SCUDETTO


Raiola spotkał się z Paraticim w Turynie. Juventus gotowy pozyskać Donnarummę za darmo

15 kwietnia 2021, 10:18, cinassek Aktualności
Raiola spotkał się z Paraticim w Turynie. Juventus gotowy pozyskać Donnarummę za darmo

La Gazzetta dello Sport informuje, że w Turynie doszło do spotkania agenta Gianluigiego Donnarummy, Mino Raioli, z dyrektorem Juventusu - Fabio Paraticim. Wizyta przedstawiciela Gigio w stolicy Piemontu miała pozostać tajemnicą, ale mediom udało się o niej dowiedzieć. Głównym tematem rozmowy był włoski golkiper i jego przyszłość, jako że kontrakt 22-latka wygasa po zakończeniu obecnego sezonu. Jeśli zawodnik nie przedłuży umowy z Milanem i odejdzie na zasadzie wolnego transferu, turyńczycy są gotowi pozyskać go do swojego zespołu.



226 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
FX
FX
16 kwietnia 2021, 13:42
Oby tylko squadrra azzura nie ucierpiała.
0
FX
FX
16 kwietnia 2021, 13:40
Taki wielki kozak? Euro będzie sprawdzianem dla gówniarza.
0
Jachu1899
Jachu1899
16 kwietnia 2021, 10:27
No cóż w takim razie w obecnej sytuacji po sezonie pozostaje życzyć mu żeby wziął Grubasa na przejażdżkę jakąś fajną szybka bryka po krętych górskich drogach ;)
0
olhan
olhan
16 kwietnia 2021, 09:44
trochę szkoda, że największa perełka ze stajni Milanu z ostatnich lat zostanie legendą Juventusu ale nie będę za nim tęsknił.

Z drugiej strony jakby jutro podpisał 5 letni kontrakt to bym się ucieszył :)
1
FX
FX
16 kwietnia 2021, 02:16
Byle dalej od Mediolanu.
0
FX
FX
16 kwietnia 2021, 02:14
Niech mu się wiedzie.
0
FX
FX
16 kwietnia 2021, 02:12
Prosimy. :)
0
FX
FX
16 kwietnia 2021, 02:10
Dajcie jakiegoš do ogrania.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
16 kwietnia 2021, 00:51
Ależ dolar ma szczęście że kibiców na stadionie nie ma. 12 mln to by uzbierał z pieniędzy co by w niego kibice rzucali.

