SCUDETTO


EURO 2020: Kapitalne widowisko w Monachium. Włochy pokonały Belgię i meldują się w półfinale!

2 lipca 2021, 19:53, Redakcja Aktualności
EURO 2020: Kapitalne widowisko w Monachium. Włochy pokonały Belgię i meldują się w półfinale!

Reprezentacja Włochy w ćwierćfinale piłkarskich mistrzostw Europy pokonała drużynę Belgii 2:1 (2:1). Na pierwszą bramkę kibice zgromadzeni na stadionie w Monachium musieli czekać do 31. minuty, kiedy to zamieszanie w polu bramkowym Belgii wykorzystał Nicolò Barella. Włoch doskonale odnalazł się między dwoma Belgami i precyzyjnie uderzył w stronę bramki strzeżonej przez Thibauta Courtoisa. Futbolówka wpadła do bramki i Włosi wyszli na prowadzenie. W 44. minucie ponowna radość kibiców reprezentacji Italii. Wszystko za sprawą Lorenzo Insigne, który z okolic osiemnastu metrów przepięknym strzałem pokonał belgijskiego bramkarza. Dwubramkowe prowadzenie podopiecznych Roberto Manciniego nie utrzymało się długo, bowiem już w doliczonym czasie gry pierwszej odsłony meczu Giovanni Di Lorenzo pomylił się we własnym polu karnym i arbiter główny wskazał na rzut karny. Chwilę później do piłki podszedł Romelu Lukaku i precyzyjnym strzałem pokonał Gianluigiego Donnarumme. W drugiej odsłonie spotkania, mimo kilku okazji zarówno ze strony Włoch jak i Belgii - żadna z drużyn nie pokusiła się o zmianę wyniku. W półfinale EURO 2020, Włochy zmierzą się z Hiszpanią. Mecz zostanie rozegrany we wtorek na Wembley w Londynie.

BELGIA - WŁOCHY 1:2 (1:2)

[0 - 1] 31' Nicolò Barella

[0 - 2] 44' Lorenzo Insigne

[1 - 2] 45+2' Romelu Lukaku (rzut karny)

BELGIA: Thibaut Courtois - Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen, Toby Alderweireld - Thorgan Hazard, Youri Tielemans (69' Dries Mertens), Axel Witsel, Thomas Meunier (69' Nacer Chadli - 74' Dennis Praet) - Jeremy Doku, Kevin De Bruyne - Romelu Lukaku.

WŁOCHY: Gianluigi Donnarumma - Leonardo Spinazzola (79’ Emerson), Giorgio Chiellini, Leonardo Bonucci, Giovanni Di Lorenzo - Marco Verratti (74’ Bryan Cristante), Jorginho, Nicolò Barella - Lorenzo Insigne (79’ Domenico Berardi), Federico Chiesa (90’ Rafael Toloi), Ciro Immobile (74’ Andrea Belotti).


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



295 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
4 lipca 2021, 18:12
Finał Włochy-Anglia 3:2 ołł je :D
1
Von Strauss
4 lipca 2021, 19:11
Liczę na finał Hiszpania - Dania i 0:1.
1
symbolic
symbolic
3 lipca 2021, 23:40
Dziś jedyna drużyna z Milanistą zameldowała się w półfinale. Finał Dania - Włochy 2:0 i dwa upokarzające babole Dolara sobie życzę.
0
Nesta_13
Nesta_13
3 lipca 2021, 17:04
Aście się uczepili tego Ciro. Przecież to jest całkowicie normalne zachowanie, że przy kontakcie w polu karnym napastnik upada, żeby pomóc drużynie i zdobyć rzut karny. Tym bardziej w dobie varu, żeby trochę poleżeć i liczyć na ewentualne sprawdzenie na monitorze. Nie było to aktorstwo jak Neymar czy kiedyś niektórzy zawodnicy Barcelony, tylko bardziej wykorzystanie sytuacji, bo jakiś kontakt jednak był. A że chwilę później padł gol, no cóż. Nie wiadomo, czy gdyby nie gol to by nie sprawdzali.
0
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 23:12
A mi wsio ryba, mogą mi symulować, dzięki temu mecze mają w sumie większy nakład emocji xd.
0
Von Strauss
4 lipca 2021, 08:52
A ja uważam, że za takie zagrania powinna być czerwona kartka od razu. Bo to taka sama gra nie fair, na jaką się narzekało, gdy grała aktorska Barcelona czy Neymar. Niczym się to nie różni. Niczym się to nie różni od wyciągnięcia piłki z bramki przez Buffona i udawania, że Muntari nie zdobył bramki. Jestem zwolennikiem karania nieczystych zagrań, a symulowanie jest jednym z najgorszych typów gry, która nie jest fair.

