SCUDETTO


LGdS: Milan podjął decyzję w sprawie Meite. Francuz nie zostanie wykupiony z Torino

26 maja 2021, 12:24, cinassek Aktualności
LGdS: Milan podjął decyzję w sprawie Meite. Francuz nie zostanie wykupiony z Torino

Według La Gazzetta dello Sport Milan podjął już decyzję odnośnie Soauliho Meite. Zdaniem mediolańskiego dziennika, Francuz nie zostanie wykupiony przez rossonerich i po półroczu spędzonym na San Siro powróci do Torino. By wykupić pomocnika na stałe, wicemistrzowie Włoch musieliby wyłożyć 8 mln euro.

W drugiej części sezonu 2020/2021 Soualiho Meite rozegrał w Milanie 21 meczów, nie zdobył w nich żadnej bramki.



100 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milanista1988
milanista1988
26 maja 2021, 22:44
Lepiej Pobega niech wchodzi jako zmiennik. Meite mnie nie przekonał. Może i jest dobry, ale u nas jakoś tego nie pokazał.
0
Andre
Andre
26 maja 2021, 19:01
No i dobrze, bo to nie jest zawodnik na LM i walkę o scudetto.
2
Jaca23
Jaca23
26 maja 2021, 18:50
Średni zawodnik, swoje zrobił, jakiś wkład w wicemistrzostwo miał. Teraz Tonali powinien łapać jeszcze więcej minut.
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
26 maja 2021, 18:11
Mi się on podobał, ale wolę żeby grali w rotacji Pobega, Bresciani.
No chyba że Maldini planuje jakiegoś Zakarie czy innego pomocnika wartego walki o skład z Benacerem i Tonalim
0
daro12555
daro12555
26 maja 2021, 17:41
I bardzo dobrze za słaby na Milan piłkarz na drugą dziesiątkę Seria A .Niech Pobega wraca .
1
stary_boss
stary_boss
26 maja 2021, 17:28
wróci Pobega wiec zrobi się gęsto w drugiej linii a 8 milionów piechotą nie chodzi
0
Tobi
Tobi
26 maja 2021, 16:40
Nie grał źle, kilka razy dał dobrą zmianę i jako zmiennik na pewno by się nadawał, być może jednak klub ma na celowniku innego pomocnika i te 8 mln jest znaczące. Tonalli wbrew dzisiejszym informacjom zostanie u nas a wyszydzany na początku Krunić okazał się bardzo użyteczny.
0
Dohtor
26 maja 2021, 15:44
Meite wraca do Toro a Krunić zostaje? XD
0
RuFFDante
RuFFDante
26 maja 2021, 16:09
Krunic okazal sie lepszy. Przez Meite odpadlismy z Pucharu Wloch, a takze zawalil bramke z Man United w lidze Europy. Nie wnosil nic do gry, glupio pilki tracil w srodku pola. Krunic strzelil ladna bramke z wolnego i pare asyst zaliczyl. I nie trzeba za Krunica placic.
1
Dohtor
26 maja 2021, 21:32
No no, całe 2 asysty W serieA i 1 w LE.
Jak na "ofensywnego pomocnika" to super liczby.
0
filipacm
filipacm
26 maja 2021, 22:45
inne pozycje, po drugie pupil trenera, po trzecie Krunić to taki zawodowiec, czyli wejdzie na ostatnie minuty, przytrzyma piłkę, sfauluje kogoś, a jak trzeba to strzeli z wolnego xd
0
artorn
artorn
26 maja 2021, 15:38
Powodzenia!
0
Majki85
Majki85
26 maja 2021, 15:22
Więcej obiecywalem sobie po Meite. Myślałem że w destrukcji będzie znacznie bardziej skuteczny a zapamiętam go z głupich fauli szczególnie przed własnym polem karnym. Z pozytywów to mecz z MU na Old Traford. Dzięki i powodzenia.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
26 maja 2021, 15:16
Na ławkę nie był zły. Widocznie zarząd ma inną koncepcję na środek pola. Może Pobega wróci? Jeśli tak to rzeczywiście nie ma sensu Meite zatrzymywać.
0
Mormarx
Mormarx
26 maja 2021, 15:13
Nic nie pokazał, choć nie bramki w jego przypadku powinny być wyznacznikiem.
Dla mnie bezbarwny (nie jestem rasistą!) xD
0
Woolfik92
Woolfik92
26 maja 2021, 15:12
Ja mysle ze 99% ludzi tutaj postrzega go gorzej niz faktycznie jest. Nie jest Kessiem, ale ma podobne warunki fizyczne, takze wybiegany, troche gorzej z technika, ale bez przesady, grali u nas gorsi. Mial fajne momenty, dobrze sobie radzil jak trzeba sie bylo zastawic i pare razy posylal dobre pilki. Wszyscy chyba go tak jada za slaby mecz z United w LE. Ja bym go widzial jako 4 pomocnik w zespole, ale jesli mozemy sciagnac lepszego w jego miejsce (albo jesli dostanie szanse Pobega) to do widzenia.
1
KrzychuACM
KrzychuACM
26 maja 2021, 15:34
