SCUDETTO


LGdS: Milan może mieć 100 milionów euro do wydania latem. Nowa umowa dla Ibry priorytetem

28 marca 2021, 09:51, Adam6 Aktualności
LGdS: Milan może mieć 100 milionów euro do wydania latem. Nowa umowa dla Ibry priorytetem

Jak donosi La Gazetta dello Sport, z budżetem zaoszczędzonym w styczniu, pieniędzmi, które mogłyby pochodzić z kwalifikacji do następnej Ligi Mistrzów, prawdopodobnym dochodem ze sprzedaży lub oszczędnościami na pensjach oraz funduszem udostępnionym przez Elliott, Milan mógłby mieć do dyspozycji około 100 milionów euro na letnie ruchy transferowe. Jednym z pierwszych ruchów Rossoneri ma być odnowienie umowy Zlatana Ibrahimovicia. Wraz z awansem do Ligi Mistrzów, kontrakt Mario Mandzukicia  zostanie automatycznie przedłużony, ale nie oznacza to, że inny środkowy napastnik nie będzie mógł latem trafić na San Siro. Milan miałby na uwadze zwłaszcza młodego atakującego, np. Dusana Vlahovicia. Ponadto wykupienie Fikayo Tomoriego z Chelsea wydaje się przesądzone. Postawa młodego środkowego obrońcy była do tej pory imponująca i z tego powodu szefowie Rossonerich są gotowi zapłacić 28 milionów euro za usługi Anglika. 



81 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
krasy
krasy
29 marca 2021, 13:39
100 baniek w obecnych czasach to niewiele jak się chce na stałe wrócić do europejskiej czołówki . Choć pewnie na koniec okaże się że na wzmocnienia zostanie 25 mln. I stały tekst jeżeli nikt nie odejdzie to nikt nie przyjdzie.
0
tysiok
tysiok
28 marca 2021, 20:57
Oddanie Rebić'a np. do Bundesligi za 10 mln euro to będzie jeden z lepszych ruchów w najbliższym okienku transferowym.
1
paweł_piotr
paweł_piotr
28 marca 2021, 22:31
Zapomniałeś ma końcu dopisać xd żeby nie brać na poważnie ;)
6
Jaca23
Jaca23
29 marca 2021, 00:12
Taaa i wtedy Samu na lewą i jedziemy po puchar LM.
2
GiveMeReason
GiveMeReason
29 marca 2021, 10:12
Rebić jeszcze nam wygra sporo meczy
0
brzydki
brzydki
29 marca 2021, 13:11
Rebić to dzban i wcale jakiś wybitny nie jest, tu się trzeba zgodzić

Problem w tym że póki co alternatyw brak dla niego
2
wielki prostownik
wielki prostownik
28 marca 2021, 20:35
Potrzebujemy porządnego napastnika oraz prawoskrzydłowego. Plus zachowanie tego co jest i byłaby już naprawdę mocna kadra.
0
28 marca 2021, 19:14
Tylko nie ta drewniana, garbata parowa Belotti
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 marca 2021, 11:11
Ta drewniana garbata parówa gdyby grał u nas to by walczył o capo cannoniere.
4
brzydki
brzydki
29 marca 2021, 13:18
^ a gdyby babka miała wąsy, to by była dziadkiem
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 marca 2021, 13:34
O wow, dobre, nie znałem tego. Szacun
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 marca 2021, 15:09
Yhy tak samo jak Boriello haha
1
Abece
Abece
28 marca 2021, 15:39
A wiadomo coś jak wygląda sytuacja z Thauvinem? Myślę, że gdyby udało się go ściągnąć, wykupić Tomoriego, Tonaliego, Hysaja i zmiennika dla Zlatana byłoby świetnie.
Edytowano dnia: 28 marca 2021, 15:41
0
kamilus
kamilus
28 marca 2021, 15:48
https://sempremilan.com/french-agent-explains-why-thauvin-could-remain-at-marseille-despite-milan-interest

Ma takie żądania, że może skończyć z nową umową z Marsylią. :P
2
lopezito84
lopezito84
28 marca 2021, 15:49
W styczniu podobno był dogadany z Milanem więc raczej przyjdzie za darmo.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
28 marca 2021, 17:03
lopezito84

