SCUDETTO


Oficjalnie: Andre Silva wypożyczony do Sevilli

11 sierpnia 2018, 19:43, cinassek Aktualności
Oficjalnie: Andre Silva wypożyczony do Sevilli

Sevilla FC oficjalnie poinformowała, że pozyskała z AC Milan na najbliższy sezon Andre Silvę. Napastnik przeniósł się do hiszpańskiej ekipy na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu za rok. Według mediów, mediolańczycy zarobią teraz 5 mln euro, natomiast Andaluzyjczycy będą mogli pozyskać Portugalczyka na stałe, jeśli uiszczą kolejne 30 mln euro.

Podczas jednego sezonu spędzonego w Milanie, Silva rozegrał 40 meczów, w których zdobył 10 bramek.



66 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
13 sierpnia 2018, 14:36
Silva wracaj jak najszybciej bez Ciebie nic nie ubrany
0
MK92
MK92
12 sierpnia 2018, 13:00
Ruch dobry i dla Milanu, i dla Silvy.
0
elszyc22
elszyc22
12 sierpnia 2018, 09:36
Dobrze ze mamy opcje a nie obowiazek wykupu, mysle ze wypozyczenie moze nam duzo rozjasnic co do jego osoby.
0
MilanL€PIK
MilanL€PIK
12 sierpnia 2018, 07:18
Kur.. jak czytam większość komentarzy to mnie krew zalewa... Nie możemy mieć dwóch młodych napastników na Ławce. Jeden z nich piłkarsko nie będzie miał możliwości się rozwijać bo 80% meczy będzie siedział na Ławce. I gdzie tu zbierać doświadczenia. Osobiście lubię A.Silvę lecz za Cutrone przemawia więcej Argumentów ! Włoch, lepszy Sezon za sobą (Statystyki ), z naszej Szkółki... Osoby co płaczą za A. Silvą że poszedł na „wypożyczenie” a nie został definitywnie sprzedany! Dajcie mi jeden Argument czemu miał zostać & czemu mieliśmy go zostawić ? Higuain jest pierwszym wyborem, Cutrone zmiennikiem, trzecim napastnikiem powinien być ktoś ala Bacca, Pato itp. A nie młody zawodnik który potrzebuje doświadczenie zbierać & regularnej gry. Jak dla mnie bardzo dobry ruch z naszej strony, no ale Polakowi chyba nigdy nie dogodzisz bo dobrze pamiętam że 3 miesiące temu 70-80% osób na tej stronie chciało się go pozbyć, a teraz płacz.
1
matten
matten
12 sierpnia 2018, 07:02
Moim zdaniem zarząd już w niego nie wierzy i dlatego wysłali go do Hiszpanii, aby nastrzelał trochę bramek i znalazł sobie nowego pracodawcę. Oby nie było jak z Bakką i nie wrócił po sezonie, bo znowu będzie problem :/
0
acmti__
acmti__
12 sierpnia 2018, 12:49
Dokładnie, jak by chcieli go mieć w przyszłości to znaleźli by mu miejsce by ogrywał się w serie a.
0
Vol'jin
12 sierpnia 2018, 14:12
nie było takiego miejsca, a Silvę gra o środek tabeli/utrzymanie w Serie A pewnie nie interesowało
0
pjotr
pjotr
12 sierpnia 2018, 02:28
dlaczego piszecie, że zostaliśmy tylko z 2 napastnikami? pragnę przypomnieć, że Borini to nominalny środkowy napastnik :)
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
12 sierpnia 2018, 21:00
Tak, ale w Serie C.
1
Rossoner1996
Rossoner1996
11 sierpnia 2018, 23:05
Tylu znakomitych skaltow i trenerow od dawna nie widzialem w jednym miejscu. Az trudno uwierzyc, ze Polska pilka stoi na tak niskim poziomie.
4
Cesash
Cesash
12 sierpnia 2018, 07:14
Dyrektorów też mamy.
2
Mateusz1982
Mateusz1982
12 sierpnia 2018, 08:58
kibiców też
0
Majki85
Majki85
11 sierpnia 2018, 22:56
Zawiódł zarówno on, jak i Kalinic. Obaj zostali potraktowani sprawiedliwie - zostali sprzedani. Powodzenia w Sevilli! Podobnie jak w przypadku Kalinica za Silvą tęsknić nie będę.