A tam, jedyny kontakt jaki Ciro miał, to najbardziej prawdopodobne, że swojej wyprostowanej nogi z piłką, bo z powtórek to nawet nie widać dobrze, czy belg dosięgnął go nogą.
Tak samo symulowanie, by grać na czas - czerwo i doliczony czas za symulowanie. Podejrzewam, że włosi skończyliby ten mecz w 8.
4
MilanHomer
MilanHomer
3 lipca 2021, 15:02
Przyczepię się do opisu spotkania :)
Wydaje mi się, że było troszkę więcej zmian w repce Italii :)
0
roox
3 lipca 2021, 13:56
1. Symulowanie fauli, gra na czas, boiskowe cwaniactwo, kradzież minut w końcówkach meczy, słowne zaczepki to wielkiej klasy włoski artyzm

2. Na Euro i Mistrzostwach Świata kibicujemy całej reprezentacji bez podziałów na zawodników Lazio, Interu czy Juve.

Kto nie rozumie tych 2 punktów nie powinien kibicować reprezentacji Włoch.
9
kamilus
kamilus
3 lipca 2021, 15:29
Nie każdy kibic Milanu to również kibic reprezentacji Włoch. Poza tym gra na czas/symulki to nie piłkarski artyzm, a autyzm.
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 15:32
10
zolwik9
zolwik9
3 lipca 2021, 15:32
Dokładnie, ja tam Italii nie kibicuję, w....ją mnie co niektóre ciotki ;)
1
RavenGDA
RavenGDA
3 lipca 2021, 15:55
i dlatego właśnie wlochom nie kibicuje. Reprezentacyjnie euro się dla mnie skończyło po odpadnięciu Węgrów (Hajrá Magyarország!!!)
0
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 15:59
roox - Lol xd.
0
kamilus
kamilus
3 lipca 2021, 15:59
Ja zwykle kibicuję tym "mniejszym", bo już od jakiegoś czasu zauważyłem, że w sumie to na całą piłką oprócz Milanu mam w mniejszym lub większym stopniu "wywalone" (co się objawia też tym, że np. z ostatniej LM to obejrzałem jedynie połowę finału).
3
symbolic
symbolic
3 lipca 2021, 23:43
Mam kibicować Bonucciemu? Dolarowi? Tfu... Cały rok liczy się dla mnie tylko Milan i nagle mam się przestawiać na tych kasztanów? Kjaer jest jedynym Milanistą na Euro i to jemu mogę kibicować, szczególnie, że pokazał prawdziwe jaja, prawdziwy honor i prawdziwe serce.
1
pazioni
Moderator pazioni
4 lipca 2021, 11:31
kamilus
Symulki to nie piłkarski artyzm,a autyzm ????

Autyzm jest zaburzeniem o charakterze neurologicznym, dotyczącym mózgu i mającym najczęściej podłoże genetyczne. Pierwsze objawy ujawniają się już na etapie okresu dziecięcego i trwają tak naprawdę do końca życia. Autyzm cechuje brak reakcji ze strony dziecka na polecenia, brak zabawy z rówieśnikami, trudności z wyrażaniem emocji czy porozumiewaniem się zarówno za pomocą gestów jak i mowy. Często zachowanie autystycznego dziecka odbieramy jako dziwne. Zaburzenie to ma wiele odmian, zdarza się, że dziecko po prostu się wolniej rozwija - co często mylone jest właśnie z autyzmem. Mimo że istnieje wiele czynników zwiększających ryzyko autymzu, nadal nie są znane konkretne przyczyny powstawania.

Jestem przekonany ,że jeszcze nie miałeś doczynienia z osobą chodzi mi o dziecko z Autyzmem,więc to napisałeś i nie życzę Tobie żebyś kiedykolwiek miał.
0
Von Strauss
4 lipca 2021, 19:10
1. Buahaha. Artyzm? Piece of art? Nope, just piece of shit. Wszystko co zawarłeś w punkcie pierwszym powinno być surowo karane. To się nazywa brzydka piłka.

2. Ale można nie kibicować reprezentacji, bowiem grają tam ciotki z Juve, Barcy czy jakiegoś Petroklubu.

Enter.
0
Starosta
3 lipca 2021, 13:06
Macie może link skąd ściągnąć cały mecz. NIe ogladałem wczorej bo w pracy byłem a moje linki albo pokasowane albo wygasłe.
1
mathiaz
mathiaz
3 lipca 2021, 14:38
Na stronie TVP Sport w zakładce "Retransmisje" znajdziesz wszystkie mecze Euro, jak również Copa America.
1
Starosta
3 lipca 2021, 15:01
Dziękuję za pomoc :)
0
kamilus
kamilus
3 lipca 2021, 11:13
https://streamable.com/lx2t04

