SCUDETTO


Sky: Ultrasi Milanu spotkali się z Donnarummą. Padły mocne słowa, na tapecie mecz z Juventusem

1 maja 2021, 23:13, cinassek Aktualności
Sky: Ultrasi Milanu spotkali się z Donnarummą. Padły mocne słowa, na tapecie mecz z Juventusem

Stacja Sky informuje, że w porze obiadowej w Milanello pojawiła się grupa ultrasów Milanu. Kibice poprosili o spotkanie z Gianluigim Donnarummą. Choć klub był bardzo niechętnie nastawiony do całej sytuacji, to piłkarz wyszedł do fanów i chwilę z nimi porozmawiał. Ultrasi w mocnych słowach przekazali Gigio, by ten nie grał w przyszłotygodniowym meczu z Juventusem jeżeli nadal nie podejmie decyzji odnośnie swojej przyszłości i będzie w "rozkroku" pomiędzy Mediolanem a Turynem. Do tego żądania nie ma zamiaru się dostosować jednak ani sam piłkarz, ani Milan jako klub. Atmosfera wokół całej sprawy gęstnieje jednak coraz bardziej...



73 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jaca23
Jaca23
3 maja 2021, 13:22
Również popieram akcje ultrasów. Gigio wraz z Raiolą robią z tego klubu pośmiewisko. Dla mnie to on przy braku podpisania kontraktu powinien, już w styczniu oglądać spotkania z wysokości trybun.

Większość tutaj to tacy dobrzy chłopcy, mówiący, że tak nie wolno, te wymagania kibiców, odsyłania na trybuny, to złe, bo my jesteśmy Milanem. Szkoda, że zawodnicy tak nie szanują klubu, który im płaci.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
2 maja 2021, 17:50
Przecież to nie ma nic wspólnego z żadną ambicją, ani ze sportową rywalizacją. Gdzie tu ambicja, że on sobie zadecyduje gdzie zagra dopiero po tym jak zobaczy końcowy układ tabeli? Uczciwie powinien poinformować, że od nowego sezonu idzie do Juve bez względu na rezultat obecnego sezonu ale on za pomocą Rioli cwaniaczkuje, dla mnie to świadczy tylko o tym, że nie jest skoncentrowany tylko na Milanie jak zapewnia i uważam że to było widać na boisku w ostatnich miesiącach. Mam obecnie wątpliwości co do jego profesjonalizmu, żeby nie było nie popieram badyterki i jasne że nie można nikogo napadać ale kibice jak na nich byli bardzo dyplomatyczni, nasi Ultrasi przecież nic mu nie zrobili, nie doszło do żadnej napaści ani kontaktu fizycznego ani innych tego typu patologii oni zwyczajnie przyszli się zapytać go jak długo ma zamiar odwalać cykr ze szkodą dla tego klubu? Przy okazji chcieli się dowiedzieć czy nasz wychowanek identyfikuje się z ACM czy nie? Przy okazji ich obecność to reakacja na jego zachowanie które przyszli oficjalnie potępić, nie na banerze tylko uczciwie twarzą w twarz i poinformować, że jego zabawa w wodzenie za nos kibiców ACM to nie jest profesjonalizm jakiego oczekują ci kibice. Gigo musi dojrzeć i zrozumieć że kto sieje wiatr, zbiera burzę i że jego zachowanie niesie ze sobą rezultaty które w pewnych okolicznościach mogą okazać się dla niego przykre, to normalne że kibice oczekują wyjaśnień od wychowanka który wysyła sprzeczne sygnały i nie jest w stanie się określić lub nie chce. Dla mnie rozwiązanie jest w teorii proste, niech Milan awansuje do LM a Gigo gra w LE z Juventusem, wówczas już złego słowa o nim nie powiem, na razie jego postawa na boisku i poza nim, nam nie pomaga. Proszę mi przypomnieć kiedy Gigo wybronił nam jakiś mecz bo ja już zapomniałem, kiedy ostatni raz był ścianą nie do przejścia notując kilka interwencji wysokiej klasy dzięki którym uzyskaliśmy dobry rezultat? To już jest dorosły facet, wciąż młody ale już rozumie że jego decyzje niosą konsekwencje zatem niech teraz wypije piwo które sobie naważył, wiedząc ze ryzykuje wieczne potępienie w sercach kibiców ACM już sam ten fakt że chce tak ryzykować źle o nim świadczy.
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 17:59
3
DarthImpaler
DarthImpaler
2 maja 2021, 19:05
Napisane w punkt.

