SCUDETTO


MERCATO LIVE #1 [23:37]: Theo Hernandez po pierwszej części testów medycznych

1 lipca 2019, 09:11, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #1 [23:37]: Theo Hernandez po pierwszej części testów medycznych

[09:11]: Wraz z oficjalnym startem okna transferowego zapraszamy na nasze codziennie relacje live. Zaczynamy od zgodnych doniesień włoskich i hiszpańskich mediów: Theo Hernandez zostanie zawodnikiem Milanu. Lewy obrońca Realu Madryt ma trafić na San Siro na zasadzie transferu definitywnego za około 20 mln euro i w Mediolanie pojawi się być może już dzisiaj.

[09:14]La Gazzetta dello Sport twierdzi, że nowy dyrektor Milanu, Zvonimir Boban, spróbował przekonać do transferu do Milanu pomocnika Realu Madryt, Lukę Modricia. Od razu zrozumiał jednak, że gracz z Bałkanów nie zamierza opuszczać Santiago Bernabeu.

[09:23]Rai Sport twierdzi, że Milan może zamknąć w najbliższych dniach transfer Jordana Veretouta. Według tego medium konkurentem rossonerich jest teraz bardziej Napoli niż Roma, ale jeśli wicemistrzowie Włoch nie rozstaną się z Allanem, to wkrótce piłkarz Fiorentiny może się określić co do transferu na San Siro.

[10:09]: Zdaniem La Gazzetta dello Sport, Milan celuje w wypożyczenie Daniego Ceballosa. Real Madryt natomiast może chcieć zawrzeć w transakcji obowiązek wykupu.

[10:15]La Repubblica: Milan złożył Realowi Madryt ofertę za Daniego Ceballosa - opiewa ona na wypożyczenie płatne 5 mln euro oraz opcję wykupu w wysokości 35 mln euro.

[11:39]: Według La Gazzetta dello Sport, Milan podpisze z Theo Hernandezem pięcioletnią umowę. W ubiegłym tygodniu Marca pisała o aż sześcioletnim kontrakcie.

[11:41]Tuttosport: Milan wycenia Francka Kessiego na 35 mln euro. Jeśli ktoś byłby w stanie zapłacić za Iworyjczyka taki pieniądze, wówczas rossoneri rozważyliby transfer.

[14:32]: Redaktor naczelny MilanNews, Antonio Vitiello, informuje, że Theo Hernandez jeszcze dzisiejszego popołudnia wyląduje w Mediolanie, a jutro przejdzie testy medyczne w klinice La Madonnina. Następnie 21-letni Francuz z hiszpańskim paszportem podpisze kontrakt z Milanem.

[14:34]: Negocjacje w sprawie możliwego transferu Gianluigiego Donnarummy do PSG przebiegają z większym spokojem. Jeśli Francuzi zdecydują się wyłożyć 50 mln euro odstępnego, wówczas niewykluczone, że Milan postanowi sprzedać wychowanka. Zdaniem Sportmediaset, w takim przypadku nie należałoby wykluczać ściągnięcia na San Siro Mattii Perina, który odejdzie z Juventusu w poszukiwaniu większych szans gry.

[14:37]: Ofensywy pomocnik Dani Olmo, który w niedzielę sięgnął wraz z kadrą Hiszpanii po mistrzostwo Europy U-21 (strzelił nawet gola w finale), jest ponownie łączony z możliwością transferu do Milanu, co miało miejsce jeszcze za kadencji Leonardo. Na pytanie o zainteresowanie ze strony rossonerich, 21-latek odparł tylko: "Milan to wielki klub". Te słowa wyłącznie podsyciły plotki wokół piłkarza Dinama Zagrzeb, za którego Chorwaci - według Tuttosport - oczekują 20-25 mln euro odstępnego.

[14:55]SportMediaset: Milan złożył Realowi nową propozycję za Daniego Ceballosa - płatne wypożyczenie z obowiązkiem wykupu i zastrzeżeniem możliwości odkupu zawodnika w przyszłości przez madrytczyków. "Królewscy" nie chcą tracić utalentowanego piłkarza w stu procentach, ale wiedzą, że rozstanie teraz jest konieczne z powodu różnić pomiędzy Hiszpanem a trenerem Zinedinem Zidane'em. Negocjacje trwają, jest optymizm co do pomyślnego końca.

[17:21]: Portal MilanNews oraz Gianluca Di Marzio informują, że samolot z Madrytu do Mediolanu z Theo Hernandezem na pokładzie wylądował właśnie na lotnisku Linate. Jutro rano boczny obrońca przejdzie testy medyczne w klinice La Madonnina

[17:32]: Theo Hernandez prosto z lotniska ma udać się kliniki La Madonnina, gdzie jeszcze dzisiaj przejdzie pierwszą część testów medycznych, doprecyzowuje MilanNews

[17:41]: Sky: Fabio Borini i Samuel Castillejo są piłkarzami, którzy mogą opuścić Milan w związku z faktem, iż w drużynie Marco Giampaolo prawdopodobnie nie będzie dla nich miejsca wobec planowanej gry systemem 4-3-1-2. 

[17:49]: Dosłownie przed chwilą do kliniki La Madonnina przybył Theo Hernandez, aby przejść pierwszą część testów medycznych przed transferem do Milanu. 

[19:53]: Theo Hernandez przed chwilą zakończył pierwszą część testów medycznych w klinice La Madonnina. Druga jest przewidziana na jutrzejszy poranek. 

[23:37]: Gianluca Di Marzio twierdzi, że wkrótce Milan może kontaktować się w sprawie transferu Dejana Lovrena, środkowego obrońcy Liverpoolu.



259 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
#3#6
#3#6
3 lipca 2019, 23:53
Póki co nie rozumiem kompletnie tego mercato.. po co ten Hernandez? Jako rezerwowy to ok ale coś więcej? Lovren? Kibice LFC to chyba nie mogą z radości, że im z nieba spadła taka szansa opchnięcia go za 20. Inter to już zakręcił 3 zawodników i wygląda na to że się oddala.

Żaden z zawodników, ktory przyszedł nie robi na mnie wow efektu. Mam nadzieję, że chociaż tego Ceballosa uda się im wybłagać bo póki co to 2/10
0
pazioni
Moderator pazioni
2 lipca 2019, 09:43
Witamy na pokładzie.
0
Corsa
Moderator Corsa
2 lipca 2019, 09:36
Donnarummę trzeba sprzedać, niestety. Widzę, że wielu z nas tego faktu nie może strawić, bo chłopak jak nie patrzeć stał się kolejną, mała ikoną obecnego Milanu, ale nie ma innego wyjścia.

Jest dobry, bez dwóch zdań, jednak czy aż na dobry żeby zarabiać 7 mln, tyle samo co Alisson, bramkarz drużyny, która zawsze była bogata i nie żałowała na kontrakty, która dwa razy pod rząd zameldowała się w finale LM, a teraz stała się gigantem finansowo-sportowym? Weźcie pod uwagę, że zarobki drużyn w Anglii są ogromne, m.in dzięki kontraktom telewizyjnym, my nigdy nie mieliśmy i mieć nie będziemy takich środków w stosunku rocznym.

Nie mam zamiaru równać ze sobą obu pod względem umiejętności, bo w tej materii każdy ma swoje własne zdanie, przyjmijmy, że są one zbliżone. Jednak odnoszę wrażenie, że widzimy w naszym wychowanku tylko jego zalety i dobre mecze, a całkowicie ignorujemy babole, które przecież przytrafiają mu się nie tak rzadko.

Inne kluby w kontekście ewentualnego transferu oceniają sprawę obiektywnie i jak widzimy po naszego pupila wcale nie ustawia się długa kolejka. Środowisko z pewnością uważa go za talent(rozpieszczony), ale jest zdecydowanie za drogi, dalej robi błędy i nie ma żadnego ogrania w Lidze Mistrzów, to też obniża jego wartość. Wiadomym jest, że chcemy zarobić na nim jak najwięcej, ale skoro Liv dał za Alissona 60 milionów, to nie spodziewajmy się, że dostaniemy więcej, mimo wieku naszego zawodnika. Uprzedzając komentarze - Kepa był anomalią, wyjątkiem, który już się nie powtórzy.

