SCUDETTO


Donnarumma: "Mieliśmy z Milanem odmienne ambicje. W PSG prawdziwy cel to Liga Mistrzów"

19 sierpnia 2021, 08:01, cinassek Aktualności
Donnarumma:

Gianluigi Donnarumma udzielił wywiadu Il Corriere dello Sport, w którym po raz pierwszy szerzej odniósł się do opuszczenia Milanu na zasadzie wolnego transferu celem zasilenia Paris Saint-Germain. Oto słowa bramkarza: "Nie chcę rozmawiać o poprzednim sezonie, to dziś nie ma sensu. W Milanie spędziłem osiem lat, to był mój dom, przeżyłem tam wspaniałe chwile. Milan wciąż wywołuje we mnie emocje, mam ogromny szacunek dla osób tam pracujących i kibiców. Kiedy dowiedziałem się, że dyrektor Gazidis ma problem zdrowotny, napisałem do niego, aby szybko wracał do Milanello, do swojego miejsca... Ale życie składa się z wyborów, mieliśmy z Milanem odmienne ambicje. Zawsze pozostanę kibicem tego klubu. Nie zapomnę tych ośmiu lat, ale potrzebowałem zmiany, aby się rozwijać i stać najlepszym. Odczuwałem potrzebnę nowego otoczenia, nowej rzeczywistości. Nazywanie mnie "Dollarummą"? Niektóre decyzje dojrzewają po czasie. Zawsze sam podejmowałem swoje decyzje zawodowe, moja rodzina zawsze dawała mi wolność i mnie wspierała. To samo Mino. On szanuje wolę swoich klientów w stu procentach, a potem oczywiście robi wszystko, aby usatysfakcjonować wymagania. Opuściłem Milan i nie miałem kontaktu z innymi klubami, przysięgam, ale byłem pewny, że po dobrym Euro coś się urodzi. Teraz jestem zrelaksowany. W zeszłym sezonie PSG nie wygrało Ligue 1, ale prawdziwy cel jest inny - to Liga Mistrzów. PSG zawsze o mnie zabiegało, ale wtedy priorytetem był Milan. Dziś także dzięki Milanowi czuję się pewniejszy, bardziej dojrzały, poprawiłem się technicznie".



184 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
fallen
fallen
20 sierpnia 2021, 13:50
LM wygrywają Ci co najmniej o tym mówią.
0
sharakmilanista
sharakmilanista
20 sierpnia 2021, 09:18
co za pierdolenie...
tak jak w przypadku tego co polazł do interu, apeluję i proszę Droga Redakcjo o nie zamieszczanie wypowiedzi tego gościa ze zdjęcia, który takimi wypowiedziami tylko się ośmiesza.