Gigio nie jest ofiarą tej sytuacji tylko prowodyrem tejże.

0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 maja 2021, 21:07
Może i to co napisałeś ma sens ale ja skończyłem czytać po 4 linijce. Przecinki, kropki i inne znaki przestankowe wymyślono po to aby tekst był czytelny. Naucz się z tego korzystać z szacunku dla innych.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
2 maja 2021, 21:12
@nie jestem w stanie
0
TisonHD
TisonHD
2 maja 2021, 13:53
Osobiście popieram akcje ultrasów. Uj wie co gościowi strzeli do bani jeśli faktycznie zakochał się w Turynie
2
wielki prostownik
wielki prostownik
2 maja 2021, 15:15
Doprawdy świetny pomysł. Dowalić dzieciakowi dodatkową presję przed najważniejszym meczem sezonu nawet jeśli będzie chciał dobrze. Na takie coś naprawdę może wpaść tylko banda łysych debili w dresach.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 maja 2021, 16:55
@wielki prostownik: Ci "debile w dresach" oglądali jak De Vrij dymał bez wazeliny swój klub na rzecz przyszłego (Inter), więc jedynymi naiwniakami są wierzący w "profesjonalizm" tego cygana i jego agenta.

Gdyby Gigio był profesjonalny to by się dawno określił i przy odejściu dał klubowi zarobić.

Robicie z niego wyidealizowaną lalkę, która jest pod wpływem złego Raioli i jest generalnie napadany wiecznie przez złych ludzi.

I kto tu nie myśli? :P
6
Szewa90
Szewa90
2 maja 2021, 18:08
Problem w tym że on i tak zagra a teraz ma zrytą psyche. Ultrasi nie mają na to wpływu. Poza tym umówmy się że Tata to nie jest bramkarz na Juve, jest zardzewiały i dostał bardzo mało minut. W tym momencie Pioli w sumie nie ma dobrego ruchu.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
2 maja 2021, 10:17
Bardzo dobra postawa Ultrasów. W pełni się z nimi zgadzam. Śmiech mnie ogarnia kiedy czytam naiwne postulaty by nie mieszać chłopakowi w głowie, to on doprowadził do tej sytuacji i to nie jest pierwszy raz. Ultrasi mają prawo rządać od piłkarzy zaangażowania a Gigio robi syf w drużynie grając przeciętnie. Nie ma litości do fałszywej miłości. Albo się deklaruje że zostaje albo ławka do końca sezonu i żegnamy bez żalu. Jeśli on zawali nam mecz z Juve a w przyszłym sezonie zagra z nimi w LM to będzie dla Milanu i jego kibiców frajerstwo. Chłoptas obraża wszystkich swoją postawą w tej chwili to ja liczę że po sezonie odejdzie.
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 10:29
8
wielki prostownik
wielki prostownik
2 maja 2021, 10:59
Strasznie łatwo ferujesz wyroki. I ta banda troglodytów zwana ultrasami także. Skąd wiesz, że klub nie dogadał się jakoś dżentelmeńsko z Donnarummą? Bo media nie napisały o tym? Nic nie wiecie a plujecie na wszystko dookoła. Poczekajcie na rozstrzygnięcia do końca sezonu, wtedy go zlinczujecie. Albo będziecie sikać po nogach z radości jeśli wybroni nam mecz z Juve i jednak w LM zagramy.
5
DarthImpaler
DarthImpaler
2 maja 2021, 12:25
A ty co go tak bronisz. dżentelmeńska umowa z Riolą serio?? jeszcze wierzysz w honor tego człowieka po tych wszystkich cyrkach? Riola i Donnaruma to jedno (tak gigio się wypowiadał i dalej tak mówi) więc wcale nie ma co się dziwić że ultrasi się boją że młody zawali mecz z jufe bo do nich przechodzi by grać w LM.