Za takie coś dawałbym przynajmniej mecz zawieszenia. A może i więcej, dzięki czemu piłkarze może by się w końcu tego oduczyli. Nie cierpię symulek i gry na czas. :(
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 11:14
1
pazioni
Moderator pazioni
3 lipca 2021, 12:57
Człowiek upada i podnosi się. Jedni nazywają to gimnastyką inni sensem życia ...
2
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 13:23
Cel uświęca środki.
1
matten
matten
3 lipca 2021, 17:28
E tam, jeszcze daleko mu do artyzmu Rivaldo:
https://www.youtube.com/watch?v=OiW0IPrv1Ro
0
symbolic
symbolic
3 lipca 2021, 23:46
https://www.youtube.com/watch?v=4-6Zh3y_5fk
Jedyna prawidłowa reakcja na symulkę... a najbardziej rozwala mnie sędzia, który powstrzymuje resztę, gdy Rino wyjaśnia Krystynę.
1
Von Strauss
4 lipca 2021, 15:20
Czerwo i mecz zawieszenia. Do tego anulowanie bramki, bo jego zachowanie było nie fair i absorbowało zawodników przeciwnej drużyny. Tu sędzia powinien gwizdnąć od razu. sprawdzić VAR. Nie było faulu - czerwo i anulowana bramka. Był - karny.
0
ksieciunio
ksieciunio
3 lipca 2021, 09:18
Meczu nie oglądałem ale czytam teraz relację i jest tam wzmianka że czarny rasista z Interu coś tam pokazywał Dollarummie po karnym.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
3 lipca 2021, 08:58
We włoskiej tv był szeroko komentowany temat karnych. Dla mnie skoro Belgia dostała takiego miękkiego karnego to włosi tymbardziej powinni. Sytuacja jak z Zielińskim noga wstawiona pomiędzy nogi biegnącego.. I brak faulu można dyskutować czy przewróciłby się czy nie ale jedno jest pewne że przez ten faul straciłby pilke więc dla mnei karny.
0
serginho83
serginho83
3 lipca 2021, 13:20
No ja bylem zdziwiony, że przy akcji Włochów nie było VAR-u...
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 lipca 2021, 13:30
Przecież Di Lorenzo dał się wyprzedzić i po prosto popchnął Doku - karny ewidentny
0
3 lipca 2021, 08:42
Pięknie Italia. Brawo Gigio, obyś został ME!
2
boro215
boro215
3 lipca 2021, 08:40
https://footroll.pl/footlol/grafiki/29405,takie-zdjecie-zrobil-kibic-donnarummie-d

Chyba potrzebował tych 2 dych skoro taki szczesliwy xd
4
hyrus13
hyrus13
3 lipca 2021, 09:31
Gigio ma bekę z frajera, który cały rok dokładał na euro, bo on tyle w godzinę zarabia.
0
yagi
yagi
3 lipca 2021, 09:41
A nawet na minutę, i to niezależnie czy je, śpi, gra czy sra. Całą dobę ;-)
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 09:43
1
RavenGDA
RavenGDA
3 lipca 2021, 08:38
Brak żółtej kartki dla ciro imbecyle, za symulacje i cudowne ozdrowienie po bramce na 1:0
3
Bigi30
Bigi30
3 lipca 2021, 08:12
Jak to życie pewnie po losowaniu grup w LM. Zagramy z PSG
1
3 lipca 2021, 07:15
Włosi już się dogadali co do klękania, bo nie oglądałem początku?
0
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 08:41
Idź się spytaj.
0
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 09:07
Ciebie nie pytałem.
0
KamilBTM
KamilBTM
3 lipca 2021, 09:15
Klękali, żenady ciąg dalszy.
Póki co tylko Rosjanie zachowali resztki rozumu i nie dali się wciągnąć w tą głupotę przez Belgów.
4
hyrus13
hyrus13
3 lipca 2021, 09:31
W tę głupotę.
0
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 10:17
Józio - To kogo się pytałeś? Xd
0
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 13:22
Wszystkich innych.
0
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 15:59
Józio - Xddddd.
0
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 16:01
Ile Ty masz lat z tym xd? Brakuje jeszcze lol i rotfl
0
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 17:24
Józio - Wystarczająco.
0
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 18:58
Właśnie widzę.
0
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 23:12
Józio - To dobrze, że widzisz.
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2021, 07:16
Mentalnie myślę, że okolice 16tu.
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2021, 11:00
Józio - Źle trafiłeś
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2021, 11:43
Czyli mniej. To kończę dyskusje.
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2021, 13:34
Józio - Znowu źle.
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2021, 14:10
Co zrobić. Musi mi starczyć mentalny. Fizyczny w tym przypadku nie ma znaczenia.
0
milan2002
milan2002
3 lipca 2021, 06:49
Teraz pytanie. Czy Barella będzie kanonizowany? Na oczach milionów dokonał się cud. Jego gol uzdrowił powalonego Ciro Immobile. Jak nic należy mu się miejsce wśród świętych.
15
Zirytowany
3 lipca 2021, 12:40
Santo subito Barella !
1
jasiom22
jasiom22
3 lipca 2021, 01:39
No i trzeba przyznać ze włosi mają konkretną pomoc. Dwa motorki w tyłkach Verratti i Barella, jakość technika etc.. i do tego taki trochę schowany ale kluczowy Jorginho. Imponowali dziś. Tak sobie myslę że Milan bez Hakana mogłby wyglądać super nie tylko w 3-4-3 ala Tuchel, ale też 4-3-3 ala Mancini. Kessie-Tonali-Bennek razem? why not? Jorginho kluczowy w obu zespołach, u nas liczę na Tonali-ego.
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 01:42
1
jasiom22
jasiom22
3 lipca 2021, 01:28
Przedwczesny finał, zakończony. Włosi wygrali turniej :-p

Przykro patrzeć na tą repę... super grali, pierwsza połowa szczególnie.. ale wszędzie jakieś niesnaski... klubowe... Gigio świetny mecz, szkoda że odchodzi, piszę to po raz setny. Każda jego dobra interwencja kłuje w serce.