1
Abyss
Abyss
11 sierpnia 2018, 22:09
Od lat powielamy te same błędy. Nie sięgając daleko w przeszłość zapowiada się powtórka z transferu Bakki, z tym, że jednak Kolumbijczyk dał Milanowi zdecydowanie więcej niż Silva. Od początku kwestionowałem ten transfer. Sparing w Azji w ramach ICC z Bayernem, gdzie Silva marnował okazje utwierdził mnie, że sprowadzenie Portugalczyka okaże się niewypałem. Tak niestety było...
0
boguc69
boguc69
11 sierpnia 2018, 21:24
gdzie jest Silvio i "attacare!!!" (gra na 2 atakujących)??? zostajemy z 2 (!!) napastnikami, masakra... no - może z trzecim, który na siłę chce od nas odejść. jak tylko jeden z nich złapie kontuzję, to słabe te widoki na przyszłość :(
1
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 21:25
jakoś bezpośredni rywale o puchary też mają po 2 napastników i nikt tam nie dramatyzuje
4
boguc69
boguc69
11 sierpnia 2018, 22:40
tylko bezpośredni rywale mają o wiele większą siłę w pomocy, a u nas bata z (...) nie ukręcisz
0
boguc69
boguc69
11 sierpnia 2018, 22:43
na wspomnienie paki Szewczenko, Inzaghi, Tomasson, Rivaldo, Rui Costa, Kaka, Seedorf łza się w oku kręci
1
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 22:43
i to ma być wytłumaczenie, dlaczego nam 3 napastnik potrzebny? omg
0
Ronladinho86
Ronladinho86
11 sierpnia 2018, 20:46
za chwile się okaże że w ataku zostanie nam Higuain i Cutrone, jeden złapie kontuzję i koniec, gracz idealny do duetu z Higuainem, ale dla nich liczy się kasa a nie piłkarze.....
1
Gzikuu
11 sierpnia 2018, 20:47
No tak, bo Igła i Cutrone to łamagi - koniec! Silva za to mistrz, aż 2 bramki w Serie A - on by ciągnął naszą grę!
9
kamilus
kamilus
11 sierpnia 2018, 20:54
Jeszcze trochę i się okaże, że po co nam był Higuain, skoro mieliśmy Silvę. :)
6
Ronladinho86
Ronladinho86
11 sierpnia 2018, 21:29
Tutaj nie chodzi o to że Silva był lepszy od Higuaina, tylko że brakuje nam 3 napastnika a Silva mógł, odpalić sciągną Pato, środek kuleje a oni ściągają defensywnego pomocnika zamiast rozgrywającego który umie uruchomić napastnika. Wszystko idzie na Suso który jest przereklamowany
0
Cactus
Cactus
11 sierpnia 2018, 21:51
"Mógł odpalić" To jest idealne hasło, kiedy nic innego już nie broni zawodnika. Może by mógł, a może by i był dalej taką mimozą jak w zeszłym sezonie. Po prostu pogódźmy się z tym, że w klubie na ten moment go nie widzą.
2
mufi
mufi
11 sierpnia 2018, 20:38
głupota ! ten gość potrafi ! pytanie: gdzie i kiedy ? :)
0
Cactus
Cactus
11 sierpnia 2018, 20:45
Nie w Milanie.
2
mufi
mufi
11 sierpnia 2018, 20:58
też tak uważam ! bo Milan to jest Milan ! :)
0
Zirytowany
Zirytowany
11 sierpnia 2018, 20:20
Za szybko się go pozbyliśmy, ale to tylko moje zdanie.
4
Jogin
11 sierpnia 2018, 20:15
Jestem ciekaw skąd się wziął ten kult Andre Silvy, rozumiem jakby zagrał super MŚ i był najlepszym strzelcem poprzedniego sezonu, a prawda jest taka, że nawet z Kaliniciem przegrywał rywalizację na treningach (bo w opowiastki o złym Gattuso to tylko za przeproszeniem debil może wierzyć, skoro wystarczył jeden kiepski trening Kalinica, aby Gattuso go odstawił na bok). Koleś jest utalentowanym ławkowiczem i takie są fakty.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2018, 20:19
5
Gzikuu
11 sierpnia 2018, 20:20
ja wiem skąd - dobre PA w FMie i pewnie dobrze rozwija się w FIFIE, ale nie wiem, bo gram w PESA - tam już jest średnio.