No i finalna kwestia, czy warto o niego walczyć? Czy Donnarumma jest Milanistą z krwi i kości? Otóż nie jest. Pokazał to w negocjacjach kontraktu, gdzie z grubasem Raiola wycisnął nas jak cytrynę bez żadnych sentymentów. Jego kontrakt trwa jeszcze dwa sezony, myślicie, że po jego upływie zgodzi się pokornie na to co ma teraz? Zawoła o więcej, a jak mu tego nie damy, to pójdzie raz dwa do Paryżan, którzy dzięki zaoszczędzeniu na wolnym transferze dadzą mu tyle ile zaśpiewa. Nie stać nas na chłopaka, któremu wmówiono, że jest gwiazdorem. Jeśli nie chcemy wyjść na frajerów i zostać z niczym, to trzeba go sprzedać już teraz, co i tak będzie bardzo trudne, bo PSG ma świadomość tego co napisałem powyżej i dlatego składają nam śmieszne oferty.

Przy okazji chce jeszcze poruszyć kwestię psioczenia na decyzje zarządu w kwestii wietrzenia składu i pozbywania się "sprawdzonych" zawodników oraz sprowadzaniu młodych, którzy są niewiadomymi. No wybaczcie, ale ci "sprawdzeni" zawodnicy o swojej grze powiedzieli nam tylko tyle, że nadają się na ławkę lub zdarzy im się przebłysk na jeden, dwa mecze. Po co zatem ich trzymać? Uważam, że lepiej zaryzykować niż utrwalać skład w oparciu o etatowych rezerwowych. Taki Hernandez czy Ceballos mogą się okazać skokiem jakościowym, jak się nie uda, to trudno, ale trzeba próbować czegoś innego.

Ostatnia rzecz - krytyka "Elliota" za to, że "chcą stworzyć z Milanu maszynkę do robienia pieniędzy i nic więcej". Jeśli nie stworzymy takiej maszynki, to nie osiągniemy żadnego sukcesu. Uporządkowane finanse są nieodzownym elementem sukcesu w Europie. Widzieliście jakiś nierentowny klub, który utrzymał się w LM na kilka sezonów? NIE. Liverpool też zaczął od naprostowania kwestii finansowych. Wielu błędnie uważa, że to przyjście Kloppa wszystko zmieniło. Żeby sprowadzić trenera, piłkarzy, utrzymać ich, to struktury finansowe muszą chodzić jak w zegarku. To właśnie stara się zrobić zarząd, ogarnąć bałagan finansowy, później przyjdą za tym wyniki.

To tyle.
1
Wolly
Wolly
2 lipca 2019, 08:38
już piszą ploty że za 50 mln Donnarumme to Juve zazainteresowane jest. I w rozliczeniu dorzucą Perina.
0
GeorgeACM
GeorgeACM
2 lipca 2019, 07:22
A rabiot jedna noga w Juve ma zarabiać 7mln A za podpisanie kontraktu dostanie 10mln. A miał być nasz xd
0
Savi
Savi
2 lipca 2019, 07:34
no i? Tyle ,ze to i tak promocja . Licz jak chcesz nie musieli placic odstepnego wiec ta premia plus wyplata nie boli. I tak zaoszczedzili na tym
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
2 lipca 2019, 05:46
Polskie media nie mają co robić.
Poszła jakiś czas temu plotka, że Juventus otrzymał wysoką ofertę za Szczęsnego. No to sobie od razu dopisali cały scenariusz. Owa oferta była od Manchesteru United, ponieważ De Gea zapewne pójdzie do PSG. W takim wypadku, po odejściu Wojtka, Juventus kupi Donnarummę od Milanu, a w drugą stronę powędruje Perin.
Ot, efekt domina. Z jednej plotki taki scenariusz!
0
Gzikuu
2 lipca 2019, 00:40
Ponoć za Theo daliśmy 2 mln za wypożyczenie + opcja wykupu. Jeżeli tak, to tym bardziej super transfer.
1
1 lipca 2019, 23:46
Lovren - 1 LM
Obrońcy Juve, Napoli i Interu - 0 LM.
Liczby nie kłamią. Witamy mistrza!
0
Yabaye
Yabaye
2 lipca 2019, 00:20
Piłkarze Milanu - 0 LM.

Liczby nie kłamią. Potrzebujemy doświadczonych w Europie piłkarzy.
2
1 lipca 2019, 23:29
https://twitter.com/TheMilanBible/status/1145806025393692672

Prosze o logiczne i racjonalne wyjasnienie tego ruchu , sory jednak cofam , nie da sie tego wyjasnic.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
2 lipca 2019, 00:11
Może Romek jednak zostanie wytransferowany. Sorry, szukam logicznej odp.
0
sebulba12
sebulba12
2 lipca 2019, 00:24
juź wyjaśniam: odeszli Zapata oraz Abate, zostaliśmy z 3 stoperami, ktoś tą lukę musi zapełnić. Pozdrawiam
2
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
2 lipca 2019, 01:12
Tak sobie tłumacz.
0
milan78
milan78
1 lipca 2019, 23:15
Juventus's free transfers in the last decade:

Sami Khedira
Mehdi Benatia
Patrice Evra
Kingsley Coman
Andrea Barzagli
Luca Toni
Fernando Llorente
Lucio
Neto
Fabio Cannavaro
Paul Pogba
Andrea Pirlo
Emre Can
Dani Alves
Aaron Ramsey
Adrien Rabiot

Kolorowych snów :-)
4
Rocker
1 lipca 2019, 23:39
Juventus Champions League winner in seasons in last TWO decades:























Dobranoc :)
51
lyndonmilan1
lyndonmilan1
2 lipca 2019, 01:12
Rocker
Hahaha leżę I kwicze haha
1
marcin0218
marcin0218
2 lipca 2019, 12:31
@Rocker ciężko zdobyć LM na wolnych transferach wiec słabe to z czym wyjechałeś. Wole finały ćwierćfinały itp. w LM niż jej całkowity brak.
1
mpt1899
mpt1899
1 lipca 2019, 23:14
CZy ktos sie orientuje kidy bedzie 3-cia koszulka w sprzedazy? Dzisiaj dostarczono mi domowa i osobiscie jestem bardzo rozczarowany. Dzieki za info.
0
Fushnikov
Fushnikov
2 lipca 2019, 06:07
Dlaczego jesteś rozczarowany?? Chińczyk czy jak??
1
mpt1899
mpt1899
2 lipca 2019, 12:12
NIe chinczyk. Poprostu mi sie nie podoba.
0
MK92
MK92
1 lipca 2019, 23:00
Cieszę się, że przychodzi do nas Hernandez. W końcu jakaś poważniejsza alternatywa dla Rodrigueza na lewej flance się pojawi, bo Laxalt to jedno wielkie rozczarowanie, a Strinić to właściwie widmo.
4
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
1 lipca 2019, 23:15
Dla mnie transfer Hernandeza oznacza odejście RR lub Laxalta, ( albo ich obydwu) inaczej logiki w tym transferze nie widzę( my musimy wzmocnić pierwszy skład a nie szukać konkurencji na pozycjach). A nasi nowi zarządcy myślą dolarami, więc tym bardziej.
2
KKP19
KKP19
1 lipca 2019, 23:23
Ja bym się szczególnie Laxalta pozbył. Dla mnie to taki urugwajski Peszko. W innym klubie być może się odpali, ale u nas za bardzo ciąży na nim presja. Ja się zawsze bałem jak widziałem że wchodzi na boisko bo te jego podania były fatalne. Dopiero od meczu z Napoli w pucharze lepiej się pokazał
1
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
1 lipca 2019, 22:47
Nieważne jaką zagramy taktyką, Borini w każdej się odnajdzie.
3
Boateng93
Boateng93
1 lipca 2019, 23:05
I wbrew ciągłym hejtom na niego to się w roli solidnego zmiennika sprawdził, a za wielkie pieniądze nie przyszedł.
3
Carlo88
Carlo88
1 lipca 2019, 23:11
Ale wielkie pieniądze zarabia. W porównaniu do umiejętności, jego wynagrodzenie to jawna kpina.
2
szfarceneger
szfarceneger
1 lipca 2019, 22:14
Ciekawe co z tym Kruniciem. Spodziewałem się oficjalki z dniem rozpoczęcia mercato, a tu cisza.
0
savicevic88
savicevic88
1 lipca 2019, 22:36
Pewnie zęby.
3
MilanHomer
MilanHomer
1 lipca 2019, 22:46
Na Bahamas jajka opala. Wróci podpisze, spokojnie :)
0
jasiom22
jasiom22
1 lipca 2019, 23:28
Przecież jeszcze Giampaolo nie został zaprezentowany, dziś/jutro dopiero zaczynają się pierwsze ruchy. Krunić zostanie zaprezrenotwany razem z Hernandezem, po trenerze. Krunić fajny transfer, Theo? no spoko zawodnik, ale lewa obrona to zdecydowanie nie był priorytet - sens by to miało tylko gdyby został Theo i RR. a odszedł by Laxalat i Strinić, ale to pewnie RR poleci za pare dolarów.. koniec końców Milan dołozy do tej operacji... jak dla mnie to ryzykowna zabawa, chyba ze to jakiś deal, zeby Ceballosa dali.. wtedy okej... oddawanie Kessiego to oczywista pomyłka, podobnie jak narazie powinno się trzymać Biglię do momentu aż nie pojawi się dwóch konkretnych pomocników do środka. Nie widzę specjalnego sensu w wymianach 1 za 1. Hakan musi zostać jak dla mnie. Silva i Cutrone też obaj powinno zostac.
0
Deus
Deus
1 lipca 2019, 21:46
Czyli wychodzi na to, że Ceballos tańszy niż Barella. Ceny za młodych włochów są bardzo wysokie.
Chorwacja to jeden z nielicznych krajów w których można wyrwać zdolnych zawodników za małe pieniądze - za Olmo chcą około 20/30 mln.
1
Boateng93
Boateng93
1 lipca 2019, 23:06
A ciekawe co z tym nowym Pirlo z Brescii, wyglądem i style poruszania się naprawdę bardzo go przypomina.
0
adamos
adamos
1 lipca 2019, 21:37
Roma zyskała Diaware, Barellę, a my chcemy za 15 mln sprowadzić Bennacera z Empoli...
0
Vol'jin
Vol'jin
1 lipca 2019, 21:39
ten kto sprowadzi Bennacera wyjdzie lepiej niż na Barelli ;] i to za 2-3 razy taniej