Bonucci pasja i jakość jakiej z Milanu nie pamiętam. Chiellini legenda Juve ekstra. Wszędzie jacys zawodnicy rywali, wchodzi Cristante... wychowanek wywalony za bezcen, super grają zawodnicy Interu: Barella i Lukaku (przynajmniej odpadł), niezły też ten Doku, w drugiej połowie co on wyprawiał.

No i ogólnie tak.. pięknie grająca reprezentacja włoch bez piłkarza Milanu, i z dawnym trenerem Interu... i jak tu się cieszyć?
PS: Immobile beznadziejny dziś. Chiesa też bez szału.
3
KamilBTM
KamilBTM
3 lipca 2021, 09:16
Lukaku grał super? W którym momencie?
0
lukmar100
lukmar100
3 lipca 2021, 00:07
Dolar w reprezentacji już sobie nie pozwala na frywolna grę nogami...
0
MrCostacurta
MrCostacurta
3 lipca 2021, 00:02
Mieliśmy 8-10 miejsce w lidze zawsze był jakiś milanista w kadrze. Teraz Mancini nie powołał nikogo z drużyny wicemistrza włoch. Nie życzę mu sukcesu. To chyba naturalne że nie kibucję rywalom Milanu?
3
MK92
MK92
3 lipca 2021, 00:25
W sumie przyczepiłbym się jedynie do niepowołania Calabrii. A tak to Mancio kogo miał jeszcze od nas wziąć? Romagnoli miał trudny sezon i na pewno odstawał od poziomu Bonucciego, Chielliniego czy nawet Acerbiego. Tonali to jeszcze nie półka Barelli, Jorginho, Verrattiego, Locatellego czy nawet Cristante. Poza tym współczesny Milan jest wyjątkowo mało włoski. Wręcz zamienił się charakterem z wiecznie międzynarodowym Interem. Jestem jednak pewien, że na MŚ 2022 ujrzymy jakichś Milanistów w kadrze Italii. Może nie tak wielu i tak decydujących jak na MŚ 2006, ale ujrzymy.
3
KingBunny
3 lipca 2021, 02:53
Ja rozumiem, że można nie życzyć sukcesu trenerowi, który specjalnie nie powołuje piłkarzy z danej drużyny, poniekąd Enrique z piłkarzami Realu, albo lepszy przykład, Maradona gdy w 2010 nie powołał Zanettiego i Cambiasso gdy Inter był najlepszy w Europie i na świecie, ale kogo on miał teraz niby powołać z Milanu? Jedyny, który zasłużył to Donnarumma i jego powołał i do tego gra w każdym meczu.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
3 lipca 2021, 03:25
Calabria nie był powołany z powodu zabiegu, a Milan reprezentował do 30.06 Donnaruma :)
1
Alessio_re6
Alessio_re6
3 lipca 2021, 11:04
Hahaha odklejeniec
1
Sławek94ACM
Sławek94ACM
2 lipca 2021, 23:49
Inni ex Milaniści też dobrze się bawią w Copa America. Peru - Paragwaj do przerwy 2-1 Lapadula 2x i Gustavo Gomez (+ czerwień xD)
7
Rossu
Rossu
2 lipca 2021, 23:44
Spinazzola zerwał ścięgno Achillesa ponoć, dobre kilka miesięcy przerwy go czeka, nawet może wrócić dopiero pod koniec sezonu.
1
jasiom22
jasiom22
3 lipca 2021, 01:31
Szkoda chłopa... :-(
0
MilanHomer
MilanHomer
3 lipca 2021, 07:48
W Polsce był jeden chłopak, któremu przytrafiło się to samo, ale opieka medyczna spieprzyła mu karierę.
Pozdro Marek Citko.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
2 lipca 2021, 23:38
I jeszcze tylko dodam, że na miejscu Maldiniego wiele bym zrobił, by ściągnąć do Milanu tego Doku. Świetny zawodnik.
3
milan2002
milan2002
3 lipca 2021, 06:02
To samo pomyślałem. Akurat potrzebujemy kogoś na tę pozycję a on jest młody więc pasuje do polityki klubu. Ale nie wiem jak sobie radzi w klubie więc też nie ma co popadać w hurraoptymizm na jego punkcie.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
2 lipca 2021, 23:34
Jestem zawiedziony postawą Belgów, zwłaszcza w defensywie. Wybaczcie, ale obie bramki, to był jakiś kabaret. Zwłaszcza ta druga. Insignie sobie turla piłeczkę, nikt go nie atakuje, ba, obrońcy wręcz robią mu miejsce i zdziwienie, że gość tej klasy to wykorzystał ;) No i Lukaku. W takim meczu po prostu nie można nie wykorzystać takich dwóch "setek". Generalnie szkoda. Jak zobaczyłem te typowo włoskie pajacowanie w końcówce, to życzyłem im przegranej. Nie trawię ich właśnie za to. Zmieniają się piłkarze, niby czasy też, a oni wciąż obrzydzają mi spotkania takim zachowaniem. Obrzydliwa mentalność.
1
looko
looko
2 lipca 2021, 23:41
Nie jestem kibicem Włochów, ale to co piszesz wydaję się strasznie nieobiektywne, aż czuć antypatie przez monitor.
Edytowano dnia: 2 lipca 2021, 23:41
8
Piotrek1899
Piotrek1899
2 lipca 2021, 23:45
Nieobiektywne? Chyba każdy widzi, co oni wyprawiają, gdy mają dobry wynik. Oczywiście, każda ekipa w takiej sytuacji kradnie czas, natomiast Włosi są w tym wyjątkowo perfidni i chamscy. I uważam, że to nie jest żadne moje widzimisię.
0
Milanboy
Milanboy
2 lipca 2021, 23:45
Granie na czas i tyle. A ja tam uwielbiam Italie. Lo
7
MK92
MK92
3 lipca 2021, 00:10
Przede wszystkim Włosi grają piękną piłkę w ofensywie, więc chyba można im wybaczyć, że pod koniec grają na czas, by osiągnąć cel? Zresztą, która drużyna by tak nie robiła? W gruncie rzeczy Belgów do tlenu podłączył Di Lorenzo, bo po bramce Insigne oni już czuli, że kopią piłkę półkę niżej. Kocham Italię od Euro 2000 i jest to dla mnie najpiękniejszy czas obok MŚ 2006 i ME 2012. Forza Azzurri!
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 00:15
5
Tutkovic
Tutkovic
3 lipca 2021, 01:06
Szczerze ja we Włochach uwielbiam to cwaniactwo. Każdy może tak kraść czas i wybijać rywala z rytmu a jednak tylko włosi to robią. Jak Włosi są w formie to jak pierwsi strzelą bramke to już nie oddają wygranej.
1
jasiom22
jasiom22
3 lipca 2021, 01:32
Oni grali trochę jak Polska Sousy w obronie. Czyli 2,5 obrońców w trójce z tyłu... idealnie pod grę włochów, Spinazzola-Insigne, i Di Lorenzo-Chiesa/Berardi mogli sobie pograć.
0
Jogin
2 lipca 2021, 23:30
Włosi zagrali piękna piłkę, czas na rewanż na Hiszpanach. Jestem dumny z nich, chociaż brakuje mi pierwiastka Milanu.
4
fryta777
2 lipca 2021, 23:42
Rewanż był w 2016, pozniej co prawda porażka w nieszczęsnych eliminacjach za Ventury... Jestem spokojny o ten mecz z Hiszpanami
3
MK92
MK92
3 lipca 2021, 00:10
Hiszpania zostanie wreszcie zweryfikowana.
0
MK92
MK92
2 lipca 2021, 23:30
To był mecz z gatunku tych, które się będzie wspominać po latach jako wielki pojedynek mocarzy. I był to mecz godny tej rangi pod względem boiskowej dramaturgii. Włosi przewyższali Belgów przez większą część spotkania. A nawet jak coś nie wyszło, to na posterunku stał kapitalny dziś Donnarumma. W defensywie świetna praca także Bonucciego i pechowego Spinazzoli pod dowództwem starego wygi Chielliniego. Belgowie mieli kontakt do końca tylko przez głupie zachowanie Di Lorenzo i bezmyślny występ Immobile. Poza tym można się rozpływać nad kreacją gry Azzurrich. Ileż tam jest sposobów na zaskoczenie rywala, na złapanie go na wykroku. Coś pięknego! Kolejny świetny mecz drugiej linii (Verratti dziś nie rozczarował) oraz wspaniałe rajdy z piłką przy nodze filigranowego Insigne. Po tym meczu już nie ma wątpliwości, że Italia to największy faworyt do zdobycia Pucharu Henri Delaunay'a.
4
CandyAmigo
CandyAmigo
2 lipca 2021, 23:19
Ależ we wszystkich stacjach TV chwalą teraz Donnarummę
0
Milanboy
Milanboy
2 lipca 2021, 23:24
Nie dziwię się, gość dzisiaj naprawdę pokazał się z bardzo dobrej strony.

