SCUDETTO


MERCATO LIVE: 9.09: SANDRO TONALI PODPISAŁ KONTRAKT! [23:12]

9 września 2020, 00:49, Redakcja Główne newsy
MERCATO LIVE: 9.09: SANDRO TONALI PODPISAŁ KONTRAKT! [23:12]

[00:50]: Jak informuje Gianluca Di Marzio na antenie Sky, Olympique Lyon wyraża zainteresowanie transferem Lucasa Paquety. Na razie nie została oficjalnie przedstawiona żadna oferta, jednakże włoskie źródła informują o kwocie 22 mln euro, jakie miałyby zostać zaoferowane przez francuski klub za transfer 23-letniego Brazylijczyka.

[07:12]: Wydarzenia tego dnia kibice AC Milan będą obserwowali z przyjemnością - w ciągu godziny powinny rozpocząć się testy medyczne Sandro Tonalego, który na swoim Instagramie niejako zapowiedział rychłe podpisanie kontraktu z ekipą rossonerich (KLIK).

[07:13]: Gianluca Di Marzio informuje, że Marco Sportiello z Atalanty Bergamo nie zostanie zmiennikiem Gianluigiego Donnarummy. Milan szuka więc innego golkipera.

[08:01]Sandro Tonali lada chwila pojawi się w klinice La Madonnina, a włoscy dziennikarze już informują, że czeka na niego sporo kibiców.

[08:52]: Testy medyczne Sandro Tonalego rozpoczęte - WIDEO!

[09:34]: W nawiązaniu do wczorajszych wydarzeń Tuttosport podkreśla, że Milan jest gotowy sprowadzić z Dynama Kijów na lewą obronę Witalija Mykołenkę. Najpierw jednak szeregi rossonerich musiałby opuścić Diego Laxalt.

[10:18]: Na wylocie z Milanu jest Rade Krunić. Według La Gazzetta dello Sport, 8 mln euro za Bośniaka proponuje Freiburg.

[10:37]MilanNews podaje, że Sandro Tonali po wszelkich badaniach podpisze kontrakt późnym wieczorem, jako że od 17 do 19 zarząd rossonerich będzie przebywał w Milanello na sparingu z Vicenzą.

[11:20]La Gazzetta dello Sport uważa, że Milan może spróbować pozyskać Nikolę Milenkovicia z Fiorentiny na podobnej zasadzie co Sandro Tonalego - dziennik określa to mianem "superwypożyczenia". Przypomnijmy - Włoch trafia na San Siro na zasadzie rocznego wypożyczenia płatnego 10 mln euro, z opcją wykupu za kolejnych 15 mln euro, a dodatkowych 10 mln euro zapisanych jest w potencjalnych bonusach.

[11:30]: Włoscy dziennikarze zgodnie poinformowali, że Milan właśnie rozwiązał kwestię zmiennika Gianluigiego Donnarummy - rossoneri podpiszą kontrakt z Ciprianem Tatarusanu. To 34-letni Rumun mający na koncie 68 występów w reprezentacji swojego kraju. W Serie A występował w latach 2014-2017 jako golkiper Fiorentiny, później przez dwa sezony grał w Nantes, a rozgrywki 2019/2020 spędził w Olympique Lyon pełniąc tam funkcję rezerwowego. Zawodnik ma jeszcze 2 lata ważnej umowy z OL, co wskazuje na to, że mediolańczycy muszą wyłożyć jakąś sumę odstępnego.

[11:32]: Gianluca Di Marzio podaje, że Tatarusanu podpisze 3-letni kontrakt, a w Mediolanie zjawi się najpóźniej jutro rano, albo nawet dziś wieczorem.

[11:50]: Według dziennikarza Vito Angele, Olympique Lyon pozwolił odejść Ciprianowi Tatarusanu za darmo.

[12:02]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, zwraca uwagę, że transfery Pierre'a Kalulu Cipriana Tatarusanu ukazują dobre relacje włodarzy rossonerich z Olympique'em Lyon. Francuzi są zainteresowani Lucasem Paquetą, za którego mediolańczycy życzą sobie 20-25 mln euro - najbliższe dni mają pokazać, czy ta operacja może się zrealizować.

[13:35]SkySandro Tonali przechodzi obecnie drugą część testów medycznych. Po nich zaliczy testy wydolnościowe, a następnie uda się do hotelu, gdzie poczeka aż Milan rozegra sparing z Vicenzą. Na samym końcu, późnym wieczorem, Włoch będzie mógł podpisać kontrakt z zarobkami rzędu 2 mln euro rocznie - docelowo 5-letni, choć wszystko jest oczywiście zależne od kwestii wykupu.

[14:35]: Testy medyczne Sandro Tonalego w klinice La Madonnina dobiegły końca - WIDEO!

[14:55]: Kolejny etap Sandro Tonalego to testy wydolnościowe w Centro Ambrosiano Di Medicina Dello Sport - WIDEO!  

[16:10]: Testy medyczne i wydolnościowe już zakończone. Teraz czas na odpoczynek i podpisanie kontraktu. Sandro Tonali krótko: "Jestem bardzo szczęśliwy. Pozdrawiam wszystkich kibiców!" WIDEO!

[16:23]: Testy medyczne Cipriana Tatarusanu odbędą się najprawdopodobniej w piątek, a sam Rumun przyleci do Mediolanu dziś wieczorem - informuje serwis GianlucaDiMarzio.com.

[18:30]: Sandro Tonali pojawił się właśnie w Casa Milan - WIDEO. Wcześniej w siedzibie klubu zawitali prawnicy zawodnika, lada chwila dojdzie do podpisania kontraktu, a oficjalne ogłoszenie transferu spodziewane jest jeszcze dzisiaj.

[19:00]Sandro Tonali w mediach społecznościowych pożegnał się z Brescią. Pozostaje już tylko czekać na podpis i oficjalny komunikat Milanu...

[19:55]: Mario Sconcerti z TuttoMercatoWeb donosi, że po transferze Tonalego, Milan będzie skłonny sprzedać Ismaela Bennacera, za którego otrzymał bardzo atrakcyjne oferty, m.in. z Realu Madryt. Włoch miałby zastąpić Algierczyka w wyjściowym składzie drużyny z San Siro. 

[20:30]: Włoscy dziennikarze zgodni: Sandro Tonali podpisał umowę z Milanem! Czekamy na komunikat klubu... WIDEO z piłkarzem opuszczającym Casa Milan.

[21:12]: Panie i panowie - Sandro Tonali piłkarzem AC Milan!

[21:20]: Oto wypowiedzi włodarzy Milanu po transferze Sandro Tonalego

Paolo Maldini: "Cieszymy się, że możemy powitać Sandro w rodzinie Milanu. Jesteśmy przekonani, że będzie mógł wnieść wielki wkład w budowanie naszej wspólnej przyszłości, pełnej wielkiej satysfakcji. To piłkarz bardzo utalentowany, idealnie wpisujący się w wartości naszego klubu"

Ivan Gazidis: "Wszyscy jesteśmy bardzo szczęśliwi z transferu Sandro do Milanu. Jest jednym z najbardziej obiecujących talentów na arenie międzynarodowej. Dobrze zna klub i jest przywiązany do niego emocjonalnie. Chcemy iść dalej wspólnie. Witaj Sandro!"

