SCUDETTO


Ostrzał do ostatnich minut! Ale tylko remis z Hellasem

8 listopada 2020, 19:43, cinassek Aktualności
Ostrzał do ostatnich minut! Ale tylko remis z Hellasem

Niesamowite i pełne emocji starcie stoczyli w niedzielny wieczór na San Siro zawodnicy AC Milan i Hellasu Werona. Goście szybko strzelili dwa gole, by potem przez całą potyczkę bronić dostępu do własnej bramki. Ostatecznie mediolańczycy sforsowali ich mur dwukrotnie, ale mogli i powinni zwyciężyć, a nie tylko zremisować. Dodatkowo Zlatan Ibrahimović zmarnował rzut karny.

Pojedynek rozpoczął się w sposób zupełnie dla rossonerich nieznany z poprzednich spotkań. Rywale rzucili się bowiem na nich bardzo agresywnie, a co gorsza dla nas szybko zaczęło przynosić to im efekty. Najpierw Nikola Kalinić co prawda przegrał pojedynek z Gianluigim Donnarummą, ale już po chwili Włoch sparował piłkę na poprzeczkę w zamieszaniu po rzucie rożnym, a z bliska do siatki wbił się Antonin Barak.

Nie minął kolejny kwadrans, a było już 0:2. Tym razem po uderzeniu z dystansu niefortunnie interweniował Davide Calabria, który nadał futbolówce takiej rotacji, że ta całkowicie zmyliła golkipera mediolańczyków i zatrzepotała w bramce. Gospodarze nie mieli wyjścia - musieli wziąć się do roboty. W staraniach przodowali m.in. Rafael Leao i Zlatan Ibrahimović, a bramkarz gości, Marco Silvestri, kapitalnie interweniował po bombie Hakana Calhanoglu.

Rossoneri złapali kontakt w 27. minucie - z prawej flanki centrował Alexis Saelemaekers, a stojący za Franckiem Kessiem defensor Hellasu, Giangiacomo Magnani, został pechowo trafiony piłką i byliśmy świadkami drugiego samobója w niedzielny wieczór na San Siro. Do końca pierwszej odsłony Milan atakował z pasją - często po stałych fragmentach gry o zdobycie gola walczył Simon Kjaer - ale ostatecznie nic już nie osiągnął i do szatni schodził z jednobramkową stratą.

Po zmianie stron boiska najpierw świetną kontrę zmarnował co prawda Hellas, ale potem na murawie obecna była już tylko jedna drużyna - rossoneri. Gospodarze próbowali się dobrać werończykom do skóry na szereg różnych sposobów, ale tego dnia piłka ich po prostu nie słuchała. Aż wreszcie przed wspaniałą okazją stanął Ibrahimović, który podszedł do rzutu karnego wywalczonego przez Kessiego. Niestety jednak Szwed posłał piłkę w niebo...

Ale to nie podłamało Milanu, który nadal z pasją dążył do odwrócenia losów spotkania. Silvestre dwoił się i troił, podobnie jak i cały zespół przyjezdnych, żeby utrzymać prowadzenie. W pewnym momencie do siatki trafił Calabria, ale sędzia Marco Guida po analizie VAR anulował trafienie. Pechowcem okazał się Ibrahimović, który zgrywając piłkę zagrał ją ręką. Chwilę wcześniej napastnik obił także słupek strzałek głową.

Ale takiego mistrza nigdy nie wolno skreślać. Już w doliczonym czasie gry Brahim Diaz miękko dośrodkował właśnie do Ibry, a tym razem główka Szweda była już perfekcyjna i zgodna z przepisami. Milan wyrównał i miał nadzieję jeszcze na wygraną last minute, ale kolejną próbę Calabrii tym razem obronił jednak Silvestre. Po meczu pełnym emocji rossoneri wyszarpali remis 2:2, choć z przebiegu gry zasłużyli bez wątpienia na zwycięstwo. I to wysokie!

AC Milan - Hellas Werona 2:2 (1:2)

Bramki: Magnani 27' (s.), Ibrahimović 90+3' - Barak 6', Calabria 19' (s.)

Żółte kartki: Bennacer 54' - Ceccherini 33', Lovato 42', Tameze 90+1'

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma - Calabria, Kjaer, Gabbia, T. Hernandez - Kessie, Bennacer - Saelemaekers (46' Rebić), Calhanoglu (87' Hauge), Leao (78' B. Diaz) - Ibrahimović

HELLAS WERONA (3-4-2-1): Silvestri - Ceccherini, Magnani (73' Cetin), Lovato - Lazović, Dawidowicz (63' Tameze), Ilić (69' Udogie), Dimarco - Zaccagni, Barak - Kalinić (63' Colley)

 

