SCUDETTO


Donnarumma szuka nowego klubu. Jest gotów przyjąć niższe zarobki niż dotychczasowe w Milanie

30 maja 2021, 09:32, cinassek Aktualności
Donnarumma szuka nowego klubu. Jest gotów przyjąć niższe zarobki niż dotychczasowe w Milanie

Agent Gianluigiego Donnarummy, Mino Raiola, w imieniu swojego klienta szuka mu nowego klubu. I o ile do rozstania 22-latka z Milanem doszło w dużej mierze z powodów finansowych - media zgodnie donoszą, że rossoneri oferowali podwyżkę do 8 mln euro rocznie, natomiast przedstawiciel gracza za próg minimum uznał kwotę 10 mln euro - o tyle teraz finanse schodzą już na nieco dalszy plan. Il Corriere dello Sport informuje, że Raiola wysłał oficjalnego maila do Juventusu informując turyńczyków, że golkiper jest gotów zarabiać nawet mniej niż 6 mln euro rocznie, które w latach 2017-2021 inkasował na San Siro. Bianconeri chętnie sięgnęliby po Gigio, ale mają związane ręce. W ich szeregach jest bowiem sowicie opłacany Wojciech Szczęsny, a ponadto Polaka ceni nowy-stary trener ekipy z Piemontu, Massimiliano Allegri.

Dziennikarz Gianluca Di Marzio uważa, że biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności, na prowadzenie w walce o podpis Donnarummy wysuwa się Barcelona. Katalończycy są gotowi opłacać bramkarza rocznym wynagrodzeniem w wysokości 10 mln euro. Transfer Włocha wcale nie miałby być jednak równoznaczny z odejściem niekwestionowanego numeru jeden Barcy, Marca-Andre ter Stegena.



258 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
cereus
cereus
1 czerwca 2021, 13:08
Hello, Hello
Postanowiłem zareagować :P
Skończcie hejt na młodym - tak sie poskładało i już :(

Wg mnie Gigio jest wybitnym bramkarzem i szczególnie w meczu z Juve pokazał mega klasę, a po meczu z Juve i Atalantą cieszył sie z sukcesu Milanu (wiec Milan nie jest mu obojetny)

Myślę że miał/ma złych doradców (ojciec/grubas/brat) i to oni przez ostatnie 3-4 lata nawbijali mu do głowy - jak nie zmieni doradców to wiecznie będzie sprzedajnym gniotem.
Życzę mu zakotwiczenia w jakimś dobrym zespole z kontraktem na 5 lat (żeby mu głowa odpoczęła).
Rozjechanie się dróg Milanu i Gigo to jest duża porażka dla niego wizerunkowa, ale jak pójdzie na krótki kontratak w nowym klubie to będzie jeszcze większa porażka ( a pewnie pójdzie:( ).

Bardzo cieszyłbym się jak by zespoły z top 20 weszły w układ że nic nie kupują od Raioli (wybić ch.a z biznesu) - myślę ze MU i Milan są na tej drodze.

W tej całej sytuacji najbardziej dał ciała Maldini i spółka -powinni dać 2 lata temu twarde stanowisko (5 letni kontrakt albo out) - no cóż uczysz się na błędach - myślę że drugiego błędu nie popełnią (chyba ze klub będzie tyle zarabiał jak Bayern - to oddanie takiego Alaby mniej boli)

Wciąż w tym wszystkim pozostaje kwestia Turka - to z jednej strony inna sytuacja bo pisze się o bajecznym kontrakcie u szejków , z drugiej może odejść wszędzie - wiec tu Maldini tez powinien szybko działać i decyzja powinna być podjęta w ciągu tyg od odpadnięcia Turcji z Euro.
KONIEC BYCIA CIENKĄ FAJĄ W ROZMOWACH KONTAKTOWYCH PAOLO :)

Giroud na zminanę z Ibrą - super opcja - ale potrzebny trzeci,szybki - wydaje sie że Odsonne Edouard był by dobrą opcją

Chyba ze Leao znajdzie dobrego psychologa sportowego + treningi indywidualne (ale coś czuje ze to Balotelli 2 tylko ze 2 klasy niżej





Edytowano dnia: 1 czerwca 2021, 13:09
0
31 maja 2021, 14:29
I co?

Gdzie teraz są osoby, które upierały się, że Gigio to Milanista tylko zły Mino psuje cała sytuację? On nie kochał Milanu tylko kasę, która z klubu płynęła.

Kiedy przyszedł czas na weryfikację rynkowej wartości jego kontraktu, okazało się, że jednak można kochać inne kluby za mniej niż 12, 10, a finalnie pewnie i mniej niż za 6 mln za sezon.

Ciekawi mnie tylko jak Mino wytłumaczył to Dolarowi, że muszą teraz szukać klubów, które dadzą mu mniej niż miał na starej umowie w Milanie? XD
1
tomek3902
tomek3902
1 czerwca 2021, 10:37
Może mu wyrówna :D
0
marcinmaly82
marcinmaly82
31 maja 2021, 13:28
Przynajmniej nie muszę się dalej oszukiwać, że go lubię.
1
Zimer9009
Zimer9009
31 maja 2021, 10:10
Zagrywka niczym z gazetki sklepowej.