Ilu to już nie było dogadanych ;)
1
paweł_piotr
paweł_piotr
28 marca 2021, 15:19
Ta stówa to będzie ale chyba jak sprzedadzą Benka albo Kessiego (odpukać xd) .
0
nokoments
nokoments
28 marca 2021, 14:31
Z Bakayoko też gadali, że przesądzony, potem nagle zrobił się kwas z niczego i Bakayoko znikł. xD
Milan już kilka razy zapomniał wykupić zawodników po dobrych wypożyczeniach, także poczekam na oficjalkę. xD
0
hyrus13
hyrus13
28 marca 2021, 17:38
I całe szczęście. Poza tym nie porównuj przypadku Bakayoko i Tomoriego. Tamtego pana zdyskwalifikowało zachowanie poza boiskiem i wysoki kontrakt zdaje się 8 mln euro. Dla porównania Tomori zarabia 600 tys. Oczywiście jest ryzyko, że Chelsea zaproponuje mu wysoki kontrakt.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
28 marca 2021, 18:44
A Tomori nie ma kontraktu z Chelsea na 3,7mln funtów za rok?
2
hyrus13
hyrus13
28 marca 2021, 18:47
W dwóch miejscach natknąłem się na 600k. Pogrzebałem i faktycznie jest też info o 3,7, ale w innym miejscu jest jeszcze 750k i bądź tu mądry...
Edytowano dnia: 28 marca 2021, 18:50
1
Jaca23
Jaca23
29 marca 2021, 00:31
Powoli. Bakayoko nie miał 8 tylko 6,5. Jego podobno złe zachowanie poza boiskiem było już wiele razy omawiane i nic konkretnego nie można na ten temat powiedzieć. Raz spóźnił się na trening, podobno przez korek. Pokłocił się z Rino podczas meczu to wiadomo. Nie został wykupiony, bo było nas stać, a Chelsea nie chciała zejść z ceny. Gadka, że były z nim problemy, to mydlenie oczu przez zarząd.

Nie ma szans, że Tomori ma tylko 600 tys. Ktoś wrzucał info, że ma koło 4-4,5 mln euro.
2
goat333
goat333
28 marca 2021, 14:13
Trzeba zostawić co jest kupić Belottiego i skrzydłowego jakiegoś. I kadra taka nawet konkret by była. No Mandziukica raczej trzeba pożegnać i trzymać kciuki za spadek torino
1
Jaca23
Jaca23
28 marca 2021, 13:21
Wydaję się sporo, ale jak wliczymy 28 na Tomoriego i 20-25 na Tonaliego to już nie ma około połowy budżetu. Dodatkowo niepewna sytuacja Gigio i Hakana, których pozycję też być może będzie trzeba łatać. Kolejna sprawa to już widoczne nasze braki czyli klasowy prawoskrzydłowy i napastnik. Dalej w kolejce pewnie następca Dalota i nie wiadomo czy też nie Diaza. Jak już pisałem wcześniej bardzo ciężkie zadanie przed Maldinim i Massarą.