Miejsce: San Siro

Sędzia główny: Marco Guida (Pompeje)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1237 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Milanista1980
Milanista1980
11 listopada 2020, 17:05
Po mega imprezie dopiero teraz miałem okazję zerknąć na powtórkę i sądzę że mimo że Nam nie wychodziło to zagraliśmy z charakterem jak LIDER I TO NADAL JEST PRAWDA i myślę że z takim podejściem będziemy również na czele na końcu tego dziwnego sezonu. Inter jest cienki jak siki węża i w poruwnaniu do nas to ma mocno przepłaconego parodyste z Turynu a My mamy TRENERA
0
Diavo
9 listopada 2020, 17:03
Start sezonu jak nigdy,a tylko 3 pkt przewagi nad Napoli i Romą, wystarczy jedno potknięcie i znajdujemy się poza TOP4 straszna abstrakcja..
2
Carlo88
Carlo88
9 listopada 2020, 21:49
Warto jeszcze dodać, że zarówno Roma, jak i Napoli mają na koncie walkowera. Równie dobrze, mogliby mieć 17 pkt. jak Milan. Juve i Inter mimo słabego początku są raczej pewniakami do TOP4, a Atalanty mimo słabego startu bym nie skreślał. To będzie piekielnie ciężki i intensywny sezon.
0
Ledux
Ledux
9 listopada 2020, 22:21
Roma zremisowała z Hellasem i potem przegrała przez walkower
0
Carlo88
Carlo88
9 listopada 2020, 22:57
Masz racje, moje niedopatrzenie (a raczej zapominalstwo).
0
lopezito84
lopezito84
9 listopada 2020, 16:42
Remis z winy ibry
0
Trybikow01
Trybikow01
9 listopada 2020, 15:34
Obecne wyniki Milanu są idealne na top 4 jednak, wszyscy tutaj oczekują wygranej w każdym meczu. Więc pytanie, kto wygrywa praktycznie wszystkie mecze drużyna z top 4, a może przyszły mistrz.
0
Boateng93
Boateng93
9 listopada 2020, 14:16
Szkoda tych 2 punktów, ale niestety czasami są takie mecze, że bramka rywala jest jak zaczarowana.
0
rk140685
rk140685
9 listopada 2020, 13:56
Nie powinnismy narzekac po wczorajszym meczu taka jest niestety ale moze i na sczescie pilka.Raz ci daje a raz ci zabiera.Wystarczylo gdyby Ibra trafil karnego a skasowac moglismy 3 punkty ale przeciw Interowi rywale mieli mnosywo okazji a skonczyli z zerem po stronie punktow. Do tej pory gralismy na wysokiej skutecznosci pod bramka rywala ale przeciez tak sie nie da caly sezon grajac co 3 dni. Wczesniej po przwrwie na kadre mielismy Inter i wygralismy i mam nadzieje,ze teraz tak samo zdolamy przywizc punkty z Neapolu. Sezon jest dlugi ale musimy jakos przetrwac do stycznia i wtedy moze rozejrzec sie za jakimis realnymi uzupelnieniami skladu. Thauvin bardzo by sie przydal...
0
staarek
staarek
9 listopada 2020, 13:16
Ech, tych 2 punktow moze w ostatecznym rozrachunku do mistrzostwa zabraknac...
0
Carlo88
Carlo88
9 listopada 2020, 13:41
Proponuje zejść na ziemie. W tym roku czeka Nas przede wszystkim zacięta walka o TOP4. Podziwiam optymizm w każdym bądź razie.
5
Gutek
Gutek
9 listopada 2020, 12:51
Problem polega na tym, że następny mecz gramy z Napoli i patrząc na terminarz to wszyscy prócz Sasuolo które gra z Hellasem( mam nadzieję na co najmniej remis) wyjdą z kompletem punktów tzn. Roma, Lazio, Inter, Atalanta, jufe. Zrobi się bardzo ciasno w Top4 :/ 9 i 10 kolejka trochę lepiej wygląda bo między drużynami z góry tabeli pojawiają się mecze bezpośrednie i to dla nas szansa, ale w Neapolu musi paść chociaż remis...
0
Vol'jin
9 listopada 2020, 14:09
nie ma to jak dopisywać 3 pkt przed meczem rywali czy naszych