Niech idzie grać nawet na Gibraltar. Już mi wisi co z nim będzie (tak jak zapewne z 60-70% kibiców mam go w du..). Jak odejdzie to bym chciał Drągowskiego zobaczyć w naszej koszulce. Na bank gorzej by nie grał a 70% tańszy w utrzymaniu.
1
FX
FX
16 kwietnia 2021, 13:44
Kogokolwiek na przyzwoitym poziomie. :)
1
mpt1899
mpt1899
15 kwietnia 2021, 23:34
Riola podobno chce 30M prowizji. Za Pogbe ponoc przygarnal 41M funtow!!! Powodzenia. Tak jak wielu mowilo jak to Juve zrobilo wspanialy interes z Ramseyem (21M dla agenta i 400k/tydzien do 2023) albo Rabiot. Zeby to jeszcze pokazali, ze sa tego warci to bym zrozumial.
1
Adamek189
Adamek189
15 kwietnia 2021, 23:03
To za darmo = 20 mln prowizji dla raioli :) ciekawe ile prowizji za Haalanda
2
Jaca23
Jaca23
16 kwietnia 2021, 00:01
Podobno 30 dla Raioli + 30 dla ojca Haalanda. Jakiś kosmos.
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2021, 00:01
1
PaoloACM
PaoloACM
16 kwietnia 2021, 01:42
Riaola w końcu zje swój własny ogon. Mam nadzieje ze już niedługo.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
15 kwietnia 2021, 22:42
Wizyta miała zostać tajemnicą....... Czyli kontrolowany przeciek Raioli mający na celu sprawienie wrażenia że wielcy biją się o Dolara. A widocznie wielu chętnych na bramkarza z pensją 12 baniek to nie ma..... Na miejscu Maldiniego zagrałbym va banque i zaproponował nienegocjowalne 7 baniek i kontrakt na 5 lat. Jak nie to do widzenia.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2021, 22:54
7
Orzelek79
15 kwietnia 2021, 21:38
Wolę żeby odszedł. 8mln to już jest komin płacowy i reszta zawodników będzie chciała podwyżkę nieadekwatną do realiów.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
15 kwietnia 2021, 22:46
8 baniek dla bramkarza to jakieś kuriozum. Taki Drągowski grałby wcale nie gorzej za 2 bańki albo i i mniej. Nawet wykładając trochę milionów za transfer to pewnie w perspektywie 3 —4 sezonów wyszłoby korzystniej niż trzymać Dolca.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2021, 22:47
4
Cisek666
Cisek666
16 kwietnia 2021, 07:51
@ wielki prostownik, zgada się, tylko Drągowski nie gra w reprezentacji kraju i nie gra w zespole który bije się o LM oraz przez chwilę (pół roku) był głównym kandydatem na mistrza.
0
Orzelek79
16 kwietnia 2021, 09:16
Pod kątem sportowym na pewno stracimy po jego odejściu. Mimo to wolę zrównoważone płace.
0
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
16 kwietnia 2021, 10:01
Czy ja wiem czy stracimy? Przy dobrze zorganizowanej i rozumiejącej się w 100% obronie wcale na bramce nie musimy mieć jakiegoś mistrza świata. Wydaje mi się, że dobry bramkarz spokojnie tu wystarczy.
0
Rysiu
Rysiu
15 kwietnia 2021, 20:54
Jeżeli Juve mając Szczęsnego, który zarabia spore pieniądze i Buffona, jako zmiennika weźmie jeszcze Gigio będzie to oznaczać ze ktoś ma tam nie równo pod sufitem. Jaki jest sens płacenia 20 mln pensji 3 bramkarzom? Te rozmowy chyba tylko po to by zasiać niepewność w Milanie i wkurzyć kibiców.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2021, 20:55
4
PaoloACM
PaoloACM
15 kwietnia 2021, 21:55
Podobny manewr do Milanu ściągającego nieplanowanego Bonucciego bo się nadarzyła okazja. Oby z podobnym rezultatem jeśli dojdzie do skutku ;)
2
wielki prostownik
wielki prostownik
15 kwietnia 2021, 22:51
Kto bogatemu zabroni..... Trzymanie 3 bramkarzy za 20 baniek ma mniej więcej taki sam sens jak trzymanie CR7 za 30 baniek. Wpompowali w Krystynę wagon kasy a osiągnięć zero. To co zdobyli wygraliby w cuglach i bez niego.
2
Jaca23
Jaca23
15 kwietnia 2021, 23:59
Może i trofeów nie ma, ale gdyby nie CR7, to by Juve z Pirlo na pokładzie teraz walczyło co najwyżej z Romą i Lazio o LE.
0
LunaS
LunaS
16 kwietnia 2021, 06:53
Może wypchną Wojtusia ... I już mają dwóch tylko.
0
Cisek666
Cisek666
16 kwietnia 2021, 07:50
Jeśli $ przejdzie do juve to z automatu szczęsny trafia na sprzedaż. Tylko kto kupi bramkarza z pensją 6,5 mln? Co do buffona, to juve jeszcze nie podjęło decyzji.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
16 kwietnia 2021, 07:52
@ Jaca23 Pirlo I po raz kolejny. Kto bogatemu zabroni.....Wagon kasy dla Krystyny a na trenera z topu poskąpili. I cała kasa w błoto. Juve z jednej strony zrobiło wiele aby wygrać w końcu LM a z drugiej zrobili wszystko aby sobie to maksymalnie utrudnić.
0
Jago
Jago
15 kwietnia 2021, 20:28
Maldini teraz powinien powiedzieć że zmiana warunki. proponuje 7 mln, umowa na 3 lata, jak nie to wypad. Koniec sentymentów.
8
Jago
Jago
15 kwietnia 2021, 22:31
zmienia*
1
Rafał0209
Rafał0209
15 kwietnia 2021, 20:27
Kamienna gęba Donnarumma powinien raz być facetem i otwarcie powiedzieć o swojej przyszłości, chce odejść bo chce więcej zarabiać, czy potrzebuje nowych wyzwań i już by to inaczej wyglądało, w życiu trzeba mieć jaja a ten ma widocznie wielkości pestek czereśni, sytuacja Donnarummy i Milanu można porównać do historii z filmu Rocky 5, Milan to Rocky Balboa a Donnarumma to oczywiście Tommy Gunn.dawno nie widziałem tak fałszywej i niewdzięcznej osoby w sporcie.
4
curva sud
curva sud
15 kwietnia 2021, 19:48
Pakuj klamoty i won,bo juz za duzo i za dlugo to trwa,na jego szczescie nie ma kibicow na stadionie bo cos mi sie wydaje,ze moglby czyms w leb dostac... Po tej sytuacji to ja osobiscie nie chce go widziec w przyszlym sezonie w Milanie.WON!!
6
uczciwyoszust
uczciwyoszust
15 kwietnia 2021, 20:08
Dokładnie. Nie ma ludzi niezastąpionych.
4
DL7official
DL7official
15 kwietnia 2021, 19:30
Do tej pory, od pierwszego występu Gigio w bramce, cały czas byłem murem za nim i mocno wierzyłem w to, że zostanie kolejną klubową legendą z wyśrubowanym rekordem występów. Jednak takie legendy cechują wartości którymi się kierują. Dopóki nie będę milionerem to nie będę umiał postawić się na miejscu Gigio, ale z pozycji zwykłego piknikowego kibica odnoszę wrażenie, że pieniądze, które oferuje Milan są i tak nad wyraz dobre w obecnej kondycji finansowej klubu. Jeśli dla Gigio to wciąż za mało i chce więcej to znaczy, według mnie, że ważniejsze od Klubu są po prostu banknoty. Mógłby być legendą, ale na pewno nie jest niezastąpiony. Jeśli odejdzie po większą kasę to Milan i tak znajdzie bramkarza, który z czasem stanie się pewnym punktem zespołu.
4
Fushnikov
Fushnikov
15 kwietnia 2021, 19:13
Jeżeli przyszedłby gajowy z brodą to bez żalu adios i niech całuje herb Juve xD
5
sharakmilanista
sharakmilanista
15 kwietnia 2021, 18:31
chciałbym przypomnieć, że agent REPREZENTUJE piłkarza. To piłkarz ma decydujące zdanie ( a przynajmniej mieć powinien). Całe to zachowanie bardzo źle świadczy o naszym bramkarzu
2
filipacm
filipacm
15 kwietnia 2021, 17:37
ciekawe co wtedy ze Szczęsnym, zaakceptuje rezerwowego Gigio czy poszuka nowego klubu, nie wiem czy ktoś pokroju Juve da mu kontrakt
0
Vol'jin
Vol'jin
15 kwietnia 2021, 17:40
ponoć Tottki się zgłaszają, wiec Lloris będzie do wyciagniecia. Jako opcja na 2-3 lata spoko ^
2
Mirek99999999
Mirek99999999
15 kwietnia 2021, 18:18
Lloris zarabia 5,2 miliona więc też nie mało. Gdyby nie covid Raiola miałby większe pole do popisu w szukaniu ewentualnych chętnych na Gigio, tak samo Juve gdyby chciało wypchnąć Szczęsnego by zrobić miejsce Donnarummie. Wydaje mi się, że "przeciek" o tym spotkaniu był ustawiony i to część gierek Raioli, by wywrzeć presje na Milanie i zmusić klub do podpisania krótkiego kontraktu. Za 2 lata będzie więcej chętnych na Gigio, a licytacje to coś co sprawia, że Raiola dostaje erekcji.
0
Wolly
Wolly
15 kwietnia 2021, 18:56
Szczęsny wyceniony na 20mln.
0
Jaca23
Jaca23
15 kwietnia 2021, 23:54
Powtórzę się. Nikt nie weźmie Szczęsnego z kontraktem na 6,5 bańki, do tego trzeba by jeszcze doliczyć kwotę odstępnego, sci-fi.
1
ACMati69
ACMati69
15 kwietnia 2021, 17:11
Jedyne czego będzie mi żal, to to, że Milan nie dostanie za niego ani centa. Teraz już mam go dość w Milanie i może odejść nawet do juve, ale za kasę, przynajmniej za 60 mln.
5
Mil_online
Mil_online
15 kwietnia 2021, 16:47
Tymczasem skoro Haaland rzuca na stół kontakt na poziomie 35 milionów euro za sezon gry, to wobec nas Raiola z Gigio są iście ludzkimi panami.
0
Rafał0209
Rafał0209
15 kwietnia 2021, 16:54
Tylko że Haaland strzela bramki a Donnarumma wpuszcza.
3
nokoments
nokoments
15 kwietnia 2021, 16:55
tak z czystej ciekawości, w jakim dokładnie momencie kariery Haaland związał się z Raiolą? Który to był rok?
0
_GAHU_
_GAHU_
15 kwietnia 2021, 18:18
Ile? Nie neguję talentu Norwega ale jak dla mnie na ten czas nie robi aż tak dobrych liczb żeby od razu żądać takich kwot...
0
MilanHomer
MilanHomer
15 kwietnia 2021, 18:22
Haaland plus Raiola, chyba na krótko po MŚ juniorów gdzie rypnął 9 goli w meczu. Na pewno transfer do BVB już sowita pensja dla grubego
1
umbrella
umbrella
15 kwietnia 2021, 16:39
Trudno.
0
Spori
Spori
15 kwietnia 2021, 16:21
Niech idzie w pizdu
5
daro12555
daro12555
15 kwietnia 2021, 16:12
Juve nie stać za transfer Gigo oprócz wysokiej pensji 12mln to jeszcze 20mln prowizji .Tylko PSG jest stanie mu to wszystko zapewnić .Jak dla mnie tylko to jest straszenie Milanu.Cały czasz niech leży ta oferta Milanu i Gigo zdecyduje przystawiony do muru co woli Milan czy kasę .Ja jestem dobrej myśli .
3
stary_boss
stary_boss
15 kwietnia 2021, 16:02
No to się zaczęło ale jak nie chce grać tylko doić kasę niech idzie do juve i tak ma największy kontrakt w zespole i dalej mało a jeszcze ciągła szopka z odnowieniem kontraktu, dodatkowo działa to destrukcyjne na innych zawodników dotyczących zarobków, dodam jeszcze brakuje mi tylko info odchodzi do juve a tam LM nie będzie
Szkoda tylko ze nie uda nam się wyciągnąć kogoś na miejsce ale liczę na to ze Maldini zakończy i powie żegnamy pazernego na kasę a w jego miejsce równie dobry bramkarz przy zarobkach o 70% mniejszych
0
Zuber
Zuber
15 kwietnia 2021, 15:59
Z 6 na 12, a za dwa lata z 12 na 18. Przedłuży o 2 lata dostanie 12, za rok go nikt nie kupi bo sama pensja jest wielka a za dwa odejdzie i tak za darmo i tak w kółko. Jakby tak kochał klub to kontrakt byłby przedłużony o następne 5 lat a nie 2. ;)
0
MilanHomer
MilanHomer
15 kwietnia 2021, 21:07
Logika mówi, że za 4 lata z 12 a 24 :P