Do tego dochodzą jeszcze kwestię sprzedaży zawodników, którzy powrócą z wypożyczeń i takich, którzy odstają poziomem. Zapowiada się niezwykle ciekawe letnie mercato.
1
28 marca 2021, 13:13
O to z Mandzukicem i z takimi "wzmocnieniami" to nawet na LE się nie nadajemy...
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
28 marca 2021, 13:02
"Prawdopodobnym dochodem ze sprzedaży"
Zapewne to zakłada że Celtic Parma i Atalanta wykupią Laxalta Contiego i Caldarę, a tak się raczej nie stanie i trzeba będzie szukać nowych kupców którzy dadzą za nich zapewne dużo mniej
0
kamilus
kamilus
28 marca 2021, 12:58
A propos podanej w newsie informacji o automatycznym przedłużeniu umowy Mandzukica - dziś Vitiello podał, że nie ma takiego zapisu: https://twitter.com/AntoVitiello/status/1376121959461879809
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 marca 2021, 13:01
Dokładnie, Maldini z Massarą kolejny raz pokazali, że się znają na rzeczy.
3
Jaca23
Jaca23
28 marca 2021, 13:30
Oby. Zapewniliśmy Mandzukiciowi darmowe sanatorium i na tym się powinno skończyć.
0
RockStar
RockStar
28 marca 2021, 12:41
100mln na transfery w czasie pandemii ? Wątpliwe.
1
MilanHomer
MilanHomer
28 marca 2021, 13:30
Caldara, Conti, Laxalt, pensja Antka Dollara, pensja Mandżura minimum 30 mln euro w kieszeni. Do tego Samu, Rade, czy kto tam ma odejść pewnie koło 20 mln w zależności, kto odejdzie. Do tego minimum 30 mln euro z lm. Mamy już 80 mln euro. Sypnie trochę elliot i spokojnie te 100 mln będzie.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 marca 2021, 14:12
No a teraz 30 mln za Tomoriego 35 mln Tonali, mówisz pensja Donnarummy czyli nowy bramkarz 20 mln nie licząć opłat za ogórków jak meite itd.. i spłat za Andre Silve co były rozbite na 5 czy 6 lat.. to zostaje jakieś 10 mln XD o ile będzie LM
0
MilanHomer
MilanHomer
28 marca 2021, 14:36
28 mln Tomori i 20 lub 25 Tonal, do tego po co 3 bramkarz za 20 mln??
Nie wiem skąd takie dziwne dane.??
Póki nie ma oficjalnie odejścia Gigi i Hakana ja jako kibic nie planuję kto ma przyjść za nich.
Tak wiem, że 2 zawodników zabiera połowę budżetu, ale potrzebnych będzie jeszcze 2 (Belotti i prawo skrzydłowy) i kadra będzie dużo silniejsza niż obecnie. Resztę można wypożyczyć lub sprawoadzic za darmo.
0
Klimczer
Klimczer
28 marca 2021, 12:31
Wydaje mi sie ze te 100 milionów moze byc to naprawde stosunkowo dużo nawet odliczając od tego kupno dwójki Tomori-Tonali bo nie zapominajmy, że najprawdopodobniej większość naszych transferów to nie będą czyste zakupy a beda to wypożyczenia z opcjami wykupu rozłożone na kilka lat. Ktore nie beda obciążały tego budżetu od razu do tego na niektore pozycje będziemy ratowac się suchymi wypozyczeniami tak jak to ma miejsce w tym sezonie do tego myślę ze Maldini-Massara wyczarują jakiś wolny transfer bo zbyt dużo sie mówi o tych wolnych transferach wiec na pewno jakies ziarnko prawdy w tym musi być. Do tego dojdzie pewnie sprzedaz zawodników takich jak Conti czy Caldara nawet jeśli nie zostaną wykupieni przez obecne kluby to i tak bedzie mozna ich sprzedać.

Oczywiście nie zwracajac uwagi na wszystkie amortyzacje transferow bo na dobrą sprawę to wszystko moze wyglądać troszkę inaczej niz te 100 mln w newsie
0
cbvirus
cbvirus
28 marca 2021, 12:27
Jezu, proszę tylko nie Vlahovic. Jak już msmy tyle kapuchy to kupmy tego Belottiego, bo Serba to on na śniadanie zjada
8
brzydki
brzydki
28 marca 2021, 12:47
zjadał to może 5 lat temu, teraz Belotti to średniak z drużyny znad strefy spadkowej, któremu pod koniec roku stuknie 28 lat
2
Rinder
Rinder
28 marca 2021, 12:54
Zgodzę się, Belotti jest w tym momencie dużo lepszy i być może zjada Vlahovicia na śniadanie. Warto jednak przy tym wszystkim pamiętać, że porównujemy piłkarza już rozwiniętego w najlepszym dla niego czasie z młodym talentem. Belotti z wieku Vlahovicia strzelał w Serie B i to mniej niż Dusan w Serie A.
Pozycja ta sama, Belotti na ten moment na pewno lepszy, ale według mnie za 2-3 lata to Dusan będzie zjadał Andreę na śniadanie. Pytanie czy Maldini z Piolim wola kogoś na teraz, czy dają mu czas na rozwój.
Edytowano dnia: 28 marca 2021, 12:55
1
Jaca23
Jaca23
28 marca 2021, 13:28
brzydki
Belotti średniak? Bądźmy poważni. Przecież on to Torino praktycznie sam ciągnie, gdyby odszedł w lato to obecnie walczyliby z Crotone o dno tabeli. To, że zawodnik gra w słabym klubie nie oznacza, że sam jest przeciętny #Bennacer.
6
hyrus13
hyrus13
28 marca 2021, 13:33
@brzydki trafił w sedno. Belotti staje się takim włoskim Brożkiem, wciąż młody talent. Niestety Belotti przespał okres na transfer i mówcie co chcecie, ale gdyby jego menadżerem był Raiola to dziś Włoch byłby w zupełnie innym miejscu. A tak może na zawsze zostać średniakiem, chyba że będzie jak Toni, czego mu osobiście życzę.
2
biedrus
biedrus
28 marca 2021, 13:46
Pytanie na kogo lepiej wpłynie rok na ławce jako zmiennik Ibry. Na Belottiego czy na Vlahovica? Odpowiedź jest chyba jasna.
0
brzydki
brzydki
28 marca 2021, 13:48
No właśnie nie ciągnie - to jest zwykły napastnik, wykańcza akcje. Strzeli trochę bramek w każdym sezonie - fajnie, ale nic poza tym.