Już tydzień temu pisałem żeby go na ten mecz nie wystawiać bo będzie cyrk.

trzeba pamiętać że grając przeciw jufe gramy też przeciw sędziemu. Mało tego mając Leao w składzie gramy w 10. A mając Dolara na bramce mamy nie wiadomo co bo on świruje. Niech zadeklaruje albo zostaje albo idzie do jufe.

Jego miłość do Milanu jest tak fałszywa że nie uwierzę w nią już nigdy. Nawet jakby nam mecz z jufe ratował.

Po prostu mam już dość cyrków z jego kontraktem.
4
BadMad
BadMad
2 maja 2021, 14:13
Niech nam wybroni/wygra TEN MECZ. I zamknie wszystkim buzie.
Po prostu.
(From my "best wishes" diary)
:-DD
2
wielki prostownik
wielki prostownik
2 maja 2021, 15:02
@ DarthImpaler Ja nikogo nie bronię. Nie lubię jednak ferowania wyroków nie mając wiedzy o temacie. A w tym temacie nic nie wiemy ponadto że jeszcze nowa umowa nie jest podpisana. Dżentelmeńska umowa z Raiolą? A dlaczego nie? To jest biznesmen i patrzy dalej niż tylko na wytransferowanie Dolara. Nie wiesz jakie interesy może robić jeszcze z Milanem. Jesteś kolejnym który rozśmiesza mnie gadaniem o jakiejś miłości piłkarza do klubu. Piłkarze to najemnicy i kochają ten klub który im więcej zapłaci. Zapamiętaj to sobie i nie wygłupiaj się więcej w tym temacie. Nie wierzę w żadną miłość Donnarummy do Milanu ale wierzę w jego profesjonalizm. Babol z Juve a następnie przejście tam będzie ogromnym smrodem ciągnącym się za nim przez lata. Nie sądzę aby na to poszedł mając przed sobą całą karierę. Jeśli przejście do Turynu to prawda na jego miejscu poważnie bym się zastanowił czy nie poprosić Piolego o posadzenia na trybunach pod pretekstem urazu.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
2 maja 2021, 16:31
serio myślisz że riola myśli "dżentelmeńsko"?? Riola nie myśli tylko o wytransferowaniu swojego klienta?? To popatrz co robi z innymi piłkarzami swoimi.

Nie chciałbym żeby jakiekolwiek robił jeszcze interesy z Milanem.

Mówię o miłości piłkarza do klubu bo sam dolar mówił że kocha Milan i chce zostać jego legendą.

Śmieszą to tacy ludzie którzy myślą tylko portfelem. Nie bronię gigio ambicji ale fakt że ma przejść do jufe (wg dziennikarzy bo nic oficjalnego nie było) a gramy z nimi praktycznie o 4 miejsce w tabeli i ostatnie z LM daje trochę strachu a brak jakichkolwiek deklaracji tylko nakręca domysły.

Nie ma co się dziwić że kibice Milanu mają wątpliwości co do występu gigio w tym meczu. Bo jak sam powiedziałeś nic nie wiemy. A skoro nic nie wiemy to daje duuuuużo miejsca do domysłów.

Opcje są 3.
1 Gigio gra i robi babola który kosztuje Milan awans i przechodzi do jufe które kosztem tego meczu nas wyprzedza.

2 gigio nie gra i tak przegrywamy ale nie ma żadnych kontekstów w tym meczu i gramy w LE

3 gigio gra broni świetnie wygrywamy zajmujemy miejsce w top4 i podpisuje kontrakt. Smród jego niezdecydowania/milczenia/kombinowania i tak się za nim ciągnąć będzie. Przy następnej umowie (za rok? 2?) znowu cyrk.

