawodników, czyli teoretycznie jeszcze 1 gracz o21 mógłby dołączyć.

Rejestracji nie podlegają Torriani, Bartesaghi, Athekame(?) i Jimenez z racji wieku do 21 lat.

Chyba udało mi się to dobrze wyliczyć.
11
szymoninho19
szymoninho19
7 sierpnia 2025, 21:44
Athekame deklaruje że Milan bo chłop widzi że nie mamy ćwierć prawego obrońcy więc miałby jakieś tam granie zapewnione a winnych klubach max ławka. Tutaj trzeba 2 PO w tym jednego ogranego w lidzę a Athekame wprowadzać stopniowo bo jeśli przyjdzie tydzień przed ligą to ja nie widzę opcji żeby on zagrał pełne 90 minut do połowy września nim się wprowadzi
1
DarQ
DarQ
7 sierpnia 2025, 21:52
Tak jak za Jashirim byłem na 100 % tak Athekame uważam za błąd. To jest zasłona dymna albo piździstrzał podyktowany presją.
6
DarQ
DarQ
7 sierpnia 2025, 21:38
A ja Thiawa lubię. Miał gorsze momenty - urazy, brak regularnej gry itp. Ale jak był w rytmie to wyglądał b. dobrze. To jest wciąż młody plejer z dobrymi warunkami fizycznymi i już z lekkim doświadczeniem w top level meczychach.
Jak Angole dają 35 to znaczy zgodnie z matematyką , że jest warty 25 :)
9
Bandon
Bandon
7 sierpnia 2025, 21:36
Mają jakieś ciśnienie na tego Thiawa, a tymczasem ja bym chętnie go wymienił i dał Maxowi możliwość żeby sobie sam w tych pieniądzach wybrał obrońcę.
1
DarQ
DarQ
7 sierpnia 2025, 21:42
To nie są wakacje w Łebie z dzieciakami.
Macie tu 20 zl i bawcie sieee :)
5
cbvirus
cbvirus
7 sierpnia 2025, 21:33
45mln to on był wart tylko wtedy jak schował Kane'a do kieszeni, ale dobrze, że nie sprzedajemy za bezcen.
0
Palpatine
Palpatine
7 sierpnia 2025, 21:13
A skąd pewność, że za Thiawa przyjdzie konkretny (słowo klucz) obrońca?
0
DACM1988
DACM1988
7 sierpnia 2025, 21:16
Dużo to w sumie nie trzeba, żeby być lepszym od niego obecnie. Znajdzie się.
4
mmielczar123
mmielczar123
7 sierpnia 2025, 21:11
Wierzę w odrodzenie Thiawa pod Maxem, ale jak Angole wyłożą ponad 40 baniek, to osobiście wybiorę się do Mediolanu i dopilnuję, żeby bezpiecznie dotarł na lotnisko. Gotuj Panie Tare, bo bez Pana skończyłoby się na wypożyczeniu Niemca do Juve z opcją wykupu za 20 mln euro. Jedynym problemem będzie znalezienie zastępstwa, które wypadałoby załatwić w miarę szybko. Leoni ma ogromny talent, ale sprowadzenie chłopaka i liczenie na to, że w krótkoterminowej perspektywie zbawi naszą defensywę, byłoby dość ryzykowne. Tym bardziej, że Parma zażąda mniej więcej tyle, ile Newcastle zapłaci nam za Niemca. Tu by się przydał ktoś, kto z miejsca podniesie poziom defensywy, a 18-latek, który zagrał 1200 minut w poważnej piłce, może tego nie zagwarantować. Marzeniem byłoby pozyskanie gracza Parmy + jakiegoś weterana, który obskoczy prawą stronę i środek obrony, bo na tych pozycjach najbardziej brakuje doświadczenia.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2025, 21:13
6
savicevic88
savicevic88
7 sierpnia 2025, 21:00
Thiaw... 45 milionów... Furlaniemu już cieknie w nogawkę...

6
DACM1988
DACM1988
7 sierpnia 2025, 20:56
45 mln euro za niego to już wielkie tak. Za te 30, 35 mln zastępstwo spokojnie się za niego znajdzie.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2025, 21:15
1
GWIDON1979
GWIDON1979
7 sierpnia 2025, 20:24
Off top
Wczoraj Lech 1 3
Dziś Legia 1 4
Dobrze sobie radzą nasze kluby w pucharach
5
Juzio
Juzio
7 sierpnia 2025, 20:29
My jesteśmy gotowi maksymalnie na LK.
6
Rafał0209
Rafał0209
7 sierpnia 2025, 20:44
Jesteśmy chyba najgorszym piłkarskim krajem w Europie jeżeli chodzi o wielkość a jakość. większe kraje jak Hiszpania Włochy Niemcy Anglia Francja nas zjadają a i piłkarsko dużo mniejsze jak Holandia Belgia Portugalia również, zainteresowanie piłką ogromne najpopularniejszy sport w kraju a tak leży piłka reprezentacyjna i klubowa. ale za to znawców wśród dziennikarzy w PZPN i klubach co nie miara a brak szkolenia młodzieży jak leżało tak leży.
6
Milanboy
7 sierpnia 2025, 20:59
Rafal0209 - Przecież od pewnego czasu ekstraklasa wygląda naprawdę dobrze.