Ciągnie drużynę to Ibrahimović w Milanie - nie tylko strzela, ale rozgrywa, podaje, podnosi mental innych, a jak trzeba to pięknie się zastawi i uderzy. Belotti wykańcza akcje i nic poza tym - to jest ogromna różnica. Ja nie wiem skąd tu tyle fanów gościa, który gra od kilku lat w słabej drużynie i nosa poza nią nie wychylił - miał taki 1-2 sezony kiedy było o nim głośno, grał na wyższym poziomie i mógł odejść (jak słusznie kolega wyżej zauważył) ale ten moment przespał i teraz po latach nie wyróżnia się niczym. Nie mówię że jest słaby - ot solidny, przeciętny grajek, jakich wielu, ale żadne to wzmocnienie dla Milanu chcącego walczyć w LM.
Edytowano dnia: 28 marca 2021, 13:53
1
Jaca23
Jaca23
28 marca 2021, 15:49
brzydki, hyrus13
Kompletnie się tutaj z wami nie zgadzam. Belotti nie gra w innym klubie miedzy innymi dlatego, że Cairo ma chore oczekiwania finansowe wobec niego.

Oczywiście nie uważam, że będzie miał podobny wpływ na dryżyne jak Ibra, no ale znajdzcie takiego drugiego zawodnika który do nas przyjdzie. Przypomnę tylko, że Ibra fakt u nas dużo strzela, ale też mnóstwo akcji psuje, traci piłki, na dodatek niewiele biega, sam mówi o tym, że reszta musi nadrabiać za niego. Zlatan jest świetny, ale nie idealny.

Wracając do Il Gallo, w tym sezonie ma już 6 asysty, więc nie jest prawdą, że tylko strzela. To typ napastnika, który bardzo dużo pracuje dla drużyny. Walczak, który dużo biega i pressuje, podejmuje fizyczną walkę ze stoperami i wychodzi mu to dobrze. Regularnie gra w reprezentacji.

Dla mnie absolutnie nie jest dla niego za późno, bo dopiero wchodzi w wiek najlepszy dla napastnika. Poza tym Seria A pokazuję, że świetnię się tu czują wiekowi snajperzy.

Polecę jeszcze artykuł, który pokazuję, że nie macie racji mówiąc o Belottim jako typowym egzekutorze.

https://newonce.sport/artykul/najbardziej-angielski-wloski-napastnik-kogut-w-drodze-na-wielkie-sceny?fbclid=IwAR2Pv_huDhBDzhLyommu8_ydG9lEVz_nUrP_VvbrTAaYaXAKanlXHu8CxuE
Edytowano dnia: 28 marca 2021, 15:50
2
brzydki
brzydki
28 marca 2021, 17:26
Artykuł napisany przez jakiegoś łebka na no-name'owej stronce na podstawie jego widzimisię to nie jest żaden argument.