Jaka to niby "przyszła legenda"? Może "żymska", bo legenda o targowaniu się i wyciskaniu ostatniego grosza? :P
0
Rafał0209
Rafał0209
15 kwietnia 2021, 15:45
A co to Raiola jest agentem tylko Donnarummy? że przypisuje się go do transferu do Juve, po co im on ? i jakby się czuł Szczęsny gdyby na ostatniej prostej sezonu dowiedział się że jest wylocie gdzie podobno ma świetne relacje z drużyna, Juve nie jest na tyle głupie by płacić grubasowi prowizje i zamieniać bramkarza o podobnych umiejętnościach na drugiego z prawie dwukrotnie większą pensją, gdzie i tak wiadomym jest że przy tym agencie drugim Buffonem nie zostanie na lata, a jakby nawet to do 30 będzie chciał zarabiać tyle co dziś Ronaldo :) już widzę jak Juve daje młokosowi większą pensje od tej dla Chiesy Dybali czy Chielliniemu:)
1
matten
matten
15 kwietnia 2021, 15:41
Jeśli pójdzie do Juve to będę zawiedziony jego postępowaniem. Mogę zrozumieć, że Donnarumma chce zmienić klub, bo chce co roku występować w Lidze Mistrzów. Nie mogę natomiast pojąć dlaczego nie chce się odwdzięczyć klubowi, który go wypromował, podpisując nowy kontrakt i dając na sobie zarobić. Pójście do odwiecznego rywala odczytywałbym wręcz jako potwarz. Myślę jednak, że do tego nie dojdzie, bo Starej Damie podobno mocno ciąży kontrakt Ronaldo i nie chce mi się wierzyć, że wpakują się w kolejną wysoką pensję, szczególnie jeśli chodzi o pozycję bramkarza.
2
GianpaoloM3
GianpaoloM3
15 kwietnia 2021, 15:47
Chyba że Ronaldo od przyszłego sezonu zagra gdzie indziej. Niemniej będzie to dla nas ogromny policzek od gościa który u nas wyrobił sobie markę i stał się top bramkarzem w lidze, a może nawet i w Europie
1
blazejmilan
blazejmilan
15 kwietnia 2021, 15:54
Uważam , że jest mega bramkarzem i będzie jeszcze lepszy, wierzę też że ma Milan w sercu ale na miejscu naszych to te 8 baniek max bym placil, i to jeszcze jest za dużo. Więc jeśli nie to nie i tyle
0
blazejmilan
blazejmilan
15 kwietnia 2021, 21:09
@blazejmilan: "po owocach ich poznacie", a owocami Gigio jest chciwe targowanie, zniechęcanie do siebie kibiców i tchórzowskie chowanie głowy w piasek.