Za to jaga wygrała 1 do 0 na wyjeździe.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
7 sierpnia 2025, 21:19
Ale za to Jagusia 1:0 :)
1
DarQ
DarQ
7 sierpnia 2025, 21:30
Rafał
Małe sprostowanie.
Nie można nas nazwać mniejszym krajem od Anglii czy Włoch. Od Francji ,Hiszpani i Niemiec to tak.
0
Jedrek1972
Jedrek1972
7 sierpnia 2025, 20:12
Bardzo dobrze z Thiawem albo dają 45 jak nie to żegnamy i zero innej obcji trzeba szanować się to będą mieli respekt
0
DragonAC
DragonAC
7 sierpnia 2025, 20:33
Tak a zachwile.nie będzie chciał przedłużyć umowy zarabia 800 tysi trzeba sie z tym liczyć
1
Abece
Abece
7 sierpnia 2025, 20:04
Jak myślicie za ile bylibyśmy w stanie ściągnąć Leoniego?
0
DarQ
DarQ
7 sierpnia 2025, 20:06
39
Club Brugge lubi to.
0
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
7 sierpnia 2025, 20:27
Giovanni Leoni odrzucił nawet Liverpool i chce przenieść się do Interu, bo tam czeka na niego Cristian Chivu, jego byly trener, więc chyba małe szanse na ten transfer
0
Vol'jin
Vol'jin
7 sierpnia 2025, 19:58
https://x.com/TrollFootball/status/1953041230201536610

niby to z nas mają bekę, ale to chyba jednak Newcastle i cele transferowe :)

z drugiej strony zaraz dołączy Barcelona z cyrkiem ze Ter Stegenem czy oddaniem za darmo Inigo Martineza :)
8
homer44
homer44
7 sierpnia 2025, 18:58
Temat z innej beczki, ale muszę się tym podzielić…. Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi, dopiero dzisiaj trafiłem na takie info.

Współpraca AC Milan z Demokratyczną Republiką Kongo. Warta dla klubu ok. 10 mln.

To jeden z najbiedniejszych krajów Afryki. Z trwającą wojną domową i uzależniony od pomocy humanitarnej. Jak nisko upadają wartości, żeby ciągnąć kasę od takiego partnera?! I tak, inni kasują więcej (Barcelona 44 mln…), ale udział w takim przedsięwzięciu za jakiekolwiek pieniądze jest fatalny. Nie dziwię się, że było o tym dosyć cicho, dla mnie to szokujące, że mój ukochany klub sięga po takie pieniądze. Upadek piłki w ostatnich latach jest straszny.
Co o tym sądzicie?
9
MilanHomer
MilanHomer
7 sierpnia 2025, 19:01
Wyczytałeś coś więcej w tym temacie?
0
DarQ
DarQ
7 sierpnia 2025, 19:15
Ciekawy temat poruszyłeś. Teraz mi głupio, że tamtą informację przyjąłem bezrefleksyjnie.
Też chciałbym się dowiedzieć jak to działa. Bo na pierwszy strzał wygląda źle.
5
mufi
mufi
7 sierpnia 2025, 19:22
a gdzie to pisali ? w wybiórczej ?
1
Qiub
Qiub
7 sierpnia 2025, 19:29
W wybiórczej? W sensie co? Nie wierzysz, że w Kongo giną ludzie czy o co chodzi?
8
savicevic88
savicevic88
7 sierpnia 2025, 19:32
Czego się nie zrobi żeby omijać FFP...
0
krisss811
krisss811
7 sierpnia 2025, 19:54
Popatrzcie że my bierzemy tylko 10 a Barcelona aż 44, może nasz klub ma jednak odrobine wstydu.
1
elporto
elporto
7 sierpnia 2025, 20:07
Myślę, że homer44 nie ma zielonego pojęcia o czym pisze i zobaczył frazy "Milan", "Kongo" i "10 milionów euro" i myśli, że Milan sobie za nic inkasuje pieniążki od jednego z najbiedniejszych krajów na świecie.

Tymczasem warto poczytać troszkę źródła o współpracy chociażby Włoch z DRK, o tym że kraj ten próbuje się jakoś odnaleźć we współpracy międzynarodowej.
Źródeł jest wiele: https://www.aics.gov.it/news/missione-della-cooperazione-italiana-nella-repubblica-del-congo/
4
homer44
homer44
7 sierpnia 2025, 20:30
El Porto,
Gdyby chodziło tylko o współpracę w zakresie rozwoju regionu, nie miałbym wątpliwości, byłaby to wspaniała inicjatywa. Na stronie Milanu mamy piękny artykuł na ten temat. Akademia, promocja, inwestycje., fundacja. Wszystko pięknie wygląda.
https://www.acmilan.com/en/news/articles/sponsor/2025-06-20/ac-milan-at-the-centre-of-an-international-platform-to-foster-socioeconomic-development-in-the-democratic-republic-of-the-congo

O kasie na oficjalnej stronie nie ma mowy… To info z Sempre Milan:
https://sempremilan.com/official-ac-milan-announce-drc-premium-partner

I o ile współpraca na polu rządowym - Włochy z DRK jest ok (chociaż oczywiście każdy ma w tym swój interes, nic za darmo), to branie kasy od niedemokratycznego, a wręcz autorytarnego rządu kraju, w którym większa część populacji przymiera głodem jest moim zdaniem nieetyczne. Nawet jeżeli mamy tam założyć akademię czy promować inwestycje w tym kraju.

Może to hiperbola, ale gdyby sponsorem została Rosja czy Korea Północna, to też uważałbyś, że jest to ok?

A tak na marginesie, to Wyborcza pisała o Barcelonie, info o Milanie trzeba było poszukać.
2
elporto
elporto
7 sierpnia 2025, 20:39
homer44
Na pewno Milan nie ma swoich ludzi na miejscu w DRK, tylko takie partnerstwo zostało zaproponowane (tudzież jak napisałeś Barcelonie, Milanowi i nie wiadomo komu jeszcze).

Demokratyczna Republika Konga to ultrabiedny kraj, nie ma tutaj wątpliwości (DRK jest jednym z najbiedniejszych krajów na świecie, pomimo ogromnych zasobów surowców naturalnych).