Obejrzyj sobie kolego najpierw kilka meczów Torino to zobaczysz jak on "ciągnie" tą drużynę. Nic do niego nie mam, tak jak już pisałem jest to solidny wyrobnik, ale zabawne jaki tutaj powstał kult Belottiego zapewne tylko dlatego, że kiedyś powiedział że kibicował Milanowi za dzieciaka. A z tą reprezentacją Włoch to już w ogóle nie żartujmy, on tam co najwyżej jest zmiennikiem Immobile, któremu może paznokcie u stóp poobgryzać w najlepszym wypadku...
Edytowano dnia: 28 marca 2021, 17:28
2
Jaca23
Jaca23
29 marca 2021, 00:11
Uwierz "kolego", że nie tylko ty oglądasz inne spotkania Seria A :)

Napisałem, że regularnie gra w reprezentacji, a nie, że jest liderem ich ofensywy. Jest drugą 9tka w hierarchii. Gra regularnie wystarczy sprawdzić, a z faktami się nie dyskutuje.

Może inaczej, kogo ty byś zaproponował z realnego wzmocnienia ataku? Kogoś kto, będzie chciał do nas przyjść, do 30-40 mln i strzeli około 15 bramek w lidze? Ja z Belottiego nie robię Lewandowskiego, ale jeśli mam wybrać napastnika, który będzie największą gwarancją bramek to wybieram Belottiego. Takich Vlahoviciów przerabialiśmy już kilku i nie tędy droga.
2
cbvirus
cbvirus
29 marca 2021, 10:43
Zresztą dajcie spokój. Vlahović tam strzela z braku laku a nie dlatego, że to jest jakiś wybitny grajek. Mnóstwo w tym sezonie setek już zmarnował i nie uważam, żeby to był jakiś wybitny talent. Ani to szybkości nie ma ani techniki super, ani dryblingu. Taki napastnik w starym stylu, który do niczego jest nam potrzebny. A o tej cenie około 30 mln to już nawet nie wspominam, jak porównamy go do Haalanda, który kosztował 20 mln, to to jest obraz nędzy i rozpaczy.
0
brzydki
brzydki
29 marca 2021, 13:10
Żaden ze mnie fan Vlahovicia, ale dajcie spokój, łebek skończył miesiąc temu dopiero 21 lat - to przecież jest jeszcze junior, a już ma dobre liczby w trudnej Serie A - a Wy go negatywnie oceniacie.

Jaca23 - dobrze masz rację, Belotti to tak naprawdę topowy napastnik, ale wszyscy wokół poza Tobą są ślepi i dlatego nikt go nie kupił do żadnego topowego klubu tylko dalej gra w Torino. W ogóle to światem rządzą repitlianie i oni blokują możliwości Belottiego, a koronawirusa nie ma OTWÓRZ OCZY!!!!!!!1111
0
Arlen
Arlen
28 marca 2021, 11:55
Tomori 28 mln + wykup Tonaliego 15 mln (+10 mln w bonusach ale można pewnie opłacić je później) = 43 mln do wydania na już. Zostaje 57 mln, za to trzeba kupić prawoskrzydłowego, zmiennika dla Theo oraz napastnika typu Bellotti żeby odciążyć Zlatana. Możliwe, że będzie trzeba kupić jeszcze bramkarza przez tą szopkę z Gigio. Hakan raczej podpisze nową umowę. Trzeba wierzyć w Massarę i w Maldiniego. Forza Milan!!!
7
Alcatraz77
Alcatraz77
28 marca 2021, 12:25
Napastnik pewnie będzie priorytetem, a pozostałe pozycje będą wypożyczeniami jak w bieżącym sezonie.
1
matten
matten
28 marca 2021, 11:52
100 melonów to całkiem sporo. Jeśli uda się utrzymać miejsce w top 4 to gra w Lidze Mistrzów, będzie dobrym wabikiem na piłkarzy. Jak dla mnie priorytetem powinno być zatrzymanie w zespole Ibrahimowicza, Calhanoglu i Donnarummy oraz wykup Tomoriego i Tonalego. Wyciągnąć za darmochę Thauvina, bo to dobra okazja, nawet jeśli trzeba będzie zaoferować wysoką pensję. Za resztę pieniędzy kupić sensownego napastnika, który za dwa lata zastąpi Szweda, no chyba że Mandżu się do tego czasu ogarnie, wtedy można zaczekać z zakupem aż Belottiemu skończy się kontrakt z Torino :)
2
Rinder
Rinder
28 marca 2021, 11:45
Podobno mają zmienić się zasady FFP, dzięki czemu strata Milanu w bilansie FFP zmniejszyła by się o około 30mln.
2
kamilus
kamilus
28 marca 2021, 12:00
Masz jakieś źródło na temat proponowanych zmian? Chętnie bym poczytał, bo jedynie parę tygodni temu widziałem wzmiankę o tym, że będą chcieli pracować nad zmianą formuły.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
28 marca 2021, 12:26
Europejska organizacja piłkarska już niedługo ogłosi zaprzestania przestrzegania finansowych zasad fair play wśród europejskich klubów. Kodeks finansowy został wdrożony na początku sezonu 2011/2012, jego głównym celem było zapobieganie nadmiernym wydatkom i kontroli, aby kluby piłkarskie nie wydały więcej niż zarobiły w danym okresie finansowym.