"Nie patrz co kto mówi, patrz co robi" to dobra wskazówka życiowa i tutaj też się sprawdza.

Gigio ma w sercu najwyżej księgowego Milanu, który mu przelewy wysyła :P
1
Carlo88
Carlo88
15 kwietnia 2021, 15:22
Gdybym miał prace, którą bym uwielbiał, kochał i chodził do niej z prawdziwą przyjemnością, przy czym zarabiałbym 7 tys., to mając na uwadze, że moi współpracownicy, którzy mają równie duży wpływ na funkcjonowanie mojego ukochanego miejsca pracy, zarabiają dwukrotnie mniej, byłoby mi WSTYD prosić o jakąkolwiek podwyżkę (a co dopiero o 50%). Czy tak się zachowuje osoba, która uwielbia swoje miejsce pracy i chce, żeby się prężnie rozwijało? czy taka osoba ma prawo "pasożytować", będąc i tak jedną z najlepiej opłacanych osób w swoim zawodzie? W życiu są ważniejsze wartości niż bogactwo - miłość, rodzina, przyjaźń czy szacunek. No ale o czym ja mówię... żyjemy przecież w czasach w których mówi się tylko o $$$, sławie, seksie i władzy, a polityka zaczyna przypominać prawdziwą idiokrację.

Wracając do przypadku Gigio - w tak newralgicznym punkcie sezonu, prawdziwy WICEKAPITAN, który co mecz całuje herb swojego klubu powinien zrobić WSZYSTKO, żeby drużyna miała chłodne głowy i była skupiona na swoim celu. Mógłby nawet przedłużyć o rok swój aktualny kontrakt i po wywalczeniu LM wrócić do rozmów. Dla mnie ten człowiek może odejść z Milanu. Nie mam krzty szacunku do takich ludzi.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2021, 15:24
20
Skot Łilson
Skot Łilson
15 kwietnia 2021, 18:36
Aż dziw że nie przyszła tu banda która twierdzi że pracują dla pieniędzy za wszelką cenę i za każdy tysiąc się będą targować bo tak trzeba. A było takich sporo gdy kiedyś napisałem podobny post :)
1
KamilBTM
KamilBTM
15 kwietnia 2021, 15:21
Dawać mnie tu Drągowskiego i będę zadowolony.
Za taką pensję jaką chce Dolar to my ściągniemy konkretnego przecinaka do pola, który zrobi o wiele większą różnicę niż bramkarz.
14
gieemce
gieemce
15 kwietnia 2021, 15:30
Byle nie Drago
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
15 kwietnia 2021, 15:15
Nie będę za nim płakać. Chłopak w ogóle nie umie grać nogami... i chyba nie tylko mi serce staje jak podczas pressingu przeciwnika obrońca podaje do niego piłkę. Gra na przedpolu, mimo znakomitych warunków fizycznych, też nie jest jego mocną stroną. Krótko mówiąc do ligi angielskiej w tej chwili kompletnie się nie nadaje. Fakt, jest młody i może się jeszcze bardzo rozwinąć ale spełniając jego/jego agenta żądania i płacąc mu TERAZ 10-12mln € za sezon byłoby straszną głupotą. Szczerze, to według mnie na 8mln też nie zasługuje.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2021, 15:24
2
Vol'jin
Vol'jin
15 kwietnia 2021, 15:24
Chłopak w ogóle nie umie grać nogami

xD fajny mit bo tutaj Gigio naprawdę zrobił bardzo duży progres. Nogami to grać nie potrafi Skorupski czy Drągowski na ten moment^
Dośrodkowania to jest problem Gigio na dzisiaj ^
9
uczciwyoszust
uczciwyoszust
15 kwietnia 2021, 15:27
Gigio naprawdę zrobił bardzo duży progres w grze nogami XD
No to mnie rozbawiłeś
1
marcinomilano
marcinomilano
15 kwietnia 2021, 15:37
Nie no Drągowski nie tak najgorzej gra nogami. Sam fakt ile on ma asyst
2
Mil_online
Mil_online
15 kwietnia 2021, 15:59
Oczywiście, że zrobił duży postęp. Jeżeli go przyrownujesz do Neuera, to jasne, że wypada gorzej, ale w stosunku do siebie samego sprzed roku różnica jest kolosalna. Trzeba mieć szczególną awersję do niego, żeby tego nie dostrzec.
4
uczciwyoszust
uczciwyoszust
15 kwietnia 2021, 16:17
@Mil_online nie trzeba mieć szczególnej awersji do niego tylko wystarczy oglądać mecze. Jedyne co mu wychodzi w graniu nogami, to laga na środek do Ibry. Przy próbie uruchomienia skrzydeł długim podaniem, to 7na 10 takich podań kończy się autem dla przeciwnika albo przejęciem piłki.
0
Mil_online
Mil_online
15 kwietnia 2021, 16:52
Ja mam inne zdanie i uważam, że w tym elemencie wygląda już bardzo przyzwoicie. Faktycznie większe braki ma za to na przedpolu.
1
PaoloACM
PaoloACM
15 kwietnia 2021, 20:15
Żeby rozwiązać spór o podania w wykonaniu $ najlepiej użyć statystyk, a wiec statystyki z ostatnich 5 spotkań Milanu:

Parma - Milan 63% celnych podań ogółem (długich podań: 4 celne na 16 wykonanych)

Milan - Sampdoria 91% (4/6)

Fiorentina - Milan 84% (10/15)

Milan - Man Utd 95% (6/7)

Milan - Napoli 86% (9/15)

Trzeba tez pamiętać ze długie wybicia pod presja gdzie nie ma czasu na zastanowienie się tez będą zaliczane do długich podań celnych lub nie. Moje wnioski są takie ze może nie jest perfekcyjnie ale nie ma się chyba co czepiać o grę nogami. Procent celnych podań jest w porządku, czasem zdarzy się jakiś mecz gdzie zawali kilka podań długich na aut ale generalnie pamietam ze jego przerzuty do bocznych obrońców są w tym sezonie na dobrym poziomie. Neuera to z niego nie będzie i nie ma co tego oczekiwać. Są za to inne atuty (refleks, gra na linii) i wady (gruby agent, pazerność) które za chwile mogą nie być naszym problemem ;)
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2021, 20:17
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
15 kwietnia 2021, 20:47
@PaoloACM oglądałem wszystkie mecze Milanu w tym sezonie i mógłbym jego celne długie podania, którymi uruchomił szybki atak skrzydłem policzyć na palcach jednej ręki. Zgodzę się, że jest lepiej niż w poprzednich latach ale nie na tyle, żeby pisać, że zrobił bardzo duży progres.

Do bocznych obrońców nawet bramkarze z ekstraklasy potrafią podać ;)
0
PaoloACM
PaoloACM
15 kwietnia 2021, 21:53
4th60secSyndicate
Też oglądałem wszystkie (no prawie, 90%) i nie mogę się do $ przyczepić żeby zle wznawiał grę. Nie oczekuje od niego asyst ani nawet napędzania akcji (chyba ze wyrzutami z rak) bo to nie jest Allison Becker i nigdy nie będzie, ale jest na akceptowalnym poziomie. Podejrzewam ze perspektywa tu robi różnice. Może oczekujesz od niego więcej i to Twoje święte prawo :) Prawie wszyscy się natomiast zgadzamy ze chyba czas najwyższy gowniarza kopnąć w dupe ;)
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
15 kwietnia 2021, 22:21
@PaoloACM a ja bym właśnie chciał aby Gigi napędzał ataki długimi podaniami, bo wznawiać akcję wyrzutem z rąk lub podawać piłkę do najbliższego obrońcy potrafi każdy bramkarz. Dzisiejszy futbol opiera się na szybkości dlatego gra nogami bramkarzy jest tak ważna w lidze angielskiej. Po prostu uważam, że jeśli chce się zarabiać 12mln € za sezon, to wyszkolenie techniczne we wszystkich elementach gry bramkarza musi być co najmniej na wysokim poziomie, a on ma jeszcze dużo nauki przed sobą.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2021, 22:38
0
pazioni
Moderator pazioni
15 kwietnia 2021, 15:15
Niech idzie z grubasem w piz du....
1
alp41
alp41
15 kwietnia 2021, 15:12
Jak ktoś pisze ze zarabia nie źle i chce więcej i lubi szefa.. a ile zarabiają koledzy z pracy ? O 50 % procent mniej ? W przypadku naszego bramkarza nie może żądać takich pieniędzy zreszta do czego to porównać tak gigantyczne zarobki . Jak odejdzie to trudno , mam nadzieje ze kocha ten klub i zostanie za 8 baniek
1
malaka1995
malaka1995
15 kwietnia 2021, 15:09
Co ten agent zrobił z piłkarzem. Rayola chce zrobić z naszego Gigiego niewolnika Juventusu ! Wciska te pieniądze w niego kiedy on mówi że ich wcale nie potrzebuje...
Młody całuje herb i płacze gdyż tak bardzo kocha klub i nie chce odejść ale cóż zrobić kiedy jesteś pracownikiem swojego agenta
2
SNIPER
SNIPER
15 kwietnia 2021, 15:02
Potajemne spotkanie xD Raioka sam zadzwonił do dziennikarzy. To taka zagrywka.
Potajemnie to Maldini i Leonardo obserwowali Benacera przez rok! Rok! A tutaj jednego spotkania nie udało się ukryć? Śmiech na sali
7
Corsa
Moderator Corsa
15 kwietnia 2021, 15:08
- "Bondziorno, właśnie wracam z potajemnego spotkania, ale jeśli możecie to nie piszcie o tym ani słowa. W sumie to nie mogę teraz za bardzo rozmawiać...

- Panie Raiola, ale to pan do nas dzwoni.

;)
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2021, 15:09
11
inzaghi67
inzaghi67
15 kwietnia 2021, 14:44
arrivederci
1
xodos
xodos
15 kwietnia 2021, 14:42
Strace do niego jakikolwiek szacunek.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
15 kwietnia 2021, 14:41
Ehh gdyby nie ten straszny Raiola, to Donnarumma by jeszcze dopłacał za granie w Milanie. Zły agent! Zły!.
8
Yabaye
Yabaye
15 kwietnia 2021, 14:30
Kochani, niestety mam wrażenie, że część z nas, pisząc mocno subiektywnie przez pryzmat klubu, pisze rzeczy totalnie oderwane od rzeczywistości.

Po co Donnarummie Raiola? Aby ten szarpał się o każdy eurocent wypłaty, współprac komercyjnych, czy innych zapisów w umowie z klubem. Całowanie herbu wcale nie wyklucza chęci zarabiania coraz więcej i więcej.

Zakładam, że część z Was chodzi do pracy, a część tej części swoją pracę/szefa/fach lubi i lubi to robić. Ale, gdy przychodzi do negocjowania nowej umowy, albo podwyżki, to kto z Was mówi "dobra, szefie. Lubię tę pracę i cenię sobie Pana, więc dajcie mi 20 zł netto więcej i będzie git"? No, nie uwierzę, że takie hasła padają w Waszych zakładach pracy.

