SCUDETTO


Echa derbów nie słabną. Curva Sud uderza w Calhanoglu transparentem w mieście

8 listopada 2021, 20:05, cinassek Aktualności
Echa derbów nie słabną. Curva Sud uderza w Calhanoglu transparentem w mieście

Hakan Calhanoglu w derbach Mediolanu zamienił rzut karny na gola, a następnie fetował trafienie przystawiając ręce do uszu naprzeciw Curva Sud. Turek przez całe spotkanie był niesamowicie wygwizdywany, a co kilka minut cały stadion wykrzykiwał "Calhanoglu figlio di puttana" - "Calhanoglu skur*****u". W poniedziałek, dzień po spotkaniu, mamy kolejną kontynuację całej historii. Na jednej z kładek w Mediolanie nieopodal parku przy Casa Milan wywieszono transparent o treści: "Odwagą nie jest strzelić karnego w dziesiątej minucie, ale zostać ze swoją żoną nawet kiedy doprawia ci rogi". Słowa odnoszą się do sytuacji sprzed lat, kiedy Calhanoglu rozstał się ze swoją żoną Sinem mówiąc oficjalnie, że "stało się coś poważnego i nie do przebaczenia". Tureckie media zgodnie donosiły, że kobieta zdradziła piłkarza, ta natomiast dementowała pogłoski. Z czasem jednak Calhanoglu wrócił do Sinem, a obecnie nadal tworzą związek i mają dwójkę dzieci.



183 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
11 listopada 2021, 12:39
Jestem dumny z siebie ,że od kilku dobrych tygodni nie jem już Kebab.
0
kamilo93
kamilo93
10 listopada 2021, 16:05
nie spodziewałem się po nim takiego zachowania
0
10 listopada 2021, 06:11
No i elegancko zrobili. Zero litości. Dzieci nie wiedzą o co chodzi bo są małe. Żonka kupi torebke z krokodyla od gucciego to też się nie przejmie, a główny zainteresowany pewnie wkur.. więc o to chodziło.
0
sharakmilanista
sharakmilanista
9 listopada 2021, 22:14
Tifosi Rossoneri jak ja Was uwielbiam!!!!
1
yagi
yagi
9 listopada 2021, 20:54
Ktoś to kiedyś już wklejał, ale pomyślałem, że przyjemnie będzie obejrzeć jeszcze raz:

https://www.youtube.com/watch?v=5MqNrI33Pnc
1
acmszymon
acmszymon
10 listopada 2021, 15:27
O kurde, spoko muzyczka :D
Niby wiadomo, że o większości piłkarzy można to zmontować, ale jednak śmieszne xD
1
Jaca23
Jaca23
9 listopada 2021, 20:41
Wróciłem tu poczytać resztę komentarzy i pozdrowić Hakana TFU!
1
primo2p
9 listopada 2021, 20:39
Nie ładne zachowanie z Jego strony. Powinien pokazać klasę i nie celebrować, no ale najwidoczniej jej nie ma. I nie żebym za nim nie przepadał, bo odszedł za darmo itp., po prostu zawodnik z klasą tak nie postępuje. Nie wyobrażam sobie Maldiniego albo np. Seedofa, żeby coś takiego robili.
0
Kostello
Kostello
9 listopada 2021, 19:51
Hahahah
0
maciejh
9 listopada 2021, 19:35
Zaprosił kibiców do kółeczka to niech w nim tańczy. Jego sprawa co robił z kim i gdzie. Ość kontrowersji jakie wywoływał od lat jest spora. Jak na,, dobrego, lecz przeciętnego gracza'' aż nad. Nie lubię i nie lubiłem. Miał zawsze coś z typowego kozojebcy w sobie. Nam, małym ludzikom na których nie zwróciłby nigdy taki ktoś uwagi zostało komentować. Do historii przejdą wszystkie takie akcje ale z hakanem w parze nie przejdzie szacunek. Na szczęście.

A dla jego obrońców to tylko dopiszę jak na konferencjach 2 czy 3 lata temu się sam skarżył jak to nie ma formy bo problemy rodzinne. Jakie problemy rodzinne mogą być u milionerów?

Na takie gesty jak on to zrobił mogą sobie pozwolić mistrzowie, którzy ego podeprą czynami. Ibra jak coś takiego robi to każdy wie, że to nie jest gest rozpaczy bo go ktoś uraził tylko stroszenie piórek. Kałhanoglu zrobił niemy krzyk...
0
Peloponez
Peloponez
9 listopada 2021, 18:56
Przykre jest trochę mieszanie prywatnych spraw zawodników z nienawiścią po jego odejściu.
Co mają w tym momencie czuć aktualni gracze Milanu? Po odejściu do innego klubu przy małej kontrowersji będą mu wytykać prywatne życie?
Żenujące.
Bardziej bym się przejął tym, iż Hakan w bezpośrednim starciu przykrył czapką nową "10" Milanu, a nie cieszynką.
Większość pisze jaki to Hakan niepotrzebny i dobrze, że odszedł, ale widząc co news o nim to ma najwięcej komentarzy. To tylko pokazuje, że ogromna szkoda, że odszedł. Tyle.
Ja nie będę nikogo za to wyzywał czy obrażał bo nie jestem dzieciakiem. Wyrosłem z tego.
Widziałem ten mecz z trybun i jedyne co bolało to zamiast skupić się w 100% na dopingu Milanu to nawet na CS czekali tylko, aż Hakan dostanie piłkę do nogi by gwizdać.
Od dłuższego czasu boli to, że zamiast skupiać się tylko na sobie w Milanie skupiamy się na innych rzeczach o których warto zapomnieć i iść naprzód.
2
epl
epl
10 listopada 2021, 06:50
Bez sensu takie porównanie z Diazem. Diaz nie grał na swojej pozycji i był ostro faulowany/atakowany przez przeciwnika. Ile razy było tak, że ktoś w niego wbiegał bez jakiegokolwiek zainteresowania piłką?
Z drugiej strony Hakan też nic specjalnego nie pokazał w tym meczu.