Czy to jest w porządku? Może nie, może tak.
Nie znam zapisów umowy, nie wiem na czym się opiera i po co DRK to robi (pewnie można w tym kraju znaleźć talent, bo europejska piłka jak wiemy w dużej części opiera się na czarnoskórych zawodnikach, którzy mają podwójne paszporty). Milan ofertę przyjął, bo $ to $ (tak jak Barcelona). O żadnym zawodniku włączonym do młodzieżówki z tego kraju póki co nie słyszałem.
Ale Włochy z tym krajem współpracują, Polska zresztą też (cyt. "Łączna wartość produktów sprzedanych przez Polskę do DRK wyniosła 89,4 mln EUR, zaś do Polski trafiły produkty o wartości zaledwie 21 tys. EUR").

Nie chcę wchodzić w politykę, bo to nie jest miejsce do tego, ale sądząc po planach USA na rozmowy na linii USA-Rosja to biznesy oparte na gazie, ropie wrócą szybciej niż każdy myśli ;)
3
Trefniś
Trefniś
7 sierpnia 2025, 20:55
To już jest tylko Milan z nazwy. Wartości i zasady poszły robić to co wiele młodych dziewczyn gdy szukają szybkiego zarobku :)))
I to jest fakt bez nawet wiedzy o dziwnej współpracy. Dawno się z tym pogodziłem i polecam to innym.
0
homer44
homer44
7 sierpnia 2025, 20:56
Od polityki trzymam się jak najdalej. I niestety w pełni się zgadzam, ze biznes robi się teraz z każdym, niezależnie od jego postępowania. Z Rosją pewnie też niedługo zaczną.

Chciałem tylko zwrócić uwagę na to jak kasa zjada wszystkie ideały, którymi kiedyś kierował się sport. Jeszcze niedawno piłka i sport miały w sobie choć trochę romantyzmu i propagowały szeroko rozumiane dobro. A teraz to tylko rozrywka i maszynka do zarabiania kasy. Smutne.



0
Pavlović31
Pavlović31
7 sierpnia 2025, 21:08
Poczytałem. Kris, Barcelona ponoć 44 mln na parę lat czyli rocznie niewiele więcej od Milanu, my też mamy podobną umowę, ok 10 mln na rok i umowa na parę lat. Umowa Milanu to jest ogólnie część planu Mattei na który Włochy zaplanowały 5,5 mld euro budżetu z włoskiego funduszu na rzecz klimatu. Z włoskich klubów wiadomo tylko o Milanie że jest częścią planu. Mówi się że chodzi o to żeby powstrzymać migracje do Europy a jak wiadomo Włochy mają z tym ogromny problem. Dać kasę dla krajów Afryki żeby nie przyjeżdżali do Europy. To polityka. Ale to takie duże uproszczenie bo ten plan jest ogromny. Milan chce w zamian za to budować szkółkę, boiska, akademie, wspierać przez wywieszanie transparentów, delegacje i takie tam. Tylko czy to ich wesprze lokalnie, czy spowoduje eksport talentów do Włoch? A korupcja wszędzie była, jest i będzie a w Afryce to już temat rzeka i tam temat nie jest czarno-biały. Niby dla DR Konga ma iść kupę kasy, w takie strefy jak edukacja, sport, energetyka ale to będzie dużo kasy wyrzuconej w błoto przez korupcję. Ja udział Milanu oceniam neutralnie. Była szansa na interes więc skorzystano. To nie jest tak że Milan bierze kasę za nic. A jakie będą skutki to czas pokaże. To polityka.
5
Vol'jin
Vol'jin
7 sierpnia 2025, 21:18
odkryli sport washing w 2025 roku?

Berlusconi robił to samo, przecież Fly Emirates to też rodzaj sport washingu :)