Dziękuję za rozpatrzenie mojej prośby, pozdrawiam
0
HenrykBrodaty
HenrykBrodaty
20 sierpnia 2021, 07:50
Donnarumma!! CO?! Ty...no także tego!!
0
Witas82
Witas82
20 sierpnia 2021, 03:39
Krótko i na temat LM nie zdobędzie z PSG....
0
ksieciunio
ksieciunio
19 sierpnia 2021, 21:59
Piszcie sobie co chcecie ale mnie jest zwyczajnie żal, że MVP Euro 2020 i jeden z najlepszych bramkarzy na świecie nie będzie grał w Milanie. A mógł być dla nas tym kim przez lata Buffon dla Juve - ostoją, opoką i symbolem :(
0
sharakmilanista
sharakmilanista
20 sierpnia 2021, 09:13
dostał dobrą ofertę z Milanu ale nie chciał tu dalej być więc niech się wafankuluje. naprawdę żal Ci takiego gościa??
1
Nevi
Nevi
19 sierpnia 2021, 21:17
trudno go lubic teraz ale fakt jest fakt, u nsa na final LM to by sobie jeszcze poczekal...
0
Ludek123
Ludek123
19 sierpnia 2021, 18:42
Judasz
2
TR3V0R
TR3V0R
19 sierpnia 2021, 18:40
Trochę juz żyje na tym świecie i w życiu takiej zakłamanej parowy nie spotkałem. Chlop sam sobie zaprzecza, tu gada że sam podejmuje decyzje o swoim życiu, a do Maldiniego ,,robie to co mowi mi mino" XDD połamania nóg i ani jednego trofeum więcej
6
dysha1992
dysha1992
19 sierpnia 2021, 18:26
Ja tam nie do niego nie mam. W mojej pracy zawsze chce zarabiać najwięcej jak się da i szukać nowych wyzwań, podnosić poprzeczkę. Romantyzm i miłość zostawiam dla żony, po pracy. Piłkarze odchodzą i przychodzą. Są tacy jak Totti czy Bellotti którzy mogliby osiągnąć więcej ale zostają tam gdzie I'm dobrze. Taka jest piłka. Swoją drogą trzeba być nie do końca normalnym żeby grac za 6 baniek w średnim klubie jak możesz grac za 12 w topowym. Nie bądźmy hipokrytami. Jedyny minus to ze nie dał zarobić, a może i trochę w tym winy Maldiniego. Tego nie wiem i w zasadzie yebe mnie to
0
pawel1989
pawel1989
19 sierpnia 2021, 19:04
Stary mam nadzieję, że masz super prace która kochasz i dobrze zarabiasz, ale na miłość boską - przestańcie porównywać pracę zwykłych szarych ludzi do pracy piłkarzy. Tak grał w naszym klubie, bronił bardzo dobrze, napewno przyczynił się do powrotu Milanu do LM, ale gdyby nie Milan to nie wiadomo jak toczyłaby się jego kariera. Niejeden miał talent jak on i gówno o nich słyszymy, a dlaczego? Bo nie gral w tak prestiżowym klubie jak Milan. Mimo że nie było nas lata w LM to nadal jesteśmy jedną z najwięksych marek piłkarskich. I nie twierdzę że wszystko spadło mu z nieba, ale mial też kupę szczęścia że miał możliwość grania dla klubu w którym stał się gwiazdą. Dla mnie jest człowiekiem bez honoru.
4
milanista1988
milanista1988
19 sierpnia 2021, 18:22
Abstrahując od słów Donnarumy... Właściciele PSG grają sobie w Football Managera (i to z oszukiwaniem, bo nawet w tej grze takich rzeczy się nie dało zrobić) w realu. Taka trochę kopia Realu Madryt z ery Galacticos. Czysto teoretycznie powinni w rozpoczynającym się sezonie wygrać wszystko, bo przeciwnik tylko czytając skład może się posikać ze strachu. Ale piłka to nie matematyka, więc równie dobrze PSG może się wyłożyć na ćwierćfinale LM grając... No - powiedzmy z Atletico. Ot, sport.
0
artek1984
artek1984
19 sierpnia 2021, 18:01
Nie lubię go i nie wierzę w żadne jego slowo
5
Diavo
Diavo
19 sierpnia 2021, 17:42
Cele celami,a zdobycie ich to druga strona medalu, co z tego że w PSG celem jest zawsze LM skoro jej jeszcze nie zdobyli.. to tak jakby Maldini powiedział Gigio żeby nie odchodził bo celem na ten sezon jest potrójna korona..
0
Mateusz1982
Mateusz1982
19 sierpnia 2021, 17:28
iksde
0
hvast87
hvast87
19 sierpnia 2021, 16:40
Oglądam piłkę od lat 90 i takiego pajaca widzę pierwszy raz
14
artorn
artorn
19 sierpnia 2021, 16:09
na foto wygląda jak greta thunberg xD
1
MalinaOla
MalinaOla
19 sierpnia 2021, 15:30
Co by nie było to i tak zawsze chodzi o pieniądze
0
rk140685
rk140685
19 sierpnia 2021, 14:50
Nie wierze w slowa Donnarummy w tym sensie,ze nie rozeszlo sie zapewne o plany czy ambicje a jedynie o pieniazki. Jesli tao bylaby prawda to juz rok czy dwa lata temu powedzialby hej ,nie gramy w LM spadam z tad bo u nas nie widac perspektyw. A mimo to gra dalej jakby nigdy nic.Teraz natomiast wybiera tymczasowego glinianego kolosa,ktory kiedys znudzi sie Katarczykom i padnie.przez pensje ktore wciaz beda musialy byc placone.
Milan ma inne ambicje?? Jestem dumny z tego,ze w koncu ktos probuje zrobic z Milanu zdrowo zarzadzany klub,ktory bedzie funkcjonowal na wlasnych warunkach bez placenia gwizdeczkom horendalnych pensji.
1
Artemik
Artemik
19 sierpnia 2021, 14:03
I tyle w temacie :D
https://www.instagram.com/p/CRosKDCJpul/?utm_medium=copy_link
6
Forza Milan1899
Forza Milan1899
19 sierpnia 2021, 13:55
Dollarruma nikt cię już tu nie lubi!
3
Rossoneri777
19 sierpnia 2021, 13:46
Wsm nie dziwie się ze wybrał grę z messim itp ale mógł chociaż dać zarobić na sobie, i nie pierolic teraz tych bzdur. No ale może mamy jakiś niepisany bonus za oddanie go za free. Ja tam bardziej mam pretensje o brak podpisu Hakana, bo gigio przerósł nas i zasługiwał ma klub z topu.psg nie lubię ale trzeba oddać ze maja mega ekipę i najlepszy projekt sportowy.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 sierpnia 2021, 13:54
Tak wybrał grę z Messim jak Messi przyszedł 2 miesiące po nim xD
26
Tairens
Tairens
19 sierpnia 2021, 14:16
Projekt sportowy ? Uwielbiam to ludzenie sie. Przeciez PSG to jet zabawka do MS w Katarze. Naprawde ktos uwaza, ze Szejk przez lata bedzie wkladal tyle siana w ten klub ? xD
Polecam sobie posluchac troche na temat powstanie tego tworu. Gigio przerosnac to jedynie moze brata wzrostem, bo porownywanie go w jakikolwiek do Milanu jest zenujace. W ogole kocham te narracje teraz broniaca Gigio, ze poszedl za projektem sportowym xD 12 mln na kontrakcie w dolnych Chinach tez by bylo "projektem sportowym" xD
3
Rossoneri777
19 sierpnia 2021, 14:31
No wydają kasę bo maja i tyle. Za to my bidujemy . Na pewno gigio się chciało zostać w klubie w którym by walczył by grać w lm zamiast isc to klubu który walczy o puchar. Nie wnikam w finanse psg ale po prostu ekipę maja niesamowita. Jeśli dobrze ich poukłada Poczetino taktycznie to LM niestety maja w kieszeni. Nie chce nic mówić tez ale większość kibiców tutaj zakochała się w milanie który był podobnie zarządzany. Ale okej gadamy o romatyzmje w piłce i o klubach z tradycja. Jedyne o co mam żal do gigio ze nie dał na sobie zarobić i tyle. Ale nie znamy szczegółów dlatego psów na nim wieszać nie będą a tutaj panuje taka moda.
1
DarQ
DarQ
19 sierpnia 2021, 14:53
Sporo kibiców hejtujących politykę Psg lub City wykazują się dysonansem poznawczym lub po prostu wypełniają definicję hipokryzji. Ac Milan z przełomu lat 90 to taki współczesny Psg.
I faktycznie większość fanów w tym okresie zakochała się w tym klubie z powodu " płynności finansowej" :)
1
Bradley
Bradley
19 sierpnia 2021, 17:01
Ja tam City aż tak nie hejtuję, bo nie są tak bezczelni jak PSG. City mimo wszystko gra w poważnej lidze, gdzie konkurencja do top4 jest bardzo duża.
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2021, 17:02
0
chory
chory
19 sierpnia 2021, 13:37
mam nadzieje ze milan zagra z psg i mu dokopie
6
DarQ
DarQ
19 sierpnia 2021, 13:32
Zabawię się w adwokata diabła. Trzeba umieć rozdzielić Gigio w Psg od Gigio w Milanie. Nie jestem fanam francuskiegi klubu i guano mnie obchodzi; ich bramkarz , ich skład. Jak będziemy z nimi grali to całym sercem będę pragnął aby przegrali , a najlepiej niech ich bramkarz puści szmatę itd.
Natomiat Gigio u nas był kręgosłupem zespołu, który od 10 lat podjął walkę o majstra. Zostawił krew, pot i łzy . Tak łzy w tym sensie , że pomimo ogromnej presji i hejtu aby nie grać z Juve , podjął rękawice i bronił jak lew naszych barw- a miałbyć niby kretem, sprzedawczykiem- łatwo kogoś szybciutko oskarżać, to taki pis- ie, modne, proste, bo nie trzeba brać odpowiedzialności za zbyt długi i zarobaczywiały jęzor.
Ac Milan to klub zbudowany na fundamentach dżentelmeństwa, kultury i historii. Hejt na zawodnika, który był ważną cześcią odrodzającego się Milanu to sranie we własne gniazdo i zachowanie nie mające nic wspólego z byciem Milanistą.
0
19 sierpnia 2021, 13:29
1. "...i nie miałem kontaktu z innymi klubami..." / "...PSG zawsze o mnie zabiegało..."
Trochę mi te dwa zdania nie pasują.
2. W Milanie nie chcą LM? ;)
Oj dzieciątko - już Cię nie ma, ale nadal zostawiasz złe wrażenie :))
4
Rafał0209
19 sierpnia 2021, 12:53
A propo City pamiętacie jak w sezonie 2003/4 eliminował ich Polski Groclin Grodzisk Wielkopolski a teraz takie niby cwaniaki bo Araba mają Pępka za trenera.
1
milan2002
19 sierpnia 2021, 13:12
No a Groclin praktycznie zginął z piłkarskiej mapy.
1
MilanHomer
MilanHomer
19 sierpnia 2021, 13:22
Oficjalnie tamten klub przestał istnieć po przejęciu przez Polonię za Wojciechowskiego.
Tak samo smutne jest przypisywanie sobie tytułów przez Lechię Gdańsk, czy Lecha Poznań, sprzed ich połączeń z Olimpią Poznań i Amicą Wronki.
0
Boateng93
Boateng93
19 sierpnia 2021, 12:34
Po takich wywiadach będzie dodatkowa radość jak PSG znowu z tej LM odpadnie. Najlepiej z taką Barceloną co by ich najbardziej zabolało jak jeszcze Messiego przejęli.
5
Seca
Seca
19 sierpnia 2021, 12:53
Lepiej z Milanem!!!
3
milan2002
19 sierpnia 2021, 13:13
Nie ma co się oszukiwać. Jeżeli ktoś ich odpali to Bayern lub któryś z angielskich klubów.
1
mrkojiro
19 sierpnia 2021, 12:33
Nieźle tu jedziecie po chłopaku. Jestem ciekaw co powiecie jeśli tą ligę mistrzów jednak wygra. Już dawno mówiłem że dziś w piłce nożnej nie ma romantyzmu. Zmienił pracodawcę na takiego który zapewnił mu większe zarobki i walkę o wyższe cele u boku największych gwiazd. Chłopak zalicza sportowy awans i tyle. Przełóżcie to sobie na zmianę pracy w normalnych realiach, po prostu.
1
Vol'jin
Vol'jin
19 sierpnia 2021, 12:36
w listopadzie twierdził, że chce zostać w Milanie i Mino wie co ma robić ;]
Teraz nagle mu się ambicja Milanu zmieniła chociaż wiadomo było, że LM nie wygra w ciągu najbliższych 3-5 lat ;]