Jeszcze jakiś czas temu sam pisałem że zapewne jest wszystko dogadane tylko czekają na wyniki sezonu. Ale wtedy nie było plotek o jufe (w sumie tylko psg poza jufe mogłoby mu dać takie $$ jakich oczekuje).

podsumowując jego milczenie nie pomaga. Jakby się określił to byłoby to z korzyścią dla wszystkich.
2
milanista1988
milanista1988
2 maja 2021, 09:25
Jak w Polsce...
0
ZYLION
ZYLION
2 maja 2021, 09:20
Jednym słowem to określę - dobile.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
2 maja 2021, 17:17
Masz rację, tylko debile nie obawialiby się, że nam Dolar nie wywinie De Vrija :P
0
ba_acm
ba_acm
2 maja 2021, 09:11
Dobrze pocisnąć go jeszcze, króciutko z dolarem
1
Vol'jin
2 maja 2021, 09:04
Sytuacja jest kuriozalna i tyle ^ A milczenie Gigio nie pomaga. Inaczej byłoby gdyby powiedział, że chce odejść , ale da zarobić klubowi podpisując umowę z klauzulą. A tak wygląda obecnie, że się sprzeda o 2 mln euro więcej na kontrakcie
2
wielki prostownik
wielki prostownik
2 maja 2021, 11:02
Nie wiadomo jaka jest sytuacja. A może jakoś się dżentelmeńsko dogadali i czekają na rozstrzygnięcia sezonu? Zaczekajmy z ferowaniem wyroków pluciem na chłopaka. Jeszcze będzie czas na zlinczowanie go.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
2 maja 2021, 12:27
Prostownik odpisałem ci wyżej i tutaj napiszę to samo. Jaka dżentelmeńska umowa? Z Riolą?? Z dolarem który pluje na klub nabierając wody w usta? Nawet jak zostanie to tych cyrków wszyscy mamy dość i nikt już go nie chce w Milanie bo nawet jak podpisze na 2 lata umowę to za rok znowu będzie cyrk że chce 12 mln.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 maja 2021, 15:07
Ja Ci również odpisałem wyżej że Raiola to biznesmen i każda umowa z nim jest możliwa jeśli na tym zarobi. A nie wiesz jakie ruchy transferowe będą prowadzone za miesiąc czy dwa. Nawet jak Dolar zostanie to długo miejsca nie zagrzeje bo Milanu nie stać na jego usługi. Mocno przepłacone już obecnie.
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 15:07
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
2 maja 2021, 08:03
Rozumiem flustracje kibiców ale prawda jest taka że Donek chce grać w LM i nie można mu tego zabronić,kończy mu się kontrakt i ma do tego prawo,a my jako kibice powinniśmy się cieszyć że gra z nami do końca i chce pozostać profesjonalista
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 maja 2021, 08:27
To prawda tylko wyobraź sobie teraz sytuację że z Juve zrobi jakiegoś ekstababola po którym przegramy. A Dolar ma w zwyczaju czasem coś takiego odwalić. Zostanie zgnojony nawet jeśli będzie to zwykły błąd bez żadnego drugiego dna. Jeśli rzeczywiście ma grać w Juve w kolejnym sezonie to w niedzielę powinien usiąść na trybunach. Dla swojego dobra żeby nie było jakde Vrijem. Tylko to jest Milan więc będzie smród na znacznie większą skalę.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
2 maja 2021, 12:29
Prostownik a ty weź się zdecyduj pod jednym komentarzem piszesz że powinien usiąść na ławce a pod innym jak ktoś pisze że powinien usiąść to bronisz dolara że powinien zagrać
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 maja 2021, 15:10
@ DarthImpaler Nigdzie nie napisałem że powinien zagrać. Napisałem jedynie że wierzę w jego profesjonalizm. Ale będąc na jego miejscu nie zagrałbym.
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 15:11
1
pazioni
Moderator pazioni
2 maja 2021, 07:54
Uważam,że każdego z Nas denerwuję ta sytuacja. Nie dziwię się zachowania Ultrasów ,plus że Dollar wyszedł do nich i porozmawiał.
3
TR3V0R
TR3V0R
2 maja 2021, 07:31
Nie wiem czy to było najlepsze wyjście przed tym meczem. Żeby to sie potem nie odbiło na wyniku i jakichs nie przyjemnych sytuacjach
3
Wolly
Wolly
2 maja 2021, 06:40
To trzeba było z trenerem pogadać albo Malidinim. On sam jak zostanie wystawiony to będzie grał.
0
MilanHomer
2 maja 2021, 06:58
Maldini po akcjach w trakcie i na koniec kariery, raczej nie będzie ich słuchał.
12
_GAHU_
_GAHU_
2 maja 2021, 05:33
Uważam że to spotkanie było zupełnie niepotrzebne. Nie na tydzień przed meczem który ( bardzo prawdopodobne) będzie kluczowy w kontekście ,,być albo nie być w LM". Nie jestem obrońcą Gigio i nie widzę go po tym cyrku z kontraktem w Milanie na następny sezon ale póki broni u nas powinno się zapewnić mu najlepsze warunki do tego co robi a takie nakładanie presji może nie pomóc. Jeśli przegramy (tfu!) spotkanie z Juve po jego indywidualnym błędzie to nie chciałbym być w jego skórze.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
2 maja 2021, 12:32
Właśnie tego ultrasi chcą uniknąć jakiegoś babola bo nie będzie wiadomo czy zrobi go specjalnie czy nie. Skoro ma iść do jufe to niech to powie głośno i wyraźnie. Ten mecz może zdecydować czy to my czy jufe zagra w LM i taki babol ma pierdyliard razy ważniejszą wymowę. Bo jeżeli przegramy z jufe po babolu gigio a on odejdzie do jufe które kosztem tego babola i Milanu zagra w LM to będzie świadczyło o tym że był to babol specjalny.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
2 maja 2021, 15:23
A może wcale przejście do Turynu nie jest pewne? Może są inne opcje? To jest biznes, tu nie trąbi się na cały świat o możliwych dealach. Maldini wie zapewne dużo więcej i jeśli uzna że wystawienie Donnarummy niesie jakiekolwiek ryzyko to koło środy się przeziębi albo coś w tym stylu.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
2 maja 2021, 17:26
Ależ ty prostownik jesteś zmienny. Raz piszesz jedno raz drugie. Pod jednym kom się kłócisz że kibice źle zrobili pod innym piszesz że dolar rob źle pod innym że wszyscy są źli a pod następnym że wszyscy mają rację