4
Cactus
Cactus
11 sierpnia 2018, 20:23
Stąd, że wśród kibiców panuje tęsknota za czasami wielkich snajperów takich jak Sheva, Pippo czy nawet Zlatan. Silva jako piłkarz za którego zapłacono duże pieniądze i przy okazji wiele mówiono o jego talencie, nasunął się jako naturalny kandydat do nawiązania do tych pięknych czasów. Niestety życie pokazało, że na ten moment opinia o talencie Portugalczyka mocno przewyższa jego faktyczne umiejętności z czym pewnie ciężko się pogodzić części kibiców.
4
boguc69
boguc69
11 sierpnia 2018, 21:21
akurat PA w FMie ma bez mega szału :) 167 jeśli dobrze pamiętam
0
Marcino88
Marcino88
11 sierpnia 2018, 20:11
Miejmy nadzieję że Sevilla go nie wykupi i wróci organy
2
Eravier
Eravier
11 sierpnia 2018, 23:10
Silva ukradł organy? Też mam nadzieję, że je zwróci.
2
skazany na bany x2
skazany na bany x2
11 sierpnia 2018, 20:10
nawet jak zagra tam niezły sezon to i tak wróci. sevilla nie wybuli 30 baniek za gracza bo to sporo pieniedzy, nawet jak na dzisiejsze czasy. tam sie drogo sprzedaje a nie kupuje. ewentualnie wezmą przykład z villarealu i będą się prosić o 10mln zniżki. a jak to sie skończy wiadomo.
1
Wilk87
Wilk87
11 sierpnia 2018, 20:48
Zawsze mogą się dogadać np z Monaco, kupić go za 30 i sprzedać zaraz za np 45.
0
11 sierpnia 2018, 20:07
Silva Silva i po Silvie. Zamiast wypisywać setek komentarzy na temat gracza, który na to nie zasługuje, wbijajcie do ligi fantasy: H2H w fantasyseriea.com : UQ2vkPkX8rC3 Nasz właściciel Paul Singer stworzył wcześniej klasyczną: 5fZNknifhdXH . Jak ktoś coś jeszcze stworzył to podajcie kod.
0
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 20:06
Pogrzeb jak przy odejściu Gourcuffa xD
9
Wilk87
Wilk87
11 sierpnia 2018, 20:08
Od dwóch dni kisne z komentarzy ludzi oderwanych od rzeczywistości xD. Nie dziwota, że się z nas śmiali po ostatnim mercato.
3
Wilk87
Wilk87
11 sierpnia 2018, 20:13
Wg ciebie Neves to też pupil Mendesa. Zobacz co chłopak dzisiaj gra w swoim pierwszym meczu w PL. Gol (kapitalny zresztą) do tego asysta. Zejdź na ziemię BF. Piszesz tutaj takie brednie, że aż głowa boli.
0
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 20:18
aspiryny? a jak masz problem to nie musisz na komentarze moje odpowiadać i tyle.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2018, 20:22
0
Marcin1995
Marcin1995
11 sierpnia 2018, 20:01
Silvy w Milanie i tak już nie ujrzymy, jak wypali to Sevilla go wykupi, jak nie to my i tak go będziemy chcieli opchnąć, moim zdaniem on do Serie A się po prostu nie nadaje, życzę mu powodzenia, płakał po nim nie będę bo rozstanie to jedyne słuszne rozwiązanie dla obu stron
1
Gzikuu
11 sierpnia 2018, 20:00
Jak cudownie! A Ci którzy piszą, że nie dostawał szans itp - wracajcie do FIFY!
4
Vol'jin
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 20:05
To wymień jego mecze od początku. Roma, Inter, Torino i Spal coś pominąłem? Reszta to ogony gdzie Milan się TYLKO bronił. Jeżeli ty uważasz, że on dostał zaufanie od trenera to nie mamy nawet o czym dyskutować. Problem jest w tym, że Silva wszedł na ostanie 5 min nie strzelił trzech bramek i Gattuso był zawiedziony. Kalinić mógł nie strzelać w pięciu kolejnych spotkaniach a i tak w szóstym dalej wyszedł w podstawie.