Świetny bramkarz j bardzo żałuję, że już nie będzie bronił barw Milanu.
11
serginho83
serginho83
2 lipca 2021, 23:53
Wyjął 2 setki i był bezbłędny, więc całkiem zasłużenie ;)
1
Von Strauss
2 lipca 2021, 23:09
Jutro nagłówki w gazetach włoskich będą o tym, jak to dzielni włosi okupili super wygraną nad Belgią. A powinny pisać, jak to włosi, grając chamsko i bez zasad fair play grając brzydką piłkę przeturlali się do następnej rundy. Przecież druga połowa to był dramat. Kopanie się po kostkach, chamskie granie na czas, przeszkadzanie w wykonywaniu stałych fragmentów - ja się dziwię, że Ci sędziowie nie mają cohones by pokazać raz czy drugi żółtko. Berardi powinien od razu dostać za kopanie i dobiegnięcie do zawodnika wykonującego rzut wolny, Dolar za grę na czas też (kiedyś jakoś sędziowie szybciej te kartki bramkarzom za grę na czas dawali). Do tego symulka za symulką, gdzie sami atakowali i sobie robili krzywdę - zderzenie Gigio i Kielona, po którym podyktowano rzut wolny dla włochów - no serio, gdzie był VAR? Nie uważam, że belgowie byli lepsi, ale tak się grać nie powinno. W moim odczuciu - podwójny walkower i obie drużyny dalej grać nie powinny ;)
1
yagi
yagi
2 lipca 2021, 23:11
Grając brzydką piłkę... ok
10
dysha1992
dysha1992
2 lipca 2021, 23:11
Jako że komentarz musi mieć więcej niż trzy znaki, to napisze taki komentarz: XD
20
looko
looko
2 lipca 2021, 23:18
BEJT!!!!!!
0
Milanboy
Milanboy
2 lipca 2021, 23:19
Straszne, bronili się xd.
1
Von Strauss
2 lipca 2021, 23:26
Wybaczcie, niżej już pisałem, ich gra przypomina mieszankę tiki-taki Guardioli z czasów Barcelony z gegenpressingiem Jurgena i Bayernem Heynckesa z sezonu z LM. Może źle się wyraziłem. Tu nie chodzi o wrażenia wizualne. Bo możesz grać pięknie, drybling, podania, strzelić 153045020354021 bramek po czym napluć w twarz przeciwnikowi. Dla mnie to jest brzydka piłka. To, że jest to efektowne nie znaczy, że jest ładne.