Weź się zdecyduj człowieku.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 maja 2021, 21:01
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Ja tylko pisze abyście nie pluli na gościa nie znając wszystkich faktów. A nie znacie na pewno. Kibice źle zrobili mieszając się do spraw kontraktowych. To na pewno. Reszta to jest sprawa między Donnarummą a Zarządem.
0
Szewa90
Szewa90
2 maja 2021, 04:33
Nie życzę mu teraz żadnej wpadki w meczu z Juve. Mały błąd i będzie obciążony mianem sprzedawczyka. Tak czy siak zagra w tym meczu i ciekaw jestem czy wytrzyma taką presję. Na pewno nie będzie bezrobotny w ten niedzielny wieczór, więc okazji do błędu będzie sporo. Pierwszy krok w kierunku LM zrobiliśmy, czekamy na wyniki rywali, a rywalizacja z Juve będzie kluczowa dla Naszej przyszłości. Oby chłopak miał dobry mental i nie stresował się za bardzo meczem. A swoją drogą kibice Milanu zawsze byli skrajni w uczuciach, to nie jest łatwy klub do gry, szczególnie jeżeli jest się wychowankiem i całuje herb, a potem odstawia szopki z kontraktem. Historia pokazała że nie jeden nie wytrzymał presji na San Siro i z dobrego piłkarza nie było pożytku.
1
jasiom22
jasiom22
2 maja 2021, 03:51
...i wszyscy mieli co chcieli... wygrajmy z Juve i nie będzie żadnego problemu.
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 04:00
0
marcinomilano
marcinomilano
2 maja 2021, 01:53
Wszyscy którzy piszecie, że kibice dobrze postąpili, to macie grubo na bani. Nikt oprócz osób wewnątrz nie wie jak naprawdę przebiega cała sytuacja. Walczymy o LM, za tydzień gramy decydujący mecz i serio myślicie ze takie działania na tydzień przed wydarzeniem są potrzebne? Wjazd na psyche gościowi który jest ważnym ogniwem zespołu? To trener podejmuje decyzje kto wychodzi na dany mecz, co to w ogóle za tekst, że ma nie zagrac w meczu xD No nie mogę jak można coś takiego popierać. To kolejna akcja po której gość jest gnojony przez ultrasów, nie zdziwię się jak to będzie coś co ostatecznie przekona go do opuszczenia zespołu. To są Ci sami ludzie którzy wygwizdywali Maldiniego i mówi że prawdziwym kapitanem byl Franco Baresi. Tego samego Maldiniego którego wynosicie nad niebiosa. Ogarnijcie się
20
xpw99
xpw99
2 maja 2021, 03:32
Dobrze że ktoś to powiedział. Ja np. potępiam to jak został w Polsce obrzucony banknotami podczas meczu. Przecież to był wtedy jeszcze 18-sto letni tak naprawdę dzieciak. Niektórym mocno odbija i zapominają że to jednak nadal gra i praca. Do ultrasów to ogólnie mam negatywne nastawienie bo wszystko co ma związek z fanatyzmem i skrajnościami jest przesadą. Na pewno nie chcę utożsamiać się z ludźmi z tych grup.
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 03:32
0
Mil_online
Mil_online
2 maja 2021, 07:11
Masz sporo racji, mi też niekoniecznie podobają się niektóre działania ultrasów, ale czy nie zastanowiło Was, że mimo, że dostał kupką banknotów w Polsce, to w żadnym stopniu nie wpłynęło to na jego decyzję o podpisaniu nowego kontraktu? Tutaj też może być podobnie - mocne głosy ze środowiska, które mi się podobają, dotąd nim nie wzruszały.