Myślisz , że kupujesz w promocji Dolara, a jak przychodzi do zapłaty to okazuje sie, że w promce był tylko Antonio, a Gigio kosztuje jednak 12/rok + 20 dla sprzedawcy.
1
LunaS
LunaS
31 maja 2021, 09:48
Dajta jakiś nowy news, fotkę - zę Dolar siedzi gdzieś i płacze :)
1
jasiom22
jasiom22
31 maja 2021, 01:09
Sądze że to tylko ploteczki, żeby wzbudzić zainteresowanie, synem marnotrawnym. Szczególnie żeby wzbudzić zainteresowanie Juve, że mogą zrobić świetny interes, jak tylko wywalą Szczęsnego.

Najprzykrzejsze w tej całej sprawie jest to, że do końca nie będzie wiadomo kto się będzie śmiał ostatni. Można się wkręcać (i pisać w komentach) jak to Gigio zdradził Milan, a jak to Maldini cudowanie rozegrał. Ale prawda jest taka że wyniki to zweryfikują. Gigio to dalej swietny goalkeeper, i szkoda że odchodzi, psuje zgranie, a jaki będzie Maignan to cięgle ryzyko i niewiadoma, tak realistycznie patrząc, tak sportowo, to jednak delikatny krok w tył wydaje się.

Moim marzeniem jest to żeby to teraz Milan zajął miejsce rozpadającego się trochę Interu i upadłego Juve na szczycie Serie A na dłużej, i żeby to Milan zdobył powiedzmy ze trzy scudetto pod rząd z Maignanem w bramce, a mimochodem żeby Gigio powiedzmy z obniżoną pensją w Juve, na 4/5 miejscu serie A, bez Ronaldo etc. się temu przyglądał i jednak żeby do niego dotarło że to co z grubasem urządzali to zwykła chamówa...

Miałbym jednak trochę niesmak, jakby Gigio dostał te swoje 8-10 mln, w jakimś Juve czy Barcelonie, i zdobywał mistrzostwa czy honory, po tej całej akcji w Milanie. A jeszcze gorzej by było gdyby Maignan nie wypalił za dobrze, i przez to całe G. Milan by wrócił do ostatniego punktu wyjscia 5-6 miejsca w serie A. Tak więc o ile Maldini postąpił zdecydowanie słusznie (i pewnie zgodnie z wytycznymi Singerów/Elliotta, to jednak powstrzymał bym się z superlatywami w tej kwestii. Niestety ale to jeszcze może wyjść bokiem.. oby nie.

Bardzo ale to bardzo jednak liczę na wzmocnienia żeby w tym top4 zagościć na stałe, bez solidnych trasferów może być bardzo cięzko, wystarczy spojrzeć na ostatnie sukcesy w tym rywala zza miedzy. Transfery są koniecznie, i o ile Giroud i Maignan, brzmią dobrze w kwestii zastępstw, to jednak to nie do końca napawa pełnym optymizmem, bo jednak kilka osób z tego zespołu odchodzi, i trzeba uzupełniać kadrę zanim zaczną się wzmocnienia. Na które mega liczę.