Co do zachowania kibiców - pełna racja.
0
Peloponez
Peloponez
10 listopada 2021, 11:43
Proszę Cię nie broń na siłę Diaza..rozumiem jakby grał w obronie.
Hakan dostał najlepszą notę w Interze do tego wywalczył karnego po którym strzelił gola.
Ludzie nie zakrzywiajmy już rzeczywistości.
1
Tanger
Tanger
9 listopada 2021, 18:33
Turek skutecznie spalił wszelkie mosty za sobą. Według Tuttosport, jedynym graczem Milanu, który przywitał się z nim po meczu, był Alexis.
0
Paolo03
Paolo03
9 listopada 2021, 16:03
Sam sobie ten los zgotował. Jeśli już ta bramkę strzelił to mogl po prostu nie prowokować kibiców Milanu.
0
mimi87
mimi87
9 listopada 2021, 15:45
Nawet z kulturą napisali.
1
Maximilanista
Maximilanista
9 listopada 2021, 15:00
Gorący temat. :-) Ilość komentarzy daje do myślenia. :-)

Ja osobiście przestałem lubić Hakana, kiedy jednoznacznie i demonstracyjnie oraz wiernopoddańczo okazał poparcie dla "swojego" prezydenta i jego działań. Erdogan to zbrodniarz i tyran, odpowiedzialny za mordowanie Kurdów i współodpowiedzialny wojennego piekła w Syrii. I kiedy Calhanoglu zaczął tej mendzie hołdować w imię nacjonalistycznych obyczajów, cała moja sympatia (a był jednym z moich ulubionych graczy Milanu) wyparowała i zastąpiła ją pogarda. Mimo iż WTEDY BYŁ JESZCZE piłkarzem Milanu.

Jego zachowanie po przejściu do Interu jeszcze wzmogły we mnie tę niechęć.

Ale jego prywatne losy i wybory nie mają dla mnie znaczenia. Tym bardziej w tak delikatnych kwestiach, jak miłość czy wierność. Czy wybaczyć zdradę to zło? Komu wyrządzone jest to zło? I kto ma prawo być sędzią takich wyborów? Smarkacze, których nie raziło kiedyś lizodupstwo piłkarza ICH DRUŻYNY wobec wodza agresywnego i zbrodniczego reżimu? Dajmy spokój. To tak, jakby ktoś wypowiedział złośliwie kilka uwag pod moim adresem, a ja w akcie finezyjnego rewanżu zrobiłbym mu kupę na wycieraczkę. Mistrzom ciętej riposty z przedszkolnych korytarzy mówimy nie.
2
Milanboy
Milanboy
9 listopada 2021, 23:12
Świetny komentarz i jakże szczery.
0
plotek
plotek
9 listopada 2021, 13:36
Swoim zachowaniem potwierdził tylko jak małym człowiekiem jest. Prymitywne i gówniackie zachowanie. Nigdy go nie lubiłem i dobrze, że gra w Interze, dalej bije swoje zajebiste stałe fragmenty jak bił wcześniej. Dla nich to żadne wzmocnienie i podejrzewam, że długo w serie A nie zabawi.
1
Diavo
Diavo
9 listopada 2021, 10:30
Coś czuję, że Hakan przestanie się stołować w Mediolanie :D:D
2
Fushnikov
Fushnikov
9 listopada 2021, 09:56
Dla tych co go bronią pytanie mam. Czy to wina ultrasów że jego żona poszła w tany a on z tego powodu 3 lata kopał się po tym wielkim czole a klub i kibice wiecznie w niego wierzyli i dawali mu szanse?? Nie to nie wina kibiców ani klubu więc obwiniać za transparent ich nie można. Może mieć pretensje do żony która urodziła mu pienkne bejbi :)
1
epl
epl
9 listopada 2021, 09:59
Nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek tu go bronił.
To raczej chodzi o to na jakim poziomie sami się znajdujemy i jakimi ludźmi jesteśmy.
5
MilanHomer
9 listopada 2021, 11:47
epl
Dżizas, kto Cię tak skrzywdził, że tak piszesz haha :)
4
Gol
Gol
9 listopada 2021, 12:39
1) Zdrada/Niewierność żony Hakana to nie sprawa kibiców Milanu. Nie ma znaczenia czy Hakan to upublicznił czy nie, bo najprawdopodobniej jego żona tego wpisu nie autoryzowała.
Oberwała więc tak o, "przy okazji", a jakiekolwiek tłumaczenie tego wyskoku mentalnych 13 latków, jest równie żenujące co sam transparent. Sprawa między Milanem, a Hakanem to sprawa między Milanem, a Hakanem, a nie Milanem, Hakaną i jego żoną.
2) Skoro Hakan był taki beznadziejny w tym Milanie, słaby i w ogóle, to powinna się chyba znaleźć setka innych argumentów która mogłaby wisieć na takim transparencie, niż zaczepki w stronę jego żony.
3) No tak, tak, Milan nie miał żadnych korzyści z gry Hakana. Te 80 wypracowanych bramek w 170 spotkaniach to przypadek, cały czas grał słabo.