Może inaczej - w większości daliśmy się nabrać kilkoma występami, że to będzie dobry zmiennik, a istotne dla nas spotkania boleśnie go zweryfikowały. Jeśli przyjęcie piłki i odegranie do najbliższego zawodnika stanowią problem to trudno tu mówić o jakiejkolwiek szansie na nr 4 w tej formacji czy nawet 5. Jeśli mamy wypożyczonego wychowanka na minimum tym samym poziomie, a do tego dorzucimy duet Tonali-Krunić to czy on faktycznie będzie potrzebny? Spodziewałbym się prędzej jakiegoś wypożyczenia, ewentualnie transferu Sambi Lokongi z Anderlechtu którym podobno Milan się interesował :)
0
_GAHU_
_GAHU_
26 maja 2021, 14:51
Moim zdaniem na kolejny sezon spokojnie Kessie, Benek, Tonali i Pobega wystarczy.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 maja 2021, 15:25
Nie wystarczy.
2
ceran1899
ceran1899
26 maja 2021, 14:09
Malidni świetna decyzja - za świetną decyzją.
4
ósmy
26 maja 2021, 13:41
Z czystej ciekawosci, nic więcej.
Ile teraz trzeba minimalnie wyłożyć na Locatelliego?
Edytowano dnia: 26 maja 2021, 13:43
1
kamilus
kamilus
26 maja 2021, 13:43
Tak samo oczywiste jak to, że bardzo wiele osób pisało, że Gigio i Hakan przedłużą umowę z Milanem od razu po zapewnieniu awansu do LM. :P
0
KrzychuACM
KrzychuACM
26 maja 2021, 13:53
40-50 baniek biorąc pod uwagę niedawne wypowiedzi, że chciałby spróbować swoich sił poza Serie A :)
4
gieemce
gieemce
26 maja 2021, 14:48
Locatelli ma tez focha na Milan, nie sadze ze wrocilby - on od 2 sezonow marzy o Juve
0
Diavo
Diavo
26 maja 2021, 14:56
Daj spokój z Loca.. gość gra w klubie bez presji,a niczym bardziej się nie wyróżniał niż Meite ;)
1
nrt2
nrt2
26 maja 2021, 13:36
No i dobrze nie ma sensu w niego inwestować. Pobega dobry sezon i zasłużył żeby grać w Milanie.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
26 maja 2021, 13:34
Uff
Mam nadzieję że te informacje jasno pokazują że koniec drewna w Milanie
1
Milanboy
26 maja 2021, 13:30
Dobra decyzja zarządu.
3
Nevi
Nevi
26 maja 2021, 13:28
miale slabe momenty ale i nie najgorsze tez 8mln troche jednak duzo. 5-6mln ja lawke to by bylo akurat
0
ceran1899
ceran1899
26 maja 2021, 14:10
moim zdaniem nie ma jakości na Milan, gorszy od Rade, a podobne koszta, jeśli Rade nie mniejsze.
0
Nevi
Nevi
26 maja 2021, 14:52
Krunic chyba tez odejdzie
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 maja 2021, 13:20
Gość przychodził w założeniu jako zmiennik Kessiego, a częściej łatał dziury po nieobecnym Bennacerze. Bez sensu byłoby jego zatrzymanie. To już lepiej sprowadzić na ławkę kogoś w stylu Schoutena lub dać prawdziwą szansę Pobedze.
2
fryta777
fryta777
26 maja 2021, 13:19
Pobega lepszy
1
TwojaStara
TwojaStara
26 maja 2021, 13:21
Podziwiam za regularne oglądanie Spezii.
5
Adi.Milan
Adi.Milan
26 maja 2021, 13:11
Meite raz był tragiczny a raz dobry. Na pewno fajne wejście z Atalanta i ten rajd i podanie do Leao, znakomita akcja. Ale niestety pilkarz na klub środka tabeli a nie na miarę wicemistrza:)
11
Levy11
Levy11
26 maja 2021, 13:02
Piszecie o Tonalim, chłopak przyszedł do nas z małego klubu. Przypomnę tylko, że Kessi też na początku nie błyszczał i wszyscy chcieli się go pozbyć.
21
roox
roox
26 maja 2021, 15:18
...wiesz to jest Ac Milan i tu się wymaga, sądzę że tak będzie zawsze ciężar tych koszulek trochę waży a kibicie są bardzo wymagający oglądając kiedyś Pirlo, Kakę czy Seedorfa. Co nie zmienia faktu że masz rację.
0
kamilus
kamilus
26 maja 2021, 12:58
A może odsyłamy Meite, bo chcemy złożyć podwójną ofertę Torino, tj. Belotti + Meite za 35 mln? :P
5
Rossu
Rossu
26 maja 2021, 12:57
A co do Tonalego, wydaje mi się, że były jakieś bonusy zawarte w umowie na ten sezon - to by wyjaśniało dlaczego w ostatnich meczach nie wychodził nawet z ławki i w ten sposób chcą ponieść jak najmniejsze koszta. To tylko moja subiektywna sugestia, bo nie wydaje mi się, żeby Tonali nie został wykupiony.
2
kamilus
kamilus
26 maja 2021, 13:00
Według plotek miało być 10 mln bonusów, z czego 5 mln miało być łatwych, 5 mln ciężkich do spełnienia. Więcej szczegółów brak. :(