[23:12]SkyCiprian Tatarusanu przyleciał już do Mediolanu.



326 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
maciejh
maciejh
9 września 2020, 17:14
i nic o bakajoko? ;)
1
boro215
boro215
9 września 2020, 18:15
Nie wywoloj wilka z lasu xd
8
Ratava
Ratava
9 września 2020, 16:34
Wyjściowa XI na dzisiejszy mecz z Vicenzą:

Donnarumma G.; Calabria, Michelis, Duarte, Hernández; Krunić, Bennacer; Castillejo, Çalhanoğlu, Maldini; Colombo.
4
Cuchillo
Cuchillo
9 września 2020, 16:31
Ten cały Mykolenko jest wyceniany na 15mln przez Dynamo. To bardzo niska kwota. Wystarczy, że sprzedamy już nieperspektywicznego Laxalta za połowe tej kwoty i jazda. Bo na grę Urusa czasem ciężko się patrzy. Nie podoba mi się ten zawodnik ogólnie.
2
ósmy
9 września 2020, 16:01
Z tego co pamiętam, to Tatarusanu wskoczył do bramki Fiołków za Boruca i radził sobie całkiem dobrze.
Nabycie Rumuna w miejsce drugiego golkipera Milanu świadczy też o tym, że Gigio raczej zostanie spokojnie na ten sezon. Zarząd nie sieje paniki i spokojnie wypełnia lukę po Begoviciu.
Spezia też pozyskała ciekawego bramkarza. Właśnie zakontraktowali za 1,5 mln. Zoeta z PSV.
A Roma w miejsce Zaniolo przymierza Kokorina, który przeca rok temu z więźnia wyszedł.
3
AC1899
AC1899
9 września 2020, 16:00
Transfer Rumuna tylko potwierdza kolejny raz, że pismaki niewiele wiedzą w kwestii działań zarządu Milanu. I bardzo dobrze.
17
per93milan
per93milan
9 września 2020, 18:47
Tak jak i kibice :)
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
9 września 2020, 15:55
Krunicowi jeszcze mogliby dać szansę, natomiast Laxalta możemy sprzedać bez żalu. 22 mln za Lucasa to niezła suma, jak na to co pokazywał w Milanie. Tatarusanu byłby dobrym zmiennikiem dla Gigio.
0
DarQ
DarQ
9 września 2020, 15:47
Wiele osób widzi Sandro jako wspaniałego....zmiennika Franka lub Bena. Kto jeszcze uważa że jest on niemal z miejsca awizowany do pierwszej 11 ?
0
Pinokio
Pinokio
9 września 2020, 15:53
Ja! Z całym szacunkiem do Kessie’go ale Tonalli (w najlepszej formie) zjada go na śniadanie.
2
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
9 września 2020, 15:58
DarQ najpierw zobaczmy co pokaże w Rossonerich i czy faktycznie będzie lepszy od wyżej wymienionych. Oczywiście jestem bardzo zadowolony z tego transferu. (っ◕‿◕)っ
0
Fushnikov
Fushnikov
9 września 2020, 15:58
Pinokio czyli w której? Bo obydwaj mieli tylko dobre post-covid mecze.
1
Corsa
Moderator Corsa
9 września 2020, 16:08
Chłopak ma ogromny potencjał, ale nie przesadzajmy. W tej chwili żaden z niego Pirlo, nie wskoczy z marszu do składu. Zleci najmniej sezon zanim wygryzie Kessiego lub Bennacera.
5
vvyjebane
vvyjebane
9 września 2020, 16:28
Dla mnie to Tonali będzie się bił o miejsce z Benkiem, czasem zagra razem z nim za Kessiego. Ale Tank to w formie z zeszlej rundy pewniak na boisku.
2
jasiom22
jasiom22
9 września 2020, 23:10
Prawda jest taka ze Tonali to wielki talent, ale poki co najlepsze wyniki przynosiły kolejno.

Duet Bakayoko-Kessie gdzie to Bakayoko byl lepszy.
Pozniej Bennacer-Kessie gdzie to Kessie byl lepszy,
po covidzie sie to zmieniło na Kessie-Bennacer, gdzie to Bennacer byl lepszy, a tymczasem tonali to sie bardziej walił glowa w mur w Bresci spadającej do serie B, jak niegdyś Empoli Z Bennacerem.

Hype jest wielki, mlody. Włoch, kibic Milanu i talent.. ale realnie to wprowadzenie Tonalego do pierwszej jedenastki moze zająć z pol sezonu, juz wręcz większa szanse dla niego widzialbym do pokazania sie jako alternatywa dla Hakana (gdyby ten mial słaba formę czy kontuzje) albo Pioli cos kombinował z ustawieniem, niz zeby rzeczywiscie mial wygryźć kogos z duetu Kessie-Bennacer.

Ten duet powinien byc niezaprzeczalny jako podstawa, a Bakayoko tez by sie przydał... jako alternatywa dla Kessiego. Wtedy srodek def.pom. byłby naprawde solidny i LM blizej...

No i jeszcze sa plotki o ofertach czy klauzuli 50mln za rok za Bennacera, w tym przypadku to Bakayoko wydaje sie konieczny. A notowania Tonalego rosną.. gdyby Bennacer mial odejść powiedzmy za rok, to trójka Bakayoko-Kessi-Tonali by ogarnęła, z Pobega w odwodzie.
Edytowano dnia: 9 września 2020, 23:13
0
daro12555
daro12555
9 września 2020, 15:23
Jeśli niemcy dają za Krunica 8mln ,ja na miejscu Milanu chciał 8mln plus 2 mln .Jesteśmy aktualnie 21,5 mln na plusie teraz 10mln pójdzie za Tonaliego ale i tak zostaje 11,5mln .Teraz byśmy za Krunica 8mln więc zostanie na plusie prawie 20mln dlatego już powinniśmy ściągnąć już teraz prawego obrońce .Ja bym wypożyczył Contiego nawet do Atalanty .A potem stopera i rezerwowego lewego obrońcy.W razie sprzedaży Paquety od razu Szobolaszai za niego.
2
patoo_07
patoo_07
9 września 2020, 15:34
Żeby działanie na tych kwotach było takie łatwe. Trzeba liczyć się z tym, że w księgach klubowych 2+2 nie zawsze równa się 4 :D
7
RuFFDante
RuFFDante
9 września 2020, 15:45
Szobolaszai to chyba nowy kontrakt podpisal i powiedzial, ze woli grac w lidzie mistrzow.
0
jasiom22
jasiom22
9 września 2020, 23:17
Ja bym sugerował przypomniec sobie ostatnie okienko juz tego zarządu. Nie spodziewałbym sie fajerwerków, szaboszaliow czy Chiesy, tylko bardziej sprzedaży Paquety, i jeszcze kogos.. powiedzmy Krunicia czy Calabrii..

Tak jak wywalili Piątka zeby ściągnąć Ibre. Nie byl to interes zycia ale rachunki sie zgadzają, a i poziom sportowy podniósł.. Patrząc realnie to jak powiedzmy zostalo te 20mln, to pójdzie wszystko na środkowego obrońcę (moze milenkovica za 15+kolejne miliony w bonusach) i na tym mercato sie skończy, po odejściu paquety i krunicia jeszcze.

