Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu!
Inter - Milan 0:3! Rossoneri w finale Pucharu Włoch!
p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
1. | SSC Napoli | 34 | 22 | 8 | 4 | 53-24 | 74 | |
2. | Inter Mediolan | 34 | 21 | 8 | 5 | 72-33 | 71 | |
3. | Atalanta BC | 34 | 19 | 8 | 7 | 67-31 | 65 | |
4. | Juventus FC | 34 | 16 | 14 | 4 | 51-31 | 62 | |
5. | Bologna FC | 34 | 16 | 13 | 5 | 52-37 | 61 | |
6. | AS Roma | 34 | 17 | 9 | 8 | 49-32 | 60 | |
7. | SS Lazio | 34 | 17 | 9 | 8 | 57-45 | 60 | |
9. | AC Milan | 34 | 15 | 9 | 10 | 53-38 | 54 |
p. | Strzelec | Bramki |
1. | Mateo Retegui | 24 |
2. | Moise Kean | 17 |
3. | Marcus Thuram | 14 |
4. | Ademola Lookman | 13 |
5. | Lautaro Martínez | 12 |
6. | Romelu Lukaku | 12 |
7. | Riccardo Orsolini | 12 |
Jak informuje portal MilanNews, w ostatnim czasie pojawiły się informacje dotyczące odnowienia umowy sponsorskiej Milanu z Emirates. Jednakże propozycja jaka pojawiła się na stole opiewa na kwotę mniejszą od aktualnej o ok. 28-30%. Smaczku tej informacji mogą dodać dzisiejsze doniesienia z Francji, które mówią o wzroście wydatkowanej kwoty przez Emirates na sponsoring Olympique Lyon. Według nowej propozycji klub z Ligue 1 miałby inkasować... 20 mln euro rocznie, plus bonusy. W dniu dzisiejszym francuski klub zawarł z Emirates pięcioletnią umowę, na mocy której został głównym sponsorem zespołu.
Jeżeli informacje dotyczące propozycji linii lotniczych z Dubaju się potwierdzą, z pewnością władze Milanu powinny wyciągnąć konkretne wnioski, bowiem jak zaznacza MN, rozpoznawalność klubu z Mediolanu, jak i historyczne osiągnięcia są dużo większe niż Olympique Lyon.
Osobiście nie widziałem żadnego kibica w Europie poza Francją w koszulkę OL, a w koszulce Milanu, to nawet dzieci z krajów "3 go świata" biegają :)
Anthony Martial, Samuel Umtiti, Benzema, Tolisso, Alassane Plea,Ben Arfa, Clement Grenier, Maxime Gonalons, Loic Remy, Diakhaby, Aouar. Pewnie wielu pominąłem.
Plus mega scouting i promowanie graczy jak Ndombele.
Ale ok, niech będzie "jeden"
Chcesz czekać na kolejnego milionera ? Jakoś ostatnio nie idzie Milanowi z tymi milionerami. A to co sobie sam wychowasz to będzie Twoje.
Social Following ACM -Facebook 25 million, Instagram 5.5 million,Twitter 6.8 million. Worldwide fans: 95 million fans.
Social Following OL - Facebook 3,7 million, Instagram 1.3 million,Twitter 1.8 million. Worldwide fans: ?
Lyon w ostatnich 5 latach czterokrotnie wystąpił w LM, raz docierając do półfinału LE. Reklamodawcom zależy nie tylko na naszych kibicach, ale również tych z drużyn przeciwnych. Ich reklama ma trafiać do jak największej rzeszy odbiorców. Co z tego, że mamy 25 mln własnych fanów skoro Lyon w grupie LM trafiając na Barcę czy inny Real w jednym meczu przyciągnie 100 milionów ich kibiców, którzy mimowolnie zobaczą reklamę Emirates, już nie wspomnę o kibicach neutralnych, którzy oglądają LM dla przyjemności. Oczywiście tylko teoretyzuję, na podstawie liczb z Facebooka i innych portali społecznościowych, wiadomo, że takie mecze mają dużo mniejsza oglądalność.
A my? Obecnie nie gramy nawet w LE i w tym sezonie perspektywa nawet tych lichych rozgrywek jest bardzo odległa. Dlatego nie mamy żadnych argumentów w negocjacjach i weźmiemy to co nam dają.
i w tym klucza szukał. Oczywiście jeśli wejdzie umowa Emirates na niższych warunkach niż do Lyonu to będzie pstryczek dla Gazidisia (swoją drogą skoro nie ma oficjalnej umowy, to może faktycznie jest coś na rzeczy z nowym właścicielem?)
Ich oferta bulwersuje nas, bo podchodzimy do tego osobiście, ale patrząc z boku, to nie ma w tym nic dziwnego. Sami zapracowaliśmy sobie na tak słabą pozycję w negocjacjach. Każdy z nas ma tam jakieś swoje zdanie, ale taka prawda, że za przeproszeniem gówno się na tym znamy. Dlatego piszemy sobie tutaj zamiast dogrywać szczegóły tej umowy ;)