Kibice Milan są przezroczyści nawet jak zachowują się jak gbury i wciągają w dyskusję rodzinę byłego piłkarza, macie rację. Proponuje niech na następnym transparencie zrobią wrzutę na wygląd jego córki najlepiej z jakimś ohydnym kolarzem to wtedy nadal będziecie mogli pisać, że "Ale o co chodzi, przecież sam to Hakan udostępnił na Instagramie więc wolno". Takie jechanie po rodzinie jest w końcu najłatwiejsze.

Panowie, zniżanie się do czyjegoś poziomu, a nawet próba przelicytowania, to na pewno nie jest coś z czego ktokolwiek powinien być dumny. Macie prawo do swojego zdania, tym bardziej teraz, gdy emocje po derbach jeszcze nie opadły, Hakan zachował się jak się zachował, cały czas od jego transferu, uważam, że nie ma najmniejszego sensu zawracać sobie nim głowy, bo najwyraźniej on tej atencji niezmiernie potrzebuje, a takie olanie dużo więcej by mu krzywdy zrobiło, niż tego typu akcje. Bo jemu to może krzywdy nie zrobi, ale jego żonę już może nieco skrzywdzić. Tyle.
Edytowano dnia: 9 listopada 2021, 12:52
7
Fushnikov
Fushnikov
9 listopada 2021, 16:20
Gol ale on wielokrotnie tłumaczył swój poziom gry właśnie problemami rodzinnymi. Mówił o nich otwarcie i otwarci na pomoc byli kibice którzy go wspierali jak i cały klub. Poukładał wszystko w domu i poszedł od tak do Interu. Jak tu nie patrzeć na takiego z pogarda i traktować jak człowieka??
0
Gol
Gol
9 listopada 2021, 17:25
Fushnikov - Ale co ma fakt, że Hakan miał problemy rodzinne, do tego, że kibice wtrącają osobę w ogóle nie powiązaną z Milanem, do przepychanki z Turkiem po derbach gdy on nawet nie jest już naszym zawodnikiem ?

Jak napisałem, sprawy między Milanem i Hakanem, powinny się kończyć na Milanie i Hakanie, osoby postronne są tutaj kompletnie nie potrzebne, a wręcz jest to niesmaczne, bo wygląda to tak jakby kibice Milanu, nie potrafili merytorycznie Hakana zaorać i dlatego przemówili do swojego wewnętrznego 13 latka który im podpowiedział "Twoja stara to...".
Edytowano dnia: 9 listopada 2021, 17:30
3
Fushnikov
Fushnikov
9 listopada 2021, 20:35
To że przynosił te problemy rodzinne na boisko a nie zostawiał je w domu. Wiem, że to łatwo się pisze takie banialuki ale skoro przynosił swoje problemy na boisko to i kibice przynieśli jego problemy na most.
0
omo69
omo69
9 listopada 2021, 09:23
Smiesza mnie oceny czy to moralne czy niemoralne,czyl ladne czy brzydkie kibicow ,ktorzy raz na tydzien klapna przed telewizorem i z piwkiem i sobie obejrza mecz Milanu.Sam majac wiele spotkan Milanu na zywo nie uwazam sie za ultrasa i takim nigdy nie bede.Pomiajac fakt ze urodzic sie w danym miescie i kibicowac od urodzenia danemu klubowi gdzie czesto przechodzi to z ojca na syna to zupelne inne odczucia i emocje niz kiedy zaczynasz kibicowac jakiemus klubowi "z daleka"Nie chodzimy na treningi,nie witamy i zegnamy pilkarzy jak wyjezdzaja z Milanello,nie witamy kazdego nowego pilkarza juz na lotnisku,nie robimy opraw,nie poswiecamy calego zycia dla Milanu.Dodam tez ,ze nie jestesmy Wlochami ktorzy maja jeszcze bardziej emocjonalne podejscie do pilki.Mozemy kochac Milan ale uwazam ze nigdy tak jak Ci "na miejscu"Do tego dodam ze mimo ze akcja byla ultrasow to popiera to tez zwykly kibic,jak byscie byli chociaz raz na San Siro to byscie wiedzieli ze wyzwiska ,machanie lapami na pilkarzy,pokazywanie im roznych rzeczy jest na kazdej trybunie:)Napisali co napisali,szczerze powiedziawszy tresc nie rusza mnie w zadna strone ale jestem z nimi i ich popieram bo nie pozwalaja srac na siebie i na Milan a tu ludzie pieprza o jakis orlikach i innych cudach ,ze to takie nieladne,ze kobieta,ze dzieci:):)
19
epl
epl
9 listopada 2021, 09:40
Twoim zdaniem "chodzenie" na stadion daje prawo do włażenia z butami w życie prywatne i obrażania?

Ja rozumiem zjawisko, ale to nie znaczy że to normalne i OK.
Idąc takim tokiem rozumowania można usprawiedliwiać nawet takie zachowania jak angielskich kiboli.
3
omo69
omo69
9 listopada 2021, 09:50
epl

przestan pisac bzdury,po pierwsze nie napialem tylko o "chodzeniu" na stadion wiec nie splaszczaj tego co napisalem do swoich potrzeb a po drugie to jesli nie zrozumiales tego co napisalem to nie chce mi sie w sumie pisac drugi raz tego samego.Prywatne zycie to masz ty szaraczku a taki Hakan co wszystkim dzieli sie na insta sam daje pozwolenie na taka odpowiedz ultrasow.
Do tego osobiscie uwazam ,ze jemu to powiewa bo siedzi sobie w domu.liczy kase i uprawia najlepszy zawod na swiecie,ale jak napisalem gest ultrasow popieram bo to taka reakcja na akcje,nie pierwsza i zapewne nie ostatnia bo takie jest zycie kibica.
4
epl
epl
9 listopada 2021, 09:58
Celowo napisałem w cudzysłowie. Jeśli dla kogoś klub piłkarski to całe życie to chyba coś z psychiką nie w porządku. Tacy ludzie też są niestety bardziej skłonni do fanatyzmu i stalkingu.