Everything counts in large amounts.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
2 maja 2021, 12:39
Wyzywać przez neta ludzi którzy mają inne zdanie niż ty. Jakie to polskie.

Mam grubo na bani bo nie podoba mi się cyrk z kontraktem dolara i boję się że zawali nam mecz? Zawali bo już jest dogadany z jufe. Albo nie zawali i zostanie w milanie. Kibice nie wiedzą co myśleć i dlatego taka jest sytuacja.

Przyszli powiedzieli mu co myślą. On wyszedł i powiedział co i jak.

A liczenie na jakąś dżentelmeńską umowę to jest taki głupi pomysł że nawet nie będę się o nim rozpisywał.

Tak czy inaczej to jest decydujący mecz.
3
marcinomilano
marcinomilano
2 maja 2021, 12:46
To niezłe wyzwiska. Większość z osób tutaj się pewnie nie pozbiera po tych moich wyzwiskach. I jak coś to nie jest polskie, to jest zwyczajnie ludzka natura i szerokość geograficzna nie ma tutaj większego znaczenia.

Równie dobrze na mecz może wyjść Tatarusanu, który też zawali mecz. Kto wtedy będzie winny? Ultrasi, sam bramkarz, a może trener?
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 12:47
0
DarthImpaler
DarthImpaler
2 maja 2021, 17:34
I o jakim gnojeniu piszesz? przyszli powiedzieli że chcą z nim pogadać. Mimo że klub był przeciwko wyszedł i dostał jasno i wyraźnie co kibice myślą o tej sytuacji. On powiedział co i jak wg niego wygląda. Tak to powinno przebiegać.