Kilka klubów na własnej skórze odczuły skutki braku przestrzegania zasad, między innymi FC Barcelona oraz Chelsea, które nie mogły przeprowadzać transferów w trakcie letnich i zimowych okienek. Na wiele klubów zostały nałożone kary finansowe, odjęcia punktów w klasyfikacjach, zakaz rejestracji zawodników, dyskwalifikacje czy nawet wyłączenia z udziału z rozgrywek w czasie przyszłym.

Według dziennikarza Tancrediego Palmeriego, UEFA odchodzi od zasad finansowego fair play i daje klubom większe pole manewru w zarządzaniu budżetem. Włoski dziennikarz zaznaczył, że UEFA wprowadzi nowy system kontroli finansowych, jednak kluby będą miały zdecydowanie więcej luzu niż dotychczas, co pozwoli na wprowadzenie nowych strategii ekonomicznych.

To niewątpliwie jeden z efektów kryzysu spowodowanego pandemią koronawirusa. Wiele klubów zmaga się z poważnymi problemami finansowymi i wpływy do budżetów nie są już tak wielkie, jak było to przed rokiem. Mając na uwadze mniejsze zarobki oraz zasady finansowego fair play, kluby nie mogły sobie pozwolić na rozrzutności finansowe i transakcje transferowe musiały zamykać w zdecydowanie niższych niż dotychczas kwotach, co mocno utrudniało wojaże na rynku.

To dobra wiadomość przede wszystkim dla klubów, którymi władają katarskie oraz azjatyckie fundusze. Obecność szejków i ich wielomilionowe transfery były jednym z bodźców, dla których UEFA wprowadziła zasady finansowego fair play.

0
Rafalzki
Rafalzki
28 marca 2021, 11:36
Jeśli do ataku ma przyjść Vlahović to już lepiej żeby nikt nie przychodził...
0
paweł_piotr
paweł_piotr
28 marca 2021, 11:44
Lepszy Błachowicz niż Vlahovic xd
2
Rinder
Rinder
28 marca 2021, 11:53
Vlahović wcale nie jest taki straszny jak go malują.
Od 3 lat we Włoszech, systematycznie się rozwija, gra coraz więcej, a ma dopiero 21 lat. Jak się nie mylę to z piłkarzy rocznika 2000+ w top5 lig Europy tylko Haaland strzelił więcej goli. Jeśli szukają młodego, który ma być spadkobiercą po Zlatanie, to wolę Vlahovicia niż jakieś wynalazki z ligi portugalskiej itp.
5
Cuchillo
Cuchillo
28 marca 2021, 14:24
Scamacca, którym się tu wielu podnieca, strzela dużo mniej niż Vlahović. Serb nawet walnął ostatnio hattricka i na kadrze z Irlandią też trafił. Ja bym się nad nim zastanowił.
0
fryta777
fryta777
28 marca 2021, 10:48
Z Tonalim chyba też przesądzone bo Maldini dał PODOBNO słowo Cellino... a kto jak kto ale w słowo Paolo bym wierzył
0
Corsa
Moderator Corsa
28 marca 2021, 10:58
Słowo było zbędne, tam już poszło zabezpieczenie w postaci 10 milionów za wypożyczenie. Tylko głupiec by go teraz nie wykupił.
13
kamilus
kamilus
28 marca 2021, 11:14
Maldini dał słowo, serio? Widział ktoś gdzieś coś na ten temat? Ja sobie nic takiego nie przypominam, a chętnie bym zobaczył news, gdzie jakiś dziennikarz pisze, że jeden działacz dał drugiemu "słowo". ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
milanista1988
milanista1988
28 marca 2021, 10:44
A to priorytetem nie jest ogarnięcie tematu bramki?
3
Rafał0209
Rafał0209
28 marca 2021, 11:31
A co Donnarumma zły bramkarz? póki co jest jeszcze nasz:) chyba że on sam coś powiedział czy zarząd że odchodzi, ale nie słyszałem.
0
RockStar
RockStar
28 marca 2021, 12:38
W kwestii bramkarza panuje optymizm :)
1
milanista1988
milanista1988
28 marca 2021, 17:44
@Rafał0209 to się zgadza. Ale jednak w końcu by wypadało ten kontrakt podpisać :)
0
Corsa
Moderator Corsa
28 marca 2021, 10:44
Nie no, z tym automatycznym przedłużeniem to Mandżu wychędożył Milan bez wazeliny. Nikt go nie chciał zakontraktować, aż w końcu znalazł się naiwny klub...