to samo robiłeś jak Juve grało z Hellasem, Crotone a Inter z Parma ? ;]
1
Gutek
Gutek
10 listopada 2020, 09:51
Nie mów, że nie patrzysz w terminarz i nie sprawdzasz na którym miejscu będziemy w najmniej optymistycznym wariancie? Ja robię to zawsze. Prawem Murphiego rywalom staram się doliczyć a jak mecz im się nie uda to miła niespodzianka. I tak jufe doliczałem punkty na hellasie i miło się zaskoczyłem jak padł remis ;] nam nie doliczam nigdy 3pkt. Tak sobie to zawsze analizuje przed każdą kolejka
0
Zuber
Zuber
9 listopada 2020, 12:39
Tak na chłodno to jednak nie ma co narzekać, bo z Hellasem wygrała tylko i o dziwko aż Parma. Wszyscy inni tam póki co wtopili punkty.
0
Fushnikov
Fushnikov
9 listopada 2020, 09:49
Jak dla mnie Diaz powinien 30min gry mieć. Takie 12min to trochę słabo. Piłka go kocha i nic z tym nie zrobią. Myślę że spokojnie w 50min mógł zmienić Hakan dałby dużo dużo więcej.
0
Dohtor
Dohtor
9 listopada 2020, 11:00
12min gry a i tak asysta ciasteczko ;)
2
Jalapeno
Jalapeno
9 listopada 2020, 09:40
Silvestri świetny bramkarz. Topka ligi.
5
ba_acm
ba_acm
9 listopada 2020, 09:26
Milan zagrał dobre spotkanie w ofensywie, było mnóstwo szans na gola, spojenie, głupie pudło z karnego, anulowany gol Calabrii, tu powinno się skończyć 5. Hellas miał wielkie szczęście, od 7 minuty obrona Częstochowy. Z tymi stałymi fragmentami trzeba coś koniecznie zrobić, na ten moment to nasz najsłabszy punkt. Karne powinien kopać Kessie. Gabbia dobry mecz, ciekawe co z Romkiem.
1
DragonAC
DragonAC
9 listopada 2020, 09:02
W zimie coś musi ruszyć stoper z prawdziwego zdarzenia prawy skrzydłowy (chyba ze Leao tam zagra a Rebric na lewej )i można by się zastanowić nad napastnikiem żeby dac dychnac Zlatanowi
0
Demick
Demick
9 listopada 2020, 09:30
Robacka powoli trzeba wprowadzać na boisko.
1
hyrus13
hyrus13
9 listopada 2020, 11:05
Myślę, że mimo wszystko Milan będzie budował Alexisa i przynajmniej w tym sezonie nikogo w jego miejsce nie sprowadzimy. Wiele razy pokazał już, że umie grać w piłkę i dobrze się rozumie z Calabrią. Ewentualnie widziałbym jakiegoś doświadczonego zawodnika w miejsce Samu. Co do lewej strony to niestety spokojnie trzeba czekać aż Rebić złapie formę. Za to Leao widziałbym jako kogoś chodzącego w okolicy 65 min na zmęczonych rywali. On wtedy robi naprawdę fajną różnicę.
0
groszek
groszek
9 listopada 2020, 08:50
Niby na kuponiku było 1X, więc człowiek się spodziewał że tak się może zdarzyć, ale jednak trochę szkoda.
0
DragonAC
DragonAC
9 listopada 2020, 08:59
Szkoda jak cholera tego remisu , ale tez z 2 strony dobrze ze zremisowali
0
Corsa
Moderator Corsa
9 listopada 2020, 17:36
Przecież to kurs rzędu 1,05... po co takie grać? :)
0
Dohtor
Dohtor
9 listopada 2020, 08:33
Dobrze że jest przerwa na reprezentacje. Bo złapaliśmy jakieś lekkie migotanie przedsionków. Trzeba oczyścić głowy...
0
Lukasznh
Lukasznh
9 listopada 2020, 08:31
14 punktów po 7 meczach przed sezonem brałbym w ciemno, jest17 ale niedosyt jest ogromny mógł być spokojnie komplet.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
9 listopada 2020, 08:12
Pomijając te dwa farfocle które wpadły to mecz nie był zły w naszym wykonaniu. Zabrakło skuteczności bo okazje były. No i.......Ibra, jesteś wielki ale weź przestań kopać już te karne.......
1
hyrus13
hyrus13
9 listopada 2020, 11:07
Hellas miał też inne sytuacje i przynajmniej jedną "setkę". Dobrze, że się później Calabria obudził, bo na początku bo objeżdżali jak dziecko. Za to podobało mi się, że Milan walczył do końca.
0
hyrus13
hyrus13
9 listopada 2020, 11:07
Hellas miał też inne sytuacje i przynajmniej jedną "setkę". Dobrze, że się później Calabria obudził, bo na początku bo objeżdżali jak dziecko. Za to podobało mi się, że Milan walczył do końca.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 listopada 2020, 08:05
Gdyby nie pomoc ze strony defensywy Hellasu nie byłoby nawet punktu. Milan musi wreszcie skonfrontować Ibrę z rzeczywistością- jeżeli chciał ścigać się o Capocannoniere trzeba było wrócić po epizodzie w United i dokonać tego w wieku 37/38 lat .Teraz na realną rywalizację jest za późno, dlatego nie wolno ograniczać zwycięskiej formuły z powodu chorych ambicji Szweda. Oby ta refleksja nastąpiła już w trakcie przerwy reprezentacyjnej, bo jak znowu część sytuacji będzie kończona szukaniem na siłę kluczowego podania do Zlatana, a pomoc z obroną zagra tak niechlujnie to Napoli wzorem rywalizacji przeciwko Atalancie ''rozerwie'' nasz blok defensywny i znowu nie zdążymy odrobić strat.
4
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
9 listopada 2020, 07:33
Martwi to że znów tracimy punkty w meczach gdzie notabene powinniśmy wygrać czyt. Roma, Hellas. Jednak i tak jest OK i nie mamy na co narzekać bo chłopaki walczą do końca. Damy rade i LM będzie, trochę wiary kibice, a scudetto to jednak marzenie. Myślę że Napoli w tym sezonie, a my 3 miejsce. Forza 21'
0
pepe82
pepe82
9 listopada 2020, 08:21
Patrzac na to co sie dzieje w tej lidze to scudetto z marzenia stalo sie raczej nadzieja, kto wie moze za miesiac okaze sie ,ze czyms wiecej.
Tym bardziej ,ze caly czas punktujemy mimo , iz kazdy inny zespol wie jak grozny jest Milan.
3
Vol'jin
9 listopada 2020, 06:32
Słabszy dzień miał Lovato albo nam celowo pomógł ;]