Jakby zrobił wyjście w stylu Grealisha, to nikt by tutaj by po nim nie jechał...
Zresztą po wypowiedzi między wersami widać było, że traktował Milan jako plan B licząc na inne oferty, tylko Maldini ten ruch uprzedził i zostało PSG tylko ...
9
Corsa
Moderator Corsa
19 sierpnia 2021, 12:47
Nikt by złego słowa nie powiedział, ale chłopak nas wycyckał bez mydła. Tak jako pisze kolega powyżej - można to było rozegrać zupełnie inaczej, tak żeby wilk był syty i owca cała.
4
kamillo14
kamillo14
19 sierpnia 2021, 13:05
Po liczbie komentarzy widać też, że kibiców mocno ubodło jego zachowanie. Ktoś tu przytoczył właśnie moim zdaniem świetny przykład Lewego - jakby Donek powiedział rok temu "Słuchajcie, chce iść poziom wyżej (sportowo i finansowo), mam nadzieję, że uda się na koniec zdobyć LM, kocham Was forever, ale za rok pale wroty" to nikt by złego słowa nie powiedział, tym bardziej sądzę że byłoby jakieś fajne pożegnanie. Ale stało się jak się stało, mnie też jego zachowanie mega irytowało, ale już kiedyś chyba to pisałem - sam sobie wystawił laurkę, nie ma co już o nim wspominać, dla mnie jest już po prostu zwykłym neutralnym piłkarzem przyprawiającym o zerowy ładunek emocjonalny.
1
MilanHomer
MilanHomer
19 sierpnia 2021, 13:15
Maldini w wywiadzie zaznaczył wyraźnie, że Gigiemu odwaliło po tym jak mu grubas łeb sprał, dlatego mamy Mike'a, a Gigi niech będzie jak Buffon.
0
kaka8
kaka8
19 sierpnia 2021, 14:39
Chu*a w marynacie wygra, szybko odpadną i to oby z nami w fazie pucharowej
1
Bradley
Bradley
19 sierpnia 2021, 17:06
No może i wygra tą LM, ale większość opinii o nim nie zmieni :D
1
fristajlos
fristajlos
19 sierpnia 2021, 12:32
Miękka faja
0
Vol'jin
Vol'jin
19 sierpnia 2021, 12:31
z Locatellim to niezłe ziółka xD
0
banan1899
banan1899
19 sierpnia 2021, 13:22
Locatelliego sami się pozbyliśmy.
1
Vol'jin
Vol'jin
19 sierpnia 2021, 13:26
koleś był obrażony że miał iść na wypożyczenie to chciał transferu