Byłem na 100% pewny, że on do nas nie trafi ze względu na wiek, wysoki kontrakt, że zarząd zablokuje ten ruch bez mrugnięcia okiem. To akurat w tym przypadku zrobili psikusa i dali zielone światło..
2
DragonAC
DragonAC
28 marca 2021, 11:44
cos czuje jeszcze sie przyda jak nie w tym sezonie to w nastepnym napewno. ograny w LM musi nasza mlodziesz szkolic w tym aspekcie razem ze Zlatanem
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 marca 2021, 13:03
Vitello podał, że klauzula daje nam opcję przedłużenia przy LM a nie obowiązek ;)
3
kamilus
kamilus
28 marca 2021, 10:41
@Adam6 (do autora newsa)
Masz jakieś źródło mówiące o tym, że Mandzukic zostaje na następny rok tylko po awansie do LM? Bo ja znalazłem jedynie to: https://sempremilan.com/sm-mandzukic-set-to-join-milan-details-of-his-contract-including-clause-for-extension

Tutaj mamy informacje, że automatyczne przedłużenie jest po spełnieniu dwóch warunków:
1. Awans Milanu do LM.
2. Odpowiednia ilość występów Chorwata.

W obecnej sytuacji do przedłużenia by nie doszło, bo nie byłby spełniony ten drugi warunek (wątpię, by ta wartość miała być ustalona na mniej niż 10) - a mimo to wielu kibiców pisze, że i tak MM zostałby z nami na kolejny rok.

Chyba, że warunki są inne, ale wtedy chętnie zobaczę jakieś źródło, bo niczego więcej w tym temacie nie potrafię znaleźć. :(
Edytowano dnia: 28 marca 2021, 10:41
1
Corsa
Moderator Corsa
28 marca 2021, 10:56
Z tym przedłużeniem coś może być na rzeczy, w każdej plocie jest ziarenko prawdy.

Biorąc tak na chłopski rozum - Mario pozostawał bezrobotny od dłuższego czasu, chętni na jego usługi z pewnością byli, ale nikomu nie odpowiadała formuła kontraktu. Razem z agentem chcieli ugrać umowę na dłużej, bo dobrze wiedzieli, że jak Chorwat pójdzie gdzieś tylko na pół roku, to momentalnie wyjdą jego mankamenty i nikt już nie da mu angażu.

Odrzucali wszystkie krótkoterminówki, do czasu aż pojawił się lekko zdesperowany Milan, który na gwałt potrzebował napadziora i był wstanie iść na ustępstwa.