https://twitter.com/PdiCalcio/status/1138388425697112064?fbclid=IwAR1dB0QPexiPLfgsjK1PN8OuIfVZCxljzwnIA9A4JakpcIE2ysMk80caib8

9
szfarceneger
szfarceneger
1 lipca 2019, 21:55
Żadnego Barelli jeszcze nie zyskała. Roma dopiero dogadała się z Cagliari i piłkarz ma 2 dni do namysłu.
0
Deus
Deus
1 lipca 2019, 22:14
1) Bennacer za 15 mln w obliczu innych transferów pomocników to jest promocja
2) Z miejsca wchodzi do pierwszego składu na połówkę albo DP gdy nie uda się z Torreirą
3) W przypadku transferu Torreiry możemy podziękować Biglii z pensją 3.5 mln bo będziemy mieli dwóch piłkarzy zdolnych do grania rygla.
3
Vol'jin
Vol'jin
1 lipca 2019, 22:55
Jak Roma wyciąga Spinazzolę i Diawarę za prawie 50 mln euro to widzę zazdro

jakby to był Milan, Maldini byłby tu na taczce wywieziony xD
2
Vol'jin
Vol'jin
1 lipca 2019, 23:02
Cale szczescie ze Milan nie sciagnal Spinazzoli i Diawary...
1
AlexisRossonero
AlexisRossonero
1 lipca 2019, 23:04
Bennacer i Krunic.. Także witamy pomoc spadkowicza serie A na pokładzie, będzie czym postraszyć w tym sezonie! Mam nadzieję, że to tylko uzupełnienie ławki i na poważne transfery dopiero przyjdzie czas..
1
roby
roby
1 lipca 2019, 20:40
Niby Ceballos zaakceptowal warunki Milanu..no zobaczymy
5
dragantomek@gmail.com
[email protected]
1 lipca 2019, 20:46
no czytałem własnie, chce grac nawet mu nie zależy na LM ciekawe ile w tym prawdy
1
rzezniq
rzezniq
1 lipca 2019, 22:23
Trudno to zrozumieć bd w Milanie ma 1 skład, scouci go widzą, może mieć progres umiejętności u nas a na ławce w Realu jaki bd miał progres?
0
BadMad
BadMad
2 lipca 2019, 00:07
Tego sie nie da przewidzieć. Treningi z najlepszymi mogą dac więcej niż gra i pewny skład u sporo slabszych-tu już decydują mentalne cechy
0
Sakuragi
Sakuragi
1 lipca 2019, 20:34
Słowej małej refleksji.

Jakiś czas temu, ktoś (przepraszam, ale nie pamiętam już kto) wrzucił tutaj ten link:

http://www.capology.com/club/ac-milan/salaries

Wiele osób wspominało, że tylko Juventus w Serie A płaci więcej piłkarzom od nas. Bardzo mnie to zaciekawiło i postanowiłem pogrzebać w tym zestawieniu.

Piłkarze, którym skończyły się kontakty + Bakayoko wracający z wypożyczenia zwolnili w budżecie 13 400 000 € netto, czyli 24 815 000 € brutto. Trzeba tutaj zauważyć, że tylko 3 z tych Panów faktycznie grała i cokolwiek wnosiła do drużyny. Jest to bardzo jasny sygnał jak bardzo marnotrawione były pieniądze w tym klubie.

Kolejną rzeczą, na którą trzeba zwrócić uwagę to ananasy ukryte w tabelce. Takie małe Gdzie jest Wally?

- A. Donnaruma - 1 000 000 € netto, 1 852 000 € brutto
- G. Donnaruma - 6 000 000 € netto, 11 111 000 € brutto
- F. Borini - 2 500 000 € netto, 4 630 000 € brutto
- L. Biglia - 3 500 000 € netto, 6 481 000 € brutto
- I. Strinić - 2 000 000 € netto, 3 704 000 € brutto
- D. Laxalt - 1 700 000 € netto, 3 148 000 € brutto

Razem daje to nam 16 700 000 € netto, czyli 30 926 000 € brutto.

Zaznaczam, że są to tylko i wyłącznie moje subiektywne wnioski. Patrząc po komentarzach widzę, że wielu z was liczy na fajne, porządne transfery dzięki którym będziemy w stanie awansować do LM. Jednak sądze, że droga Elliota jest zupełnie inna. Mając na uwadze FFP musimy uporządkować finanse. Wymieniłem tych zawodników nie bez powodu. W większości ich wypłata nie jest wprost proporcjonalna do ich umiejętności. Wyjątkiem jest jedynie Gigio, który zarabia zdecydowanie za dużo i tworzy komin płacowy. Moim zdaniem rozstaniemy się z tymi Panami i może być tak, że do tej listy dołączą inni. Ja doskonale rozumiem, że my kibice chcemy pucharów, LM ale rzeczywistość jest taka, że dopóki nie uporządkujemy bałaganu w finansach to nie będziemy w stanie rywalizować z innymi.

Po namyśle sądzę, że to dlas nas dobra droga. Musimy w tym okienku sprzedać tych Panów łącznie z Gigio. Zdaje sobie sprawę jak świetnym jest bramkarzem i jak często nas ratował jednak zdecydowanie za dużo zarabia.

Nie bez kozery pojawiają się plany budowy nowego stadionu, który ma zwiększyć nasze przychody. Giampaolo też nie jest przypadkowym wyborem (wyczyszczenie kadry + mała ilość uzupełnień pod jego taktykę).