Tonali to jednak czysta kalkulacja biznesowo sie opłaca mega, to żadna bomba transferowa, bo takiej prędko raczej nie bedzie co zarząd powtarza co jakis czas, a fakty poki co potwierdzają, bo Tonali nie kosztuje 35mln w praktyce, tylko 10mln poki co. A Brahim (tylko wyp.) czy Kalulu to w praktyce drobne, patrz, Milan w praktyce sprzedając Paquete zarobi a nie dołoży do mercato.
Edytowano dnia: 9 września 2020, 23:24
0
olhan
olhan
9 września 2020, 15:11
Ostatni raz kiedy transfer mnie tak cieszył to chyba pierwsze kupienie Ibry :) Fajnie, że mamy Tonaliego
2
Olli666
Olli666
9 września 2020, 15:35
Mnie z ostatnich transferów to chyba tak cieszył
-powrót Kaki
-pierwszy transfer Balo
-i pierwszy i drugi transfer zlatana
Choć najlepszą historią ostatnich lat to był i tak transfer Jacka.
2
olhan
olhan
9 września 2020, 15:51
Balo w sumie też, szkoda, że miał nierówno pod sufitem :)
0
hyrus13
hyrus13
9 września 2020, 16:33
U mnie taką radość wywołał transfer Romagnolego. Długo wydawało się, że to nierealne, udało się to dopiąć.
0
Jalapeno
Jalapeno
9 września 2020, 15:08
Schick w Leverkusen, umowa na 5 lat. Roma zarobiła... Uwaga! 26,5 miliona + bonusy...
0
jarek2572
jarek2572
9 września 2020, 15:10
Nie widzę jakoś osobiście wielkiego talentu u tego zawodnika.
2
Vol'jin
9 września 2020, 15:10
raczej na 0 wyszła :) Schick ich kosztował 42 mln
5
Jalapeno
Jalapeno
9 września 2020, 15:13
Wiem, ale po tak beznadziejnej kampanii w Romie i tak wydusili z tego transferu maxa. Trochę im pomogło to wypożyczenie do Lipska i całkiem przyzwoity sezon w niemieckim zespole. Także mogło być gorzej. ;d

W Lipsku coś tam grał, zobaczymy co pokaże przy Boszu. Volland w Monaco, więc musieli załatać dziurę.
0
tommyb1
tommyb1
9 września 2020, 16:15
Ot taki czeski Piątek
1
kusniak_22
kusniak_22
9 września 2020, 15:06
Niech się dogadają za Paquetę i skupmy się na stoperze, bocznym obrońcy i Chiesie :D
3
RockStar
RockStar
9 września 2020, 15:02
To relacje z Lyonem są dobre, bo Milan zabrał im sprzed nosa Kalulu? Wątpliwa teza. Przecież były informacje, że Francuzi są wściekli że do tego doszło. Oczywiście to nie wina Milanu, bo to Lyon nie zaoferował mu kontraktu , ale jak maiłoby to polepszyć relacje obu klubów, to nie wiem .
Edytowano dnia: 9 września 2020, 15:15
2
Unloco
9 września 2020, 15:00
Ktoś wie co oznacza ta przyśpiewka kibiców jak Tonali wychodzi z testów?
0
RockStar
RockStar
9 września 2020, 15:03
" Kto nie skacze, jest za Interem"
Edytowano dnia: 9 września 2020, 15:04
8
tommyb1
tommyb1
9 września 2020, 14:54
14:35...ciesze się jakby to był mój syn... A rocznikowo mógłby :) rozwój chłopaka może nie tyle co sumiennie śledzę ale obserwuję od 17 roku jego życia i pierwszych wzmianek o jego talencie i po obejrzeniu go już wtedy marzyłem o tym, żeby kiedyś do nas trafił.
4
DarQ
DarQ
9 września 2020, 15:44
mam podobnie jak Ty
3
Jaca23
Jaca23
9 września 2020, 14:37
Szczerze wątpię w rzetelność informacji o ofercie Lyonu rzędu 22 mln za Paquete. Lyon to klub, który wybitnie odczuł pandemię poprzez szybciej zakończony sezon i brak awansu do jakichkolwiek europejskich pucharów. Oni raczej szykują się do sprzedaży, żeby zrównoważyć budżet.

Mają kilku ciekawych zawodników i tutaj upatruje szansę na jakiś deal z naszą dopłatą.

Tatarusanu jako drugi GK jak najbardziej dobra opcja.
1
Ratava
Ratava
9 września 2020, 14:48
Gdzieś czytałem, że Depay dogadany z Barceloną. 20-25 baniek... Promocja. No, ale to prawda, że Lyon może czekać "mała" przebudowa.
0
kusniak_22
kusniak_22
9 września 2020, 15:10
Tylko tam na wylocie jest Depay i Aouar wiec jeśli ich sprzedadzą a jest duże prawdopodobieństwo będą mieli trochę kasy na kupno nowych piłkarzy.
0
9 września 2020, 14:20
Nie kupuję tej logiki, że Vidal i Kolarov mają dać Interowi Scudetto. Nic z tego nie będzie Panie Conte.
3
DarthImpaler
DarthImpaler
9 września 2020, 14:26
Co się przejmujesz. Dla mnie to wincyj takich transferów mogą robić. Może akurat uda im się spaść do serie b
13
vorti
vorti
9 września 2020, 14:45
Liczy się tu i teraz. U nas plan jest długoterminowy, a tu Conte chce pokazać, że jest ważniejszy od klubu i mu przy tym przyklaskują. Maldini > Marotta.
2
marcinomilano
marcinomilano
9 września 2020, 14:46
W tym momencie prędzej da im Scudetto Vidal i Kolarov niż Tonali.

@DarthImpaler: W dalszym ciągu to my będziemy bliżej spadku niż oni
2
Kamciu
Kamciu
9 września 2020, 14:50
@JKQ33
Nikt, a na pewno nie ja nie sugerowal, ze Kolarov, czy Vidal beda decydujacymi pilkarzami w kontekscie Scudetto i walki z Juve. Mowie tylko, ze to gracze na tu i teraz, poniewaz wniosa (moim zdaniem) jakosc na pozycjach gdzie mozna cos poprawic (tanim kosztem). Vidal staje sie z automatu jednym z lepszych pomocnikow w lidze. Uwazam tez, ze zdecydowanie przyjscie tej dwojki zwieksza nasze szanse na koncowy tryumf w porownaniu gdyby ich nie bylo - bezapelacyjnie. Zwroc uwage, ze po transferze Hakimiego (prawdziwy konkret na najslabsza pozycje w poprzednim sezonie) oraz skutki pandemii niema az tak kasy, by sprowadzac sobie Kante, czy Gosensa. Dlatego tez uwazam, ze transfery wyzej wspomnianej dwojki oraz np. pozostawienie Radjy (na takich warunkach o jakich sie mowi) sa bardzo dobrymi ruchami, ktore daja nam wieksze szanse w walce o tytul niz rok temu.