Poza tym jakoś mi to przypomina usprawiedliwianie gwałtu "bo miała za krótką spódniczkę".
Oczywiście nie ta skala problemu ale tłumaczenie zadziwiająco podobne.
2
epl
epl
9 listopada 2021, 09:59
Chyba dalej nie rozumiesz, że to Hakan wywlekł to życie prywatne. Nikt go nie prosił o zwierzanie się ze swoich problemów. Do tego miał wtedy też aferkę z jakąś modelką. Zmusił wszystkich do uczestniczenia w tym cyrku, do tego osłabiając drużynę na wiele miesięcy.
Popatrz sobie na Ilicicia. Poza wyjątkami, nikt mu nie wchodzi w życie. Może dlatego, że nie wywlekł tych spraw i w zasadzie jedyne co mamy to pogłoski ze Słowenii. Chciał by zostały prywatne.
Hakan robi wokół siebie celowy teatr. Dlatego nie może mieć żadnych pretensji. To się nawet w psychologii nazywa Teatralizacja. W zasadzie to ten transparent mu się pewnie spodobał. Może dalej robić teatr.
Teraz kibice i Milan powinni po prostu go zignorować jako nic nie wartego śmiecia ludzkiego.

Edit. Z tą spódniczką to pojechałeś. To nie protesty w Irlandii i w zasadzie to trochę nie fair wobec tamtych osób. Nie mieszaj tak delikatnych kwestii z Calhanoglu.
Edytowano dnia: 9 listopada 2021, 10:01
9
omo69
omo69
9 listopada 2021, 10:02
epl

jak czytam te twoje pierdy to zaluje ,ze ci w ogole odpowiedzialem,bez odbioru:)
1
epl
epl
9 listopada 2021, 10:06
"Przestań pisać bzdury"
"te twoje pierdy"
Człowiek "na poziomie" usprawiedliwia innych ludzi "na poziomie". No i wszystko się zgadza.
0
Corsa
Moderator Corsa
9 listopada 2021, 10:42
@epl, piszesz o włażeniu z butami w życie prywatne, ale czy ta informacja była ukrywana przez Hakana? Czy starał się, aby nie wyszło to do opinii publicznej? Przeciwnie, sam przed dziennikarzami zlinczował żonę, potwierdzając jej zdradę. W takiej sytuacji jest to już sprawa medialna, a nie życie prywatne.
4
carrygun
carrygun
9 listopada 2021, 11:22
epl, nie pogrążaj się proszę. omo69 merytorycznie ograł Cię jak profesor i tyle. Jeżeli sam piłkarz wywleka swoje życie prywatne przed kamery, to nie jest to już sprawa prywatna. To jego powinieneś ganić, a nie kibiców, którzy tylko nawiązali do jego niechlubnej przeszłości. Jeżeli ma tyle jaj, żeby prowokować nie tylko stadion, ale miliony kibiców przed TV/monitorami, tzn. że ma wystarczająco cojones, aby zmierzyć się z falą hejtu, który w tej sytuacji jest nieunikniony. Zgadzam się z opiniami, które mówią że Hakan to po prostu głupek. Człowiek słaby psychicznie, być może nawet mający problemy na tym tle, o czym świadczyłyby rozstania z klubami czy też życiowymi partnerkami.
4
Zuber
Zuber
9 listopada 2021, 11:24
EPL od kiedy interesujesz się piłką nożną, że nie wiesz tego, że każdy klub ma ultrasów mniej lub bardziej posranych. Ciesz się, że to nie Polska bo jeszcze by w cymbał dostał na mieście.
2
MilanHomer
9 listopada 2021, 11:38
epl
Człowieku zgiń, przepadnij.
2
epl
epl
10 listopada 2021, 06:44
carrygun - czyli uważasz, że do przeciwnika/oponenta należy się dostosować poziomem? Jak on weźmie łopatkę i będzie sypał piaskiem w oczy to my również powinniśmy? DZIECINADA
Jak widać niektórzy tu nie wyrośli z tej przedszkolnej mentalności.
0
MilanHomer
10 listopada 2021, 09:59
epl
Zawsze można dać się poniżać, obijać, wykorzystywać bez odpowiedzi, a później płakać w tv, czy innych mediach że sami faszyści i neonaziści na świecie, a Ty chcesz pokoju i miłości.
0
MilanHomer
9 listopada 2021, 09:22
Bardzo ładne :)
1
mathiaz
mathiaz
9 listopada 2021, 09:06
No cóż pokazał kibicom, że ma problemy ze słuchem to może chociaż potrafi czytać.
7
Sachar87
Sachar87
9 listopada 2021, 09:43
Dobre to :D
1
Corsa
Moderator Corsa
9 listopada 2021, 09:03
Chłop ostatntacyjnie celebrował bramkę, zrobił to celowo, aby rozsierdzić kibiców/zarząd. Dlaczego? A dlatego, że jest małym człowiekiem, obraził się na klub, że ten nie docenił jego 'kunsztu' i nie dał podwyżki. Później doszedł jeszcze hejt od kibiców, gdzie sam zainteresowany udawał, że deszcz pada i żadna to krytyka, a uwielbienie.

Jak nic wyprosił trenera i kolegów z drużyny żeby mógł podejść do tego karniaka, aby tylko wykonać ten gest. On już planował wszystko długo przed meczem, bardzo chciał tak zrobić.