Czy komuś się to podoba czy nie to idziemy drogą naprawy finansów a nie sukcesów sportowych. Nie zdziwi mnie również jeżeli naszym celem w tym sezonie nie będzie awans do LM.
16
adamos
adamos
1 lipca 2019, 20:43
Ja to pisałem i napiszę jeszcze raz. Elliott to sęp finansow. Jemu nie zależy na sukcesach sportowych tylko na zyskach i tabelach finansowych a wszystko idzie ku sprzedaży naszego klubu.
0
Gzikuu
1 lipca 2019, 20:44
Sukces sportowy przekłada się na sukces finansowy.
13
adamos
adamos
1 lipca 2019, 20:49
Bo Arsenal, Everton, Hull czy inne kluby maja sukcesy... A sa najlepiej zarabiajacymi klubami.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 lipca 2019, 21:59
Żeby osiągać sukcesy sportowe, trzeba mieć zdrowe finanse. Naturalnie, wysoki poziom finansowy nie gwarantuje sukcesów, ale bałagan w finansach praktycznie przekreśla szanse na sukces sportowy. To w sumie proste.
Kiedyś wystarczyło mieć bogatego sponsora, który wykładał kasę, i było cacy. Dzisiaj się tak nie da (nie licząc super bogatych wyjątków, które w nosie mają FFP). Finansowe fair play praktycznie uniemożliwia szastanie gotówką, dopóki się nie wyprostuje przychodów.
Naturalnie, można wybulić pierdyliardy ojro i z miejsca wejść do LM, ale nawet to niczego nam nie da. Jeżeli finanse nam wyjdą za dany okres rozliczeniowy na minus, to i LM nas nie uratuje, bo albo nam zablokują transfery, albo możliwość zgłaszania piłkarzy, albo nas po prostu wykluczą. I co nam wtedy po LM?
Niektórzy nie rozumieją, że jeżeli zaczniemy teraz szastać gotówką, to za rok czeka nas wyprzedaż, nawet jeśli wejdziemy do LM, żeby zbilansować finanse, inaczej nas z tej LM wyrzucą prędzej czy później. Jak się wyda 200 baniek na transfery, to i 100 baniek z LM nie ratuje (a za fazę grupową jest mniej więcej z 50, bo na wyjście z grupy za pierwszym podejściem nie wierzę).
Jak zauważył tosiek, Elliott wybrał bardzo dobrą drogę, podobną do Juventusu dawniej. Oszczędności i wyprostowanie finansów, zbilansowanie przychodów. Nie mając długów, nie będzie trzeba sprzedawać piłkarzy, a jedynie systematycznie co sezon się wzmacniać. Jeżeli nie zbilansujemy finansów, to prędzej czy później będzie nas owa wyprzedaż czekać, bo nasz budżet tego nie udźwignie po prostu. Jeżeli naszemu zarządowi uda się w tym okienku transferowym posprzątać w budżecie i wzmocnić newralgiczne pozycje, to ja będę zadowolony. O LM i tak powalczymy, a czy się uda, to zobaczymy.
8
hyrus13
hyrus13
1 lipca 2019, 22:14
Adamos przecież w UK nie jest problemem zarabiane. Przy takich umowach telewizyjnych i popycie na piłkę nie trzeba być nie wiadomo jakim managerem. Gazidis zafundował kibicom Arsenału najdroższe karnety w lidze i miał pełne trybuny. We Włoszech taki układ nie przejdzie, ludzie chcą sukcesów i to za nimi pójdą dochody.
1
comicowy
comicowy
2 lipca 2019, 00:52
Otóż to. Juventusowi tak naprawdę na dobre wyszedł kryzys. Stadion, mądre zarządzanie, no ale wciąż brakuje LM.
Teraz my musimy pokonać tą samą drogę, tylko szkoda, że tak późno.
0
Bufor85
Bufor85
1 lipca 2019, 20:25
Czy wszyscy ono są na tyle głupi żeby szpecić swoją swoją skórę? Dla mnie to nie wygląda atrakcyjnie. No ale cóż...
1
Ekler
Ekler
1 lipca 2019, 20:54
tatuaże nie są robione dla ciebie, tylko dla właścicieli skóry na której są. generalnie nazywać kogoś głupim z powodu wyborów estetycznych to pokaz naprawdę niskich lotów. współczuję.
6
Majak
Majak
1 lipca 2019, 21:56
Bieda umysłowa aż bije od tego komentarza... (i nie, nie mam na swojej skórze żadnej dziary)
3
lyndonmilan1
lyndonmilan1
1 lipca 2019, 22:34
Ja mam siedem a kolejne dwa w drodze
Robie je dla siebie nie dla innych, jak sie komuś nie podobają to jak umrę będe leżał na brzuch żeby wszyscy co mają jakiś problem mogli mnie pocałowacw tyłek
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
1 lipca 2019, 23:04
Lepiej miec "zeszpecona" skore niz glowe..
0
Bufor85
Bufor85
1 lipca 2019, 23:16
Lepiej mieć rozsądną głowę, która nie idzie za światem i czystą skórę niż dać się zmanipulować.
0
Bufor85
Bufor85
1 lipca 2019, 23:17
Czy uważacie, że tatuaż to przejaw męskości? Czy raczej przejaw słabości?
0
MisiuACM
MisiuACM
1 lipca 2019, 23:25
Uważam, że to przejaw niczego. Chcesz to rób, nie chcesz to nie rób. Proste jak budowa cepa.
0
XXL
XXL
1 lipca 2019, 20:22
Dawno tak zazarcie nie czekalem na nowy sezon.
4
sebulba12
sebulba12
2 lipca 2019, 00:34
Ja też, ostatnio to chyba rok temu xd
1
XXL
XXL
2 lipca 2019, 05:11
Az tak to nie. Trenerzy w wiekszosci byli Ci sami inie moznai bylo przewidzieć czego mozna sie spodziewac.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
1 lipca 2019, 20:02
Sukcesywne odbudowywanie jakości w Milanie trwa, pierwsze najtrudniejsze "od-szrocenie" w wykonaniu chińskiego słupa Elliottu nie do końca było udane i ostatecznie nie wystarczyło do tego by załapać się na rejs pt. Liga Mistrzów tym samym ułatwić sobie kontynuowanie odbudowy marki ACM ale jak nie tak to inaczej, taka rola Gazidisa by to ogarnąć. W sukurs naszym potrzebom doczekaliśmy się zakończenia wielu obciążających nas kontraktów a ugoda z Uefa daje nam znacznie więcej niż zabiera. Nie zależy mi na tym by Milan był królem okienka transferowego, zależy mi aby transfery były przeprowadzone z wizją, może nawet lepiej było by startować z pozycji nie tworzących przesadnych oczekiwań a później zaskoczyć pozytywnie. Dla mnie oczywiste jest jedno, obecnie nasze transfery są przeprowadzane z założeniem podnoszenia jakości w rozsądnej cenie z uwzględnieniem potrzeb wynikających z tego jakim systemem trener ma zamiar grać. Z całą sympatia dla kilu naszych zawodników poza Romkiem, Paqetą i Piątkiem nikt w tym zespole nie jest nietykalny a taki Borini i Samu są kolejnymi do odejścia bez względu na sentymenty nie prezentują odpowiedniej jakości.
4
Inzaghi126
Inzaghi126
1 lipca 2019, 20:21
Samu i borini zostali wystawieni na listę transferową według Sky.
1
adamos
adamos
1 lipca 2019, 20:37
Co Nam daje ugoda? To ze slupki sie w ksiegach, zgadzają? Wow... To że Piatka, Gigiego, Romka, Paquetę mozemy stracic bo marza o LM to pikuś. Najwazniejsze słupki. Jakie odszrocenie? Zamieniamy sorawdzonych zawodników na mlodsze tykajace bomby, albo odpali albo nie. Elliott to sęp nie zalezy mu na wynikach sportowych tylko finansach. Wcale sie nie zdziwie jak za rok nie sprzeda Milanu a idzie to w tym kierunku.
0
tomasz696
tomasz696
1 lipca 2019, 20:47
adamos od dluzszego czasu czytam komentarze pod postami i stwierdzam ze ty jednak nie jestes zbyt inteligentny, wlacz Menadzera i tam buduj dalej potege moze Maldini i spolka pojda twoimi krokami i odbuduja wielki Milan z twoja pomoca bo przeciez to takie proste..
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
1 lipca 2019, 20:50
@up