a teraz się deklaruje jako kibic Juve od dziecka :)
6
pawel1989
pawel1989
19 sierpnia 2021, 13:51
dokladnie, jego wpis na instagramie przyprawil mnie o mdlosci...
0
Rafał0209
19 sierpnia 2021, 12:14
Ani City ani PSG nie wygrają LM, jak to teraz największe ziomki skorumpowanej UEFY w ciągu 10 lat nie raz i nie dwa ktoś z tej dwójki wygra LM
0
Nesta_13
Nesta_13
19 sierpnia 2021, 12:27
To w końcu wygrają czy nie ? xD
12
Corsa
Moderator Corsa
19 sierpnia 2021, 12:08
Mordo, ani to Twoje zakichane PSG ani też City nigdy nie wygrają LM, bo to są kluby bez duszy. Ty i Tobie podobni nie przechodzą tam ze względu na młodzieńczą fascynację/historię/prestiż, a tylko po to by odcinać kupony, podpisać jak najwyższy kontrakt.

Dlatego też mimo kosmicznych składów, nieograniczonych zasobów rok w rok odbijają się od ekip, które w piłkarskich świecie coś znaczą. Piłkarz, który poszedł za peniędzmi nigdy nie wykrwawi się na murawie dla takiego tworu, bo i po co. Dostanie tyle ile ma zapisane w kontrakcie, a reszta go nie obchodzi. Co rok bogacze będą dochodzić do półfinału, a nawet i zagrają w finale, ale zawsze znajdzie się taki Bayern, L'pool czy inny Real i ten puchar wybije im z głowy.