tak czy siak wątpię by Hellas go wypuści zimą, dadzą mu pograć do końca sezonu i sprzedadzą go ^ Ewentualnie sprzedadzą zimą, ale zostanie do konca rozgrywek w Weronie^ Potencjał ma na pewno, pytanie raczej takie czy nie zmarnujemy mu kariery kiedy miałby być 3/4 stoperem ^ i będzie Ruganim bis
0
Diavo
9 listopada 2020, 06:15
Wracając do tematu Ibry,czy nie wydaje się Wam,że Milan przez niego troche rozleniwił się w ataku? Tracimy dużo rozwiązań,bo 95% piłek gramy do Ibry i to jeszcze po górze, to w jakiejś mierze wyłącza kreatywność zawodników. W ubiegłym sezonie, graliśmy tak,że po zejściu z Ibry serwowaliśmy wachlarz rozwiązań w ataku i większość stwierdziła, że bez Ibry gramy lepiej. Osobiście cieszę się,że mamy szweda,ale musimy myśleć o napastniku który godnie zastąpi Ibrę,i póki co do wyjęcia jest tylko Belotti.
1
serginho83
9 listopada 2020, 01:23
P.S. weźmy Carlosa Solera z Valencii do strzelania karnych ;) a tak poważnie, to naprawdę fajny, dynamiczny zawodnik :) podmianka za Samu?
1
MK92
MK92
9 listopada 2020, 00:55
Spokojnie byliśmy w stanie zgarnąć trzy punkty, ale los zabrał to, co dał z Rio Ave, a konkretnie mieliśmy zbyt wiele pecha w trakcie naszych ataków oraz interwencji w obronie na początku meczu. Podczas tego meczu działo się tak wiele, że ciężko się do wszystkiego odnieść. Sam występ Ibry nadaje się na jakąś dłuższą analizę. Po tym spotkaniu potwierdziło się, że nie da się go złamać mentalnie, ale też i to, że kiepsko strzela karne. No nic, remis z uciążliwym rywalem nie jest zły. Teraz trzeba odpocząć psychicznie i fizycznie przed miesięcznym maratonem, który wystartuje 22 listopada, a skończy się 23 grudnia.
3
Demick
Demick
8 listopada 2020, 23:31
Ja broniłem Zlatana, gdy krytykowali go za wiek w United, bronię również teraz i go uwielbiam w Milanie, co nie zmienia faktu że w mojej opinii zagrał dzisiaj słaby mecz. Pozdrawiam was i życzę dobrej nocy.
4
Fanatic
Fanatic
8 listopada 2020, 23:26
Niestety ale to są stracone 2 punkty które właśnie na takich drużynach powinniśmy zdobywać. Nie ma się co cieszyć że nadal jesteśmy liderem bo tabela ma znaczenie dopiero po ostatnim meczu w sezonie i nie ma co sobie nią dupy zawracać. Brak koncentracji i zdecydowanie na początku meczu mnie martwi, zdecydowanie za dużo bramek ostatnio tracimy.
2
Zimer9009
Zimer9009
8 listopada 2020, 23:32
Przypomnę tylko, że Hellas to nie Chievo ;)

Nie jeden już stracił tu punkty i nie jeden jeszcze straci.

Oczywiście patrząc na dzisiejszy mecz to powinna być wygrana, ale co sezon są takie mecze, że nic nie wchodzi, a rywale strzelają wszystko. Dzisiaj padło po prostu na Hellas.
1
kamilus
kamilus
8 listopada 2020, 23:40
Tym bardziej powinniśmy w takich meczach zgarniać 3 punkty, żeby budować przewagę na spotkania z bezpośrednimi rywalami, gdy tak "łatwo" raczej nie będzie.
Edytowano dnia: 8 listopada 2020, 23:40
1
DarthImpaler
DarthImpaler
9 listopada 2020, 00:45
Akurat z "bezpośrednimi rywalami" może być łatwiej niż z drużynami z miejsc 8+
0
patoo_07
patoo_07
8 listopada 2020, 23:21
Jakby ten karny wpadł, to myślę, że przed 80 minutą byśmy prowadzili już 3-2.
6
filipacm
filipacm
8 listopada 2020, 23:25
Ibra powiedział po meczu, że następnego odda Kessiemu, jest dobrze
9
filipacm
filipacm
9 listopada 2020, 00:39
@filipacm - jednego odda? To dobre i to. Gorzej, że pewnie potem znowu zabierze bo "Zlatan to Zlatan".
2
DarthImpaler
DarthImpaler
9 listopada 2020, 00:47
Ja już widziałem wynik 3-2. A po tym pokazali że Zlatan go wykonuje i już wiedziałem, że 2-2 to max co możemy wyciągnąć.
1
Aniaa
Aniaa
8 listopada 2020, 23:21
Cóż, chłopcy pokazali charakter, a ja straciłam głos. Moim zdaniem mieliśmy po prostu ogromnego pecha i nie ma sensu bić na alarm. Byle bez kontuzji podczas przerwy i jestem dziwnie spokojna o następne spotkania.
16
dziadek
dziadek
8 listopada 2020, 23:20
Pierwsza bramka dla Verony: Theo odpuszcza piłkę przy rzucie rożnym; druga bramka dla Verony: Kessie bez sensu wycina zawodnika gości, w sytuacji gdzie mógłby spokojnie nawet go nie dotykać. Pomijając to zagraliśmy nieźle.