A moim zdaniem może zostać niewkupiony, szczególnie w obecnej sytuacji, gdy Milan musiał i musi kupić aż 3 graczy do podstawowego składu - a pieniądze nie rosną na drzewach...
0
Rossu
Rossu
26 maja 2021, 12:53
Widocznie Pobega zagości u nas na dłużej, ewentualnie mają w zanadrzu kogoś innego i ciekawszego. Meite nie był aż taki zły, dużo pracował w defensywie kiedy się głównie broniliśmy, bo kiedy trzeba było gonić wynik i atakować to grał bardzo słabo - mecz z Cagliali jest tego przykładem.
0
Cuchillo
Cuchillo
26 maja 2021, 12:50
Coś tam potrafi, ale przede wszystkim nie może być on zmiennikiem ani Ismy ani Kessiego. Także ostatnio z Atalantą popełnił kilka prostych błędów w ustawieniu. Lepiej grałoby mu się w trójce pomocników, bądź jako trequartista, ale to w Genoi czy Torino, a nie u nas.
0
kusniak_22
kusniak_22
26 maja 2021, 12:49
Oprócz Meite powinien odejść Krunić, ale myślę, że tak się nie stanie, bo z niewyjaśnionych przyczyn i powodów jest ulubieńcem Pioliego.. z Tonalim mam nadzieję, że to będzie żart i pójdą po rozum do głowy..
4
kamilus
kamilus
26 maja 2021, 12:50
Jaki to "rozum" by stracić 30 zamiast 10 mln?
2
Lomaxini
Lomaxini
26 maja 2021, 12:53
kamilus
No to będą musieli znowu kogoś szukać i i tak wydadzą pewnie z 15-20 mln. No chyba, że chcą zostać z Kruniciem i Pobegą na ławce
Edytowano dnia: 26 maja 2021, 12:54
0
kamilus
kamilus
26 maja 2021, 12:56
Wraca Pobega, który gorzej niż Tonali raczej grać nie będzie, bo Sandro był w naszej dwuosobowej pomocy naprawdę przeciętny. Do tego jakieś darmowe wypożyczenie za Meite i formacja gotowa.