Mógł oddać jedenastkę Martinezowi, który zwykle jest egzekutorem tego elementu gry. Dlaczego nie strzelał drugiego, skoro tak pewnie udało mu się z pierwszym? Zwyczajnie to nie jego rola, to był wyjątek, na specjalne życzenie Turka.

Takim zachowaniem wsadził kij w mrowisko i absolutnie nie jest mi go szkoda. Widok zadowolonego z siebie, celebrującego Hakana zabolał chyba każdego kibica. Facet zdradził barwy i jeszcze był z tego dumny, nic dziwnego, że fani uderzyli w ten motyw, aby on też poczuł się źle.

Piłkarz znanego klubu jest osobą publiczną, musi się liczyć z tym, że jego zachowania mogą sprowokować reakcję po której ucierpią bliscy. Gdyby zrezygnował z karnego lub chociaż wstrzymał celebrację, to tematu by nie było, żaden transparent by nie powstał. Zachował się chamsko, więc odpowiedź Curvy też musiała taka być.
12
iMmortal_1899
iMmortal_1899
9 listopada 2021, 09:32
Mnie nie zabolało, bo nigdy nie było mi smutno itp z powodu jego odejścia do Interu. Mało tego byłem zadowolony z postawy zarządu wobec niego. A że chciał strzelać karnego? Ok, miał takie prawo, tylko jak widać dla dobra ogółu jak i swojego mógł nie celebrować zdobycia gola w taki sposób. No i odnośnie tej całej sytuacji z Turkiem, zajebiście że jutro już "piątek" i dłuuugi weekend. Tyle mnie ta persona (non grata na tym portalu) interesuje. Wolałbym np poczytać jak sobie radzi Adli we Francji.
2
epl
epl
9 listopada 2021, 09:36
Mnie tam jego zachowanie nie bolało. Hakan w Milanie to "dawno i nieprawda". Piłkarsko niewielka strata (albo nawet żadna).

Nie zgadzam się, że piłkarz z definicja ma być osobą publiczną. A jeszcze bardziej nie zgadzam się z tym, że można atakować czyjąś rodzinę aby dokopać. To jest strasznie prymitywne i słabe. To już nie chodzi o to czy zasłużył, tylko o to jakimi MY jesteśmy ludźmi zachowując się w taki sposób.
Uważam, że nawet jak oponent nie ma klasy to nie znaczy że ja mam się zniżać do jego poziomu.
2
Corsa
Moderator Corsa
9 listopada 2021, 10:31
@epl, jest osobą publiczną, prowadzi instagramy itp, co chwilę dzieli się tym co u niego z całym światem, sam upublicznia szczegóły ze swojego życia.

Po co gadał w mediach, że żona go zdradzila? Mógł powiedzieć, że się nie dogadują i tyle, temat zamknięty. Piłkarze czują się celebrytami i jak celebryci chcą aby ich życie było ciekawe dla 'widzów', po to prowadzą portale społecznościowe.

Kibice tacy okropni, bo wywlekli brudy, które Hakan sam opublikował. Powiedz mi czy jego żonę bardziej zabolał ten transparent czy to, że jej własny mąż zrobił z niej publicznie zdzirę?

Gdyby nie to, że Hakan zapragnął upokorzyć swoją partnerkę, to ta informacja nigdy nie ujrzałaby światła dziennego, a sam transparent by nie powstał.
2
epl
epl
9 listopada 2021, 10:46
Corsa, ja nie bronię Hakana. Nigdy go nie lubiłem i uważam, że jest "kiepskim" człowiekiem.
Ale to nie oznacza, że powinniśmy zniżać się do jego poziomu.
Co innego taki post w portalu społecznościowym, a co innego baner zrobiony przez zorganizowaną grupę kibiców i wywieszony na mieście. Trochę to rzuca cień na sam klub, który wszak ni8e miał z tym nic wspólnego.
0
TimoN
TimoN
9 listopada 2021, 08:59
Prawdziwi ultrasi nie pękają i wyciągną najgorsze z życiorysu człowieka!!! Jestem jak najbardziej za. Popieram!!!
2
misiek007e
misiek007e
9 listopada 2021, 08:47
Szkoda czasu na zajmowanie się tym Panem, był naszym zawodnikiem- swoje zrobił za co należały mu się podziękowania, odszedł i trzeba zapomnieć.
Parafrazując
Piłkarz przeciętny za to człowiek słaby.
1
9 listopada 2021, 08:28
Żebyście byli tacy wrażliwi jak piłkarze Milanu są przesadnie atakowani przez własnych kibiców, a nie jak jakiś piłkarz Interu zbiera co sam zasiał, to ta społeczność byłaby dużo piękniejsza i mniej toksyczna.
11
epl
epl
9 listopada 2021, 08:37
No ja zawsze wychodzę z założenia, że piłkarz to pracownik, a nie niewolnik. W związku z tym zawsze będę przeciwny krytyce wykraczającej poza boisko.
1
epl
epl
9 listopada 2021, 08:41
Też jestem przeciwny i nie chodzę hejtować NIKOGO. Ale pasuje mieć jakieś priorytety i wyczucie. Tutaj winnym jest tylko Hakan. On zasiał, sprowokował i wywlekał swoje prywatne sprawy. Zasada internetu jest taka, że jak coś upublicznisz, to jest publiczne. Nie możesz mieć później pretensji, że ktoś odkopuje.

Mam nadzieję, że jak następnym razem jakiś piłkarz będzie np. atakowany masowo tylko za to, że zdmuchnął świeczkę na torcie urodzinowym lub nie trafił dobrze w piłkę w sytuacji sam na sam, to może okażecie się taką samą wrażliwością.
Edytowano dnia: 9 listopada 2021, 08:44
2
epl
epl
9 listopada 2021, 08:46
No ja akurat to w ostatnich latach tylko jednego piłkarza krytykowałem ostro - Kalinica. Ale to wyłącznie w związku z grą na boisku.