A jak jeszcze jakiś Romagnoli czy nie daj boże/allah :-p Hakan miałby odejść to uważam że to jednak odbiło by się na grze nawet bardziej niż podmiana bramkarza. Hakan powinien zostać, Diaz Tomori - koniecznie powinni zostać, Romek też. Przede wszystkim powinno się utrzymać tą grupę zjednoczoną. Nie można tego zepsuć, tylko na tym zgraniu budować, narazie zaczęło się jednak od wtopy z odejsciem ważnego elementu tej grupy. Całe szczęscie że Calabria i Romagnoli to rozsądni milanisci.
Edytowano dnia: 31 maja 2021, 01:36
0
Bradley
Bradley
31 maja 2021, 06:23
Nie wziąłeś pod uwagę ważnego czynnika: sytuacji finansowo-marketingowej Milanu i Juve. W obecnej sytuacji dla Milanu tworzenie kominu płacowego bramkarzowi jest bardzo ryzykowne. Mimo, że zarządzanie klubem w ostatnich latach zostało polepszone, tak jeszcze nie wyszliśmy na prostą. Tak, czy siak, Maldini wykonał rozsądny ruch - myślę, że najrozsądniejszy z możliwych.
2
kusniak_22
30 maja 2021, 23:21
Oczywiście, że jest ból dupy, bo każdy widział i wie, że bramkarzem jest już z topu, a my mało, że tracimy wychowanka, topowego bramkarza, odchodzi za darmo, gdzie mogliśmy zarobić na nim wcześniej dobre pieniądze przy sprzedaży, płaciliśmy mu 6 mln pensji, trzymając braciszka za jeszcze mln, a na koniec olał podwyżkę do 8mln, cały klub i kibiców tylko dlatego, że robi to co Raiola mu każe.. Teraz odejdzie i jak pisaliście niżej będzie topowym bramkarzem w Juve najprawdopodobniej, zupełnie za darmo i z pensją taką jak miał u nas już od dawna. Dupa boli po prostu. Ale pocieszające jest to, że Milan nie poddał się kolejnemu szantażowi, zyskał myślę bardzo dobrego bramkarza za niewielkie pieniądze i skończył ten cyrk, który Raiola by odnawiał co chwila.
1
sodik
sodik
30 maja 2021, 23:47
No niestety, jakby na to nie patrzeć wychowanek potraktował swój macierzysty klub jako plan B. To oczywiście boli, szczególnie kibiców - w końcu żaden szanujący się kibic nie chce, żeby jego ukochany klub był traktowany jako opcja rezerwowa. To co zrobił ten pan ze zdjęcia to zwyczajny brak szacunku dla kibiców, klubu i wszystkich którzy w niego wierzyli....i to wszystko w imię USD, których na koniec kariery i tak będzie miał tyle, że mógłby obdarować kilka pokoleń :(
0
Kylo K
Kylo K
31 maja 2021, 10:11
Panowie, dupa to może boleć Dollara od siedzenia na ławie za chwile.
Pamiętajcie że Barca ma problemy finansowe i nie wyda kupę kasy na Dollara, a jeśli nawet to będzie na ławie bo ter Stegen ma niepodważalną pozycję w klubie. PSG przedłużyło kontrakt z Navasem a Szczęsnego ceni Allegri. Do tego Szczęsny zarabia 7 mln. Więc albo któryś klub sprzeda swojego bramkarza, na co nie liczę, albo Dollar będzie w Topowym klubie grzał ławę za mniejsze pieniądze niż u Nas. Chyba że pójdzie do średniaka.
I przydałoby się mu gdyby z rok posiedział na ławie, może by zmądrzał.
FORZA MILAN!!!
0
tommyb1
tommyb1
30 maja 2021, 23:02
Mam to już generalnie głęboko gdzieś że odchodzi. Bo w sumie i tak finansowo na plus wyjdziemy. Nie mogę tylko zdzierżyć że do cholernego Juve... Ciężko się większych zdrad w historii futbolu doszukiwać... Jedynie Figo, L. Enrique, Neuer, Ashley Cole, Tevez. Ale żeby wychowanek, któremu klub od 16 roku życia ustawił finanse do końca życia w ciągu 6 lat to chyba najstarsi kibice nie pamietaja
Edytowano dnia: 30 maja 2021, 23:06
5
sodik
sodik
30 maja 2021, 21:52
Śmiało możemy powiedzieć po 230 komentarzach, że jest tu ból dupy jeśli $$$ pójdzie do Juve czy Interu, gdzie z całą dozą prawdopodobieństwa odegra znaczącą rolę przez dobrych kilka/kilkanaście lat. Warto sobie jednak jasno powiedzieć, że NIE BYŁO i NIE MA żadnej rozsądnej opcji współpracy z tym człowiekiem, więc nie ma sensu już rozkminić co by było. $$$ może zostać wielkim bramkarzem, ale co z tego skoro jest małym człowiekiem, a dla wielu kibiców(nie tylko tych z Mediolanu) już teraz mentalnym przegrywem i symbolem finansowego zepsucia. Czy kogoś takiego chcecie w Milanie?
3
marcinomilano
30 maja 2021, 22:51
Dokładnie. Ludzie nie ogarniają, że jeśli Juventus wciągnie Gigio za 5-6 mln euro za sezon, to zrobią zajebisty biznes. My tyle samo płaciliśmy mu przez ostatnie 3 lata, a teraz jest sporo lepszy od siebie sprzed 3 lat. Fajnie, że z całej sprawy wyszliśmy z twarzą, ale sportowo dostaniemy po dupie i taka prawda. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się, że Gigio pozwoli na coś takiego.
Edytowano dnia: 30 maja 2021, 22:52
2
marcinomilano
marcinomilano
31 maja 2021, 08:28
Jest jedno "ale" w tym wywodzie: ale co jeśli po 4 latach w Juve oni znowu zaczną zabawę w licytację na kwoty i szataż?

Przecież nagle nie zaczną się cieszyć z kwoty typu 4,5-5 mln / rok tylko potraktują to jako mały krok w tył w zarobkach, który mogą chcieć sobie odbić przy końcu kolejnej umowy, bez względu na to z jakim klubem to będzie.

Nie rozumiałem nigdy tego strachu "a co jeśli on odejdzie do X / Y / Z i tam zostanie bramkarzem na lata?" - przecież skoro Milan tak potraktował to następny klub też będzie doił.

I inne kluby to wiedzą ;)
0
tomek3902
tomek3902
1 czerwca 2021, 10:46
Ale każdy piłkarz który czuje wiatr w żagle i wie że jest dobry i ważnym elementem zespołu będzie chciał podwyżkę przy przedłużaniu kontraktu. Tutaj jedynie wq było 20 baniek na grubasa. bo myśle że sam Dolar
by zaakceptował niewielką podwyżkę + jakieś bonusy jak to jest w przypadku Ibry.
0
ensamh_3t
ensamh_3t
30 maja 2021, 20:46
Jeżeli Juventus go sprzątnie, to najbardziej denerwujące jest to, że znów będą mieli włoskiego bramkarza numer 1 i najprawdopodobniej następcę Buffona (z tym że ten wygląda na prawdziwego bufona). No i zabierze miejsce w składzie Wojtkowi, a to prawie na pewno będzie oznaczało dla niego wypadnięcie z europejskiej topki. Naprawdę go polubiłem, głównie przez jego zaangażowanie, oraz niesamowite obrony, ale ta sytuacja pokazuje jasno, że ma nierówno pod kopułą, pytanie tylko kto bardziej - on, czy jego agent
2
sodik
sodik
30 maja 2021, 20:52
A czy to ważne kto? Ważne że pana(specjalnie z małej) ze zdjęcia nie ma już w AC Milan :)
Edytowano dnia: 30 maja 2021, 21:04
4
Smigacz90
Smigacz90
31 maja 2021, 00:00
W sumie to chyba już dawno było wiadomo, że wybierze Juventus
0
PaoloSiro
PaoloSiro
30 maja 2021, 20:09
Jak stanie się to faktem, to koleś jest przegrywem dekady ;)
8
dziadek
30 maja 2021, 20:06
A więc:

https://www.youtube.com/watch?v=ATv6LakspOA
0
MariuszR06
MariuszR06
30 maja 2021, 19:43
Nie żałuję typa.....Brak słów
4
artur297
artur297
30 maja 2021, 19:41
Ja sie tylko zastanawiam jak to mozliwe ze ten typ gral z opaska
1
brzydki
brzydki
30 maja 2021, 20:07
Ponoć miał zapis w kontrakcie wynegocjowanym przez magika Mirabellego, że w określonych warunkach ma być kapitanem jeśli gra :)
1
Cisek666
Cisek666
30 maja 2021, 20:42
To jeszcze zrozumię, ale nadal nie mogę pojąć jak w opasce kapitana mógł grać Bonucci?
1
ceci791
ceci791
30 maja 2021, 19:28
Akcja jak u Monty Pythona...... Hahahahaha hahahahaha haahahahhahahahahhahahahaaha ahhahahahahahhahahha ahahhahahahahaha ahhahahhahaahhahaa ahhahahahahahhahahha hahahahaha hahaha hhahahhaha hahahahhahahahahahahhahaha hahahahahhha ahhahahaha
9
kusniak_22
30 maja 2021, 19:18
Bym brzydko o nim napisał, ale nie będę go obrażał.. ogólnie straciłem do niego jakikolwiek szacunek. Życzę mu małej pensji i roli drugiego bramkarza.
3
Bufor85
Bufor85
30 maja 2021, 18:52
Po prostu Maldini rozegrał to po mistrzowsku. W końcu biję brawo, że to Milan ruszył głową na cwaniactwo a nie odwrotnie.
16
Adamek189
Adamek189
30 maja 2021, 18:50
Jego miłość do barw właśnie wyszła na jaw.
3
rk140685
rk140685
30 maja 2021, 19:08
Sam nie potrafie w to uwierzyc cos ie dzieje. Ja naprawde sadzilem,ze Gigio zalezy czy zalezalo na Milanie.Jesli te informacjue sie potwierdza to bedzie swgo rodaju pluniecie w twarz kibicom Milanu i jednoczesnie przyznanie sie do jawnej hipokryzji. Nie jestem za takimi pokazami jak te zrobione w Polsce kiedys przez Milan Club Polonia ale Gigiego czekaja ciezkie przeprawy z kibicami za kazdym razem gdy pojawi sie na San Siro w koszulce Juventusu,jesli faktycznie tam wyladuje.
1
Cisek666
Cisek666
30 maja 2021, 19:17
Obojętnie w jakiej koszulce wyląduje to będzie miał ciężko na San Siro. Już samo stwierdzenie, że zgodzi się grać za niższą kasę świadczy o tym, że chciał wycyckać Milan z kasy.
3
MilanistaMarek
MilanistaMarek
30 maja 2021, 18:21
Gigio i Raiola są na przegranej pozycji ponieważ teraz to oni szakaja klubu i chcąc czy nie chcąc muszą przyjąć najlepsza ofertę a najlepsza oferta może być w granicach 4/5 mln a kluby wiedzą i widza że są w nie najlepszej sytuacji i będą proponować mniejsze zarobki, w Juve też duże zmiany trener jeden z dyrektorów odszedł nie wiadomo co z Ronaldo, w Barcelonie Marc mimo słabszego sezonu jest świetnym bramkarzem, może Man Utd oni lubią robić interesy z Raiolą, tak czy inaczej dla nas kibiców najlepiej było by aby odszedł do zagranicznego klubu
5
limak79b@wp.pl
[email protected]
30 maja 2021, 20:11
dokładnie tak żeby tylko nie serie a a man utd może się skusić bo na de gea narzekają to czemu nie to by było realne
1
R44
R44
30 maja 2021, 21:53
W MU po przebojach z Pogba, stwierdzili ze z grubciem już nie będą robić interesów
0
NiUG
NiUG
30 maja 2021, 22:00
W United jest już następca De Gei, nazywa się Henderson i już został bramkarzem nr.1. Co do Raioli to po cyrkach z Pogba, też już wszyscy maja go dość, teraz kiedy Ed odchodzi to interesy z grubasem zostały definitywnie zakończone.
1
Dusiek
Dusiek
30 maja 2021, 18:07
Man UTD najprawdopodobniej bedzie mialo nowego bramkarza, ale jako opcje dodatkowa. Tom Heaton. To chyba Donnarumma im nie bedzie potrzebny. Ciekawe, jak to sie skonczy/.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
30 maja 2021, 18:00
Pewnie pójdzie do juve. Szkoda. Może to będzie dla niego jakaś lekcja. Albo zrobi dobry interes bo będzie mógł wygrywać rozgrywki serie A.
1
30 maja 2021, 17:52
Gigio by zarabiać 2 mln więcej postawił na szali bycie legendą Milanu, honor i szacunek u tiffosich. Stracił wszystko. Teraz chce zarabiać chociaż te 8mln by zachować twarz, bo jak pójdzie gdzieś za 6 albo do jakiegoś Evertonu to straci ją do reszty.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 maja 2021, 17:30
Zacznijmy od tego, że Milan ośmieszył Riolę i Gigio, sposób w jaki rozwiązał kwestię obsady bramki był tak samo szokujący jaki dewastujący dla Rioli i jego klienta, który dowiedział się o wszystkim tak jak kibice ACM z mediów i jestem pewien że był zaszokowany i zabolało go serduszko kiedy dotarło i uświadomił sobie co zrobił Maldini. Jeśli Gigo skończy z pensją mniejszą niż 8mln/rok to nie ma wątpliwości że będzie to dla niego jak i Rioli, kolejne gigantyczne, olbrzymiaste i bardzo bolesne upokorzenie,taki liść na twarz w obecności tych którym chcieli imponować, wielka wizerunkowa i biznesowa porazka Rioli i nauczka dla jego klienta, totalna i absolutna kompromitacja agenta oraz zawodnika. On nie jest już naszym problemem, chciał być wolny i jest wolny. Nie ma powodu by kibic Milanu odczuwał dyskomfort czy jakieś rozterki bez względu na to jak potoczą się dalsze losy naszego byłego bramkarza. To tak jak by zerwać z partnerką lub patnerem,dać tej osobie kosza ale cały czas przejmować się tym z kim ten ktoś będzie się umawiał. Nie ma co być psem ogrodnika, Gigio od dawna stawiał klub w niekomfortowej pozycji, nie interesowało go szybkie rozwiązanie sprawy, wysyłał sprzeczne komunikaty, siał ferment, tworzył największy komin płacowy i będąc niesprawiedliwie przepłacanym prze AC Milan zrodził podziały w drużynie. Już przy pierwszym przedłużeniu zaczęło się jego psucie atmosfery w drużynie i przez cały ten czas zawodnik uprzykrzał swoją postawą życie działaczom i kibicom, wszyscy się naginali i skakali dookoła aby udobruchać i przekonać go do łaskawego zaakceptowania oferty ACM aż Maldini uderzył pięścią w stół i powiedział: basta! Milan wytrącił Rioli wszystkie argumenty, teraz to bramkarz musi się prosić o pracę, Jeve jak jest mądre to będzie czekać bo ciśnienie i presja jest po stronie piłkarza i jego agenta, jak Juve jest mądre to powinni zaproponować desperatowi 6mln/rok a Rioli figę z makiem tak aby nie popełniać błędów ACM a jak będzie to zobaczymy ale nie widzę innej opcji jak Juve. Barcelona - wątpię, byłbym zaskoczony ale to mogło by być ciekawe.
Edytowano dnia: 30 maja 2021, 17:38
12
Mil_online
Mil_online
30 maja 2021, 20:43
Problem polega na tym, że odchodzi za darmo. Wszystko pozostałe się zgadza, poza tym, że nie ma z niego pieniędzy. Ucieka nam kilkadziesiąt milionów euro.