Przez wiele lat petrogiganci bezskutecznie starali się pozyskać Ronaldo i Messiego, pierwszy wolał Juve, a drugi zdecydował się dopiero w chwili jak już jest świadom, że jego kariera zmierza ku ostatniemu gwizdkowi. W swoim prime ani jeden ani drugi nawet nie spoglądali na pseudo-kluby z Manchesteru i Paryża. Obaj skończą w nich dopiero na piłkarskiej emeryturze.

Dla mnie PSG/City to mem, wydawać tak kolosalne pieniądze, ściągać najlepszych z najlepszych i dalej nie mogą wygrać LM, a nawet i na podwórku krajowym nie są bezkonkurencyjni.

Idź Ty Gigio daj buzi Rioli, podziękuj, że tak ładnie zadbał o Ciebie i już więcej się nie odzywaj, bo w Twoim przypadku sprawdza się powiedzenie, że milczenie jest złotem.

Ależ mnie wnerwił przed piąteczkiem...
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2021, 12:12
15
mist22
mist22
19 sierpnia 2021, 12:15
A Chelsea? :P Wszystko się zmienia PSG i ManCity są potężne już ok. +/- 10 lat, widzi się już dzieciaki w koszulce z Mbappe, poczekasz kolejne 10 i znajdą się chłopaczki, którzy będą krwawić dla tej koszulki ;) może już tacy są.
3
Rafał0209
19 sierpnia 2021, 12:18
A myślisz że za 10 lat młody będzie krwawił za Milan czy za PSG gdzie grał jego idol z dzieciństwa?, Ja tam nie widzę w graczach City czy PSg gry na pół gwizdka czy tylko dla wypłaty
0
Corsa
Moderator Corsa
19 sierpnia 2021, 12:29
@mist22, Chelsea to trochę inna bajka, oni jeszcze przed erą Romana byli bardzo solidną marką w świecie piłki. Odnosili mniejsze i większe sukcesy w europejskich pucharach.

Potrafili przyciągnąć w swoje szeregi piłkarskie gwiazdy takie jak - Di Matteo, Zola, Flo, Gullit, Deschamps itd.

Abramowicz wpompował masę kasy i tylko ich umocnił, ale swoją markę już mieli, nie to co City, które nie mogło się nawet spokojnie utrzymać w lidze. Dopiero po przyjściu szejków świat o nich usłyszał.
3
mist22
mist22
19 sierpnia 2021, 12:31
Corsa - PSG też ma historię, jest to o wiele większy klub i z bogatszą historią niż np. Olympique Lyon który pewnie większość osób z roczników 85+ kojarzy jako kluczowy klub we francuskiej piłce :P
0
Nesta_13
Nesta_13
19 sierpnia 2021, 12:33
Mist22, bez sensu przywołujesz Chelsea która już była uznanym klubem przed Abramowiczem. To tak, jakby teraz przywołać Milan Berlusconiego. Nie ma już więcej takich klubów jak PSG i City, tfu.
1
Corsa
Moderator Corsa
19 sierpnia 2021, 12:38
@Rafal, przy ostatnich 10 lat nie mieliśmy żadnych sukcesów, a Tonali jest najlepszym przykładem tego, że znajdą się tacy, którzy krwawić będą.

Ludzie kochają nie PSG czy City, a grające w nich gwiazdy. Zobacz na Mbappe, może mieć w Paryżu wszystko, sky is the limit, a i tak chce przejść do Realu.

Razem z nim odejdzie ogromna rzesza fanów PSG, bo powtórzę jeszcze raz - nie kibicują klubowi, a konkretnym zawodnikom.

Oba te kluby nigdy nie będą miały w swoich szeregach legendy takiej jak Maldini, Totti czy Del Piero, którzy całą karięrę spędzili w jednej koszulce.