Może i naciągane, ale tak to widzę.
0
kamilus
kamilus
28 marca 2021, 11:11
"Ziarnko prawdy" jest nawet w newsie, który podałem. Ale nic więcej. Moim zdaniem to wygląda tak, że najpierw pojawiły się informacje o umowie z przedłużeniem w przypadku LM i ludzie sobie taką wersję przyswoili, natomiast później, jak już pojawiły się szczegóły, to taki news nie był tak chętnie wrzucany na inne serwisy, przez co ludzie o tym tak często nie czytali i trzymają się "starszej" wersji.

Chyba że jest inaczej i są gdzieś źródła mówiące o wymogu samej LM, ale tutaj czekam na Adama, bo skoro podał taką informację w newsie, to chyba musi mieć na to jakieś źródło, prawda? :)
0
Corsa
Moderator Corsa
28 marca 2021, 11:44
No właśnie na podstawie tego artykułu oparłem swój powyższy post, zakładam, że skoro pojawiło się takie info na serwisie, to już raczej potwierdzone.

Jednak trzeba brać też poprawkę, że nikt nie wie jak to na serio jest, a przecieki dziennikarskie mogą być z czapy. W ostatnim czasie tylko utwierdzamy się w przekonaniu, że pismaki na dobrą sprawę nic nie wiedzą co się u nas dzieje.

Jak to jest z tym kontraktem przekonamy się chyba dopiero po sezonie :)
Edytowano dnia: 28 marca 2021, 11:47
0
28 marca 2021, 10:39
Rzucić hasło 100 milionów i już będą przymierzani do nas ludzie z topu.
3
kamilus
kamilus
28 marca 2021, 14:22
W obecnych czasach piłkarze z samego topu to koszt ponad 100 mln...
0
Rafał0209
Rafał0209
28 marca 2021, 10:36
Wypożyczenia są super w danym sezonie, jeżeli zaś przychodzi do ewentualnego wykupu w następnym to się okazuje że zabierają pół budżetu transferowego:) jakby to człowiek chciał mieć tak za darmo nawet jako kibic dla swojej drużyny, no cóż wykup Tomoriego i Tonaliego to obowiązek, a z tego co zostanie wierzę w Maldiniego że coś wymyśli jakiś transfer prawoskrzydłowego i pewnie kolejne wypożyczenia, i bić się robić podchody na Belottiego tak by przyszedł za rok do nas za darmo.
2
Alcatraz77
Alcatraz77
28 marca 2021, 12:33
Belotti. Może uda się zbić do 40 milionów, potrzebny jest od zaraz.
0
jachud3
jachud3
28 marca 2021, 10:16
Tomori i Tonali to razem ~50, przedłużyć z Hakanem i Ibrą, 20-30 Belotti i reszta na prawoskrzydłowego. Jeśli Donnarumma odejdzie wyciągnąć Musso z Udinese i okienko udane.
4
inzaghi67
inzaghi67
28 marca 2021, 10:08
Wykupienie Tonaliego jeszcze dochodzi, to chyba 25 mln? No to by zostało 47 mln bez transferów odchodzących od Milanu
1
kamilus
kamilus
28 marca 2021, 10:43
Z tego co pamiętam to 25 mln to maksimum, bo to miało zostać rozpisane w postaci 10 + 15 + 5 + 5, czyli 10 mln za wypożyczenie, 15 mln za wykup, 5 mln łatwe bonusy, 5 mln trudne bonusy.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
28 marca 2021, 10:07
Noni Madueke powinien być celem transferowym nr 1.
0
Rafał0209
Rafał0209
28 marca 2021, 10:06
Wykup Tomoriego , Tonaliego odejdzie Dalot może Diaza uda się wypożyczyć jeszcze na rok , a potrzebny prawo skrzydłowy do pierwszego składu od zaraz, napastnika w sumie również potrzebujemy, po odejściu Dalota także zmiennika dla Calabrii i dla Theo, a nie wiadomo co z Hakanem i Donnarumma, niby 100mln do wydania a kadrowo możemy wyjść do nowego sezonu wcale nie mocniejsi niż jesteśmy teraz, zwłaszcza jak się nie uda przedłużyć umów z Gigio i Calhanoglu.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
28 marca 2021, 09:53
Ale to 100 baniek liczymy też jako pensje?
0
inzaghi67
inzaghi67
28 marca 2021, 10:05
My i autor wiemy pewnie tyle co i źródło.
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się