Co do "wyzwisk" nie trzeba używać przekleństw żeby urazić kogoś.

A co do szerokości geograficznej to tak to nasz polski sport popadać z jednej skrajności w drugą. I mieć zdanie różne na jeden temat. "jestem za a nawet przeciw" to jest polskie.

A co do wyjścia tatarusanu jak przegramy to przynajmniej nie będzie głosów że bramkarz sprzedał mecz
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 17:36
1
marcinomilano
marcinomilano
2 maja 2021, 18:11
Skąd wiesz jakie słowa dokładnie tam padały? Byłeś tam i słyszałeś? Rzucanie banknotów na murawę podczas meczu drużyny na euro to nie gnojenie? To czy klub był przeciwko to też na razie kwestia dyskusyjna, choć wierzę, że jednak tak.

Po drugie mówiłeś, że "polskie" jest wyzywanie tych co mają inne zdanie, a nie popadanie ze skrajności w skrajność, więc proszę Cię, nie zmieniaj kontekstu swojej wypowiedzi.

Po trzecie sam napisałeś wcześniej, że wyzywałem ludzi. To, że nie trzeba używać wyzwisk, żeby kogoś obrazić to inna sprawa, i to dosyć oczywista.
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 18:12
0
DarthImpaler
DarthImpaler
2 maja 2021, 19:03
po pierwsze. Ja nic nie zmieniam.
po drugie. z gnojeniem "gościa" pojechałeś i ci tłumaczę że nie tak to wygląda.

obrzucenie pieniędzmi "gościa" to jest gnojenie? Serio??

po trzecie "Wszyscy którzy piszecie, że kibice dobrze postąpili, to macie grubo na bani." dla mnie jest wyzywaniem ludzi (subtelnym fakt ale jednak)
0
Jago
Jago
2 maja 2021, 00:59
Jak mamy nagranego tego Maginana to ja bym odpuścił Donka, niech idzie gdzie chce, chyba że przedłuży kontrakt na 5 lat. Nic nam nie da przedłużenie na dwa lata.
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 01:01
6
LunaS
LunaS
2 maja 2021, 07:44
No może ktoś by go kupił chociaż za 20/30 baniek. Na wyspy jakby poszedł to byłoby git.
0
dejnio
dejnio
2 maja 2021, 00:02
Zrobili chłopakowi syf w bani przed najważniejszym meczem sezonu. Nie wiem czemu to miało służyć.
21
curva sud
curva sud
2 maja 2021, 01:32
Co Ty piszesz,jemuu syf...a on co robi ???
5
marcinomilano
marcinomilano
2 maja 2021, 01:53
Dokładnie, nie wiem co trzeba mieć w głowie zeby popierać takie zachowanie
2
xpw99
xpw99
2 maja 2021, 03:34
curva sud - właśnie nic nie robi. Media nakręcają całą tą sytuację a kibice dorzucają do pieca. Niby klub jest najważniejszy a sami mu szkodzą. Donnarumma nie zabierał głosu i skupia się na grze, a decyzja pewnie zostanie podjęta na koniec
1
kusniak_22
kusniak_22
1 maja 2021, 23:55
Dla mnie niech idzie do Juve, jak go zawsze broniłem i byłem w stanie zrozumieć, że ten cyrk z podpisaniem poprzedniej umowy był spowodowany młodym wiekiem, tak teraz pokazał, że wartością dla niego są banknoty. Dla mnie nie powinno być już nawet opcji przedłużenia z nim kontraktu z naszej strony.
7
milan2002
milan2002
2 maja 2021, 00:29
Jeszcze jest na tapecie LM w której chce grać.
0
xpw99
xpw99
2 maja 2021, 03:35
Jeśli Juve zagra w LM a my nie to będzie szkoda, ale czemu powinien odrzucić tą szansę i hamować swój rozwój?
0
Zimer9009
Zimer9009
1 maja 2021, 23:50
Z jednej strony spoko, że poszli go odwiedzić, ale z drugiej każdy wie, że Pioli i tak postawi na niego, a taka pogadanka może tylko zwiększyć presję Dollara i spowodować głupie błędy wiec trochę tego nie rozumiem.