czy jedno jest gorsze od drugiego?
1
mufi
mufi
7 sierpnia 2025, 21:26
a gdzie ludzie nie giną ? na Antarktydzie ? wszędzie giną ! a jeśli ich "rząd" zgadza się na to, tak jak np. "polski", żeby ktoś obcy zabijał Naszych, to co mam płakać nad Kongo ? puknij się o ścianę :)
0
Pavlović31
Pavlović31
7 sierpnia 2025, 21:28
Sport washing, a będzie też brain drain, a plan Mattei to jeszcze greenwashing.
0
Trefniś
Trefniś
7 sierpnia 2025, 21:43
Zazwyczaj nie komentuje bzdur pozasportowych, ale muszę tym razem.
Mufi - o czym ty u diabla pieprzysz?! Wszystko dobrze w główce?
3
DarQ
DarQ
7 sierpnia 2025, 22:05
mufi
Wracaj już z turnusu do domu bo na wakacjach ostro wspomagasz sieci monopolowe :)
0
MilanHomer
MilanHomer
7 sierpnia 2025, 22:44
mufi zapisany na listę trafionych
0
oikonip
oikonip
7 sierpnia 2025, 18:19
Czy ktoś bardziej kumaty byłby w stanie wytłumaczyć mi - prostemu kibicowi, jak będzie funkcjonować pomoc w Milanie. Już widziałem wszystkie możliwe ustawienia z Modriciem grającym po lewej, prawej stronie, niżej, wyżej. Jashari jako defensywny, ofensywny itd. Gdzie w tym wszystkim Fofana czy Ricci?
0
zuperhero
zuperhero
7 sierpnia 2025, 18:57
prawdopodobnie Jashiri(Fofana)-Ricci(Modric)-Modric(RDL/Musah)
na środku cofnięty rozgrywający/regista- zazwyczaj używa się te nazwy zamiennie ale są to różne role- regista częściej podłącza się pod akcje w ich końcowych fazach, przez co często pojawia się pod polem karnym, cofnięty rozgrywający raczej przez cały czas będzie utrzymywał pozycję w głębi pola i asekurował, dawał opcję podaniową do wycofania piłki. po bokach dwa razy box-to-box czyli takie wybiegane 8mki, które agresywnie atakują pole karne w ataku, jednocześnie głęboko wracają się do obrony
1
MiKuu
MiKuu
7 sierpnia 2025, 18:59
Wszystko zależy od formacji. Domyślnie ma to być 433 (może ona przechodzić w trakcie meczu, w zależności od sytuacji boiskowej w 4231 lub 352). Więc weźmy to wspomniane 433. Jedynym stricte def. pomocnikiem, czyli 6 jest Ricci. Lewym mezzalą czyli lewą 8 domyślnie ma być Jashari a prawym Modrić. Jednak z racji tego, że Ardon dołącza na 2 tygodnie przed startem sezonu na początku raczej bedzie wchodzic z ławki i lewym mezzalą będzie Modrić a prawym Fofana/RLC. Ale z racji tego, że Chorwat też dołącza dopiero teraz i ma 40 lat więc nie zawsze może być gotowy do gry od początku jako lewa 8 może zacząć RLC a jako prawa Fofana. Dodatkowo w razie czego jako 6 może również zagrać Jashari. Więc na papierze wygląda to tak.
Jashari--- Ricci--------Fofana
Modrić--- (Jashari)--- RLC
2
DarQ
DarQ
7 sierpnia 2025, 20:05
Ja wiem tylko , że jak na ławę pojdzie Fofana lub Modric czy 40 melonowy Jashari to znaczy, że Max ma pozytywny ból głowy.
1
Bandon
Bandon
7 sierpnia 2025, 18:09
Z dwójki Vlahović - Hojlund bardziej cenię Vlaho. Wcale nie uważam, że to jest zły piłkarz i może być idealny dla Maxa, jednak jeśli deal z Hojlundem to by było wypożyczenie z opcją, to to jest deal praktycznie bez ryzyka. Z Vlaho zawsze ryzyko jest większe, ale możemy mieć gotowego zawodnika na już. Czasem po prostu trzeba zmienić środowisko. Martwi przy Hojlundzie to, że On tak naprawdę dobre pół sezonu we Włoszech zagrał i to jest tyle.
1
King Maldini
King Maldini
7 sierpnia 2025, 20:05
Dokładnie. Ja mam tak samo. Vlahovic jest lepszym zawodnikiem, niż Hojlund. Dusan zagrał cały sezon w Fiorentinie w wieku 20/21 lat - 37 meczów, 21g/2a/2900minut. Rasmus zagrał cały sezon w Atalanvie w wieku 19/20 lat - 32 mecze, 9g/4a/1800minut. Vlahovic robi lepsze wrażenie w podobnym wieku. Wszystko się chyba rozchodzi o formułę transferu i te kosmiczne zarobki. Mimo to wolałbym Dusana
0
Vol'jin
Vol'jin
7 sierpnia 2025, 21:31
Ale o tym, że Vlahović przed tym sezonem miał 2 lata adaptacji we Wloszech nie wspomnisz :)

Hojlund z marszu wchodził do ligi przychodząc ze Sturmu Graz
0
Milanboy
7 sierpnia 2025, 18:02
No już ponoć Hojlund powiedział tak AC Milan.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
7 sierpnia 2025, 18:05
Czyje info?
1
Milanboy
7 sierpnia 2025, 19:07
Różowa Gazetka.
0
DarQ
DarQ
7 sierpnia 2025, 20:08
"Tak " zawodnika to tak z grubsza 1 % tranzakcji zaliczonej.
0
OldSchool
OldSchool
7 sierpnia 2025, 18:01
Brakuje chyba informacji, że Galata nam wisi 3 bańki za półroczne wypożyczenie...
???
1
boguc69
boguc69
7 sierpnia 2025, 18:02
z tego co pisali ostatnio, to podobno nie zapłacili jeszcze złamanego grosza
2
OldSchool
OldSchool
7 sierpnia 2025, 18:07
@boguc69, no właśnie... może ten hajs od Como zrobi kółko i częściowo wróci do Casa Milan...
Pozostaje czekać na coś oficjalniejszego bo póki co Turcy za dobrze na tym wychodzą
0
boguc69
boguc69
7 sierpnia 2025, 18:15
wolałbym, żeby kebsy nic nie dostały, nic nam nie zapłaciły, a Como żeby dało +10 do tych 9 i to za trandsfer definitywny od razu, a nie za wypożyczenie z wykupem
1
MilanHomer
MilanHomer
7 sierpnia 2025, 18:55
Ten obowiązek za 9 mln jest po to, żeby kasa wpadła na przyszły rok rozliczeniowy, bo w tym i tak będzie plus.
1
boguc69
boguc69
7 sierpnia 2025, 22:04
jaki plus, skoro nie gramy w LM? po sprzedaży Reijndersa niby było 20 baniek na +, 35 baniek pokryło stratę, którą byśmy mieli
0
MilanHomer
MilanHomer
7 sierpnia 2025, 22:40
boguc
Zobaczysz, że będzie plus na koniec rozliczenia ;)
Jak chcesz się bawić w wyliczenia, to daj tabelkę, będziemy liczyć co wyjdzie na koniec i skonfrontujemy to przy okazji opublikowania raportu.
0
boguc69
boguc69
7 sierpnia 2025, 17:54
czyli tak praktycznie na Moratowskim lepiej wyjdą kiebsy jak my?
1
nrt2
nrt2
7 sierpnia 2025, 17:27
Pewnie nie przyjdzie ani Hojlund ani Vlahovic. Trzeba czekać na mister X
0
MontoPronto
MontoPronto
7 sierpnia 2025, 17:20
czy my zarobiliśmy na moracie? xd
2
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
7 sierpnia 2025, 17:26
rzekomo 3mln
0
MilanHomer
MilanHomer
7 sierpnia 2025, 18:58
Kupno za 13 mln euro + prowizja + pensja.
Pożytku z niego nie było, więc ja bym nie wyliczał mu amortyzacji, chyba że spłacił się w gadżetach.