Nie zapominajmy, że musimy kupić napastnika, prawoskrzydłowego oraz 10, a w takiej sytuacji lepiej zrezygnować z rezerwowego (Tonali), niż pozyskać słabszego gracza do podstawowego składu.
0
kusniak_22
kusniak_22
26 maja 2021, 12:56
kamilis: 15 mln to po pierwsze, po drugie za byle kopacza kluby wołają po 15-20 mln jak potrafi kopnąć piłkę prosto..
6
Lomaxini
Lomaxini
26 maja 2021, 13:01
Ja rozumiem, że Tonali ma ciężki start w Milanie ale moim zdaniem ma dużo większy potencjał niż Pobega. Poza tym trzeba mu dać jeszcze przynajmniej sezon na wyrównanie formy. Calabria, Kessié czy Rebić też dupy nie urywali lekko mówiąc i jakoś dostali szansę
1
kamilus
kamilus
26 maja 2021, 13:02
15 mln to sam wykup, do tego 5 mln łatwych bonusów i 5 mln cięższych, a więc kwota z przedziału 15-25, gdzie 20 mln to uśredniona wartość.

A to, że obecnie często za byle piłkarza chcą ogromne pieniądze? Co z tego, skoro Milan ma ograniczony budżet? Poza tym wciąż są piłkarze a la Bennacer, którzy kosztują mało, a dają znacznie lepszą wartość.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 maja 2021, 12:46
Jeśli mamy się piąć w górę to nie było innego wyjścia jak pozbyć się Meite, jego największą zaletą jest jego fizyczność, wzrost, siła, etc., ale poza tym to przeciętniak i wyrobnik więc Torino to miejsce w sam raz dla niego.
5
pazioni
Moderator pazioni
26 maja 2021, 12:56
Zgadzam się, gracz nie na miarę nowego Milanu.
1
cbvirus
cbvirus
26 maja 2021, 12:46
Tymczasem mamy nie wykupić Tonaliego. Ja nie wiem, chyba w pomocy zostaną nam tylko takie wynalazki jak Krunićinho. Tonali nie grał jakiegoś wybitnego sezonu, ale pod koniec jak zaczął się rozkręcać, to został sprowadzony do roli 3. rezerwowego, w hierarchii nawet za Krunićiem i Meite. Jeżeli się tak stanie, to pewnie za kilka lat będą nas ostro kukle swędziały
2
hunga
hunga
26 maja 2021, 12:52
Tymczasem weryfikujmy źródła
W internecie można wyczytać że Messi tylko czekał aż Milan wróci do Lm żeby przejść jako free agent.
2
Von Strauss
Von Strauss
26 maja 2021, 12:53
Zwycięzców się nie osądza. To po pierwsze. Nie wiadomo jak Tonali by zagrał. Dwa - podobno miało być to zagranie w celu redukcji ceny, bo Tonali ma tylko rok kontraktu z Brescią. Trzy - Brescia podobno już zdementowała, twierdzą, że praktycznie już jest wykupiony.
0
kamilus
kamilus
26 maja 2021, 12:54
Nie sprowadza się rezerwowego za 35 mln - Tonali był tutaj po to, by ewentualnie móc zastąpić Bennacera czy Kessiego, którzy mogą odejść w najbliższych latach, jeśli pojawiłaby się oferta rzędu 60+ mln (Milanu nie stać, by takie oferty odrzucać).

Ale okazało się, że w dwuosobowym bloku pomocy gra co najwyżej przeciętnie, spadając w hierarchii Piolego nawet poniżej Meite.

I gdyby Maldini podjął decyzję o niewykupieniu Sandro, to dopiero by pokazał "jaja", bo nie chodzi o to, by kupować "hype", tylko by kupować kogoś, kto naprawdę może podnieść jakość zespołu. Nie mówiąc już o tym, że lepiej stracić 10 mln, niż 30-35.
3
cbvirus
cbvirus
26 maja 2021, 13:04
hunga