Chyba, że powiedzieli mu, że jak puści babola to wyślą mu głowę konia...
3
Gattuso28
Gattuso28
1 maja 2021, 23:37
Kqrwa 7 czy 10 mln to i tak bardzo dużo.Jak to niby Gigio kocha Milan.Pała bita.
4
roeser
roeser
1 maja 2021, 23:35
Takie akcje w niczym nie pomagają.
6
Gzikuu
1 maja 2021, 23:34
https://www.youtube.com/watch?v=8SdAKwgHV48
0
grayman88
grayman88
1 maja 2021, 23:29
Ja uważam że wogole nie powinien grać już do końca sezonu. Jeżeli planuje przejść do Juve w jego interesie jest osłabiać pozycje Milanu w tabeli. A jeżeli jego decyzja jest zależna od końcowej pozycji w tabeli nie chce takiego wychowanka i kapitana
26
milan2002
milan2002
2 maja 2021, 00:34
W zasadzie masz rację, ale na kogo mamy postawić? Na bramkarzy co przesiedzieli praktycznie cały sezon na ławce? Zbytnio nie mamy wyboru.
1
dykt4tor
2 maja 2021, 14:44
Tatarusanu?
0
Barthezz99
Barthezz99
1 maja 2021, 23:28
hasta la vista Gigio
1
Piotrek1899
1 maja 2021, 23:24
Nie chciałbym być w jego skórze, gdyby w meczu z Juve przyczyniłby się do porażki jakimś babolem. A on lubi w ważnych meczach się zapomnieć. Ja na miejscu Piolego na pewno bym go nie wystawił, choćby nie wiem, w jak dobrej formie był.
4
JerryRossoneri
JerryRossoneri
1 maja 2021, 23:24
Pewnie była obsrana zbroja
1
Gianni Rivera
1 maja 2021, 23:24
Osobiście nie uważam, by Gigio był w 100% profesjonalistą, jeśli chodzi o futbol. To najemnik. W związku z czym, jeśli mecz z Juventusem ma być o nasze być albo nie być w LM, to już wolę Tatarusanu. Nie chciałbym stracić szansy na grę w LM przez to, że Gigio już jest myślami w Turynie.
10
Piotrek1899
1 maja 2021, 23:26
Zlatan też nie jest profesjonalistą w 100%?
3
Piotrek1899
Piotrek1899
2 maja 2021, 17:22
A znasz historię, gdzie Zlatan wymusza angaże dla rodziny i grozi odejściami za darmo?

To nie szmać Ibry porównaniami do Dolara.
1
ACstach
ACstach
1 maja 2021, 23:19
Ło kurde to grubo i dobrze, trzeba mieć zasady. Jak wyszedł do kibiców to też spoko. Nie zmienia to faktu, że jeżeli rozważa opcje dołączenia do Juventusu to powinien być rozważony jego występ w najbliższym meczu.
Edytowano dnia: 1 maja 2021, 23:20
1
kupczyk1981
1 maja 2021, 23:19
Jestem tego samego zdania co wspomniani kibice
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
1 maja 2021, 23:18
ultrasi: o ty skowiersynu, urwiesz nom awans do ligi mistrzów
g.d: jestem hardkorem
18
iMmortal_1899
iMmortal_1899
1 maja 2021, 23:23
Pioli: ja jestem hardkorem, gigio na trybuny
2
MediolMann
MediolMann
1 maja 2021, 23:16
Przykra sytuacja, ale prawda jest taka że Gigio sam sobie zapracował na takie traktowanie.
30

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się