Szejkowie dzierżawią tylko genialnych piłkarzy, a za pieniądze nie kupisz miłości do barw.
4
Corsa
Moderator Corsa
19 sierpnia 2021, 12:42
@mist22, tak, z Paryżej się zgodzę, mieli też wyrobioną markę, w mniejszym stopniu niż Chelsea, ale zawsze. Dlatego przywołałem City dla porównania, a nie PSG.
0
Nesta_13
Nesta_13
19 sierpnia 2021, 15:25
Jaka wyrobiona marka ? Przecież oni przed przyjściem arabów byli jak takie Rennes, Auxerre, czy inne Saint-Etienne. ManCity przed przyjściem arabów miało znacznie lepszą markę niż wówczas paryżanie.
0
Rafał0209
19 sierpnia 2021, 12:06
Haha wiecej komentarzy niż przy mercato, chyba tylko covid może się równać z Gigio pod tym względem.
2
HenrykBrodaty
HenrykBrodaty
19 sierpnia 2021, 17:40
Cii o kowidzie nie wolno.
3
Carlo88
Carlo88
19 sierpnia 2021, 11:59
Hipokryzja totalna. Byłby inny odbiór tych słów, gdyby przed odejściem podpisał kontrakt z klauzulą 20-30 mln i dał na sobie cokolwiek zarobić. Jest po prostu małym człowiekiem, a czy będzie wielkim bramkarzem? okaże się, mam jednak nadzieję, że kiedyś będzie żałował swojego wyboru i ze wstydem patrzył na przeszłość.
7
pawel1989
pawel1989
19 sierpnia 2021, 11:55
I gdzie są Ci którzy mówili że on nic nie może bo ma kontrakt z raiola i to raiola decyduje ...?
1
Carlo88
Carlo88
19 sierpnia 2021, 12:06
Ah tak, skoro Pan Donnarumma powiedział w autoryzowanym wywiadzie, że nikt nie miał wpływu na jego decyzję to na 100% tak było. A jak mówi, że kocha Milan i klub ten wzbudza w nim wielkie emocje, to również tak na 100% jest. Polityk, który w wywiadzie mówi, że działa na rzecz państwa, a nie własnego portfela jest tym uczciwym i warto oddać na niego swój głos, itd. itp. Analogii wiele można byłoby tworzyć, a w rzeczywistości to zapewne nawet nie Dolar odpowiada za ten wywiad, tylko cała jego agenda, która myślała jak ocieplić jego wizerunek przez długi czas ;)
1
milan1986
milan1986
19 sierpnia 2021, 14:08
Serio uwazasz, ze zarabiajacy miliony sportowiec, ktory de facto jest brandem i produktem od ktorego zaleza miliony euro osob i firm z nim wspolpracujacych, idzie do prasy i mowi co mu na sercu lezy?
0
pawel1989
pawel1989
19 sierpnia 2021, 14:14
Nie dzisiaj nie musisz isc do prasy, mozesz udzielic wywiadu przez jakis videocall albo po prostu przez telefon. Przestancie bronic tego gnoja.
1
Vol'jin
Vol'jin
19 sierpnia 2021, 11:51
do Grealisha to ci daleko mały człowieczku.

ten to potrafił podpisać umowę rok wcześniej z gwarancją, że jak zgłosi się City to go puszczą tylko po to by dać zarobić Aston Villi, by ci mogli się wzmocnić ^

5
mist22
mist22
19 sierpnia 2021, 11:58
Nie bronię Gigio, ale np. Harry Kane też miał umowę z właścicielem Spurs, że jeśli nic nie wygrają, to ten zgodzi się na jego transfer i co? I Pan Prezes nie odbiera tel. od przedstawicieli Man. City :D
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
19 sierpnia 2021, 12:13
I bardzo dobrze, że nie odbiera. Uznany klub w trakcie odbudowy/przebudowy nie powinien oddawać najlepszych zawodników bezpośrednim rywalom.
0
MilanHomer
MilanHomer
19 sierpnia 2021, 13:19
mist22
Odebrał raz, powiedział spierdamitotamto i po sprawie, a że szejki nie rozumno po angielski, to co zrobisz :)
0
milan1986
milan1986
19 sierpnia 2021, 11:34
Co za typ, juz chyba lepiej zeby milczal. Tekst o roznych ambicjach to przejaw braku szacunku do klubu, ktory dla swiatowej pilki znaczy 1000x tyle co jakas zabawka skorumpowanego bliskowschodniego rezimu. Ambicja Milanu jest wrocic na szczyt i krok po kroku to sie dzieje, to juz nie jest Milan schylkowego Berlu i ten baran raczej dobrze o tym wie. Mowienie o tym, ze on ze swoimi celami przerasta Milan (bo to de facto powiedzial) to bezczelnosc w swietle tego jaka prace wykonal zarzad oraz trener. Ale latwiej rzucac takie zaklamane frazesy niz powiedziec ze wybralo sie droge na skroty, charakterystyczna dla arywistow bez honoru.
17
MR. X
MR. X
19 sierpnia 2021, 11:30
A jaki cel mial Milan? Klepać dalej w lidze włoskiej? Poza tym, PSG z takim składem juz rok czy 2 lata temu powinno wygrać LM, a tutaj caly czas susza. Ja pierdziele, jak mozna gadać takie rzeczy jak ten nasz ex bramkarz. Posmiejemy sie za niecały rok jak PSG znowu nic w LM nie wygra.
1
Mil_online
19 sierpnia 2021, 11:24
Chłop dorabia teraz teorię do tego, co się zadziało, jest zwykłym gamoniem.

Wielu tutaj przytacza przykład odejścia Lewandowskiego z BVB - racja. Jaki problem Donnarumma miałby w oświadczeniu rok temu, że odchodzi, bo ma większe ambicje niż Milan? Żaden. Klub by go sprzedał i na nim by zarobił. Z jego wypowiedzi wynika, że nie informował o tym klubu, nikomu tego nie zastrzegł. Siedział jak partyzant w lesie, sępił na kasę i na końcu bajki wymyśla.