dobrze, że pojawił się news od Sky
1
KosaX
KosaX
26 maja 2021, 12:45
Pozbyc sie Castijello,Krunica,Caldary i Laxalta.Mysle ze lacznie z 45 baniek mozna za nich dostac.
0
Baloo
Baloo
26 maja 2021, 12:51
Chyba w złotówkach
5
Cuchillo
Cuchillo
26 maja 2021, 12:51
Samu 12mln, Krunic 8, Caldara i Laxalt razem może jakimś cudem 15. Nie wierzę w 45mln
1
serginho83
serginho83
26 maja 2021, 12:44
Podobno Tonali też nie zostanie wykupiony... Ciekawe kogo Paolo nam wyczaruje do środka? ;)
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
26 maja 2021, 12:45
Tonali zostanie wykupiony! Kluby mają dżentelmeńska umowę w sprawie wykupu
1
BartekWydziu
BartekWydziu
26 maja 2021, 12:45
Meite w pełni rozumiem.
Pozbycie się Sandro dla mnie byłoby bardzo głupie.
1
kamilus
kamilus
26 maja 2021, 12:46
@MilanistaMarek
Podaj chociaż 1 informację mówiącą o tej dżentelmeńskiej umowie, a jeśli takiej nie masz, to nie rozsiewaj niesprawdzonych plotek (by nie rzec - bzdur).
2
serginho83
serginho83
26 maja 2021, 12:47
No taki news pojawił się na milannews.it... więc raczej wiarygodne źródło :/
2
MilanistaMarek
MilanistaMarek
26 maja 2021, 12:48
Kamilus

Poczej a zobaczysz, widocznie taki z ciebie kibic skoro nie znasz takiej informacji
Edytowano dnia: 26 maja 2021, 12:49
1
Arcadias
Moderator Arcadias
26 maja 2021, 12:50
Informacje z Il Giornale przesiewałbym przez sitko. Szczególnie, że Milan wyrzucił na samo wypożyczenie 10 milionów euro. Dużym zaskoczeniem będzie, jeśli w takiej sytuacji Milan odpuści Sandro. Szczególnie, że to chłopak z dużym potencjałem w skali swojego wieku.
4
hunga
hunga
26 maja 2021, 12:54
@Kamilus a pisanie ze Tonali nie zostanie wykupiony to nie są bzdury?
Jakiś widoczny brak konsekwencji u Ciebie.
4
KrzychuACM
KrzychuACM
26 maja 2021, 12:43
Maldini niby zakończył karierę, a znowu staje się największą gwiazdą AC Milan :)
11
goat333
goat333
26 maja 2021, 12:39
Lepszy niż Krunic, ale nadal piłkarz na poziomie torino
0
zycumilanista
zycumilanista
26 maja 2021, 12:36
Ta decyzja definitywnie pogrąża Il Giornale i ich rewelacje dotyczące Tonalego.
0
Baloo
Baloo
26 maja 2021, 12:35
Kolejna kapitalna decyzja
2
milan1986
milan1986
26 maja 2021, 12:34
Notorycznie zle sie ustawial, popelnial glupie bledy, faulowal doprowadzajac do niebezpiecznych sytuacji „z niczego”. Sluszna decyzja.
1
Lomaxini
Lomaxini
26 maja 2021, 12:36
Był niezły motorycznie i fizycznie ale to nie Ekstraklasa żeby wystarczyło
1
Gol
Gol
26 maja 2021, 12:33
Naprawdę póki co czapki z głów przed zarządem jak to świetnie rozgrywają.

Nabrali piłkarzy na wypożyczenia, którzy swoją cegiełkę do wicemistrzostwa i powrotu do LM dołożyli, a teraz bez żadnych konsekwencji będzie mogli ich odesłać do klubów, nadal mając środki na transfery zawodników którzy faktycznie jakość kadry podniosą.