Dlatego też buffonki na juve Poland świętują i piszą o bólu dupy na tej stronie.

Może być też i tak, że to jednak był plan Donnarummy i Raioli, żeby odejść do Juve w atmosferze konfliktu, która ma być alibi - to Milan ostatecznie zerwał negocjacje, szczegóły są mniej ważne.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 maja 2021, 21:03
Problemu to my się pozbyliśmy, pieniądze "z nigo" są, to +85mln na przestrzeni kilku następnych lat które oszczędzamy pozywając się bramkarza którego i tak, i tak, i tak (i po raz 4) i tak, nie dało się sprzedać. Nie dociera to widzę, że on był nie do spieniężenia, Milan choćby stawał na głowie nie miał jak na nim zarobić. Skoro teraz będąc wolnym agentem nie wzbudza zainteresowania klubów i nie otrzymuje lepszych propozycji niż ta którą miał z Milanu to jak Milan mógł go spieniężyć? Tym bardziej było to niemożliwe bo on od pierwszej afery z przedłużeniem chciał wypełnić kontakt i nie dać klubowi na sobie zarobić (mieć tą kasę dla siebie i agenta) więc jak niby klub miał by na nim zarobić? Riola i jego klient nie spodziewali się że Milan zrezygnuje i to tak ekspresowo z negocjacji, na pewno nie jest im to na rękę i nie planowali obudzić się z ręką w nocniku. To przecież zabiera im argumenty i osłabia pozycję negocjacyjną. Jest ogromna różnica kiedy dwóch pracodawców bije się o pracownika, muszą wówczas się licytować a pracownik wybiera. W obecnej sytuacji nikt się o pracownika nie bije, to pracownik przynosi swoje cv i prosi o angaż ale pracodawca nie musi z nikim rywalizować i może mu zaproponować tyle ile uzna że mu się opłaca płacić.
2
Nevi
Nevi
30 maja 2021, 17:20
Ja nie mam złudzeń ze po takich akcjach Hakan i Dolar poprostu podpisza z juve.

Nic nie ryzykuja nic za nich nie zapłacą, co z tego ze Szczesny ma 6mln przez 3 lata a Ja by go nie bylo to by za Dolara nie dali 20mln smiech na sali. Naprawde dobrze to sobie wykombinowali. Napoli jednak cos wzięło za Milika a u nas klepanie po plecach i liczenie na cud...
0
wielki prostownik
wielki prostownik
30 maja 2021, 17:45
Zapłacą. 15 milionów pensji rocznie przez X lat. Za te pieniądze można mieć praktycznie każdego czołowego piłkarza na świecie. A oni dostaną drugiego bramkarza i dość przeciętnego pomocnika. 15 baniek rocznie odpłynie a poziom drużyny się nie podniesie. Genialny plan.
1
limak79b@wp.pl
[email protected]
30 maja 2021, 17:13
raiola może i jest gruby ale nie jest tak głupi jak wygląda i raczej do barcy na zmiennika by nie puścił donnarummy jedyne wyjśćie w ich przypadku z twarzą to żeby lepiej juve mosmarowało albo ktoś inny się zjawi nawet wieczysta aby był hajs zero ambicji sportowych
0
mix17
mix17
30 maja 2021, 17:17
Chyba, że dobrze mu zapłacą to grubasowi będzie obojętne co Gigi będzie robił w tej Barcelonie :), ale transfer do Barcy mało realny, po pierwsze nie będzie pierwszego składu, a po drugie nie zapłacą dużych pieniędzy za duet Gigi i Raiola.
3
limak79b@wp.pl
[email protected]
30 maja 2021, 17:19
no tak zapomniałem raiola najpierw kasa potem zawodnik nawet jakby 3 sezony na ławie donnarumma by siedział to oby mu się opłacało
1
limak79b@wp.pl
[email protected]
30 maja 2021, 17:08
ciekawe czy to prawda czy tylko nie plotki jakieś ale jakby mniej w juve zarabiał to by się przeliczył
0
Milanboy
Milanboy
30 maja 2021, 16:35
Ahh, prawie zawsze po ponad 100 komentarzy pod artykułem Gigio.