Sprzedaż za 10 mln euro.

Strata kilka mln euro.
0
MontoPronto
MontoPronto
8 sierpnia 2025, 11:16
@MilanHomer ale jeszce na wypozyczeniu do galaty milan zarobil na nim 6 mln nie zapominaj
0
mmielczar123
mmielczar123
7 sierpnia 2025, 16:56
No nie sądziłem, że uda nam się w tym okienku definitywnie pozbyć Moraty i Emersona. To jeszcze nie koniec odgruzowywania kadry po kilku wspaniałych okienkach Giorgio i ekipy, ale idziemy w dobrym kierunku. Najważniejsze, że w końcu przestaliśmy wszystkich wypożyczać/oddawać za darmo, a transfery do klubu też wydają się bardziej przemyślane i jakościowe. Sezon zweryfikuje, ale póki co podoba mi się to mercato w naszym wykonaniu.
8
Orzelek79
Orzelek79
7 sierpnia 2025, 17:07
Najważniejszy transfer to Tare.
12
Tairens
7 sierpnia 2025, 18:08
Zgadzam się w pełni z Wami. Cieszy fakt wyciągniętych wniosków co do części zawodników. Ponadto musimy pamiętać, że sięgnęliśmy po naprawdę duże nazwisko na stanowisku Trenera. Może nie wyjść, oczywiście, ale ten wybór się broni w odróżnieniu od poprzednich. Do tego, transfery naprawdę dobre według mnie. Jedynie Tijaniego szkoda, a Theo cóż, sentyment jest, ale wyników po jego stronie od dawna nie było.
0
k__f__c
k__f__c
7 sierpnia 2025, 16:43
15 milionów za Moratę, Como za tyle to mogłoby już jakiegoś przyzwoitego napastnika kupić
0
Cactus
Cactus
7 sierpnia 2025, 16:49
No ale tam masz Fabregasa. Panowie się pewnie świetnie znają, więc po koleżeńsku go ściągnął i przy okazji pewnie liczą że doświadczenie i obycie Moraty na salonach piłkarskiej europy wpłynie pozytywnie na szatnię.
1
savicevic88
savicevic88
7 sierpnia 2025, 17:04
Za mocny mental trzeba płacić xD
4
olhan
olhan
7 sierpnia 2025, 17:55
Kurde nie wiem czemu ale czuję że Como to idealne miejsce dla niego. Obstawiam, że strzeli +15 bramek w zbliżającym się sezonie. Nie mniej jednak bardzo się cieszę, ze udało się go pozbyć :)
1
DACM1988
DACM1988
7 sierpnia 2025, 16:34
Morata jedyny plus to widziałem jego bramkę na żywo w meczu z Torino 2-2 tyle. Nie będziemy tęsknić.
1
im4te
im4te
7 sierpnia 2025, 16:19
Sesko w UTD - więc najpewniej ruszymy po Hojlunda
0
Zimer9009
Zimer9009
7 sierpnia 2025, 16:05
Mam pytanie ile Milan zainkasował za wypożyczenie Moraty? Bo na ten moment to wychodzi na to, że ze sprzedaży dostaniemy niewiele więcej aniżeli Turcy za skrócenie wypożyczenia.
0
groszek
groszek
7 sierpnia 2025, 16:06
dostaliśmy 6 mln od Galaty. Turcy natomiast dostaną 5 mln rekompensaty od Como czyli kosztował ich finalnie 1 mln. Wypożyczamy go za 1 mln czyli zarobiliśmy na nim już 7 mln + kolejne 9 mln po wykupie
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2025, 16:08
3
Vol'jin
Vol'jin
7 sierpnia 2025, 16:33
https://x.com/FeliceRaimondo/status/1953435140094386281?t=9JYzrflh4jBpTr3J71OOrA&s=19

Finalnie 3 mln euro zysku kapitałowego
3
Milanboy
7 sierpnia 2025, 15:56
Lucas Chevalier w Psg. To co? Gigio powrót do Italii czy transfer do United?
0
mmielczar123
mmielczar123
7 sierpnia 2025, 16:14
Podobno Galata wciąż szuka bramkarza po odejściu Muslery
0
MagicMilan83
7 sierpnia 2025, 16:25
Czytałem że Donnarumma zostanie na ostatni sezon w PSG, I wtedy chce wrócić do Włoch. Czyżby Maignan out a Donnarumma z powrotem u nas?
3
szymoninho19
szymoninho19
7 sierpnia 2025, 17:58
A w zyciu bym nie chciał zobaczyc gigio u nas. pasuje do interu lub juve bo tam lubią takie zgnilizny
3
Jaca23
Jaca23
7 sierpnia 2025, 22:28
Za rok pójdzie do Juventusu/Interu. To jest gnida bez honoru.
0
ósmy
7 sierpnia 2025, 15:16
Offtopowo:
Oto nominacje do nagrody Johana Cruijffa dla najlepszego trenera w piłce nożnej w 2025 roku:

Antonio Conte
Luis Enrique
Hansi Flick
Enzo Maresca
Arne Slot

1
spread
spread
7 sierpnia 2025, 15:21
Flick vs Enrique, dwóch kozaków, którzy w rok stworzyli najładniej grające maszyny do zdobywania bramek.
60/40 dla Enrique imo.
3
palonettoACM
7 sierpnia 2025, 15:22
- A nie było tam Fonseki przypadkiem?
- Nie, nie było Fonseki.
- Nie było Fonseki - popatrz pan!
- No więc był, ale nie był w pierwszej piątce, panie prezesie!
6
MilanHomer
MilanHomer
7 sierpnia 2025, 19:05
Enrique musi wygrać, bo zrobił z gówniarzy maszynę.
Jeszcze pokutują za błędy młodości, wszystkiego nie wygrywają, ale kto wie jak to się rozwinie.