Dodatkowy plus za świetnie rozegraną sytuacje z Donnarummą, straciliśmy może i klasowego bramkarza, ale zarząd pokazał jaja i myślę, że przy kolejnej szopce z Romagnolim, Raiola nie będzie już taki chętny do machlojek i grania na zwłokę.
11
hunga
hunga
26 maja 2021, 12:37
Co by nie mówić kupiliśmy najlepszego bramkarza tego sezonu w Europie. Jezeli potwierdzi swoją dyspozycję w nowym miejscu, nikt za Gigio nie zapłacze.
1
marunio
marunio
26 maja 2021, 15:55
jaki byl kwik przed sezonem, ze ogrywaja pilkarzy innym klubom XD po co ten diaz i dalot??!?!?!? bez klauzyli, jak tak mozna, milan frajer XD
0
patoo_07
patoo_07
26 maja 2021, 12:32
Milannews poinformowało, że ponoć nie wykupimy Toanliego. Jak to się okaże prawdą, to komuś tam się odkleiło coś.
Edytowano dnia: 26 maja 2021, 12:33
4
proy
proy
26 maja 2021, 12:36
Pewnie zaczyna sie granie pod przedluzenie wypozyczenia w ten sposob zeby odwlec wylozenie calego siana z juz teraz na po kolejnym sezonie
0
adamos
adamos
26 maja 2021, 12:36
A czy czasem nie jest na dwuletnim wypozyczeniu?
0
looko
looko
26 maja 2021, 12:42
No nie wiem, dać 25 mln za zawodnika, którego statystyki wynoszą 0 bramek 0 asyst czy to, aby do końca takie odklejenie.
0
PeterWarne753
PeterWarne753
26 maja 2021, 12:32
Bardzo dobra decyzja, jeśli to prawda. Gracz bez większych umiejętności. Nic nie wnosił do naszej gry, bo nie było u niego ani fizyczności, ani dobrego odbioru, ani przechwytów, w rozegraniu czy ofensywie jeszcze gorzej.
Wraca z wypożyczenia Tommaso Pobega i jego należy brać pod uwagę jako zawodnika wchodzącego do składu. Środek pola gdzie mamy kilku graczy, Kessie, Bennacer, Tonali, Pobega to już coś. Przydałby się taki DePaul jeszcze do środka jako 8 lub 10.
3
Lomaxini
Lomaxini
26 maja 2021, 12:32
Moim zdaniem dobra decyzja. Pobega powinien dać radę no i przede wszystkim może Tonali zacznie rozkwitać bo aż szkoda go trzymać na ławce, tyle co w końcówce sezonu.
2
Kaka821
Kaka821
26 maja 2021, 12:31
Gral dosc dobrze, ale skoro wroci pewnie do nas Ppbega, ktory mial bardzo ladne statystyki to Meite jest nam zbedny w takim razie.
0
House_vol.2
House_vol.2
26 maja 2021, 12:30
Kessie, Bennacer, Tonali, Krunić i Pobega - tak widziałbym nasz środek pomocy na przyszły sezon.
1
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
26 maja 2021, 12:30
no tak... Il Presidente nie może mieć konkurencji, a tu wyglądem można było się pomylić ;>
2
jasiom22
jasiom22
26 maja 2021, 12:29
Maldini układa tetris, transferowy.
7
hunga
hunga
26 maja 2021, 12:34
No cóż ufam mu jak kiedyś miłośnikowi rybek.
Jeżeli potwierdzi w tym sezonie ze zna się na robocie i lubi ją, to będę przeszczęśliwy.
Myślę że mógł wiele podpatrzeć jak działa Galliani plus olbrzymia charyzma plus LM. Pokaż Paolo że jesteś naszą największą gwiazdą.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 maja 2021, 12:28
To musi oznaczać postawienie na Pobegę. Nie chce mi się wierzyć że nie wykupimy Meite żeby szukać kogoś innego teraz na tą pozycję
10
Gzikuu
26 maja 2021, 12:28
To mercato aż za pięknie się póki co układa. :D
1
slavio
slavio
26 maja 2021, 12:28
info godne tego jak sie chlopak prezentowal... czyli bez przekonania..
2
jasiom22
jasiom22
26 maja 2021, 12:27
Wydawaloby sie ze taki cichy zmiennik Kessiego. W sam raz, drogi nie byl. Ale moze slusznie jest miejsce, sa jeszcze Pobega i krunic ;-) no i te pare milionow wiecej do zainwestowania lepiej.
0
TR3V0R
TR3V0R
26 maja 2021, 12:28
Krunicia bym tam nie widział. Chyba kazdy pamięta jak się prezentował na tej pozycji...
0
paweł_piotr
paweł_piotr
26 maja 2021, 12:28
Miał być zmiennikiem Kessiego a był Benka a w hierarchii wyżej od Sandro.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 maja 2021, 12:30
Krunić nie nadaje się na defensywnego pomocnika - już lepiej prezentował się na 10, a ogólnie jest skrojony pod 433 żeby grać jako mezzala
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się