Nawet jak już go w praktyce nie ma to rozpala ogień.
9
marcinomilano
30 maja 2021, 16:36
Ludzie mogą udawać, że jego los ich nie obchodzi, ale jak odejdzie do Juve za mniej niż my mu proponowaliśmy, to nie ma szans, żeby nie piekło
5
Milanboy
Milanboy
30 maja 2021, 16:54
marcinomilano - Mi już nie jest dobrze, że on może być w Juve.
0
mix17
mix17
30 maja 2021, 17:18
Ja tam czekam na jakąś wypowiedź Donnarummy, ciekawe czy się doczekam.
0
brzydki
brzydki
30 maja 2021, 19:26
Jak Donnarumma pójdzie do Turynu za jakieś 5 baniek rocznie, to Juventus zrobi na tym gambicie Maldiniego najlepszy biznes z wszystkich.

Za pół darmo (Raiola pewnie teraz zmięknie z tym odstępnym) pozyskają top młodego włoskiego bramkarza w zamian za Buffona, do tego mając świetnego Szczęsnego do rotacji. A za rok odpalą sobie Szczęsnego gdzieś do Arsenalu i cyk, wymiana pokoleniowa przeprowadzona gładziutko i po taniości.
1
marcinomilano
30 maja 2021, 22:49
@brzydki

Dokładnie, ale większość osób tego nie rozumie
1
marcinomilano
30 maja 2021, 16:34
Będzie nas to jeszcze bolało. Jeśli dołączy do Juventusu za mniej niż mu proponowaliśmy, to w świat pójdzie informacja, że woli zarabiać mniej, ale grać w innym klubie niż nasz. PR'owo to nie wygląda najlepiej. Co za gnida.

Chcę być dobrze zrozumiany, postąpiliśmy bardzo dobrze, nie uginając się pod wygórowanymi żądaniami młodego zawodnika i jego agenta, ale sportowo, możemy kiedyś mocno żałować.
Edytowano dnia: 30 maja 2021, 16:36
0
Rafał0209
Rafał0209
30 maja 2021, 17:01
Przecież my już mu nie proponujemy 8mln za sezon, więc 6mln jakie mu ewentualnie zaproponuje Juventus będzie jedyną ofertą, więc tu jego wola nie ma już nic do gadania, bardziej nie ma wyboru jak nie chce być na bezrobociu:)
1
Nevi
Nevi
30 maja 2021, 17:06
To byla cena zaporowa, MIlan rozwijajacy sie ma zaplacic 10+mln a nastepny pilkarz w klubie zarazabia pol mniej, to psuje druzyne od srodka. teraz pytanie czy powinni byli w ogle sie zgodzic na te 6 co dostal. Wyglada jak by gral dla nas tylko dlatego ze dostal bardzo wysoki kontrakt przez ostanie lata.
2
MirekMario
MirekMario
30 maja 2021, 17:15
Pr'owo to tylko on na tym stracił. A Milan właśnie pokazał, że raz ma jaja, a dwa będzie porządną, stabilną marką która nie robi kominów płacowych.
5
wielki prostownik
wielki prostownik
30 maja 2021, 17:50
PR, pr-em ale powiedzmy sobie otwarcie że nie stać nas na bramkarza z pensją 8 baniek, nie mówiąc o 10. I to jest główna przyczyna odejścia Dolara a nie żadne dawanie nauczek Raioli.
To samo jest z Hakanem. Stać nas pewnie na milion więcej dla niego ale nie stać na danie tego wszystkim którzy sobie tyle zażyczą widząc że Turek dostał.
1
p4fC10
p4fC10
30 maja 2021, 19:31
Wg mnie jest zupełnie inaczej, PR'owo to właśnie nie wygląda najlepiej ale dla samego Dollara. Chciał zarabiać więcej niż klub mógł mu zaproponować, nie przyjął oferty to Milan szybko znalazł następcę. Jeżeli zatem pójdzie grać gdziekolwiek za mniejsze pieniądze niż 8 mln to zdecydowanie będzie pstryczek w nos i czarny PR dla samego Dollara, który to pójdzie grać aby był jakiś hajs, bo nikt więcej nie chciał dać. Rynek transferowy zweryfikuje zatem jego wartość. Chyba, że grubas tak go wkręci i dollar się zgodzi na 6 baniek aby tylko gruby wziął swoje 20 baniek...
1
marcinomilano
30 maja 2021, 21:06
A ja myślę, że za parę lat nikt nie będzie o tym pamiętał. On nadal ma dużo czasu, żeby to dobrze rozegrać. Jeśli tak zrobi, może zostać zapamiętany jako legenda innego klubu i tyle
0
Von Strauss
Von Strauss
31 maja 2021, 07:40
wielki prostownik