Moja umowa wygasa za 2 tygodnie. I chociaż lubię swoją pracę i cenię szefa i lubię pracować, to moja propozycja wyjściowa nowej wypłaty byłaby dużym kominem płacowym na tym stanowisku. Chcę się spotkać z firmą w środku drogi i na koniec dnia podpisać umowę, która da godne życie mi i moim bliskim. Lubię swoją firmę, ale nie odpowiadam za jej kondycję finansową - od tego są inni ludzie. Ja chcę pracować dobrze i zarabiać dobrze. Wierzę, że macie podobnie.

I klub dla profesjonalnego sportowca to też właśnie taka praca. Argument, że już teraz zarabia (z naszej perspektywy) chore pieniądze też nie jest do końca OK. Ktoś mu jego obecny kontrakt podpisał, Gigio nie kradnie tych milionów co miesiąc z kasy klubu.

Gdzieś niżej padł argument, że mógłby pójść na obecną płacę przez trudną sytuację pandemiczną. A którego szeregowego pracownika obchodzi sytuacja pandemiczna?

Największa różnica między naszą pracą, a jego pracą jest taka, iż jego praca jest na świeczniku. I tutaj widzę największy problem, bo siłowanie się Gigio wpłynie źle na podpisywanie innych umów w przyszłości (mamy to już z Hakanem, teraz z Kessiem).

Dlatego, reasumując: Chłopak ustami swojego agenta walczy o dobre warunki dla siebie. Klub wie, ile może mu zaproponować. I teraz albo spotkają się na drodze kompromisu, albo bramkarz od nas odejdzie. Szkoda, bo wszyscy lubimy te romantyczne historie wielkich, którzy w momentach trudnych dla klubu zrzekali się wynagrodzenia, albo pracowali za czapkę gruszek, albo -jak Błaszczykowski- nawet pomagali finansowo swoim pracodawcom. Tutaj takiego przykładu nie ma. Tutaj jest cyniczna walka o najlepsze warunki indywidualne.

Teraz cała wiara w mądrość dyrektorów, którzy będą musieli podjąć decyzję najlepszą dla naszego klubu.
3
Bogus46
Bogus46
15 kwietnia 2021, 14:59
Tutaj niestety mylisz trochę pojęcia. Praca dla klubu sportowego i przywiązanie do niego to trochę inny wymiar niż praca w firmie x. Po pierwsze klub go wyszkolił i dał mu szansę pokazania się dzięki czemu może zarabiać dzięki swojemu wizerunkowi na reklamach itd. po drugie mając 22 lata zarabia najwięcej w klubie i jest drugim najlepiej zarabiającym ( przy nowym kontrakcie 8 mln euro) zawodnikiem w całej lidze, a tak naprawdę jeszcze nic nie osiągnął. Trzeba brać siły na zamiary, to tak jakbym poszedł do szefa i chciał zarabiać najwięcej w całym zakładzie w którym pracuje że 100 osób, a mam 22 lata. Teraz młodzieży naprawdę się odkleja, a o Raioli już nie wspomnę. Ciekawe kto da Gigio 10-12 mln jak wszystkie największe kluby mają już obstawioną bramkę i nie wierzę, że juve da mu tyle mając Szczęsnego, a tym samym będzie zarabiał więcej niż np. Bonucci, Dybala czy Chiesa. Grubemu najbardziej zależy na kasie z podpisania kontraktu, a nie wysokości samego kontraktu, w juve dadzą mu 7 mln za sezon i będzie git bo za podpisanie kontraktu skasuje że 20 mln.
2
Jaca23
Jaca23
15 kwietnia 2021, 15:01
Wszystko rozumiem, ale nigdy nie trafia do mnie argument, że "ty czy ty, też chcecie podwyżkę". Twoją sytuację w pełni rozumiem, i nie ważne czy chcesz w tej firmie zarabiać 5, 20 czy 50 tys. Zależy ci na takiej wypłacie, bo chcesz zabezpieczyć siebie i bliskich, ale gdy zarabiasz 6 MILIONÓW rocznie, a chcesz 12, to od razu przypomina mi się beznadziejne tłumaczenie T.Silvy o wykarmieniu rodziny.

Ja wiem, że oni są przystosowani do innych kwot, ale jeśli ktoś już tyle zarabia, a nadal chce o wiele więcej, dodatkowo w dobie pandemii, w klubie, który nie ma nie wiadomo jakich możliwości, to po prostu jest pazerny na pieniądze i nie interesuje go więcej, trzeba to powiedzieć wprost.
4
malaka1995
malaka1995
15 kwietnia 2021, 15:04
Idąc Twoim tokiem rozumowania mógł powiedzieć że chce 30 milionów i helikopter Berlusconiego, co to za podwyżka z 8 na 12 ?
2
Piotrek1899
Piotrek1899
15 kwietnia 2021, 19:33
Yabaye

Wszystko fajnie, tylko my tu mówimy o grubych milionach euro, a nie o kilku tysiącach złotych na miesiąc, by przeżyć od 10 do 10-tego. Takie porównania zupełnie nie mają sensu, bo moim zdaniem, czy taki Donnarumma będzie zarabiał 8 baniek, czy 10, to niewiele w jego życiu zmienia. Przecież to są kolosalne pieniądze. Przy takich stawkach, ktoś mało ambitny może zagrać jeden sezon i resztę życia leżeć i nic nie robić. On, jego dzieci, wnuki.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
15 kwietnia 2021, 21:04
Trochę nietrafione porównanie, bo w wielu firmach akurat przez covid wstrzymano premie i podwyżki, a Gigio sobie uroił, że mimo to zasługuje na 100% podwyżki, chociaż nie jest dwukrotnie wydajniejszy niż 4 lata temu.