Szkoda tylko, że przestaliśmy myśleć ostatnio, bo i te 2 karne Romka w ostatnich meczach, i dziś bramka na 0-2 to wynik decyzji w konkretnych sytuacjach (może doświadczenie, może zmęczenie...)

Forza Milan!
Edytowano dnia: 8 listopada 2020, 23:22
0
zbylon
zbylon
8 listopada 2020, 23:20
Wszyscy wieszali dzisiaj psy na Hakanie a on wcale nie grał źle. Może ma lekki spadek formy, ale bez przesady. Mecz po prostu bardzo pechowy, bo zespół moim zdaniem prezentował się naprawdę fajnie a świadczyć o tym może 27 strzałów na bramkę. W poprzednich sezonach potrafiliśmy zagrać całą połowę beż strzału.
4
Demick
Demick
8 listopada 2020, 23:21
Hakan dzisiaj beznadziejny, na sam koniec coś się ruszyło jedynie.
1
pawel1989
pawel1989
8 listopada 2020, 23:38
uważam, że hakan zagrał dziś słabe zawody..
1
szfarceneger
szfarceneger
8 listopada 2020, 23:19
Wszyscy wiedzą o tym, że Ibra powinien oddać jedenastki Kessiemu, ale nikt nie będzie miał jaj, żeby mu to powiedzieć.
Ogólnie to sporo pecha mieliśmy i tyle. Niestety jesteśmy już w zasięgu kilku innych drużyn. Po przerwie reprezentacyjnej mega ciężki mecz z Napoli, po którym teoretycznie możemy nawet spaść z podium.
0
Demick
Demick
8 listopada 2020, 23:22
Właśnie w tym tkwi szkopuł. To mnie martwi, bo skoro jest liderem i inteligentnym piłkarzem, powinien w takim momencie SAM oddać karnego komuś innemu. To byłoby czymś wielkim.
1
filipacm
filipacm
8 listopada 2020, 23:27
Coś wielkiego się wydarzyło, właśnie oddał.
0
FanACM
FanACM
8 listopada 2020, 23:37
Ibra już o tym sam powiedział :)
0
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
8 listopada 2020, 23:18
Chłopaki wygrają z Napoli i się przestaniemy gniewać :D
7
Zimer9009
Zimer9009
8 listopada 2020, 23:18
Idę wejść na stronę Realu i Arsenalu przed snem żeby poprawić sobie nastrój przed poniedziałkiem.

Trzymajcie się i do następnego.
0
goat333
goat333
8 listopada 2020, 23:16
Ja tam pomimo złego wyniku jestem dumny z nich. Widać że im się chce zapierdzielac, drużyna ma duszę co jest bardzo ważne.
4
Zako
Zako
8 listopada 2020, 23:13
I tak na koniec, spokojnie Panowie, tez jestem wkurzony po dzisiejszym meczu, bo był po prostu mega niefortunny, i na dłuższą metę trzeba popracować nad defensywą, ale.....


Chłopaki pokazali mega jaja, nie mamy składu na mistrza, zeby wygrywać wszystko chociazby Inter z Juventusem maściły na potęgę, przede wszystkim to oni grają ponizej potencjału, a my na razie wyciągamy maxa.
Popatrzcie na reakcje chłopaków, pomimo takiego przebiegu meczu i nieuznanym golu w 91min dali RADĘ zdążyć wbić jeszcze jednego, to pokazuje rozwój tej drużyny, w zeszłym roku dostalibyśmy drugiego gonga i byłoby po herbacie. Taki mecz latem trafił się tez ze SPAL, a ze przedtem była LE, która w fazie grupowej ma emocje podobne do letnich sparingów, przynajmniej dla mnie, to trochę moze zakrzywiać obraz.
12
raffel10
raffel10
8 listopada 2020, 23:18
Co racja to racja, dawny Milan w tych ostatnich 6 minutach to by się kopał po czole wycofując piłkę do bramkarza, a tutaj walka pomimo nieuznanej bramki :)
2
Zimer9009
Zimer9009
8 listopada 2020, 23:13
Ibra niech zacznie trenować karne pod okiem Kessiego i wszyscy będą zadowoleni.