1
AdamoX
AdamoX
11 sierpnia 2018, 20:09
Fm japierdziele nie wyrobie xd SPISEK!
1
Gzikuu
11 sierpnia 2018, 20:19
AdamoX bądź miły, kolega zarejestrował się dopiero dzisiaj, kibicuje pewnie od wczoraj i nie ma za wiele pojęcia o piłce i przede wszystkim o Milanie. XD Silva to poziom złotej piłki, tylko sieć spisków i intryg przeszkodziły mu w osiągnięciu sukcesu :D
0
Gzikuu
Gzikuu
11 sierpnia 2018, 20:30
Gzikuu Zarejestrował się dzisiaj bo nie mógł już spokojnie czytać tych bredni co tutaj część osób wypisuje. Milanowi kibicuję od 12 roku życia a mam prawie 30 na karku. Po prostu wychowałem się na innym Milanie.
0
karp_fso
karp_fso
11 sierpnia 2018, 20:40
Jakoś Cutrone wchodząc na ogony potrafił sobie wypracować miejsce w składzie xd
1
radson1406
radson1406
11 sierpnia 2018, 19:57
Miejmy nadzieje,ze Silva zacznie regularnie stzrelac a Sevilli a my awansujemy do LM.Za rok bedzie mozna podjac decyzje co do przyszlosci Portugalczyka.Zapewne w Andaluzji bedzie mial wiecej szans na gre niz u nas.Tak czy inaczej nie stracimy na tej operacji wiele a przy okazji moze nawet zarobimy.
0
nokoments
11 sierpnia 2018, 19:56
Straszna szkoda, że oddaliśmy tego kosztującego 38 milionów zawodnika, który średnio potrzebował 462 minut na zdobycie jednej bramki w Serie A i w sumie strzelił ich aż dwie. Na chwilę obecną był przecież naszym numerem 2, a i Higuain nie mógłby spać przez niego spokojnie. Silva już teraz jest światowym topem, a co dopiero będzie jak w Sevilli strzeli 5 albo nawet 10 goli? W życiu go już nie odzyskamy. Niestety misterny spisek Montelli, Gattuso i Leonardo uniemożliwił mu kontynuację świetnej, pełnej zaangażowania i zabójczo efektywnej i skutecznej gry w naszym klubie. Farsa.
6
epl
epl
11 sierpnia 2018, 21:16
Sarkazm to sztuka, z którą jednak kiepsko sobie radzisz. Gdyby chodziło tylko o Silvę... ok można uznać że się nie starał (chociaż sam trener zapewniał, że haruje). Natomiast w kontekście tego, że przez większość sezonu dużo lepszy Cutrone grzał ławę a TRAGICZNY Kalinic wychodził w podstawowym - rozsądek trenerów należy uznać za wątpliwy.
0
nokoments
11 sierpnia 2018, 22:37
Może kiepsko sobie radzę z sarkazmem, ale na pewno lepiej niż ty ze śledzeniem naszego zespołu. Zarówno Montella jak i Gattuso przynajmniej kilkukrotnie powtarzali, że Cutrone nie jest jeszcze gotowy fizycznie by grać 90 minut co mecz na poziomie Serie A, dlatego był potrzebny ktoś do rotacji, a że Silva był daremny to grał Kalinic. Ot cały sekret, wystarczy czytać wypowiedzi trenera zespołu, któremu się kibicuje, żeby rozumieć jego wybory - zamiast kwestionować rozsądek osób, które osiągnęły w życiu po wielokroć więcej od ciebie.
0
epl
epl
11 sierpnia 2018, 23:06
Powtarzali, że nie może grać w każdym meczu i dlatego nie grywał w prawie ŻADNYM (pod koniec sezonu to się zmieniło ale przez długie miesiące tak to wyglądało) - "logika" level hard. Poza tym pisanie o Silvie "daremny" w kontekście "formy" Kalinica - nokoments. ;) Bawi mnie twój wiernopoddańczy stosunek do trenera zespołu. Niezależnie od wyników mają rację bo osiągnęli więcej od mnie (swoja drogą nie wiem jak to porównujesz skoro nawet nie startujemy w tej samej konkurencji - to tak jakby twierdzić, że "kula jest lepsza od koła").