Pokaż mi teraz gdzie (poza budżetówką / maseczkami / farmaceutyką) w czasie pandemii masz prawo żądać bez wykazania większej wartości dla firmy równo 100% podwyżki?

Wczuj się sam w sytuację pracowniczą i powiedzmy, że masz technika do układania kabli na koncertach i występach. Branża leży i kwiczy, bo przez covid prawie zero dochodów ale ten technik idzie i mówi "szefie, kończy mi się umowa, więc nie chcę teraz zarabiać 4000 netto, a domagam się 8000!"

Teraz brzmi bardziej znajomo? ;)
2
tmqTV
tmqTV
16 kwietnia 2021, 12:45
@Winston
Tylko trochę znajomo. Dlatego, że branża sportowa (w tym przypadku rozgrywki Serie A) nie leży i nie kwiczy. Mecze są rozgrywane, kluby zarabiają, są pieniądze chociażby od sponsorów i ze sprzedaży praw telewizyjnych. Oczywiście, nie dopinają się kwoty z powodu braku kibiców na stadionach, ale spółki muszą posiadać odpowiednie aktywa zabezpieczające na sytuacje kryzysowe. Te zarządy klubów, które prosiły do tej pory o zamrażanie części wypłat, prowadziły kluby na zasadzie "z miesiąca na miesiąc" bądź przykrywając jeden dług drugim, jeszcze większym zobowiązaniem. Problem finansowy pracodawcy to nie jest brocha piłkarza, bo on wykonuje swoją robotę i ma jej nadal tyle samo, a może nawet i więcej (podlega restrykcjom, musi się dostosowywać do nowych zasad, musi sięgać do głębszych pokładów radości z gry i motywacji z powodu braku kibiców; tak, tak, wiem, że motywacją powinna być kwota na koncie piłkarza, ale prawda jest taka, że działa ona motywacyjnie przez pierwsze trzy miesiące, a później chce się więcej).

Generalnie prawda w całej Waszej dyskusji jest gdzieś po środku. Z jednej strony żądania w aktualnej sytuacji pandemicznej oraz w zestawieniu z pozostałymi graczami Milanu ze strony Raioli jest wręcz niesmaczne.
Z drugiej strony wyższa wypłata jest także wyznacznikiem rozwoju w swoim fachu. Po to żyjesz i pracujesz, żeby zarabiać więcej. Żeby się zmotywować, żeby się zabezpieczyć, żeby zrozumieć własną wartość.

W idealnym świecie piłkarz i klub znajdują kompromis. Piłkarz zarabia 6 mln, a chce 12. Klub daje 9, albo 8 z fajnymi bonusami, a bramkarz na to przystaje, np. z odpowiednią kwotą odstępnego, albo z kontraktem przedłużonym nie o 5 lat, a o 3. Rozwiązań jest mnóstwo. Trzeba chcieć.