Niestety ludzie są bardzo emocjonalni (a kibice chyba jeszcze bardziej), więc zdrowy rozsądek i kultura czasami ustępują niskim instynktom.
0
epl
epl
9 listopada 2021, 08:28
Nigdy go nie lubiłem, ale zawsze będę przeciwny PERSONALNYM atakom na życie prywatne i rodzinę.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
9 listopada 2021, 08:22
To robi się żałosne.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
9 listopada 2021, 08:18
No cóż, my mamy Mesjasza a Inter Judasza :)
2
zbylon
zbylon
9 listopada 2021, 08:09
Słabe to...
1
Marios77
Marios77
9 listopada 2021, 05:16
Ten klapouchy imbecyl jest sam sobie winny…. Tyle w temacie.
4
ArekMILANISTA
ArekMILANISTA
9 listopada 2021, 04:19
Pomimo że osobiście nie jestem za tego typu personalnymi wycieczkami to jednak uważam że przesadnie nie ma co się go żałować....zerknijcie na jego Instagrama, gość dosłownie upaja się swoją cieszynką. Najpierw dodał zdjęcie a teraz nawet filmik z tego zdarzenia. Wszystko okraszone komentarzami i emotkami sugerującymi jak bardzo kocha Inter. Gość jest parszywym i toksycznym człowiekiem a do tego odnoszę wrażenie że ma po prostu nierówno pod sufitem.
10
Fushnikov
Fushnikov
9 listopada 2021, 09:51
Zagrał tam jeden dobry mecz i już kocha inter? Dobry jest jbaka xD
0
Andre
Andre
9 listopada 2021, 03:21
Ja tam go nie żałuję. Zasłużył sobie na taką reakcję ultrasów, którzy tym transparentem chcieli uderzyć w niego, a nie w jego rodzinę.
3
ZYLION
9 listopada 2021, 00:55
To nobilitacja dla Kebaba taka "wojna" z Milanem - jakby rzeczywiście coś znaczył dla klubu i zdradził. Średniak który dla historii tego klubu nic nie znaczy, Brochhi już się bardziej w historii zapisał, nie rozumiem tego krzyku, jak uciszal to stadion powinien się śmiać w głos i machnąć ręką.
6
CandyAmigo
CandyAmigo
9 listopada 2021, 00:40
Atakowanie czyjejś rodziny... Bandycka hołota.

Z drugiej strony zawsze może być gorzej, jak w Polsce - vide pisowski publicysta, który nazwał 12-latkę zgwałconą przez księdza k...wą.
8
Oraon
Oraon
9 listopada 2021, 00:49
nie mieszaj dwóch zupełnie innych spraw. Tutaj kibice słusznie zareagowali na zaczepki tego pizdeusza, zrozum ze on po prostu smieje sie z wartosci jaką jest Milan, nie widzisz tego czy nie chcesz widziec
14
ensamh_3t
ensamh_3t
9 listopada 2021, 01:10
To co napisał kolega wyżej to jedno, a drugie to fakt, że niczyja rodzina nie jest tutaj obrażana, jedynie Calhanoglu i zasłużenie. Tak jak w przypadku Donnarummy miałem mieszane uczucia, gdy był wygwizdywany, to tutaj mam ciągle cichą nadzieję, że mu bardziej dowalą. Już mi słów brakuje, żeby opisać jego zachowanie
3
omo69
omo69
9 listopada 2021, 06:31
albo jak Po-wski mądrala co nazwał żołnierzy którzy bronią granicy śmieciami.
4
Tadeusz Piñata
Tadeusz Piñata
9 listopada 2021, 06:57
Kolego przeczytaj tekst z transparentu raz jeszcze I prosze wytlumacz mi, w ktorym miejscu zostala obrazona rodzina kebaba.
3
zbylon
zbylon
9 listopada 2021, 08:10
Gówno zrozumiałeś z wypowiedzi tego publicysty...
1
Maxum
Maxum
9 listopada 2021, 00:21
Nie wiem czego Hakan spodziewał się po swoim zachowaniu, od dawna się boczył i prowokował, moim zdaniem nie dziwne ze kibice mu dosrali. Fakt, mało subtelny ale za to piekielnie skuteczny strzał w czuły punkt, zobaczymy czy udźwignie. Aż się nie mogę doczekać następnego meczu, liczę ze presja spęta mu nogi :)

Co do samego piłkarza, to cóż… historia go oceni. W Milanie już sobie zdanie wyrobił opinie, zobaczymy jakimi zgłoskami zapisze się w Interze.

A na zakończenie, Sokół jakby pod niego pisał pieśń poniżej:

https://m.youtube.com/watch?v=KtYpTqz9nOQ
1
Zuber
Zuber
9 listopada 2021, 00:15
Przychodził do nas Pirlo, przychodził Seedorf, przychodził Pazzini, a w drugą stronę wędrował Cassano, który do najmądrzejszych nie należał, ale nawet on nie był na tyle głupi, żeby takie zamieszanie robić. O transferach niebezpośrednich nawet nie będę pisał bo Ibra, Balotelli, Baggio, Crespo. Niestety o Meazzy nawet nie wspominam, bo nie było mnie wtedy na świecie. Może tylko Balotelli robił podobne sceny co Turek, chociaż zbytnio nie przypominam sobie jakiegoś mega hejtu na niego ze strony kibiców Interu. Nikt z tych piłkarzy nie był znienawidzony przez kiboli poprzedniego klubu. Robić takie sceny za pół miliona to trzeba być wyjątkowym przygłupem.
18
Jaca23
Jaca23
8 listopada 2021, 23:56
Po takim pocisku, to Hakan do końca sezonu będzie się kopał po czole XD
4
Oraon
Oraon
9 listopada 2021, 00:02
najlepszym pociskiem będzie wygranie Scudetto i wygrana w następnych derbach, czuje ze jeszzcze się ośmieszy przed Milanistami, przyjdzie kryska na paralityka
3
ensamh_3t
ensamh_3t
9 listopada 2021, 01:13
@Oraon oby przyszła, będę się sycił tym widokiem przez długie miesiące
3
DarQ
DarQ
8 listopada 2021, 23:55
Nie miałem już nic pisać ale nie potrafię. Jestem rozbity. Zaskakujecie mnie w niepozytywnym znaczeniu. Jesteście wyprani z empatii albo mózgu albo smaku czy wyczucia życiowego.
Parafrazują powiedzenie o Las Vegas - to co w sporcie zostaje w sporcie.
Gracie sobie na orliku z jakąś drużyną. Nieciekawa atmosfera, dużo fauli, prawie dochodzi do rękoczynów. Załużmy że to oni są winni, atmosfera gęstnieje, jesteście wkurwieni ,szczególnie na jednego pajaca, koniec meczu. Nagle widzicie , że gość podchodzi do swojej kobiety i dzieci, więc wy biegniecie do nich i zaczynacie go obrażać ,rykoszetem dostaje ta niczemu niewinna dziewczyna i jej dzieci. Więc się pytam grzecznie - kto tu jest pizdą życiową?
5
Oraon
Oraon
8 listopada 2021, 23:59
Chodzi o to, że Milan reprezentuje jakąś wartość duchową dla ludzi, a ten człowiek próbuje tą wartość zanegować/ośmieszyć, ciekawe jaki powód naprawdę za tym stoi. Już nie przesadzajmy z tą pseudo dorosłością i pseudo dojrzałością, on kibiców sprowokował, to wampir energetyczny i robi celowo nam na złość, czuć to, udaje dobrego ale jest w nim cos popierdolonego i dziwnego, coś takiego zdradzieckiego jakby, fałszywego. Dlatego Kibice sie wkurwiaja bo on ich celowo rani bo jest kurwą
Edytowano dnia: 9 listopada 2021, 00:01
6
Rossoneri777
Rossoneri777
8 listopada 2021, 23:59
Zgadzam się z tobą, ale nie dziwie się ********** ultrasów.

Wulgaryzmy. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 9 listopada 2021, 08:32
0
CandyAmigo
CandyAmigo
9 listopada 2021, 00:41
Święte słowa. To się powtarza, odkąd Curvę Sud przejęła mafia.
0
CandyAmigo
CandyAmigo
9 listopada 2021, 04:49
Jestes bratem milanboya czy drugim kontem?
5
Oraon
Oraon
8 listopada 2021, 23:55
to on zachował się jak ***** pierwszy i takie sa fakty. Nie pasował mi ten pajac dlugo i nie wiedzialem dlaczego mnie drazni/nie pasuje do Milanu.

Wulgaryzmy. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 9 listopada 2021, 08:32
3
skazany na bany x2
8 listopada 2021, 23:44
wszystkim zniesmaczonym transparentem kpiącym z tureckiego seedorfa, proponuje założyć dla niego specjaną grupe wsparcia, pokażcie mu, że nie jest sam.
8
Jaca23
Jaca23
8 listopada 2021, 23:36
Bardzo dobrze zrobili. Hakan swoim zachowaniem przed i w trakcie meczu wyrósł u mnie na merde numero uno i mam nadzieję, że na SS będzie wygwizdywany do ostatniego meczu w swojej karierze. Wyjątkową żmija i paskudny człowiek, który z każdego klubu odchodzi skonfliktowany.
13
8 listopada 2021, 23:31
To prawda że nie powinno się wyciągać prywatnych spraw. Tylko że to Hakan tę sprawę upublicznił czyniąc takie a nie inne aluzje. To później odbijało się na jego grze i w zasadzie pół roku nie mieliśmy piłkarza. Ktoś kojarzy takiego piłkarza z jesieni 2018?
To Hakan prowokował od początku lata kibiców i piłkarzy. Teraz robi to jeszcze bardziej, mając usilną potrzebę udowodnienia czegoś. Zapomina że nie tylko kibice mają dobrą pamięć, ale piłkarze również. Sam Zlatan opisał to w ostatniej książce.
To on robi w każdym klubie problem, pali mosty i nie godzi się z nawet kulturalną krytyką, blokując kibiców w mediach społecznościowych.

Jeżeli transparent i uderzenie w ten temat jest karygodne, to wina leży tylko po stronie Turka. On zaczął, sprowokował i dał amunicję. Nikt mu pamiętnika nie ukradł z pokoju w Milanello.
Teraz powinno się go zostawić i nie zajmować, bo w zasadzie jest nikim. Ewidentnie ma jakiś uraz do klubu i być może ten sam problem jest z Kessim. Takie realia że nigdy ze wszystkimi nie da się mieć świetnych stosunków i zawsze znajdzie się gdzieś problem.
7
Milanboy
Milanboy
8 listopada 2021, 23:19
Naprawdę to jest przesada, ja czegoś takiego nie toleruje.