0
11 sierpnia 2018, 19:51
Zostaliśmy z 31 letnim Higuainem, nieopierzonym Cutrone i strojącym fochy Baccą. Super opcja. Przy okazji pozbyliśmy się zawodnika, który w ciągu dwóch sezonów stanie się topem jeżeli chodzi o napastników na świecie.
1
Owiec
Owiec
11 sierpnia 2018, 19:56
XD, czyli Cutro jest nieopierzony, a Silva to za 2 lata top napastników? Cóż, zostajemy niestety z Higuainem, AKTUALNYM topem napastników, Cutrone który ma się od kogo uczyć, a jak trzeba to wejdzie z ławki i strzeli bramkę, oraz panem X bo nie wiadomo czy sie uda gdzieś upchnąć Bacci czy nie. Nie rozumiem tego, jak wiele osób tutaj wyznaje Andrzeizm, gdzie bogiem jest tylko Andre Silva, a głównym przykazaniem jest "nie będziesz miał napastników cudzych przede mną". Ludzie, gość miał beznadziejny sezon, nie ma sensu żeby u nas trzecim napastnikiem był ktoś za 38 milionów...
12
Dusiek
Dusiek
11 sierpnia 2018, 19:56
A sranie w banie za przeproszeniem z tym Silva. Tam moze wypalic, bo w La Liga sie latwiej strzela, Sevilla to mniejszy ciezar mentalny niz Milan. Ale z tym TOP bym nie przesadzal.
2
BlackOut
BlackOut
11 sierpnia 2018, 19:56
31 lat czyli jeszcze ze 2/3 lata na topie zagra. Cutrone? nieopierzony? A kto strzelił w zeszłym sezonie najwięcej? Fochy Bacca? Bo co, bo go nie chcieli w Milanie, a Villareal przyjmują go z otwartymi rękami więc chce tam jechać, przez co ma swoje "fochy'? NIEOGARNIAM
1
BlackOut
BlackOut
11 sierpnia 2018, 20:01
BlackOut Czego nie ogarniasz? Bacca wyraźnie powiedział, że nie chce więcej grać dla Milanu. Jasny i wyraźny przekaz z jego strony. A co do Cutrone to w tym sezonie młody będzie cieniem samego siebie. Miał super wejście w dorosłą piłkę w sumie na tym tyle. Gattuso wpoił w niego walkę i w sumie tyle. Bo technicznie to jest na poziomie miernym.
0
Cactus
Cactus
11 sierpnia 2018, 20:04
A jakież to wróżby wskazują, że Cutrone w nowym sezonie będzie cieniem samego siebie, a Silva na pewno by odpalił? Na podstawie czego te wnioski?
8
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 20:12
yyy magneto wrócił ?
3
Vol'jin
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 20:24
Vol'jin Przestań mnie do kogoś porównywać ok?! Nie mam zamiaru odpowiadać za innych komentujących.
0
Owiec
Owiec
11 sierpnia 2018, 20:31
Jaki bulwersant xD
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
11 sierpnia 2018, 19:47
Szkoda chłopaka ale no cóż,drewniaki w pomocy to nie ma kto podawać.
0
Olli666
Olli666
11 sierpnia 2018, 19:53
Drewniacy powiadasz? A kto się przewracał po każdym kontaktem z obrońca? Przy takiej samej pomocy patrick potrafił strzelić 8 bramek więcej. Po prostu nie każdy odnajduje się w włoskiej lidze i nie ma tu zwalać nic na obronę czy na to ze mało grał.
9
Mi(L)anista
Mi(L)anista
12 sierpnia 2018, 15:34
Olli666 jeśli nie drewniacy to kto? Wymień mi chociaż jednego gracza bajecznie technicznego ze świetnym przeglądem pola,nie nagannym przyjęciem i świetnym ostatnim podaniem? Słucham
0
Kaka821
Kaka821
11 sierpnia 2018, 19:47
No coz. To pewnie sie go pozbylismy na stale wlasnie. Troche szkoda ale licze wtedy jeszcze na jakis mocny transfer zeby zwiekszyc nasze szanse na pierwsza 4
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się