Szwed nie odpuści 11-ek, trener się nie odważy go odsunąć wiec to jedyne wyjęcie z tej sytuacji.
1
pawel1989
pawel1989
8 listopada 2020, 23:41
aha bo ty wiesz czy trener sie odwazy :/ typowy komentarz kibica wszechwiedzacego..ibra w wywiadzie pomeczowym zadeklarowal, ze nastepny karny oddaje prezesowi.
0
vorti
vorti
8 listopada 2020, 23:11
Rozumiem zmarnować jednego karnego, ale kilka to już jest jakiś sygnał... W dodatku ten karny w powietrze mógł być warty 2 pkt... Ogólnie bardzo dobry mecz. Pełna kontrola, a Hellas miał nieźle szczęście przy 2 bramkach. Ważny punkt i ważny pokaz charakteru. Mecz bardzo podobny do meczu ze SPAL, gdzie wynik goniliśmy do końca.
Edytowano dnia: 8 listopada 2020, 23:13
9
Andre
Andre
8 listopada 2020, 23:10
Ibra nawet jak gra słaby mecz to i tak potrafi zrobić różnicę w decydującym momencie. Szkoda tych straconych punktów, tym bardziej, że w drugiej połowie mieliśmy miażdżącą przewagę i mnóstwo okazji do wygrania tego meczu. Ciekawe, czy ktoś odważy się powiedzieć Zlatanowi, żeby odpuścił sobie przez jakiś czas wykonywanie karnych ;)
Najważniejsze jest jednak to, że po siedmiu kolejkach Milan wciąż pozostaje liderem Serie A. Teraz czeka nas prawdziwy test z Napoli, który pokaże czy to już początek kryzysu, czy mieliśmy jedynie chwile słabości.
3
Max82
Max82
8 listopada 2020, 23:09
Być może gdyby Kessie wykonywał dzisiaj karnego to były by 3pkt. i była by większą przewaga w tabeli
1
DarthImpaler
DarthImpaler
8 listopada 2020, 23:12
Gdyby Kessie wykonywał karnego to na bank byśmy to wygrali a tak Ibramakabra i kolejny karny w dupę gołębiom na San Siro.
3
goat333
goat333
8 listopada 2020, 23:12
Być może gdyby Hellas miał innego bramkarza to byśmy wygrali.
0
raffel10
raffel10
8 listopada 2020, 23:15
Abstrahując od być może to gdybyśmy strzelili jedną więcej to byśmy wygrali :P:P:P

PS: Byś może Kessie zmarnowałby swojego pierwszego karnego ??
0
Zako
Zako
8 listopada 2020, 23:07
Oczyma wyobraźni widzę tego karnego wykonywanego przez Francka i spokojne zmylenie balansem i po ziemi w prawy :D.
12
Enter10
Enter10
8 listopada 2020, 23:06
Moim zdaniem, to nie czas zeby po tych dwoch spotkaniach bic na alarm. Nie bylo dzis problemow z generowaniem okazji. Slabszy dzien Zlatana, duzo szczescia Hellasu, genialna dyspozycja dnia Silvestriego i Zaccagniego. Duzo elementow zlozylo sie na to, ze dzis nie udalo sie wygrac. Chociaz w ostatecznym rozrachunku ten wyszarpany punkt moze okazac sie kluczowym, tym bardziej, ze wielcy ligi tez potracili punkty.
Forza Milan!
4
raffel10
raffel10
8 listopada 2020, 23:13
Jaki "słabszy dzień Zlatana"? Nikt by nawet nie mrugnął na jego snucie się po boisku, ale ta pycha w podchodzeniu do karnego i zmarnowanie już 3 z 5 podejść jest czymś, co będzie (i słusznie) szeroko komentowane.

Jak Zlatan odpuści to pokaże prawdziwy gen lidera. Jak nie, zostanie (może i w oczach kolegów) nadętym bucem, który nie potrafi dostrzec własnych ograniczeń dla dobra kolektywu.
7
pwr1985
pwr1985
8 listopada 2020, 23:33
I za tę wypowiedź kolego WinstonSmith wypiję dzisiaj za twoje zdrowie kielicha. I to nie jednego... Pozdrawiam.
1
dysha1992
dysha1992
8 listopada 2020, 23:34
A później kto bramkę strzelil? Zlatan! Wiec dopóki strzela to cichutko mi tu... ;D
0
dysha1992
dysha1992
9 listopada 2020, 00:38
@dysha1992 - sam siedź cichutko, bo gdyby Zlatan miał trochę rozumu przebijającego się przez ego, to nie podszedłby do tego karnego i Kessie albo np. Hakan zrobiliby 2-2 ze sporym zapasem czasu na wyrwanie 3 punktów.