I w najbliższym czasie okaże się, kto bardziej nie chciał, jeśli się nie dogadamy z Gigio.
0
Dejv23
Dejv23
15 kwietnia 2021, 14:26
Jaka szkoda, że teraz nie ma kibiców na trybunach. Oni by pokazali jak kończą się takie gierki z Milanem. Jeżeli to nie jest bardziej skomplikowana sprawa niż media pokazują i próbuje się tylko nachapać to lepiej, żeby taki najemnik szybko odeszedł z tego klubu i mam nadzieje, że równie szybko pożałuje swojej postawy.
Całuje herb, dostaje opaske kapitańską, jest kreowany na jednego z liderów nowego Milanu i pokazuje taką postawe... HAŃBA.
2
Nesta_13
Nesta_13
15 kwietnia 2021, 14:22
Ok, to może być plotka. Ale do jasnej cholery, czemu ten gówniarz się nie wypowie normalnie do prasy ? On sam się prosi, aby ludzie wierzyli tym plotkom i mieli do niego takie, a nie inne nastawienie. Zobaczcie jak postąpił De Bruyne - klasa sama w sobie. Po jaką cholerę płacić tyle kasy agentom, którzy tak mieszają ? To już osobna kwestia, ale no ten gówniarz nawet nie potrafi wypowiedzieć się odnośnie swojej sytuacji, wszystko zostawia Raioli który stawia zaporowe wymagania, kopie pod nami dołki i napyerdala do mediów jakieś pół-fakty.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 kwietnia 2021, 14:24
W którymś wywiadzie powiedział, że chce zostać w Milanie a sprawy papierowe zostawia agentowi.
0
Dejv23
Dejv23
15 kwietnia 2021, 14:28
A jak postąpił De Bruyne? Pytam, bo szczerze nie znam sytuacji.
0
Misiegg
Misiegg
15 kwietnia 2021, 14:33
Dejv23
Z De Bruyne rozchodzi się o to że sam sobie załatwił podwyżkę i przedłużenie kontraktu bez żadnych agentów.
Tylko że tam wygląda to trochę inaczej bo City da mu tyle ile będzie chciał
1
Nesta_13
Nesta_13
15 kwietnia 2021, 15:21
Grzesiu, takie lakoniczne oświadczenie to w istocie żadne oświadczenie, żadna deklaracja. Typu: chcę zostać w Milanie, ale jak się nie zgodzą na 12 milionów (sprawy papierowe), to już nie.
1
kusniak_22
kusniak_22
15 kwietnia 2021, 14:01
Sam broniłem Gigio, ale od ostatniego podpisywania kontraktu nic się nie zmieniło. Wtedy już został popełniony błąd. Warunek, żeby brat grał i dostawał 1 mln za nic nie robienie to pokaz słabości zarządu i klubu, tym razem widzę, że klub nie zmięknie i daje max 8mln i bardzo dobrze. Wtedy można było to tłumaczyć młodym wiekiem, ja rozumiem podwyżkę, ale są granice i inne wartości. Teraz Gigio robi dokładnie to samo co wtedy. Zero komentarza z jego strony, szukanie klubu przez Raiolę, w razie gdyby Milan nie zmiękł i nie dał 12 mln na sezon. Nie możemy spełniać chorych zachcianek agentów i być wiecznie pod ich wpływami. Czas postawić sprawę jasno, albo bierzesz uczciwe 8mln, podpisujesz kontrakt na 5 lat z normalną klauzulą wykopu, albo idź do Juventusu i całuj ich herb. Niestety nie ma sentymentów. Jest bardzo dobry, ale nie jest niedozastąpienia. Bramka to pozycja, na którą znajdzie się godnego zastępcę, za połowę aktualnej pensji Gigio. Lepiej się skupić na skrzydłowym czy napastniku.
12
ksieciunio
ksieciunio
15 kwietnia 2021, 13:48
Czy bramkarz siedzący od połowy kwietnia na trybunach ma wg Was szansę jechać na Euro? :)
2
k_f_c
k_f_c
15 kwietnia 2021, 13:59
Młody jest, jeszcze się załapie na kilka imprez
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 kwietnia 2021, 14:23
Skrajną głupotą byłoby posadzenie go na złość na trybunach ryzykując brak awansu do LM. BVB zachowało się z klasą z Lewym, my powinniśmy zrobić to samo. On straci PRowo nie my. To nasz bramkarz nr 1 i ma grać do końca, jak chce odejść trudno, to jest piłka nożna, za naszego życia wielu piłkarzy się jeszcze przewinie przez Milan.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2021, 14:24
8
Yabaye
Yabaye
15 kwietnia 2021, 14:31
Zgoda z grześkiem - to nadal pracownik na aktywnej umowie, zatem jeżeli ma być potrzebny klubowi, musi być do pełnej dyspozycji.
0
Jaca23
Jaca23
15 kwietnia 2021, 14:53
Odesłać go na trybuny to powinniśmy w styczniu, a nie teraz i nie chodzi tu o żaden dobry PR.
1
marcinomilano
marcinomilano
15 kwietnia 2021, 15:38
Zgadzam się z Grześkiem, może tylko nie z tym, że straci PRowo, na to nie ma co liczyć. Straci tylko w oczach kibiców Milanu.
1
malaka1995
malaka1995
15 kwietnia 2021, 13:46
Niech idzie, Dide się postawi, gorszy nie będzie
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
15 kwietnia 2021, 13:54
zwarty i gotowy
19
Rzetelny
Rzetelny
15 kwietnia 2021, 13:32
Jak dla mnie może już odejść. Z każdym dniem coraz bardziej się do niego zrażam. Gdyby chciał zostać, to sprawa już dawno byłaby zamknięta. W czasach kryzysu ekonomicznego całej branży piłkarskiej i ograniczonych wpływów z wiadomych względów powinien prolongować kontrakt na obecnych warunkach i być wyrozumiałym dla klubu.
7
Piotrek1899
Piotrek1899
15 kwietnia 2021, 13:41
Mnie on drażni od czasów poprzedniej sagi z jego kontraktem. I szczerze mówiąc, mimo to, miałem jednak jakąś nadzieję, że więcej takiego numeru nie wywinie, zwłaszcza w takich czasach. A tu proszę. Śliski typ, co tu dużo gadać.
4
MilanistaMarek
MilanistaMarek
15 kwietnia 2021, 13:21
Panowie chłopak powtarzał ze chce zostać w Milanie!! Problemem jest jego agent i każdy o tym wie, moim zdaniem poprzedni kontrakt zamknął by się w granicach 3 mln jeżeli tylko Raiola dostał by od klubu dobrą prowizje ale wtedy zarządzali kompletni partacze naszym klubem, teraz jest podobnie przedłużył by kontrakt na poziomie 6 mln ale Raiola musiał by dostać swoją łapówkę, niestety ma takiego agenta dla którego nie liczy się przywizanie do klubu tylko pieniążki
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2021, 13:23
1
Piotrek1899
Piotrek1899
15 kwietnia 2021, 13:26
XD
"Niewinny niewolnik Gigio i jego potężny właściciel Mino". Ileż razy to słyszałem...

Skoro chce zostać w Milanie to co go powstrzymuje? Raiola to jego pracownik, a pracowników się zwalnia, jeśli nie wykonują dobrze pracy.

Przy poprzedniej akcji Dolar wstawił w social media tekst "Donnarumma i Raiola to jedność" i tego jakoś jego wielcy obrońcy zrozumieć nie potrafią.

Gigio chce tych pieniędzy tak samo jak Raiola, dlatego skubią klub.

Nie idealizuj tego chłopaka tylko przez to, że w końcu mieliśmy młody talent, który miał szanse pobić na naszych oczach rekordy np. Maldiniego.
26
Piotrek1899
Piotrek1899
15 kwietnia 2021, 13:33
Coś bym Ci, MilanistaMarek, napisał, ale nie chcę dostać bana, wszak planuję na tej stronie świętować awans do Ligi Mistrzów ;)
5
15 kwietnia 2021, 13:19
Wywalić już Dolara na ostatnie mecze. Niech cierpi.
2
MilanistaMarek
MilanistaMarek
15 kwietnia 2021, 13:24
Cierpieć to my będziemy bo walczymy o LM i tylko on gwarantuje jakość w bramce w ostatnich meczach
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 kwietnia 2021, 13:31
Bezsensu - jak chce to niech odejdzie ale zanim to zrobi to niech nam pomoże awansować do LM
3
Piotrek1899
Piotrek1899
15 kwietnia 2021, 13:37
Ja popieram. Jeśli by się okazało, że on o tym spotkaniu wiedział, nawet na trening bym go nie wpuścił.
2
Mil_online
Mil_online
15 kwietnia 2021, 15:06
Piotrek - dlatego komentujesz na tej stronie, a nie zarządzasz klubem
2
mynio
mynio
15 kwietnia 2021, 13:11
Tak też będzie.
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się