Jego argumenty o Lidze Mistrzów byłyby zasadne, gdyby Milan się w niej nie znalazł. Teraz Milan jest w Lidze Mistrzów i znajduje się na dobrej drodze do odbudowania swojej pozycji. Za wolno dla Donnarummy? Że Milanowi brakuje ambicji? To wszystko jest wymyślone na poczekaniu, Maldini i Milan wytrącili mu wszystkie argumenty z ręki.

Jako kibic Milanu, mając na względzie sposób, w jaki pożegnał się z klubem, mam nadzieję, że Keylor go skutecznie posadzi na ławce.

11
matten
matten
19 sierpnia 2021, 11:47
Mam wrażenie, że porównanie z Lewandowskim jest nie do końca trafione, gdyż Lewy nie był wychowankiem BVB (choć to ten klub wypromował go arenie europejskiej), a jednak od wychowanka wymaga się "więcej". Poza tym Donnarumma był najlepiej zarabiającym piłkarzem Milanu, więc nie może być mowy o tym, że był niedoceniany. Dodatkowo zatrudnienie w klubie znalazł jego brat, który w normalnych okolicznościach nie dostałby angażu w zespole na tym poziomie. Jednym słowem Donnarumma postąpił b. nieładnie nie dając na sobie zarobić i niezależnie od tego co mówi ciężko zrozumieć jego postawę.
0
Mil_online
19 sierpnia 2021, 12:33
Dziękuję za dalsze merytoryczne wsparcie mojego stanowiska ;).
0
Levy11
Levy11
19 sierpnia 2021, 11:17
Jaki on teraz mądry i elokwętny. Ciekawe kto mu ten tekst napisał? Mino nie wywierał na mnie żadnej presji, wszyscy u niego robią co chcą. Jakby miał jaja to by wcześniej powiedział tak jak Lewandowski a teraz Mbape, że kontakt wypełni i odchodzi to było by to odpowiednie, a nie ze PSG ma inny plan niż Milan. Plewa i tyle. Rodzina go zawsze wspierała, a gdzie jest teraz jego brat klubu sztuka i jakoś mało kto go chce. Czemu nie wzioł go ze sobą jak taki rodzinny.
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2021, 11:19
0
pjotr
pjotr
19 sierpnia 2021, 11:08
predzej milan wygra lm niz psg xD
1
Levy11
Levy11
19 sierpnia 2021, 11:24
PSG nie wygra oni LM KUPIĄ. Czekam na mecze PSG pod jednym kontem co będą robić sędziowie na boisku i VAR bo jak będzie jak w naszym Sejmie to po każdym golu przeciwko PSG będzie info z VAR, że coś jest nie tak i trzeba cofnąć bo przegramy albo trzeba zrobić reasumpcję jak PSG np. karnego lub rzutu wolnego nie strzeli. Takie mogą być jaja.
1
rk140685
rk140685
19 sierpnia 2021, 11:05
Bede bacznie sledzil poczynania PSG w LM i to nie dla tego aby obejrzec jak wyglada w niej Messi czy Kylian a wlasnie jak bedzie potrafil uniesc presje odpwiedzialnosci Donnarumma,ktory w dodatku ma swietnego rywala w postaci Navasa. Jestem ciekaw jak bedzie reagowal po swoich bledach a te mu napewno sie beda przytrafiac.

Szkoda,ze wybral te miliony ponad szanse zostania kiptanem i legenda Milanu.No ale bez kibicow na trybunach latwiej podejmuje sie decyzje. Alez ja chcialbym zagrac w grupie LM z Paryzanami...nawet dostac ciegi ale zobaczyc reakcje kibicow na pojawienie sie Gigio na San Siro w barwach innego klubu. Czekam na ten dzien losowania grup jak dziecko na lizaka.
4
Max82
Max82
19 sierpnia 2021, 11:26
On tam będzie ławkę grzał..
0
Von Strauss
Von Strauss
19 sierpnia 2021, 10:57
Pacan i tyle. Oby go PSG zjadło i wypluło, zjadło jeszcze raz i wysr..ło. Tyle mu życzę.
4
checa1983
checa1983
19 sierpnia 2021, 10:55
Ja tam się cieszę że tego kmiota nie ma i już .
3
zubo
19 sierpnia 2021, 10:46
Według mnie PSG nie wygra LM. Wielkie ego poszczególnych graczy na to nie pozwoli. Nikt w tym klubie nie da rady tego skleić. Jedynie z ogórkami ligi będą klepać i wyglądać będzie to wielkie wooow. Ps. coś czuję że w grupie LM trafimy właśnie na PSG!!! I tradycyjnie FORZA DOLLARUMMA (zawsze będziesz, nie wymarzesz tego!)
1
daszyn
daszyn
19 sierpnia 2021, 10:53
Za to Ty spróbuj wymazać błąd :)
0
gieemce
gieemce
19 sierpnia 2021, 10:54
Oby!
0
zubo
19 sierpnia 2021, 10:45
Według mnie PSG nie wygra LM. Wielkie ego poszczególnych graczy na to nie pozwoli. Nikt w tym klubie nie da rady tego skleić. Jedynie z ogórkami ligi będą klepać i wyglądać będzie to wielkie wooow. Ps. coś czuję że w grupie LM trafimy właśnie na PSG!!! I tradycyjnie FORZA DOLLARUMMA (zawsze będziesz, nie wymarzesz tego!)
1
vorti
vorti
19 sierpnia 2021, 10:43
Wszystko co mówi jakoś się ze sobą gryzie z poprzednimi wypowiedziami. Marionetka Raioli i rodziny, która jest wabiona kasą. Życzę mu takiego wygrania LM tak jak Buffonowi się to udało.
2
DarQ
DarQ
19 sierpnia 2021, 10:36
Wg. mnie to była raczej symbioza. Mówienie w stylu "ile on Milanowi zawdzięcza" jest mało trafne. W ostatnich latach wzajemnie " z siebie " korzystaliśmy. Ile to w procentach? Kto wie? Może faktycznie on Milanowi trochę więcej zawdzięcza. Mimo wszystko to taka symbioza, jak w prawie każdym innym przypadku na lini klub-piłkarz. To takie 69 , ja tobie ty mi :)
0
SICKBOY
SICKBOY
19 sierpnia 2021, 11:03
Dziwnie definiujesz symbiozę przy cechcach odpowiadających bardziej pasożytnictwu, ale cóż.