Uwazam, iz sprowadzenie takich zawodnikow jak Vidal, czy Kolarov nie przyblokuje rozwoju Interu patrzac przyszlosciowo - raczej doraznie zwiekszy szanse na sukces. Nie przyblokuje, bo zdecydowany trzon zespolu jest juz jakosciowy oraz z perspektywa rozwoju, dodatkowo transfer Hakimiego pozwala spac w spokoju jesli chodzi o polityke klubu zwiazana takze z przyszloscia.

Chcialbym aby bylo jasne. Ja nie mowie, ze z nowymi nabytkami jestesmy faworytem do Scudetto. Uwazam tylko, ze z Hakimim, Kolarovem, Nainggolanem i Vidalem (jesli faktycznie przyjdzie) zamiast Candrevy, Biraghiego, Valero i Gaglardiniego mamy zdacydowanie wieksze szanse niz w poprzedniej kampanii.

@Darthlmpaler
Biorac pod uwage chociazby powyzsze uargumentowanie wyborow transferowych jakie aktualnie dokonuje Inter, Twoja teza wydaje sie mocno przesadzona. Rozumiem, ze mozesz miec inne zdanie, ale bardziej mi to wyglada na ironie lub nawet prowokacje niz realna opinia. Mozesz sie ze mna nie zgodzic, ale zaryzykuje stwierdzenie, ze na ten moment Inter ma lepsze mercato od Milanu - luzna opinia, bez urazy.
4
RockStar
RockStar
9 września 2020, 14:58
Jakby Inter w poprzednim sezonie miał Vidala, to ten pewnie by grał zamiast Gagliardini. A jak ktoś oglądał mecze Interu, to wie że taka zmiana zrobiłaby wielką różnice, bo Włoch był tragiczny. Więc na ten moment to jest wzmocnienie, może nie jakaś długoterminowa inwestycja ale na sezon czy dwa, to skok jakościowy będzie.
0
dykt4tor
dykt4tor
9 września 2020, 15:02
Vidal jednym z lepszych pomocników w lidze? Jest dużo lepszych od niego + nie mają problemów z głową;p
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 września 2020, 15:07
Vidal jednym z najlepszych w lidze dobry żart. On nawet nie będzie najlepszy w Interze. Eriksen, Brozovic czy przy obecje formie moim zdaniem również Barella są lepsi od niego.

Co do mercato to oczywiście, że macie lepsze bo my zrobiliśmy dopiero 1 transfer do 1 składu. Rozpędzamy się.
Edytowano dnia: 9 września 2020, 15:09
2
Kamciu
Kamciu
9 września 2020, 15:09
@dykt4tor

Napisalem, ze jednym z lepszych, nie najlepszy. Oczywiscie to opcja na max dwa lata (jak wspomnial @RockStar), ale aktualnie lepszego pomocnika o charakterystyce Vidala w lidze widze w osobie jedynie SMS oraz Barelli.
Edytowano dnia: 9 września 2020, 15:19
0
DarthImpaler
DarthImpaler
9 września 2020, 17:52
@Kamciu nie chodziło o żadną prowokację po prostu moje zdanie jest takie "niech se inter nawet 12 latków ściąga co mnie to obchodzi. Scudetto i tak nie wygrają."

A co do tego, że inter jest bliżej mistrzostwa niż Milan to też jest kwestia tego że oba kluby są w innym momencie rozwoju. My chcemy wrócić do TOP4 wy chcecie coś w tym top4 ugrać. Moim zdaniem szybciej Milan odbuduje się i wygra ligę niż inter. (O LM nawet nie wspominając).

ps. To jest moja opinia. Bez obrazy ale po prostu nie lubię interu i tyle.
0
Kamciu
Kamciu
9 września 2020, 20:00
@Darthlmpaler

Rozumiem i szanuje Twoje zdanie, jak najbardziej. Oczywiscie mam nieco inne, ale o to chyba chodzi w kibicowaniu swojemu zespolowi. Boisko zweryfikuje!
1
cinassek
cinassek
9 września 2020, 14:07
Co do kontraktu to moja wina, napisałem nieprecyzyjnie - docelowo ma być 5-letni, ale oczywiście w przypadku wykupu.
8
Dzierzba
Dzierzba
9 września 2020, 14:04
Hansi Flick powiedział dziś, że Bayern nie wykupi Coutinho, Perisicia i Odriozoli. Mając tak dobre stosunki z Realem, może warto byłoby złożyć ofertę właśnie za Alvaro Odriozolę. Theo okazał się strzałem w dziesiątkę, a nuż Odriozola również sprawdzi się w naszych barwach pamiętając jak dobrze się sprawował w Realu Sociedad.
4
Vol'jin
9 września 2020, 14:10
jeden problem który Real teraz chce każdemu wciskać - klauzula odkupu stąd transfer Reguillona stoi pod znakiem zapytania, ale sam gracz chyba też na to naciska
0
Krzysztof
Krzysztof
9 września 2020, 14:01
jeżeli my nie wykupimy to kontrakt przestaje obowiązywać, czyli de facto Sandro ma zapewnione 2 mln do 30.06.2021
0
Rrad5
Rrad5
9 września 2020, 13:51
Jak to jest z tym wypozyczeniem a 5 letnim kontraktem? Orientuje sie ktos?
1
Rafalzki
Rafalzki
9 września 2020, 14:00
nie jestem ekspertem ale moim zdaniem sytuacja tak wygląda dlatego, że. W przypadku obowiązku wykupu chyba cała kwota z miejsca wlicza się w FFP czyli 25 milionów. W przypadku opcji wlicza się w tym roku rozliczeniowym w FFP tylko kwota wypożyczenia czyli 10 milionów a w kontrakcie Sandro pewnie będzie klauzula o automatycznym przedłużeniu umowy o 4 lata w przypadku transferu definitywnego. Dlatego moim zdaniem tak kombinowali z tym transferem a kwota 10 milionów była zrobiona po to żeby Brescia była spokojna o to, że zapłacimy za niego ten hajs tylko chcemy go rozciągnąć w rachunkowości. Mogę się mylić, więc jak jest ktoś kto wie, że to wygląda inaczej niech da znać.
Edytowano dnia: 9 września 2020, 14:01
2
Rafalzki
Rafalzki
9 września 2020, 14:10
mam też 2 teorię, załóżmy, że mamy na transfery 75 milionów. Robiąc opcję wypożyczenia z opcjami a nie koniecznością wykupu w przypadku Tonalego oraz Bakayoko póki co wydajemy tylko 10 milinów i 65 nadal jest do wykorzystania, a ewentualny koszt dopłat pokryjemy zyskiem z awansu do LM. Wydając teraz np 25 na Włocha i powiedzmy 20 na Bakayoko w portfelu zostałoby już tylko 30 milionów. Ale to też tylko taka moja teoria. W każdym razie jeśli ta teoria by była zgodna z prawdą to powinniśmy się spodziewać jeszcze jednego lub dwóch ciekawych transferów w tym okienku.
0
Sone7
Sone7
9 września 2020, 14:11
To prawdopodobnie jakąś forma umowy wstępnej, która wejdzie w życie dopiero w momencie ewentualnego wykupu i pozyskania karty gracza przez Milan. Zobowiązanie na określone warunki na "za rok". Taka pro-forma.
0
kamilus
kamilus
9 września 2020, 13:40
Kontrakt na 5 lat, a jeśli go nie wykupimy to co z umową? :)