Osobiście jako drugą nagrodę taką ciut mniejszą dał Conte.
Teraz dostał wielkie nazwiska, ciekawe jak wypali se Bruyne?
1
sadamhusajn
sadamhusajn
7 sierpnia 2025, 15:11
Ja osobiście po tym co odwalili galatasaray na miejscu Milanu nie bawiłbym się z nimi w interesy.
0
hyrus13
7 sierpnia 2025, 16:04
A co odwalili?
0
groszek
groszek
7 sierpnia 2025, 16:17
3 mln należało im się jak psu buda (zapłacili 6 mln za rok wypożyczenia. Skoro po pół odchodzi to chyba logiczne prawda?) A że dobrze negocjowali i sam piłkarz miał ciśnienie na zmianę to wynegocjowali 5 mln. Nie rozumiem co w tym złego.
5
juluspro
juluspro
7 sierpnia 2025, 14:54
Galatasaray postawiło na swoim. wypożyczyli gościa i jeszcze skasują za to 5 baniek pomimo że mają już wykupionego Osimhena. Trzeba przyznać że dobrze rozegrane.
1
tysiok
7 sierpnia 2025, 15:05
Pytanie tylko czy za te 5 baniek nie kupują sobie łatki pazernych i chciwych.
0
juluspro
juluspro
7 sierpnia 2025, 15:15
tysiok

to już nie nasze zmartwienie ;)
najważniejsze żeby dopiąć transfer Hiszpana do Como.
1
Matim
Matim
7 sierpnia 2025, 16:46
Może będą mieli nam z czego zapłacić te zaległe 6 xd
3
Misiak
Misiak
7 sierpnia 2025, 14:39
Ciężko oceniać graczy Manchesteru w innych klubach odpalają
1
kuba_w9
kuba_w9
7 sierpnia 2025, 14:19
Miguel Gutierrez do Napoli za 18mln + zmienne. Wcześniej pisaliście, że jest on opcja nierealną bo trzeba byłoby zapłacić 30mln+ :).
Osobiście uważam, że Estupinian byl dobrym wyborem, ale w jego miejsce mogliśmy mieć za tyle samo Gutierreza co byłoby lepsza opcją. No nic, trzeba trzymać kciuki za zdrowie Ekwadorczyka.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2025, 14:20
3
Vol'jin
Vol'jin
7 sierpnia 2025, 14:27
Tylko Hiszpan do połowy września jest kontuzjowany

pytanie tylko czy go Conte wprowadzi szybko czy będzie włoska aklimatyzacja przez pół roku ;]

za Marina dali też 10 mln był od początku przygotowań a nawet przy pladze kontuzji nie grał :) i oddali go do Hiszpanii z powrotem
5
sodik
sodik
7 sierpnia 2025, 13:35
Jeśli Bondo ma odejść to Liberali powinien zostać przesunięty do 1 zespołu i dostać swoją szansę. Nie będzie lepszego czasu na "zbudowanie" tego gracza niż teraz, gdy budujemy się na nowo...
Dodatkowe plusy to: wiek do 21 lat, wychowanek i Włoch, czyli idealny do rejestracji.
1
patoo_07
patoo_07
7 sierpnia 2025, 13:43
Akurat bez LM to nie ma większych problemów z rejestracją.
5
Tzeentch3
Tzeentch3
7 sierpnia 2025, 14:09
@sodik
Mam tylko wrażenie, że przesunięcie do pierwszego zespołu nic mu nie da i wyjdzie jak z Camardą w zeszłym sezonie co sobie tylko jeździł i trenował z pierwszym zespołem - do tego też jeszcze nie wiemy jakie będzie ustawienie taktyczne i czy w ogóle by pasował, gdzieś na boisku, żeby grać.
0
ósmy
7 sierpnia 2025, 15:21
I chłopak dużo rzeczy mógłby podpatrzyć od Modricia.
1
sodik
sodik
7 sierpnia 2025, 15:44
@patoo_07 - spójrz w przyszłość, za rok ten problem prawdopodobnie będzie już nas dotyczył