Dają nam przy relatywnie małych reperkusjach przede wszystkim odkupienie winn z przeszłości i szansę na to by bez obciążeń ruszyć w kierunku nowych celów, ugoda z UEFA była niezbędna do tego by Milan miał szansę na odbudowę w dłuższej perspektywie, to pokuta która prowadzi do oczyszczenia taki detox dla zachowania finansowych reguł. Gigi może odejść ale nie koniecznie i nie za mniej niż grube miliony zatem nie musi to oznaczać straty dla Milanu, zarabia za dużo a brakmarza nie tak trudno zastąpić. Piątek, Paqeta, Romek nigdzie się nie ruszą to pewne. Każdy najlepszy klub na świecie jest dobrze funkcjonującym przedsiębiorstwem a ugoda z uefa to milowy krok w uzdrowienia przedsiębiorstwa ACM.
1
adamos
adamos
1 lipca 2019, 21:00
@tomasz696
Jako jedyny nie gram w FM a mam wiedzę prawnicza i prawa sportowego. Zachwycacie się transferami 20 latkami, ktorzy odpala albo okaza sie Gomezami. Przeanalizuj działalność i statut Elliotta oraz co robił z klubami sportowymi i innymi podmiotami rynku obrotu. Dla niego sprzedaz zawodników dla zysku to pikuś, a później jeszcze upchniecie tego klubu innemu podmiotowi. Ale mas, racje kupowanie 10 zawodników ma sens szczególnie, że na jeden front wystarczy 23 graczy.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
1 lipca 2019, 21:14
@Być może..., Elliott to zimnokwiści krwiopijcy którzy tylko czekają żeby ten biedy Milan sprzedać i tu być może masz rację ale z drugiej strony odbierasz temu nieczułemu towarzystwu uznania ich kompetencji bo przecież nie po to inwestują w Milan i nie po to się grzebią w tym bagnie aby sprzedać Milan taniej niż kupili ale żeby zarobić trzeba podnieść wartość a dziś wartość sportowa idzie w parze z finansową i nie ma roli wiodącej. Dla mnie jako kibica ACM to co robi Elliott mi bardzo pasuje, jak już zrobią z Milanu ten wyśmiewany "wiecznie czwarty" Arsenal regularnie grający w fazie pucharowej LM to zaakceptuję ich chęć zarobku o ile jeśli zechcą Milan komuś sprzedać bo po co sprzedawać dobrze funkcjonujące przedsiębiorstwo które przynosi zyski? A nawet jeśli to co z tego? Wątpię aby potencjalny nowy właściciel kupował odbudowany Milan z założeniem że doprowadzi klub do upadku tak że ja nie wiem co ty masz do tego Elliotta ale ok rozumiem sportową złość wynikającą z tego że Milan został wykluczony niemniej sport jako pozytywna idea juz dawno nieskrępowanie jest w hierarhii za pieniędzmi, nikt już nie ukrywa że to biznes i rozrywka a nimi rządzą prawa rynku.
Edytowano dnia: 1 lipca 2019, 21:15
1
mpt1899
mpt1899
1 lipca 2019, 22:36
Buahahaha, "mam wiedze prawnicza i prawa sportowego" . CZasami nie wierze co ja tu czytam. Adamos, ja tez nie gram w FM, takze nie tylko ty. A jak jestes takim specjalista to czemu nie jestes CEO jakiegos klubu? A moze jestes? Moglbys powiedziec ktorego? Z checia przesledze poczynania owego podmiotu. Zalozmy, ze Scaroni nie bajeruje i naprawde ich celem jest powrot do topu w ciagu 3-5 lat. Moglbys nam blizej przedstawic twoj plan dzialania? I moze tez mi wytlumaczysz dlaczego ci krwiopijcy, sepy na kase zatrudniaja jednego z najlepszych CEO za 5M i legende za 4M? Po co wiec buduja stadion? Ja skonczylem ekonomie i uwazam, ze Milan powinien miec wlasny stadion ale czy to lepsze wyjscie niz spolka z Interm? NIe wiem, glowy bym sobie nie dal uciac.
Edytowano dnia: 1 lipca 2019, 22:40
2
Corsa
Moderator Corsa
2 lipca 2019, 08:02
@adamos, lepiej postawić na 20-latka, który jest niewiadomą niż utrzymywać w składzie sprawdzonych już graczy, przy których jest pewność, że nie wnoszą niczego do gry. Co do reszty, dramatyzujesz, oprócz Gigiego nikt nie odejdzie z trzonu zespołu.
1
mpt1899
mpt1899
1 lipca 2019, 19:20
Te polskie media. Wlodarczyk z "PS"- SLYSZALEM, ze Piatek jest nie zadowolony z decyzji Milanu o LE. Czy oni naprawde mysla, ze LE to najwazniejszy czynnik. Chlopak mlody, jakby nie bylo to ciagle Milan, ktorego sam jest kibicem, klub ma wielkie plany, kasy mu nie brakuje, kibice robia flagi, szaliki i wymyslaja przyspiewki na jego czesc. Ahhh. Co do RR to sam Gattuso zapytany dlaczego Ricardo nie gra ofensywnie mowil, ze RR ma inne zadania niz Calabria/Abate/Conti, pewnie dlatego, ze RR podczas huraganowych atakow Milanu mogl pelnic role 3 stopera.
0
Gzikuu
1 lipca 2019, 19:26
Słowa Włodarczyka odnośnie piłki są tak wiarygodne, jak słowa polityków odnośnie obniżenia podatków. Nie warto przejmować się tym, co mówi ten idiota. Wystarczy posłuchać jakie głupoty opowiada w programach Weszło albo Przeglądu, żeby jednoznacznie go wsadzić do worka z dziennikarski pomyłkami. Wybił się na transferze Piątka, bo jako jeden z pierwszych go ogłosił, napisał książeczkę na ten temat a teraz udaje, że ma pojęcie o tym co dzieje się w Milanie i w piłce w ogóle.
6
Savi
Savi
1 lipca 2019, 19:35
Kurła co za Janusze z tych pseudo dziennikarzy. Naprawde chce ich na Fame mma obije ich;) moze zaczna myslec samodzielnie.
Mianowicie Krzysiu tak mowil? A no mogl. Bo nawet moze i maja przykaz z klubu. A co maja mowic do mediow? Super hura ,ze uefa tak nam poszla na reke z pucharem pocieszenia ? Przeciez daloby Afere , Dziennikarzyna nie wie,ze w takich sytuacjach pozory tez trzeba stwarzać . No jak by wygladalo? Mamy wylane na LE ogolnie ten puchar nas nie interesuje itp. Napewno pozniej z uefa by sie dogadali przy innych sprawach. PS to jest cos w stylu przed sadem tak zaluje,ze go pobilem. A w duchu dobrze mu
Edytowano dnia: 1 lipca 2019, 19:38
2
Katan
Katan
1 lipca 2019, 19:42
Kto Ci powiedział, że Piątek jest kibicem Milanu czy może to wywnioskowałeś po zdjęciu z ręcznikiem? Z tego co ja pamiętam po którymś wywiadzie to on mówił, że kibicuje Arsenalowi ale może ja jestem w błędzie to mnie wyprowadź. Pozdrawiam
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 lipca 2019, 19:51
Katan
A to nie można mieć sympatii do kilku klubów?On sam przyznał, że jakiś związek emocjonalny z Milanem był.A to czy był zagorzałym kibicem Kanonierów czy też Milanu ma znaczenie marginalne.Najważniejsze, iż nie potraktuje naszego klubu niczym pewni buntownicy z Turynu.
3
mpt1899
mpt1899
1 lipca 2019, 20:13
Jego ojciec jest/byl fanem Milanem i dlatego mowil, ze przejscie do Milanu ma dla niego specjalne znaczenie.
2
adamos
adamos
1 lipca 2019, 20:46
Jest takie cos jak ambicja sportowa... Co mamy do zaoferowania kopanie sie z Parma i Sassuolo zamiast gry przeciwko Arsenalowi bądź LM
0
mpt1899
mpt1899
1 lipca 2019, 22:08
Zebys sie nie zdziwil jak za 2 lata bedziemy miec wiecej do zaoferowania niz Arsenal. A kto powiedzial, ze on ambcji sportowych nie ma. Wlasnie to, zeby przywrocic Milan tam gdzie powinien byc moze byc jedna z nich. A moze sie z Arsenalem dlugo nie spotkamy bo my bedziemy walczyc w LM a Arsenal bedzie sie gibal w LE. Oni powoli zaczynaja mi przypominac Lazio. Jak bedzie LM to gites ale LE tez jest spoko.
0
mpt1899