A co do Paquety, to dzisiejszy mecz pokaże, czy rozmowy są na zaawansowanym etapie, czy nie - bo jeśli zagra od początku, to do transferu daleka droga, a jeśli nie zagra, to znaczy, że już jest na walizkach. Chyba. :)
Edytowano dnia: 9 września 2020, 13:46
4
marcinomilano
marcinomilano
9 września 2020, 13:47
E no właśnie, tym bardziej, że przedłużał przecież jeszcze z Brescią, żeby ta była zabezpieczona. Chyba, że kontrakty składają się z zapisów, że Brescia nie wypłaca mu pensji, a nasz kontrakt może zostać rozwiązany, jeśli Milan nie zdecyduje się wykupić gracza. Pewnie dostanie 50 stronnicową powieść do podpisania.
0
lolinho6
lolinho6
9 września 2020, 13:48
Jeżeli ktoś płaci tyle za wypowiedzenie to znaczy że typo będzie wykupiony, wypożyczenie żeby budżet dobrze wyglądał (chyba). Klasyczne zagranie we włoskich klubach. Sytuacja jak z Kessie
1
Olli666
Olli666
9 września 2020, 13:51
Szczerze nie ma opcji byśmy go nie wykupili. Nawet jak będzie grać piach i łapał ciagle urazy to zostanie wykupiony. To jest tylko by uefa nie robiła takich problemów.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 września 2020, 13:38
Trzeba się modlić żeby Dolar nie wypadł na kilka tygodni. Wtedy pozamiatane.
0
MK92
MK92
9 września 2020, 13:35
Nie mogę się napatrzyć na to zdjęcie Sandro w maseczce z herbem Milanu ;) Złoty chłopak się nam trafił. Jestem bardzo szczęśliwy. Z takim podejściem będzie naszym kapitanem za parę lat.
2
MilanHomer
MilanHomer
9 września 2020, 13:35
Kolejne nazwiisko nie trafione przez pismaków :)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 września 2020, 13:28
Akurat w stosunku do Reiny Rumun to bardzo duży downgrade.Za rok pewnie znowu będzie szukanie rezerwowego bramkarza.
0
Vol'jin
9 września 2020, 13:26
Tatarusanu wybór na drugiego bramkarza whatever. Ciekawe jak z pensją bo jak poniżej mln to spoko. 81 spotkań na poziomie Serie A 66 w Ligue 1 jak przyjdzie co do czego to nie będzie panikował chyba... bo przypominam sobie Agazziego który w Cagliari grał nieźle a w Milanie i po go całkowicie go sparaliżowało ;]
5
9 września 2020, 13:09
Tatarasanu - nie jest to jakaś super opcja na drugiego golkipera.
0
Ratava
Ratava
9 września 2020, 13:12
To prawda, dlatego go nie kontraktujemy... Do nas przychodzi Tatarusanu.
4
lyndonmilan
lyndonmilan
9 września 2020, 13:12
Wydaje mi sie że bedzie trzecim bramkarzem
0
Mateusz1982
Mateusz1982
9 września 2020, 12:42
Paqueta out? Kto ma grać na 10 jak Hakan się połamie?
0
jasiom22
jasiom22
9 września 2020, 12:43
Brahim Diaz, ewentualnie Tonali. Mozna też przejsc na gre dwoma napastnikami.
18
Mateusz1982
Mateusz1982
9 września 2020, 12:45
Chyba, że Diaz? Nada się?
1
Diavo
Diavo
9 września 2020, 12:49
Diaz,Tonali, Maldini.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 września 2020, 13:02
Brahim, a może jeszcze Pessina dołączyć.
0
jasiom22
jasiom22
9 września 2020, 13:05
Mi sie wydaje ze jak Brahim ochłonie po transferze... I nie bedzie chciał sie wykazac ze jest nowym marodonna (dryblingi az do straty), nie wejdzie w dynamike z Castillejo taka jaka miał Suso, ze grali tylko pod siebie. I bedzie grał bardziej zespołowo to jaknajbardziej się nadaje, techinke ma nieprzecietna.. I to ze Real go nie chciał oddac jak Theo oddali tez powinno o czyms świadczyc.

Co prawda zazdroszcze Dortmundowi Reiniera Jesusa tez wypozyczonego z realu, wolałbym zeby jednak jakis utalentowany Brazylijczyk w Milanie był ;-p ..ale moze Brahim tez się sprawdzi, przynajmniej przez ten jeden sezon gdzie wejscie do LM staje sie już naprawde obowiazkowe, a jak juz sie uda wejsc, to bedzie łatwiej kupowac silniejszych graczy...

Swoja droga takie 4-2-1-3 z Tonalim w srodku pomocy, przed Kessiem i Bennacerem (z Bakayoko w odwodzie) tez wygladałoby super, bez robienia wiekszych zmian wzgledem aktualnego systemu.
1
MilanHomer
MilanHomer
9 września 2020, 13:37
jasiom
3 napastników? My ledwo 1 prawdziwego mamy, reszta to skrzydłowi lub doparowi
0
Mateusz1982
Mateusz1982
9 września 2020, 13:41
Leao Ibra Rebić i wysoko ustawieni boczni obrońcy. Ultra atak xD
0
DarthImpaler
DarthImpaler
9 września 2020, 14:31
Ultra atak i ultra wpier.... To nie fifa
0
Mateusz1982
Mateusz1982
9 września 2020, 15:06
iksde
0
Milanista85
Milanista85
9 września 2020, 12:32
Ponoć Vecino jest też brany pod uwagę , gdyby nie poszło z Bakayoko. .
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 września 2020, 15:11
Na zmiennika czemu nie, wysoki dobry w powietrzu, do 10mln bym brał.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
9 września 2020, 12:22
Czyli kadra wygląda następująco:
Dollar/Tatarusanu/Brat Dollara
Calabria/Conti (w odwodzie Kalulu i Saelmakers)-Romek/Kjaer/Musachio/Nowy ŚO (Duarte i Gabbia wypożyczenie choćby do Serie B)-Theo/Laxalt (ewentualnie wymiana 1 do 1 na innego LO)
Kessie/Bennacer/Tonali/Pobega/Bakayoko?
Hakan/Paqueta
Na PS zostaje Samu/Saelmakers, na LS Rebic/Dias
I w ataku Ibra/Leao/Colombo

Reasumując potrzebujemy kogoś na ŚO do konkurencji z Kjaerem i ŚP. Reszta kadry jest kompletna, wiadomo że wszystkiego nie ogarniemy w jedno okienko. Cieszy też szybki transfer bramkarza, który swoją drogą się nie przewijał w plotkach. I fajnie jeśli wyjdzie wymiana którego PO, Laxalta czy Paquety na lepszych graczy, jeśli nie to gramy czym jest i będą kolejne okienka. Bardzo dobre okienko jeśli przyjdzie choć jeszcze jeden solidny gracz czy to ŚO czy ŚP.
0
Rossu
Rossu
9 września 2020, 12:25
Diaz to bardziej PS i trochę ŚPO
0
dykt4tor
dykt4tor
9 września 2020, 12:25
Diaz może grać wszędzie w ofensywie więc to też jest spory plus. Choć według mnie przydałby sie ktoś na PS z prawdziwego zdarzenia.
0
dykt4tor
dykt4tor
9 września 2020, 12:26
@Rossu

Diaz jest obunożny, więc może grać i na lewej i na prawej bez problemu.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
9 września 2020, 12:27
Tak czy inaczej na zmiennika da sobie radę wszędzie nawet gdyby Paqueta odszedł na wypożyczenie i nikt nie przyszedł za niego.
0
jasiom22
jasiom22
9 września 2020, 12:42
Brahim Diaz bedzie zmiennikiem Hakana, po odejsciu Paquety, powiedzmy do Lyonu za 22 mln.
Na lewym skrzydle kolejność raczej taka: Rebić, Leao, Maldini. Na prawej Samu, Saelemaekers, Brahim.