@Tzeentch3 - wraz z przesunięciem do 1 zespołu miałem oczywiście na myśli łapanie minut na boiskach Seria A, a nie wycieczki w roli kibica z lepszym miejscem do oglądania kolegów z szatni :)
0
micsad365
micsad365
7 sierpnia 2025, 13:15
Ten transfer Bondo to majstersztyk. Przyszedł kontuzjowany więc prawie nic nie pograł, transfer definitywny, a po pół roku musimy go oddać na wypożyczenie, bo się nie nadaje i nic nie pogra.
6
Tzeentch3
Tzeentch3
7 sierpnia 2025, 13:26
Ma 21 lat - nie gramy w pucharach, żeby była potrzebna duża rotacja między spotkaniami i przed nim na jego pozycji jest przynajmniej z 5 zawodników. Akurat dobrze, że jest wypożyczony, a w takim Cremonese będzie miał co robić w środku pola. Nie jego wina, że miał kontuzję i jeszcze trafił na Sergio, który już nie ogarniał :)
5
patoo_07
patoo_07
7 sierpnia 2025, 13:32
W zasadzie to był transfer lepiony na szybko, bo Bennacer sobie wymyślił 5h przed zamknięciem okienka, że odchodzi. Ja bym tam zarządu przy tym nie winił akurat. Poza tym, chłopak według mnie ma potencjał, na pewno chętniej bym go zostawił niż Musaha, ale taki rok regularnej gry może mu dużo dać.
17
micsad365
micsad365
7 sierpnia 2025, 13:43
@Tzeentch3 - skoro przed nim na jego pozycji jest 5 zawodników to tym bardziej zastanawia po co nam on. Pogra sobie rok w Cremone i wróci, będzie rok starszy i pewnie na podobnym poziomie jak obecnie.
@patoo_07 - czyli Bennacer sobie wymyślił na sam koniec okienka, a my ratunkowo KUPUJEMY zawodnika KONTUZJOWANEGO. Trzyma się to kupy. Zamiast kogoś wypożyczyć kto faktycznie by się przydał to zdecydowaliśmy się akurat na taki ruch. Rok regularnej gry może mu coś dać, a może nic nie dać, potencjału za bardzo nie pokazał do tej pory. Wielce prawdopodobne, że za rok trzeba będzie się zastanawiać gdzie go opchnąć żeby stracić jak najmniej.
0
patoo_07
patoo_07
7 sierpnia 2025, 13:50
Transfer za 10 mln ma praktycznie zerowe prawdopodobieństwo straty. Panikujesz, jakbyśmy wydali na niego co najmniej tyle co za Jashariego. Chłopak był dostępny na ławce po 10 dniach od transferu, więc ta gadka o kontuzji jest mocno naciągana. Po miesiącu wskoczył do pierwszego składu po tym co odstawiał Musah. W kadrze musisz mieć też takich wyrobników, którzy są piątym wyborem, żeby potem w środku pomocy nie musiał biegać Calabria jak w meczu z Juventusem w sezonie 20/21. A czułbym się bezpieczniej, gdyby tym piątym zamiast Musaha był Bondo.
Mimo wszystko mamy teraz Jashariego, Modrica, Ricciego, RLC i Fofanę. Na granie na jednym froncie wystarczy. Bondo może iść na wypożyczenie. Za rok pewnie pożegnamy RLC i kto wie czy nie Modrica i Bondo już swoje miejsce piątego czy szóstego będzie mógł zająć.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2025, 13:51
2
Tzeentch3
Tzeentch3
7 sierpnia 2025, 14:02
@micsad365
Tylko zauważ, że teraz masz 5 (+ Musah) po transferach i wzmocnieniach. Tak to w kółko grali Fofana i Reijnders w środku (czasem Holender jako ofensywny to była pozycja do obsadzenia w środku) - Ruben miał kontuzje, Musah grał źle albo bardzo źle, wchodził Terraciano. Do tego Bondo jak wyzdrowiał to zagrał z Lecce, Como, Napoli i Fiorentiną podrząd i znowu złapał kontuzje. Pech i tyle.
0
Ultras_milanu
Ultras_milanu
7 sierpnia 2025, 12:54
A moze arus Milik ? Podobno na wylocie z juve :)
1
Pavlović31
Pavlović31
7 sierpnia 2025, 12:56
Oj tak, tego nam trzeba. Zastępstwo za Moratę.
10
Gieno
Gieno
7 sierpnia 2025, 13:13
Mam nadzieje ze TY to tak sobie tylko żartujesz
1
Sebolinho10
Sebolinho10
7 sierpnia 2025, 13:39
No tak, zróbmy wymianę drewna w tartaku no bo czemu nie
0
jarek2572
jarek2572
7 sierpnia 2025, 13:56
Ja to bym tak szczerze Zielaka podkradł interowi, bo jakby wypalił, to by była niezła historia. Ale już tłoczno w drugiej linii.
2
KosaX
KosaX
7 sierpnia 2025, 15:26
Jeśli ktoś Milika nazywa drewnem to ma naprawdę małą wiedzę o piłce,jest szklany i to trzeba przyznać ale czysto piłkarsko jest naprawdę świetny.
1
Jedrek1972
Jedrek1972
7 sierpnia 2025, 12:28
Obu kolego znaja przecież hojlund grał w Atlancie więc zna serieA a obrońcy jego
1
jasiom22
jasiom22
7 sierpnia 2025, 12:21
Z dwojga „złego” to chyba jednak Hojlund. Młodszy, mniej kontuzji przede wszystkim i obrońcy w serie A go nie znają.

Ceny i kontrakty podobne jak rozumiem. Na miejsce po Giroud jak znalazł, a Gimenez to na prawym skrzydle albo jako SS tez spoko.