A jeśli chodzi o samą grę - więcej wrażenia zrobił na mnie Doku w tym meczu niż całe Włochy. Więcej wrażenia zrobiły na mnie zagrania Pogby, jakby od niechcenia, w meczu z Szwajcarią, niż to, jak włosi grali. Byłem pod większym wrażeniem Sommera niż Gigio. Przy czym, jeszcze raz, zrozumcie, że brzydka piłka nie oznacza, że nie jest ona efektowna. Tyle, że mi się na przykład już gra miliona podań znudziła. Co z tego, że podasz 105 razy, zanim odbierze Ci ją przeciwnik, skoro żeby przesunąć się o taką samą odległość druga drużyna potrzebuje 5?
0
Fanatic
Fanatic
2 lipca 2021, 23:27
A gdzie była Belgia przez 70 min? Bo mi się wydaje że okopywaliv się w własnej 11. A ich piękny sposób gry polegał na lądzie na lukaku. Włosi zjedli mentalnie, taktycznie i piłkarsko Belgów i tylko słaba dyspozycja di Lorenzo i miękki karny dali Belgii nadzieję bo po 2-0 było widać po nich że wiedzieli że nie grają w tej lidze
4
Barthezz99
Barthezz99
2 lipca 2021, 23:43
Taki jest futbol. Gra sie tak by wygrac.
1
Barthezz99
Barthezz99
2 lipca 2021, 23:47
Belgia lepsza xDDDDDDDDDDD
1
Von Strauss
3 lipca 2021, 11:22
Wy ewidentnie jesteście bardziej tępi niż ustawa przewiduje. Po pierwsze, nigdzie nie napisałem, że Belgia grała lepiej. Po drugie - nie, nie gra się tak by wygrać za wszelką cenę. Bo przecież można by po wykorzystaniu wszystkich zmian przez przeciwnika wpuścić gościa, który nawet nie jest piłkarzem, a który złamałby nogę Messiemu i on dostałby czerwo a przeciwnik nie miałby zmiany i też grałby w 10.
Wy chyba nie rozumiecie do czego się doczepiłem. A, między innymi do tego:
https://twitter.com/donmoyn/status/1411045894716276743
i do przeszkadzania niezgodnie z zasadami w wykonywaniu wolnych fragmentów, do kładzenia się przy każdym kontakcie i leżeniu przez minutę.
Czym innym jest uczciwa gra na czas - patrzcie Kessie (przypominam zakutym łbom jak to wyglądało https://youtu.be/4PPjVO6kiOs?t=183)
a czym innym symulki i gra nie fair play. To charakteryzowało włochów w tym spotkaniu. Ich gra była brzydka bo nie była uczciwa. Nie wiem czy pamiętacie, jak pluliście na Buffona, który wyjął piłkę z bramki po strzale Muntariego i udawał, że nic nie było. Nie wiem czy pamiętacie symulki w spotkaniach z Barceloną, na które tak się narzekało. A teraz za to samo chwalicie włochów. Hańba wam, dwulicowcy.
0
ACstach
ACstach
2 lipca 2021, 23:08
Włosi się nie wysypali jak Francuzi, tam gwiazdy były ale drużyny to zbytnio nie było. Tutaj zapierniczanie, pressing tak wysoko jak się da, każdy walczył. Mega szkoda Spinazzoli.
4
yagi
yagi
2 lipca 2021, 23:07
Mecz, do mniej więcej 70 minuty, był genialny. Dawno takiego nie oglądałem. Włosi byli w każdym aspekcie gry bezbłędni, pod każdym względem lepsi od Belgów. Potem, no cóż, zbieg okoliczności niesprzyjających, i Belgia mogła nas ukąsić. Szczególnie Doku był bardzo groźny, zaimponował mi. Ogólnie: wygrał lepszy, bezapelacyjnie zasłużenie.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
2 lipca 2021, 23:07
Obejrzeliśmy totalnie przedwczesny finał. Fantastyczny mecz
Nie wiem kto najlepszy u Włochów - Insigne, Spinazzola, Verratti czy ktoś jeszcze