mpt1899
1 lipca 2019, 22:13
A co z Juve, Interem, Napoli, Roma, Atalanta czy Lazio? Kazdy pesymista tylko wymienia slabe zespoly.
0
Zielony2009
Zielony2009
1 lipca 2019, 18:54
O tak, lewy obrońca to właśnie to czego nam potrzeba.
5
Gzikuu
1 lipca 2019, 19:00
Otóż to. Ciężko będzie grać kolejny sezon tylko Rodriguezem, który nie miał konkurencji.
10
daro12555
daro12555
1 lipca 2019, 19:15
Pozbyć się teraz Chorwata i Urugwajczyka .
0
Krauser
Krauser
1 lipca 2019, 19:42
Gzikuu masz racje, konkurencja ważna. Ale nie lepiej było by zostawić tego RRa bez konkurencji, a kasę z transferu Theo przeznaczyć na lepszej klasy pomocnika niż ci co są łączeni z Milanem teraz?
0
Gzikuu
1 lipca 2019, 20:02
Obecnie łączony jest Veretout i Ceballos - obaj z miejsca wskakują do pierwszego składu. Kasę jeszcze zarobimy na Samu, Laxalcie, Strinicu, może Gigio/Suso/Kessim/Silvie. Spokojnie, pomoc na pewno zostanie solidnie wzmocniona. :)
0
Dusiek
Dusiek
1 lipca 2019, 20:07
Pierwszy dzien okienka, a my juz klepiemy transfer. Jak co roku apeluje, by sie wstrzymac z ocenami do konca sierpnia ;)
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 lipca 2019, 18:37
Z tego, co czytam, Theo ma do nas trafić na roczne wypożyczenie z wykupem po sezonie za 20 mln. Dodatkowo Elliott podobno nałożył embargo na pensje - maksymalny pułap płacowy został ustalony na poziomie 2.5 mln euro.
0
Carlo88
Carlo88
1 lipca 2019, 19:09
W poprzednim sezonie wynagrodzenia w Milanie wynosiły podobną kwotę co w Juventusie (odejmując pensję Ronaldo). Trzeba zrobić tam faktycznie porządek, ale ustalanie maksymalnych pułapów płacowych też jest bez sensu. Niech po prostu płacą tyle na ile zawodnicy zasługują. 6 mln dla Donnarummy czy 3,5 dla Bigli to jakiś nieśmieszny żart. Nie wspominając o 2,5 dla Boriniego...
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 lipca 2019, 19:17
Naturalnie. Zgodnie z wyliczeniami już teraz, dzięki odejściu bezużytecznych zawodników, a także Abate i Zapaty, jesteśmy do przodu ponad 25 mln rocznie. I to duży plus. Nie ma się co znowu pchać w za wysokie pensje, na które piłkarze nie zasługują.
Co do embarga. Jestem pewien, że gdyby w grę wchodził transfer jakiejś większej gwiazdy, to na pewno Maldini dostałby zielone światło na zaproponowanie odpowiedniej dla jakości piłkarza pensji. Poza tym dwa i pół miliona to rozsądna kwota jak na włoskie standardy. Gdyby się jeszcze pozbyć Biglii (przy odpowiednim zamienniku) i Boriniego, to byłoby bosko.
0
daro12555
daro12555
1 lipca 2019, 19:22
Carlo88 -Mauri-1,3 mln Berto -2 mln ,Montovili 3,5 mln czyli 6,8 mln ,czyli po podatku mamy na tej 3 oszczędności 13,6 mln
A 3,5 mln dla Reiny rezerwowego bramkarza jest ok?Nie wiem czemu się wszyscy czepiają Gigo Czy w UNTD czy PSG po prostu by dostał więcej .Możemy go sprzedać w każdej chwili i zarobić a na Reinie ile zarobimy ?
0
Carlo88
Carlo88
1 lipca 2019, 19:38
Donnarumma zarabia 6 mln (+1 mln dla braciszka) to więcej niż najlepsi bramkarze na świecie - Oblak, ter Stegen, Alisson czy Ederson. Więcej (chyba, że liczymy bańkę dla braciszka, to jednak mniej) zarabia tylko najbardziej przereklamowany bramkarz na świecie, w najgorzej zarządzanym klubie na świecie - De Gea. Za dwa lata Gigiemu kończy się kontrakt i znowu zapewne gruby będzie cyrki robił. Jak dla mnie Donnarumma jest pierwszym do odstrzału.
0
Savi
Savi
1 lipca 2019, 19:43
jak zasluza dostana podwyzke. I to ejst pewne . Albo odejda. A nie jak teraz borini ile 2.5? Biglia ile 3.5? itd moge pisac i zapytac za co? Za co?
0
patoo_07
patoo_07
1 lipca 2019, 18:08
Generalnie z tą formacją to stawiamy wszystko na jedną kartę. A co w wypadku jak to nie będzie dobrze chodzić? Pozbędziemy się wszelkich alternatyw?
0
Gzikuu
1 lipca 2019, 18:12
Nie pozbawiamy, bo wciąż będzie dało się złożyć formację z trójką w obronie. Giampaolo w poprzednim sezonie tylko raz zmienił formację na 4-4-2. Nasze wyjściowe 4-3-1-2 będzie chodzić, bo trener stosuje to od lata i ma to dograne.
0
Savi
Savi
1 lipca 2019, 18:22
A to 4-3-3 chodzilo zajebiaszczo? Caly sezon mordowani tym gdzie nie mielismy skrzydel
1
patoo_07
patoo_07
1 lipca 2019, 18:33
To, że trener coś umie, nie znaczy że zawodnicy zakumają.
0
Domas1989
Domas1989
1 lipca 2019, 18:48
Sprzedaż Boriniego i Samu to nie pozbycie się alternatyw tylko piłkarzy którzy nie pasują do wizji mistera, pozostaje (jeszcze) Suso, Hakan i Jack z którymi można grać w innej formacji niż 4-3-1-2
0
Gzikuu
1 lipca 2019, 19:00
Od tego jest trener, żeby zaszczepić swoją wizję w zawodnikach. To pozwala nam dzielić trenerów na słabych, którzy tego nie potrafią (Gattuso) i dobrych, którzy potrafią (Simeone). Taktyka Giampaolo w porównaniu z poprzednią na pewno uwolni ograniczonych do zera w ofensywie zawodników. Czuję, że będzie dobrze.
1
KKP19
KKP19
1 lipca 2019, 18:07
Trochę szkoda gdyby odszedł Borini, niby zapytaj dziura ale nadrabia walecznoscią. Ja bym go zostawił z uwagi na to ile punktów tracimy przy beniaminkach gdy prowadzimy 1:0 i myślimy za mecz wygrany XD
Edytowano dnia: 1 lipca 2019, 18:08
2
Savi
Savi
1 lipca 2019, 18:23
to mu plac . Sorry jest cieniutki walcznosc mnie nie przekonuje
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 lipca 2019, 18:39
Z dwójki Samu - Borinialdo .. zostawiłbym raczej Hiszpana.. bo on jako tako, może się odnaleźć na pozycji SS ( od biedy ).
0
KKP19
KKP19
1 lipca 2019, 19:23
Słaby nie jest. Borini to ligowy średniak. Jednak jeśli nie zgodzi się na obniżkę pensji to trzeba sprzedać. 2,5 mln to stanowczo za dużo
Edytowano dnia: 1 lipca 2019, 19:31
0
hyrus13
hyrus13
1 lipca 2019, 19:38
@Savi, powiem ci, że wolę płacić Boriniemu 2,5 niż Bigli 3,5. Fakt, Borini zarabia dużo i dobrze by było gdyby udało się obniżyć mu pensję, bo trudno o tak wszechstronnego i ambitnego piłkarza.
0
Savi
Savi
1 lipca 2019, 19:51
Hyrus haaa. Czy ja napisalem gdziec cos ,ze Biglia ma zostac? Ja go od poczatku nie chcialem. Nie rozumiem jak mozna na nim sie rozplywac. Dla mnie grajek zajebiscie przecietny tak jak Borini. Kase dostaja jaka my nigdy nie zobaczymy za co pytam?
0
hyrus13
hyrus13
1 lipca 2019, 22:09
Savi, nie wspomniałeś, ale napisałem o nim, bo są w klubie zawodnicy, którzy mniej dają tej drużynie niż Borini, a zarabiają więcej niż on.
0
hyrus13
hyrus13
1 lipca 2019, 17:52
Zaraz zdechnę, sprzedamy Gigio za 50 i kupimy Perina. No brawo, albo dla działaczy albo dl matoła, który wymyślił tego newsa.
2
matten
matten
1 lipca 2019, 17:11
[14:55] Pewnie znowu wyjdzie na to, że ogramy zawodnika innemu klubowi, a jak przyjdzie co do czego ten szybko nas opuści... nie podoba mi się taka polityka. Jak już chcą tak kombinować to niech wypożyczą go na dwa sezony za 10 mln z opcją wykupu za 30 mln, a jak będzie chciał wrócić do Realu to niech Królewscy oddają opłatę za wypożyczenie.