10 mln dla bramkarza to dużo. Porównaj sobie ile zarabiają inni bramkarze. Najbardziej przeceniany de Gea zarabia 11,2 mln. Oblak 10. Neuer 9,5. Ederson 9. Potem jest Szczęsny - 6,5. Courtois - 6,3. I Gigio - 6 mln. Czy jest na poziomie któregokolwiek z nich? Może Szczęsnego. A gdzie takie tuzy jak Alisson? Lloris? Ter Stegen? Tu nie jest mowa, że Milanu nie stać na opłacenie 10 mln kontraktu. Tylko, że takiego kontraktu nie powinien dostać bramkarz, który nie jest najważniejszym elementem zespołu. Robienie komina płacowego dla GD byłoby najgłupszą rzeczą jaką mógłby zrobić ten zarząd.

Plus, kiedyś pewien były bramkarz powiedział, że wybitność w tym fachu nie wynika z zdolności bronienia przez cały mecz a z zachowania koncentracji i podjęcia właściwej decyzji w sytuacji gdy przeciwnik ma jedną jedyną okazję w meczu. A niestety Gigio w meczach, w których nie musiał być skoncentrowany od początku do końca robił tragiczne błędy, tak samo zresztą jak w tych najważniejszych. O tyle dobrze, że obrona to korygowała. Zatem samo rozważanie czy należne byłoby mu 10 mln mija się z celem. On nie jest na takim poziomie by tyle zarabiać + bramkarz to najmniejszy problem zespołu.
0
Cuchillo
Cuchillo
30 maja 2021, 16:27
Nigdy nie słyszałem o tak słabym mentalnie zawodniku jak on. Normalnie dno i wodorosty. Kto normalny powierza swoją karierę agentowi? Agent to jego zleceniobiorca, nie właściciel. Ma za zadanie wynegocjować jak najlepszy kontrakt, w jak najlepszym klubie dla zawodnika. Owszem, umiejętności ma duże, ale jest bezjajeczny i miałby problemy przeciwko klasowym drużynom w Lidzę Mistrzów- w meczach o dużą stawkę.
Edytowano dnia: 30 maja 2021, 16:28
0
lopezito84
lopezito84
30 maja 2021, 15:52
I tyle z tego masz powiem szczerze że choć bardzo cenię Dunnarumę i lubię gościa, to cieszę się że tak wyszło. Tyle miał zarabiać, i liga mistrzów, i kapitan, i lider, i numer jeden, po prostu to odrzucił mówiąc że "zrobi to co powie mu Mino" a wcześniej powiedział że to on podejmuje decyzję. Klub znajdzie na pewno bo jest jednym z najlepszych, ale jednak niesmak i gorycz mu pozostanie i dobrze.
3
PaoloACM
PaoloACM
30 maja 2021, 15:51
Nie ma opcji zeby zostal bezrobotny. Jak nie w Europie to mu Gruby zalatwi sowity kontrakt gdzies u szejkow albo Chinczykow na 3 lata. Na szczescie to juz nie nasz problem gdzie sie bedzie blakal. A jesli sie kiedys spotkamy np w LM to mam nadzieje ze bedzie to dla $$$ gorzkie i niezpaomniane doswiadczenie :)
2
Von Strauss
Von Strauss
30 maja 2021, 15:53
"A jesli sie kiedys spotkamy np w LM to mam nadzieje ze bedzie to dla $$$ gorzkie i niezpaomniane doswiadczenie :)"

Albo i dla nas...
0
adamos
adamos
30 maja 2021, 15:33
Straciłeś nie tylko szacunek wśród kibiców ale widzę, że stałeś się sprzedajną kobietą pod latarnią. Takich jak Ty to trzymać 1000 km od Mediolanu.
2
Wolly
Wolly
30 maja 2021, 15:14
A teraz juve powie że jeżeli zejdzie na niższy kontrakt niż Szczęsny to pomyślą nad zmianą.
3
Kempez
30 maja 2021, 14:37
Teraz Maldini powinien złożyć ofertę na 2mln ciekawe co by powiedzieli ;D
2
SICKBOY
SICKBOY
30 maja 2021, 14:35
Donnaruma przeliczający nowa tygodniówkę:

"Kurwa powinno wyjść inaczej"
24
Cimar94
Cimar94
30 maja 2021, 14:46
Od zawsze miałem łeb do interesów.
9
M@sło
M@sło
30 maja 2021, 14:53
„Man, maybe I am gay”
1
stary_boss
stary_boss
30 maja 2021, 14:55
Sickboy
Uśmiałem się do łez:
„kurwa muszę jeszcze raz przeliczyć bo się nie zgadza”
2
Rossu
Rossu
30 maja 2021, 15:48
Donnarumma po transferze do Barcelony, będąc zmiennikiem Ter Stegena:

"Kurwa jest w pyte"
5
Fushnikov
Fushnikov
30 maja 2021, 16:22
Chłopaki z baraków :)
1
inzaghi67
inzaghi67
30 maja 2021, 14:17
Kiedyś wyjdzie na jaw w jakiejś biografii co nie grało tutaj w relacjach Milanu z Raiolą. Czy to Gigi faktycznie nie chciał podpisać umowy czy miał związane ręce przez jakąś umowę z Raiolą że tylko grubas może negocjować. Bo wydaje mi się to grubymi nićmi szyte
3
mix17
mix17
30 maja 2021, 15:24
Sprawa chyba tu jest prosta, Raiola i Gigi chcieli minimum 10 milinów Milan proponował 8 milionów co już jest bardzo dużo, tamci to odrzucili, więc Milan nie dał się szantażować i kupili nowego bramkarza, nie doszukiwał bym się tu jakiś teorii.
1
inzaghi67
inzaghi67
30 maja 2021, 16:41
no nie do końca. w ogóle to media pisały coś o 20 milionach euro prowizji dla Raioli a później ktoś to zdementował. umowy między agentami a piłkarzami też mogą mieć różne zapiski więc do końca niczego nie można być pewnym
0
mix17
mix17
30 maja 2021, 17:14
Krótko mówiąc za dużo chcieli kasy, bo wątpię żeby poszło o coś innego, a Milan znalazł bramkarza o podobnym poziomie za to dużo mniejszy koszt utrzymania.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
30 maja 2021, 14:06
Wyszedł na frajer. ja bym po takiej akcji odrazu zwolnił agenta, który mu zniszczył karierę. Jak mozna porzucić bycie legenda w Milanie w którym się wychowało i kibicowało po to żeby teraz zarabiać mniej gdzieś indziej..
5
Gattuso888
Gattuso888
30 maja 2021, 14:10
Kariery mu żadnej jeszcze nie zniszczył już aż tak nie przesadzaj. Co najwyżej mu TERAZ trochu utrudnił. Dollar ma 22 lata więc jeszcze cała karierę ma przed sobą.
3
Adi.Milan
Adi.Milan
30 maja 2021, 15:34
Zniszczył. Będzie grzał ławę w następnym sezonie
0
Adi.Milan
Adi.Milan
30 maja 2021, 15:35
Z reszta tak czy siak powinien go zwolnić. To duży hamulec dla Donnarumy, gdyby nie euro pewnie by rozpaczał
0
adamos
adamos
30 maja 2021, 15:36
Szczególnie jak będzie siedział na ławie... Później go wypchna do sredniaka i zginie śmiercią naturalną
0
cbvirus
cbvirus
30 maja 2021, 13:42
Żałosne. Jeżeli zrobił tą szopkę, tylko po to żeby dostać jeszcze mniej w Juve, to naprawdę nie należy mu się żaden szacunek
17
Cimar94
Cimar94
30 maja 2021, 14:00
Znaczy zrobił to, żeby dostać więcej w Juve. Chłop myślał, że powie "dajecie 12 mln albo zostaje w Milanie". Otóż nie. Stracił wszystkie karty. Jak nie obniży wymagań, zostanie bez klubu, to dopiero byłyby jaja.
Edytowano dnia: 30 maja 2021, 14:00
5
Seca
Seca
30 maja 2021, 13:30
Mlody pajac bez charakteru. Zobaczymy jak teraz pokieruje swoja kariera, pazerny mieczak.
1
Zirytowany
Zirytowany
30 maja 2021, 13:20
Oj Dollar Dollar, jak zostaniesz w Serie A mam nadzieje że kibice będą ciebie witać banknotami frunącymi zza bramki. Przedsmak był na ME U21.
7
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
30 maja 2021, 13:17
A ja jestem pewny że Raiola załatwi Dollarowi syty kontrakt. Na szczęście nie w Milanie.
3
AC1899
AC1899
30 maja 2021, 13:16
2mln na rok i może zostać u nas. Kontrakt na 5 lat.
5
Cisek666
Cisek666
30 maja 2021, 14:32
Chyba 2 mln za 5 lat grania (no i siedzenia na ławce).
1
Gullit80
Gullit80
30 maja 2021, 13:10
Bezrobocie zajrzało w oczy i już zszedł z pensji. Niech jeszcze opuści to go do Lecha a może i Legii wezmą
13
assa-666
30 maja 2021, 13:08
Ciekawe jak teraz sytuacje tłumaczy Donnanrumie sam grubas? Pewnie knur jak zwykle nie widzi swojej pazernosci i wini klub. Młody powinien przejrzeć na oczy i zobaczyć, że dla grubasa liczy się tylko jego brzuch i prowizja a nie interes bramkarza.
Bardzo dobre posunięcie ze strony klubu i oby to był prognostyk na przyszłość, że właśnie tak należy postępować z pazernymi agentami.
10
kozik___13
kozik___13
30 maja 2021, 13:02
Donna rumma es ujoczita
1
virago1212
virago1212
30 maja 2021, 12:56
Ojjjjj i co teraz
0
Cimar94
Cimar94
30 maja 2021, 12:49
Paolo Maldini powinien wydać książkę pt. Jak postępować z pazernymi, ulanymi agentami.
32
Nizial86
Nizial86
30 maja 2021, 12:48
Jak pójdzie do Barcy i skończy jako zmiennik to raczej w reprezentacji też nie pogra
9
Nizial86
Nizial86
30 maja 2021, 12:46
Co za mózg nie mogę.i na cholerę mu to było
6
Rossu
Rossu
30 maja 2021, 12:43
Czemu wcale mnie to nie dziwi. Po tych cyrkach z udziałem Raioli i Gigio wszyscy teraz podchodzą do tego ostrożnej. Maldini pokazał całemu światu ich prawdziwe oblicza, teraz będą próbować wyjść z tego cało i pokazać, że doniesienia o ich chciwości i pazerności to nieprawda.

Jest krótkie powiedzenie "chciwość - zgubą frajerów", myślę, że opisuje doskonale obecną sytuację Pizzaoli i Donnarummy ;)
12
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się