Za to najlepszy gracz meczu to moim zdaniem Doku - co ten chłopak wyprawiał to głowa mała
2
yagi
yagi
2 lipca 2021, 23:08
Verrati był dziś na poziomie profesury.
3
dysha1992
dysha1992
2 lipca 2021, 23:07
Jak dla mnie to możecie wylewać te swoje gorzkie żale na Donnarumme ale czy tego chcecie czy nie gościu zostanie najlepszym bramkarzem tego turnieju. On jest fenomenem, tacy ludzie w piłce rodzą się raz na 20 lat. Jasne, jest mi szkoda ze z nami nie został ale jak dla mnie jest wart każdych pieniędzy. Czy to jego wina, że jest klub który będzie spełniał jego zachcianki? Założę się, ze większość z was chciała żeby Gigi przez to całe zamieszanie i presję szmacil każda sytuacje, a tu co? Zonk;D i bardzo dobrze. Kocham Milan ale nie zamierzam stawać się hipokryta. Jeśli ktoś jest świetny to taki jest, niezależnie który klub wybierze. Ja jestem dumny, że to u nas zebrał szlify i stał się tym kim teraz jest. Dobranoc!
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
2 lipca 2021, 23:08
Znaczy - nic nie ujmując Gigiemu bo no jest to Messi wśród bramkarzy to dla mnie najlepszym golkiperem turnieju powinien zostać Sommer
2
dysha1992
dysha1992
2 lipca 2021, 23:10
Sommer, tak, jednak jeśli Italia nie straci dużo bramek i wygra Euro to zwycięzca może być tylko jeden
3
Piotrek1899
Piotrek1899
2 lipca 2021, 23:41
Nie chwal dnia... Jeszcze turniej trwa. I może być tak, że w najważniejszym meczu koleś się wyłoży. On lubi w ważnych meczach coś zawalić ;)
0
patrykas
patrykas
2 lipca 2021, 23:05
Może to dziwne, ale nie chciałem awansu Włochów.. raz, że czuję nienawiść do ex milanistów Bonucci, Donnaruma a dwa, że nie ma nikogo z Milanistów :) Wiem to głupie przekładać sprawy klubowe na narodowe... Myślę, że Hiszpania wygra Euro :)
2
tommyb1
tommyb1
2 lipca 2021, 23:07
Weź przestań. Chyba się porzygam jak tej łajzowate panienki by wygraly
8
PanPrzemus313
PanPrzemus313
2 lipca 2021, 23:09
Tylko nie Hiszpania - nudna i słaba ekipa - dzisiaj zagrali totalny dramat. Tylko mecz ze słabą Słowacją im wyszedł bo z Chorwacją to może i 5 goli ale to chorwaci je sobie w większości strzelali juniorskimi błędami defensywy
1
dysha1992
dysha1992
2 lipca 2021, 23:15
Jeśli Hiszpania wygra Euro, to nawet się nie przyznam że oglądałem final, bo każdy ich mecz to krwawienie oczu. Sposób rozgrywania akcji do bólu bezjajeczny. Jedynym plusem jak do tej pory to było to, że podczas ich dzisiejszego meczu zapytałem Google asystenta "Co to są oczy ważki?" Polecam!
5
Von Strauss
2 lipca 2021, 23:17
Nie rozumiem rozpływania się nad włochami. Ich gra strasznie przypomina mi mieszankę tiki-taki Guardioli z czasów Barcelony z gegenpressingiem Jurgena i Bayernem Heynckesa z sezonu z LM. Przy czym odziedziczyli też najgorsze elementy z tego - puste klepanie piłki, przewidywalność i ogromny problem z grą z drużyną grającą w stylu autobusu jak kiedyś Chelsea bądź z drużyną grającą szybką piłkę na przednią 3.
Ale najgorsze nie jest to wszystko. Najgorsze, że włosi nie grają czysto. Przypomina mi to niestety hiszpanów i Barcę, którzy kładli się jak się tylko dało, szukając kontaktu, grając na czas w postaci szukania "faulu", przeszkadzania w rozpoczęciu stałego fragmentu zgodnie z zasadami itd. Oni nie zasługują na to by grać dalej, dlatego, że nie grają czysto.
0
patrykas
patrykas
2 lipca 2021, 23:53
Ale Hiszpania to coś ala Brzęczek... stylu nie ma ale są wyniki i dlatego zajdą do Finału :)
1
tommyb1
tommyb1
2 lipca 2021, 23:05
Doku mega kozak. Nie wiedziałem nawet że Rennes tyle siana za niego dalo... Belotti znowu nic nie pokazał, ale może to i dobrze...przynajmniej nie będzie jak z Damsgaardem że gol warty 10 baniek ;)
0
Jachu1899
Jachu1899
2 lipca 2021, 23:35
Doku ekstra ale raczej nie warto nawet pomarzyć ;)
0
Ibra1899
Ibra1899
2 lipca 2021, 23:04
Veratti MVP
2
Bigi30
Bigi30
2 lipca 2021, 23:03
Italia zasłużenie brawo
1
CandyAmigo
CandyAmigo
2 lipca 2021, 23:02
Jedziemy po złoto!
5
Milanboy
Milanboy
2 lipca 2021, 23:00
Zasłużyli, Belgia nie była tak groźna
2
yagi
yagi
2 lipca 2021, 23:03
Hmmm...
ja miałem napisać: zasłużyli, choć Belgia była groźna, szczególnie w końcówce
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
2 lipca 2021, 23:11
Oj przypomnij sobie chociaż akcje gdzie fartem Spinazzola odbił piłkę po strzale Romelu. Belgia słaba nie była mimo że ich gwiazdy nie miały swojego najlepszego spotkania
Niemniej wygrana zasłużona
1
umbrella
umbrella
2 lipca 2021, 23:00
Muszę pochwalić Maciniego. Gdy obejmował reprezentację Włoch kompletnie nie wierzyłem, że zbuduje dobrą drużynę. Jeszcze mistrzostwa nie zdobył, ale dotychczasowe zwycięstwa (nie tylko na Euro) robią wrażenie.
2
jasiom22
jasiom22
3 lipca 2021, 01:35
dokładnie...
0
Nesta_13
Nesta_13
2 lipca 2021, 23:00
Zobaczcie na Donnarumme w jednej z ostatnich akcji. Gość poleciał złapać piłkę i przed kontaktem z jakimkolwiek rywalem nie potrafił złapać jej w ręce, mimo że miał ja już na palcach. Na linii to chyba najlepszy bramkarz na świecie, grę nogami poprawił, ale na przedpolu to jest poziom serio Ekstraklasy.
7
ACstach
ACstach
2 lipca 2021, 23:03
To cały on, tak samo jak puszcza piłki przy słupku, ale na linii jak wspomniałeś kozak.
1
Andre
Andre
2 lipca 2021, 22:59
Brawo Italia! Pewny i zasłużony awans do półfinału. Włosi mają drużynę, żeby wygrać to Euro.
1
CandyAmigo
CandyAmigo
2 lipca 2021, 22:58
Ależ to wygraliśmy!!!
1
ACstach
ACstach
2 lipca 2021, 22:58
Włochy zasłużenie awansują. Donnarumma się cieszy, a ja jakoś nie potrafie się z nim cieszyć.
4
Szymson
Szymson
2 lipca 2021, 23:00
Cieszy się, a nie ma pojęcia co to szacunek do kibica, "facet" któremu chyba ktoś język zawiązał
2
pazioni
Moderator pazioni
2 lipca 2021, 22:58
Ha ha ha wygrałem 1,5L WHISKY.... MNIAM MNIAM
FORZA GRANDE ITALIA
6
ACstach
ACstach
2 lipca 2021, 22:59
Gratulacje:) Udanego picia.
1
Rossu
Rossu
2 lipca 2021, 22:57
Ci którzy są Doku od dziś to niestety muszę Was rozczarować, ale nie przyjdzie, bo Rennes za mniej niż 40 mln go nie puści.