PS. Słyszałem, że Milan sięgnie po Perina w razie transferu Donnarummy. Nie wiem po nam facet, którego ciągle nękają kontuzje (┛ಠ_ಠ)┛彡
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 lipca 2019, 17:26
Twój "PS" jest właśnie o 14:34 :). Zgadzam się że to słaby pomysł. Ja bym zostawił Reine i Plizarriego w razie odejścia Dolara.
1
pepe82
pepe82
1 lipca 2019, 16:49
Donnarumma za 50 milionow to chyba promocja. Pilkarz chce zostac, jest mega talentem. Mimo zastrzyku finansowego nie jest to dobry pomysl moim zdaniem. Bo nie wiadamo w kogo te pieniadze pojda. ( W sensie , czy ten ktos kupiony za nie sie sprawdzi) a tu mamy juz sprawdzona perelke na lata. Mam nadzieje, ze to tylko dziennikarskie wymysly.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 lipca 2019, 17:04
Mamy Plizzariego, który (jak Donnarumma) debiutował w bramce Italii U-20 w wieku 17 lat, także sroce spod ogona nie wypadł, a ludzie widzę zapominają o czymś takim jak "komin płacowy", który rodzi "kwasy" w szatni. Pozbycie się pazernego złotego dziecka może paradoksalnie uzdrowić relacje w drużynie.
2
Vol'jin
Vol'jin
1 lipca 2019, 17:12
jak tak bardzo chce zostać to niech zrobi z Raiolą to co Hamsik czy Lukaku
6
Corsa
Moderator Corsa
2 lipca 2019, 08:11
Donnarumma to bardzo dobry bramkarz, ale wciąż dużo mu brakuje do najlepszych, a jego zarobki są kosmiczne. Dobre mecze przeplata z okrutnymi babolami, fakt, że wiele razy uratował nam skórę, ale też kilka spotkań przegrał. Mamy Plizarriego, a można pokusić się o sprowadzenie nawet takiego Drągowskiego i wciąż zostanie z 40 milionów na jakiś inny transfer. Bramkarz, to nie napastnik, nigdy nie będzie wyceniany jak pomocnik czy napadzior, 50-60 baniek, to dobra oferta.
1
Gullit80
Gullit80
1 lipca 2019, 16:24
Ceballos to strzał w 10 nawet jak Real chce mieć prawo odkupienia. Jak chłopak będzie dobrze grał i będzie się czuł dobrze u nas to nie musi chcieć wracać do Realu nikt go do tego nie zmusi a jak jeszcze byśmy wygrali LM(w co wierzę że jesteśmy w stanie to zrobić w ciągu czterech lat) z nim w składzie.
Edytowano dnia: 1 lipca 2019, 16:29
0
HIM1998
1 lipca 2019, 17:00
W ciągu 4 lat to jesteśmy, w stanie co najwyżej wrócić do gry w LM. Smutne, ale taka jest rzeczywistość. Ale szanuje za optymizm, obym się mylił :)
1
milan78
milan78
1 lipca 2019, 17:47
"..a jak jeszcze byśmy wygrali LM(w co wierzę że jesteśmy w stanie to zrobić w ciągu czterech lat) z nim w składzie.