Rozumiem, że piłkarz zachował się beznadziejnie Ale ludzie to piłka nożna, nie wojna.
7
mzbydzi
mzbydzi
8 listopada 2021, 23:17
Pycha kroczy tuż przed upadkiem. Kebab nawet by nie zrozumiał tych słów. Niestety... Przypominam, że rolą każdego sportowca jest edukować i dawać swoim zachowaniem przykład innym. Mały człowiek i tyle. Gwiazda ze spalonego teatru.
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 23:18
1
jarek2572
jarek2572
8 listopada 2021, 23:11
Jak już mówiłem, hakan to merda, menda, łapizdrak, nicpoń, kłapouchy kulfon, tfu.
6
Mil_online
8 listopada 2021, 23:10
No wszyscy macie po trosze rację.

Że ostry pocisk - fakt.

Że zasłużył - fakt.

Że zniżenie się do dość prymitywnego poziomu - też fakt.

Że w sumie to nie wiadomo czy do końca trafione, bo to, że przebaczył i wrócił, być może dla dobra dzieci, co niektórzy mogą uznać za szlachetne - również fakt.

A jednak, może to i mało szlachetne, ale we mnie po wczorajszym meczu wciąż się gotuje. Temu szmaciarzowi klub podał rękę, jak był na banicji, czekał cierpliwie na odbudowanie, a jedyna jego "wina" to to, że nie dał mu takich pieniędzy, jakie sobie życzył przy przedłużeniu kontraktu.
Nie widzę tu powodu, dla którego od pierwszego wywiadu, już na testach medycznych, miałby nasz klub dojeżdżać, a potem kretyńsko prowokować przy każdej nadarzającej się okazji. To nie klub i środowisko kibiców Milanu tutaj nie "dojechało", tylko sam Turek, któremu na razie nie za bardzo wiadomo o co chodzi. Obecna reakcja środowiska kibiców to tylko zasługa zachowania Turka.

Volenti non fit iniuria.

Wielu przechodziło do drugiego klubu w obrębie Mediolanu, ale nie przypominam sobie takiego gnoju, jaki robi Turek - wydaje mi się, że gdyby tak działo się w drugą stronę, to wielu z nas także czułoby spory niesmak. Mało kto przecież pochwalał takiego Kalinica, który w idiotyczny sposób wymuszał transfer z Violi.

Także, konkludując wszystkie za i przeciw, z zimnym piwkiem uważnie będę obserwować dalszy rozwój tej historii - podobnie jak z naszym legendarnym golkiperem, który wybrał, podobnie jak Hakan, "rozwój".
12
Maxum
Maxum
8 listopada 2021, 23:09
Przypomni ktoś dlaczego Kaszanoglu jest taki buńczuczny w stronę Milanu? Z tego co się orientuje to właśnie Milan wyciągnął go z bagna po Leverkusen, i znosił 4 lata, gdzie oprócz końcówki poprzedniego sezonu nasz pan piłkarz wyglądał co najwyżej przeciętnie. Moim zdaniem więcej zawdzięcza Milanowi niż Milan jemu, i dlatego nie rozumiem trochę jego zaczepnego postępowania.

Kwestii kibiców nie liczę bo transfer za miedze to zawsze kontrowersyjny smaczek niezależnie od kierunku, chyba ze nasz wesołek lubi robić wokół siebie szum wyznając zasadę „nie ważne jak, byle mówili”.
1
Kosmateus123
Kosmateus123
8 listopada 2021, 23:06
Nie rozumiem po co Hakan to zrobił. Serio. Rozstać się z klubem to jedno, ale nie przepuszczać okazji do okazania mu braku szacunku to zupełnie inna sprawa. Prowokuje do tego by pisać, że odejście Calhanoglu do Interu podniosło poziom sportowy w obu klubach ;) Co do wchodzenia w życie osobiste to tego nie popieram, niezależnie jak jasne blond włosy ma córka Hakana.
0
DarQ
DarQ
8 listopada 2021, 23:00
To jest poniżej pasa zagrywka. Żal mi tych osób , które to wymyśliły. Oraz osób , które nie mają wyczucia i w takich akcjach nie widzą nic złego. To nie jest cios za cios w relacji kibic - sportowiec, czyli gwizdy kontra gesty, których także nie jestem entuzjastą ale po prostu ostry, bezmyślny faul.
Jest takie powiedzonko, że sport to najpoważniejsza rzecz , z tych niepoważnych. Mieszanie sportem w czyjejś rodzinie to objaw słabości i zakompleksienia.
6
Tanger
Tanger
8 listopada 2021, 23:19
Ogólnie, trzeba jasno powiedzieć, że to bardzo brutalny transparent i niehonorowe uderzenie w rodzinę. Całościowo wygląda jakby kibice wypowiedzieli Calhanoglu po prostu otwartą wojnę.
Ciekawi mnie natomiast czy wczorajsze, paskudne zachowanie Turka w stronę kibiców i całego Milanu ma jakieś konkretne podłoże czy jest efektem jakichś zaburzeń. Często się widuje, że piłkarze zmieniają klub, ale z szacunku dla poprzedniego nie świętują zdobytych bramek. Tutaj Calhanoglu przechodzi do derbowego rywala, sam pcha się do wykonywania karnego, a potem ostentacyjnie prowokuje, jakby ten transparent zawisł już przed wczorajszym meczem.
1
xpw99
xpw99
8 listopada 2021, 23:23
Hakan był długo obrażany przez kibiców nie tylko po transferze ale i jako nasz gracz. I myślę że mocno go to dotykało i w ten sposób się odgrywa
0
Tanger
Tanger
8 listopada 2021, 23:34
@xpw99
Przecież sam niedawno w wywiadzie mówił, że kibice Milanu wciąż go uwielbiają xD
2
grayman88
grayman88
8 listopada 2021, 22:39
Świetne.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 listopada 2021, 22:38
Któż to biega z 10 na ręce i 20 na koszulce?
To on... bohater... Cuckan Cuckoldnoglu!
15
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się