Ale talent to ma przeogromny.
Edytowano dnia: 2 lipca 2021, 23:00
1
mmielczar123
2 lipca 2021, 22:57
Doku to chyba belgijski Messi :D
2
2 lipca 2021, 22:57
Jeeeeeeeeeeeeeest
1
ACstach
ACstach
2 lipca 2021, 22:56
Doku, co to jest za chłop.
5
Diavo
Diavo
2 lipca 2021, 22:55
Berardi jest tragiczny..
0
lyndonmilan
lyndonmilan
2 lipca 2021, 22:53
Spinazzola, Doku i napastnik no i mercato gotowe.
Edytowano dnia: 2 lipca 2021, 22:58
2
gago1145
gago1145
2 lipca 2021, 22:59
spinazzola to wahadłowy, gdzie ty go dasz? Jeżeli twoim zdaniem ma być zmiennikiem Theo to powiem jedno XD. On ma możliwości, żeby być spokojnie w większości włoskich zespołów pierwszym wyborem na wahadło.
Edytowano dnia: 2 lipca 2021, 23:01
1
lyndonmilan
lyndonmilan
2 lipca 2021, 23:36
Sprawdziłbym go po lewej stronie przed Theo, w 4-2-3-1 i tyle w temacie, Rebic, leoa nie dają tam rady więc kogoś trzeba, mamy Hauge ale odejdzie, Hakana nie ma to co ma Krunic tam grać
0
Nanti
Nanti
2 lipca 2021, 22:52
Już Włosi więcej leżą niż grają :D Jakie to typowe xD
2
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się