Mistrzu ,jak dla mnie jesteś autorem cytatu tygodnia :-)
0
Qiub
Qiub
1 lipca 2019, 15:53
Borini i Castillejo nie znajdują się w planach Giampaolo i trafili na listę transferową.
2
Milanboy
1 lipca 2019, 15:55
I bardzo dobrze, no i oby jednak znaleźli jakąś fałszywa 9
0
Savi
Savi
1 lipca 2019, 16:06
Niech jeszcze Suso dorzucą do nich i bedzie git
2
Rafał0209
Rafał0209
1 lipca 2019, 15:43
Ceballos nawet na dwu letnie wypożyczenie to strzał w 10, ze chce sie pokazać z bardzo dobrej strony to raz a dwa nawet jak Real go odkupi to wiele na tym nie stracimy finansowo a zawodnik może nam dać wiele sportowo , w dzisiejszej piłce dając zawodnikowi 5 letni kontrakt nie wiesz czy za rok , dwa się go nie sprzeda ,dlatego uważam że w naszym przypadku liczy się tu i teraz a na teraz to ogromne wzmocnienie na dwa sezony
5
Hayemaker
Hayemaker
1 lipca 2019, 16:14
Popieram, dwa sezony to w dzisiejszej piłce kawał czasu. Czasy bezwarunkowego zamiłowania do barw i gry w jednym klubie przez dekadę czy nawet całą karierę przeminęły bezpowrotnie. Sport to biznes.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
1 lipca 2019, 16:32
Pełna zgoda tylko żebyśmy nie mieli obowiązku wykupu a jedynie opcję. Na razie bowiem Ceballos jest świetny ale tylko na tle swoich rówieśników. W "dorosłym" Realu radził sobie słabo. W Serie A też piłki nie poholuje tak jak robił to na U-21.
2
comicowy
comicowy
1 lipca 2019, 15:18
Nie rozumiem dlaczego mielibyśmy nie sprowadzać Theo. RR potrafi o wiele więcej, a najlepiej na zawodnika wpływa konkurencja. W końcu będziemy mieli dobrze obsadzoną lewą obronę.
1
patoo_07
patoo_07
1 lipca 2019, 15:25
Tylko w przypadku odejścia Strinica i Laxalta. Póki co jeden ma dostać szansę, a drugi mówi, że mu tu dobrze.
0
Wolly
Wolly
1 lipca 2019, 15:27
Chyba że sprzedadzą RR. Choć wolałbym żeby sprzedali Strinića. Co w sumie wpisywałoby się w odmładzanie kadry.
0
Dusiek
Dusiek
1 lipca 2019, 16:49
Wolly. Nie musimy odmladzac kadry tak jak kiedys bylo to konieczne. Teraz bardziej by nam sie przydal ktos, kto dotarl do finalu MŚ i umie grac w pilke ;)
1
filipacm
filipacm
1 lipca 2019, 15:12
Moim zdaniem to jest dobry ruch, Ceballos podniesie poziom naszej pomocy, pogra co najmniej dwa lata, a jak real będzie chciał go odkupić, to i tak będzie musiał wydać więcej niż my teraz
0
tober12
tober12
1 lipca 2019, 15:03
Bez sensu sprowadzać Ceballosa skoro Real i tak go w końcu zawinie. A mieliśmy się nie pozbywać graczy, których kupimy.
0
Zako
Zako
1 lipca 2019, 15:11
Mysle, ze jesli pomógłby nam wejść do LM to i tak byłoby warto.
8
tober12
tober12
1 lipca 2019, 15:40
Na pewno, ale z drugiej strony szkoda oddawać takiego gracza, który przyczynia się do awansu do LM. A jeżeli sam Ceballos nie chciałby odejść to Real i tak może go odkupić czy wola piłkarza ma znaczenie i może zamknąć powrót do Madrytu?
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 lipca 2019, 17:54
W przypadku transferu zawsze decydujący głos ma piłkarz. Klauzule w umowach transferowych obowiązują kluby. Prawo odkupu gwarantuje, że w razie czego Milan musi zgodzić się sprzedać piłkarza klubowi za ustaloną w umowie cenę. Sam zawodnik jednak nie musi przyjmować oferty kontraktu i się na transfer po prostu nie zgodzić. Tyle tylko, że jeśli Ceballos by miał iść do Realu jako wzmocnienie pierwszego składu, a nie na ławkę, to by im na pewno nie odmówił.
0
Qiub
Qiub
1 lipca 2019, 14:59
Trochę tego nie rozumiem, Bereszyński kiedyś na ŁNP mówił, że u Giampaolo boczni obrońcy mają często zakaz przekraczania lini środkowej, a kupujemy gościa co jest wybitnie atakującym i słabo broniącym obrońcą.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 lipca 2019, 15:02
Było już to wyjaśniane. Bereszyński mówił o sobie. To on miał nie przekraczać. Inny boczny obrońca się zapuszczał do przodu.
Powodem mogła być taktyka, czyli w fazie ataku zostaje 3 obrońców (2x ŚO i 1xBO) lub to, że Bereszyński zwyczajnie nie nadaje się do przekraczania linii środkowej :)
7
GiveMeReason
GiveMeReason
1 lipca 2019, 16:22
U nas RR też częściej zostawał z tylu a atakował Calabria.
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
1 lipca 2019, 17:04
Gdybyś miał Bereszyńskiego jako zawodnika to też kazałbyś mu nie przekraczać linii środkowej :v
2
Lecter
Lecter
1 lipca 2019, 14:54
Plotki plotki plotki...
Ten Theo Hernandez wygląda ciekawie, w tym sezonie przed transferem do Realu grał bardzo fajnie i mam nadzieję, że u nas się odbuduje.
1
Zako
Zako
1 lipca 2019, 14:59
Pewnie inna optyka byłaby na ten transfer gdyby nie obecność Laxalta i Strinica
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 lipca 2019, 15:11
U faceta bardzo mocno kuleje faza defensywna, dlatego przy nieustannej grze ''diamentem'' jego obecność w pierwszym składzie może okazać się czułym punktem w który tacy zawodnicy jak D.Costa będą bezwzględnie i skutecznie uderzać.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 lipca 2019, 14:51
50 mln to mimo wszystko ciut za mało, ale 60 byłoby już do przełknięcia. Choć nadal kusi wizja wymiany Gigio na Paredesa z dopłatą.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 lipca 2019, 15:21
Szkoda, że to jedynie kurs nasz - kibiców ^^
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 lipca 2019, 15:30
No niestety, PSG na to nie pójdzie, a szkoda! Ale cóż poradzić. Trzeba wierzyć w to, że nasz zarząd ściągnie jakichś fajnych pomocników do środka pola.
0
FanatykACM
FanatykACM
1 lipca 2019, 14:50
Serio Perin? ... to jak my mamy budować drużynę ,dobry bramkarz to podstawa.
1
Milanboy
1 lipca 2019, 14:49
Olmo ogromne tak,i to jak bardzo ogromne, zagra i w napadzie, i na skrzydle, i w pomocy, uniwersalny zawodnik, a Euro u21 miał bardzo udane
0
szfarceneger
szfarceneger
1 lipca 2019, 14:45
Nie chciałbym Perina w przypadku odejścia Gigio. Już lepiej zostać z Reiną i dać szansę Plizzariemu. Transfery z Juve ostatnio u nas nie wypalają a i pewnie cena byłaby nieadekwatnie duża, biorąc pod uwagę ile dali za niego rok temu i jaki sezon rozegrał.
4
Milanboy
1 lipca 2019, 14:11
A jakieś info odnośnie Milanu????
0
milan78
milan78
1 lipca 2019, 14:10
A Roma po raz kolejny popełnia ten sam błąd...W jednym oknie pozbywa się wszystkich filarów.Wczesniej Strootman,Radja i Alisson a teraz DDR ,Manolas i wielce prawdopodobne Dzeko oraz Kolarov.Dla nas dobra wiadomość :-)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 lipca 2019, 14:30
Akurat Manolas ostatnio obniżył loty, więc nie jest tak bardzo jednoznaczny ruch.Oczywiście pod względem finansowym głupota, jednak w Romie cały blok defensywny nadawał się do przebudowania.Zobaczymy jak będzie spisywał się jego następca.
0
Fushnikov
Fushnikov
1 lipca 2019, 13:16
Tuttosport: Milan wycenia Gigio na 30€. Nikt nie da za Kessiego 35 melonów a oni takie szaleństwa piszą.
0
Carlo88
Carlo88
1 lipca 2019, 14:46
Kessie ma 22 lata, ponad 100 meczów w Serie A i 30 w reprezentacji. Gra każdy mecz od dechy do dechy i nie widać po nim zmęczenia. Chłopak mógłby biegać dniami i nocami, przy czym jest całkiem skuteczny w defensywie. Prawda jest taka, że przy trenerze, który włączy mu mózg może być naprawdę dużym kotem. Gdyby nie jego zmarnowane setki, skończył be sezon z ~10 bramkami na koncie i teraz byśmy tu wszyscy krzyczeli "minimum 80!'". Przypominam, że jeszcze w zimie mówiło się o ponad 50 baniek. 35 mln to jak cena z supermarketowej wyprzedaży.
0
tommyb1
tommyb1
1 lipca 2019, 15:31
To niech sobie podają że tak wycenia... Co to kogo obchodzi?? Warty jest 50-60 minimum i każdy klub który o nim myśli wie to doskonałe. Za Kessiego nikt nie da 35 powiadasz?? Ja myślę że spokojnie się znajdzie i to nie jeden. O ile wogole faktycznie będziemy się go pozbywać. Ja w tym sensu żadnego nie widzę. Bo nie ma najmniejszej szansy że za takie pieniądze zastąpimy go kimś lepszym. Kessie to nieoszlifowany diament i tyle. Napiszę po raz kolejny. Jakiekolwiek opinie na temat Kessiego będą miały sens po roku grania pod skrzydłami trenera ogarniajacego słowo taktyka. Przypominam żeby sprawdzić co grał w Atalancie będąc młodszym niż teraz :)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 lipca 2019, 13:05
No i brawo.Kessiego w 1 składzie zastąpi wyłącznie solidny Veretout za 20+ mln. i wszystko będzie cacy.Tylko, gdzie ten skok jakościowy pozwalający na doszlusowanie do top 4 Serie A?Mam nadzieję, iż Maldini ma więcej oleju w głowie niż to turyński brukowiec i transfery w stylu Theo za 20 mln. zapowiadają.
Edytowano dnia: 1 lipca 2019, 13:07
1
Piotrek1899
Piotrek1899
1 lipca 2019, 13:39
Wystarczy, że mamy skok jakościowy w postaci Giampaolo;)
0
patoo_07
patoo_07
1 lipca 2019, 13:01
Nie mamy środków na fajnych zawodników na potrzebne pozycje, ale mamy 20 milionów na czwartego lewego obrońcę w kadrze. Kupowanie byle kupować.
2
Huczaj
Huczaj
1 lipca 2019, 14:08
To nie jest 4 lewy obrońca. On przyszedł po to by być nr 1. Jego styl gry, umiejętności dryblingu, gra krótkimi podaniami lepiej pasują do stylu Giampaolo. Mamy nowego trenera i on chce mieć zawodników takich jakich preferuje. bo to on ponosi odpowiedzialność za wyniki. Tak ciężko to zrozumieć? Jakbyś został szefem firmy i chciałbyś żeby firma sprzedawała produkty np. w Norwegii ale miałbyś sprzedawcę który mówi tylko po polsku to byś go nie wymienił/zatrudnił na takiego co umie po norwesku?
1
pjotr
pjotr
1 lipca 2019, 12:56
po co nam tak naprawdę hernandez? rodriguez nie jest zły, a inne pozycje bardziej potrzebują wzmocnień
3
ACMarek
1 lipca 2019, 12:39
Nie mozna bylo nie brac hernandeza a wziasc ceballosa za gotowke?. Zostawic RR na lewej i tyle. Teraz juz wiadomo ze za pozno. Ale ja bym tak zrobil. Ceballos ma jakosc i razem z Paqueta fajnie by pograli. Nie jedna bramke by strzelil I asyste zaliczyl.
0
Meloon
Meloon
1 lipca 2019, 13:02
No tak, przecież kwoty i chęci piłkarzy nie mają żadnego znaczenia, po prostu mieliśmy do wyboru Ceballosa albo Theo i wybraliśmy Theo, ludzie to nie jest Football Manager, ręce opadają.
8
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
1 lipca 2019, 14:11
Meloon
A po kiego grzyba nam Hernandez?
0
mpt1899
mpt1899
1 lipca 2019, 14:44
Moze jest cos czego nie wiemy. Np. RR chce odejsc.
0
Dusiek
Dusiek
1 lipca 2019, 15:34
Albo RR zostanie wlaczony jednak w transfer Torreiry, stad poszukiwania LO.
1
tober12
tober12
1 lipca 2019, 12:13
Ja bym sprowadził Ceballosa i Veretouta gdyby można było. Pomoc Paqueta, Calhanoglu, Bonaventura, Krunic, Ceballos, Veretout, Biglia, Kessie była by super. Martwi mnie co z Suso i Samu. Odejdą czy zostaną.
0
Vol'jin
Vol'jin
1 lipca 2019, 12:12
Mijatović był w Casa Milan zaraz się okaże, że Momblano miał rację xD

chyba, że chodzi o Maticia hmm albo skończymy na Lovrenie ;]
2
patoo_07
patoo_07
1 lipca 2019, 13:46
Dejan The Chaaampion Lovren niedługo na testach.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się