Zlatan niczego tym golem w końcówce nie naprawił. Zatuszował tylko odrobinę smród, który wywołał wcześniej, ale jak to mówią na Wyspach "too little, too late".
0
GeorgeACM
GeorgeACM
8 listopada 2020, 23:06
Moim zdaniem, Calabria za wszelka cenę chciał odpokutować samobója, zagrał bardzo dobrze, Kessie i Bennacer super. Ibra wiadomo, szkoda setek Theo. Mielismy niesamowitego pecha, szkoda.
5
DarthImpaler
DarthImpaler
8 listopada 2020, 23:06
Sędzia to porażka za taką rękę to by karnego nie podyktował bo jest "zakaz" dyktowania karnych za takie odbicia ale bramkę anulować może. Sędziowanie w europie sięga powoli dna. Nie tylko we Włoszech ale w całej europie.
4
kamilus
kamilus
8 listopada 2020, 23:18
O ile mi wiadomo to każde zagranie ręką nie przy ciele, po którym pada gol, musi zostać uznane za przewinienie, a bramka anulowana.
6
DarthImpaler
DarthImpaler
9 listopada 2020, 00:42
Nie każde zagranie ręką jest przewinieniem. Jestem pewny, że jakby to obrońca tak odbił piłkę to nawet nie było by przerwy na VAR. Bo w poprzednim sezonie było za dużo karnych za zagrania ręką w polu karnym więc teraz jest może nie "zakaz" ale ograniczenie karnych za "siatkówkę" w polu karnym.
0
Demick
Demick
8 listopada 2020, 23:05
Brońcie dalej Zlatana... Przypominam, ten niestrzelony karny zabrał nam 2 pkt. 7 mln € pensji rocznie... Lider drużyny marnuje kolejny raz rzut karny, i to strzelając w niebo. Powinien oddać tego karnego chociażby Kessie'mu, jak nie czuł się wystarczająco pewny. Dużo niecelnych podań, u mnie Zlatan dzisiaj na minus. Wierzyłem do samego końca że strzeli, ale nie będę przeczył faktom. Nawet zaryzykowałbym stwierdzeniem że Pioli powinien go posadzić na ławkę, tak jak Ronaldo w Juve, bo sodówa mu chyba uderzyła dzisiaj. Rozumiem że jest liderem i musi motywować innych, ale sam wyszedł na frustrata. Za mało pozytywnego flow, które daje fajną chemię w grze, a za dużo upustu frustracji i negatywnych emocji, co udzieliło się u innych.
Edytowano dnia: 8 listopada 2020, 23:09
4
erce
erce
8 listopada 2020, 23:08
Nikt nie broni Zlatana w kwestii wykonywania jedenastek :) Ale oceniając zawodnika nie można skupić się tylko na tym.. Nawet jakby nie brać pod uwagę bramek, które zdobył i dały nam punkty to jego wkład w grę całej drużyny i przede wszystkim jej podejście do treningu (warto dowiedzieć się czegoś o Zlatanie i jego podejściu do treningu) jest nieprzecenione dla dalszego rozwoju nawet jak już Zlatana nie będzie.
7
Zimer9009
Zimer9009
8 listopada 2020, 23:08
Zabrał dwa punkty (chociaż gdyby go nie było to nawet jakby Kessie strzelił na 2:2 to nie wiadomo czy by wygrali) , ale dał 3 z Udinese wiec w ostatnich dwóch meczach i tak jest +1.

Nie narzekajmy na Ibre bo wiemy jak to wyglada bez niego.
4
DarthImpaler
DarthImpaler
8 listopada 2020, 23:11
Kessie powinien strzelać karne zawsze czy jest Ibra czy go nie ma. On trafiał 99% karnych jeżeli nie 100% ale Ibra ma takie ego że to on wykonuje wszystko co ma szanse skończyć się bramką, Ibra powinien dostać zakaz wykonywania karnych (tak jak Hakan zakaz na rożne powinien dostać) do końca sezonu.


ps. I tak powiedziałbym mu to w twarz. Nawet jakby miałby mi wyje..ć z półobrotu.
2
Demick
Demick
8 listopada 2020, 23:11
Ja Zlatana podziwiam, ale dzisiaj chyba za bardzo chciał wyśrubować wynik strzelecki w Serie A.
0
raffel10
raffel10
8 listopada 2020, 23:13
Jest liderem to fakt, ale ten zespół musi się nauczyć grać i bez niego. Nie zbudujemy zespołu, jak każdy na boisku będzie patrzył jaki humor ma Zlatan, co zrobi Zlatan, czy przypadkiem na mnie nie krzyczy Zlatan. Może faktycznie dobrze dla zespołu byłoby, żeby Pioli dał mu odpocząć w kolejnym meczu i pozwolić uwierzyć pozostałym, że są tak samo dobrzy z jak i bez Zlatana :)
1
goat333
goat333
8 listopada 2020, 23:13
Mam nadzieję że to b8 XDDD A jak nie to chyba żyjesz na innej planecie gdyby nie Zlatan to byśmy nadal pewnie siedzieli w piwnicy.
4
Demick
Demick
8 listopada 2020, 23:43
Jeszcze jedna sprawa xd. Skoro czuje Szwed się przemęczony, to Pioli go powinien wpuścić na ostatnie 30 minut. O to mi chodziło w moim komentarzu, Zlatan to nie cyborg i sam powinien czasami odpuścić dla dobra kolektywu.
0
milan2002
milan2002
8 listopada 2020, 23:05
Ogólnie z wyniku nie jestem zadowolony, ale z gry już tak. Szczególnie w drugiej połowie. To był prawdziwy huragan na bramkę Hellasu. Cudowne interwencje Silvestri-ego, zmarnowane setki, nietrafiony karny, anulowany gol a my mimo wszystko atakowaliśmy i doprowadziliśmy do remisu. Rok temu nie dałoby się tego meczu oglądać, na boisku prezentowali byśmy marazm i podania do tyłu. Także myślę, że będzie dobrze.
2
8 listopada 2020, 23:04
Ja wyjątkowo uprzejmie proszę, by jak najwięcej żenującego hejtu wylało się na Zlatana. Piszcie kochani do woli, jaki to "pajac", jak was wkurza, jaki jest słaby i bezużyteczny(xD poraz pierwszy), żeby s%$#@£ i jak to byście mu nie wygarnęli ostro w szatni*(xD poraz drugi)
Proszę dlatego, bo w przypadku Pana Zlatana im więcej tym lepiej, to go motywuje i popycha do przodu. Także śmiało, nie hamujcie się, bo chłop ma jeszcze do zrobienia Capocannoniere w wieku 40 lat :)

*tego jestem ciekaw, jakby to było możliwe z ogromnym ładunkiem w spodniach xD
1
brzydki
brzydki
8 listopada 2020, 23:07
Dokładnie tak, Zlatan pierwsze co zrobi to wróci do domu, odpali acmilan.com.pl i będzie czytał komentarze licząc na motywację
10
dykt4tor
8 listopada 2020, 23:09
fejk Zlatan nie mówi po polsku
1
dykt4tor
dykt4tor
8 listopada 2020, 23:14
Z dobrego źródła wiem, że ma stronę ustawioną w pierwszych zakładkach Mozilli.