Za Laxalta ukrainiec, i tylko dziura na środku obrony. Gabbia choc powinien zostać wypozyczony, to pewnie zostanie na czas leczenia sie Musacchio, w roli czwartego stopera to ogolnie bardziej Gabbia, gdyby nie kontuzja Musacchio by pewnie by został terwz sprzedany.

No i jeszcze def.pomoc. Wydaje mi sie ze jest miejsce dla jednego z dwoch Bakayoko lub Pobega. Jak sie nie uda to zostanje Pobega, jak sie uda to poleci w ostatnich dniach na wypozyczenie jednak.

A w kwestii potrzeb ogolnie to prawa strona obrony/srodek jest ponizej standardu LM. Mi brakuje tez klasowego prawego skrzydłowego z doswiadczeniem LM. Mamy trzech nierownych młodziakow na prawym skrzydle. Przy bardziej fizycznej obronie Castillejo zanika. Snikers zalezy czy ma dobry dzien, a Brahim to poki co kompletna niewiadoma. Jakis Willian czy Bale powiedzmy (choc za nim nie przepadam) to jednak by podniosl poziom o to conajmniej jedno dwa miejsca w tabeli. Sam Ibra całego zespolu przez cały sezon nie pociagnie.
Edytowano dnia: 9 września 2020, 12:49
0
boro215
boro215
9 września 2020, 13:01
Wilian to juz Arsenal, a Bale'a to tylko bylby ambitny jakby San Siro bylo polem golfowym xd
1
jasiom22
jasiom22
9 września 2020, 13:09
Jasne, tak rzuciłem te dwa nazwiska zeby wiadomo było jakiego pokoroju zawodnika bym widzial w miejsce Samu. Dla mnie Samu jest zbyt delikatny, i nierowny jezeli chodzi o forme, zeby mozna było uznac ze nadaje sie do poerwszego składu "LM-mistrzowskiego" Milanu za rok. :-p
0
Katan
Katan
9 września 2020, 12:18
Skoro tak dobrze żyją z Lyonem to niech jeszcze się dogadają na jakiś spoko warunkach wymianę Paqueta - Depay/Aouar
0
Rossu
Rossu
9 września 2020, 12:22
Aouar jest dla nas obecnie nieosiągalny. Depay jak ma ofertę z Barcy, to wątpię, że rozważy Milanu.
Najprędzej Paqueta odejdzie na jakieś wypożyczenie z opcją wykupu.
1
Katan
Katan
9 września 2020, 12:28
Rossu
Jestem tego świadom ale mimo wszystko warto by było podjąć próbę, nawet jeśli szanse byłyby na to mizerne. Z drugiej strony, w przypadku Depaya sytuacja się trochę przeciąga i być może sam zawodnik też już jest zniecierpliwiony
0
Olli666
Olli666
9 września 2020, 12:30
Aour to marzenie gdyby się udało. Tylko pytanie gdzie miał by on grać przy obecnym ustawieniu? Chyba żebyśmy zmienili ustawienie wtedy nie ma pytania.
On pasuje do ustawienia 4/3/3 jako lewy pomocnik. A czy pod jednego gracza mielibyśmy zmieniać nasze 5/2/3/1 bo przyszedł jeden świetny zawodnik?
0
Rossu
Rossu
9 września 2020, 13:21
Wiadomo, fajnie byłoby mieć kogoś takiego jak Aouar czy Depay, ale w obecnej chwili musimy patrzeć bardziej realnie. Oczywiście jak awansujemy do LM i będziemy oferować zawodnikom atrakcyjne warunki kontaktu, to jak najbardziej tacy gracze jak Aouar się szeroko do nas uśmiechną :)
0
Pinokio
Pinokio
9 września 2020, 12:18
No i super.
0
Mailand_91
Mailand_91
9 września 2020, 12:13
Dzisiaj same dobre informacje, począwszy od zakontraktowania Sandro, kończąc na znalezieniu kandydata na II bramkarza.
Jeszcze gdyby sie plotki potwierdziły nt Paquety i Krunić, to już w ogóle super. A kto wie może uda się wypchać jeszcze ze składu Gabbie, Duarte, Laxalta, Calabrie...

A co do nowych zdobyczy to wydaje mi sie ze trzeba skupić się na obronie, środek i prawa strona. Chiesa wiadomo, ze było by super go mieć, ale może w zimowym okienku Viola bedzie skłonna do wiekszych negocjacji.
0
skorek95
skorek95
9 września 2020, 12:12
Maldini to umie w te transfery.
3
MilanFanJ
MilanFanJ
9 września 2020, 12:04
jeśli bierzemy bramkarza za darmo z Lyonu to coś czuję, że jest to grzecznościowy wstęp do transferu Paquety
17
kamilus
kamilus
9 września 2020, 12:08
Bardzo możliwe jest, że dzięki temu pozwolimy Paquecie iść na wypożyczenie z opcją wykupu, dzięki czemu zaoszczędzimy przynajmniej te 5 mln na pensji.
0
Cesash
Cesash
9 września 2020, 12:09
Pomyślałem sobie dokładnie to samo.
0
Cesash
Cesash
9 września 2020, 12:09
Pomyślałem sobie dokładnie to samo.
0
krisss811
krisss811
9 września 2020, 12:14
I jak też tak myślałem że to nie przypadek.
0
Cervusius
Cervusius
9 września 2020, 12:17
Dokładnie tak samo pomyślałem
0
Rossu
Rossu
9 września 2020, 12:19
Tak samo dokładnie pomyślałem.
0
repcaK
repcaK
9 września 2020, 13:31
Też tak sobie pomyślałem
0
Ucash333
Ucash333
9 września 2020, 13:46
Pomyślałem sobie dokładnie to samo.
:-)
0
brzydki
brzydki
9 września 2020, 13:48
Też tak pomyślałem
0
Plaza95
Plaza95
9 września 2020, 14:26
To samo pomyślałem dokładnie.
0
Plaza95
Plaza95
9 września 2020, 15:30
Myślałem identycznie;)
1
Jago
Jago
9 września 2020, 19:43
tak samo pomyślałem
0
ACstach
ACstach
9 września 2020, 12:03
Jak za darmo to bierzemy!
3
kamilus
kamilus
9 września 2020, 12:08
Uczciwa cena. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
Ratava
Ratava
9 września 2020, 11:57
No to jeszcze prawa obrona, środek obrony, defensywny pomocnik i prawoskrzydłowy i można zaczynać sezon. ;D A tak na poważnie, to zobaczymy kogo jeszcze Maldini wyczaruje.
1
Cervusius
Cervusius
9 września 2020, 12:06
jeszcze rezerwowego napastnika pominąłeś, ta litania pokazuje btw w jakiej d...e kadrowej jesteśmy
0
Ratava
Ratava
9 września 2020, 12:07
Ja bym postawił na Colombo. Wszystkiego nie załatamy w jedno okienko. Poza tym, od biedy tam zagra Rebić albo Leao.
0
olhan
olhan
9 września 2020, 12:15
Cervusius - niby jesteśmy, ale w sumie to nie jesteśmy. Przypominam, że tym składem graliśmy jak z nut pod koniec sezonu. Wiem, że teraz mamy przed sobą cały sezon i w wypadku kontuzji sytuacja mogłaby się skomplikować, ale uważam, że nasz skład nie jest znowu taki taki straszny
0
Rossu
Rossu
9 września 2020, 11:51
No i super, że kwestia zmiennika na bramkarza już rozwiązana. Teraz mogą się całkowicie skupić na stoperze, według mnie jest to teraz najważniejsza pozycja do obsadzenia.
2
Cervusius
Cervusius
9 września 2020, 11:51
Ograny we Włoszech bramkarz z półfinalisty LM za friko: Elegancja-Francja!
18
9 września 2020, 11:42
Rano pisałem w temacie Paquety i Lyonu, by kupić kogoś od nich i zawyżyć specjalnie ceny. Może faktycznie jakaś machina się kręci? Oby!
12
olhan
olhan
9 września 2020, 12:02
Ale jak Vito pisze, że za darmo to raczej nic z tego :(
0
boro215
boro215
9 września 2020, 11:42
Jak pamietam z czasow gdy gral w Violi to Tatarusanu byl dosc solidnym golkiperem ale nie wiem jak mu we Francji poszlo...a klauzula pewnie nieduza za 34-letniego bramkarza
3
Milanboy
9 września 2020, 11:38
Ależ zaskoczyli z tym bramkarzem, jak na Paolo przystało.
5
BlackOut
BlackOut
9 września 2020, 11:32
Panowie pomóżcie! Z racji, że byłem na wakacjach niemalże odcięty od internetu (z własnej woli), to nie orientuję się za bardzo w transferach, a nie chce mi się za bardzo czytać wszystkich "Mercato Live". Popatrzmy,
KUPIENI: Kalulu
WYPOŻYCZENI: Diaz
PRAWDOPODOBNI: Tonali
NOWE UMOWY: IBRA, DOLLAR(?), ROMEK(?)
Zgadza się, coś pominąłem?
0
boro215
boro215
9 września 2020, 11:38
Tonali to juz bardziej kupiony niz prawdopodobny bo testy powinien przejsc bez problemu
1
Cervusius
Cervusius
9 września 2020, 11:40
Tonali podpisuje dziś kontrakt, więc prawdopodobieństwo jego przejścia określam na 100%
1
kamilus
kamilus
9 września 2020, 11:50
100% to nie (chociażby wciąż ma czas, by się rozmyślić), ale 99% to pewnie minimum.
0
dykt4tor
dykt4tor
9 września 2020, 11:52
99,5%
1
M@sło
M@sło
9 września 2020, 12:03
Bakayoko też mieliśmy dopinać w formie wypożyczenia ale coś się zacięło.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
9 września 2020, 11:06
Ten Soumare z Lille wygląda ciekawie.. taki trochę Pogbo podobny.
2
Jalapeno
Jalapeno
9 września 2020, 10:58
Offtop:

Panowie, nie licząc Milanu, lubicie jeszcze jakieś włoskie ekipy? U mnie jest to Fiorentina, a z sentymentu jeszcze Palermo. To są takie zespoły, którym życzę jak najlepiej, ale oczywiście Milan zawsze na pierwszym miejscu.
1
Ratava
Ratava
9 września 2020, 11:01
Nie mam. Chociaż lubię ofensywnie grające ekipy, także w przyszłym sezonie będę się przyglądał Sassuolo, które przy de Zerbim gra bardzo ładnie w piłkę. Viola też w sumie, ale to tak raczej gdzieś dalej w hierarchii. Może Atalanta, ale to bardziej taki podziw ich stronę, że kupując piłkarzy po taniości potrafią zbudować ekipę walczącą jak równy z równym z mistrzem Francji i późniejszym finalistą Ligi Mistrzów.
1
ALCANTARA
ALCANTARA
9 września 2020, 11:01
"Gramy tak jak Chievo Verona bo dobrze wiemy że każdego da się pokonać "xD
5
lyndonmilan
lyndonmilan
9 września 2020, 11:01
Lubilem Atalantę, nie wiem dlaczego ale bardzo kibicuje Benevento I Crotone zeby sie utrzymały kosztem Genoi I Sampdorii.
0
kamilus
kamilus
9 września 2020, 11:06
Ja już chyba dawno wyrosłem z kibicowania komukolwiek oprócz Milanu. :) Kiedyś (za dzieciaka), równolegle z Milanem, lubiłem Real za Sukera i później Morientesa oraz United za Cantonę (a nawet Inter za Djorkaeffa), ale od początku pierwszej dekady XXI. wieku jakoś przestałem "iść za piłkarzami" i do teraz zostali tylko Rossoneri. Ba, obecnie nie mam nawet większej chęci, by oglądać mecze innych drużyn, nawet jeśli jest to poziom np. półfinału LM. Finał oglądałem, ale z półfinału tylko jeden mecz. :)
Edytowano dnia: 9 września 2020, 11:07
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
9 września 2020, 11:10
Monza, oczywista oczywistość.
5
Fushnikov
Fushnikov
9 września 2020, 11:11
Kamilus Batistuta
0
Kaka821
Kaka821
9 września 2020, 11:16
Monza xD
0
matten
matten
9 września 2020, 11:16
Ja we Włoszech kibicuję tylko Milanowi, a kiedyś oglądałem jeszcze Barcelonę (za czasów Ronaldinho) i Wisłę Kraków (mniej więcej w tym czasie jak odpadali z Lazio i Realem... było na co popatrzeć).
Teraz śledzę głównie Serie A, a od wielkiego dzwonu zdarza mi się obejrzeć jakiś mecz w La Liga. Nawet do oglądania LM muszę się zmuszać, bo bez Milanu to nie to samo :/ W LE patrzę tylko jak kompromitują się polskie ekipy, a Konferens League nawet nie mam zamiaru oglądać :)
1
sheva7acm
sheva7acm
9 września 2020, 11:17
Inter Mediolan heheee żartowałem
AC PARMA - buffon,cannavaro,thuram,veron,crespo,chiesa to była paka !!!
2
Manolas
Manolas
9 września 2020, 11:18
Mnie urzekł rozdział, ,Grande Torino,, w Calcio. Także bardzo ich polubiłem
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 września 2020, 11:22
Torino.
0
Milanboy
9 września 2020, 11:33
Lubię oglądać Napoli, Romę.
0
looko
looko
9 września 2020, 11:34
Perugia z Nakatą, była fajna
0
boro215
boro215
9 września 2020, 11:39
Z Włoch tylko Milan, kiedys jeszcze kibicowalem Chelsea przez sympatie do Drogby
1
Starosta
9 września 2020, 11:46
Poza Milanem mam sentyment do Parmy ze względu na stare czasy. Dla niektórych tutaj to wręcz starożytność.
0
lopezito84
lopezito84
9 września 2020, 11:49
Ja po za Milanem to jeszcze Inter lubię i kiedyś Parmę i Lazio
0
Corsa
Moderator Corsa
9 września 2020, 11:55
Brescia, ale nie ze względu na to, że są naszą zgodą. Ostatnim razem jak ta drużyna grała w Serie A, to wykręcili serię remisów, dzięki którym mocno wtedy zarobiłem. Z kim by nie grali, to praktycznie było wiadomo, że będzie podział punktów. Później kursy na remis były w okolicach 2,6 co w piłce jest jednak ewenementem, szczególnie jeśli nie są to mecze ostatniej kolejki, gdzie drużyny często się układają ze sobą.