Zestawienie wątków za i przeciw nie jest trudne.
2
DarQ
DarQ
19 sierpnia 2021, 11:29
To takie dziwne i złe ,że nie lubię chodzić po bandzie.
Zawsze staram się widzieć z 2 punktów.
0
SICKBOY
SICKBOY
19 sierpnia 2021, 12:30
Jeżeli to pierwsze stanowi pytanie, to nie wiem czy ma to coś wspólnego z omawianym stosunkiem obupólnych korzyści.

A to drugie nie określiłbym starannością, przeciwwaga jest w tym przypadku przeważająca po jednej ze stron.
1
Rafał0209
19 sierpnia 2021, 10:30
Ktoś pamięta czasy Milanu z lat 90 jako kibic, byliśmy takim PSG sprowadzaliśmy samych najlepszych i najdroższych graczy?, Ja kibicuje Milanowi od 2002 ale to Real w tamtym okresie wyglądał na ten galaktyczny z Ronaldo Zidane Figo Carlosem
0
lyndonmilan
lyndonmilan
19 sierpnia 2021, 10:34
Były to piękne czasy, ale pamietam tylko lata 94+
1
DarQ
DarQ
19 sierpnia 2021, 10:38
lyndomilan
Ja podobnie . Mój początek to finał Milan Barca
0
blady77
blady77
19 sierpnia 2021, 13:43
Nie, to było zupełnie coś innego. Na początku lat 90-tych klub mógł zarejestrować tylko 3 graczy z innego kraju. Przez to, że UEFA nie podejmowała każdej decyzji przez pryzmat pieniędzy i po tragedii na Heysel wykluczyła z rozgrywek międzynarodowych wszystkie zespoły angielskie, Serie A było wtedy najbogatszą, a przez to najlepszą ligą w Europie. Parma, Lazio, Inter, Juventus, no i oczywiście Milan, w każdym z tych klubów grało po kilku reprezentantów Italii. Milan bywał najlepszy z tego grona, co automatycznie przekładało się na to, że był najlepszy w Europie.
0
HaLi
HaLi
19 sierpnia 2021, 10:26
PSG to sztuczny klub który ma tylko i wyłącznie kasę. Brak historii, brak osobowości w klubie, brak legend.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
19 sierpnia 2021, 10:28
Ronaldinho, mistrzowie francji sprzed 10 lat
0
Rafał0209
19 sierpnia 2021, 10:34
A jak teraz ma mniejszy klub tworzyć historię jak nie przez wydanie kasy ?, Jakoś nie przypominam sobie by Real Milan Liverpool Bayern nie pisali historii, nie wydając przy tym dużych sum. Jeszcze niedawno o Chelsea mówiło się jak o PSG dziś to już przez większość szanowany klub.
0
kusniak_22
kusniak_22
19 sierpnia 2021, 10:17
Projekt dollarowy idealny pod niego. Nie wygra PSG Ligi Mistrzów, bo są zlepkiem indywidualności. To nie jest zespół. Brak szacunku dla niego z mojej strony. Można odejść z klasą, dać swojemu klubowi zarobić, a nie odwalać cyrki, wciągać w kontrakt brata i wyciągać pieniądze z klubu. Gość jest na dnie mentalnie.
4
lyndonmilan
lyndonmilan
19 sierpnia 2021, 10:33
Ale by były jaja, jakby Milan trafił na PSG w CL a Donek wpuściłby babola i Milan wprygrał 1-0 po czym PSG odpada z grupy.
4
michalmisiu
michalmisiu
19 sierpnia 2021, 10:13
Też mnie wnerwia, ale nie bluzgamy. // Corsa
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2021, 12:14
8
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się