A na poważnie to wiadomo o co chodzi, Ta strona nie różni się niczym od innych w necie, a nawet bym powiedział że hejt jest łagodniejszy. Na takim TT to nie mają dla niego litości nawet jak gra dobrze i jest ciągle poddawany pod wątpliwość. Ogólny wydźwięk do niego trafia i tylko go napędza.

Sprawdźcie sobie słynne starcie Zlatana z Sacchim. Może i nie ogląda/nie czyta, ale dobrze wie co się o nim mówi :)
1
Zako
Zako
8 listopada 2020, 23:04
Ciężko ostudzić emocje po tym meczu. Patrząc na murarkę z Udine byłem pewny, ze tam nie uda nam się dowieźć, a dzisiaj po pierwszej połowie liczyłem, ze mozemy zrobić nawet jakieś 4-2. Niestety to jedno z tych spotkań, w którym po prostu wszystko jest na nie. Na temat Ibry i jego występu dzisiaj chyba kazdy juz zabrał głos i tez czułem niepokój, jak podchodził do jedenastki, ba, nawet liczyłem, ze w tamtej akcji Kjear walnie bombę i nie będzie ona do tego potrzebna :').

Druzyna zareagowała dobrze, robili wszystko co w ich mocy, jesli chodzi o trenera Piolego to wedlug mnie zmiany jednak zbyt późne i czas teraz ewidentnie skupić się na obronie przy SFG, bo z Romą był dokładnie taki sam pożar.



No i ostatnia kwestia, w której zgadzam się w większości z tym co napisał dzisiaj Kolega Van Dort - Hakan znowu jest chimeryczny, miał dobre mecze z Interem czy wejście ze Spezią w lidze, z kolei ostatnie 3 to znowu kopanie się po czole i wydaje mi się, ze to głównie za sprawą jego formy i bycia "spoiwem" w tym ataku na razie nie byliśmy tak przebojowi w ataku (no oprócz dzisiejszego meczu) jak latem. Piję do tego, ze znowu pojawia się temat jego kontraktu i płacy - gość jak na razie 3x jak łapał formę u nas to było po ptakach, graliśmy głównie o zachowanie twarzy, podczas gdy pensja o jakiej się mówi jest raczej zarezerwowana dla graczy, którzy popchnęli ten Milan w przód, podczas gdy "gaz" Turek odpala zazwyczaj przysłania jego fatalną jesień, po której nie mamy juz czego szukać.

No ale cięzko mi być obiektywnym, bo raz, ze mam słabośc do Węgra z Salzburga, a dwa , ze wypowiedzi nt transferu do Bayernu, czy zyczenia agenta w korelacji z wahaniami formy naszego nr 10 mocno obrzydziły mi sytuację.

Czas na bardzo trudny wyjazd do Neapolu.
4
misiek007e
misiek007e
8 listopada 2020, 23:04
Teraz trzeba skupić się na Napoli, 3 punktów potrzebujemy jak tlenu zwłaszcza z takim przeciwnikiem. Oby z kadry wszyscy wrócili zdrowi
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 listopada 2020, 23:03
Każdy piłkarz musi się liczyć z tym że kibice będą go oceniać to normalne i uczciwe, tak samo jak otrzymują wiwaty i oklaski tak samo spada na nich krytyka, byle by była merytoryczna a nie personalną wycieczką, "fajnie" że Zlatan postanowił pokazać młodszym kolegom jak sobie radzić ze słabszym dniem na boisku a najfajniej że teraz odpocznie;)
2
rossocarlonero
rossocarlonero
8 listopada 2020, 23:02
Ja pierniczę, piękny mecz. Już abstrahując od wyniku, tempo było na prawdę przednie. Cisnęliśmy ich niemiłosiernie, zabrakło tylko skuteczności pod bramką, no i szczęścia także. Hellas strzelił dwie fartowne bramki i jakoś udało im się wyrwać punkcik. Ibra definitywnie powinien zrezygnować z jedenastek na rzecz Kessiego; zdecydowanie na tyle pomyłek nie ma miejsca. Jeśli utrzymamy takie tempo gry, to można być spokojnym o końcowe wyniki, oczywiście wyjątki od reguły są nieuchronne.

Forza Rossoneri!
4
moks93
moks93
8 listopada 2020, 23:02
Lepsze wygrana i porażka niż dwa remisy.Roma, a teraz Hellas to głupio stracone punkty. Takich punktów brakuje na koniec sezonu.
Zatrudniając Ibrahimovicia trzeba się liczyć z tym, że w większości przypadķów jego ego daje korzyści,ale czasami może irytować to co robi.

Cieszy że stworzyli tyle okazji, brakowało kropki na i. Po przerwie reprezentacyjnej Napoli pokaże czy z tej mąki będzie chleb.
3
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się