Od tamtej pory tak ich ciągle śledzę, po cichu kibicując, odczuwam sentyment i czasami odpalam mecz, ale nie jakoś namiętnie, od czasu do czasu.
0
M@sło
M@sło
9 września 2020, 12:00
Milan na pierwszym miejscu ale lubię też oglądać Premier League i LM. Jak gra Bayern albo Borussia to od wielkiego dzwonu do Bundesligi też zasiądę. Próbowałem kilka razy La Ligę ale jak dla mnie to jest porażka to oglądać.

Forza
Edytowano dnia: 9 września 2020, 12:01
2
MK92
MK92
9 września 2020, 12:45
A ja Wam powiem, że zawsze miałem jakiś dziwny sentyment do Lazio. Nawet lubię też Napoli. Ale wiadomo, gdy w grę wchodzi żarliwe uczucie, to jest tylko Milan. W sumie mam podobnie jak kamilus. Coraz rzadziej oglądam inne mecze poza tymi Rossonerich. Z reprezentacji, to oczywiście Polska i Italia.
0
Sosojowy
Sosojowy
9 września 2020, 10:54
3 miejsce w przyszłym sezonie jak najbardziej realne. Myślę, że jeszcze na Juventus i Inter jesteśmy za krótcy, ale wszystko idzie w świetnym kierunku. Top4 to obowiązek...

Lazio ma za krótką ławkę, żeby jeszcze grać na poziomie w Lidze Mistrzów - przez co stracą sporo sił na mecze ligowe i odwrotnie.
Roma - bez Zaniolo i ogólnie niepewny zespół,
Napoli - nie wiadomo co z nimi,
Atalanta - mam jakieś dziwne wrażenie, że złapią zadyszkę i będą mieli gorszy sezon (top5/6).
0
bawolejaja
bawolejaja
9 września 2020, 10:58
Szanuję za dogłębną analizę sytuacji.
"ogólnie niepewny zespół; nie wiadomo co z nimi; złapią zadyszkę".

XDDDDD
7
ALCANTARA
ALCANTARA
9 września 2020, 11:07
Roma jest w głębokiej d***. Lazio masz rację spuchnie i jestem tego pewien. O Top 3 I 4 zagramy z Atalantą i Napoli. Obiektywnie bez prawego obrony i kogoś mega extra ( np Chiesa ) jestem faworytem do 5 miejsca. Ale mam nadzieję że będziemy mieć szczęście w tym sezonie.
0
marcinomilano
marcinomilano
9 września 2020, 11:08
Zaśmiane xD
1
Kamciu
Kamciu
9 września 2020, 11:16
Rowniez i moim zdaniem Milan moze byc delikatnym faworytem do 3go miejsca, jednak to bardzo mala przedsezonowa przewaga. Glownie dlatego, ze jest zbyt wiele "gdyby", i co do formy Milanu (czy np. zawodnicy tacy jak Kessie badz Hakan utrzymaja nagla, dobra dyspozycje po-covidowa), a takze innych druzyn (glownie Atalanty i Napoli). Oczywiscie kazdy walczy o jak najwyzsze cele i nie mozna nikomu odbierac szans nawet na Scudetto (wszystko sie moze zdarzyc), jednak realnie oceniajac Milan zawalczy o miejsca 3-5, przynajmniej w teorii.

Zgadzam sie, ze idzie to w dobra strone dla Milanu oraz moze wylaniac sie jakis punkt zwrotny, jednak na ten moment to oprocz Tonalego (zazdroszcze) nie przyszedl nikt konkretny (Diaza poki co nie postrzegam za takowego) wiec zobaczymy jak to bedzie wygladac pod koniec okienka.
5
Diavo
Diavo
9 września 2020, 11:17
Atalanta bez Ilicica to jakieś 20% słabszy zespół,jesli chłop się nie pozbiera to będą walczyć o max 6 miejsce w tym sezonie.
0
Tutkovic
Tutkovic
9 września 2020, 12:00
Sojowy a po pierwszych 5 meczach powiesz, że jednak nie ma szans na top4 ;)
Tak na serio to takie analizy można wróżyć po pierwszych 5 meczach. Teraz to wróżenie z fusów.
0
Rossu
Rossu
9 września 2020, 10:47
Soumare coraz bardziej realniejszą opcją, tak jak niżej Voljin napisał, Lille jest sklonne do wypożyczenia z opcją wykupu, ale najpierw zapewne musi się wyjaśnić przyszłość Krunicia.
0
DragonAC
DragonAC
9 września 2020, 10:54
realna i nie wiem czy nie lepsza. ciekawy grajek z niego
1
Ratava
Ratava
9 września 2020, 10:40
W przeciwieństwie do Paquety, to mi Krunicia będzie szkoda. To jest piłkarz, który zdecydowanie tutaj dostawał za mało szans. 709 minut to niecałe 8 meczów. No, ale cóż. 8 baniek to dobra cena patrząc na to, ile za niego zapłaciliśmy. Pioli go nie widzi w swoim zespole, to pozegnać.
0
kusniak_22
kusniak_22
9 września 2020, 10:35
Laxalt i Krunić powinni odejść po prostu się nie sprawdzili.
0
Orzelek79
Orzelek79
9 września 2020, 10:32
Muszę wyjść z psem ponieważ ciągle odświeżam stronę i czekam na oficjalkę.
Aż mnie ciarki przechodzą.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
9 września 2020, 10:39
To jak Ci dzisiaj pies zwieje na spacerze i wróci za 2 tygodnie wychudzony, to jak wtedy wejdziesz na stronę to zapewne przeczytasz, że Bakayoko jest blisko przejścia na wypożyczenie do Milanu, a jedyną przeszkodą jest negocjacja ceny wykupu, ale strony negocjują...
5
Orzelek79
Orzelek79
9 września 2020, 10:54
Adriano, mój pies kocha swój dom , tak jak ja Milan i zawsze wraca.
A telenowela z Bakayoko gra na naszą korzyść.
1
<  1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się