0
edynson90
edynson90
7 sierpnia 2025, 12:18
Atalanta obserwuje ciekawych napastnikow Adokare, Muniz z Fulham czy Mateta z Palace a nie wiem czemu akurat takich patalachow jak ultradrogi Vlahovic czy Hojlund
0
Orzelek79
Orzelek79
7 sierpnia 2025, 11:55
Ile pobiera kasy Duńczyk na rok ?
0
Jaca23
Jaca23
7 sierpnia 2025, 12:44
W United ma 2,8 mln netto.
1
Orzelek79
Orzelek79
7 sierpnia 2025, 14:43
Tylko?
Jeżeli kwota transakcji będzie do przyjęcia to wolę go od Serba.
0
Krzysztof
Krzysztof
7 sierpnia 2025, 10:43
z napastnikow to chyba najlepiej o mitrovica powalczyć, gość zarobił swoje, podobno do Europy chce wrócić. Arokodare wydaje się chyba najlepszą opcja z zawodników grających w Europie patrząc na cenę oraz wysokość kontaktu.
2
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
7 sierpnia 2025, 12:09
Albo Raula Jimeneza
3
boro215
boro215
7 sierpnia 2025, 14:17
Po co jeszcze Santiego dobijać mentalnie kolesiem z którym przegrywa walkę o miejsce w repce Meksyku xd
1
bebok40
bebok40
7 sierpnia 2025, 10:41
Samsunspor zaoferował trzy miliony euro za Kacpra Urbańskiego. Polski pomocnik otwiera się na ten kierunek. [Corriere di Bologna]
1
k__f__c
k__f__c
7 sierpnia 2025, 11:17
Cośtamspor xD
1
bebok40
bebok40
7 sierpnia 2025, 10:18
Giovanni Simeone przechodzi testy medyczne w Torino. [Sky Sport Italia]
0
kabo
kabo
7 sierpnia 2025, 10:13
Obejrzałem skrót Basel - Young Boys i dalej nie wiem czemu ściągamy Athekame. Sporo akcji na skrótach jego stroną (chociaż po przerwie grał na lewej stronie).
Dla mnie na ten moment pieniądze wyrzucone w błoto, bo za bardzo oprócz wślizgów to on nie broni. Chyba że prawa strona ma być w tym sezonie bardziej atakująca stąd Alexis, On i Jimenez.
0
DACM1988
DACM1988
7 sierpnia 2025, 10:16
Jeśli są zaawansowane negocjację jak twierdzą media to jasne, że raczej myślami był już gdzie indziej. Widziałem wiele skrótów, gdzie prezentował się bardzo dobrze np.na tle Barcelony.
3
spread
spread
7 sierpnia 2025, 10:41
Duży minus, jeśli ziomek jest myślami gdzie indziej podczas meczu.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2025, 10:43
0
palonettoACM
7 sierpnia 2025, 10:46
Bo jest tani, małe ryzyko + jego organizm posiada bardzo dużo melaniny.
3
DACM1988
DACM1988
7 sierpnia 2025, 11:14
spread

Ja mu się jakoś w ogóle nie dziwie. Zmieniasz YB na AC Milan to może trochę wprowadzić ekscytacji. Ciężko się skupić przed dzień transferu.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2025, 11:15
6
Elephantine
Elephantine
7 sierpnia 2025, 10:05
Pora odchudzić zespół
1
sodik
sodik
7 sierpnia 2025, 10:37
I to jest ciekawe bo w Seria A mamy już najmniej liczną kadrę, a do odejścia szykowani są jeszcze Benek, Adli, Chukwueze i Musah.
Dodatkowo mówi się też o Terracciano, Okaforze i Bondo, ale ile w tym prawdy?

Dziś mamy 26 zawodników w 1 zespole. Do tego dojdzie prawy obrońca i napastnik. Myślę, że powyższych nazwisk odejdzie Benek, Adli i Chukwueze - reszta pozostanie lub ewentualnie nastąpią rotacja na inne nazwisko. Kadra na nowy sezon to będzie +/- 25 grajków...
1
MilanHomer
MilanHomer
7 sierpnia 2025, 11:05
sodik
Daj linka do porównań zespołów, bo coś mi się widzi, że w większości są napompowane przez zawodników z Primki, których wypożyczą, względnie jakieś odpady po wypożyczeniach.

Inter na ten przykład ma obecnie 29 zawodników, a wśród nich dwóch Esposito, Palacios, czy Vanheusden.
Roma podobnie 29 zawodników, w tym 4 bramkarzy.
Także Milan nie jest wyjątkowy, po prostu mamy mniej Włochów, przez co kadra na rozgrywki będzie o tych 2-3 zawodników mniejsza.
Poza Benkiem i Adlim, każdy inny będzie zastąpiony, być może ktoś dojdzie "ekstra" poniżej 22 lat.
1
sodik
sodik
7 sierpnia 2025, 11:25
@MilanHomer
Patrzę na transfermarkt i może rzeczywiście te staty są trochę zaburzone przez młodych z Primek/powroty z wypożyczeń. Zobaczymy jak to będzie wyglądało 1.09 :)

Za Chukwueze jest Saelemaekers, od biedy wejdzie w te buty też Jimenez...jeśli Chuku odejdzie to imho nikt za Niego już nie przyjdzie.
1
Gzikuu
Gzikuu
7 sierpnia 2025, 09:58
Offtop:
Dziś startuje early access bety Battlefielda 6. Jak ktoś będzie chętny pograć, to dawajcie znać.
2
Palpatine
Palpatine
7 sierpnia 2025, 11:04
Team kampania! :/
3
DACM1988
DACM1988
7 sierpnia 2025, 11:38
Tylko i wyłącznie przygody single player
3
tommyb1
tommyb1
7 sierpnia 2025, 09:31
Moim zdaniem Vlaho o wiele bardziej pasuje do Milanu niż do Juve. Mamy skrzydła które robią grę pod takiego napastnika. Do tego pomoc też wygląda sensowniej w kontekście konstruowania ataków. Mam tylko pewne obawy że brak nam w kadrze typowych przecinaków na środku pomocy co jest dość istotne z mocniejszymi rywalami. Tak samo ŚO niczym skała. Owszem są perspektywy w osobach Musaha i Pavlovica. Pozostaje mieć nadzieję, że na sezon w czyśćcu to wystarczy
6
kozik___13
kozik___13
7 sierpnia 2025, 09:26
Jak będziemy grać 3-5-2 to Alexis może grać na prawej i Athekame wystarczy ale przy jakimś 4-3-3 wątpię żeby dał radę. Na Hojlunda nie ma szans, za drogi jest i to bez sensu transfer wg mnie
1
1  2    >









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI